Засварчин Н.Хувьтөгөлдөр | News.MN

Засварчин Н.Хувьтөгөлдөр

NEWPLUS

Засварчин Н.Хувьтөгөлдөр

Автомашинаа засуулах гэсэн иргэд ихэвчлэн Вьетнам засварыг зорьдог. Учир нь тэд чанартай гүйцэтгэдэг гэлцдэг. Тэгвэл  ‘Вьетнамчуудаас хол давсан чанар, Бид Монголчууд’ гэсэн хаягтай автомашины засварын төвийг та анзаарч байсан байх. Хаягнаасаа эхлээд хүмүүсийн анхаарлыг татах тус засварын газарт ажилладаг  Н.Хувьтөгөлдөр хүүг NewPlus энэ удаагийн дугаартаа онцолж байна

"Болор дуран"-аар шалгав.

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2018-04-24 103.26.193.108

Сайхан.

зочин 2018-04-24 202.131.234.242

Монголчуудын хэнээс нь ч сэтгэл үнэртдэггүй. Яаж хулхидах вэ, яаж хэдэн төгрөг илүү салгах вэ л гэсэн хүмүүс байхын байн шүү дээ.

зочин 2018-04-24 66.181.164.180

Монгол хүмүүсээ дэмжиж хашрахгүй 2 удаа Монгол засварт орж машинаа тоглуулсан. Хорооллын эцэст байдаг Ucar засварын газрын Өөрсдийнх нь хэлсэн үнээр нь итгээд өгч байхад эхний удаад маш бохир будаж янзалсан. 2 хаалгыг арзаасан юм болгоод шилний хүрээ, хаалганы бариул энэ тэрийг бүүр халтайлгаад хаячихсан. Дахин өөр машин өгхөд шаал өөр өнгөтэй болгоод өгчихсөн. Бид нар энээс илүү өнгийн дөхүүлж чадахгүйээ 70-80 хувьтай байгаа нь хангалттай гээд зогсож байгаан. Одоо машин минь Panda шиг л алаг эрээн явж байгаа. 2 удаа өгхөд хоёулаа хугацаандаа гараагүй. \nЭнэ 04 дүгээр сард найз маань Зурагт-д байдаг салбарт нь саарал өнгөтэй машинаа өгсөн. Мөн л урд хойд гупэрний өнгө нь их биенээсээ зөрчихсөн бас дахин нэг хоног сунгасан. Гэтэл Facebook -ээрээ бусдын толгойг эргэтэл өөрсдийгөө сурталчилж магтдаг. Уг нь мөнгийн аваад ажиллаж л байгаа юм чинь алсын хараатай байж үйлчлүүлэгч бүрдээ чанартай сайн үйлчлээд итгэлийн даагаад явбал ашиг орлого нь улам л нэмэгдэж олон хүмүүс өөрсдийн мэддэг, очдог болно гэсэн бодолтой баймаар.\n

Зочин 2018-04-24 66.181.160.56

За тэр, ийм л байгаа юм даа!!! Монголчууд хичээнгүй биш, хайнга, худалч, хуурамч зангаа засахгүй бол вьетнам байтугай хэний ч дээр гарахгүй!!!

Зочин 2018-04-24 202.131.225.150

Би яг ийм нэртэй газар машинаа өгж үзсээн. Бусад монголчуудаасаа ялгарах юм байхгүй. Хэзээ ч хэлсэн хугацаандаа машин бэлэн болохгүй. Бас гаднаас нь харахад л чанар нь муу нь мэдэгдэхээр. Дээрээс нь энэ газар хойд шилний дээр байдаг тормосны гэрлээ алдсан. Камер байхгүй, өгөхөд чинь л байхгүй байсан гээд ширэн нүүрлэсэн хулгайчуууд: 2 төлөхгүйн тулд нэг мөсөн Веьтнамд шууд өгсөн нь дэээээр

зочин 2018-04-24 64.119.18.83

Манайхан өөрсдөө л ажилтай болгоод байгаа шдэ. Монгол шиг 2 алхаад машин засвар, кузов засварын газрууд байдаг орон би лав мэдэхгүй байна. Дүрмээ баримталтдаггүй, хэтэрхий шахаж явдаг дээр нь 10 жилээс насжилттай тэрэгнүүд орж ирэхээр .......

Зочин 2018-04-24 66.181.190.119

Монголчуудаа дэмжье гэж ийм хаягтай газар очсон... гэвч маш жижиг зүйл будуулая гэж хүсэлт тавихад Дэлгүүрээс 50гр будаг аваад ир нэмээд ажлын хөлс нь 20 мянга болно гэсэн, дэлгүүрийн будгийн үнэ 50 орчим мянга болсон харин будгийн дэлгүүрийн хажуугийн вьетнамаас асуухад шууд 15000₮-р будаж өгсөн ийм байхад яаж дэмжих юм бэ !!!

ZAilaaraa 2018-04-24 202.55.191.130

Ened umhii vitnamig demjeed bga hvmvvs bvgd vitnam eswel tsus n holildson erliiz hurlizuud bh ta nar ter lalarin umhii oronrugaa hurdan zailaara Mongol zaluuchuud mundag shvv bvgdiig chadnaa shvv Muu sain junganuudaa

Зочин 2018-04-24 202.21.114.242

Муу монгол байснаас сайн [Хориотой Үг] монгол байсан нь дээр

Зочин 2018-04-24 202.21.114.242

Муу монгол байснаас сайн eliiz монгол байсан нь дээр

Zochin 2018-04-24 202.21.106.136

Manaihan Vietnam uudad hurehgui. Uuniig mashin deeree medersen. Mongol zasvariin hiisen zamask hovhorchihoor ny Vietnam d ochson. Herev bid uneheer sergeleesee chanartai hiideg bol yu gej Vietnam iig zugleh ve dee.

Зочин 2018-04-24 27.231.61.110

Eersdiigee magtahiin tuld busdiig muuldag ni teneg zan. Eerdiigee gutaaj bgaa hereg. VN uud sain ajildag ni ynen. Togtvortoi, chanartai. Setgel heregtei. Hudlaa yarih hulgain asuudal M chuudiin niitleg zan bolson shyy.

Зочин 2018-04-24 202.21.114.242

Харин тиймээ, сайн юм бол сайн хийгээд л реклам биз дээ, бид вьетнамуудаас илүү ч гэж байх шиг. Гадны оронд хар бор ажил хийж бгаа ядарсан нөхдүүд л /манай солонгост бгаа ах дүү нэр шиг/ бгаа шүү дээ, хүний үр ялгаа юу бхав

Зочин 2018-04-24 128.233.5.246

Manaixan gadagshaa garaxlaaraa l xaa ochij sain ajilladag sh dee

Зочин 2018-04-24 80.110.114.57

Манайхан эхлээд сүрхий байсанаа тэгээд л дороо муу болчидог!

Зочин 2018-04-24 103.57.92.118

amjilt

Зочин 2018-04-24 64.119.25.85

Shal hudlaa. Mongolchuud zalhuural. aminch uzleesee salahguigeer yu ch hiij chadahgui. Yu ch hiisen setgeleesee hiideggui, dandaa dutuu hiine, nud huurna. Hezee ch hariutslaga huleehgui. Chi taaruu hiisen bna gevel, iim l bdg shte, uur yalgah geed bgaan gedeg l ulsuud daa. Ajil ehlehiin umnu bol pee, yostoi neg goy shaana shte...

Зочин 2018-04-24 66.181.190.221

Монголчууд Вьетнамчуудаас илүү засдаггүймаа. Иймэрхүү 3 сарын өмнөөс замаск хийж байгаа гэсэн нөхдүүд засаж чадахуу? Вьетнамч бацаанууд 7 настайгаасаа замаск хийж эхэлдийм байналээ.

Зочин 2018-04-24 27.123.214.113

ГОЛ НЬ МАНАЙ БОССУУД ЗАЛУУСЫХАА ЦАЛИНГ НЬ ТУЛТАЛ ӨГЧ ЧАДДАГГҮЙ ЛУУ УНЖДАГТ БАЙГААМАА ТЭРНЭЭС ЧАДАЛТАЙ МУНДАГ ЗАСДАГ МЭДРЭМЖТЭЙ, ЗГР 3 САЯЫГ ӨГХӨД БОЛ НЭЭРЭЭ ХИЙНЭ ДЭЭ ДААНЧ ХӨДӨЛМӨРИЙН ҮНЭЛЭХГҮЙ ӨӨРӨӨ ГУДАРААД БАЙДАГ БОЛХООР ТЭРЭНД НЬ ТААРУУЛЖ ХИЙДЭГ БАЙХ

Зочин 2018-04-24 27.123.214.107

muugaa medehgvi bas wetnam ahtai surguldunu aan chi chatzaga zvgeer l zvlgej sur

Зочин 2018-04-24 182.160.1.69

Вьетнамчуудад талархах ёстой. Тэд үнэхээр чанартай, чин сэтгэлээсээ үйлчилдэг.

Зочин 2018-04-24 64.119.16.131

Mongolchuud arhichin, arhichin udamtai, arhichin ihes deesestei, bugd arhichin. Deerees ni hudalch, hudlaa yaridag, hulgaich. Hulgai hiideg. Hudlaa yaridag, hulgai hiideg murtluu arhichin

BURUU 2018-04-24 182.160.38.212

LIMITs

Автомашин эзэмшигч 2018-04-24 66.181.160.29

Монголчууд үнэхээр илүү сайн засдаг болчихвол сайн л байна! Гэвч вьетнамчуудын нэг гол онцлог нь маш хичээнгүй, нямбай, чанартай засдаг!!! Манайхан эхлээд овоо явж байснаа жаахан амжилтад хүрэхээрээ л сулраад явчихдаг зуршилтай шүү!!! Вьетнамчуудыг өмхий, муусайн г.м. муу үгээр харааж зүхээд юу хийх вэ!! Ингэлээ гээд бид л бүдүүлгээ харуулахаас биш вьетнамчууд өмхийрчихгүй шүү дээ!!! Хөөж гаргана гэдэг бол харин хамгийн тэнэг муйхар ажил шүү!!! Илүү сайн ажиллаж өрсөлдөөнөөр л ялах хэрэгтэй шдээ!!!

chimedee 2018-04-24 112.72.14.66

энэ хүү сайн хүү байж магадгүйэ.за харин наад засварын газар чинь ёстой хогийн газар шүү.би бас ч үгүй үндэсэрхэг үзэлтэй.өмхий вьётнамчуудад өгч байхаар нэг монгол нь хоолтой хоног гээд өгцөн биш гай болсыншдээ.тэр үёд нь фб дээр хүртэл тавьсан.миний машинийг балалсаан.хугацандаа гарахгүй арай гэж гартал хачин хог хийгээд хаяцан.үнэн сэтгэлгүй.тэгээд хэлэхээр бөөн хэрүүл.босс нь гээд бүдүүн нөхар баахан засварчидтайгаа нийлж зодох гээд.дахиж янзална гэж хуцаад.үгүй та нараар хийлгэхгүй гэхээр тэгвэл тооцоогоо бүрэн хийлгэж байж гаргана гээд үүдээ цоожлоод.битгий дахиж монголчуудаар наад пиздагуудаар хийлгээрэй.бичилд байдгийн бнлээ

Монгол 2018-04-24 202.21.120.147

Чөлөөт зах зээл, чөлөөт өрсөлдөөн гэдэг юм л хөгжүүлдэг гэдгийн нэг жишээ байна. Вьетнамчууд орж ирж машин засаагүй бол ийм өрсөлдөөн үүсэж манайхан хөгжөө ч үү, үгүй ч үү...

вьетнамуудыг зайлуулаачээ 2018-04-24 122.201.19.86

вьетнамуудыг зайлуулаачээ

Зочин 2018-04-24 112.72.14.173

За вьетнам нь хавьгүй илүү манайхан сэтгэл дутдаг мөнгө л ярьдаг

MONGOLSTAN 2018-04-24 122.201.19.86

вьетнамуудыг магтаат хэрэггүй ээ за

зочин 2018-04-24

Муу саин Вьетнамчуудыг явуулаач.ёстой адгиин шаарнууд.хамаг валютииг нутаг муугаа зөөчлөө шүү дээ

Зочин 2018-04-24 66.181.160.29

Чи валютаа өгөхгүй л бай л даа!!! Чамаас булааж аваагүй юм байгаа биз дээ???

иргэн 2018-04-24 103.14.36.6

Ажилсаг хүү байна. Амжилтад хүрнээ.

Зочин 2018-04-24 182.160.38.53

t