Зөв, PC тоглоомын газруудыг хаа | News.MN

Зөв, PC тоглоомын газруудыг хаа

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.24-нд нийтлэгдсэн

Зөв, PC тоглоомын газруудыг хаа

Зөв, PC тоглоомын газруудыг хаа

Хотын даргын шийдвэрээр PC тоглоомын газруудыг хаах боллоо. Оройтсон ч гэсэн зөв шийдвэр. Одоо энэ шийдвэрийг дэмжиж ажиллах нь чухал байна.

Улаанбаатар хотын хэмжээнд зөвшөөрөлтэй 130 гаруй PC тоглоомын газрууд ажилладаг гэх статистик мэдээлэл бий. Зөвшөөрөлгүйгээр хэчнээн ч цахим тоглоомын газар ажилладгыг хэлэхэд бэрх. Нийтийн эзэмшлийн орон сууцны орц хонгил, гэр хорооллын шавар тагзанд үйл ажиллагаа эрхлэх нь олон. Агааргүй орчинд хүүхдүүд хэдэн цагаар тасралтгүй PC тоглож, гэртээ харилгүй шөнийг өнгөрөөж байхад эзэнд ашиг олох нь чухал болохоос эрүүл мэндэд нь санаа зовнидоггүй. Тоглуулж байгаа тоглоом нь ч авах юмгүй, аллага, хүчирхийлэл. Ийм зүйлээр тоглож байгаа хүүхдийг чөлөөт цагаа зөв боловсон өнгөрүүлж байна гэж хэлэх нь дэндүү өрөөсгөл юм.

Эмч мэргэжилтнүүд цахим тоглоомонд донтсон хүүхдийн зан авир эвдэрч хэрцгий догшин болдог тухай анхааруулж, эцэг эхчүүдийг энэ төрлийн тоглоомоос хүүхдээ хол байлгахыг зөвлөдөг ч тоглох газрыг нь цэгцлээгүй цагт хорих боломж хомс.

Харин ч хорих тусам эцэг, эхдээ гоморхож, эцэс сүүлдээ гэр орноосоо дайждаг. Цагдаагийн байгууллагад хүүхэд нь гэртээ ирэхээ больсон дуудлагын дийлэнх нь цахим тоглоомонд донтсоноос үүдэлтэй байдаг аж. Жишээ татвал, цагдаагийн байгууллагад “Манай хүү гэрээсээ гараад алга болчихлоо. Сүүлийн үед дандаа PC тоглоом тоглодог болчихсон. Сүүлдээ бүр ном дэвтрээ зараад эхэллээ. Бид зогсоох гээд уурлахаар уйлж загнаад утсаа хаагаад алга болдог болчихлоо. Миний хүү амиа хорлочих юм биш биз дээ”.

“Хүү маань 12-р анги. PC тоглоомонд донтчихсон. Нөхөр бид хоёр болиулах гээд үнэндээ хүчрэхгүй байна. Аав нь суран бүсээрээ ороолготол уурлаад тэр чигээрээ утсаа хаагаад алга болчихсон. Одоо бид яах вэ” гэх гомдлууд ирсэн байх юм.

Цагдаагийнхан хүүг нь цахим тоглоомын газраас олоод өгдөг ч дахиад л очдог. Эцэс сүүлд нь сэтгэцийн өвчтэй болж, эмчлүүлэх шаардлагатай болдог.

Эмч мэргэжилтнүүдийн тайлбарлаж байгаагаар цахим тоглоомонд донтсон хүүхэд сульдаанд орж, нүүр ам нь таталт өгч, зан төрхийн өөрчлөлтөд ордог. Хамгийн аймшигтай нь энэ төрлийн өвчин эдгэх нь ховор. Тиймээс  хүүхдээ цахим тоглоомоос хамгаалах нь эцэг, эхчүүдийн ч үүрэг болж буй юм.

Гол нь хотоос цахим тоглоомын газрыг хаах арга хэмжээг авахдаа зөрүүлээд хүүхэд, залуус чөлөөт цагаа зөв боловсон өнгөрүүлэх газрыг олноор байгуулах шаардлага байна. Жишээлбэл, цахим тоглоомын газар ажиллуулж байсан газрын эздэд зээл өгч, сагс, гар бөмбөг тоглох талбайтай болоход нь дэмжлэг үзүүлж болох.

Ерөнхий боловсролын дунд сургуульд суралцаж байгаа бүх хүүхэд сургуулийнхаа спорт зааланд тоглох боломж ховор. Зөвхөн биеийн тамирын хичээлтэй өдөр л сонирхсон спортоороо өрсөлдөх боломжтой. Гэхдээ тэр бүр хүссэн цагаараа тоглох боломжгүй.

Харин гэрийнх нь ойролцоо сагс, волейбол тоглох талбай байвал төлбөрөө төлөөд тоглоход ч бэлэн.

Дугуй унах талбайг гаргаад өгвөл түүн рүү хошуурах хүүхэд залуус ч олон. Энэ мэтчлэнгээр ажил санаачилбал эцэг, эхчүүд ч гар өргөн дэмжих нь лавтай.

Өнөөдөр дэлхий дахинд гарч байгаа цочирдмоор хэргүүд дунд цахим тоглоомонд донтсоноос болж, амь насаа алдах, гэмт хэрэгт холбогдох тохиолдол бишгүйдээ л гарч байна. Тухайлбал 2005 онд нэгэн эр StarCraft тоглоомоор хоёр хоногийн турш тасралтгүй тоглосны дараа амиа алдсан бол 2010 онд нэгэн гэр бүлийн хос тоглоомонд донтсоны улмаас 3 сартай хүүхдээ хооллолгүй удааж, үхэлд хүргэж байжээ.

Харин Монголд өнгөрсөн өвөл цахим тоглоомын газарт биенийхээ аминд хүрсэн хэрэг үйлдэгдэж байв.

Тиймээс гэмт хэргийн үүр уурхай ч болох эрсдэлтэй цахим тоглоомын газруудыг хаах нь хойшид гарах олон сөрөг үр дагавраас сэргийлнэ. 

Г.ХОРОЛ

86 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

bdbdhdj 2018-04-24 150.129.142.35

tnrh

Avatar

eej 2018-04-24 202.131.230.19

urd horsh bol huuliar horigloson bas brazil ulsd horiotoi bdag gesen. ene pc togloom bol mauzaar dain hiij bgaa shuu gemt heregiin ih uusver haah heregtei demjij bn

Avatar

Зочин 2018-04-24 66.181.182.235

Хятад улс РС тоглоомын газраараа дэлхийд тэргүүлдэг. 300 сая цахим тоглогчидтой улс шүү. 8 настайгаас 80 настай өвгөн хүртэл РС тоглодог.

Avatar

Your gun 2018-04-24 66.181.161.122

Chimuu yu geed h*****d bga g**** ve

Avatar

eej 2018-04-24 202.131.230.19

yag zov manai ulsiin ireedui ene tsahim togloomoos bolj hund baidald orj bgaag tor zasag anhaarah tsag bolson osbor ueiin eregtei huuhduud bol bugd dontson zaluuchuud ni bas ijil hotiin darga bish ih hurald orgon barij bur horih heregtei bn

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.179.27.210

Шийдвэр гаргаж байгаа нь ч, дэмжин уухайлж байгаа нь ч адилхан л аяга аяга будааны хэмжээний тархитай улсууд бололтой.

Avatar

Аав 2018-04-24 202.72.244.219

Маш зөв хаах хэрэгтэй дэмжиж байна

Avatar

hi 2018-04-24 66.181.187.189

haamaar bainaa tegehgui bol ireeduid setgetsiin ovchtei aluurchid garah mash ondor magadlaltai bugdiin haa

Avatar

Ганжавхлан 2018-04-24 66.181.187.189

pc эрхэлж байгаа эзэдүүд мөнгөнөөс өөр юу ч мэдэхгүй ханаж цадахаа байцан улс байдаг шдээ бүгдийн хаалгамаар байнаа маш зөв шийдвэр хаалгана гэж байхад шинээр салбараа нээгээд байгаа эргүүг хаамаар байна

Avatar

Инжээ 2018-04-24 66.181.187.189

бүгдийн хаалгамаар байна маш зөв шийдвэр эцэг эхчүүд бүгд дэмжиж байна

Avatar

Hi 2018-04-24 66.181.185.84

Zow shuu 2 garaa orgood demjij bn. Huuhduud bohir zawaan nohtsold yanz buriin medeelel awch tamhi tataj arhi uuj deerem tonuulch garj bn. Uuniig haah n zow

Avatar

BOLD 2018-04-24 103.229.122.64

MASH ZUV.

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.21.106.101

PC бол хөгжилд дэвшил юмшүү дэ:. энэ Хорол мэт хөдөөний хулгайчууд хотын хүүхдүүдийг өөр шигэ хөдөөний хөөсөн мантуунууд болох санаатай. Ёстой гайгүй блгүй_

Avatar

зочин 2018-04-24 59.153.112.222

Ганц зөв юм хийлээ бусад бүгд буруу тэр зам маш буруу

Avatar

Зочин 2018-04-24 66.181.161.81

Harin ch zui zohistoi niitech soyoltoi ongoroodog gazar. Iimerhuu huduunii bat bold gegch malaas bolj huuhduud gudamjind garah ni. Er ni udaa daraa ard tumnii esreg balmad shiidver gargaj odoo bur tsoohon deggui huuhduudees bolj niit huuhduudiig doromjilj havchij bgaa hotiin daraa nertei maltai tootsoo bodoh heregtei. Ene batbold gegch orkiin ger bul ni yamar malnuud bdag bol.

Avatar

haha 2018-04-24 103.10.23.161

Ene baar savnuudaa haagachee. Zaluus chine arhidan sogtuurch emsuud ni saltain buzartai bolj duuslaa. Bi bagaasaa pc togloj osloo muudsan yum bol alga harin ch odoo hiij bgaa ajild min pc togoldog baisniih tus ni garchil bn. Harin bagaasaa arhi uuj shoudaj sursan bol odiid arhicihn tsol avtsan laaz oshiglood yvj baih bsan biz. Naa baar tsengeenii gazruudad avah arga hemjeegee sain changatgaj ogdoo deer suugaa nohduud miin

Avatar

Зочин 2018-04-24 66.181.161.81

Ene batbold gegch nam dagasan tenemel ork yahaaraa torolh hotiin maani huuhduudiin choloot tsagaa ongorooh gazriig haaj bgaan. PC toglogch huuhduudiin diilenh ni zui zohistoi toglodog. Ene shiidver bol bodit bdald niitsehgui.

Avatar

зочин судлаач 2018-04-24 112.72.14.159

ЭНЭ БАТБОЛД ИХ ЭВГҮЙ НӨХӨР ӨӨ,,ЮУ Ч ХИЙХГҮЙ,,НЭГ ХИЙХЭЭРЭЭ НЭГ ИХ АЙХТАР ЗАХИРГААДСАН ШИЙДВЭР Л ГАРГАНА,,ТОЛГОЙ МУУТАЙ ЮМ ШИГ БАЙГАА ЮМ,,ТОГЛООМЫН ГАЗАРУУДЫГ УУЛ НЬ ХААМААРЧ ХААВАЛ БҮҮР ИХ АЮУЛТАЙ БАЙДАЛЫГ БИЙ БОЛГОНО,,ТЭР ХАРИУЦЛАГАА БАТБОЛД ҮҮРЭХГҮЙ ГҮРИЙНЭ ДЭЭ ХАРААРАЙ,,ХАРИН ОДОО ЁСТОЙ НӨГӨӨ ОР СУРАГГҮЙ АЛГА БОЛДОГ НЬ ОЛШРОНОНОДОО,,ХУУЛЬ БУС ГАЗАРУУД ОЛШИРЧ ТЭНД ГЭМТ ЭТГЭЭДҮҮД ЦАГДАА НАР Л БАЯЖИЖ ЭХЭЛНЭ ДЭЭ,,,ТОГОЖ БАЙСАН ХҮМҮҮС ШУУДБОЛИНО ГЭЖ БАЙХГҮЙ,,МХГ Л АЖЛАА МУУ ХИЙЖ СТАНЛАРТГҮЙ ГАЗАР ЗӨВШӨӨРӨЛ ӨГСӨНӨӨР МУУ БАЫЙРАНД АЖИЛЛАА БИЗ,,ЕР НЬ ДЭЛХИЙД ЭЛЕКРОН СПЛОТ ИХ ХӨГЖИЖ БАФФЕТ ХҮРТЭЛ УРД ХӨРШИД 100 ТЭРБУМ АМ,ДОЛЛАРЫН ХӨРӨНГӨ ОРУУЛСАН ГЭЖ БАЙГАА,,,ГОЁ ӨНДӨР ТӨВШИНД ЗӨВ АЖИЛУУЛААД Л ЯВАХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙСАН БАЙХ,,,ТАС ХОРИХ ДАНДАА Л СӨРӨГ ЮМ ДАГУУЛЖ ГЭМТ ХЭРЭГНҮҮД Л БАЯРЛАЖ БАЙГАА

Avatar

Зочин 2018-04-24

Хаасан нь зөв шд. Өөр яриад байх юмгүй.

Avatar

Даваажав 2018-04-24 66.181.188.227

РС тоглоом олон талаар ашигтай. Англи хэл, түүх, цэргийн мэдлэгтэй болно. компьютер сайн ашиглаж сурна. гадуур тэнэхгүй, архи тамхи хэрэглэхгүй, баар пабаар хэсэхгүй, РС тоглогч залуус инженерүүд болж баялаг бүтээдэг. РС тоглож чаддаггүй нь хуульч, нийгмийн мэргэжилтэн, чадваргүй орчуулагч хөтөч болж ажилгүйчүүдийн эгнээг тэлж байна. РС тоглосон залуус гэртээ эрүүл харьж байна. Төрөлхийн сэтгэцийн асуудалтай хүүхэд, эсвэл эцэг эх нь зөв харьцдаггүй хүмүүсийн хүүхдүүд донтой байгааг залуус мэдэж байгаа.

Avatar

Зочин 2018-04-24 112.72.14.183

Zuv. Khaakh kheregtei. Manaikh shig khuukhed khorloj mungu oldog gazar baikhgui.

Avatar

Xaaxa 2018-04-24 202.131.236.170

Xaxax huzna biz. Tegeed oor haana naiz nohdooroo uuhguigeer tsagaa ongrooh uu. eswel poker togloh uu yahuu. Naad pc togloom chin hunii tarhinii awkhaalj sambaa g hogjuuldeg. Bitgii balai ym yariad bai hotiin dargaguia

Avatar

irgen 2018-04-24 59.153.112.106

shaan a biz chi suuliin 20 iod hon jil hun turuluhtun hereglej bui tehnologi hor urshgiig ni tootsoh argagui

Avatar

ZOCHIN 2018-04-24 66.181.164.214

KOMUNIZMIIN UNER GANGALJ BNA. YUM BOLGONYG HAAH HORIH CHIN SAIN UR DUN AVCH IREHGUI MANGARUUD MIN. TERNII OROND HYANALTAA SAIJRUULJ BUR NEELTTEI, UNEGUI BOLGOOCHEE

Avatar

Зочин 2018-04-24 209.89.142.82

Хүүхдүүд facebook хэт их үзэж байна хаа, Хүүхдүүд интернетээр болох болохгүй юм үзээд байна хаа, Хүүхдүүд гар утсанд донтоод байна Гар утаснуудын бүх дэлгүүрүүдийг хаа, Хүүхдүүд автозамын осолд ороод байна Бүх хувийн машинуудыг хураа… Ингээд байвал яаж манай ирээдүй хойч орчин үеийн технологитой танилцан, цаг үетэйгээ хөл нийлүүлэн алхах юм бэ? Хэт туйлшрал.

Avatar

Батболд 2018-04-24 202.131.230.114

Боловсролгүй оркууд өөрийн төрүүлсэн хүүхдээ аятайхан өсгөж чадахгүй байгаагаас болж би долоо хоногтоо нэг удаа хэдэн найз нартайгаа сууж цагийг архи дарс хэрэглэхгүй өнгрөөх боломжоо алдах ёстой юу тэ? Багаасаа компьютер тоглож өссөний хувьд компьютер тоглоомоор дамжуулж мэдээллийн технологий эрин үеийн хамгийн чухал чадвар болох компьютертэй харьцах гэдэг чадварыг би олж авсан. Компьютер тоглоом нь хүүхдийн хөгжилд маш олон төрлийн эерэг талууд авчирдаг нь нэгэнт ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ҮНДЭСЛЭЛТЭЙГЭЭР батлагдсан. Одоо наад оркуудын чинь хүмүүжилгүй орк хүүхдүүд гудамжаар архи ууж сэлгүүцэж эхэлнэ. Монгол улсын төр танай наад зулбасагыг чинь өсгөж хүмүүжүүлэх үүрэггүй. Би наад хүүхдийг чинь төрүүлээд, багаас нь анхаарал халамжаар дутаасан биш яагаад миний тоглох эрх энд давхар хасагдаад байгаа билээ? Хүүхдээ хүмүүжүүлж чадаагүйн хариуцлагыг аав ээж дээр нь тооцооч. Барууны орнуудад компьютер тоглодог хүмүүсийн дундаж нас нь 38 байдаг юм шүү оркуудаа. Age of Empires гэдэг тоглоом дэлхийн түүхийг ямар ч түүхийн багшаас илүү зааж өгсөн. Зөндөө олон их сургуулиуд компьютер тоглоомны баклавр олгож эхэлж байна. VR сургалтын системнүүд бүгд тоглоомны Engine ашиглаж байгаа. Одоо болтол Internet Explorer хэрэглэдэг нэг хөгшин хэлгүй авгай амныхаа зоргоор бурж Монгол улсын бодлогыг чиглүүлж болохгүй байх.

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.131.230.114

Зөв. Бүгдийг нь хаа. Архины үйлдвэрүүдийг хаа. Тамхи импортлогчдыг хаа. Чихэрлэг ундаанд ирээдүйн үеийг донтуулж, эрүүл мэндээр нь алж байгаа ундааны компаниудыг хаа. Янхнуудын үүр болсон буудлуудыг хаа. Залуучуудын мөнгийг шулж, архинд донтуулдаг баарнуудыг хаа. Хүүхдүүдийг донтуулж, сэтгэл санаагаар хямрааж, бүр амиа хорлох хэрэг үүсгэж байгаа фейсфүк, инстаграмыг хаа. Монголчуудыг бүгдийг нь өрөнд оруулж, боол болгож байгаа арилжааны банкнуудыг хаа. Эрүүл мэндийн шаардлага хангаж чаддаггүй, чанар муутай хямдхан хоол зардаг гуанзнуудыг хаа. Гулгаа массажнуудыг л минь харин битгий хаагаарай, please. хахаха

Avatar

Зочин 2018-04-24 59.153.115.78

PC-г хаах шийдвэр чинь сандуйгийн байшинг нураахаас хэдэн арав дахин илүү иргэдийг хохирооно. хотын захиргаа архи ууж чөлөөт цагаа өнгөрөөж болно. харин компьютер тоглож өнгөрөөж болохгүй гэж үзэж байгаад харамсаж байна.

Avatar

З 2018-04-24 64.119.25.75

Мэдээж зөвөөө зөв буруугаа ч ялгахгүй хүмүүс яанадаа яана !!!!????

Avatar

зочин 2018-04-24 59.153.84.222

энэ хүний бичсэнийг бүрэн дэмжиж байна. хаана гэж үнэхээр байхгүй, чадах ч үгүй. нэгийг нь хааж нөгөө дарга нь хийж эхэлнэ……
-Дэлхийд тэгээд хаагаад байгаа юмуу. Хятад Солонгос гээд бүгд л бна шдээ. Бэлээхэн туршлага судлаач. Хаана хорино гэдэг дэмий байхоо. Далд хэлбэрт ороод бүр гаарна. Харин тэрний оронд хүүхдүүддээ анхаарал тавиачээ. Хүүхдийг 2-оос илүү цаг тоглуулдаггүй техникийн шийдэл олж нэвтрүүл Солонгост тийм байдаг. Хүүхдийн хурууны хээ, бүртгэлийн газрыг хооронд нь холбодог төхөөрөмж тавиад л хяначиж болно. Арга зөндөө бий хүмүүсээ…

Avatar

зочин 2018-04-24 59.153.84.222

хаах нь маш зөв, гэхдээ хааж яаж ч чадахгүй. учир нь дээд дарга нар болон цагдаагийн томчуудын бизнес тул. харин хөөрхий хүүхдүүд бүхэл амьдарлаа алдаж үүрдийн [Хориотой Үг] донтой болж үлдэж байна.

Avatar

zochin 2018-04-24 202.72.245.122

Энэ РС тоглоомын газруудыг хаагаад өгөөч ээ, хүүхдүүд гэрээсээ мөнгө төгрөг өөр юу байна хулгайлаад тоглоомын газарт аваачиж өгдөг боллоо, дээр нь донтоод эрүүл мэндээрээ хохирч байна шүү!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.180.218.37

Дэлхийд тэгээд хаагаад байгаа юмуу. Хятад Солонгос гээд бүгд л бна шдээ. Бэлээхэн туршлага судлаач. Хаана хорино гэдэг дэмий байхоо. Далд хэлбэрт ороод бүр гаарна. Харин тэрний оронд хүүхдүүддээ анхаарал тавиачээ. Хүүхдийг 2-оос илүү цаг тоглуулдаггүй техникийн шийдэл олж нэвтрүүл Солонгост тийм байдаг. Хүүхдийн хурууны хээ, бүртгэлийн газрыг хооронд нь холбодог төхөөрөмж тавиад л хяначиж болно. Арга зөндөө бий хүмүүсээ…

Avatar

Уншигч 2018-04-24 202.180.218.37

МАШ ЗӨВ

Avatar

Зочин 2018-04-24

маш зөв шийдвэр

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.9.41.213

Oron dayar togloomiin gazruudiig haah heregtei bn shoo

Avatar

Zochin 2018-04-24 202.55.182.131

ingej bugdiig ni haagaad yavahgui. Bur nuutsa baidald orj tsagdaa mergejliin hyanaltiihnii avilgaliin eh uusver bolno. durem juram, eruul ahui orching ni saijruulah shaardlaga tavih heregtei. Ene togloomoor delhii niit temtseen hj uraldaj bna. Manai huuhduud uund ni oroltsoj bh heregtei. Ireeduid dain baildaaniig ene PC togloom shig hiideg bolno. Zaluuchuudaa tegj hogjloos hotsrooj bolohgui. Juram Durmee saijruul !!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.179.26.159

Өөрийнхөө үр хүүхэдтэй адил нялх балчир хүүхэд, залуусыг ёстой баллаж байгаа бузар хүмүүс шүү. Өөрөө хэдэн төгрөг олж байвал бусдын хүүхдийг яаж ч байсан яадаг юм гэсэн байдалтай. Гэхдээ хүссэн ч, эс хүссэн ч хэзээ нэг цагт гор нь гарна

Avatar

Зочин 2018-04-24 59.153.115.78

Хоцрогдсон соц-ийн үлдэгдэл чи ирээдүй рүү харж амьдар

Avatar

Хотын дарга минь дээ 2018-04-24 202.179.25.135

ТҮЦ-ийг нураана, Драгоныг хотоос гаргана, 100 айлыг нүүлгэнэ, РС тоглоомын газруудыг хаана. Танд өөр хийчихмээр ажил юу байна, хотын даргаа. Сандуйгийн барилга хотын хөгжлийн замд тээг болоод байж л байг уу.

Avatar

Зочин 2018-04-24 59.153.115.78

PC-г хаах шийдвэр чинь сандуйгийн байшинг нураахаас хэдэн арав дахин илүү иргэдийг хохирооно. хотын захиргаа архи ууж чөлөөт цагаа өнгөрөөж болно. харин компьютер тоглож өнгөрөөж болохгүй гэж үзэж байгаад харамсаж байна.

Avatar

Зочин 2018-04-24 27.123.214.102

Дэмжиж байна ,хүүхэд залуучууд нь тоглоомонд донтож ,ирээдүйгээ харах , зам , сэтгэхүй нь , байхгүй болчихсон ,бараг сохор хүнтэй адил болчихсон байсан , зөв шийдвэр гаргасан байна .Төрд гарсан улстөрчид , энэ нийгэмд болохгүй байгаа зүйлийг хараад , цаг тухайд нь арга хэмжээ аваад байвал ард түмэн үнэлэлт өгнө шүү дээ ? Заримдаа улс орон минь эзэнгүй юм шиг байгаад байх юм .Одоо ард түмэн ,ирээдүй үр хойчуудаа зөв замруу , төрийн бодлогоор чигэлүүлмээр байна ,Манайд төрийн бодлогоо боловсоруулж ,хийх ажилынхаа төлөвлөгөөг 15- 20 жилийн хугацаатай боловсоруулж гаргамаар байна , Нэг нам гараад , нэгнийхээ хийх гэж байгаа ажилыг нурааж ,эхнээс нь эхэлдэг , энэ бол хамгийн буруу шийдвэр , үүнээс болоод улс орны хөгжил ,ухараад байгаа юм ийм байдалтай байвал манай улс хөгжиж ,уригшлахгүй ,хамгийн гол нь төрийн түшээдийн сэтгэл хомос ,ард түмэн эх орноо мартчихсан хувын , шунхай сэтгэлдээ хөтлөгдөөд улс орон ард түмэнээ хүнд байдалд оруулж байна , одоо ийм байдал удаан үргэлжилэхгүй , ямарваа юм чинь хугацаатай , эзэнтэй байдаг юм , идсэн уусан хүмүүс , төрийн эрх мэдэлийг , буруу ашигласан хүмүүс бүгэд хариуцлагаа үүрээд ялаан аваад л явна .

Avatar

Зочин 2018-04-24 27.123.214.119

bairaa zaraad pc neetsen shataa shaasan ….kkkkk

Avatar

Нямаа 2018-04-24 202.179.26.71

Нямаа – 202.179.26.71
PC тоглоомын газрын стандарт, эрүүл аюулгүй байдлыг сайжруулах тал дээр л төр ажиллах ёстой болхоос хаана, хорино гээд юу шийдэх юм вэ? Дэлхийн хэмжээнд, хүн төрлөхтөний хэмжээнд хааж хохьдоггүй л юм бол улам л нууц, хэцүү байдалтай болно. Кембрижийн сургалтанд л гэхэд ICT гэдэг албан ёсны хичээл ороод эхэлчихсэн байна. Зүгээр л PC яаж тоглохыг л заадаг хичээл шүү дээ. Дэлхий нийт зайлшгүй тулгарч байгаа бодит байдал, эрсдлийг хэрхэн шийдэх вэ? гэж ул суурьтай судлаж шинжилж, арга зам гарц хайж байхад манай маанагууд зүгээр л хорино, хаана, одоо бүр байчихаад а**а цаазлана гэж бараг дуулж шүлгэлдэг болж. Яана даа.

Avatar

иргэн 2018-04-24 202.70.38.34

зөв бүгдий нь хаа.

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.179.27.190

Өрөвдмөөр юм даа, энэ "Болор Дуран" чинь – ажилладгыг!

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.9.41.211

uu bas buudluudiig haay

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.9.41.211

arhinii uildveruudiig haay baar tsengeenii gazruudiig bas haay yrn bugdiin haay

Avatar

deegii 2018-04-24 27.123.214.113

Юм л бол хаах хорих юм ярихын тэр донтоод байгаа хүүхдүүддээ өөрсдөө анхаарал тавь л даа. Хорихоос илүү хүүхдийг өөрийгөө хязгаарлах, биеэ даах, татаад авах ухамсартай болговол уг нь зүгээр байгаа юм даа. Ер нь зоргоор нь явуулаад байгаа эцэг эхчүүдийнх нь буруу шдээ, дандаа бусдаас буруугаа хайна тэгээд.

Avatar

Зочин 2018-04-24 112.72.14.225

Миний танилын хуухэд 3 хоног хонуутаар алга болоод РС тоглоомын газраас олж авсан . Туунтэй хамт сургуулийн 3 хуухэд бас хоносон байсан .Тийм учраас хуухэд донтуулдаг зан аашийн эвддэг хичээл номондоо сонирхолгуй болгодог ийм тоглоомын газруудыг хаах нь зев

Avatar

Зочин 2018-04-24 66.181.161.49

Энэ маш зөв шүү цагдаагийн байгуулага гомдол мэдээлэл утасаа тавиач ээ 102 т зөндөө хэлээд нэмэргүй байдаг юм байна лээ бүх PC хаяг ч гүй хулгайгаар хонож ажилдаг байх аа

Avatar

Зочин 2018-04-24 66.181.190.224

Маш зөв аль эрт хаах байсан юм Эрүүл ахуйн ямарч нөхцөлгүй орчинд хүүхэд залуусыг бөөнөөр нь чихэн суулгаж шулж донтуулагчидад хариуцлага тооцох ёстой.Ёр нь ийм маягаар нийслэл дахь шулааны элдэв газруудыг бүгдийг нь хаавал таарна Нийслэлээ бага ч гэсэн цэгцэлмээр байна.

Avatar

Зочин 2018-04-24 103.26.195.247

Бүгдийг нь хааж болохгүй л дээ. Гадаад орнуудад ч ийм газар зөндөө л байдаг.

Avatar

irgen 2018-04-24 66.181.181.74

buruu taldaa jolooni hurdtei mashinii buruu gedeg shig PC togloomiin gazriin buruu bolj baih shiv de, teneg yum

Avatar

бас нэг 2018-04-24 202.179.26.233

өөрсдөө цагийн хуваарийн мөрдүүлж чадахгүй байж хааж болхуу, болку байх

Avatar

нэг 2018-04-24 202.179.26.233

нас заавал юу юм гэхээс шууд хаах нь ч арай бишээ

Avatar

Зочин 2018-04-24 59.153.115.78

Сөрөг талуудыг нь л бичсэнээс хичнээн хүүхэд залуучууд архичин, гудамжны тэнэмэл болохоос сэргийлдэг тухай ярихгүй юм. Тоглож байгаа хүүхдүүдийг харахад харин ч ах захаа хүндэлдэг, хүнтэй амьд харьцаа үүсгээд сурчихсан байдаг юм билээ. Чөлөөт цаг өнгөрүүлэх газруудыг нь хаачихаар гэрээсээ онлайн тоглодог, дэлгэцийн араас х****л хэлж ханамж авдаг, зожиг, ганц биетнүүдийн арми л бий болно. Яг япон шиг.

Avatar

Зочин 2018-04-24 59.153.115.78

Энэний оронд архи зараад байгаа баарнуудаа бүгдийг нь хаа.

Avatar

Зочин 2018-04-24 59.153.115.78

Архинаас болж хэдэн мянгаараа үхэж байхад чимээгүй байгаа мөртөө, тоглоомын газар 1 хүн үхсэн талаар ямар их пи ар хийж байнаа.

Avatar

Зочин 2018-04-24

Яг зөв. Зүгээр л нэг сэтгүүлч энэ сайтад ажилладагийнхаа төлөө өөрийнхөө бодлыг мянга мянган хүмүүст хүргээд байх шиг. Эмч нарын хэлж байгаагаар эсвэл дэлхий даяар ийм зүйл болдог гээд ямар ч баримтгүй зүгээр л нэг хүнээс сонссон юм аа л биччихсэн юм шиг. Хаахын оронд харин ийм газруудыг ажиллуулах тусгай стандарт нөхцөлийг бий болгох хэрэгтэй юм шиг. Агууржуулагчийн системтэй, 16-с доош насны хүүхэд 2 цагаас дээш тоглохгүй, компьютер болгоны хажууд гар ариутгагчтай байх мөн хэдэн мт кв тайлбайд тэдээс дээш компьютер байж болохгүй гэх мэт шаардлага стандартуудыг бий болгох хэрэгтэй

Avatar

Tuvshin 2018-04-24 103.26.195.247

Hehe. Ene hotiin darga arhi zardag delguuruudee haah shiidver garga l daa. PC togloomiin gazart chini harin ch minii huu hol bish oir togloj bgaa gd sanaa amar bdag yum. Aytaihan orchintoi gazar todorhoi tsagtaa togloj l baig, bas setgehui ni zadarch komputertei haritsaj suraad bh shig bdag. Huuhed togloh gadaa orchin haana bna Ulaanbaatart, bur gudamjnii tenemeluud shig gadaa suugaad tamhi tataad arhi uugaad suuj baitsgaa geh ni uu.

Avatar

зочин 2018-04-24 122.201.26.172

Ёо, арай гэж нэг юм. Ингэмээрдээ.

Avatar

mongol 2018-04-24 112.72.14.138

Zow mash zow zuiliig hotiin darga maani gargalaa bugdiig ni haaa

Avatar

Argon 2018-04-24 66.181.168.131

+20 geed nas zaachval boljishdee.

Avatar

Dandar 2018-04-24 202.131.225.150

Humuus usee zasuulaad bn, uschnii gazruudaa haa geh uu. Bh yostoi yum bj l baig. Harin 20-oos deesh nasniihan ordog bj bolno

Avatar

би 2018-04-24 66.181.166.134

За даа одооч хүүхдийн тоглоомын талбай, машины зогсоол хоёргүй байрыг хүн авахаа бараг больсон доо. Барилгын компаниуд үүнийгээ харгалздаг болно биз дээ

Avatar

зочин 2018-04-24 66.181.166.134

Шалгуурыг нь хатуу болгож, нас заах хэрэгтэй. Үүний зэрэгцээ хүүхдүүд гүйж харайж сагсны талбай гээд тоглоомын талбайг нэмэх хэрэгтэй. Орон сууцыг ашиглалтад хүлээж авахдаа төдөн айлын орон сууцанд төдөн м2 хүүхдийн тоглоомын талбай байх хэрэгтэй гэж заах хэрэгтэй. Одоо ашиглалтад орж байгаа барилгуудын тоглоомын атлбайг хараарай. Арай доромжилцон юм байдаг.

Avatar

болдоо 2018-04-24 27.123.214.104

нэг хэсэгтээ бүгдийг нь хаагаад, ахин ажиллуулах шалгуурыг нь хатуу болгоод цөөлөх бодлого барих нь дээр байх аа. бүрмөсөн шууд хаачихвал сөрөг үр дагавар ихтэй байж мэдэх юм

Avatar

зочин 2018-04-24 27.123.212.138

Сайн байна, Үүнийг таолан зогсоох нь хэзээ ч оройтохгүй. Өсвөр үеэ аварч байгаа нь яах аргагүй сайн үйлс юм шүү.

Avatar

Гайхамшиг үргэлжилсээр 2018-04-24 219.142.99.11

Хаалаа гээд ямар үр дагаварт хүрэх, ямар сайн муу тал үүсэх вэ? судалгаа байнауу? Хүүхдүүд хаана чөлөөт цагаа өнгөрөөх вэ? чөлөөт цагаа өнгөрөөх газар монголл байна уу? хааж боосноороо сайн үр дүнд хүрэх нь юу л болдоо.

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.179.16.229

Хүүхдүүд гар утсанд донтоод байна, гар утасны дэлгүүрүүдийг хаахаха

Avatar

Зөв 2018-04-24 122.201.23.226

Зөв

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.179.16.229

Ийм балай мэдээ нийтэлдэг сайтуудыг л хаамаар байгаамдаа

Avatar

Гоочоно 2018-04-24 202.72.245.207

ЭНЭ БОЛЬШЕВИКУУД 100 ЖИЛИЙН ГАМШГААСАА СУРГАМЖ АВДАГГҮЙ ЮМ БАЙХ ДАА, ХААЖ БООСОН ЮМ ХАА НЭГ ГАЗРААР НЬ ГООЖСООР ХАГА ТАТДАГ ГЭДГИЙГ МЭДДЭГГҮЙ ЮМ УУ? ТЭГЭЭД Л ТА НАРЫН БАЙГУУЛАХ ГЭЭД БАЙСАН НИЙГЭМ АМАРХААН ЗАД ҮСРЭЭ БИЗ ДЭЭ, РС ТОГЛООМЫН ГАЗРУУДАД АСУУДАЛ БАЙГАА Л ДАА, ГЭХДЭЭ УЧИР ШАЛТГААНЫГ НЬ ОЛЖ УРЬДЧИЛАН СЭРГИЙЛЭХ ЗАСАЖ ЗАЛРУУЛАХ ЁСТОЙ БОЛОХООС ҮЕРИЙН УСЫГ ХААЖ БОЛДОГГҮЙТЭЙ АДИЛ НИЙГМИЙН ХӨГЖЛИЙН ТЕНДЕНЦИЙГ ХААГААД Л БОЛЧИХДОГ ЮМ БИШЭЭ, БОЛОХГҮЙ БАЙГАА НИЙГЭМД МАШ ИХ СӨРӨГ ЭНЕРГИ ҮҮСГЭЖ БАЙГАА ГАЗРЫГ ХААЯ ГЭВЭЛ Б ҮНДЭСНИЙ БӨХИЙН ХОЛБОО УИХ ЭНТЭРИЙГ ХААГААЧ,

Avatar

Зочин 2018-04-24 66.181.160.82

Хаах нь зөв . Бас энэ фэйсбүүк хэрэглээг хязгаарлаачээ

Avatar

Dandar 2018-04-24 202.131.225.150

Za mal min araich ingej tuilshirch bolkue

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.179.16.7

Ghde haachihval humuus yu hiih ym. IhenhdeL 20-30 nasniihan ordiishd

Avatar

zocsin 2018-04-24 64.119.18.56

Mash zeb

Avatar

Зочин 2018-04-24 202.179.18.107

ene den buudal nertei nukhnuudiig bugdiin nen turuund khaakh kheregtei bgaa yum da endel jinkhen gemt khereg chini utgaaraa bolj bgaa

Avatar

Нямаа 2018-04-24 202.179.26.71

PC тоглоомын газрын стандарт, эрүүл аюулгүй байдлыг сайжруулах тал дээр л төр ажиллах ёстой болхоос хаана, хорино гээд юу шийдэх юм вэ? Дэлхийн хэмжээнд, хүн төрлөхтөний хэмжээнд хааж хохьдоггүй л юм бол улам л нууц, хэцүү байдалтай болно. Кембрижийн сургалтанд л гэхэд ICT гэдэг албан ёсны хичээл ороод эхэлчихсэн байна. Зүгээр л PC яаж тоглохыг л заадаг хичээл шүү дээ. Дэлхий нийт зайлшгүй тулгарч байгаа бодит байдал, эрсдлийг хэрхэн шийдэх вэ? гэж ул суурьтай судлаж шинжилж, арга зам гарц хайж байхад манай маанагууд зүгээр л хорино, хаана, одоо бүр байчихаад а**а цаазлана гэж бараг дуулж шүлгэлдэг болж. Яана даа.

Avatar

aa 2018-04-24 64.119.24.137

Хаах нь зөв л байх. Шууд хаах нь хэр зөв юм бол. Зөвшөөрсөн болохоор 5 цаасны хөрөнгө оруулаад дөнгөж зөвшөөрлийг нь аваад эхлүүлж байгаа хүний бизнес шатах нь ээ. Иймэрхүү шийдвэрийг хугацаатай л гаргамаар байгаа юм. Жилийн дараанаас бизнесээ зохицуулж өөр үйл ажиллагаа явуул ч гэдэг юм уу.

Avatar

Зочин 2018-04-24

аль дээр ингэх байсан юм.Донтогчдын арми бий болчихсон

Avatar

Зочин 2018-04-24 150.129.143.232

Бар архины дэлгүүрээс зөндөө архинд донтогчид гараад байна. Бас бүгдийн хаяа.

Avatar

Dandar 2018-04-24 202.131.225.150

Zailaarai sdanuudaa tgd PS orku bar saund orj munguu urdeg boloh uu te hutsna biz

Avatar