У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрыг огцруулах уу? | News.MN

У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрыг огцруулах уу?

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.17-нд нийтлэгдсэн

У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрыг огцруулах уу?

У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрыг огцруулах уу?

УИХ дахь МАН-ын бүлэг хоёр хуваагдаж, Мэргэжлийн Засгийн газраа огцруулж, Ардын засаг байгуулснаас хойш хагас жил өнгөрч байна. УИХ-ын 2018 оны хаврын чуулганы нээлттэй зэрэгцээд У.Хүрэлсүхийн засгийн газар ажил хийхгүй байна, хариуцлага тооцох тухай асуудал ч хөндөгдөж буй.  Дээрх асуудалтай холбоотойгоор УИХ-ын гишүүдийн байр суурийг хүргэж байна. 

УИХ-ын гишүүн Ч.Улаан:

-Засгийн газрыг огцруулна гэдэг яриа гарах боллоо. Энэ тал дээр та ямар байр суурьтай байна вэ?

-Засгийн газрыг огцруулна гэдэг яриаг анх удаа чамаас сонсч байна. Засгийн газар ажлаа хийгээд л явж байгаа шүү дээ. 

-Зарим сайд нарыг ажлаа хийж чадахгүй бол огцруулах хэрэгтэй гэж Н.Номтойбаяр гишүүн хэлсэн байсан. Та үүнтэй санал нийлэх үү?

-Ажлаа хийж чадахгүй бол огцруулах нь зөв. 

УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж:

-Засгийн газар ажлаа муу хийсэн бол огцруулах нь зөв. МАН-ын бүлгийн хурлаар Засгийн газрын мөрийн хөтөлбөрийг хэлэлцсэн. Өөрсдөө Засгийн газрынхаа мөрийн хөтөлбөрийг асар өндөр хувьтай дүгнэх байх. Би тэгж бодохгүй байна. Нийт 3.4 тэрбум долларын зээл тавьсан байна. Энэ зээлээр нэг ширхэг байшин барьж, нэг километр замыг тавиагүй. 

УИХ-ын гишүүн Ж.Мөнхбат:

-Засгийн газрын огцруулахтай холбоотой “бор шувуу” л хэвлэлээр яваад байгаагаас биш тийм явдал болоогүй. Өнөөдрийн байдлаар над дээр огцруулах бичиг барьж орж ирсэн хүн алга. Ам дамжсан цуу яриа.Би өмнө нь Засгийн газрыг гэхээс илүү зарим нэг сайдыг шүүмжилсэн. Миний шүүмжлэл дунд зарчмын асуудал нэлээд  яригдсан. Гишүүдийн болон иргэдийн дунд ч зарим сайд асуудалтай байна гэдэг яриа бий. Энэ бол Засгийн газрыг бүтнээр нь шүүмжилж байгаа асуудал биш. Зарим сайд нар салбарынхаа ажлыг мэдэхгүйн зовлон байгаа. Одоо ажилтайгаа танилцаад хагас жилийн нүүр үзэх гэж байна. Зарим сайд нартай холбоотойгоор нийгэмд тодорхой хэмжээгээр Засгийн газрын нэр хүндэд сөргөөр нөлөөлөх асуудал яригдаж эхэлж байна. Зарим сайдад хэрэг үүсчихсэн шалгаж байгааг АТГ мэдээлсэн. Дээр нь Ерөнхий сайд ажил авах үедээ сандал ширээ зөөхгүй, халаа сэлгээ хийхгүй гэж хэлсэн. Гэтэл зарим сайд салбараа нэлээдгүй бужигнуулсан асуудал байгаа. Угтаа бол Ардын намын нэг Засгийн газар  Ардын намын өөр нэг Засгийн газраар л солигдсон шүү дээ. Гэтэл эсрэг намынхан шинээр Засгийн газар байгуулсан юм шиг зарим яам дээр халаа сэлгээ, хууль зөрчсөн томилгоо хийгдэж байна. Энэ бол тухайн салбартаа болон нийгэмд ч сөргөөр л харагдана.
-Хэн нэгэн сайдыг огцруулах асуудал яригдаагүй. Ийм асуудлыг мэдээж намын бүлэг, Удирдах зөвлөл дээр ярьж байж процесс цааш явна шүү дээ. Гэтэл албан ёсоор тийм зүйл болоогүй. Хэвлэлээр бол таамгийн шинж чанартай мэдээлэл л цацагдаж байх шиг байна. Ер нь хавар болохоор л хариуцлага тооцно, огцруулна гэдэг яриа гардаг ш дээ. Гэхдээ хууль зөрчсөн, алдаа гаргасан бол тухайн сайдтай хариуцлагын асуудал яригдах нь зарчмын асуудал. 

УИХ-ын гишүүн, МАН-ын бүлгийн дарга Д.Хаянхярваа:

Шинэ Засгийн газар байгуулагдсан цагаас хойш  үргэлж л ийм яриа гарч байна. Гарын үсэгтэй цаас сошиалаар яваад л байна. Удахгүй хэн нэгнийг дараагийн Ерөнхий сайд болгож зарлана, хэн нэгнийг сайд болгож зарлана. Иймэрхүү улс төрийн акцууд явна. Гэхдээ МАН, МАН-ын төр тогтвортой байх ёстой гэсэн хатуу байр суурьтай байгаа. МАН 2016 оны сонгуульд орохдоо ард түмэндээ хамгийн их амалсан зүйл бол улс төрийн тогтвортой байдал. Харамсалтай нь бид энэ амлалтаасаа ухраад нэг удаа Засгаа огцруулсан. Дахин алдаагаа давтах ёсгүй. Засгийн газар сайн ч бай, муу ч бай сайн дэмжих ёстой, шахаж шаардах ёстой.

УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр:

-Сайд нарыг ажлаа хийж чадахгүй бол солих хэрэгтэй. Өнөөдөр чуулган дөнгөж л эхэлж байна. Ирэх долоо хоногийн Даваа гаригаас эхлээд намын Удирдах зөвлөл, бүлэг хуралдаад эхэлнэ. Асуудлуудаа ярина. ‘Эрдэнэт’, ‘Оюутолгой’-гоос эхлээд улс төрд үүсч байгаа маш олон асуудал байна шүү дээ. Хамгийн гол нь УИХ-ын 45 дугаар тогтоолын хэрэгжилтийг хэрхэн хангаад байгаа юм бэ, эдийн засгийг эрчимжүүлэх, сэргээх хөтөлбөр гээд л Их хурлаас баталсан зүйлүүд бүгдээрээ цаас болж хувираад байна. Энэ олон хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг Засгийн газар яаж хангаж байгаа юм бэ. Тэр болгоныг нэг бүрчлэн үзмээр байна шүү дээ.

Т.НОМИН

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2018-04-17 103.229.122.195

цэцэрлэгийн техникум төгссөн хүмүүс чинь мундаг амь амьдралтай, ядаж хүүхдээ яаж арчлах хүмүүжүүлэхээ мэднэ шүү. Том эрдэм шинжилгээ бодлого энэ тэр л дутаж мэднэ. Та нар өөрсдөө юу ч мэдэхгүй хүн басах юмаа. Монгол хүн, монгол орноо мэдэхгүй гадаадын бол [Хориотой Үг] ч хамаагүй дагаж гүйцгээгээд ингэж сүйрч байна.

Avatar

Монгол 2018-04-17 203.91.115.38

Монгол хаант төртэй болно. Тэр нь эмэгтэй хүн. Дэлхийн хэмжээний улс болно.

Avatar

Огцрох хүн 2018-04-17 103.57.95.114

Цогзолмаа Эрдэнэчимэгийг халснаа их сайн зүйл хийлээ гээд бичүүлсэн байсан уу үгүй юу түрүүн. Боловсролын талаар А ч үгүй хүмүүсээр энэ яам дүүрлээ. Эсвэл цэцэрлэгийн техникум төгссөн хүмүүсээр бүгдийг нь сольчих юмуу яршиг.

Avatar

Зочин 2018-04-17 150.129.141.6

ПАУ-нуудыг цуглуулж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2018-04-17 82.196.7.169

Энд улсын эрх ашиг биш хувь хүний эрх мэдлийн төлөөх зүйл л яваад байх шиг байна. Заваан амьтад минь энэ засаг чинь хамаг балгийг засах гээд хичээгээд байхад өлбийсөн юмнуудын байж байгааг..

Avatar

ЗОЧИН 2018-04-17 46.101.93.33

ХҮРЭЛСҮХ ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ ОГЦРУУЛААД БАЙГАА ЮМ БИШ. ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ ОГЦРУУЛАХ ҮЛ БҮТЭХ НӨХДҮҮДИЙГ Л ХӨӨЖ БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ. АЖЛАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ НЭГ НЬ ГАРАХ Л ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

зочин 2018-04-17 203.91.118.247

Хүрэлсүхийн засгийн газар харин эдийн засгийг сэргээж , асуудлыг шийдэж ажиллаж байна аа, иргэд бид итгэж байна,, Одоо харин ажлын байр бий болгоорой, [Хориотой Үг] нартай өшөө эрчтэй тэмцээрэй л гэж хэлэх байна даа,

Avatar

зочин 2018-04-17 202.70.33.242

Хүрэлсүхийн Засгийн газар болон ерөнхий сайд харин ч асуудлыг газар дээр нь очиж танилцаж асуудлыг тэр дор нь л шийдэж чаддаж байна ш дээ. Өмнө ямар сайд ингэж хурдан шуурхай, зоригтой шийд гаргаж чадаж байсийн. Ардчилсан намын идсэн хэдэн тэрбумын өрийг дарах гэж хичээж л байна.

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.70.33.242

Үхсэн энэ муу номтайбаярын хийсэн юм гэж юу байгаан? Дампуу гар тэр хүүхнүүдээ эргүүлээд л хэлээ унжуулаад явж байвал барав. Ийм мал шиг юмыг сонгож л байдаг. Өөрсдөө хохь нь

Avatar

Зочин 2018-04-17 66.181.180.36

Хүрэлсүхийн засгийн газрыг огцруулах нь зүйтэй санал бна Номтойбаярыг дэмжиж бна

Avatar

Батый 2018-04-17 202.131.230.50

Д.ХАЯНХЯРВАА: "Гэхдээ МАН, МАН-ын төр тогтвортой байх ёстой гэсэн хатуу байр суурьтай байгаа."—МАНгарууд МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ "МАН-ын төр" гэж ойлгодог юм уу????????????

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.170.72.3

Хэлсэн нь женко боловч сангийн сайд хиймэр болж байгаа Хүрэлбаатар гэгч Хотгор шанагын уурхайг ах дүүстэйгээ нийлж со нарт зарсан. Бас сайд болонгуутаа э/з-г сэргээх яаралтай арга хэмжээ авахын оронд иргэдийг төрийн, төрийн бус гэж ялгаварлан 300000 төгрөг тараасан. Зүгээр энэ л гэхэд ҮХ-г шууд зөрчсөн том асуудал. Гадны ямар улсад иргэдээ ингэж ялгаварлан дугаарлаж мөнгө тараагаад байдаг юм би л лав сонсоо ч үгүй. Харин ч ядуустаа тэтгэмж маягаар өгдөг. Монголд хэнбугай ч засаг л барьж байгаа бол дураараа аашлах юм.

Avatar

Зочин 2018-04-17 66.181.181.65

ХЭДХЭН САРЫН ДОТОР ЮУ ХИЙХИЙМ ГЭЖ ӨМӨӨРЧЭЭЭЭЭ … МАН ЧИНЬ 2 ЖИЛ БОЛЧЛОО ӨМГӨӨЛӨГЧӨӨӨӨӨ!!!!!!
БИДЭНД НАМУУДЫН ТОЛГОЙ ДЭЭР ГАРСАН ХУВАЛЗУУДЫГ ӨМГӨӨЛӨХ ЯМАР ХЭРЭГ БАЙНА … ЯДАРСАН БИДЭНД ЮУ ӨГСИЙМ … ЯМАР БОДЛОГООР ДЭМЖСЭН ЮМ …
ЯДАРСАН АРДАА ӨӨРСДИЙГӨӨ БАЯЖИХ ХЭРЭГСЭЛ Л БОЛГОЖ САНАЛ ДУГУЙЛУУЛААД Л ХАЯДАГ ….. ТҮҮНИЙ НЭГ НЬ ХҮРЭЛСҮХ Ш ДЭЭЭ …. НАМАА ХАМГААЛЖ Л ЯВСНААС ӨӨР ЮУ ХИЙЖ ГИЙГҮҮЛСИЙМ ?????? БАС Л ТӨРӨӨС БАЯЖСАН БҮХ Л ХОРОНД ХУТГАЛДАЖ ЯВСАН , НАМЫНХАА ЗАСГИЙГ ХОР НАЙРУУЛЖ Л УНАГАСНЫГ БҮГД Л ХАРЖ БАЙСАН Ш ДЭЭ
.. ӨР АВАХААРАА УРАЛДААД Л ЯВЖ БАЙНА ….. ДАЛАЙЦТАЙ БОДЛОГО ЯРЬЖ ХЭРЭГЖҮҮЛСЭН ЮУ БАЙНА …. 2 ЖИЛ БАГА ХУГАЦААА ЮУ ??????.

Avatar

Зочин 2018-04-17 112.72.8.90

ОГТ ХЭРЭГГҮЙ ХАРИН 2020 ОНЫ СОНГУУЛИЙГ БОЛЖ ӨГВӨЛ ХОДООДООРОО МОРИОРОО ШУУДАЙ ГУРИЛААР БИШ ӨГЦГӨӨЁ

Avatar

Ard 2018-04-17 202.21.117.178

Ortsruulaa toriin alba hun nemj oron too nemhees oor ajil alga arai yumaa.Mongol uls dampuursan bn!

Avatar

zochin 2018-04-17 43.228.129.150

Zarim said ajlaa muu hiij baigaa ni unench Nomtoibayar gedeg zaluug said bolgoj ogt bolohgui. Tuluvshuugui hun turiin said hiine gedeg yu baihav.

Avatar

Зочин 2018-04-17 43.243.161.23

Огцруулаа. Нэг л том том пэд пэд үсрэхээс өөр юу ч алга. Угаасаа ийм боловсролгүй хүнээр Ерөнхий сайд хийлгэчээд юу хийнэ гэж хүлээж суудаг ард түмэн бэ? Ийм л тэнэг хүмүүс дээ бид. Оюуны чадавхи, потенциал чухал шүү. Ер нь Төрийн 3 өндөрлөгт ядаж байгалийн шинжлэх ухааны чиглэлээр төгссөн, инженер, эдийн засагч тиймэрхүү хүмүүсийг сонгох хэрэгтэй шүү.

Avatar

Zochin 2018-04-17 59.153.87.15

Zasag ajilaa hiij l bna shuu hedhen sariin dotor buh yumiig zohitsuulna gedeg bolomjgui MAN zasgaa unagaah avaas an yalgagdah yum yum ch ugui bolno

Avatar

Зочин 2018-04-17 103.57.92.191

Женкогийн багийнхан засгийг унагах талаар яриа гаргаж Хүрэлсүхийг сандаргаж байгаад Майдар төсөлдөө засгаар баталгаа гаргуулах ажиллагааны нэг хэсэг.

Avatar

эмч 2018-04-17 103.229.123.15

ЕС-тайгаа [Хориотой Үг] бөөрөөрөө хүртэл холбоотой гэгддэг Сарангэрэл сайд ЭМЯ-г алж байна ш дэ. Худалдан авалтын газарт ажиллаж байсан хүүгийнхээ жолооч байсан залууг Хөрөнгө оруулалтын хэлтсийн даргаар тавьж, бас нэг ХАГ-т ажиллаж байсан найзыг нь Хуулийн хэлтсийн даргаар тавьж, тэр нь тэндээ нэг өрөөнд хамт суудаг байсан хүүхнээ ахлах мэргэжилтнээр авчрав. Арай ч дэ, ЭМЯ эдний гэр бүлийн Стимо боовны үйлдвэр биш биз дэ. Бас нэг хүний нөөцийн менежер хүүхэн авчраад эмийн тусгай зөвшөөрөл хариуцсан ахлах мэргэжилтнээр тавьсан, тэрийгээ одоо ТЗУГ-ын дарга болгох юм гэнэ лээ. Аса аваргын явалдаж байсан Лагшма гэж хүүхнийг бас авчраал шууд ахлах мэргэжилтнээр тавьсан. ЭМЯ-г цирк ч юмуу, янхны газар ч юмуу гэж андуурсан болотой

Avatar

Зочин 2018-04-17

Огцруул а. Худлаа ярихаас өөр юу хийж байгаан.

Avatar

эмч 2018-04-17 103.229.123.15

ЭМЯ-г анхаараачээ ЕС, АТГ, ТАЗ-аа. ТНБД байхгүй, хавсран гүйцэтгэгчээр нь Содномжамц гээд газрын даргыг түр хорлон гүйцэтгэгчийг тавьсан. Төрийн жинхэн албан хаагч биш хүнээр ТНБД-г хавсран гүйцэтгүүлж болдог болсон юм уу? Энэ Содномжамц нь нөгөө Өсөхбаяр аваргын авгайг хууль бусаар халуулж Эрүүл мэндийн төвийн даргаар очсон гар, тэндээ удалгүй яаманд Санхүү, хөрөнгө оруулалтын газрын даргын түр хорлон гүйцэтгэгчээр ирсэн байж байгаа одоо ТНБД-г хавсарч байна. Зүгээр үү? Содномжамц бол Баянхонгорынх, Ашигт малтмалын газар ерөнхий ня-бо хийж байхдаа олон хүнд асуудлыг нь зохицуулж өгсөн их эр, Билэгт аниагийн сонгуулийн [Хориотой Үг] эр, Онгондаамын найз учраас ингэж л байг уу?

Avatar

Зочин 2018-04-17 66.181.181.65

ХСҮХ ХЭЛСЭН ДЭЭ БАЙСАНГҮЙДЭЭЭЭ .. … БАС НЭГ САЙХАН ЯРЬДАГ ЧАДВАРГҮЙ НӨХӨР ШИГ ХАРАГДАЖ БАЙНА …. ХАГАС ЖИЛ БОЛЧЛОО …. АЗААР БИДНИЙ БАЯЛАГ ӨСЧ НӨТ ҮР ДҮНГЭЭ ӨГЧ ЭХЭЛЖ БАЙНА …. НӨГӨӨ МУУ НЭРТ САЙХАНБИЛЭГИЙН ЭХЛҮҮЛСЭН НӨТ …… ҮҮГЭЭР Л ТӨСӨВ АШИГТАЙ ГАРЧ ХЭДЭН АЖ АХУЙН НЭГЖ Л ХСҮХИЙН НҮҮР ТАХАЛЖ БАЙНА ДААА …. БОДЛОГЫН ДАЛАЙЦТАЙ , АРД ИРГЭДЭД НААЛДСАН ЮМ НЭГ Ч АЛГА БНА ШҮҮДЭЭ!!!!!! НӨГӨӨ ӨӨРИЙГ НЬ 2 ЖИЛ ТАГНААД БАЙСАН НӨХӨР ХАЙЧСАН … НАМАЙГ ТАГНАЖ ХҮН ДАГАЛАА ГЭЖ СҮРЖИГНЭСЭЭР БАЙГААД Ж Э ГЭЭ УНАГАСАН ….. ОДОО ӨӨРТ НЬ БҮХ ЭРХ МЭДЭЛ НЬ БАЙНА ….. ОДОО ТАГНАСАН ХҮНЭЭ ОЛООЧДЭЭЭ…. ӨӨРӨӨ ӨӨРИЙГӨӨ ТАГНАСАН БОЛЖ ТААРЧ БАЙГААМ ..

НЭГ ИИЙМЭРХҮҮ СҮР САР ХИЙСЭН СҮРЖИГНЭСЭН НӨХӨР Л ЯВААД БАЙНАДААА …

Avatar

ло 2018-04-17 64.119.21.211

Хамгийн түрүүнд монголын ард түмний өмч Хотгор шанагын уурхайг ах дүүстэйгээ бүлэглэн солонгосуудад зарсан Ч. Хүрэлбаатарыг УИХ, ЗГ-аас хөөхийг ард түмэн шаардаж байна.

Avatar

Зочин 2018-04-17

ОГЦОРУУЛ

Avatar

Зочин 2018-04-17 180.149.78.87

ШИЛЖИЛТИЙН НАС НЬ ЯВЖ БАЙГАА НОМТОЙБАЯР ОДОО ЮУ ВЭ МОНГОЛЧУУД ТА НАР ЭНЭ МАРГААНАА ЗОГСОО ГЭЖ ОРОС ХЯТАД ХЭЛЭЭД БАЙНА. НОМТОЙБАЯРЫГ МАН-С ХӨӨХ ХЭРЭГТЭЙ ЭНЭ ГЭР БҮЛД МОНГОЛ ЯМАР ӨРТЭЙ ЮМ БЭ

Avatar

Зочин 2018-04-17 64.119.27.35

Орос хятад ямар хамаа байна мал аа??? Топорыг зайлуульяааа

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.72.245.203

ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ УНАГАХААР ЭД БОЛОН ӨӨР ОЛОН АМЬТАС ЗҮТГЭЖ БАЙГАА НЬ ХЭНД Ч НУУЦ БИШ ГЭХДЭЭ ЗАСГИЙН ГАЗАР ОЛИГТОЙ ЮМ ХИЙГЭЭГҮЙ БАЙГАА НЬ Ч БҮГДЭД ИЛ,

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.170.72.3

ЗГ огцрох сайн зүйл биш л дээ. Гэхдээ Хүрэлсүхийн эмхэлсэн энэ засаг одоогийн УИХ яг үнэндээ юу ч хийсэнгүй. Баахан эргэж буцсан иргэдэд хохиролтой шийдвэрүүд гаргалаа, бүтээн байгуулалт бол Пүрэвдорж гишүүний хэлсэн үнээн. Нийт 3.4 тэрбум долларын зээл тавьсан байна. Энэ зээлээр нэг ширхэг байшин барьж, нэг километр замыг тавиагүй гэж. Худлаа л судалж байна, ярилцаж байна гэсээр тэднийг цаг хугацаа хүлээхгүй урссаар байгаа. Монголын төлөө юу ч хийдэггүй ЗГ-аар яах ч юм. Хэзээ эх орны хөгжил хүн ардынхаа сайн сайхны төлөө зүтгэх төр, засагтай болох юм. Хэцүү байнаа.

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.21.120.66

Номтойбаяр, Мөнхбат 2 сайд байхдаа юу хийсэн юм ярихаас цаашгүй бацаанууд дуугүй 4 жилээ гүйцээ тэртэй тэргүй та нарт одоо 2 хон жил үлдсэн 20 онд бүгд баяртай

Avatar

нНОЙТОНБАЦААНД: 2018-04-17 202.70.34.115

ЧИНИЙ ЭЦЭГ МЭДЭЭЛЭЛД ОЙР БАЙСАН ДАВУУ БАЙДАЛАА АШИГЛАЖ ТАГНУУЛД БАЙХДАА МАШ ИХ БАЯЛАГ БҮХИЙ ОЛОН ОРДЫГ ЛИЦЕНЗЭЭР АВСНЫГ ОДОО ХҮЧИНГҮЙ БОЛГОНО………… ЧИ БОЛ ЗҮГЭЭР Л ХӨРӨНГӨЖСӨН ЛУЙВАРЧНЫ ХҮҮХЭД ӨӨР ХЭН Ч БИШ…………………………

Avatar

anxaa 2018-04-17 122.201.26.172

Ene xuchingiin xeregten, xun dairch alsan Nomguibayar gej aluurching odoo namaasaa xuux xeregtei. ene nobsh Erdenebatin zasgiin gazarig ungasan biz dee.

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.72.245.122

Манай дарга нарын ой тогтоолт ямар сайн болсон юм бэ, хүчингүй болсон концессоо яагаад ч мартахгүй, шөнөжин зүүдэлсээр л байна уу даа

Avatar

Жов жов, жов гэсэн шvv тагнуулч муужгай минь.. 2018-04-17 64.119.27.35

Шадар сайд нь байсан байж яаж ЗГ ыг унагалаа?! Яаг л тэр зарчимаар нь тагнуулч муужгай топорыг зайлуулах нь зев..

Avatar

Тагнуулч муужгай... 2018-04-17 64.119.27.35

Одоо топорыг зайлуулах цаг нь нэгэнт болж ээ, жээнкогийн тагнуулч муужгай шvv дээ

Avatar

иргэн 2018-04-17 103.50.206.62

МАН-н жинхэнэ дайсангууд чинь 33 нөхөд болон Хүрэлсүх биздээ.Баттулгаиай нийлж эамаа нам унагаж өөрөө хүчээр гарч ирчихээд одоо буруугаа бусад чихэж байгаа нь шударга зүйл мөн үү бодох хэрэгтэй.Залуу гишүүдэд алдаа байгаа гэхдээ 33 нөхөд шиг уйваагүй зүйл хийгээгүй гэдэг нь 1 цагт мөдхөн олон түмэн хэлээд өгнө.2020 онд угаасаа МАН гарахгүй.Цөөхөн суудал авах нь үнэн.Олонхи болох нь худлаа.33 нөхдийг бүр сонгохгүй.Харин эсрэгээрээ муу хэлүүлээд байгаа ЗГ-аа авч үлдэх гэж хүчин зүтгэсэн 32 нөхдүүд гарч ирэх нь үнэн шүү.Шударга үнэн ялна.Буруу нөхдүүдийн үйлдэл хүзүүгийн нь ороох цаг удахгүй.

Avatar

Хүннү 2018-04-17 112.72.11.102

За МАН ямар олигтой биш. Дотроо яана ийна ямар рамаатай юм. Аль ч нам ялгаагүй, ялагдхаараа л эх орон ард түмэн болцгооно,ялхаараа май чи гэдэг биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-17 27.123.214.114

Эрхийн балай болЬж үз

Avatar

Зочин 2018-04-17 103.57.92.52

өмхийгээ тавихгүй гэж үг байдаг. Номтойбаяр мөн ч шазруун гомдолтой байна даа. өөрөө юу хийсэн юм бол. Ийм зүйл хийлээ гээд хэлэх юм байхгүй шүүдээ

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.131.225.249

За Номтойбаяр Мөнхбат нарыг МАН дараа хэзээ дахин боломж олгож болохгүй хүмүүс гэдгийг олон түмэн цаг хугацаа болон хамгийн гол нь өөрсдөө нотлон харуулж байна хамгийн зөв том шалгуур бол цаг хугацаа хамгийн том дайсан бол өөрөө өөрийгээ хянаж чадахгүй байх юм даа

Avatar

Зочин 2018-04-17 112.72.14.76

Зугээр ажлаа хийг сурвалжлагчид дуугуй байж узээч едеед еелеед гуйх юм

Avatar

Зочин 2018-04-17 103.57.92.135

Ганц л үнэн юм байна. Тэр бол Баттулгатай хуйвалдаж өөрийн намын даргаа Ерөнхийлөгчийн сонгуульд унагасан Хүрэлсүхийн асуудал. Энэ л МАН-г хоёр хуваагаад байгаа юм. Заавал урваж, заавал татаж унагах ёстой байсан уу. Хүрэлсүх Элбэгдоржтой нийлж Намбарын Энхбаярын сонгууульд эсрэг ажиллаад мөн баригдсан. Баригдах болгондоо Дүлзэн царайлдаг. Энхбаярыг унагаж байж санаа нь амарсан. Тэгээд юу сайхан болсон вэ. Монгол монголоол хорлож нэр төрийг нь унагаж өөрөө ч Дүлзэн цол Топор чимэг хүртээд сууж байна. Энд ганц л үнэнэ байна. Хүрэлсүх шиг ийм дарга намд хэрэг болохоосоо дараа болно шүү. 20 онд унагахгүй гэвэл Хүрэлсүхээс салсан нь дээр байна даа. Муу нэрийг яаж ч болдоггүй юм. Сая гэхэд Хятадын дарга түүнийг нэг харсан болж гар сунгасан болж өнгөрсөн юм. Тоосонгүй. Урвагч бол урвагч гэж бодсон байх

Avatar

Зочин 2018-04-17 128.199.164.215

Хуцна биз. М.Энхболд бол угаасаа л МАН-ын хамгийн муу нэр дэвшигч байсан учраас л сонгуульд Гуравт орсон шүүдээ. Босоо Ганбааг яаж луйвардлаадаа. Харин Ганбаа Женко 2 үзсэн бол Босоо Ганбаа гарах байсан шүү. БОДИТ ҮНЭН

Avatar

Зочин 2018-04-17 64.119.27.35

Хиншvv та 2 гуцна бээз?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж