Гүүрэн гарцтай холбоотойгоор нээсэн шинэ замыг буцааж хаана | News.MN

Гүүрэн гарцтай холбоотойгоор нээсэн шинэ замыг буцааж хаана

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.18-нд нийтлэгдсэн

Гүүрэн гарцтай холбоотойгоор нээсэн шинэ замыг буцааж хаана

Гүүрэн гарцтай холбоотойгоор нээсэн шинэ замыг буцааж хаана

Замын цагдаагийн газрын ойролцоо гүүрэн гарц барих ажлын хүрээнд “Home plaza” төвийн уулзвараас Нарны зам хүртэлх авто замын хөдөлгөөнийг хязгаарлаж, тус замын хөдөлгөөнийг Махатма Гандийн гудамж, “40 жилийн өндөрлөг” буюу Соёмботой хөшөөнөөс Нарны зам хүртэл барьсан түр зам руу шилжүүлээд байсан. Түр зам нь төмөр замын гарамтай огтлолцож байгаа тул аюулгүй байдлыг хангах үүднээс хуучин замын цагдаагийн гарц дээр байгаа автомат тоноглолуудыг шилжүүлж, суурилуулах ажил хийгдэхээр болжээ. Энэ ажлын хүрээнд 2018 оны дөрөвдүгээр сарын 19-ний 22:00 цагаас 23-ны 07:00 цаг хүртэл түр замын хөдөлгөөнийг хязгаарлах юм байна.

Замын цагдаагийн газрын ойролцоо гүүрэн гарц барих ажлын хүрээнд нийт долоон байршилд түр зам барьж, хөдөлгөөний нягтралыг сааруулахаар төлөвлөсөн бөгөөд өнөөдрийн байдлаар таван түр замыг нээгээд байна. Мөн“Баянмонгол” хорооллын зүүн талын “Саруул” хотхоны арын нүхэн гарцтай холбогдсон замаар тусгаарлах зурвас тавьж, Нарны замд гурваас дөрвөн газарт буцаж эргэх гарцуудыг нээгээд байгаа аж.

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-04-18 202.9.40.97

Наад дэлгvvрээ нураачихаач! Бид тураад vхчихгvй! Сандуй чинь ч хоосорчихгvй

Avatar

Зочин 2018-04-18 112.72.14.212

Хөдөөний хүмүүс хот удирдаад хөгжүүлнэ гэж юу байхав дээ.Олон хүний бөөгнөрөл маягаар л яваад байна.

Avatar

2018-04-18 66.181.186.106

УГ НЬ УУЛ ШУГАМАНДАА нэг өдөр ухаад л нэг зам нээх боломжтой. ТОЛГОЙГОО ХӨДЛГӨ.

Avatar

Hotin holdu darga nart 2018-04-18 64.119.24.187

7 garts hana bna ogtsor

Avatar

Зочин 2018-04-18 202.70.34.70

Ийм шинэ зам гарц гаргах боломжууд Улаанбаатарт маш их байгаа. Түгжрээд дугаарын хязгаарлалт хийгээд байх хот биш шүү дээ. Хотын дарга гэж нэг мал, Замын цагдаа нар толгойгоогоо ажиллуул бас дахин ажиллуул

Avatar

2018-04-18 112.72.14.123

Явган хүний зам гаргахыг шаардаж байна

Avatar

Зочин 2018-04-18 202.70.47.134

ТӨЛӨВЛӨЖ, ХИЙЖ БАЙГАА, ГАРЫН ҮСЭГ ЗУРЖ БАЙГАА ГАЗРУУД БҮГД ХӨӨСӨН МАНТУУНУУД ЮМАА, ХҮҮХЭД ЯВГАН ХҮН ЯАХ ЮМ БЭ??????????

Avatar

Асуулт хотын удирддлагуудаас????? 2018-04-18 202.179.27.207

Баянмонголын арын МТ клонкын ойр хавьд байгаа айлууд бол хүн биш дан адууснууд амьдардаг гэдгийг нийслэлийн удирдлага маш сайн мэдэрсэн явдалд талархаж байна. Та бүхний гаргасан гарцаар одоо шууд эргээд МТ клонкруу урсгал сөрөөл гэрлүүгээ орцгоож байна тэнд аваар осол гарвал бас л хохино болно гэдгээ мэдэж байна. Яагаад боломж өчнөөн байхад тэнд эргэдэг уулзвар гаргадаг байна аа?????? Баянмонголын нүхэн гарцаар гараад бэлэн гэрлэн дохио байна тэнд яагаад эргүүлж болоогүй юм бэ??????

Avatar

Иргэн 2018-04-18 103.11.195.18

Бид машин унаж замын түгжрэлд хувь нэмэр оруулдаагүй. АЛХДАГ. Гэтэл машины замыг цагтай уралдаж хийх хэрнээ ЯВГАН ЗАМАА эхлэх ч үгүй байгаа юм?! Яагаад?! Заавал 1 машин үүсгэж зам дээр ачаалал нэм гээд байгаа юм уу?!???

Avatar

Зочин 2018-04-18 202.21.106.150

Түр хаана гээд бичиж болдоггүй юм уу? Заавал иргэдийн гайхширал, дургүйг хүргэсэн гарчиг тавьж байж кайф авдаг юм уу энэ лaлaр сэтгүүлч нь

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж