АТГ-ын дарга, дэд даргад нэр дэвшигчийг иргэдээс санал авч тодруулна | News.MN

АТГ-ын дарга, дэд даргад нэр дэвшигчийг иргэдээс санал авч тодруулна

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.24-нд нийтлэгдсэн

АТГ-ын дарга, дэд даргад нэр дэвшигчийг иргэдээс санал авч тодруулна

АТГ-ын дарга, дэд даргад нэр дэвшигчийг иргэдээс санал авч тодруулна

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд өнөөдөр Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дэргэдэх “Иргэний танхим”-д Авлигатай тэмцэх газар (АТГ)-ын дарга, дэд даргад нэр дэвшүүлэх асуудлаар сэтгүүлчдэд мэдээлэл өгөв.

Монгол Улсын Авлигын эсрэг хуулийн 21-р зүйлийн 21.1-д:

“Авлигатай тэмцэх газрын дарга, дэд даргыг Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн санал болгосноор Улсын Их Хурал 6 жилийн хугацаанд томилно” гэж заасан байдаг.

Хэвлэлийн хурлын үеэр Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд дээрх хуулийн заалтыг иш татаад “Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга АТГ-ын дарга, дэд даргыг санал болгох эрхээ ард түмэнтэйгээ хамтарч хэрэгжүүлнэ” гэсэн юм.

Ингэснээр өнөөдрөөс эхлэн Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын албан ёсны www.president.mn цахим хуудсаар АТГ-ын дарга, дэд даргад нэр дэвшүүлэх иргэдийн саналыг авч эхлэхээр болж байна. АТГ-ын дарга, дэд даргад хамгийн олон давтагдсан нэрийг Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга АТГ-ын дарга, дэд даргаар томилуулахаар УИХ-д санал оруулах юм.

Мөн Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд “Авлигын эсрэг хуульд зааснаар АТГ-ын даргад нэр дэвшигч нь төрийн албанд 15-аас доошгүй жил ажилласан, 45 нас хүрсэн, эрх зүйч мэргэжилтэй, удирдах болон мэргэжлийн ажлын мэдлэг туршлагатай, сүүлийн таван жил улс төрийн албан тушаал эрхэлж байгаагүй хүн байх ёстой.

АТГ-ын дэд даргад нэр дэвшигч нь төрийн албанд 10-аас доошгүй жил ажилласан, эрх зүйч мэргэжилтэй, гүйцэтгэх болон мөрдөн байцаах ажлын мэдлэг туршлагатай, сүүлийн таван жил улс төрийн албан тушаал эрхэлж байгаагүй гэсэн шаардлагуудыг хангаж байх ёстой” гэж иргэдэд санууллаа.

Эх сурвалж: www.president.mn

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

САНАЛ 2018-04-24 64.119.16.241

ДЭМЖИЖ БАЙНА, АЛИВАА НАМЫН НӨЛӨӨЛӨЛД БАГТААГҮЙ, УРЬД ӨМНӨ ХАРИУЦЛАГАТАЙ ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГАД ТОГТВОР СУУРЬШИЛТАЙ АЖИЛЛАЖ БАЙСАН, МӨНГӨ ТӨГРӨГТЭЙ АСУУДАЛД ХАМААРАЛГҮЙ, СУДАЛГАА ШИНЖИЛГЭЭНИЙ БАЙГУУЛЛАГА, ИХ ДЭЭД СУРГУУЛЬД СУРЧ АЖИЛЛАЖ БАЙСАН ГАДААД ХЭЛНИЙ ЗОХИХ ТҮВШИНД БОЛОВСОРСОН ЗЭРЭГ ДАВУУ ТАЛУУДЫГ ХАРГАЛЗАН ҮЗЭХ ХЭРЭГТЭЙ.ЯДАЖ БАЙХАД АГЕНТЛЕГТ ТӨРИЙН АЛБАНД ГАЗРЫН ДАРГААР АЖИЛЛАЖ БАЙСАН

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.21.98.10

Хуульд тавьсан шаардлагыг хангаагүй нэгэн хамгийн их санал авчихвал яах вэ? Нийтийн асуулга харгалзан үзэх хүчин зүйл байж болох ч үндэслэл болж хэрхэвч болохгүй АТГ-ын даргын томилгооны тухайд. Нийтийн санал асуулга буруу биш, нийтийн хүсэл зориг, саналыг тандах нь маш зөв. Гэхдээ үүнийг дагасан гажуудлыг гаргаж хэрхэвч болохгүй гэдгийг анхаарах бизээ

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.131.243.162

Энэ бол худал мэдээлэл шүү!!! Баярцогтын офшорын халуун мөрөөр АТГ оронгуут жанхуу учиргүй сандарч баасан авгай мэтийн меланхолик нөхдөөр бамбай барьж АТГ-г самрах тактик руу явж байна!!! АТГ дарга хуулиараа бол 2021 он хүртэл ажиллах хугацаатай!!! Бага боловсролтой, бакалаврын дипломгүй балай баасан авгай жанхуугийн заавраар баярцогт, сайханбилэг, бямбасайхан нарыг суллаж, өөрийн идэж уусан төмөр замын хэрэг, номурангйн луйвар, 17 чингэлэг спиртийн хавтаст хэргийн баримтыг бүгдийг устгах ажлыг л хийх болно!!!

Avatar

Хуандаг 2018-04-24 202.21.98.10

Баасан авгай гарч ирж баларах нь дээ. Ойрдоо сүм хийдээр яваад байгаа юм. Баасангийн явсан газар балагтай гэж.

Avatar

Зочин 2018-04-24 66.181.160.29

Төрийн тусгай албан тушаалыг популист аргаар шилж сонгодоггүй юм!!! Ийм дээрээ тулсан бол шууд л Баасан авгайг тавьчих л даа!!!

Avatar

ОРОС ХАР МАШИН 2018-04-24 202.179.26.140

ККК.ИРГЭДИЙН САНАЛЫГ ОРОСЫН ХҮРГЭН ТООЛОХ ЮМ ЧИНЬ.

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.21.108.187

Хууль дүрмээ бариад УИХ-д нэр дэвшүүлэх хүнээ оруулаад ирж болохгүй нь юундаа байна.Томилох хүнээ иргэдээр дэмжүүлсэн нэр зүүж өөрсдөө ард нь үлдэх санаа биш биз."Би үхэхээр чи үх" гэж ардын үг санааннд бууж байна.

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.9.41.153

Эхлээд Х.Баттулга гэдэг хүн төмөр замын хэргээр дэлхийн хэмжээнд интерполоор эрэн сурвалжилж байсан нөхдийн асуудал 2017 оны 7-р сард хар тамхины хэрэгт холбогдсон хүүхдийн асуудал чинь 17 чингэлэг спирт ус болсон хэргийн талаар улсын прокурор тайлбар хийх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-04-24 59.153.113.56

Зи мэтийн луйварчид ард түмний санал нэрээр түрий барьж, Баасан авгай мэтийн өөрсдийн амьтдыг шургуулах гэж байгаа юм

Avatar

Zochin 2018-04-24 27.123.214.102

Magnai yag taarna doi

Avatar

МОНГОЛ 2018-04-24 202.21.127.162

ХАМГИЙН ХАРАМСАЛТАЙ НЬ ХУУЛЬ ХҮЧНИЙ БАЙГУУЛЛАГЫНХНЫ ДУНД НААД ДАРГА НАРЫН ШААРДЛАГЫГ ҮНЭХЭЭР ХАНГАСАН ЦЭВЭР ШУДАРГА ЗӨВ ХҮН БАЙХ УУ? ТУН ЭРГЭЛЗЭЭТЭЙ. ЯЛЗАРСАН ТОГТОЛЦООНД БАЙГАА ХҮМҮҮС ТҮҮНИЙХЭЭ ЭРЭГ ШУРАГ БОЛОХГҮЙГЭЭР ТЭНДЭЭ ЯАЖ АЖИЛЛАХ ЮМ. БОДДОО.

Avatar

зочин 2018-04-24 202.21.98.10

Энэ нэг юмыг уг нь сонгуулиар зайлуулсан юмсан гөлийгөөд хаанаас гараад ирэв ээ. Өөрийгөө мэдрүүлэх гээд ядчих юм аа. санаанаасаа янз бүрийн юм зохиогоод гараад ирэхийн лагай вэ яасан. зайлаачээ.

Avatar

Irgen 2018-04-24 202.70.40.134

Tenegtdeg bnshd

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.179.25.101

баасан болно. дэд нь хэн бэ

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.131.243.162

Бага боловсролтой, бакалаврын дипломгүй балай баасан авгай жанхуугийн заавраар баярцогт, сайханбилэг, бямбасайхан нарыг суллаж, өөрийн идэж уусан төмөр замын хэрэг, номурангйн луйвар, 17 чингэлэг спиртийн хавтаст хэргийн баримтыг бүгдийг устгах ажлыг л хийх болно!!!

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.131.243.162

Энэ бол худал мэдээлэл шүү!!! Баярцогтын офшорын халуун мөрөөр АТГ оронгуут жанхуу учиргүй сандарч баасан авгай мэтийн меланхолик нөхдөөр бамбай барьж АТГ-г самрах тактик руу явж байна!!! АТГ дарга хуулиараа бол 2021 он хүртэл ажиллах хугацаатай!!! Баасан авгай, таны яриад байгаа 60 тэрбумыг эсэргүүцсэн нэг ч хүн байхгүй. Жанхуугийн зөвлөх хийдэг нөхдүүд тийм л шударга юм бол өөрийн эзэн болох жанхуугийн улсаас хулгайлж, луйвардаж авсан бүх үйлдвэрүүдийг улсад буцааж өгөөд, оффшор дансанд нь байгаа 1.1 тэрбум ам долларыг улсад тушаах тал дээр хичээл зүтгэл гаргаж ажиллаач. Араас чинь манан-гийнхан даган дууриах болно. Харин хэрэв чадахгүй бол жинхэнэ баацан авгай болох болно!!!

Avatar

ШУДАРГА БААСАН ЮУ НЬ БОЛОХГҮЙ ГЭЖ 2018-04-24 202.9.40.181

А Л ААД ӨГ БАСКА. ПРОЛЕТАРИУД ГИНЖНЭЭСЭЭ ӨӨР АЛДАХ ЮМГҮЙ. МУУСАЙН АВИЛГАЧИН ЛУЙВАРЧДЫГ ТОЛГОЙ ДАРААЛАН А Л ААД ӨГ

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.131.243.162

Бага боловсролтой, бакалаврын дипломгүй балай баасан авгай жанхуугийн заавраар баярцогт, сайханбилэг, бямбасайхан нарыг суллаж, өөрийн идэж уусан төмөр замын хэрэг, номурангйн луйвар, 17 чингэлэг спиртийн хавтаст хэргийн баримтыг бүгдийг устгах ажлыг л хийх болно!!!

Avatar

Зочин 2018-04-24 59.153.114.92

AWILGACHDYN KHAMSAATANGUUD BAASANG BOLCHIKH WII GEED MUN CHI IKH SANDARCH KHARLUULSAN KOMMENTUUD BICHEED BAYNA DAA , BAASAN GUAY BOL YAG TOKHIROKH KHUN , KHARIN SAYN KHAMGAALAKH KHEREGTEY

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.131.243.162

Бага боловсролтой, бакалаврын дипломгүй балай баасан авгай жанхуугийн заавраар баярцогт, сайханбилэг, бямбасайхан нарыг суллаж, өөрийн идэж уусан төмөр замын хэрэг, номурангйн луйвар, 17 чингэлэг спиртийн хавтаст хэргийн баримтыг бүгдийг устгах ажлыг л хийх болно!!!

Avatar

Зочин 2018-04-24

Баасан төрийн албанд 15 жил ажилласан уу.

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.21.106.134

Санаа нь зөв. Гэхдээ олигархажсан намууд шахаанд оруулна. Нөлөөлөх гэж оролдоно. Болохгүй бол огцруулаад л хаях байх даа.

Avatar

Зочин 2018-04-24 51.15.80.14

Г.Баасанг дэвшүүлэе. Амжилт аниа

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.131.243.162

Бага боловсролтой, бакалаврын дипломгүй балай баасан авгай жанхуугийн заавраар баярцогт, сайханбилэг, бямбасайхан нарыг суллаж, өөрийн идэж уусан төмөр замын хэрэг, номурангйн луйвар, 17 чингэлэг спиртийн хавтаст хэргийн баримтыг бүгдийг устгах ажлыг л хийх болно!!!

Avatar

Зочин 2018-04-24

Зика, Женко хоёрын дараагийн шоу юм биздээ. Хоёулаа өмч хувьчлалаар хагарталаа баяжичихаад одоо хууль хяналтын байгууллагыг хувьчилж авах гэж байна уу.

Avatar

Зочин 2018-04-24 178.17.170.156

BAASAN MUNGU TARAAHAAR BELDEJ BAINA GESEN. HUMUUSEES HANDIV GUIJ YVNA LEE.

Avatar

Зочин 2018-04-24 176.10.99.200

Төрийн тусгай албан тушаалд томилох хүнийг ард түмнээс асууна гэдэг бол больхи бохир популизм!!! Тэгээд ч эцсийн эцэст Ерөнхийлөгчийн ТГ-ын дарга өөрийн товлосон хүнээ "ард түмний олонх санал авсан" гэж нэрлээд л гаргана шүү дээ!!! Жинхэнэ шударга, мэргэжилдээ эзэн болох хүнийг эд нар томилж чадахгүй! Яагаад гэвэл: Женко-оос эхлээд өөрсдөө татагдах хэрэгтэй болно!!!!!! Тийм учраас энэ удаад тоглоом шоглоом болоод л өнгөрнө биз.

Avatar

Зочин 2018-04-24 103.9.90.130

Санал авсан нэртэй Баасангаа шахах гэж байна . Бэлтрэгний санааг одоо нэг мэдэхдээгээ болсон байлгүй Монголчууд

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж