Ц.Нямдорж: Миний ой санамж хэвээрээ шүү | News.MN

Ц.Нямдорж: Миний ой санамж хэвээрээ шүү

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.17-нд нийтлэгдсэн

Ц.Нямдорж: Миний ой санамж хэвээрээ шүү

Ц.Нямдорж: Миний ой санамж хэвээрээ шүү

УИХ-ын Төсвийн байнгын хороогоор  Монгол хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгөн тэтгэмж буюу “Хүүхдийн мөнгө” олгох тухай Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн өргөн мэдүүлсэн УИХ-ын тогтоолын төслийн хэлэлцэх эсэхийг хэлэлцэв. Энэ тогтоолын төсөл нь хүүхдийн мөнгийг 100 хувь олгох тухай асуудал юм. Гэвч гишүүд дэмжээгүй бөгөөд хүүхдийн мөнгийг 80 хувьд олгох нь хамгийн зөв шийдвэр гэж үзэж байгаагаа илэрхийлэв.

Хуулийн төслийг хэлэлцэж байх үед Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж нэлээд бухимдаж “УИХ-ын гишүүд, төрд алба хашиж байгаа хүмүүс улс төрийн зорилгоор худлаа ярьдагаа болчихмоор байгаа юм. Ч.Сайханбилэг 2016 оны улсын төсөвт хүүхдийн мөнгийг 40 хувьд олгоно гэж батлуулсан. Тэр үед одоо танилцуулга хийсэн З.Энхболд УИХ-ын дарга байсан. Он гарсны дараа хүүхдийн мөнгийг 100 хувьд нь олгоно гэж хэлээд төсөвт тодотгол хийлгүй хүүхдүүдэд мөнгө олгосон. Дараагаар нь дахиад хүүхдийн мөнгийг тодорхой хувьд олгосон. Түүх нь ийм юм. Өнөө маргаашаа бодож худлаа ярьдагаа болчих. Одоогийн АН-ын дарга С.Эрдэнэ Хөдөлмөрийн сайд байсан. Тэр үед мөнгөгүй гээд айлын хөргөгч, телевиз тоолоод явж байсан.  Өнөөдөр 5000 малтай малчин 20 мянган төгрөгөөр яах юм. Хаана хаанаа худлаа хэлдгээ больчих. Та нар ой санамжаа больчихсон байхыг үгүйсгэхгүй. Миний ой санамж хэвээрээ. Улс төрийн зорилгоор ард түмнээ басамжлахаа боль” хэмээн гишүүдийг зандарсан юм.

Т.НОМИН 
 

"Болор дуран"-аар шалгав.

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2018-04-17 202.131.227.82

Хүүхдийн мөнгийг баян ядуу гэж ялгаварлалгүй 100% өгөх ёстой доо. Үндсэн хуулиндаа баян ядууггар нь ялгаварласан зүйл байхгүй гэж ойлгодог. Эсвэл ялдгадаг болсон юм уу. Ирээдүйн хүүхдүүддээ хийж байгаа хөрөнгө оруулалт гэдгийг төрийн томчууд ойлгодоггүй юм байх даа. Бяцхан үрсээсээ мөнгө харамлаад хэрэлдээд сууж байдаг. Ичмээр юм. хэлэх үг алга.

Avatar

Зочин 2018-04-17 64.119.23.140

Хүүхдийн мөнгө 100 хувь өх шаардлаггүй дээ Харин хүүхдийн цэцэрлэг, сургууль, эмнэлэг т зориулсан нь дээр хаашдаа л хүүхэдэд зориулж байгаа биз дээ Боломжийн айл 20 мянгаар яахав дээ .

Avatar

зочин 2018-04-17 202.131.228.20

Нямдорж чи зөнөчихсөн байгаагаа мэдрэхгүй дэмий донгосоод байна шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-17 112.72.14.76

Хуухдийн менге тараах буруу харин хуухдэд зориулсан цэцэрлэг сургууль сургалт дугуйланд зарцуулах нь зев бух терлийн халамжыг зогсоое терийн одон шагналтнуудад олгодог тэтгэмж менгийг бас зогсоо маш их ургуй зардал байдагаа

Avatar

Зочин 2018-04-17

Хахуулийн байраа л түрээсийн байр гээд мэлзээд байгаа авилгачин даа наадах чинь шалга тодотгоод хэрэг оройтохгүй

Avatar

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ТАМГЫН ГАЗАР 2018-04-17 202.179.24.234

ОРОС ЖЕНКО БИЧЭЭД БАЙГАА ЮМ УУ ХУЖ@@ ЗИКА БИЧЭЭД БАЙГАА ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2018-04-17

Нямдорж гэж нэг худлаа ярьж ард түмний толгойг эргүүлэх гэсэн юм болимоор юм. Дандаа худлаа ярьж хичнээн олон жил ч сонгогдох юм ичих нүүр гэж огт байхгүй балай амьтан

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.179.24.234

ТӨВ АЙМГИЙН МИ ОВОГТ УЯАЧ БИЧЭЭД БАЙГАА ЮМ УУ,АРХАНГАЙН ТАНГАД НАЙРАГЧ БИЧЭЭД БАЙГАА ЮМ УУ, АЛБАН ЁСООР БОЛ АЖИЛГҮЙ ХУРЦ НЬ БИЧЭЭД БАЙГАА ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2018-04-17 185.89.216.226

Nyamdorj tureesiin tulburgui bairaa tailbarla. 2 house aa henii munguur barisanaa tailbarlah heregtei. Huuliig 2 yanzaar ashigladagaa bolichih heregtei. Tegeed hunees yum shaard.

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.179.24.234

АРХИЧИН БАЯР ЮМ УУ? ХОШГИРОО ЭБИ ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2018-04-17 185.89.216.226

Nyamdorj tureesiin tulburgui bairaa tailbarla. 2 house aa henii munguur barisanaa tailbarlah heregtei. Huuliig 2 yanzaar ashigladagaa bolichih heregtei. Tegeed hunees yum shaard.

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.179.24.234

УРВАГЧ УЛААН УУ? БАДМААНЯМБУУГИЙН БАНДИ УУ? а******н ЭРДЭНЭ ҮҮ? СЭЛЭНГИЙН ГӨЛӨЛЗСӨН БЭЛТРЭГ ҮҮ?

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.179.25.135

Нямдорж бол нэг суудал дээр хэд хэдэн өөр утга санааг илэрхийлдэг хүн дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.179.31.10

Хүүхдийн мөнгө жигд олго эсвэд дээд сайдаа цомотго

Avatar

Заак 2018-04-17 202.72.245.204

МОНГОЛЫН ХУУЛИУДАД БАЙГАА БҮХ МУУ ЮМ АВИЛГАЧИД 60 ТЭРБУМЫН ХУЛ ГАЙЧУУД ОФШООРЫН ЛУЙ ВАРЧИДЫГ АВАРЧ ХАМГААЛАХ БҮХ ЗААЛТЫГ ХУЖЛЬД СУУЛГАСАН НЭГ МУБ АВИЛГАЧДЫН ХАЖУУД МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ МУУТГАХ УЛС ОРНЫГ ДОРОЙТУУЛАХ БҮХ МУУ ЮМЫГ ХИЙСЭН ХҮН ДЭЭ ДААНЧ МАНАЙ ГЭНЭН ТЭНЭГ АРДУУД ЮУ Ч ОЙЛГОДОГГҮЙ ЮМ ДАА. ТЭДНИЙГ ХОШГОРУУЛАХАА ХСМГИЙН САЙН ЧАДДАГ ХҮН ЛЭЭ

Avatar

Зочин 2018-04-17 210.121.172.5

ene n**** 40 jil mongoliin toriig zaidlalaa. hurdan dald orood ogoldoo. muu muuhai buh hereg dandaa ene huniig said bhd garhiim. ur huuhed chin haraalguulnaa daa.

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.9.40.102

ovoo gar shuu

Avatar

5 удаа 2018-04-17

5 удаа буюу 20 жил Дотоож хэргийн сайд хийж бүх зүйлийг будлиантуулсан хүнийг Монголын ард түмэн яагаад тахин шүтээд байдаг юм болоо, тэр бурхан уу???

Avatar

Зочин 2018-04-17 107.181.69.3

Нямдорж бол нитгэл…!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-17 66.181.178.110

Зи Женко 2 харь гариг дээр байж байгаад сая л ирсэн юм шиг мэдэн будилах хэрэггүй өөрсдийг нь шалгах гэхээр яаж шоуддаг билээ одоо огт гэмгүй худлаа ярьдагаа ө
Боливол таарна ичих нүүргүй улаан цайм хүмүүс юмаа яаж чадаж байнаа

Avatar

Зочин 2018-04-17 175.223.45.227

УИХ д сууснаасаа хойш улс нийгэмд нэг ч бодитой тустай юм хийгээгүйг монголчууд бас л мэдэж байгаа . Ганцхан нийгмийн хамгийн боловсрол муу хар масст таалагддаг нэг мэхээрээ олон удаа их хуралд суусан. Уих д байхдаа хятадын тагнуул хууль засах албан тушаалаа урвуулан ашиглах албан тушаалын хахууль авах ард түмнийг талцуулах гм хийгээгүй муу хэрэггүй хүн дээ

Avatar

Зочин 2018-04-17 66.181.181.65

ТӨРӨӨС НЭГ Ч СЕК ХӨНДИЙРӨӨГҮЙ 40ӨӨД ЖИЛ БОЛСОН БАЙНА ТА …. ЦАГИЙ НЬ ОЛЖ ХҮМҮҮСИЙН ТАРХИ ЭРГҮҮЛЖ СЕНСААЦ ТАРЬЖ НАМ ХАМГААЛАХААС ӨӨР ЮУ ХИЙСИЙМ БЭ ?????? ЯАЖ ТЭРБУМТАН БОЛСНОО ТАЙЛБАРЛА …. МАН ААС БУСАД ХҮН , ХҮН БИШ ЮМ ШИГ ААШИЛДАГ …
ШУДАРГА ЮМУУ ГЭХЭЭР ШУДАРГА БИШ ….
ЭНЭ НИЙГМИЙН ГАЖИГ [Хориотой Үг] ЛУЙВАРЧИД ОФШООРРЧИД ТАНЬТАЙ САЛШГҮЙ ХОЛБООТОЙ !!!!!!!! ТАНЬД ЭНЭ ШУДАРГА БУСЫГ ЗАСАХ ЭРХ МЭДЭЛ ЧИНЬ ХАНГАЛТТАЙ БАЙСАН !!!!! ТЭГЭЭД ШУДАРГА БАЙДЛАА ТОГТООХГҮЙ ЯАСЫМ БЭ?????? ГЭНЭТ ОДОО УХААРААД БАЙГААМУУУУ…ЭНЭ ДАМПУУ БАЙДАЛТАЙ ТА ХАМААГҮЙ ГЭЖ ХЭЛЭХ ЭРХ БАЙХГҮЙ!!!!!!!!??????

Avatar

AN Han bolchih 2018-04-17 59.153.114.217

70 huvida hangalttai lessen 30 HUVIA entry budget OG ER N OGOD CH YADIAG YM HUHDE TEJEJ CHADAHGUI HEN BNA

Avatar

olz 2018-04-17 66.181.178.97

zi giin oi sanamj ygaasaa myy goloon nyd myyxai

Avatar

yil 2018-04-17 66.181.178.97

nemka ynen xelj baina caixanbilegiin zasgiin yed darxand xorgogch telebiz toolood syr bolj bagaad eg orx tolgoilson emzeg bylgiin xymyyst n oxgyi mengat malchin aild ogson baina geedxymyys bachyyrch baisan syy zika goliij baigaad ylain chaim xydlaa erdag

Avatar

иргэн 2018-04-17 49.0.218.164

нямдоржоо хийсэн хэргийг нь мэдэж байна. цагыг нь болохоор хэлнэ гэж олон гэмтнийг нуун дарагдуулсан одоо больчих ми, зи овогтноос эхлээд нүгэлийг нь ухаач

Avatar

Зочин 2018-04-17

Үнэн хэлжээ. Зиг АН ын дарга бөгөөд ИХ ын дарга байхад Сайханбилэг дубайн гэрээ хийсэн. Тэр том зүйлийг ганцаараа шийднэ гэж бгүй намйн дарга бөгөөд ИХ дарга нөхөр Зид хэлсэн байгаа шүү дээ. Баттулга Баянгол буудлыг шалгах гэхэд айгаад сүүлээ хавчин баахан сүрийг үзүүлж бөхчүүдийг цуглуулсан тийм байж хөрөнгө орлогын мэдүүлгээ жилд 19 сая гэчихсэн. Ийм л хүмүүс бусдыг гүтгэж сүрдүүлж засагт санаархаад сууж буй

Avatar

ардчилсан дүр эсгэгч бид 2020 онд ялнааааааааааа 2018-04-17 182.160.38.198

өмхий увс чи бидний бузар булайг битгий дэлгээд бай. бид яаж жүжиглэхээ чамаар заалгахгүй. чи мартаагүй л юм байгаа биз. [Хориотой Үг] Монголчууд мартчихсан хошгирч байна. амаа татахгүй бол баттулгад хэлээд оймсдоно шүү

Avatar

Зочин 2018-04-17 175.223.18.243

Бусдад өөрийрөө үнэнч гэж ойлогдохоор Нээх үнэнч царайлна аа.

Avatar

Зочин 2018-04-17 66.181.176.240

ЯАГААД ТА НАР МӨРӨӨРӨ БАЙГАА ХҮНИЙГ УВС ХҮН, ЦААШАА СЭТГЭЛТЭЙ,БУРУУ СЭТГЭЛТЭЙ ГЭЖ ЗОРИУД ОЛОН ТҮМЭНД БУРУУ ОЙЛГОЛТ ӨГӨХӨӨР ЮМ ЯРИАД БАЙНА АА?

Avatar

Зочин 2018-04-17 175.223.45.227

УВС ХҮМҮҮСЭЭ НЯМДОРЖИЙГОО [Хориотой Үг] ХИЙЧИХ ТЭГВЭЛ МОНГОЛ ХҮН ГЭЖ ОЙЛГОЁ 1990 ОНД ОНД ТА НАР МАНАЙ УВСАД АНХНЫ ХАСАХ ГЭДЭГ МАФИЙ БАЙГУУЛАГДЛАА ЦЭДЭНБАЛЫГ МУУЛСАН ХҮМҮҮСИЙГ АЛНАА Л ГЭЭД БАЙСАН ТА ЮУ ДУРТАЙГАА ЯРЬЖ ХИЙЖ БАЙДАГ БУСАД НЬ БОЛДОГГҮЙ ЮМ УУ НЯМДОРЖ ХҮРЭЛБААТАР ЧОЙЖИЛСҮРЭН АЛТАНХУЯГ ДОРЛИГЖАВАА НЭГ ХАРЧИХ

Avatar

Зочин 2018-04-17 27.123.214.121

Баяд дөрвөд гэж бхгүй болсоон одоо увс улс гэх нь холгүй байхийн хачин цаашаа сэтгэлтэй юмаа юунд ингэж өшөрхөж баларч бдаг бнаа зүгээр л нэг санаатай байж алтан соёмбот туг доороо яваачэээ

Avatar

Зочин 2018-04-17 43.228.131.110

Тэнэг худалч дөрвөд хуцаад байгаарай

Avatar

Иргэн 2018-04-17 103.57.95.160

Нямка шиг байцгаа л даа

Avatar

ss 2018-04-17 27.123.214.104

Turiin har hun

Avatar

Зочин 2018-04-17 112.72.8.90

зандралгүй яахав. Хүүхэд нь 3 минутын өмнө цээжилсэн үгээ мартчихаад байхад

Avatar

zochin 2018-04-17 202.179.27.234

ene Erdenet uildveriin odoo yrigdaad baigaa margaanii tsaad buyu nuuch ezen n ene Nymdorj chuu dee,

Avatar

Зочин 2018-04-17 64.119.27.50

Ц.НЯМДОРЖ – МОНГОЛ УЛСЫН БААТАР!!!

Avatar

Зочин 2018-04-17 122.201.21.103

Цэнд гуайн хүү та Хүний гараар могой бариулж, гэмгүй дүр эсгэж байгаад Улс нийтийн хөрөнгө баялаг руу бузар савраа дүрэхээ боль. Хамгийн сүүлийн илэрсэн үйлдэл чинь Алтанг дэмжиж Төрийн банкийг авах оролдлого

Avatar

Зочин 2018-04-17 122.201.21.103

Алтан эмгэн бусдын хөрөнгө баялгийг хуу ходорч гаршсан луй варчин гэдгээ олон үйлдлээр баталж байгаа

Avatar

Зочин 2018-04-17 66.181.180.12

омхий дорвод хол очиж хуцаарай

Avatar

zochin 2018-04-17 202.70.47.186

Nyamka darga unen heljee. Zi. Enkhbold, Erdene geh met helberdegchid odoo bolimoor yumaa. Uursduu erh medeltei baihdaa yugaa hiij baisan yumbe. Odoo bolohoor buun shuumjlegchid.

Avatar

бааска 2018-04-17 119.40.103.243

Улс хийж болно л доо. Гэхдээ улс оронд зөв зүйлийг нь дэмжих хэрэгтэй. урд нь ярьж байснаа ухарч худлаа ярьж болохгүй л дээ Зи, Эрдэнэ хоёр оо

Avatar

Зочин 2018-04-17 64.119.26.206

Хөөрхийд мөнгө биш юм гэхэд хуучин орос зурагт, 4 ханат гэр хандилана гээд байсан өгөхгүй горьдоогоод худалч юм хүмүүс

Avatar

Amar 2018-04-17 202.179.25.64

Нямка гишүүний зөв.Зи овогт Эрдэнэван хоёр улсдаа юу хийсэн юм бэ? Улсын баахан мөнгө зарж хийсэн Зи Энхболдын Гүүгэлийн англи монгол орчуулгыг хар.Бөөн утгын алдаа.Ийм юм хийдэг хөгийн гарууд шүү дээ та нар а**с-ынхаан.

Avatar

harbaas booljis hvrgeh nobsh doo.. 2018-04-17

jinhene hudalch luibarchin menget nobshiig toroos zailuulmaar bna.ene nobsh nogoo erdenetiin 51 hubiig bathvv ogson oroltson bgaa yum daa.42 say dollariin baraa erdenet hvv, bagshiin hvvgeereei damjuulij shahsan gar daa.menget bol tord garsan zalitai luibarchin daa.

Avatar

иргэн 2018-04-17 202.21.102.226

Хүний байранд амьдардаг болохоос биш хааяа хаая үнэн дуугардаг баяд шүү

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж