Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 400.000-д хүргэх шаардлага тавив | News.MN

Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 400.000-д хүргэх шаардлага тавив

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.25-нд нийтлэгдсэн

Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 400.000-д хүргэх шаардлага тавив

Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 400.000-д хүргэх шаардлага тавив

Монголын Үйлдвэрчний эвлэлүүдийн холбооноос өнөөдөр /2018.04.25/ сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийлээ. Тус холбоо хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 400 мянган төгрөг болгон нэмэгдүүлэх шаардлагыг Засгийн газарт тавьж буй аж.

Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээ бага байгаагаас залуус гадаадад ажил хөдөлмөр эрхлэхээр олноороо явах болсон, УИХ-аар хэлэлцэгдэж байгаа Хөдөлмөрийн тухай хууль нь ажил хийж байгаа хүмүүст халгаатай батлагдах эрсдэл өндөр байгаа гэнэ. Тиймээс энэ бүх гажуудлыг засах шаардлага тавьж, ирэх тавдугаар сарын 1-нд жагсаал зохион байгуулахаар болжээ. Жагсаалд 10 мянга орчим иргэд оролцох тооцоо байна гэдгийг тус холбооны дэд ерөнхийлөгч С.Эрдэнэбат мэдэгдлээ.

Г.ХОРОЛ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2018-04-25 202.131.227.82

400,0 мянган ч арай хэт үсрэнгүй болох байх л даа. 240 юм чинь 300,0 мянга болгоход болох л байх. аливаа асуудлыг шат дараатай тэнцвэртэй авч явах нь зөв байлгүй дээ.

Avatar

наарай 2018-04-25 203.91.115.45

Хүүхдийн мөнгө өгөх болноо 20.000 Тэтгэвэр нэмлээ 20.000 энэнээс өөр хийсэн нэмсэн юу байна. Бүхэл бүтэн улс орон бүү хэл дориухан айл нохойгоо ч ингэж хооллохгүй дээ Өөрсдөө идэх болхоороо хамгийн багадаа л 200.000.000 гэх мэт ярилцана Одоо болих юм биш үү нэг л мэдэхэд ард түмэн та бүхнийг залхаан цээрлүүлэх болно шүү са

Avatar

Зочин 2018-04-25 66.181.187.199

Хөдөөний а/а нэгж дампуурахнээ. Нийгмийн даатгалын дороос босохгүй ажилчиддаа хална. Юм үзээгүй малуудаа.

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.21.106.168

Олон компани дампуурахнээ. ҮҮний үр дүнд ажилтан цалингаа нэмүүлэх биш харин бүр ажилгүй болохнээ

Avatar

Зочин 2018-04-25 43.242.243.34

Ганц хүнд цалин өгч үзээгүй ма лнууд тэнэгтээл байх юм. 240-р арай хийж нийгмийн даатгал, татварыг нь төлж байхад. Улам л их ажилгүй хүн, далд эдийн засаг нэмэгдэнэ шүү дээ.

Avatar

ÌÎÍÃÎË 2018-04-25 202.9.47.177

Ìîíãîë .áàíòàíãèéí õóòãóóø íà𠺺ð õèéõ àæèë àëãà óó

Avatar

Зочин 2018-04-25 103.229.123.213

Шал хэрэггүй юм шаахиймаа лалрууд

Avatar

РАВДАН 2018-04-25 66.181.160.50

ЦАЛИНГ НЭМЭХ ҮНДЭС БОЛ ХӨДӨЛМӨРИЙН БҮТЭЭМЖ! ХАА БАЙНА ТЭР БҮТЭЭМЖ ЧИНЬ?

Avatar

Зочин 2018-04-25 66.181.189.225

Дагаад нийгмийн даатгал татварууд нэмэгдээд хувийн аж ахуйн нэгж комп-д цалин татварын дарамтанд орж дампуурна харин татвараа багасгаад цалинг нэмбэл болох юм. Бүгд уялдаатай татварын дарамтанд орохоор наймаа хийсэннь дээр байх

Avatar

Зочин 2018-04-25 66.181.160.29

Эд нар эдийн засгийн наад захын мэдлэггүй улс, эсвэл зориуд хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулж буй этгээдүүд!!! Эдийн засаг өсөөгүй байгаа нөхцөлд цалин нэмнэ гэдэг бол инфляцийг хөөргөдөх л ганц үр дагавартай!!! Сүүдрээ хөөж гүйцэхтэй л яг адил!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-25 202.21.120.67

Баахан торгууль нэмэгдэнэ цагдаа нарын кармаа л түнтийх байх түүнээс жирийн иргэдэд наалдац тун бага зөрчлийн хуулиар хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг төд дахин эсвэл төдөн хувиар гээд л

Avatar

Зочин 2018-04-25 203.91.118.106

Tord ajillaj baigaa humuusiin oron nutag niisleliin tomiloltiig nem l dee. Tegeed tomiloltiig ni tsoolj ur duntei bolgo l doo. Huseegui yumand or tavin tavin yavmaargui baina. Hiivil hiisen shig ur duntei yumtai tomilolt avaad, nuur bardam ajillamaar baina. Oilgoj baina uu.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж