Ерөнхийлөгч Израиль улсын Ерөнхийлөгчид захидал илгээжээ | News.MN

Ерөнхийлөгч Израиль улсын Ерөнхийлөгчид захидал илгээжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.19-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгч Израиль улсын Ерөнхийлөгчид захидал илгээжээ

Ерөнхийлөгч Израиль улсын Ерөнхийлөгчид захидал илгээжээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Израиль улс байгуулагдсаны 70 жилийн түүхэн ойг тохиолдуулан Израиль улсын Ерөнхийлөгч эрхэмсэг ноён Рүвин Ривлинд захидал илгээж, мэндчилгээ дэвшүүллээ.


Захидалд:

Эрхэмсэг ноён Ерөнхийлөгч өө,

Таны амар амгаланг эрж мэндчилэх ялдамд Израиль улс байгуулагдсаны 70 жилийн түүхэн ойг тохиолдуулан Танд болон израильчуудад чин сэтгэлийн баяр хүргэж байгааг минь хүлээн авна уу.

Монгол, Израиль нь эртний түүх, соёлтой улсууд бөгөөд эдүгээ манай хоёр орны хамтын ажиллагаа, ард түмнүүдийн ойр дотно харилцаа улам бүр өргөжин тэлж байгааг тэмдэглэхэд тааламжтай байна.

Энэ ялдамд ноён Ерөнхийлөгч Танаас надад ирүүлсэн урилгыг талархан хүлээн авч байгаагаа илэрхийлье.

Эрхэмсэг ноёнтон Танд эрүүл энх, сайн сайхан, найрсаг израилийн ард түмэнд энхтайван, амар амгалан байдлыг хүсч, улам бүр хөгжин цэцэглэхийн ерөөл дэвшүүлье” гэжээ.

Эх сурвалж: president.mn

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-19 66.181.187.97

ТУЛГА ЯВАХГҮЙ НЬ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-04-19 64.119.20.226

Тулга минь ээдээ нэг л биш дээ. Аар саархан юмаар хөөцөлдөөд л… Улс үндэстний эв нэгдэл, холын хараа, одоогийн ард түмэн чинь мэдээлэлгүй хоосон шуурч байгаа, цаашдаа ардчилалын 26 жилд/ 28 ч гэдэг үнэндээ бол шинэ Үндсэн хуулиас эхэлнэ л дээ/ олсон ололтыг нурааж мэдэх аюултай байдал үүсч байгааг цэгцлэх ганц ч үг хэлэхгүй байж над Израйльд захидал илгээх чинь тогтсон ёсоо. Эсхүл танд Монголыг нураах далдын санаа байна уу, арай үгүй биз дээ. Манай ард түмэн таныг яагаад дэмжсэн гэдгийг ойлгоогүй би мундаг тулдаа ялсан гэж бодоод яваа юм биш биз. Тэгвэл дахин бодож үзээрэй ерөнхийлөгчөө.

Avatar

Зочин 2018-04-19 103.57.94.16

Fuck juden.

Avatar

Зочин 2018-04-19 202.131.243.162

Хулхи орос жүжигчний шоу тоглолт хэрээс хэтэрч, утга учраа алдаж гүйцлээ!!! Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч жанхуу гуай!!! Ард түмнийг тархийг эргүүлж амлаж гарч ирсэн амлалтаа биелүүл ээ!!! Ард иргэдийн бүх өрийг тэглэнэ, улсаас хулгайлж, луйвардаж авсан бүх үйлдвэрүүдээ улсад буцааж өгнө, өөрийн оффшор дансанд байгаа 1.1 тэрбум ам долларыг улсдаа тушаана гэсэн амлалт юу болсон вэ? Амлалтаа биелүүлж чадахгүй бол ард түмэн огцруулж чадна шүү!!!

Avatar

зочин 2018-04-19 66.181.177.37

манийгаа шашин хоорондын асуудалд оруулчихав даа

Avatar

Зочин 2018-04-19 66.181.183.182

Gashuun suhait deer yu bolj bgaag ochood neg hardaa tomor zam gatsaasan luivarchin min!!!

Avatar

Зочин 2018-04-19 2018-04-19 64.119.24.198

Ерөнхийлөгчийн тамгийн газарт өөдтэйхэн найруулаад биччихдэг мэргэжилтэн байхгүй юм байхдаа золиг., Зөвхөн аав ээж ах дүү төрөл саднаа шагнуулах сонирхолтой хэсэг бүлэг хүмүүсийн цуглуулга юм шив дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-19 202.21.106.146

Утгын хувьд тэнэг агуулагтай захидал байна. Ерөнхийлагчийн тамгын газрын ажилтнууд ийм муу боловсон хүчинтэй юм байхдаа. Улсынхаа нэрийг бодоод хамгийн сайн хүмүүсийг нэн дайруй хөлсөлж авахгүй бол онигооноом салахгүй байх шүү

Avatar

Хятад ялна 2018-04-19 213.143.49.220

Хятад ялначууд наад х****л зүхлээ болиочээ.залхуутай юмаа

Avatar

Зочин 2018-04-19 202.131.243.162

213.143.49.220 гэх [Хориотой Үг] орк оо, жоохон ном унш, нүдээ нээ!!! Хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж хараах [Хориотой Үг] дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ [Хориотой Үг] нар л хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж харааж, зүхэж сууна. Одоо миний хэлэх зүйлийг сонсоод өмдөндөө дусаав, эртхэн памперс авч зүүгээд аан гээд сайн сонсож бай!!! Чиний дэмжээд байгаа Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч жанхуу чинь Монгол хүн биш!!! Худлаа гэвэл 1918 оны архивын баримтыг үз! Эдийн засгийн ухааны доктор T.Баярхүүгийн ярилцлагыг олж унш!!! 1918 оны архивын баримтад жанхуугийн өвөөг яс үндэс “Төвд” хүн гэж бүртгэсэн байгаа. Чаддаг юм бол үгүйсгэх баримтыг нь гаргаад ир!!!

Avatar

Түүх 2018-04-19 213.143.49.220

90 ХУВЬ нь шашныг нь өвлөн авагчид.тэрнээс израйль гэж ҮНДЭСТЭН бол биш шүү.сайн юм судалж байж ДУУГАРЧ бай.эд нарын хажууд цеганууд энэтхэгт очиж газар шороогоо эргүүлэн авий гэвэл арай үнэмшилтэй амьдральтай.гэхдээ УДАХГҮЙ биддээ

Avatar

Зочин 2018-04-19 202.21.106.108

Нудний харц марцыг нь анзаараачтуйлын тэнэгг хун яанадаа

Avatar

Сэтгэлзүйч 2018-04-19 202.21.115.82

Тэнэг хүн л ингэж зургаа авахуулдаг даа. Тархины дутагдлаа булчин, ширүүн харцаараа нөхдөг.

Avatar

ХЯМДХАН ШОУГАА МОНГОЛООС ГАРГААД ОРОС ЖҮЖИГЧИН АМЖИЛТ ОЛОХГҮЙ Л ДЭЭ. 2018-04-19 202.179.24.188

ККК. ХУЖ@@ БАРУУН ГЭЖ МОНГОЛЧУУДЫГ ТУРХИРДАГ ОРОС НАЦИСТ ЗАХИА БИЧДЭГ ОЁГТОЙ БОЛЧИХОЖ. АМЕРИК ХЯТАД ИЗРАИЛД МАНЬ ШАЛИХГҮЙ ГИТЛЕРИЙГ МЭДЭЖ Л БАЙГАА. АДИЛХАН ЭРТНИЙ ТҮҮХТЭЙ ГЭЧИХЖЭЭ ТЭР ЧИНЬ. ТУЛГАР МОНГОЛ ТӨР ҮҮСЭЭД 800 ГАРУЙ ЖИЛ БОЛСОН БОЛ ЕВРЕЙН ОН ТООЛОЛЫН 5777 ОН БОЛЖ БАЙНА.

Avatar

b 2018-04-19 122.201.22.83

Yooy eniig harah buriid zevuu hureed bhii Delhii dayar antisemitisme uzeltei bhad ene tener ene erguu juifd doligonoj gene Teneg boh Hurdan delhiigees zailaasai

Avatar

Зочин 2018-04-19 84.78.18.182

Яг генийн нь хайвал тайлибанууд ч израйлийн удам

Avatar

Зочин 2018-04-19 84.78.18.182

ЗА БОЛИОД ӨГӨӨ ..НААД УЛС ЧИНЬ ХУУЛЬ БУС УЛС.ҮХСНИЙ БАЯР ХҮРГЭХ ВЭЭ.ӨДӨР БОЛГОН ПАЛЕСТИН ХӨӨРХИЙ ИРГЭДИЙГ НУХАЖ БАЙНА.НААД УЛСЫН ЧИНЬ ЕРДӨӨ 10ХУВЬ НЬ Л ТЭР ХАВИЙН ГЕНИЙГ ТЭЭДЭГ БУСАД НЬ ЕВРОПООС ИРСЭН ХЭДЭН [Хориотой Үг] НАР ОРОСЫН ХЭДЭН ГУЙРАМЧИД АФРИКЫН ЗОЛБИНГУУД ..ИЙМ Л ХАА ГАЗРЫН ХҮН СҮРГҮҮД ЮМ ШҮҮ ДЭЭ.ЭНЭ ХҮН СҮРГҮҮД ХЭРЭГТЭЙ ГЭЖ ҮЗВЭЛ МОНГОЛЫГ Ч СҮЙД ХИЙНЭ.ЯАГААВ КОМЭНТЭРНИЙ ХЭДЭН АЛУУРЧИД ЧИНЬ БҮГД ЭД НАР БАЙСАН ЮМ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Шороо овоолж Монголыг ялнааа 2018-04-19 66.181.183.182

Хэхэ манай энэ дуугай л сууж бвал барав шдээ, эзэн Путин нь зевшеерсен юм уу?!

Avatar

zochin 2018-04-19 59.153.112.247

jenko.chi Shi darga deer ochoo mungu ugnu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж