Б.Хурц баяраа тэмдэглэж явна | News.MN

Б.Хурц баяраа тэмдэглэж явна

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.27-нд нийтлэгдсэн

Б.Хурц баяраа тэмдэглэж явна

Б.Хурц баяраа тэмдэглэж явна

Монгол Улсад цэргийн дэд цол бий болсны 74 жилийн ой тохиож байна. Энэ өдрийг тохиолдуулан УИХ-ын дарга М.Энхболд, Батлан хамгаалахын сайд Н.Энхболд болон УИХ-ын гишүүд генералуудад хүндэтгэл үзүүлж, Чингисийн хөшөөнд цэцэг өргөв. 

Одоогийн байдлаар Монгол Улсад 170 генерал байдгаас өнөөдрийн арга хэмжээнд 70 гаруй генерал оролцсон юм. Тэдний дунд Тагнуулын ерөнхий газрын дарга асан, Хошууч генерал Б.Хурц байлаа. Түүнийг БНСУ-д Элчин сайдаар томилохыг Засгийн газар, УИХ-аар дэмжсэн ч Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зүгээс итгэмжлэх жуух бичгээ гардуулаагүй байгаа юм. Ийнхүү Б.Хурцыг Элчин сайдаар томилох эсэх асуудлаар улстөр бужигнаж байхад тэрбээр Солонгост гэр бүлийнхэнтэйгээ амарч байгаа гэх мэдээлэл цацагдах болсон. Тэгвэл Хошууч генерал маань генералуудынхаа баярыг тэмдэглэхээр эх орондоо иржээ.   

Т.НОМИН
 

41 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-04-27 103.10.21.93

ийм [Хориотой Үг] дээрэмчин новшуудаас хэзээ салах бэ баттулгаааааа , чи өөрөө эдний нэг нь бизээ , түүнээс айгаад үхэх гэж байгаа биз. чамайг бөлдөглөөд байна уу аа

Avatar

Jenco 2018-04-27 202.179.26.116

Emegtei general baidaggui biluu mongold chini

Avatar

Зочин 2018-04-27 66.181.183.228

Ийм хулгайчууд ингэж явахаар монгол яаж нар үзэх вэ. Жонхуу ч дээ

Avatar

Oficer 2018-04-27 217.172.229.74

Ene hezee haan akadem togsson ve temdgiin zuuchihsen tuuz bn shivshig jum aa

Avatar

Зочин 2018-04-27 112.72.14.123

Suulchiin udaa ingej yabaa yum huurhii!!!

Avatar

Зочин 2018-04-27 202.179.31.74

Цэргээсээ олон генерал монголд байх юм.

Avatar

Зочин 2018-04-27 202.21.106.122

Bi amarhuu ajilahuu yahuu tsaash ni yarihuu yahuuu teneg pisddaaa ajilaa hiij chaddagui gaihuuldag shaassn nootoi bol humuusiig barih chin ajil chin bhaa

Avatar

а******н худалч хурц 2018-04-27 66.181.188.251

ЯЛТАН ХУРЦ АЛУУРЧИНИЙ ЦОЛИЙГ ХУРААХ ЁСТОЙ АРД ОЛОН ШААРДАХ БОЛНОО ЭЛБЭГДОРЖИЙН БАРУУН [Хориотой Үг] ЦААШИН ХЭЛХҮҮ БОЛИХУУ???

Avatar

Зочин 2018-04-27 182.160.0.195

Генерал гэдэг гэмт хэрэгтнийг нуун далдлах нэг хэрэгсэл болж дээ. Эх орондоо гавъяа байгуулсан дээд тушаалын офицеруудыг ийм цолоор шагнадаг байсан нь хуучин нийгмийн үлдэгдэл болж дээ. Энэ бол ардчилагч гэж өөрсдийгөө өргөмжилсөн хөндий цээж, хөлдүү годилтнуудын хийсэн ажил, тэдний луйварт тусласан хуулийнхан ийм цол авдаг болсон доо. Нохойн тарган, чавганцын хөөрхөн, одоогийн генерал гурав адилхан даа.

Avatar

Зочин 2018-04-27 64.119.23.59

Жонхуугийн шивэртэй оймсонд наалдсан aлyypчин хурц..

Avatar

Зочин 2018-04-27 64.119.22.15

ЗАРЛИГААР "ГЕНЕРАЛ" БОЛОХ МӨН Ч АМАРХАН БОЛСОН ШҮҮ ДЭЭ???
ТАРХИНД НЬ ЭРДЭМ ҮГҮЙ БОЛОВООС МӨН Ч ЭМГЭНЭЛТЭЙ БОЛОЙ???
ЭНЭ "ГЕНЕРАЛ ХҮҮХЭЛДЭЙ" МОНГОЛ ЦЭРГИЙН ЭМГЭНЭЛ БОЛОЙ???

Avatar

zochin 2018-04-27 59.153.114.210

Hurts metiin general. Generalyn ner tueiig ene hun daaj chadaj bgaa yu General tagnuulch elchin said=+Mongol tur

Avatar

Зочин 2018-04-27 112.72.14.192

бурхан минь

Avatar

Зочин 2018-04-27 112.72.14.173

Энэ юу хийсэн болоод монголд даам гарсан нөхөр вэ

Avatar

Eh oron min jonhuurch duuslaaa 2018-04-27 64.119.23.59

Jeencogiin tomor zamiih n luivariig darj gadaadruu hesegtee zugtaah, hel am darah taktik shuudee, bayar saihanbileg nariig barivchilsan n ene hulgаichiin arga tehnologi shuude, bayariin orond tomilj baigaa huniig sain sudlaaraa naad hurtsiin chin baz hurgen bgm.. ulaan tsaim um bolj bndaa

Avatar

Зочин 2018-04-27 202.72.245.198

ХА ХА ЦЭРГЭЭСЭЭ ОЛОН ГЕНЕРАЛТАЙ ЮМ БНА Ш ДЭЭ, ЭДНИЙГ ДАЙНД ЯВУУЛБАЛ СҮР БАРАА ИХТЭЙ ЮМ ЖАГСААЧИХБАЛ ЦАГААН ХЭРЭМ ШИГ НҮҮГЭЛТЭЭД ЮМ НЭВТРЭХ АРГАГҮЙ БОЛОХ ЮМ БАЙНА ДАА, ТЭГЭЭД БҮГДЭЭРЭЭ ЗЭРЭГ ХҮЗҮҮГЭЭ ХӨДӨЛГӨВӨЛ Ч ЯМАР Ч АТААТ ДАЙСАН БҮР 76 ДАЙСАН ДАЙРСАН Ч АЙГААД ҮНХЭЛЦЭГ НЬ ХАГАРАХ ЮМБАЙНА

Avatar

Зочин 2018-04-27 50.226.17.98

Энэ пздаа Эрдэнэтийн 49 ял авах естой ш дээ

Avatar

Монгол хүн 2018-04-27 124.158.126.227

Монгол бол Монголоороо бай Бид генералуудаа хийсэн гавъяаг хэзээ ч мэдэхгүй аягаад гэвэл тэд Монгол генерал

Avatar

Mongol 2018-04-27 66.181.161.122

Hurts general dahij tagnuuliin darga hiine de.bid iim l zangaragtai generaluudiin buyand amar taivan amidarch bga shuu de

Avatar

Зочин 2018-04-27 50.226.17.98

Эбээ Хурц нар бол Монголын Хорт Хавдарууд

Avatar

зочин 2018-04-27 202.9.41.208

хурцын генерал цолыг хураагаагүй юмуу ? ерөнхийлөгч өө ?

Avatar

Зочин 2018-04-27 50.226.17.98

Эбээ Хурц нар бол Монголын Хорт Хавдарууд

Avatar

Зочин 2018-04-27 202.179.27.217

Эниыг яагад толгойгы нь илээд бгаад бдым.бүгд барьцаалагдцан ноьшнууд.цолыг хураагад огцорулаач.

Avatar

Zocnin 2018-04-27 112.72.14.234

Manai tor zasag,ih hurliin gishvvd gej vnendee hvcnin mohosdoj baina daa cnaawaas

Avatar

иргэн 2018-04-27 64.119.22.11

Т.Номин миний дүү бичсэн зүйлээ уншиж хянаж байж олон нийтэд толилуулаж байлдаа,та нарын энэ хариуцлагагүй алдаа мадагтай бичсэн юмнууд чинь хүүхэд залуучуудад муу нөлөө үзүүлдэгийг анхааралдаа….цэргийн дэд цол биш-цэргийн дээд цолыг генерал жанжин цол гэдэг юм.

Avatar

Зочин 2018-04-27 59.153.113.186

Хурц дэлхийн шилдэг тагнуулч!

Avatar

Зочин 2018-04-27 103.57.95.228

Tenegteech malaa

Avatar

Зочин 2018-04-27 64.119.23.59

Hurts enhbat gegchiig alsan, tsaadah n muu hun baij bolnooo, gehdee hurts Mongol huniig alaad general bolood yavdag n shudarga bus baina

Avatar

gansukh 2018-04-27 64.119.24.34

turiin nuutsiig amin huvidaaa ashiglaj bga huniig gazar deer tsaajilah heregtei.

Avatar

Зочин 2018-04-27 112.72.14.238

[Хориотой Үг] сб одон зүүгээ юу даа

Avatar

иргэн 2018-04-27 27.123.212.136

Албан тушаалаар олж авсан төрийн нууцыг амин хувийн зорилгоор хүн дарамтлахад ашиглаж байгаа хүнийг төрийн эсрэг гэмт хэрэгтэн гэж үзэж хатуу чанга шийтгэх ёстой

Avatar

Haha 2018-04-27 119.166.242.22

Hun alaaad general tsol avsan teriigee temdeglej bnas gej.

Avatar

Зочин 2018-04-27 64.119.23.59

Белдегдеед генерал, эдчин саад нтр айн?!

Avatar

Zochin 2018-04-27 119.166.242.22

Ene eronhiilogch odoo ochnoon hunii tsol huraagaal bsan yahaaraa ene aluurchnii tsoliig huraadaggui yum buur gerchtei jiremsen emegteig nohortoin daramtalj shorond 2 ch hun alsan hun sh dee shudraga bus novshnuud.mgol udahgui sonohnee.

Avatar

Зочин 2018-04-27 66.181.160.9

"… генерал маань …." ???

Avatar

Нотой хүмүүс 2018-04-27

Муулаад хараагаад байгаа хүмүүс өөрсдөө нотой л байхгүй юу даа.олон хүний олон но-г ил болгосон юм чинь.харин эдгээр хараалчид энэ хүний хийсний талын талын хийж чадлаа юу

Avatar

Зочин 2018-04-27 64.119.27.213

Тэмдэглэх баяртай,дуудуулах цолтой хүн ингэхээс яахав Тэр болгоны төлөө бухимдаж яана!

Avatar

Зочин 2018-04-27 103.10.23.223

Ард түмний 30 %-н саналаар Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч болсон Жанхуу [Хориотой Үг] тагнуулын газрын дарга асан хурцын мэдэгдлийг огт сонсоогүй юм шиг, огт юу ч болоогүй юм шиг, ямар ч гэм нүгэл хийгээгүй хүн шиг олны анхаарлыг холдуулах гэж “Монголчуудыг [Хориотой Үг] Барууны луйварчид” гэж араас турхирдаг Орос шовинист нүүрэн дээрээ болохоор Америкийн хөгжлийн агентлагт баяр хүргэж, [Хориотой Үг] нарыг нэг нүдээрээ үздэггүй жанхуу [Хориотой Үг]гийн тусламжаар барьж байгаа байшинг үзэж сонирхож “си ахад мэнд хүргээрэй, [Хориотой Үг] орк намайг уучлаарай” гэж хулхи үнэгэн заль гаргаж, нөгөө л оркуудынхаа тархийг угаасаар явна. Хогийн [Хориотой Үг] аа, хаана байна нөгөө чиний “Монгол ялна” чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Монгол ялаагүй ориг төвд гаралтай жанхуу, жинхэнэ [Хориотой Үг] гаралтай зика вирус 2-н Төвд-[Хориотой Үг] 2-н консорциум сонгуульд ялсан юм байна. Амьдралдаа бүтнэ ном уншиж үзээгүй чам шиг [Хориотой Үг] оркод зориулж цаг заваа гарздан байж нэг зүйл хэлье. [Хориотой Үг] орк оо, эртхэн шиг Монголын төрийн луйвардаж авсан наад суудлаа өгөөд, офшорт байгаа 1.1 тэрбумаа хураалгаагүй дээрээ сайн дураараа огцор!!!

Avatar

Зочин 2018-04-27 66.181.191.242

103.10.23.223 чи ч бүр сэтгэл мэдэрэлийн хувьд эргэлт буцалтгүй эмчилгээггүй болчихсон хүн бна шдээ? Ямар их хорсол вэ? ЭмСИ Эсийг бууны нохой юу?

Avatar

sbbd;qw 2018-04-27 203.91.117.8

Бөлдөгийг холдуулаач

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж