Б.Хурцыг томилох хүсэлтээ Солонгос руу хүргүүлжээ | News.MN

Б.Хурцыг томилох хүсэлтээ Солонгос руу хүргүүлжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.25-нд нийтлэгдсэн

Б.Хурцыг томилох хүсэлтээ Солонгос руу хүргүүлжээ

Б.Хурцыг томилох хүсэлтээ Солонгос руу хүргүүлжээ

Монгол Улсыг гадаад улсад төлөөлөх Элчин сайдуудыг Засгийн газар Ерөнхийлөгчтэй зөвшилцсөний дараа УИХ-д өргөн мэдүүлдэг. Харин УИХ Элчин сайдуудыг томилох эсэхийг шийдвэрлэдэг.  Өнгөрөгч 2017 оны долдугаар сараас хойш АНУ, Япон, Канад улсад суух онц бөгөөд бүрэн эрхт Элчин сайдуудаа томилохгүй байсаар өдийг хүрсэн. Саяхан Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зүгээс АНУ-д Элчин сайдаар БСШУС-ын дэд сайд Ё.Отгонбаярыг томилж, итгэмжлэхийг нь гардуулсан. Харин Япон болон Канад улсад суух Элчин сайдуудын томилгоог хэзээ хийх нь тодорхойгүй байсан юм. Тэгвэл Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатар Япон Улсад суух Элчин сайдаар Д.Батжаргал, Канад Улсад суух Элчин сайдаар Я.Ариунболд нарыг томилохоор Засгийн газраас өргөн мэдүүлэхээр болжээ. Үүнтэй зэрэгцэн Их Британи, Умард Ирландын нэгдсэн вант улсад болон Швед улсын Элчин сайд нарыг эгүүлэн татаж, орлон суух Элчин сайдуудыг томилохоор өргөн барьжээ. Тодруулбал,

Шведийн Вант улсад суух Элчин сайдаар О.Энхцэцэг, Их Британи, Умард Ирландын нэгдсэн вант улсад улсад суух Элчин сайдаар Н.Тулга нарыг томилохоор Засгийн газрын хуралдаанаар хэлэлцүүлэхээр болжээ. Засгийн газар маргааш буюу дөрөвдүгээр сарын 27-ны өдөр ээлжит бусаар хуралдаж, Элчин сайдуудыг эгүүлэн татах, шинээр томилох асуудлыг хэлэлцэж, УИХ-д өргөн барих юм байна.

Г.Тэнгэр, Н.Чимгүүндарь нарын оронд Я.Ариунболд, Д.Батжаргал нарыг томилно

Ерөнхийлөгчийн зүгээс Япон Улсад  Элчин сайдаар суухаар нэр дэвшсэн Г.Тэнгэр болон Канад улсад суух Элчин сайд Н.Чимгүүндарь нарыг томилохгүй, өөр хүмүүс оруулж ирэхийг үүрэг болгосон. Япон Улсад Элчин сайдаар томилохоор нэр дэвшиж байсан Г.Тэнгэр нь Гадаад харилцааны дэд сайдаар ажиллаж байсан. Харин Канадад суухаар нэр дэвшсэн Элчин сайд Н.Чимгүүндарийг тухайн албыг хаших насны шалгуурыг хангаагүй, түүнийг томилохдоо төрийн албаны мерит зарчмыг зөрчсөн гэсэн үндэслэлээр татгалзаад байсан юм. Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатарын санал болгож буйгаар Япон улсад суух онц бөгөөд бүрэн эрхт Элчин сайдаар одоогийн Япон улсад суух Элчин сайдын үүрэг гүйцэтгэгч Д.Батжаргалыг улираан томилох нь зүйтэй гэж үзжээ. Харин Канад улсад суух онц бөгөөд бүрэн эрх Элчин сайдаар Гадаад харилцааны яамны Консулын газрын дарга Я.Ариунболдыг томилохоор Засгийн газарт оруулахаар болжээ. Тэдний хувьд Гадаад харилцааны яаманд олон жил ажилласан, туршлагатай, Элчин сайдаар томилогдох нөхцөлийг хангаж байгаа гэж үзжээ.

С.Баяр, М.Энхсайхан нарын оронд О.Энхцэцэг, Н.Тулга нарыг томилно

Шведийн вант улсад суух Элчин сайд М.Энхсайхан болон Их Британи, Умард Ирландын нэгдсэн вант улсад суух Элчин сайд С.Баяр нарыг эгүүлэн татахаар болсон. С.Баярын хувьд өөрийн хүсэлтээр Элчин сайдын ажлаа өгөхөөр болсон бөгөөд одоогоор АТГ-аас түүнийг саатуулаад байгаа юм. АТГ-аас С.Баярыг Оюутолгойн гэрээ болон Эрдэнэт үйлдвэрийн асуудалтай холбогдуулан шалгах явцад, таслан сэргийлэх арга хэмжээ авсан. Тиймээс түүнийг дөрөвдүгээр сарын 10-ны өдөр цагдан хорьсон юм. С.Баярын оронд Их Британи, Умард Ирландын нэгдсэн вант улсад Элчин сайдаар Н.Тулгыг томилохоор болсон байна. Н.Тулга нь С.Баярыг томилогдохоос өмнө буюу 2013-2016 онд тус улсад суух бүрэн эрхт Элчин сайдаар ажиллаж байсан бөгөөд одоо Гадаад харилцааны яамны Ази, Номхон далайн  орнуудын газрын зөвлөхөөр ажиллаж байгаа юм.

Мөн Шведийн ванд улсад суух Элчин сайд М.Энхсайханыг  Засгийн газраас эгүүлэн татахаар болсон байна. Түүнийг гуравдугаар сарын 26-нд АТГ-т ирж байцаалт өгөх дуудах хуудас хүргүүлсний дагуу тэрээр ирж байцаалт өгөөд буцсан. Тэгвэл маргаашийн Засгийн газрын хуралдаанаар түүнийг эгүүлэн татаж, түүний оронд Гадаад харилцааны яамны Олон талт хамтын ажиллагааны газрын дарга О.Энхцэцэгийг томилохоор болжээ.

Б.Хурцыг томилуулах хүсэлтээ БНСУ-д хүргүүлжээ

Элчин сайд нарын томилгооноос хамгийн их дуулиан тарьсан хүн бол БНСУ-д Элчин сайдаар суухаар нэр дэвшсэн Б.Хурц. Б.Хурцыг томилох саналыг Монгол Улсын Ерөнхийлөгчтэй зөвшилцөн, Засгийн газраас оруулж ирсэн. Харин УИХ түүнийг томилох асуудлыг хэлэлцэх үеэр гишүүдийн зүгээс С.Зориг агсны хэрэгтэй холбогдуулан нээлттэй сонсгол зохион байгуулсан. Энэ мэтчилэн түүнийг томилох эсэх асуудлыг хэлэлцэх үеэр маш их маргаан дагуулсан ч УИХ-ын гишүүдийн олонх дэмжиж түүнийг БНСУ-д суух онц бөгөөд Элчин сайдаар томилохыг дэмжсэн юм. Гэвч Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зүгээс итгэмжлэх жуух бичгээ гардуулаагүй байгаа юм. БНСУ-ын талд Б.Хурцыг томилох саналаа хүргүүлсэн бөгөөд зөвшөөрсөн хариу ирвэл түүнийг томилох боломжтой юм байна.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.

95 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-25 66.181.188.14

Хурцад төмөгдүүлсэн ерөнхийлөгч, УИХ дарга, Ерөнхий сайд, зитэй улс хөгжих үү

Avatar

Зочин 2018-04-25 122.201.22.194

Баттулга, Энхболд нар шударга томилгоо мерит зарчимгэх мэт олон юм ярьчихаад Хурцыг томилох тухай ярьж байгаа нь үнэн дүр төрхөө харуулж байна. ичихгүй томилохыг нь сайн харж байя..

Avatar

зочин 2018-04-25 66.181.188.251

хурцыг томилж явуулж доош орно гэж байхгүй шүү төрд байгаа луйварчидаа хэзээч хурцын хийх ажил биш анхаар ард түмэн тэнэг биш шүү анхаар баттулга ёрөнхийлөгч з энхболд нарт анхааруулж байн

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2018-04-25 66.181.188.251

ХУРЦ ХУЛГААЧИЙГ ЁРӨӨСӨӨ ЯВУУЛЖ БОЛОХГҮЙ ЭЛБЭГДОРЖ УДАХГҮЙ ШАЛГАГДАЖ БАРИВЧЛАГДАН ТЭХЭЭР ХУРЦ МОНГОЛД БАЙХ ЁСТОЙ ХАМ ХЭРЭГТЭНҮҮД [Хориотой Үг] ХИЙ БҮХ АРД ТҮМЭН ШААРДАЖ БАЙНА ЁС БУС ҮЙЛДЭЛ ХЭЛЛЭГТЭЙ ИЙМ ХАЧИН ГАР МАНАЙ ОРНЫГ ТӨЛӨӨЛӨӨД СУУХ ХҮН ОГТ Ч БИШ ХУРЦ [Хориотой Үг] БАЙХ а******н АРД ТҮМЭН МАРТААГҮЙ ЭЛБЭГДОРЖИЙН БАНДААШНИЙ ЭРЗЭЭН

Avatar

МАНАН 2018-04-25 202.179.26.74

ГАНЦ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БИШ БАС ХУДАЛЧ ЦОГТБААТАР АЗИЙН СОЛОНГОСЫГ ДООШ ЧИХЭЖ ДОРОМЖИЛЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.179.24.197

ерөнхийлөгч ард түмний эсэргүүцлийг яагаад сөрөв?

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.21.100.211

Монголын ард түмнээс сонгогдсон ерөнхийлөгч Х.Баттулга яагаад нийгмийн уур амьсгалын эсрэг сөрөн зогсож Б.Хурцыг томилж байгааг олон түмэн чинь дургүйцэж байна.

Avatar

Sanal 2018-04-25 124.35.219.129

Ingej bolohgui. Hurtsiig yavuulbal solongos hojino. Ter mash shunag.

Londond dahin ireh gej bga tulga guai bol hurtsiin hamaatan. Tulga bayaraas dor

Avatar

Амар 2018-04-25 202.179.27.125

Хурцад төмсөгөө сайн базуулж дээ энэ Женко Зи хоёр.

Avatar

Tegj 2018-04-25 124.35.219.129

Uneheer bazuulj. Tulga gej olon huuhedtei; irgedee boddoggui mal

Bid jagsana. No to tulga guai

Avatar

Ерөнхийлөгч муу л байна 2018-04-25 66.181.184.159

Ийм нөхрийг элчингээр томилж ард түмнээ гутаах хэрэг байна уу? Хуулийн байгууллагуудыг завхруулсан нөхрүүдийн нэг бол ХУРЦ: Аягүй бол солонгосууд ухаантай – энэ элчингээс татгалзана даа. Европоос хүн хулгайлж явсан хүнийг авах хүсэл тэдэнд байхгүй дээ. ТЭД монгол биш

Avatar

Зочин 2018-04-25

Тэгээд ч солонгосууд тэнэг биш байхаа. Яарихуу яахууг эс бол өөрийн мэдээлэгч болгоно эс бол уучлаарөй тагнуул хэрэггүй гэх байхаа

Avatar

Зочин 2018-04-25

Энэ тэнд очоод тэнэмэл тэнэг монголоо яааг хамгаалж харагдаач.

Avatar

Иргэн 2018-04-25 66.181.191.149

Юун солонгосын талаас асуух вэ юу болоод бнаа. Зогсоож чадахгүй бол томилоод явуул

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.72.245.207

ӨӨ ӨМНӨТҮҮД ХУУЛЬ САЙН САХИДАГ ХҮМҮҮС ОЛОН УЛСАД ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН ХҮНЭЭС ТАТГАЛЗАЖЛ ТААРАА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-04-25

ЭРДЭНЭТИЙН ИЛЧЛЭГДЭЭГҮЙ ҮНЭН:——–
http://www.mnb.mn/archive/2018-04-25-18-30-00

Avatar

Дорж 2018-04-25 103.57.92.176

Хурцыг элчин сайдаар явуулах гээд байдаг нь ямар учиртай юм бэ. Хурцыг томилох санал хүргүүлж байгаа нөхрийг Хурцтай нь хамт шалгаач ээ.Ард түмнээр битгий тохуурхаад байгаарай.Та нөхдийн хариуцлага хүлээх цаг ирнэ шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.179.26.116

Хурцыг шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх ерөнхий газрын дарга болго до уг нь

Avatar

Мэдэхгүй 2018-04-25 66.181.160.10

Монголын төр засгийн асар их нууцыг мэддэг түүнийг хаа хамаагүй цацаж байдаг хүнийг гадаадад элчингээр томилох нь бүү хэл монголын хилээр гаргаж болохгүй.

Avatar

иргэн 2018-04-25 103.26.193.124

нэрэндээ таарсан Хурц хүн. Ок:

Avatar

Зочин 2018-04-25 112.72.14.125

Ард түмний эсрэг төрийн мафийг устгах цаг болсон Хурцаас айх хэрэггүй

Avatar

Зочин 2018-04-25 66.181.189.181

Хурцыг явуулж болохгүй,Элбэгдорж,Хурц гэх мэт хүмүүс Зоригийн аллагатай холбоотой байх шүү. Нүгэл нь нүдээрээ гарах цаг удахгүй ирнэ.

Avatar

Голландад элчинээ нээ 2018-04-25 83.86.75.235

Швед тийм гоё бишээ. Голландууд Стокольмыг нь тосгон шиг юм байна лээ гэж авч байсан. Цэвэрхэн цэмцийсэн тосгон. Уйтгартай. Тансаг зүйл гэж бол бараг байхгүй. Зүгээр л их сэргэлэн бизнес ухаантай гарууд Икеа, Эйч энд Эм-ээ зараад л байж байдаг. Хүмүүс нь жаал уйтгартай. Ганц төрсөн сайхан зүйл нь АББА. Өөр үзээд өгье ч гэсэн юу ч байхгүй. Яг л Монголоос ганц впечатляющий зүйл төрсөн нь чингисхаан гэдэг шиг. Стокольмд нь олигтой хоолны газар ч байхгүй. Бурхангүй газар бумба гэгчээр хэдэн турк ирак курдын балиар кебаб л эгзотик хоол болдог кк. Бас тэд нар нь итали хоолны газар нэрээр турк пицца хийцээн. Голландад бол жинхэнэ итали испани францууд өөрсдөө ирж хоолоо хийгээд гүйчихдэг.

Avatar

Зочин 2018-04-25 66.181.189.198

Volvo bas baidag shuu

Avatar

Mn 2018-04-25 211.36.140.22

Хурцаас өөр элчин сайдаар томилох хүн олдохгүй байгаа юм бол үнэхээр өрөвдөлтэй бас инээдтэй байна чааваас даа.

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.179.25.83

Мэдэхгүй зүйлдээ санаагаа бүү чилээ.

Avatar

as 2018-04-25 64.119.26.43

Ene Jencog uzen yadaj uheh geed baigaa ulsuud neg bol tag sohor neg bol Miyegiiin nohod uu ? Ta nar boddoo Miye haantan songogdoj yurunhiilugch bolson bol udiid yamar baidaltai baih bol ? Yamar ch hereg yamar ch gemten yamar ch hariutslaga baihgui jinhene DARGIIN uls bolj ulsaaraa pyaldagdah baisan ni unen bzidee ????

Avatar

zochin 2018-04-25 59.153.113.39

Ter bolon diplomat bodlogo medehgui uhernuud dugai baisan deer dee.Erenhiilegch zev shudraga ajillaj bn.

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.131.243.162

Хогийн [Хориотой Үг] аа, хаана байна нөгөө чиний “Монгол ялна” чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Монгол ялаагүй ориг төвд гаралтай жанхуу, жинхэнэ [Хориотой Үг] гаралтай зика вирус 2-н Төвд-х***а 2-н консорциум сонгуульд ялсан юм байна. Амьдралдаа бүтнэ ном уншиж үзээгүй чам шиг [Хориотой Үг] оркод зориулж цаг заваа гарздан байж нэг зүйл хэлье. [Хориотой Үг] орк оо, эртхэн шиг Монголын төрийн луйвардаж авсан наад суудлаа өгөөд, офшорт байгаа 1.1 тэрбумаа хураалгаагүй дээрээ сайн дураараа огцор!!!

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.131.243.162

Ард түмний 30 %-н саналаар Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч болсон Жанхуу [Хориотой Үг] тагнуулын газрын дарга асан хурцын мэдэгдлийг огт сонсоогүй юм шиг, огт юу ч болоогүй юм шиг, ямар ч гэм нүгэл хийгээгүй хүн шиг олны анхаарлыг холдуулах гэж “Монголчуудыг [Хориотой Үг] Барууны луйварчид” гэж араас турхирдаг Орос шовинист нүүрэн дээрээ болохоор Америкийн хөгжлийн агентлагт баяр хүргэж, [Хориотой Үг] нарыг нэг нүдээрээ үздэггүй жанхуу [Хориотой Үг]гийн тусламжаар барьж байгаа байшинг үзэж сонирхож “си ахад мэнд хүргээрэй, [Хориотой Үг] орк намайг уучлаарай” гэж хулхи үнэгэн заль гаргаж, нөгөө л оркуудынхаа тархийг угаасаар явна.

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.131.243.162

Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ!!! Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.131.243.162

Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ!!! Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.131.243.162

Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ!!! Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2018-04-25 27.123.214.108

Солонгос орон Хурцыг хүлээж авахуу. Энэ гахайг аваасай хэдэн жил ч гэсэн. Монгол гахай ямар байдгийг мэдэж авахгүйюу. Бусад нь ч яахав мэргэжлийн улс л байна яаж ч байсан.

Avatar

zochin 2018-04-25 59.153.113.39

Meregjiliin diplomatch Tulga,Enhtsetseg nariig demjij bn.Zev hunee oljee.Alivaa asuudliig meregjil,turshlaguin uudnees avch uzeh heregtei.Mongold ah,duu,terel sadangui humuus gej baihgui.

Avatar

Зочин 2018-04-25 103.57.95.97

Шударга ерөнхийлөгчтэй болсондоо сэтгэл хангалуун байгаа шүү. Мэргэжлийн дипломатуудыг томилох нь маш зөв

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.131.243.162

erguu ork oo, hulgai luivriin haan janhuu teged shudarga uu? ingej yaldag yum uu?

Avatar

Зочин 2018-04-25 103.14.36.18

Өдрийн сонинд ерөнхийлөгч Баттулга "элчин сайдыг томилохдоо үеэ өнгөрөөсөн улс төрчийг шагнах журмаар бус мэргэжлийн дипломатчийг сонгож томилно" гэж хэлсэн байсан, энэ зарчмаа баривал зөв юмсан.

Avatar

Зочин 2018-04-25 103.9.90.98

ТУЛГА ГЭДЭГ НЬ ХУРЦЫН ДҮҮ БАЯРМААГИЙН НӨХӨР ГЭЖ ҮНЭН ЮМ УУ ХҮМҮҮСЭЭ

Avatar

РАВДАН 2018-04-25 66.181.160.50

ЮУ ҮНЭН ТЭР ҮНЭН! Равдан.

Avatar

Солонгос орноос 2018-04-25 5.136.169.198

Намайг явуулахгүй бол чинь Цааш нь ярих уу яахав ,аа гэж айлгаад байхаар л явуулдаг байна шүү

Avatar

Зочин 2018-04-25 64.119.25.148

Зев. Дэмжиж байна!

Avatar

Gabi 2018-04-25 66.181.161.76

N.Tulga chin Hurtsiin tursun duugiinh ni nuhur geseen.

Avatar

Заа яаахваа яааахав, 2018-04-25 43.228.130.32

Хурц нээрэн гойд хүн юм. Тэр жил Англид баривчлагдах болуут хүргэнээ Англи дахь элчин болгочихно. Одоо нөгөө хүргэнээ дахиад тийш илгээх гэж байгаа шалтгаан нь тодорхой байна. Уншигдаж байна. Эрднтээ гэж

Avatar

Зочин 2018-04-25 121.202.65.23

Jenko gej janhu hutgadag mafin hun bn bushuuhan Mongol ingej l yalj bnda

Avatar

Зочин 2018-04-25 112.72.11.121

хурц яг яасан гэмт хэрэг хийсэн бол тэр нь шүүхээр тогтоогдсон эсэх батзандан нямдорж гэх балайнуудын үгээр шуурхаа боль лдоо үхрүүдээ

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.179.25.83

Хурц бол эх орныхоо төлөө тангараг өргөсөн жинхэнэ цэргийн хүн. Харин Батзандан, Болд, Нямдорж нар бол бохир улстөрчид.

Avatar

РАВДАН 2018-04-25 66.181.160.50

ЗАА ЯАХАВ ЗУЗААРЧ Л БАЙГ СПИСОК НЬ! ЦАГ НЬ ИРЭХЭЭР АМЫГ НЬ ТАГЛАЖ АМИЙГ НЬ ЧАНГААНА ДАА!

Avatar

Зочин 2018-04-25 43.242.243.140

ПУТИН ЖЕНКОГ ТООДОГГҮЙ ШАЛТГААН ЭНЭ.

Avatar

Дууяа 2018-04-25 103.10.22.78

Ерөнхийлөгч Баттулгын зөвлөх яруу найрагч Хулан,Хулангийн үй зайгүй найз Сарнай,Сарнайгын нөхөр Хурц,ингээд л хөвөрч өгнө дөө.Тиймээс Ерөнхийлөгч түүнийг элчингээс томилохоос аргагүй.

Avatar

Зочин 2018-04-25 103.26.194.99

Батын Хурц гэдэг эр их эд юмаа. Монголын Төрийг атгандаа хийж, барьцаалж чадсан л байгаа юм даа. Араасаа охуулчих гээд байгаа болохоор харин Няамка л Занданг хань татаж жоохон цор цор гэх юм.

Avatar

Зочин 2018-04-25 103.26.194.99

Энэ Тулга гэх нөхөр мэргэжлийн дипломатч, бас хугацаат цэргийн албаа ТТБ буюу шүхэр десантын гэгдэх 084-р ангид хаасан эр дээ. Англи Хятад Орос хэлтэй гэж байгаа.

Avatar

Хvлээж авахгvй Хангуг 2018-04-25 66.181.183.111

Солонгос бvтэхгvй хvн орогнуулдаг газа бишээ

Avatar

Хvлээж авахгvй Хангуг 2018-04-25 66.181.183.111

Солонгос бvтэхгvй хvн орогнуулдаг газа бишээ

Avatar

Хvлээж авахгvй Хангуг 2018-04-25 66.181.183.111

Солонгос бvтэхгvй хvн орогнуулдаг газа бишээ

Avatar

Иргэн 2018-04-25 180.149.78.75

Б.Хурцыг бол арайч үгүй байлгүйдээ.

Avatar

Зочин 2018-04-25 103.57.93.34

Хурцад Х У Ц гэж хэлье

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.21.106.168

Солонгосын тал Хурцыг хүн хулгайлах ажиллагаанд оролцож байсан, ТЕГ-ийн хонгилд хүн эрүүдэн байцааж тамалж байсаны улмаас хүний эрхийг ноцтой зөрчсөнөөс Англид баригдаж [Хориотой Үг] нэг жил суусан хүн байна гээд зөвшөөрөхгүй бол Монгол улс л онигоонд орно доо

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.21.106.168

шо рон гэж бичихээр яагаад хориотой үг болчдог билээ НУС цэг МН-ээ?

Avatar

Зочин 2018-04-25 27.123.214.105

Kkkk hahaaaa

Avatar

Зочин 2018-04-25 27.123.214.114

Хурц бол сая Нямдоржийн бузар булайг илчлээд Нямдоржийн зохион байгуулсан хоронд ажилаа өгсөн болохоос элчин сайд байтуугай ажил хийх хүн.аливаа хүний чадал чансааг хамт олон нь тодорхойлдог юм.

Avatar

Зочин 2018-04-25 103.26.194.99

Заа даа. Буунд явж сурсан амьтан билээ дээ.

Avatar

зочин 2018-04-25 202.21.127.160

Монгол Улсын Гадаад харилцааны Яам улс төрчдийн бялуу хуваах газар болж байгаа нь их харамсалтай байна. Монгол Улсыг гадаадын улс орнуудад төлөөлөх элчин сайд, түүний ажилтнууд нь мэрэгшсэн димплоатууд байх ёстой атал ажлаасаа чөлөөлөгдсөн дипломат биш хүмүүсийг томилохоо хэзээ зогсоох вэ? Гадаадын улс орнуудад Монгол Улсын болон монгол иргэдийн эрх ашгийг хамгаалах өндөр мэдлэг, соёлтой, энэ чиглэлийн дээд сургуулийг төгсөж туршлага хуримтлуулсан дипломатуудыг томилж байхыг ерөнхийлөгчөөс хүсч байна. Дээрхи томилгооноос мэдлэг чадвар туршлагатай мэрэгжлийн дидломат О. Энхцэцэгийг томилох гэж байгаа нь хамгийн зөв томилгоо байна. Амжилт хүсье.

Avatar

Zochin 2018-04-25

Battulga erunhiiludch Hurtsiig yamar aimaar huniig ni medehgui bna daa, hervee tuuniig erunhiilugchuur yavuulbal tanii ner hund bhgui bno shuu.Tand itgeh itgel bhgui bno.

Avatar

Irgen 2018-04-25 122.201.31.142

tulga, enhtsetseg gej hen be.

Avatar

Зочин 2018-04-25 103.26.194.99

Энэ нөхөр мэргэжлийн дипломатч, бас хугацаат цэргийн албаа ТТБ буюу шүхэр десантын гэгдэх 084-р ангид алба хаасан эр дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-25 66.181.160.29

Дэлхийд шившиг болж гүйцлээ!!! Төрийн өмнөөс өчүүхэн иргэн би ичих мөн хэцүү юмаа!!! Ийм ч төр засагтай байх гэж дээ, монголчууд минь! Даанч яав даа!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.21.106.121

Мега луйварчид [Хориотой Үг] сууж хулгаруудад сэгсрүүлэх нь дээ.

Avatar

kkk 2018-04-25 66.181.160.5

Хурцыг яагаад Солонгос улсад элчингээр явуулахаар зүтгүүлээд байгаа юм бэ

Avatar

намсрай 2018-04-25 103.240.241.32

баттулга хөөрхий идсэн уусан олон мянган юм нь хурцын хонины хонхорт ачаатай багаа юм чинь арга бахгүй ээ

Avatar

Зочин 2018-04-25

Хурц шилдэг тагнуулч элчин сайдыг маш сайн хийнэ.

Avatar

Түвшин 2018-04-25 82.132.228.10

Англид томилогдохоор нэр дэвшсэн Н.Тулга бол Б.Хурцын дүү Б.Бурмаагийн нөхөр юм. Б.Хурцыг Аюулгүйн зөвлөлд байхад дагаж очсон. Англид
Хурцыг баригдахад нь тэнд элчин сайдаар очсон. Одоо Эрдэнэтийн асуудлын сургаар тэнд ахин томилогдох гэж байна уу даа… Төр түмэн нүдгүй аж.

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.179.26.3

Ярих уу яах уу?? Явах уу. Болих уу???

Avatar

Amber rose 2018-04-25 27.123.212.138

Khurts bol unen daam gartsan.Dorligoo-n heldgerr MGL-n turd jinhene gamshig bolj yawaa hun dee…

Avatar

Зочин 2018-04-25 59.153.114.36

эндээс харахад еронхийлогч шударга мэргэжилийн хумуусийг дэмжсэн бна , хэрэв ийм байвал ард тумэн ойлгоно шуу?

Avatar

Зочин 2018-04-25 122.201.25.46

БАТТУЛГА ЕРӨНХИЙЛӨГЧ МАШ ЗӨВ АЖИЛЛАЖ БАЙНА. ЭЛЧИН САЙДУУДЫГ ЯАМАНДАА БАГА АЛБАН ТУШААЛААС НЬ ЭХЛЭН ОЛОН ЖИЛ АЖИЛЛАЖ БАЙГАА МЭРГЭЖЛИЙН ХҮНИЙГ ЭЛЧИН САЙДААР ТОМИЛОХ НЬ ЗҮЙТЭЙ. БУСАД САЛБАРУУД Ч БАС ИЙМ ЗАРЧИМ БАРИХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2018-04-25 103.14.36.6

зөв мэргэжлийн хүмүүс нь явах хэрэгтэй хурцыг бол больсон дээр шүү бусад нь болж байна

Avatar

Зочин 2018-04-25 122.201.28.9

Хурцад өртэй юм аа даа, янз нь.

Avatar

Зочин 2018-04-25 112.72.14.0

Гадаад яамныхаа хүмүүсийг тавьна гэдэг сайн байна. Урд нь дандаа шагналын нөхдүүд явдаг байсан. Ганди мэтийн

Avatar

Zochin 2018-04-25 103.9.90.39

Xarin sain ajillaad irsen yom bishy, 5 oyetan tetgelegeer syrdag baisniig jil byr 200 oyetan Ungariin ZG-iin tetgelegeer syrgaj, aldagdsan Zanabazariin xiiz altadsan Ayesh byrxanaa olood Biokombinatiin shinechleld 25 say evro x/o xiixeer bolgoson saidiig chi yaj medex be de

Avatar

irgen 2018-04-25 64.119.19.166

enhtsetseg bol turshlagtai mergjliin diplomatch, zuv songolt baih, bayar hurgy.

Avatar

Зочин 2018-04-25 122.201.31.154

Арчаагүй ардын намынхан

Avatar

zochin 2018-04-25 103.26.195.219

Manai erunhiilugch yag uneheer shudarga ajillaj baigaa hun uu gedeg ni Hurtsiin tomilgoo haruulna daa.

Avatar

зочин 2018-04-25 66.181.189.252

Адилдаа адил годилдоо годил авах юмгүй адгын шаарнууд

Avatar

иргэн 2018-04-25 112.72.14.251

Энхцэцэг жинхэнэ зөв хүнээ томилжээ.

Avatar

зочин 2018-04-25 103.57.95.145

ерөнхийдөө дипломат хүмүүсийг санал болгож байгаа нь маш зөв. намуудаас улс төрчдйиг оруулж ирдэг нь байнга хэрүүл дагуулдаг

Avatar

Зочин 2018-04-25

Tulgaas uur hun baij boldoggui yum uu? Neg ulsad dahin dahin yavah yostoi yum uu. Hurtsyn egchiin nuhur gedeg

Avatar