Ц.Нямдорж: Би сэтгүүлчдийг тагнаагүй | News.MN

Ц.Нямдорж: Би сэтгүүлчдийг тагнаагүй

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.26-нд нийтлэгдсэн

Ц.Нямдорж: Би сэтгүүлчдийг тагнаагүй

Ц.Нямдорж: Би сэтгүүлчдийг тагнаагүй

Хууль зүй дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж тодорхой тооны сэтгүүлчийг гэр бүлийнхэнтэй нь хамт тагнаж чагнасан гэх мэдээлэл цацагдсан. Энэ хэрэгтэй холбогдуулан өнөөдөр Нийслэлийн прокурорын газраас хэвлэлийн хурал хийсэн юм. Ингэхдээ Хууль зүй дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж үүрэг өгсөн эсэхийг мэдээллээгүй ч сэтгүүлчдийг тагнасан, чагнасан гэх асуудлыг шалгаж байгааг нотолсон юм. Тэгвэл Хууль зүй дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийн тайлбарыг хүргэж байна. 


-Таны захиалгаар есөн сэтгүүлч болон тэдний ар гэрийнхнийг тагнаж, чагнасан гэх асуудал сөхөгдөж байна. Түүгээр ч зогсохгүй нэгнийх нь машин руу буудаж, айлган сүрдүүлсэн гэсэн мэдээлэл гараад байгаа. Энэ үнэн үү?

-Би худлаа зүйлд тэр болгон тайлбар өгөөд байлтай биш. Би мэдэхгүй, тэр бичсэн сэтгүүлчээсээ асуу. Нэг сэтгүүлчийн машины дугуйг буудсан л гэнэ. Та нар намайг тагнадаг болохоос би сэтгүүлчдийг тагнаж байсан тохиолдол миний амьдралд байхгүй.

-Прокурор хүртэл сэтгүүлчдийг тагнаж, чагнаж байгаа асуудлыг шалгаж байгаагаа мэдэгдсэн. Гэтэл ийм төрлийн мэдээлэл зохиомлоор тараана гэж байх уу. Хэрвээ худлаа мэдээлэл тараасан бол хэн тараасан гэж үзэж байна вэ та?

-Эрдэнэт” үйлдвэрийн 49 хувьтай холбоотой асуудлыг гаргаж тавьснаас хойш намайг гүтгэх явдал хэрээс хэтэрсэн. Энэ бол зориудаар зохион байгуулж байгаа улс төрийн ажиллагаа. Ер нь “Эрдэнэт” үйлдвэрийн 49 хувьтай холбоотой том луйвар, хаалттай шүүх хурлын цаана байгаа элдэв гаж үзэгдлийн тухай ярьсан хүн бүрийг ингэж дарамталж байна. Уржигдар Л.Болдыг байцаасан, өчигдөр Ж.Батзанданг байцаасан. Өнөөдөр миний тухай худлаа мэдээллээ цацаж эхэллээ. Мөнхтөр гэдэг өмгөөлөгч өчигдөр надтай анх удаа уулзсан. Гадуур тийм яриа яваад байна гэж. Би тэр өмгөөлөгчийн тухай юу ч яриагүй. Ер нь бол айлган сүрдүүлэх, дарамтлах, эрүү үүсгэх бусармаг зүйлүүд болж байна.

-Энэ бүхний эсрэг та хуулийн байгууллагад хандах уу?

-Би сэтгүүлчидтэй зууралдахгүй ээ, хэзээ ч шүү. Харин ийм бусармаг зүйл хийгээд байгаа цаад эзэдтэй нь хуулийн хүрээнд ярина. Намайг “Эрдэнэт”-ийн асуудал ярьж байхад 27 настай жоохон хүүхэд 100 гаруй  тэрбум төгрөг хайгаад л байсан. Гэтэл тэр хүүхдийн данс руу гурав хоногийн дараа Монголбанкнаас орсон байна. Энэ бүхэн нь мэдэгдээд ирэхээр эд сандарч байна.

-УИХ дахь АН-ын бүлгээс таныг мөн Ч.Хүрэлбаатар сайдыг огцруулах шаардлага тавьсан. Та энэ асуудалд ямар байр суурьтай байна вэ?

-Миний байрны асуудлыг ярьсаар байгаад би залхаж  байна ш дээ. Би бүх үнэнээ хэлээд л АТГ-т ийм байранд амьдарч байгаа гэдгээ мэдүүлээд арван жил болж байна. Өөр оролдох зүйл байхгүй болохоор үүнийг л байнга сөхдөг юм. Жаст, Г.Алтангийн хоорондын элдэв наймаа надад огт падгүй асуудал ш дээ. Би монголын бүх толгой бизнесмэнүүдийг танина. Таньдаг болохоор холбоотон болчихдог юм уу хаашаа юм. Зориуд л ийм мэдээлэл тараагаад байгаа. Гэхдээ их сонин байдлаар хийж байгаа. Иргэний гомдлоор Ж.Батзандантай холбоотой хэрэг шүүхээр шийдвэрлэгдлээ. Яг тэр өдөр намайг хоргоох ажиллагаа хийгдсэн ш дээ. Сэтгэл санаагаар дарамталж, дайрсаар байгаад унагах том юм явж байгаа. С.Зоригийг амьд байхад иймэрхүү зүйл өдөр шөнөгүй явагдсаар байгаад тэр хүн дууссан. О.Дашбалбарыг ч яг л ингэж байсан. Төрийн төлөө зоригтой үг хэлчихдэг хүмүүсээ иймэрхүү маягаар л дайрч байсан. Одоо ээлж нь над дээр ирчихээд байна.  

Т.НОМИН 
 

41 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-26 223.62.212.170

40 jil mongoliin tord zaidalsan luivarchin hurdan zugeer l yavaad ogooch. ard tumen odoo guij bn suulid ni guihgui guyadana daa toriin tsaaz.

Avatar

Үнэн 2018-04-26 202.131.225.150

Нямдорж сайд Алтан авгайн дүүгийн байрнаас нүүгээд гарчихвал өөр Но-гүй л хүндээ. Харин "Жаст" компани Алтан хүү Сүрэнгийн хоорондох Зээлийн гэрээний төлбөрийг Төрийн банкнаас гаргуулах асуудал бол үнэндээ "Зууны луйвар залилан" юм билээ. Энэ луйварт өөрөө ямар ч оролцоогүй гээд хэлээд байгаа юм биш үү Нямка.

Avatar

LAVLAA 2018-04-26

Odoonii uls turchdiin dotor sevgui khun baikhgui bolokhoor bid arai gaiguig ni l olj demjsen ni deer dee Es tegvees yuuch olj medekhgui yamar ch asuudal shiidegdekhgui l uldekh bii gej aij baina

Avatar

Зочин 2018-04-26

ЭРДЭНЭТИЙН ИЛЧЛЭГДЭЭГҮЙ ҮНЭН:—————
http://www.mnb.mn/archive/2018-04-25-18-30-00

Avatar

Зочин 2018-04-26

ЭРДЭНЭТИЙН ИЛЧЛЭГДЭЭГҮЙ ҮНЭН:———————————-
http://www.mnb.mn/archive/2018-04-25-18-30-00

Avatar

иргэн 2018-04-26 103.26.193.124

багтай [Хориотой Үг].

Avatar

pool 2018-04-26

Их мөнгөтэй хүмүүсийн явуулга, зо/байгуулалттай унагах оролдлого гэж харж байна. Нямдорж ийм тэнэг юм хийх хүн биш. Нээрээ л тэр байрыг 10 жил ярьж байна. Өөр олигтой шалтгаан олдохгүй л байна даа хөөрхий.

Avatar

Зочин 2018-04-26 64.119.25.170

үо

Avatar

эцэг эхчүүдээс санал 2018-04-26 64.119.25.170

РС тоглоомын газруудыг л хааж өгөөрэй өсвөр насныхныг хордуулж донтуулж байгаа юм шүү үүнээс болж хүүхдүүд хэн нэгнээ уруу татах, хичээл номондоо дургүй болох, эрүүл мэндээрээ хохирч байна аа, энэ компьютер тоглоомын газрууд мөнгө л олж байвал хамаа алга гэсэн байдалтай хүүхдийг ердөө бодохгүй байна аа ээ дэ энэ хэрэггүй газрыыдыг л хааж өгөөрэй гэж маш олон эцэг эхчүүд хүсэж байгаа юм шүү, үүний оронд олон номын сан ажиллуулбал хүүхэд номноос олон сайхан зүйлийг олж авч хүүхдийн хүмүүжилд хүртэл сайнаар нөлөөлнө шүү дээ, бас тэр сургуулиудын ойр орчимд байдаг гар утасны сүлжээний юмыг ч хааж өгвөл сайн байна хүүхдүүдийг гар утсаар тоглуулмааргүй байна аа

Avatar

Зочин 2018-04-26 59.153.87.13

баттулга ерөнхийлөгч нямдоржтой хамт хууль бус зүйлийн төлөө хамт байгаа байлгүй. ерөнхийлөгч хуулийн сайд хоёр хоёр өөр ашиг сонирхолтой байхгүй биз дээ? тайлбар өгнө үү?

Avatar

Зочин 2018-04-26 59.153.87.13

нямдорж хэрүүл хийж тэмцээгүй намынхаа 65 н гишүүний залуу ухаантай хэсэгтэйгээ нэгдээд тэдэнтэй хамтраагүй бол 49 н хувийг авсан нөхдүүд өшөө их юм руу даирахаар байсан шүү.нямдорж бол хэдэн залуу гишүүдтэйгээ нийлээд жинхэнэ шударга МАН ын хуучин гал голомтыг хамгаалж яваа төрийн и түшээ. тэр хийх ёстой ажлаа хуулийн дагуу зарчмын дагуу хийх гээд ийм их дайралтанд өртөж байгаа хүн. шударга ёс ,төр ,улсын эрх ашгийг хамгаалах ,ажлаа хуулийн хүрээнд хийх гэдэг ямар их дайралттай тулгардагийг бид энэ хүний жишээн дээрээс харж байна.хүрэлбаатар 49 н хувийн дээрмийг дэмжиж санал өгсөн хүн дээ. дондогдоржийг хамгаалсан хүн. гэтэл дондогдорж эргээд яахаараа хүэлбаатарыг жиигээд байгаа юм бол?

Avatar

Зочин 2018-04-26 202.131.243.162

Баярцогтын офшорын халуун мөрөөр АТГ, нямдорж оронгуут жанхуу учиргүй сандарч баасан авгай мэтийн меланхолик нөхдөөр бамбай барьж АТГ-г самрах, нямдоржийг зайлуулах тактик руу явж байна!!! АТГ дарга хуулиараа бол 2021 он хүртэл ажиллах хугацаатай!!! Бага боловсролтой, бакалаврын дипломгүй балай баасан авгай жанхуугийн заавраар баярцогт, сайханбилэг, бямбасайхан нарыг суллаж, өөрийн идэж уусан төмөр замын хэрэг, номурангйн луйвар, 17 чингэлэг спиртийн хавтаст хэргийн баримтыг бүгдийг устгах ажлыг л хийх болно!!!

Avatar

Зочин 2018-04-26 59.153.87.13

нямдорж бол үзэгдэж харагдаж дайралтанд өртөж байна гэж мэдэрч хэлж ярьж байгаа нь шүү дээ.нямдоржоос цааш элбэгдоржийн м.энхболдын хамтран бүтээсэн мафийн сүлжээнд хохирсон хохирч байгаа олон хүн компани улсын эрх ашиг байгаа шүү дээ.жишээ 60 н тэрбумын хэрэг байна. тоолж баршгүй. элбэгдорж их юм эс бүтээсэн ч хуулийн хүрээнд 8 н жил ширээгээ манасан бол ядахдаа ийм их хохирол хэрүүл тэмцэл байхгүй байж болох байсаан.

Avatar

Зочин 2018-04-26 59.153.87.13

элбэгдорж 8 н жил ерөнхийлөгчөөр ажиллаад буухад түүний ард түүний бүтээсэн бөөн гэмт хэрэг хэрүүл маргаан мафийн сүлжээ ,шүүхээр олон жил үргэлжлэх 49 н төлөө гэх мэт бөөн дайн үлджээ. төр засаг түүний бүтээсэн төр засгийн ажлыг боймолсон сүлжээ хор уршигтай тэмцэхэд шийдэхэд хамаг цаг хүч нөөц нь дайчлагдаад дайчлагдаад дийлдэшгүй болотой. зүээр ийм их бөөн байх ёсгүй асуудлыг бүтээж үлдээж.мөн ч үнэлэж баршгүй хохирлыг энэ хүн төрдөө улсдаа учруулжээ.

Avatar

Зочин 2018-04-26 103.229.122.210

Nymdorjin ug unen bdag busad n dandaa hudlaa yridag bolj bna u?chi tiimj l shudraga yum bol ajilaa uguud uuriinhuu buh no-toi gesen bolgonoo shalguulchih.tegeed unen bol bucaad l ir.humuusiig chi tegj heldeg shigee uuruu shalguulchih.chinii hiisen nugel ene turd bagdaagui shuu.zugeer muruuruu ene niigemees aril.mongoliin tur chamaar dutahgui.ajilaa uguud shalguulchih uhamsar bna uu?

Avatar

Зочин 2018-04-26 64.119.17.156

Ц.НЯМДОРЖ – МОНГОЛОВ ТӨЛӨӨ ЦОХИЛДОГ ЗҮРХТЭЙ, ЖИНХЭНЭ ЭХ ОРОНЧ ХҮН ГЭДГЭЭ БАТАЛСАН ШҮҮ!!!

Avatar

Toriin nvdenii bulai hudalch luibarchin gar 2018-04-26 202.55.191.42

Ene menget nobsh dandaa medeegui zuragt baihgui tvreesiin bairand amidardag gej shudarga hvnii dvrd togolson luibarchin das.erdeneted baraa shahdag hamgiin tom gar da.42 say dollariin baraa svvld shahsan baisan.toroos torson terbumtan sh dee..

Avatar

zochin 2018-04-26 210.160.35.61

uneniig haij bga bolohoor daisan olon bolgoomjtoi bgaarai. Ard tumen Hyamdorjiin ard hamt bgaa shu

Avatar

Зочин 2018-04-26 66.181.191.227

mongoliin hamgiin tom huvalz

Avatar

Зочин 2018-04-26 182.160.1.161

Зайлаад өгөөсэй балай өвгөн

Avatar

Зочин 2018-04-26 59.153.114.92

bURUNKHII YUM YARIAD BAYKHAAR TER YAWUULGA YAWUULAAD BAYGAA NUKHDUUDEE SHUUD NERLEED SHALGUULAACH , UURUU KHUULI SHUUKHIIG KHYANAKH ALBAND BAYGAA BIZ DEE

Avatar

Зочин 2018-04-26 202.21.112.226

Монголд НООГҮЙ хүн гэж байна уу, дуугарсан нэгийг нь онгироо гэх, дуугүй нэгийг нь донгио гээд Монголчуудыгаа доош нь хийдэгээ больж хуулиа л дагаж амьдраач.Хууль сахиулах байгууллага Цагдааг ормонгоор нь өөрчилж шинэ арга барилаар хүний төлөө гэсэн сэтгэлээр ажиллуулахгүй бол болохоо байжээ. Хүнийг заавал гэмт үйлдэл хийхээр барих үүрэгтэй гэж 102 -н жижүүр нь хэлэх юм. Жишээ нь согтуу хүн машин дотороо унтаж байна хөдлөөд аваар хийж магадгүй гэхээр хөдөлгөөн үйлдвэл саатуулна гээд байх юм. Нөгөө согтуу машинаа хөдөлгөн байгууллагын хашаа мөргөж асуудал гаргахаар нь машиныг нь ачиж жолоочийг нь саатуулах жишээтэй хүн дайраад алчихаар нь хэрэгтэн болгоод хоригдлын тоог нэгээр нэмэх юм энэ хэний үүрэг вэ

Avatar

зочин 2018-04-26 202.131.225.150

энэ тэгээд төрийн төлөө зоригтой үг хэлдэг хүн мөн үү. энэ бэрдийг Зориг, Балбар нартай харьцуулах нь үнэнд нийцэх үү. өөрөө л өөрийгөө үнэнчээр тодруулаад байгаа болохоос хамгийн аргаа барсан [Хориотой Үг], хорчин, луйвахчин, эх орноо худалдсан ла лар ш дээ. нэг хүнд яаж ингэж хорвоогийн бүх муу муухай бүгдээрээ, бүхлээрээ багтдаг байнаа.

Avatar

Зочин 2018-04-26 202.21.112.226

Үнэнээр явбал үхэр тэргээр туулайг гүйцэнэ гэж үг байдаг. Насаараа төрийн өндөр албан тушаалд ажиллаж, УИХ-д удаа дараалан сонгогдож байсан хууль, санаачлан батлуулж, хөнжилдөөн батлагдсан хуулиа засаж байсан хэргээр УИХ-н даргаа өгч байсан, шууд буюу шударга талыг нь бодвол Монголын ард түмний дунд байх ёстой л хүний 1 Нямдорж юм.

Avatar

Зочин 2018-04-26 59.153.112.138

ёстой нэг улайхгүй ш*** юмаа энэ одоо

Avatar

зочин 2018-04-26 64.119.24.217

Сэтгүүлчид эх оронч бол ц.нямдоржид туслах ёстой ганцаардуулаж болохгүй муу хүмүүс янз бүрийн юмаар гүтгэлгэ тарааж бна

Avatar

Zochin 2018-04-26 64.119.22.24

YOSTOI JINHENE HUDALCH YAAJAAS CH BUTSAJGUI AMITAN

Avatar

zochin 2018-04-26 202.179.26.161

am n angaichaaraa uneniig cheldeg geed l bultrech um ,jaachan daruulgatai,nambatai baij boldoggui umuu, uls ornii baidal ,amidral ulam l doroitood l Nymdorjoo ene bugd oortoo chin salchgui cholbootoi.

Avatar

Зочин 2018-04-26 202.131.225.249

одоогоо энэ хүн шиг үнэнийг арай зөрүү багатай хэлдэг тэр үзэл бодолдоо үнэнч явж тэрийгээ хадгалах гэж зүйтгэж байгаа хүн алгаа үнэхээр энэ цаг үеийн үнэнийй шалгуур болсон хүн

Avatar

Тэнэг 2018-04-26 202.21.106.136

Энэ новшийн үгэнд одоо хэн ч итгэхгүй шүү ард түмэн юу гэж худлаа ярьдаг байлаа.

Avatar

ӨВӨРМӨЦ СЭТГЭХҮЙ ЯРИАТАЙ КҮН ШҮҮ 2018-04-26 202.72.245.207

ЭНЭ Ч ЭХЛЭЭД ҮГҮЙ Л ГЭДЭГ ЮМ, ҮНЭНД ГҮЙЦЭГДЭЭД ИРЭХЭЭРЭЭ БИ ИЛ БИШ ЖОРЛОНД ЗАССАН, ТАГ НУУЛДААГҮЙ ЗҮГЭЭР Л БӨӨЛЖСЭН, ТҮРЭЭСИЙН БАЙРАНД ТҮРЭЭСИЙГ НЬ ТӨЛӨХГҮЙ ТҮРЭЭСЭЛЖ БАЙГАА, ХҮҮХЭД МААНЬ ХӨӨРХӨН ХАРАГДААД БАЙХААР НЬ ХҮН ГУЙГААД ШАХАА ХИЙЛГЭЧИХСЭН ЮМ АА ЭНТЭР ГЭЖ ТАЙЛБАРЛАДАГ, ОДОО ЮУ ГЭХ БОЛО ОО? ТАГ НААГҮЙЮМ АА ЗҮГЭЭР Л ЧАГНАСАН ЮМ СЭТГҮҮЛЧДИЙГ ЧИНЬ СОНСОЖ БАЙХ ЁСТОЙ БИШ БИЛҮҮ ГЭХ БОЛОВ УУ? ХӨГЖИЛТЭЙ НӨКӨР ШҮҮ, ӨӨРТӨӨ ХЭРЭГ БОЛОХООР ҮНЭН БАЙЖ БОЛОХООР ЦОЧИР МЭДЭГДЭЛ ХИЙДЭГЧ ӨНӨӨХ НЬ ЦААШАА ҮР ДҮН ӨГДӨГГҮЙ

Avatar