Сахалтай Дива Кончита Вурст ХДХВ-тай гэдгээ мэдэгджээ | News.MN

Сахалтай Дива Кончита Вурст ХДХВ-тай гэдгээ мэдэгджээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.17-нд нийтлэгдсэн

Сахалтай Дива Кончита Вурст ХДХВ-тай гэдгээ мэдэгджээ

Сахалтай Дива Кончита Вурст ХДХВ-тай гэдгээ мэдэгджээ

2014 оны “Eurovision” уралдааны  ялагч Том Нойвирт буюу Кончита Вурст олон жилийн өмнө ХДХВ-ын халдвар авч, вирус тээгч болсон гэдгээ мэдэгджээ.

Кончита Вурст өнгөрсөн ням гаригт Инстаграм хуудсандаа нэгэн найз нь түүний энэ нууцыг илчилнэ хэмээн сүрдүүлсний дараа олон нийтэд мэдээлэхээр шийдсэн тухайгаа бичжээ.

Кончита хэдийгээр олон жилийн өмнө ХДХВ-ийн халдвар авч, вирус тээгч болсон ч эмнэлгийн байнгын хяналтад байж, эмчилгээ хийлгэж өнөөг хүрсэн гэнэ.

Тэрбээр цахим хуудсандаа “Миний талаар өөр хүнээс сонсч байснаас өөрөөс минь сонссон нь дээр. ХДХВ-ийн халдвартай хүмүүст миний шийдвэр урам өгч, доромжлол, гутамшгийн эсрэг нэг алхам хийхэд тус болно гэж найдаж байна” гэжээ.

Кончита Вурст 2014 онд “Eurovision” хөгжмийн наадамд ижил хүйстнүүдийн эрхийн төлөө оролцож, “Rise Like A Phoenix” дуугаар ялагч болсон юм.  

Эх сурвалж: AP

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

РАВДАН 2018-04-17 66.181.160.9

ЭНЭ МУУ ПУТИНЫГ ИХ ДОРМООЖЛООД БАЙЛУУ! ГОХИНО!

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.21.106.166

Надаа энэ хүн Равданг санагдуулаад байдаг юм

Avatar

хохь чинь 2018-04-17 103.240.241.32

Монголд илэрсэн 255 хүний 240нь г*** 15 нь хошногддог хошногдуулдаг хүн байсан нь баталгаатай шүү, хошногдуулдаг ххүүхнүүд, хошногддог эрчүүд гомочууд мөхөл айсуй

Avatar

Зочин 2018-04-17 66.181.166.134

202.179.26.228 чи юу яриж байгаагаа ойлгож байгамуу пэээсда минь, Оросууд хүртэл ижил хүйстэн элий балайнууда хүлээн зөвшөөрөхгүй байхад их мэдэмхийрч байх шив айгуу бол энэ өөрөө ийм элий балай байгаадаа МОНГОЛ залуучууд ухамсартай баймаар байнашүү!!

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.131.245.243

Фүү, [Хориотой Үг]. Энэ одоо юу вэ? Янxaн Н.Энхтуяа гуайн сонгож, оруулсан мэдээ энэ үү? Юун заваарсан, [Хориотой Үг] юм бэ?

Avatar

Zochin 2018-04-17 112.72.14.234

Эр хүн бол эр хүн шиг бай! Чадахгүй бол чи ингэж амьдарч бас болно ш дээ. Шалчигнасан олон үгтэй [Хориотой Үг] вэ. Өөрөө янхнаас төрсөн болохоор хүмүүсийг ингэж доромжилдог юм байх даа

Avatar

112.72.14.2342-д 2018-04-17 202.131.245.243

Сонгож орчуулан оруулсан мэдээ чинь арай л биш ээ, Янxaн авгай Н.Энхтуяа гуай. Сэтгэц, мэдрэлийн эмчид үзүүлээч, пиздa минь.

Avatar

Зочин 2018-04-17 202.179.26.228

Энэ бол Европын соёл. Сахалтай эмэгтэй, манин эрэгтэй Ийм сэдэв Оскарын шагнал, ийм дуучид Европын дууны шагналт байранд орж байна. Манай нийгэм манай залуучууд мөн л адил энэ рүү явж байгаа..

Avatar