АН: Ч.Хүрэлбаатар,  Ц.Нямдорж нарыг огцруулна | News.MN

АН: Ч.Хүрэлбаатар,  Ц.Нямдорж нарыг огцруулна

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.23-нд нийтлэгдсэн

АН: Ч.Хүрэлбаатар,  Ц.Нямдорж нарыг огцруулна

АН: Ч.Хүрэлбаатар,  Ц.Нямдорж  нарыг огцруулна

УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг хуралдлаа. Хурлаар хэлэлцсэн асуудлын талаар мэдээлэл хийсэн юм. Хэвлэлийн хуралд УИХ-ын гишүүн Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат, УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан нар оролцов. Бүлгийн гишүүд Боловсролын тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг дэмжиж байгаагаа илэрхийлэв.

Үүнээс гадна Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн Засгийн газар байгуулагдаад хагас жил өнгөрч байна. Өнгөрсөн хугацаанд хэл ам татсан олон асуудал гарлаа. Тиймээс Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар,  Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж нарыг огцруулах бичиг өргөн барьж байгаагаа илэрхийлэв.

Энэ талаар УИХ-ын гишүүн, Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат “Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатарын ах нар “Хотгор шанага”-ын уурхайн лицензыг зарсантай холбоотойгоор түүнийг АТГ-аас шалгаж байгаа. Мөн Төсвийн тухай хуулийг зөрчсөн гэж үзэж байгаа.

Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж УИХ-ын 2016 оны 69 дүгээр тогтоол, Засгийн газрын 2017 оны 38 дугаар тогтоолыг зөрчсөн хариуцлагагүй үйлдэл нь ноглогдсон.

Ц.Нямдорж сайдын түрээсийн байр бол Эрдэнэтийн 51 хувьтай холбоотой Ш.Батхүү, Төрийн банкнаас гаргасан Г.Алтангийн зээлтэй хамааралтай. Энэ асуудлаар иргэд ҮХЦ-д гомдол гаргасан ч АТГ-д шалгуулах ёстой гэсэн хариуг өгсөн. Ц.Нямдоржийн асуудал  бодит зүйл дээр нотлогдож байгаа учраас огцрох үндэслэлтэй гэж үзэж байна. Тиймээс энэ хоёр сайдыг огцруулах ёстой гэж үзээд Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхэд санал хүргүүлж байна” гэв.

Ардчилсан намын бүлэг Оюутолгой, Тавантолгой, Эрдэнэт үйлдвэртэй холбоотой асуудлыг шалгах ажлын хэсэг байгуулахаар болсон байна. Мөн хүүхдийн мөнгийг 100 хувь олгох тухай Ерөнхийлөгчийн санаачлагыг дэмжээгүй, 17 тэрбум төгрөг харамлаж байгаад шүүмжлэлтэй хандаж байгаагаа бүлгийн гишүүд илэрхийлэв.

Ийнхүү мэдээлэл хийсний дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулав.

-УИХ-аас Оюутолгой, Тавантолгойг шалгах ажлын хэсэг байгуулагдаад шалгаж байгаа. Танай бүлэг тусдаа ажлын хэсэг байгуулж байгаа нь ямар учиртай вэ?

-Бүлэг тусдаа ажлын хэсэг байгуулах шаардлагатай. Яагаад гэвэл УИХ-аас байгуулагдсан ажлын хэсгийн дийлэнх нь МАН-аас багтсан. Тиймээс МАН-ынхан улстөрийн шийдвэр гаргах вий гэж болгоомжилж байгаа. Бид бодит дүгнэлт гаргахын тулд ажиллана.

-Ц.Нямдорж сайдын түрээсийн байр Ш.Батхүү, Г.Алтан нарын асуудалтай хэрхэн холбогдож байна вэ?

-Энэ хүн Г.Алтантай ашиг сонирхол байна уу үгүй юу гэдэг олон зүйл дээр нотлогдсон юм. Төрийн өндөр албан тушаалтай хүнд үнэгүй түрээсийн байр өгнө гэж хаана ч байхгүй. Тиймээс үүнийгээ тайлбарлах ёстой. Тайлбарлаж чадахгүй бол ажлаа өг гэж байгаа юм.  

146 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2018-04-23 202.9.41.208

МОНГОЛ УЛСЫГ ДАМПУУРАЛД ХҮРГЭСЭН АН, ТҮҮНИЙ УДИРДЛАГА ЯМАР ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХ ЁСТОЙ ВЭ ???????????????????

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.21.118.22

Хүрлээ Нямка 2 яах аргагүй ард түмний биш АН-ын дайсан л даа. Ха ха ха

Avatar

Зочин 2018-04-23 66.181.180.253

Х Х БАНК , ЭЛБЭГДОРЖИД ХУДАЛДАГДСАН АРДЧИЛСАН НАМЫН ХЭСЭГ ХУЛ ГАЙЧУУД БООЖ ҮХЭХ НЬ ДЭЭ !!! САНХҮҮЖҮҮЛЭЛТ НЬ ЗОГСЧИХГЭЭД БАЙДАГ !!!

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.131.225.249

Ардчилсан намд энэ худалч Эрдэнэбат зика хорт вирус нар байгаа цагт хэзээ ч нар харахгүй л дээ харж л байгаа ЭНэ засгийн газрын хоёр багана гэвэл энэ хоёр хүн байна, баганыг нь аваад хаячихвал зөвхөн хүрэл сүх гэж тооно л үлдэнэ бусад нь бол зүгээр унь

Avatar

Zochin 2018-04-23 107.77.197.157

Erdenebat gej hytad etsegtei mongol ehtei hoid etsgeeree ovogloson nohor Hurts terii n medchiheed daramtlaad araas n udirdaad yvj baigaan

Avatar

Зочин 2018-04-23 50.204.62.58

Яахлаараа АНы хэдэн дебилууд ургэлж Монголын торийг самрах санаатай байдаг юм бэ. Гамингийн ур ховрол гэдгээ ургэлж баталж байдаг бузарууд ш дэ. АН бол Алуурчдын Нам

Avatar

Zochin 2018-04-23 67.180.64.39

Ene mungu taraana gd tasraltgui yaridag humuusiig shalgaval taarna. Jinhene gadnii tagnuul ediin zasgiin aluurchid. Ter namiih ni neg huuhen tiim nom gargaj uhuulga hiiseer bgad songogdson bizde. Yamar sanaatai mungu taraana gd ulsaa suhruuleh bodlogo surtalchildgiig ni shalgaval taarna.

Avatar

Zochin 2018-04-23 67.180.64.39

Eliireed balairaad erguu teneg yum yariad haha. Humuus songogchiddoo yum hiij bgaa haragdahgui bol daraagiin songuuliar multrah gd bnaa gj bh shig bn mun uu…

Avatar

Зочин 2018-04-23 46.5.2.81

Бага тэнэглэ!

Avatar

Erdenebatad 2018-04-23 59.153.114.222

Ene AN buur erdenebileg iin karmanii nam boljee.

Avatar

zochin 2018-04-23 202.9.40.17

ene erdenebat chini haashaa hohor be teneg teneg ym yriad tiim suhii bsan ym bol zasgiin erhend olonh baihdaa ene baidliig zasaj ynzlahgui yu hiij bsan hun be baga tenegt henii daalgavaraar soliorood bgaa hun be ard tumen bid hetsuudej bhad erh medel yriad suuj bh ym odoo ene humiisiig zugeer ajliig ni hiilge bid harmaar bna songuuli ogch hanalaa

Avatar

Зочин 2018-04-23 59.153.112.94

АН- хан УЛС ОРНЫГ дампууруулсан.НЭГ БОЛ ОГЦРУУЛНА.

Avatar

Зочин 2018-04-23 122.201.21.176

Хэзээ ч чадахгүй зүйлээрээ оноо цуглуулж сурсан муу арга барилтай товарищууд.Эрдэнэбат бол бүүр хогийн амьтан.ҮГҮЙ яахав эд нар одоо "төр самрах" гэдэг тоглоомоороо хэрхэн наадахыг нь харъя.

Avatar

Зочин 2018-04-23 182.160.1.145

Олон нийтэд дэмжлэг хүлээхгүй дээ. Орлогыг нь л зогсоосон хоёр сайд биз дээ.

Avatar

Хуцалгүй ажлаа хийцгээ 2018-04-23 202.9.40.181

Огцруулах, дампууруулахаас өөр юу чаддаг ллрууд вэ та нар.

Avatar

Зочин 2018-04-23 103.229.121.88

Dachih uu harya halzan gulguu

Avatar

Зочин 2018-04-23 103.57.93.68

Шийдээд ирсэн ардчилсан гаминг ширмэн бөмбөгөөр сөнөөе!!!

Avatar

Зочин 2018-04-23

Энэ Эрдэнэбат гэдэг нехрийг огцруулах хэрэгтэй. Бусдын гар хел болсон нь илт харагддаг!!! Айж байгаа 2 сайд нь , хамгийн чадалтай, зоригтой учраас.

Avatar

ichih,zovoh gej baihgui boljee 2018-04-23 115.171.245.233

Erdenebat aa ta ardchilal,hunii erh gej tom tom bulterch ediin zasgiig elgeer ni hevtuulj horson deer ni buulgachihaad jinhene es jurmaar ni zah zeeliin ediin zasagtai uls bolgoj hogjuuleh yum gej 28 jil torooroo togloj, ard irgedee tohuurhaj doromjlood hanahgui baina uu? Erdenebat aa uls oron chin ediin zasgiin unaltad orj yaduurlaa,irged ni zeregleshlee. Odoo boloo yum bish uu Tand ichih nuur gej baina uu!!!

Avatar

АН бол Алуурчдын Нам 2018-04-23 50.226.17.98

Яахлаараа АНы хэдэн дебилууд ургэлж Монголын торийг самрах санаатай байдаг юм бэ. Гамингийн ур ховрол гэдгээ ургэлж баталж байдаг бузарууд ш дэ

Avatar

Зочин 2018-04-23 66.181.188.83

Тэнэг гаруу чи эд биш нөгөө намынхан монголчуудаа зориудаар алж хядаж байсан байхаа малаа

Avatar

АН бол Алуурчдын Нам 2018-04-23 50.226.17.98

Яахлаараа АНы хэдэн дебилууд ургэлж Монголын торийг самрах санаатай байдаг юм бэ. Гамингийн ур ховрол гэдгээ ургэлж баталж байдаг бузарууд ш дэ

Avatar

Hanaagui yu.D.Erdenebat aa. 2018-04-23 115.171.245.233

D.Erdenebat aa MAHN-iin gishuunii gal ulaan batalhaa ogtnii nuhed hiij, AN-d urbaad sots-zmiin ued hiij buteesen ongotei oodtei ni huvichlal nereer huvaaj ideed hanaagui zasag toroo unagaj hangalttai togloloo. Erdenebat guai. Odoo boloo yum bish uu!Batzandan soliottoi yu yarihav dee

Avatar

Odoo bolie oo.D.Erdenebat aa 2018-04-23 115.171.245.233

Batzandan bol yaavch setgetsiin emgegtei hun.Ulangasan buh ayarai l huniig muulj gutaah bolohooroo ongod geech ni ordog yum uu nud am ni ulaanaar egreldeed surtei.Yaadaj baihad nud ni nugeltei tom yum. Hogshin azraga joroo shurna gegcheer halzan tolgoit ene hunii dagaj derveed heregegui ee. Ardchilal,hunii erh gej 28 jil hudlaa yarj omnoh niigemd hiij buteesen bolgoniig uneguiduul huvaan avaad zogsohgui zasag torooroo hangalttai togloloo.4 jild 2-3 udaa ch zasag toroo unagaj uzlee.Ard irgedee ch hangalttai doromjilj tohuurahlaa. Teglee geed uls oron maani hogjij devjsen yum ogtoos baihgui.Ulam l uruudaj humuus ni es surtahuungui zerlegshij baina. Odoo boloo yum bish uu?! Erdenebat aa!!!,Sain ch, muu ch bai ene zasgiig oroldohoo boli. Unagalaa geed deerdehgui. Zugeer l songuuli hurtel ajilluuliya aa. Ard tumen mini ene sanal deer nedie ee.

Avatar

Батнасан 2018-04-23 66.181.160.97

Сэтгэгдэл бичигчдийн 90 хувь нь үнэнийг ойлгожээ.Үнэхээр эрдэтийн 49 .хувиас хишиг хүртэгчдийн зүрх зогсох юм байна. Хүрэлсүх ээ ЗГ ыг унагахын тулд нэг нэгээр нь сугалах башир арга АН хэрэглэж байна шүү .65ч анхаарна биз З.Энхболд увсаас хөөгдсөн хонзонгоо авхын тулд монголын ард түмнийг элгээр нь хэвтүүлсэнч зовохгүй.

Avatar

zochin 2018-04-23 210.160.35.61

Nyamdorj shalgaj baihad saad hiiheer Erdenebat shideb.Hurtsiig yaj hamgaalsan bilee. Ard tumen Erdenebatiig yaj nobsh Hurtsiig hamgaalsaniig medej bga. Erdenebat mash notstoi zahialagch baij magadgui. Tegeed l sandraad l uheh geed bnu daa

Avatar

Иргэн 2018-04-23

Ганц 49% эсрэг тэмцэж байгаа Нямдоржийг замаасаа зайлуулахгүй бол болохгүй л дээ.Энэ Эрдэнэбат гэж шүгэл өөрөө гэмт хэрэгтэн.Батзандан яасан бэ 49%-с гөл авсан байх даа.Эрдэнэбат чинь Багануурын баахан тендер авсан [Хориотой Үг] гэсэн биз дээ.Тэнэг царайтай

Avatar

Зочин 2018-04-23 64.119.23.135

Аргагүй шүү дээ, хөөрхий. Энэ хоёр сайд ХХБ, Эрдэнэтийн луйврын талаар шударга шийдвэр гаргасан сайдууд учир тэдний зарц болох АНусынхан сандарч, хонзогнож, гутаана гэдгийг Нямка, Хүрлээ нар хэлээд байсиймаа

Avatar

Зочин 2018-04-23 66.181.188.83

Энэ хоёр новшийг шударга гэвэл дэлхийн шившиг болно. яЧи ч илжиг юмдаа

Avatar

Зочин 2018-04-23 103.229.120.39

ЭНЭ NEWS.MN – ИЙНХЭН, ДООД ТАЛЫН МЭДЭЭГ ҮЗЭХ ГЭХЭЭР, ХЭГ ЦАГААН УТАА ТАТЧИХААД ОРЖ БОЛОХГҮЙ ЮМ. ТЭРИЙГЭЭ ЗҮГЭЭР БОЛГОЧИХГҮЙ ЮУ? ЯМАР ГАЙТАЙ ЮМ ХИЙДЭГ ЮМ. БААСЫН ГАЙНЫ ЦАГААН УТАА ТАТЧИХ ЮМ. ТЭРИЙГЭЭ АВЧИХААЧ.

Avatar

Зочин 2018-04-23 103.229.120.39

ЭНЭ NEWS.MN – ИЙНХЭН, ДООД ТАЛЫН МЭДЭЭГ ҮЗЭХ ГЭХЭЭР, ХЭГ ЦАГААН УТАА ТАТЧИХААД ОРЖ БОЛОХГҮЙ ЮМ. ТЭРИЙГЭЭ ЗҮГЭЭР БОЛГОЧИХГҮЙ ЮУ? ЯМАР ГАЙТАЙ ЮМ ХИЙДЭГ ЮМ. БААСЫН ГАЙНЫ ЦАГААН УТАА ТАТЧИХ ЮМ. ТЭРИЙГЭЭ АВЧИХААЧ.

Avatar

Зочин 2018-04-23 103.229.120.39

ЭНЭ NEWS.MN – ИЙНХЭН, ДООД ТАЛЫН МЭДЭЭГ ҮЗЭХ ГЭХЭЭР, ХЭГ ЦАГААН УТАА ТАТЧИХААД ОРЖ БОЛОХГҮЙ ЮМ. ТЭРИЙГЭЭ ЗҮГЭЭР БОЛГОЧИХГҮЙ ЮУ? ЯМАР ГАЙТАЙ ЮМ ХИЙДЭГ ЮМ. БААСЫН ГАЙНЫ ЦАГААН УТАА ТАТЧИХ ЮМ. ТЭРИЙГЭЭ АВЧИХААЧ.

Avatar

Зочин 2018-04-23 103.229.120.39

ЭНЭ NEWS.MN – ИЙНХЭН, ДООД ТАЛЫН МЭДЭЭГ ҮЗЭХ ГЭХЭЭР, ХЭГ ЦАГААН УТАА ТАТЧИХААД ОРЖ БОЛОХГҮЙ ЮМ. ТЭРИЙГЭЭ ЗҮГЭЭР БОЛГОЧИХГҮЙ ЮУ? ЯМАР ГАЙТАЙ ЮМ ХИЙДЭГ ЮМ. БААСЫН ГАЙНЫ ЦАГААН УТАА ТАТЧИХ ЮМ. ТЭРИЙГЭЭ АВЧИХААЧ.

Avatar

ИРГЭН 2018-04-23 49.0.218.154

СОНГУУЛИЙН БЭЛТГЭЛЭЭ ЭХЭЛЖЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-04-23 223.62.11.172

ip 202 toi heden bog doloogchid booj uhehnee. gudamjind garchih vii gj suns chin zailj bn. oor ajil hiih medleg chadvargui humuus tegdgiim

Avatar

Зочин 2018-04-23 223.62.11.172

ip 202 toi heden bog doloogchid booj uhehnee. gudamjind garchih vii gj suns chin zailj bn. oor ajil hiih medleg chadvargui humuus tegdgiim

Avatar

Зочин 2018-04-23 223.62.11.172

mongoliin toriig 40 jil samarsan niyamdorjiig odoo yavdag gazar ni yavuulah bolson.

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.131.245.243

ХХБанкны хамжлагууд юу гээд хуцаад байгаа юм бэ?

Avatar

haido 2018-04-23 112.72.14.96

Erdenebat ma uuruu tiim tseber xyn ymuu. Baganuujaas bayjij abchaad baigaag chin olon tumen sain medne,Dyygyi baisan olzii bolox baix.uuruu MAXnamd baigaagyi um shig baix um.Xynd ichix bylchirxai baidag tand ogt baixgyi bklson bn.

Avatar

болдоо 2018-04-23 202.179.24.156

зөв ш дээ, хотгор шанагийн уурхайгш хулгайлсан [Хориотой Үг] хүрэлбаатрыг огцруулж [Хориотой Үг] хийх хэрэгтэй, уурхайгаа буцаагаад улсдаа хурааж авах хэрэгтэй.

Avatar

ДЭМИЙ ЮМ ХИЙДЭГ УЛС ШҮҮ 2018-04-23 103.229.121.37

АН-ынхан хийх ажилгүй болохоор шал дэмий юм хийх юм даа. Хүрэлсүхийн ЗГ-ын аль дөмөг хоёр сайдыг нь огцруулна гэж та нарын толгойд яаж ороов?? Хүрэлбаатарыг анхнаас нь АН-ынхан Баттулгатайгаа нийлээд сайд болгохгүй гээд байсан. Учир нь АН-ынхны мэдлийн арилжааны банкуудад халгаатай шийдвэр гаргахаа тэр мэдэгдсэнтэй холбоотой. Одоо түүнийгээ хэрэгжүүлж байгаа.Зоригийн хэрэг, Эрдэнэтийн 49 хувьтай холбоотойгоор Нямдоржийг огцрулах нь л дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-23

АН гэж Монгол улсын араас хутга шаагч нэг байгууллага байнаа

Avatar

Зочин 2018-04-23 64.119.23.41

Nyabdorj jinkhene khutga shaagch

Avatar

Зочин 2018-04-23 183.177.97.14

Erdenetiig luivardsan hulgaichaas erdenetiig butsaasan hun yaahaaraa h**** shaagch boldog yumbe?

Avatar

Зочин 2018-04-23 122.201.22.36

Mash zub.namdorj mash muu hun bj.urgelj demjij yabsn.odoo tsagda shg mafijsan hogin gazar alga bn.yu ch hiigeegu hiihgui ni todorhoi um bn

Avatar

ogtsoruulah ch bagadnaaa 2018-04-23 66.181.169.202

turees gej turdee nerlej bgaa yum aa, belgend l avsan bgaa shuu, yu gej tiim balai yum bhveedee, huuliig murij mongolchudiig huurch ugsunii tuluu neemkee avilgalaa Altangaas avaal suuj bgaa shdee, yu gej

Avatar

Зочин 2018-04-23 43.243.161.23

zov zov zov

Avatar

Зочин 2018-04-23 183.177.97.14

АН ийханы цаад санаа нь улс орноо хорлох, ажил гацаах гэдэг нь улам тод харагдах боллоо. Хамгийн гайгүй ажиллаж байгаа 2 сайддаа уг нь. Энэ 2 ийн өмнөөс ном хаялцах хүн энэ салбаруудад цөөн шүү

Avatar

иргэн 2018-04-23 112.72.14.251

Жингэр нохой хуцаж л байг. Жингийн цуваа явж л байна гэдэг шиг Гүйцэтгэх Засаглалын ажилд нааштай ахиц өөрчлөлт гарч, шийдвэрлэж чадахгүй байсан олон асуудлуудад ахиц гарч байгаа үед Засаг төрийн тогтворгүй байдал үүсгэж ажлыг нь унагаах с онирхол ганц ардчилсан намын удирдлагад ч биш МАХН-д ч бас байна. Ингэж төрөөр ард түмний амьдралаар тоглож төрийн эрхэнд гардаг арга барилаа больсон дээр шүү. Монголын ард түмэн хэн нь хэн бэ тэд юу хийж байгааг ойлгодог болсон.

Avatar

Зочин 2018-04-23 66.181.188.83

Чи ганцаараа ард түмэн юмуу илжигээ

Avatar

Зочин 2018-04-23 183.177.97.14

Арай л улайн цайм чичрээд байгаа юм биш үү? Ажлаа сайн хийж байгааг нь намнадаг бодолтой яасан арилсан дотортой нов шнууд бэ?

Avatar

Зочин 2018-04-23 223.62.11.172

ajlaan hen ni sn hiidgiin niyamdorjuu esvel khurlee yu esvel chi yu?

Avatar

temuujin 2018-04-23 202.9.40.215

Өөрсдөө төр барьж байх 4 жилдээ ямар гавъяа байгуулчихаад одоо хуцаад байгаа халтар пизданууд вэ?

Avatar

АН, тогтворгүй төр засаг 2018-04-23 103.9.91.34

Төрийг тогтворгүй, үймээнтэй байлгах нь АН-ын дараагийн сонгуулийн бэлтгэл. Харин Монгол улсад маш хортой.

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.170.68.162

Энэ засгаас ажлаа хамгийн сайнаар хийж байгаа Хүрэлбаатараас яасан их айж байна аа

Avatar

Зочин 2018-04-23 183.177.97.14

Худалдаа хөгжлийн банк засгийн газраас бага хүүтэй мөнгө аваад иргэдэд хэд дамлаж өндөр хүүтэй өгдөг байсныг Хүрэлбаатар болиулсан, Эрдэнэтийг мөн луйвардаж авсныг Нямдорж буцаалгаснд энэ ХУДАЛДАА ХӨГЖЛИЙН БАНКНЫ БИЕ ТӨЛӨӨЛӨГЧ ЭРДЭНЭБАТ уурлаад байгаа юм.

Avatar

Amar 2018-04-23 202.179.25.80

а**с намынхан а**с царайлдагаа больчих.Та нар Хүрэлбаатар сайд шиг төсвийн алдагдлыг бууруулахгүй үхсэн элэнцгээ хийцгээж байсан юм бэ? Төсөв алдагдалгүй болж байж өргүй болно. Өргүй болж байж ард иргэдийн амьдрал дээшлэнэ биз дээ. Ёстой нэг хар ануснууд юм аа та нар.

Avatar

Зочин 2018-04-23 119.40.100.222

ЗГ-ын гишүүд дундаас Ганц юм хийж байгаа хүмүүсүүдийн ажлыг нь тайван хийлгээчээ……………

Avatar

Зочин 2018-04-23 183.177.97.14

Худалдаа хөгжлийн банк засгийн газраас бага хүүтэй мөнгө аваад иргэдэд хэд дамлаж өндөр хүүтэй өгдөг байсныг Хүрэлбаатар болиулсан, Эрдэнэтийг мөн луйвардаж авсныг Нямдорж буцаалгаснд энэ ХУДАЛДАА ХӨГЖЛИЙН БАНКНЫ БИЕ ТӨЛӨӨЛӨГЧ ЭРДЭНЭБАТ уурлаад байгаа юм.

Avatar

БНМАУ-ын иргэн 2018-04-23 103.9.90.130

Хуцаа новшнууд өөрсдөө засаглаж чадахгүй хэвтэж байж зүгээр ажиллаж байгаа засаг унагана гэвэл гонж. Харин танай АН-ыг татан буулгаж Соц үеийн бүтээн байгуулсан өмч хөрөнгийг хууль бусаар хулгайлсан хулгайчуудыг [Хориотой Үг] нь хатаана за юу

Avatar

НЯМКА ТОЛГОЙЛОГЧТОЙ ХҮРЭЛБААТАР ДОРЛИГЖАВ НАРЫН УВСЫН ДӨРВӨДҮҮДИЙН БҮЛЭГ БИЙ. 2018-04-23 202.179.26.251

ИНГЭЖ МЭДЭГДСЭН НЬ АНХ АРДЧИЛСАН НАМ БИШ, ШИНЖААН ЭБИГИЙН ТАГНУУЛЫН ДАРГА БОЛГОСОН,ОРОС ЖЕНКОГИЙН СОЛОНГОСТ ЭЛЧИНГЭЭР ДЭВШҮҮЛСЭН,АЛДАРТ УЯАЧ МИ ОВОГТЫН ГАРЫН ХҮН, НАЦИСТ БӨХӨНЦӨР БАТТУЛГА,ЭНХБАЯРЫН ЭХНЭР ЦОЛМОН ЭЛБЭГИЙН БАРУУН ГАР ЭРДЭНЭБИЛЭГ НАРЫН ХУВЬ ЭЗЭМШДЭГ МОНГОЛЫН ТОМ ЛУЙВАР БҮГДЭД ОРОЛЦОЖ ИРСЭН ХУДАЛДАА ХӨГЖЛИЙН БАНКНЫ БИЕ ТӨЛӨӨЛӨГЧ ХУРЦ Л ДАА.

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.170.68.162

Нямка, Дорлигжав 2ч дөрвөд биш л дээ хэхэ, нэг нь баяд нөгөө нь хотон

Avatar

Одгариг 2018-04-23 202.179.24.205

Энэ Алтан гэж ямар ид шидтэн байнаа их хов живний дунд дандаа живж явах юм

Avatar

Зочин 2018-04-23 103.50.207.150

Хамгийн сайн мэргжлийн өндөр төвшинд, чадварлаг бас хэл устай болохоор гадна талд монголын маань нэрийг тахлах хүнийг зайлуулах гээд байдаг. Муу л байвал сайн уу та нарт 20 онд ялагдана гэж айгаа юу улсаа бодол доо та нар

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.131.225.249

Уих хэлэлцэх хэрэгтэй – 202.72.245.207
ЗАРИМ ГЭНЭН НЭГЭН НЬ ЭНЭ ХҮМҮҮС АЖИЛ МЭРГЭЖИЛДЭЭ САЙН ТУЛ ОГЦРУУЛАХ ХЭРЭГГҮЙ Л ГЭХ ЮМ, САЙН ГЭЭД СААРЫГ НЬ ХААЦАЙЛЖ БОЛОХ УУ? ХЭРЭВ ХУЛ ГАЙ ЛУЙ ВАР ХИЙСЭН БОЛ ОГЦРОХ Л ЁСТОЙ, тэгвэл ч харин эхлээд төмөр замын мөнгө бондын мөнгө өвөөгийн мөнгө гээд АН хан их зүйл байгаа шүү дээ хөгжлийн банк, монгол банкны үнэ тогтворжуулах хөтөлбөр гээд АН үед гарсан нэг зүйл байгаа даа, бүр яллагдагчаар татагдсан хүн ерөхийлэгч Үндэний аюулгүй байдлын нарийн бичигийн дарга хийж байгаа шүү дээ нөгөө гадаадад зугатаад явсан Женкогийн хоёр хүн гээд яриад эхлэх байх даа

Avatar

Зочин 2018-04-23 119.40.98.162

Яг зөв Нямдоржыг огцруулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.9.40.135

jenco l*****a ym bolgoniig gatsaadagaa bolichoochdee uls oronoo hugjuulhee bodoocheeeee

Avatar

Зочин 2018-04-23 27.123.214.107

Нямдорж гэж хазгай хэлтэй дүрвэд бол монголыг самарсан [Хориотой Үг] шүү Алтан авгайтай нийлж газрын наймаа хийсэн Нүхтэд энэ баас ямар мөнгөөрөө тэр том ордон бариулсан нь тодорхой нэг муу амбаар гэж хэлж бна лээ

Avatar

Зочин 2018-04-23 183.177.97.14

чи бүтэн хэлтэй юу хазгай тархитаа

Avatar

Зочин 2018-04-23 66.181.188.83

Наад хүн чинь баяд хүн бөлгөө

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.179.26.50

а**с намынхан а**с царайлдагаа больчих.Та нар Хүрэлбаатар сайд шиг төсвийн алдагдлыг бууруулахгүй үхсэн элэнцгээ хийцгээж байсан юм бэ? Төсөв алдагдалгүй болж байж өргүй болно. Өргүй болж байж ард иргэдийн амьдрал дээшлэнэ биз дээ. Ёстой нэг хар ануснууд юм аа та нар.

Avatar

Уих хэлэлцэх хэрэгтэй 2018-04-23 202.72.245.207

ЗАРИМ ГЭНЭН НЭГЭН НЬ ЭНЭ ХҮМҮҮС АЖИЛ МЭРГЭЖИЛДЭЭ САЙН ТУЛ ОГЦРУУЛАХ ХЭРЭГГҮЙ Л ГЭХ ЮМ, САЙН ГЭЭД СААРЫГ НЬ ХААЦАЙЛЖ БОЛОХ УУ? ХЭРЭВ ХУЛ ГАЙ ЛУЙ ВАР ХИЙСЭН БОЛ ОГЦРОХ Л ЁСТОЙ,

Avatar

Zochin 2018-04-23 27.123.214.116

Eronhiilogchid Batulga iig demjdeg ldee gehdee zasgaar oroldoh ni taalagdahgui l bna l da ene 2 huneer zasagluu turhirah gereggui baih gej bodogdoh odoo Mongol ulsad Yu chuhal ve gevel togtvortoi zasaglal l chuhal uuniig Eronhiilogch maani oilgoj bga gedegt itgeltei bda shuu tertei tergui tsev tseverhen Hun gej zasagt ch UIH d ch Eronhiilogchiin albaniihand ch bgui ee gedegiig Ard tumen medej l bga shuu dee hediigeer oohshuulj bgui ee odoo 1 -rt uls ornii ashig sonirhol chuhal bna

Avatar

Зочин 2018-04-23 27.123.214.107

Manai nam soliorchee. Zailuuldaa…

Avatar

Зочин 2018-04-23 124.158.107.35

Миний ойлгосноор Хүрэлбаатарыг АТГ шалгах биш ӨӨРӨӨ хүсэлт гаргаж шалгуулж байгаа гэж ойлгож байгаа. Ний нуугүй ярихад АН бүлэг, АН-ын гишүүд Хүрэлбаатараас үхтлээ айж байгаа нь олон удаагийн үйлдлээр нь нотлогдож байна даа хөөрхий.

Avatar

МГЛ 2018-04-23 202.72.245.122

Нямдорж гуай бал Монголын төрд яг одоо хэрэгтэй хүн АН арай дэндүү эх орноо бодохгүй байна

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.131.245.243

Харгис феодал Эрдэнэ вангийн 3 хамжлага, хиа юугаа улин хуцнам бэ? Идсэн, ууснаа улсад буцааж тушаа, за юу.

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.131.225.249

Энэ засгийн хамгийн мэргэшсэн чадварлаг хоёр сайдыг АН огцруулах юм гэнэ энэ АН д ашигтай байж магадгүй монгол улсад бол ашиггүй байна даа тэгэхээр улс орныг минь өрөнд оруулж хууль хяналтыг уландаа гишгэдэг АН ёстой уучлаарай, ингээд байвал 2020 д бүр сураггүй болох байх шүү, одоо саруулхан сэтгэдэг хөдөлмөр ч хууль дээдлэдэг монгол хүмүүс олон болсон, хулих Зика вирус шиг хүмүүс улам байхгүй болно

Avatar

Зочин 2018-04-23 43.243.161.23

Зөв зөв. Засгаар нь хус. Ямар ч бүтээн байгуулалт, ямар ч олигтой хийсэн ажил алга. Уул нь огцруулах биш ичээд өөрсдөө огцорчих хэрэгтэй юм байгаан. Даан ч наадуул чинь тэгэхгүй л дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.179.25.43

АН-хан болимоор байна

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.21.106.135

НЯМДОРЖЫГ ЯАХНУУ ЗАЙЛУУЛ, ТАНАЙ НАМЫН ЛУЙВАРЧИН БАЯРЦОГТ, САЙХАНБАЛАЙ НАРЫГ ЧИНЬ ӨӨРИЙНХӨӨ НАМЫН АВЛИГАЧ БАЯРААС ӨӨРЦГҮЙ ӨМГӨӨЛӨӨД Л ЯВНА ЛЭЭ ХАХА.

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.131.225.249

Энэ засгийн газрын хамгийн мэргэшсэн чадварлаг салбартаа эзэн болж байгаа хоёр хүнийг АН огцруулах юм гэнэ эдэнд Монгол улс хууль хяналт чанга биш, санхүүгийн сахилга бат сул байх нь АН ашигтай байх Монгол улсад бол ашиггүй байна даа тэгэхээр АН уучлаарай

Avatar

иргэн 2018-04-23 202.179.26.183

Жинхэнэ Эрдэнэтийн 49 хувьтай ашиг сонирхлын холбоотой хүн бол Д.Эрдэнэбат. Дандаа УИХ-ын индэрийг ашиглан [Хориотой Үг] нарыг хамгаалсан, өмөөрсөн үг хэлнэ. Нямдорж сайд энэ [Хориотой Үг]ийн хулгай, луйврыг нь илрүүлэх гээд байгаа юм байна даа. Тэгээд энэ нөхөр боож үхэх гээд байгаа нь ойлгомжтой.

Avatar

zochin 2018-04-23 66.181.189.213

Erdenebataa chi bitgii hor nairuulaad baildaa zugeer ajil hiilge

Avatar

Зочин 2018-04-23 66.181.160.28

Дэмжиж байна. Тэд төрд хэрэггүй хүмүүс дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-23 195.239.230.68

MANtgaruud erthen ogtsor

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.21.117.230

БИТГИЙ ГОРЬД. ЯАСАН ИХ МӨРӨӨДӨНӨ ВЭ? ТЭД ЗҮГЭЭР Л АЖЛАА ХИЙГ. ГҮЙХ НОХОЙНЫ ХАЖУУД ГҮЙХГҮЙ НОХОЙ ЯМАГТ ИЛҮҮДЭЛ БАЙДАГ ЮМ.

Avatar

Зочин 2018-04-23 27.123.212.139

Zikagiin horon sanaa cuhalzana, Erdenebatiin halzan tolgoi shovolzono..

Avatar

Зочин 2018-04-23 27.123.212.133

ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВРЫГ ХИЙХЭД ЭНЭ НӨХӨР АЖ ҮЙЛДВЭРИЙН САЙД НЬ БАЙЛУУ. ТАГНУУЛ ХУРЦЫГ ӨРӨӨНДӨӨ БАЙЛГАЖ БАЙГААД БАТЗАНДАНГАА ТӨМСӨГДӨХ ОПЕРАЦИ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН НЬ ХЭЗЭЭ БИЛЭЭ ДЭЭ. ИЙМЭРХҮҮ БААСНУУД ОДОО ТӨРИЙН ХУТГУУР ХИЙЖ ЯВДАГАА БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ. УДАХГҮЙ ХЭРЭГ НЬ ИЛЭРХЭЭС ӨМНӨ ОГЦРУУЛАЯ ГЭЖ ЧУЛУУ ХАЯЖ БАЙГААМ БАЙНА Л ДАА. ХӨӨРХИЙ УУЛ НЬ ОВОО ЗАНТГАР ТОЛГОЙ ГЭЖ БОДДОГ БАЙСИЙМ

Avatar

Зочин 2018-04-23 66.181.187.97

Багануурын уурхайг хувьдаа авчихсан гэж мэдэх болгон яриад байгаа

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.131.245.243

Бонд идсэн боохойнууд их л таргалсан байна даа. Өлсөөгүй л баймаар юм.

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.131.225.249

Ene hoer hun AN -n luivar hulgaig ileruulehed ontsgoi zutgej bgaa, mun uzel sanaa huul deedleh esond arai oirhon tun dajgui, shudraga taldaa ug helj baigaa mergejil taldaa ene hoeriin oodoos ug heleed nom yarih hun bol odoogoor alga daa tegeheer AN no ilergeed sandarch baina gesen logik garch bna esvel AN but pi ar amjilttgui bolson tul MAN hamgiin gaigui ondor retingtei humuusiig hudlaagch hamaagui zuileer nooloj pi ar hiih iim l logikuud garch bna AN hoorhii doo

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.131.245.243

ХХБанкны хамжлагууд юу гээд хуцаад байгаа юм бэ?

Avatar

АН ичиээсэй 2018-04-23 64.238.136.80

Хүрэлбаатарыг хийгээд чадаад байхаар атаархаад [Хориотой Үг] нь ггожих гээд байдаг болж дээ

Avatar

зочин 2018-04-23 66.181.161.14

юу чадаад байгаа юм.өмхий авилгачин.

Avatar

Зочин 2018-04-23

ичээч ээ АН ЫН луйварчдаа

Avatar

Зочин 2018-04-23 183.177.97.14

Сан хөмрөгийг өсгөж, арвижуулж, алдагдалгүй болгож чдаж байгаа, үнэн зүйлийг хэлэх хэрэгтэй. АН ийн үед төсөв гэж хэвэн зуун тэрбумаар тасардаг байсан, харин одоо төсөв давж биелэдэг болсон. АН ийхан ямар ч мэдлэггүй нохоойн баасснууд

Avatar

Зочин 2018-04-23 65.49.68.196

AN ediin zasgiin a*******n. 1996-2000, 2012-2012 oniig khezee ch b** mart. Mongol uls, ard irgediig ene gadnii zakhialgat nam l uruudulj suitgej baina.

Avatar

Зочин 2018-04-23 65.49.68.196

Za muusain uls ornig suitgegch, baliar AN iinkhan toniltsgoo. AN sunusun tsagt Mongol uls uragshlan khugjinu, AN iin gishuud ukhsen tsagt Mongol uls Mandan badrana. Ganiin khumuusiin bool AN zailj dald orog!!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-23 103.229.123.44

Hotgor shanaga altjin 2 udahgui deelee nomrno

Avatar

иргэн 2018-04-23 122.201.26.250

Зөв дэмжиж байна.Одоо энэ 2 төрөөс хол байх хэрэгтэй.ЕСайдыг сайн шах энэ 2-гоо огцруутал нь шах тэмц.Орхиж болохгүй.Жинхэнэ төрийн мафуудыг зөв онилсон байна.Болохгүй бол ЗГ-г огцруул.Ингэж төрийг цэвэрлэж авахгүй бол бас л 33 хорчингууд гарч ирээд бас л төрийн мөнгийг самрах нь шүү.Энэ луйварч сайд дарга нараараа түрий бариад байх юм даа энэ 33 нөхдүүд.Харинч өмнөх ЗГ-с дэндүү тэнэгдэж байгааг олон түмэн харж байгааг сануулье ЕСайдаа.Сайд нар чинь арай л биш байнаа.Энэ 2с гадна ЭМ-н сайд байна.Арай л бишээ яриа үйлдэл нь ЭМ-н хүн мөн үү ЕСайдаа.

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.179.26.163

а**с намынхан а**с царайлдагаа больчих.Та нар Хүрэлбаатар сайд шиг төсвийн алдагдлыг бууруулахгүй үхсэн элэнцгээ хийцгээж байсан юм бэ? Төсөв алдагдалгүй болж байж өргүй болно. Өргүй болж байж ард иргэдийн амьдрал дээшлэнэ биз дээ. Ёстой нэг хар ануснууд юм аа та нар.

Avatar

зочин 2018-04-23 59.153.115.98

сайндаа Нямдоржийг огцруулах гэж байгаа юм биш. Зоригийн хэргийг шалгах гээд байхаар эд нар Элбэгдорж хурц нарыг хамгаалж тэгж байгаа юм

Avatar

Зочин 2018-04-23 27.123.212.132

Za ingeed Erunkhiilugch uls turjuud baidag buruu shuu. Namaasaa tatgalzsan biz dee

Avatar

Зочин 2018-04-23 124.158.79.169

АРДЧИЛСАН НАМЫН ЛУЙ ВАРЧДАА !!! ХУЛ ГАЙЛЖ ДУУСААГҮЙ БАЙНА УУ??? ӨӨРСДИЙГ ЧИНЬ ЯВУУЛАХ ЦАГ ОЙРТОЖ БАЙНА ШҮҮ !!! ХХБАНКНЫ ГАР ХӨЛҮҮД !!!

Avatar

хүрлээ 2018-04-23 203.91.115.41

Хүрэлбаатарч яахав тэртэй тэргүй хог шаар Нямдоржыг Эрдэнэтийн 49%с болж огцруулах гэж бган гэсэн Хуулгайчдын бүлэглэл.

Avatar

хүрлээ 2018-04-23 203.91.115.41

Хүрэлбаатарч яахав тэртэй тэргүй хог шаар Нямдоржыг Эрдэнэтийн 49%с болж огцруулах гэж бган гэсэн Хуулгайчдын бүлэглэл.

Avatar

2018-04-23 66.181.169.106

АН-ынхан Энхийн цагаан тагтаа болж жүжиглэх хэрэггүй ээ. Монголын өнөөдрийн байгаа байдал та нарын балаг. Наад хүмүүс чинь ажлаа хийж байна. Та нар шиг жүжиглэхгүй.

Avatar

зүгээр байгаараа 2018-04-23 202.131.225.150

За үнэмшилгүй сонсогдож байна АН-ын санал, бид хэдийгээр алдаж оносон ч гэсэн ардчилалын 28 жилийн хугацаанд улс төрд яс үндэс, нутаг усаар ялгаварлан гадуурхаж байгаагүй юм шүү, болиорой

Avatar

Зочин 2018-04-23

Батзандан хамгаалалттай байгаа юу? Эрдэнэбат, Хурц 2 нэгийг бодож байгаа гэсэн байхаа! Эрдэнэбатыг 49 -ийн хэргээр 461 явуулахгүй юм уу Батзандаан

Avatar

Амар 2018-04-23 202.179.26.139

а**с намынхан а**с царайлдагаа больчих.Та нар Хүрэлбаатар сайд шиг төсвийн алдагдлыг бууруулахгүй үхсэн элэнцгээ хийцгээж байсан юм бэ? Төсөв алдагдалгүй болж байж өргүй болно. Өргүй болж байж ард иргэдийн амьдрал дээшлэнэ биз дээ. Ёстой нэг хар ануснууд юм аа та нар.

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.179.27.247

а**с гэх шиг шизотой юмуу хаашаа юм.

Avatar

БОЛИОЧ МАЛНУУДАА 2018-04-23 202.9.40.245

Улс орныг уруудуулж байвал болдог юмуу АН-н малнуудаа

Avatar

Иргэн 2018-04-23 202.131.235.74

Хүрэлсүхийн ЗГ сайн ажиллаж байгаа, хүрэлсүх ч ташуурыг сайн өгч байгаа, тэдэнд ажиллах боломж олгох ёстой. АН бол МАН унаад бужигнаж байвал улс төрийн оноо авна гэж ойлгоод байна, цаана нь улс орон сүйрнэ гэдгээ ойлгох ёстой

Avatar

Зочин 2018-04-23 27.123.212.139

Yahavdee l topor gehdee jeencotoi neg gudsand orchood bgaa shdee, harin Hurelsuh said bolomjiin ajillaj bgaa bolov uu gej bodnom

Avatar

Зочин 2018-04-23 202.131.228.99

dugnelt : ene 2 said ajilaa sain hiij baigaa yum baina daa

Avatar

Amar 2018-04-23 202.179.26.225

а**с намынхан а**с царайлдагаа больчих.Та нар Хүрэлбаатар сайд шиг төсвийн алдагдлыг бууруулахгүй үхсэн элэнцгээ хийцгээж байсан юм бэ? Төсөв алдагдалгүй болж байж өргүй болно. Өргүй болж байж ард иргэдийн амьдрал дээшлэнэ биз дээ. Ёстой нэг хар ануснууд юм аа та нар.

Avatar

Зочин 2018-04-23 103.50.207.150

Ардчилсан намынхан болих хэрэгтэй. Хамгийн сайн ажиллаж байгаа Хүрэлбаатарыгаа намнах гээд байдаг нь ямар ашиг сонирхол вэ? Больж үз

Avatar

иргэн 2018-04-23 103.50.206.62

Зөв.Тууштай тэмц.Өмнөх ЗГ-г луйвараар авсан балиар хүмүүсийн гол хүмүүс мөнөөс мөн.Болохгүй байгаа нөхдүүдтэй хариуцлага тооц.Төрийн ажлыг гацааж байгаа сайд нар зөндөөн байна дөө.Ажил хийх гэж сэтгэл рагадаг албан хаагчиддаа шалгалтынханд матаж халдаг байдал зарим яамны сайдад байна шүү.Одоо нөгөө хүмүүс нь ажлын хэсэгт орохоос айдаг гэрээ хийхээс айдаг болчихоор хэн тэр яамны ажлыг хийх болж байнаа.Харин худлаа ярьж тал засдаг нөхдүүд нь сайддаа буруу мэдээлэл өгөөд л ажлын байрандаа үлддэг байдал газар авч байна даа .Үүнд ЕСайд анхаарах цаг болсон байна шүү.Хагса жил боллоо хийсэн ажилгүй яамныхан ажлаа яаж дүгнэх гэж байгаа юм болоо.

Avatar

Nb 2018-04-23

Мааааш зөв дэмжиж байна

Avatar

Иргэн 2018-04-23 180.149.78.99

Эсрэгээр нь ойлго. МАН сүүлийн үед гайгүй ажиллаж байгаа юм байна. Түүн дотроо Ч.Хүрэлбаатар, Ц.Нямдорж нар ер нь дажгүй ажиллаад байгаа юм байна. Магтсан хүн гарсангүй юу? Тэгвэл айхтар муу ажиллаж байгаа хүн байхгүй л юм байна.

Avatar

ZOCNIN 2018-04-23 122.201.21.85

ERDEE DARGAA TANAAS ZALHAJ BN MONGOL ULS MAANI BAGA CH BOLOV SERGEG b** SAAD BOLJ ZOVOOGOOD BAI ZASGIIN ERH AVSAN HOINOO ENE BOLOHGUI BAIGAA NUHDUU TSEERLUUL

Avatar

Зочин 2018-04-23 180.149.78.87

ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨР АЖИЛЛАХДАА УЛСТӨРИЙН НАМААС АНГИД БАЙХ ЁСТОЙ ДОО ҮҮНИЙГЭЭ МЭДЭЖ БАЙНА. УУ БАТТУЛГЫН ТОЛГОЙ З,ЭНХБОЛД БОЛЖ БИЕ ХАРАГДАХ ДҮР НЬ БАТТУЛГА БАЙХ ШИВ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-04-23 119.40.103.150

МАН 96-2000 онд хурлыг байнга бойкотлож төрийг гацааж байсан. Дараа нь АН-ын төр тогтворгүй гэдэг.

Avatar

Зочин 2018-04-23 203.91.116.154

Ingeed soliorol exlex yum daa Ingexeer l bid xogjixgui Margaash gunigtai bolox yum Ug ni xiij buteegeed l yabmaar bx yum

Avatar

Зочин 2018-04-23 122.201.19.99

Bolio uur ajil xii l dee

Avatar

Зочин 2018-04-23 180.149.78.87

ЭНЭ БАТТУЛГА АРДЧИЛСАН НАМЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ҮҮ. МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ҮҮ. ЕР ОЙЛГОХГҮЙ ЮМ. ЭНЭ ЗАСГИЙГ ШҮҮЖ Л УЛСААРАА ЯВЛАА МОНГОЛЫН ГАДААД ТӨРИЙН БОДЛОГО ГЭЖ БАЙНА УУ. МОНГОЛ ЯЛНА ГЭСЭН ҮГНЭЭСЭЭ БОЛЖ ОДОО УРД АЙЛД ОЧИХГҮЙ СОНГУУЛИЙН 4 ЖИЛ НЬ ДУУСЧ Л БАЛЛАХ БИЙ ДЭЭ. ЭЛБЭГЭЭ МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ 8 ЖИЛ УДИРДАХДАА САМАРЧ ДУУСГАСАН НЬ ЯАЛТАЧГҮЙ ҮНЭН. ХАРИН ТЭР МОНГОЛЫН ТӨРИЙН ГАДААД БОДЛОГОД БОЛ САЙН ХАНДСАН ЮМ ШҮҮ. 2 ИХ ГҮРНИЙ УДИРДАГЧ НАРТАЙ УУЛЗАЖ БҮС НУТГИЙН ГЭЭД ОЛОН АСУУДЛЫГ ЭХЛҮҮЛСЭН НӨГӨӨ ТӨРИЙН ЗАЛГАМЖ ЧАНАР ГЭДЭГ ЭНЭ БАТТУЛГЫН ҮЕД БҮР ТАГ ЗОГСОЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА ДАА. ЯАХЫГ ЦАГ ХУГАЦАА ХАРУУЛАХ БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-04-23

хэвлэлийн хуралд ан дарга ,ерөнхийлөгч нар оролцжээ ?????

Avatar

Зочин 2018-04-23 27.123.214.105

Монголын хамаг л боловсролгүй харанхуй оркуудын удирдагч женко.

Avatar

zochin 2018-04-23 49.0.149.72

AN-iinxan uursduu yagaad shiidej boloxgvi gej. Ingej neg negendee daraa udax shaardlaga baigaa yum uu.

Avatar

Зочин 2018-04-23 182.160.2.192

Дампуурсан эдийн засгаа босгоод ирэнгүүт огцруулна гэж өвчигнөөд эхлэх юм.

Avatar

Зочин 2018-04-23 182.160.2.192

АН ард олноо тайван байлгаад өгөөчээ. Өөрсдөө засаг барих гэж хөгийн юм болдог биз дээ. Танхмын зарчимаар ажилладаг ЗГ гэдгээ ойлгохгүй новшнууд.

Avatar

Зочин 2018-04-23 103.9.90.53

Энэ янзаараа бол улс орон маань сөнөж дууусах нь. Уг нь эдийн засаг сэргээд арай гайгүй болж байна гэж мэдрэгдэж байсан юм

Avatar

МУ бэлэг тэмдэг 2018-04-23 122.201.26.210

энэ ерөнхийлөгч нь сууж байдаг нь ямар учиртай юм бол. энэ хүн чинь нам бус болдоггүймуу ерөнхийлөгч болоод гарин андуураад л явах юм даа толгойгүй хүн.

Avatar

Зочин 2018-04-23 43.243.161.23

Зөв зөв. Засгаар нь огцруул. Олигтой юу ч хийсэнгүй. Ямар ч бүтээн байгуулалтын ажил байхгүй. Энд тэндгүй л баахан өлөн мөнгө цохих гэсэн хурган дарга нар пиздунууд.

Avatar

nam bus erunhiilugch guai 2018-04-23 202.21.117.230

hor nairuulagchdiin hajuud yugaa hiij suunam be

Avatar

Зочин 2018-04-23 206.189.18.229

АН ямар ядаргаатай улсууд вэ? Өөрсдийн хийж чадаагүй дээ шарлахаад байдаг юмуу? АН МАН гэлтгүй хамтраад ажиллаж болохгүй юу үхэр толгойтуудаа

Avatar

za za 2018-04-23 202.21.117.230

g*** g***. duugai bai zugeer, ajil hiilge, muusian yumnuud mini, ta nar alban tushaaltai bhdaa yasan muuhai deerengui, tom undur duutai, yasan muuhai yojilj ineej doromjildog bailaa, getel odoo ta nar gulug bolson bgaaz deeee, duu ni ch oligtoi garahgui

Avatar

Зочин 2018-04-23 119.40.100.142

Нам бус Женко АН-ын бүлгийн хуралд үхсэнээ хийж суугаа юм. Үндэсний эв нэгдэлч байдал сахихгүй, хууль зөрчсөн ерөнхийлөгчийг огцруулья аа

Avatar

ene unen shuu Ogtsruulya 2018-04-23 122.201.26.210

Erunhiilugch hun ingeed ene tend daldagnaad yavah n yamar muuhai yum bee. Muu ch sainch busad erunhiilugchid n ingeed l zasagaa samraad Namiinhaa hognuudtei niileed suudagguisen. arail teneg yum aa Bolovsrolgui Genco uneheer l mulguu yum daa

Avatar

Зочин 2018-04-23 119.40.103.150

Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн өмнөх зураг байна. Ардчилсан намын бүлэгт яалаа гэж Ерөнхийлөгч суухав дээ. Мэдээжийн асуудал шт.

Avatar

зочин 2018-04-23

үүнээс чухал ажил байхгүй ээ

Avatar

АН зөв шүү 2018-04-23 24.1.248.86

Мэнгэтийг далдруулах цаг нь аль хэдийнэ болсон муу шаампар өвгөн. Эрдэнэт шахаа хийнэ, болоогүй ээ бас хэдэн саяын жип унахгүй бол буудаж [Хориотой Үг] гээд шаагаад байсан хаа байна?
Хүрэлбаатар гэгчийг хамсаатнуудтайгаа нийлж уурхай зарсан хохирлыг улсад 100 хувь нөхөн төлүүлж, шүүхээр оруул.

Avatar

z**l 2018-04-23 24.0.161.3

Zailaach ediin zasgiin aluurchidaa. Bah melhii, ork boh 2 deeree zalchaad soliorood baihiin.

Avatar

zochin 2018-04-23 27.123.212.141

An nam bolih heregtei amidral mini bagach gesen deerdej bna Namiin gishuun ni bna

Avatar