Тэргүүн хатагтай нарын анхны уулзалт | News.MN

Тэргүүн хатагтай нарын анхны уулзалт

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.27-нд нийтлэгдсэн

Тэргүүн хатагтай нарын анхны уулзалт

Тэргүүн хатагтай нарын анхны уулзалт

Хоёр Солонгосын төрийн тэргүүн нарын уулзалтын үеэр тэргүүн хатагтай нар нь анх удаа уулзсан онцгой тохиолдол боллоо. 

Ким Жон Ун удирдагч болон Мүн Жэ Ин ерөнхийлөгч нарын дээд хэмжээний уулзалтын оройн хүлээн авалтанд хатагтай И Сол Жү хүрэлцэн ирсэн. Түүний хувьд өчигдрийг хүртэл Өмнөдөд ирэх эсэх нь тодорхой бус байсан юм.

Хойд Солонгосын тэргүүн хатагтай И Сол Жүг Панмунжомд хүрэлцэн ирэхэд тэргүүн хатагтай Ким Жон Сүг угтан авсан. Хоёр орны тэргүүн хатагтай нарын анхны уулзалт болж, тэд хамтдаа оройн зоогт орсон юм.

Ким Жон Ун өнгөрөгч гуравдугаар сард БНХАУ-д албан ёсны айлчлал хийхдээ тэргүүн хатагтай И Сол Жүгийн хамт явсан билээ. Энэхүү уулзалт болохоос долоон хоногийн Ким Жон Ун эхнэрээ тэргүүн хатагтай хэмээн өргөмжилснийг ажиглагчид Өмнөд Солонгос болон АНУ-ын ерөнхийлөгч нартай уулзах дээд хэмжээний уулзалтын өмнө эхнэрийнхээ статусыг өргөж буй хэрэг гэж үзэж байсан.

Хойд Солонгосын хэвлэлүүд өмнө нь түүнийг “нөхөр И Сол Жү” хэмээн нэрлэдэг байжээ.

Дуучин мэргэжилтэй И Сол Жү нөхрөөсөө таван насаар дүү бөгөөд энэ жил 28 нас хүрч байгаа аж. Тэрбээр хоёр хүү, нэг охинтой.

 

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

б**с ухахаа л байчихы л даа 2018-04-27 66.181.185.101

Тэргүүн хатагтайтай бна уу үгүй юү хэнд хамаатай юм улс орноо зөв удирдаж байвал болоо биш үү донтой юм уу хаашаа гарууд байх юмаа

Avatar

Зочин 2018-04-27 66.181.184.208

Манай тэргүүн хатагтай гэж ямар хүн байдаг вэ

Avatar

suren 2018-04-27 122.201.26.169

Нүдээрээ инээсэн сайхан бүсгүй байна. Даруухан сайхан харагдацгааж байна.

Avatar

Зочин 2018-04-27 202.21.124.18

Ёстой сайхан харагдаж байна, сайхан эмэгтэйчүүд байна.

Avatar

a 2018-04-27

5 bish 2-3 nasaar duu shd.

Avatar

Зочин 2018-04-27 64.119.25.150

terguun hatagtai nar goyo bna

Avatar

Зочин 2018-04-27 59.153.113.206

ЖҮЖИГ

Avatar

Иргэн 2018-04-27 27.123.214.103

Манайх бол хатагтайчгүй биздээ?!

Avatar

Хэдэн малынхаа буянд Сингад жаргаж яваа... гэв vv?! 2018-04-27 64.119.23.59

Анжелика гээд чечень авгай Сингапурт амьдардаг гэсээн. Темер зам барина гэж шороо овоолоод мурисан 280 сая АмДоллараар тансаглаад хэвтэж байдаг гэв vv?! 3 зарцтай гэсээн

Avatar

Иргэн 2018-04-27 27.123.214.103

Хойдын их удирдагч залуу дэлхий донсолгож байхад манайхан улсаа л самарч суух юмдаа?!

Avatar

зочин 2018-04-27 103.57.93.98

Хойтын тэргүүн хатагтай аргагүй л залуу хүн бас чадварлаг нэгэн бололтой.Өмнөдийнх ч гэсэн юм үзсэн хашир байж л таараа.Амжилт.Америкийг л ганцаардуулах хэрэгтэй л дээ

Avatar

зочин 2018-04-27 103.57.93.98

Дэлхийн аль ч улс оронд залгамжлагчаа тодруулна гэдэг маш чухал ажил.1999 онд Елцин Путинг залгамжлагчаараа тодруулан зарлаж байсан.Энэ залуу бас аргагүй л залгамжлагч бололтой юм.Залуу хүн гэж үл тоох нь тэр үл ойшоосон хүнд өөрийг нь маш эвгүй байдалд оруулах

Avatar

Зочин 2018-04-27 202.21.106.162

Эхнэрээ тэргүүн хадагтай болгож байгаа бол КИМ ЖОН УН хоёр Солонгосыг нэгтгээд ерөнхийлөгч болох юм байна.Өмнөдийн ерөнхийлөгч Америк шиг дэд ерөнхийлөгч юм уу,ерөнхий сайд болох болов уу. Хоёр Солонгос нэгдэх нь гарцаагүй.

Avatar

Зочин 2018-04-27 27.123.212.140

За ингээд Солонгосын хойгт америкийн цэрэг байрлах шалтгаан үгүй болчихлоо доо.

Avatar

Зочин 2018-04-27 202.21.106.162

Сайхан хадагтай нар байна.

Avatar

saf 2018-04-27 202.21.106.157

manai hatagtai oros pirojki hiine

Avatar

280 caя АмДоллараар тансаглана 2018-04-27 64.119.23.59

Манай тэргvvн хатагтай Анжелика юу хийж явжаг юм бол доо?! Сингапурт амь зуудаг гэв vv???

Avatar

Зочин 2018-04-27 202.179.31.125

ӨМНӨДИЙН ТЭРГҮҮН ХАТАГТАЙ МУУХАН ЖҮЖИГЧНЭЭС Л ДЭЭР ГОЁ ГАРЧ. САЙХАН ХАТАГТАЙ БАЙНА.

Avatar

болдоо 2018-04-27 27.123.212.138

эрх чөлөөтэй орны тэргүүн хатагтай Мүн жэ и гийн эхнэр эрс сайхан харагдаж байна, хойдын авгай нэг л биш ээ дарамтанд орсон хүн шиг санагдаж байна

Avatar

Amber rose 2018-04-27 27.123.214.105

2 korea negdej tend bga MGL-d maani bugd nutags zugleh yum bn da ashgui de. Nutag negtnuufe dagzaddag So nuhurtei heden MGL huuhnuud maani l orloggui boloh ni dee!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж