"Давхар зам барихгүйгээр түгжрэлээс гарахгүй" | News.MN

"Давхар зам барихгүйгээр түгжрэлээс гарахгүй"

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.20-нд нийтлэгдсэн

"Давхар зам барихгүйгээр түгжрэлээс гарахгүй"

"Давхар  зам барихгүйгээр түгжрэлээс гарахгүй"

Замын цагдаагийн газрын орчимд гүүрэн зам барих ажил эхэлсэнтэй холбогдуулан зарим авто замыг хаагаад байгаа. Тухайлбал, өнгөрсөн даваа гаригийн  05.00 цагаас эхлэн “Home plaza” төвийн уулзвараас Нарны зам хүртэлх авто замын хөдөлгөөнийг хаасан юм. Уг гарцыг хааснаар Замын цагдаагийн уулзвар дахь гүүрэн гарцын ажил албан ёсоор эхэлсэн. Авто машины хөдөлгөөнийг зохицуулахын тулд таван түр зам нээсэн талаар бид өмнө нь мэдээлж  байсан.

Тэгвэл өнөөдөр /2018.04.20/ Нийслэлийн Засаг дарга С.Батболд  Замын  цагдаагийн орчимд баригдах гүүрэн гарц барих төслийн хүрээнд хийгдэж байгаа түр замын барилгын ажилтай танилцлаа .

Долоон түр  зам нээхээс өнөөдрийн байдлаар таван түр замыг нээгээд байна.  Эдгээр түр замыг барих ажлын явц 80 хувьтай байгаа бөгөөд  үлдсэн хоёр түр зам удахгүй ашиглалтад орох аж. ‘Түр замыг төсөв  мөнгөний хувьд бага зардлаар богино хугацаанд хийхийг зорьж байгаа. Хоёр түр замын барилгын ажил дуусаагүй байна. Дууссаных нь дараа нэгдсэн нэг төсөв гарах байх” гэж Нийслэлийн автозамын хөгжлийн газрын дарга Ж.Тогтохбаяр хэллээ.

Нарны замыг Махатма Гандийн гудамжтай холбох 400 м түр замыг дөрвөн хоногийн өмнө нээсэн ч аюулгүй байдлыг хангах үүднээс хаах шаардлага үүсчээ. Одоо дээрх түр замд автомат хаалт хийж буй аж. Улаанбаатар төмөр замын дохиолол холбоо сүлжээ эрчим  хүчний албаны дохиоллын ахлах инженер Д.Батнасан “Одоогийн байдлаар ажил 60 хувьтай явж байна. Графикийн дагуу даваа гаригийн өглөө түр замыг хүлээлгэж өгнө. Нийтдээ 100 гаруй хүн ажиллаж байна .Ер нь график гаргасан учраас хугацаандаа ажлаа багтаах гээд хичээж байна. Замыг хаах байгууламжаас бусад бүгд тоноглол хийгдсэн. Хуучин гармаасаа  төмөр  замын хаах байгууламжаа зөөгөөд тавьчихвал бид  холболтоо хийгээд ажиллуулаад шалгах л үлдэнэ” гэв.

Нийслэлийн Засаг дарга С.Батболд ирэх даваа гаригийн өглөө 05.00 цаг гэхэд  ажлаа хийж дуусгасан байхыг үүрэг болгосон юм.

Мөн тэрбээр цаашид Замын цагдаагийн гүүрэн  гарцыг  хийж  дууссаны дараа Нарны зам дагуу Нарантуул олон улсын худалдааны төв, Дүнжингарав худалдааны төв хоёрын уулзваруудад нүхэн гарцаар хийхээр зураг  төслийг  бэлдсэн байгаа гэдгийг дуулгалаа.  

Гүүрэн гарц баригдсаны дараа тухайн Замын цагдаагийн ойролцоох  6-7  уулзварууд  дээр үүсдэг түгжрэл  30-40 хувь буурна  гэсэн тооцоо байгаа аж.

Энэ талаар Нийслэлийн Засаг дага С.Батболд “Гүүрэн гарц хамгийн анх удаа хийгдэж байгаа  гэдгээрээ ихээхэн онцлог байна. Давхар замууд болон хоёр огтлолцлын замууд хийхгүйгээр  түгжрэлээс  гарах ямар ч бололцоо байхгүй. Бид  100 метр яваад л замын огтлолцол дээр очиж  түгжирдэг  байдлаасаа гармаар байна. Цаашид ихэнх гол зам дээгүүр явган хүний гүүрэн гарц эсвэл нүхэн гарц хийнэ. Харин томоохон замууд дээр давхар замын систем  хийхээс өөр аргагүй” гэлээ.

Албаны хүмүүсийн хэлж байгаагаар  шинээр ашиглалтад орсон шинэ замууд  хөдөлгөөн багатай байгаа учир  тэдгээр замыг сонгож хөдөлгөөнд оролцохыг иргэдэд уриалсан юм. 

Шинээр гаргасан түр замууд:

  • Гол зам нь Нарны замыг Махатма Гандийн гудамжтай холбох 400 м зам
  • Махатма Гандийн гудамжийг Хүннүгийн гудамжтай холбосон
  • Хүннү хорооллоос урагш Удирдлагын академитай холбосон зам
  • Баянмонгол хорооллын баруун талын Саруул хотхоны дундах замыг тусгаарлах зурвастай болгож байнгын цагдаа ажиллуулж эхэллээ.
  • Нарны зам дээр 3-4 газарт баруун зүүн болон буцаж эргэх эргэлтүүдийг хийж, замын хөдөлгөөний эрчмийг нэмэгдүүлж байна.

Э.Бурам 

 

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-20 182.160.0.203

30-40%-иар түгжрэл буурна гэх шиг амныхаа зоргоор сайхан бурцгааж байнаа.Замын тэхий дунд home plaza гэх луйврын барилга байгаа цагт гүүрэн гарцаар чөлөөтэй орж ирсэн автомашинуудын их урсгал тэнд очоод нам түгжрнэ.Замын түгжрэл эсрэгээрээ 30-40% нэмэгдэж гүүрэн гарц барьсаны ашиг тус гарахгүй хайран мөнгө л болно.Ийм мэдээжийн юман дээр хотын удирдлага засгийн газар нь яагаад дүлий дүмбэ оргиод байна.

Avatar

Зочин 2018-04-20 66.181.160.47

Азийн тивийн, учраа алдсан их хүнтэй , жоохоон газартай хотууд л голдуу давхар замтай байх болтой юм билээ ..

Avatar

irgen 2018-04-20 66.181.180.82

buruu l bodoj baina daa xotoo telehguigeer tugrelees garaxgui zam xed davxarlaad ch tugjee arilaxgui

Avatar

Зочин 2018-04-20 43.228.131.133

guurneesee buugaad l tugjirne zamaa urgun bolgohgui bol manai hamgiin urgun zam l ereeni zam shig sh dee

Avatar

Зочин 2018-04-20 202.9.40.164

Өндөр үнэтэй гүүр барьчихаад дараа нь өрөө яаж төлөх вэ? Гүүрээр гарах машинаас өндөр төлбөр авч гаргахуу? Төлж чадахгүй бол яах вэ? Эх орноо өрөндөө өгөх үү? [Хориотой Үг] нар эх орондоо хурдан нэгдэх гээд байж ядаад байна уу? Очихдоо гавьяа байгуулж очих гээд байгаа бололтой.

Avatar

Зочин 2018-04-20 66.181.160.5

Олон таван зүйлийг сонсохгүй шууд ажлаа хийж нүүрээ босгож түгжрэлийг бууруул. Ямар ач холбогдолтой байсныг нь цаг хугацаа харуулна.
Харин идэж ууж хумсалсан асуудлууд гаргаж шившигээ дэлгэвдээ

Avatar

Зочин 2018-04-20 202.21.106.113

Хотын даргаа! та энэ балай оркуудыг бүү сонс. Тэд гүүр барих хэрэггүй л гэнэ Дэндүү үнэтэй гүүр барьж байна л гэнэ. Шууд үг дуугуй ажлаа л хий

Avatar

Асуултанд хариулчих хотын удирдлага алга уу?????? 2018-04-20 202.9.41.46

Баянмонголын арын МТ клонкын ойр хавьд байгаа айлууаас санал авч болдоггүй юм болов уу???? Жишээ нь: журмын хашааны гарцаар шууд урсгал сөрөөл Зиг -Заг руу, шинээр гаргасан гарцаар одоо шууд эргээд МТ клонк руу урсгал сөрөөл гэрлүүгээ орцгоож байна тэнд аваар осол гарвал бас л хэлэхэд хэцүүл юм болно доо. Яагаад боломж өчнөөн байхад тэнд эргэдэг уулзвар гаргадаг байна аа?????? Баянмонголын нүхэн гарцаар гараад бэлэн гэрлэн дохио байна тэнд яагаад эргүүлж болоогүй юм бэ??????

Avatar

Зочин 2018-04-20 27.123.214.109

Олон хавар нэгэнд гэгчээр баригдах цаг ирнэ дээ

Avatar

Зочин 2018-04-20 27.123.214.109

Батболд бол шилдэг авилгач юмаа

Avatar

Зочин 2018-04-20

Батболд бол юм хийгээд байгаа юмаа.

Avatar

Зочин 2018-04-20 103.229.121.141

Зөв ажлууд хийж байна.Дараа нь Энхтайвны өргөн чөлөөг давхар замтай болгох хэрэгтэй.Амжилт.

Avatar

Зочин 2018-04-20 103.57.93.205

Amjilt husey! Ene ercheeree ajillaarai! Bat-Uul shig showdahgui, urdah ajlaa des daraagaar ni hiij bgaad bayartai bgaa shuu!

Avatar

zochin 2018-04-20 202.170.68.38

zugeer l ajlaa shudargaar hii. heregtei gedgiig hun bolgon l medej baigaa. ajil hiih geheer iimerhuu horiin yavuulga yavagdanaa oilgomjtoi. harin luivar l hiij bolohgui

Avatar

зочин 2018-04-20 103.57.92.223

Ард түмэн юу хүсээд байгааг ойлгоогүй л бна. Захуудыг гаргаад өгөөч хотын даргаа. 100 айл /дотор гадаа зардаг бүгдийг/, нарантуул, өгөөмөр, шар хадны машинын захууд гээд гаргаад өгөөч. 100 айлын хойгуур дээврийн төмөр зардаг, чулууны хятадууд татвар төлдөг болов уу.

Avatar

Bi 2018-04-20 66.181.161.91

Duugai l urdah ajlaa hiih ni zuv shuu. Guuree barih ni zuv

Avatar

Зочин 2018-04-20 202.21.106.166

Битгий худлаа ярь яг одоо хотын гудамж ямар ч тугжрэлгуй болсон байна яагаад гэдгийн учрыг олооч

Avatar

Зочин 2018-04-20 202.70.34.146

Khotiin darga sain bna. Ajlaa zorigtoi khii. Bid demjij bna!!!

Avatar

ЯВГАН ЗАМ ХААНА БАЙНА?? 2018-04-20 103.11.195.18

Энэ замынаха 2 талаар нь яагаад явган зам хийхгүй байгаа юм бэ? БИд машинтайгаа хамт 1 замаар өглөө оройгйү явж байна. Нарны гүүр рүү орох хэсэг дээр явган хүнд зооилусан хэсэг юу ч байхгүй. Өндрөөс унаж үхэх гээд туслах замаас нарны замын хажууд ирнэ. Гараараа даллан барин амь сөрж 2 урсгалтай замыг гарч байна. Энийг яагаад асуудал гэж харахгүй байгаа юм. Хэдэн хүн аваарт орсны дараа л асуудал гэж харах гээд байгаа юм уу? Хотын ДАРГА АА!!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-20 202.21.100.211

Хотын даргаа хийх ёстой ажлаа зоригтой хий өнөөдөрийн шүүмжлэл цаг хугацааны дараа бахархалаар солигдоно. Өнөөдөр нарны гүүрийг хар ямар их ач холбогдолтойг хэн маргаж чадахгүй. Таны хотын төлөө хийх ажилд дахин амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2018-04-20 103.9.90.50

ГЭРЛЭН ДОХИОГҮЙ УЛААНБААТАР БОЛБОЛ ЯАСАН ЮМ. Гүүрэн гарц, давхар зам, хоёр огтлолцлын замуудыг цаашдаа барих хэрэгтэй. АМЖИЛТ.

Avatar

Асуулт байна????? 2018-04-20 202.9.41.46

Баянмонголын арын МТ клонкын ойр хавьд байгаа айлууаас санал авч болдоггүй юм болов уу???? Жишээ нь: журмын хашааны гарцаар шууд урсгал сөрөөл Зиг -Заг руу, шинээр гаргасан гарцаар одоо шууд эргээд МТ клонк руу урсгал сөрөөл гэрлүүгээ орцгоож байна тэнд аваар осол гарвал бас л хэлэхэд хэцүүл юм болно доо. Яагаад боломж өчнөөн байхад тэнд эргэдэг уулзвар гаргадаг байна аа?????? Баянмонголын нүхэн гарцаар гараад бэлэн гэрлэн дохио байна тэнд яагаад эргүүлж болоогүй юм бэ??????

Avatar

Шорон 2018-04-20

Хэдэн жилийн дараа луйварчдын зээлсэн мөнгийг ард түмэн төлөх болно. Тэр үед эдгээр нөхдүүд дулаан дээлээ бэлдээд байж байгаарай

Avatar

Зочин 2018-04-20

BITGII HUTSAARAI.HEDEN JIL MIYE TA NAR ARD TUMNII TARHIIG UGAAH GESEN YUM.GUUR BARIAD BUGLURUL UGUI BOLBOL HUSHUU BOSGUULAARAI.DEELEE NUMURNUU…IH CH MUNGU HIIJ BNDA

Avatar

Зочин 2018-04-20 66.181.181.209

ОРК БИШҮҮДЭД НЬ ТААЛАГДАНАА. АЖИЛД НЬ АМЖИЛТ ХҮСЬЕ.

Avatar

Зочин 2018-04-20 64.119.19.238

Zam zasaj baigaa garuud tamhilaal amraal suuj baigaad oroi ajil tarhaar tsug amarhaar yaj hurdan shuurhai ajil ahih vee

Avatar

Зочин 2018-04-20 64.119.20.226

Худлаа, гол нь газрын наймаачин М.Энхболдын дүү Сандуйн барилгыг яаралтай нураах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-04-20 66.181.187.97

Авил гаар өгсөн газрууд нь дор бүрнээ том том хашаа хаалт барьж, орц гарц, туслах замуудыг нь хаачихаад хотын гудамж талбай гэж үлдсэнгүй дээ. Тэгэхээр яаж түгжрэлгүй замын хөдөлгөөн байх юм бэ.

Avatar

Зочин 2018-04-20 103.57.95.91

Гал, түргэний машин ч орох боломжгүй гээд байгаа газарт гүүр тавьж яах юм бэ. Өмхийнөөсөө салцгааяаа

Avatar

Зочин 2018-04-20 103.57.95.91

Энэ их хөрөнгөөр өмхийнөөсөө салж болохгүй юмуу. Өмхий бол хотын асуудал, наад гүүр, бөглөрөл чинь мөнгөтэй хэдхэн хүний асуудал. Тэгээд гүүр бариад ч шийдэгдэхгүй гээд байна. Бөглөрөөд байгаа машинууд нь нэг нэг хүн суугаад явж байгаадаа. Өөрсдөө дотроо шийдээд хашаануудаа аваад зогсоол, зам гаргачиж болдоггүй юмуу.

Avatar

sanchir 2018-04-20 202.55.180.182

zaisand amidardag humuust zoriulj guur barij baigaa yum chin yaj tugjirlees garah be dee.

Avatar

Эрдэнэ 2018-04-20 122.201.21.103

Маш зөв.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж