БСШУСЯ 18 их дээд сургуулийн тусгай зөвшөөрлийг цуцлах уу? | News.MN

БСШУСЯ 18 их дээд сургуулийн тусгай зөвшөөрлийг цуцлах уу?

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.16-нд нийтлэгдсэн

ТИЙМ ҮҮ?

БСШУСЯ 18 их дээд сургуулийн тусгай зөвшөөрлийг цуцлах уу?

Их дээд сургуулиудыг томоохон зах зээл гэж харвал Монгол Улсад нэг үе их дээд сургуулийн тоо олширч, 2003 он гэхэд 182 их дээд сургууль үйл ажиллагаа явуулдаг байв. Энэ үзүүлэлт нь гуравхан сая хүн амтай Монгол Улсын хувьд дэлхийд байхгүй өндөр үзүүлэлт гэж эрдэмтэн судлаачид дүгнэдэг. Харамсалтай нь, их дээд сургуулийн төгсөгчид ажилгүйчүүдийн орон тоог бөглөх болсноор салбарын яамнаас их дээд сургуулиудын нэгтгэн зохион байгуулсан.

Ингээд 2017-2018 оны хичээлийн жилд 96 их дээд сургууль үйл ажиллагаа явуулж байна. Гэсэн хэдий ч үйл ажиллагаа нь тодорхойгүй, цөөн оюутан суралцдаг, чанаргүй боловсон хүчин бэлтгэж буй их дээд сургуулиудын тусгай зөвшөөрлийг цуцлах арга хэмжээг шат дараатайгаар хэрэгжүүлж эхэлжээ. Энэ хүрээнд 18 их дээд сургууль дээр судалгаа явуулж байна. БСШУСЯ-наас 18 их дээд сургуулийн тусгай зөвшөөрлийг цуцлах эсэх асуудлыг ТИЙМ ҮҮ? тодрууллаа.

"Болор дуран"-аар шалгав.

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Чонос баатар 2018-04-16 66.181.182.158

Чанаргүй их, дээд сургуулиупыг хаах нь маш зөв. "Диплом" нэртэй хавтас өгдө, "Мрргэжилтэн" нэртэй "ажигүй"-чүүд. "Боловсрол муутнууд" үйлдвэрлэдэг, хүнээр " бизнес" хийж тоглодог "сургууль" нэртэй сувдагийн уурхайнуудыг нэн дариу хаах хэрэгтэй Тэдний булай явдлыг хааж ард олноо төөрөгдөл, хохирлоос яаралтай авраасай билээ дээ.

Avatar

ахмад ажилтан 2018-04-16 203.169.50.84

Ард түмний ядуурал, улс орны дампуурлын нэг том шалтгаан бол чанаргүй олон их дээд сургууль шүү дээ. Лүндээжанцан, Оюунхорол мэтийн ашиг сонирхлын зөрчилтэй малнууд Төрийг зайдагначихаад энэ асуудлыг гацааж суудаг нь нууц биш

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.228.131.45

энэ тэнэг тогтолцоог болих цаг болсон. Одоо хувийн бүх сургуулиудыг хаа?? Үндсэн 6 сургуультай л байх хэрэгтэй?? хуучин тийм тогтолцоо байсан?? Ангил улс тиийм л байна шүү дээ??? ялангуяа Монгол улсын Үндэсний Их сургууль гэгчийг яаралтай хаа??

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.228.131.45

Монголыг чимээгүй алж байгаа зүйлийн нэг бол яах аргагүй энэ олон "хоосон" их сургуулиуд…

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.228.131.45

Монголыг чимээгүй алж байгаа зүйлийн нэг бол яах аргагүй энэ олон "хоосон" их сургуулиуд…

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.228.131.45

Монголыг чимээгүй алж байгаа зүйлийн нэг бол яах аргагүй энэ олон "хоосон" их сургуулиуд…

Avatar

зөв 2018-04-16 202.72.244.219

маш зөв цөөл хас хас

Avatar

Зочин 2018-04-16 124.158.109.140

Монголыг чимээгүй алж байгаа зүйлийн нэг бол яах аргагүй энэ олон "хоосон" их сургуулиуд…

Avatar

Батсайхныг хурдан зайлуул 2018-04-16 103.57.95.208

Сайд бүхний цүнх барьж далдганасан дээд боловсролыг сөнөөхөд ихээхэн хувь нэмэр оруулсан оюутны холбооны энэ луйварчинг монголын төрөөс хурдан зайлуулахгүй бол бид мөхөл рүүгээ хурдсана.

Avatar

zz 2018-04-16 150.129.140.15

Эцэг эхчүүд гэсэн сургуулиа сайн судлаж байж хүүхдээ оруулах хэрэгтэй. Ямар ч мэдэгдэхгүй сургуульд хүүхдээ суралцуулж санхүүгээрээ хүүхдийнхээ ирээдүйгээр тоглох хэрэггүй. Дээд боловсрол эзэмшиж байвал гээд ямар ч хамаагүй сургуульд оруулах шаардлагагүй.

Avatar

;;; 2018-04-16 202.55.191.205

Хаах нь зөв өө малчин гэх мэт өөрсдийн амьрдалаас өөрөөр хүүхдээ амьдруулья гэсэн, тэгсэн атлаа өөрсдөө шийдвэр гаргах мэдлэг тааруухан хүмүүсийн толгойг эргүүлж хэдэн төгрөгийг нь салхинд хийсгэдэг үйлдвэр болсон сургуулиудыг хааж, учруулсан хохирлыг нь барагдуулахаар ажиллуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-04-16 103.9.88.210

Их засаг гэдэг чанаргүй мөнгөний балай сургуулиас эхлээд хаах хэрэгтэй

Avatar

zochin 2018-04-16 66.181.191.172

tsutslahiig demjij bnaaa

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.242.241.86

zuvhan deed surguuliig tsutslaad zogsohgui.. ene n huviin baahan EBS-g bas tsegtsleh heregtee.. ih surguuliudaas iluu muu ur dagavar heden 10 jiliin daraa avchirna shuu.. Bo saidaaa

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.242.241.86

tsutslaasai… ardiin huuhduudiin mungiig shulj karmaag n hoosolchood.. yamarch medleggui yamarch chadvargui buun buun durakuud tugsuj bna. surguuli n tulburuur daramtlana. bagsh nar n huulbarlan kanondson nomnuudaa shahna.. iim balai sistem heden jil bolj bna..

Avatar

иргэн 2018-04-16 103.14.38.130

Монголын олон мянган боловсролгүй, ажилгүй залуусыг яах вэ? Нэлээд хэсэг нь гадагшаа боолын хөдөлмөр эрхлэх гэж өдөр, шөнөгүй гадны виз хүсээд зогсож байна. Үлдсэн олон мянган залуусыг их, дээд сургуульд элсүүлэн, ном сургаж буй нэрийдлээр хулгай, дээрэм хийж, завхайрахаас хамгаалж байна. Ийм олон залуусыг гудамжинд гаргаад үз дээ. . .

Avatar

Gantumur 2018-04-16 202.55.190.34

Gantumur said bhdaa shurguulsan huduuni tng ee MUBIS.s avaach hagartlaa ideed tsadahgvi gajig avgai neg bn, esvel ter ergvv avgaigaaraa damjuulj avilga avdag ymuu?

Avatar

зочин 2018-04-16 182.160.4.143

цуцлахыг дэмжиж бна. хүний нөөцгүй, сурах орчингүй их дээд сургуулийг цөөлөх цаг хэдийнээ болсон

Avatar

зрх 2018-04-16 103.57.94.16

Хувийн их, дээд сургуулиудын тоог багасгах шаардлагатай, учир нь олон арван оюутан суралцагчдыг хууран мэхэлж,чанаргүй боловсрол олгож байна. Залуучууд ямар сургуульд орсныгоо ч мэдэхгүй, тэгдэг л юм байх даа гэсээр тэвчиж өнгөрөөдөг. Зарим сургуулийн боловсон хүчин ч хангалтгүй, дээд тоог компьютерын инженер хүн, философ, түүхийг механик инженер хүн, англи хэлийг ямар ч боловсрогүй золбин гадаад хүн орох жишээний сургалт явагдаж, эрдэм боловсролын ямар ч зөвлөл суурьгүй сургалт явагдаж байна. Эрдэм шинжилгээ, судалгааны талаар яриад байх ч зүйлгүй дээд сургуулиуд гадуур байна, Мөн сүүлийн үед элсэлтээ нэмэгдүүлэх санаатаай гадаадын их дээд сургуультай хамтын ажиллагаатай, гадаад явж сургана гэж хуурна, эндээ сурч чадахгүй байгаа оюутнуудыг гадаадын их дээд сургуульд аваачиж замхруулдаг, юу ч үгүй болгодог, ийм сургуулиуудыг хаах цаг болсон байх

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.179.11.50

Их дээд сургуулиудын элсэлтийн босго оноог өндөрсгөж 500-600 болгож босго оноо хүрээгүй залуучуудийг МСҮТ, коллежоор дамжуулан мэргэжилтэй ажилтан бэлтгэх хэрэгтэй байна.Нэг л худлааа дээд сур төгссөн гарууд ….

Avatar

зочин 2018-04-16 66.181.183.39

зөв байна хувийн их дээд сургуулиудын ҮЗ нь улс төрийн дөвчин зайран юмуу төрийн байгууллагын хурган дарга нар байдаг үндсэн багш нар гарын 5 хуруунд хүрэхгүй доктор цолтой энэ тэндээс эрээвэр хураавар багш нараар цагийн хичээл заалгаж магадлан итгэмжлэл шалгалт энэ тэрийг давдаг багш оюутнаа ялангуяа үндсэн багш нараа дарамталдан учир нь оюутан бол хөрөнгө оруулагч тул хичээлд суусан суугаагй шалгалт өгсөн өгөөгүй шууд 100 үндсэн багшдаа 500000Т-ийн цалин өгөөд сургуулийн 2-3 хүний ажил хийлгэж хүний нөөцөаө хэмнэдэг ийм сургуулинцаруудыг хаагаачээ ард түмний мөнгийг шулж хүүхэд залуучуудыг хохироож байна Боловсролын сайд өөрөө хуулийн хувийн сургууль төгссөн хүн хувийн сургуулиудад шаардлага тавих уу ашиг сонирхлын зөрчил заавал байна ер нь эрх мэдэл албан тушаал хашихаар нэр дэвшигчдийн боловсролын болзлыг улсын баталгаатай сургууль төгссөн байхаар өндөр босго тавиргүй бол ийм дарганцарууд сурах уу хүүхэд хөгшдийн доог болж яаг сурч харагдаач

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.170.94.90

Зөв байна. хөдөө орон нутагт МСҮТ-үүдийг байгуулах хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2018-04-16 66.181.187.47

ЦУЦЛАХ ШААРДЛАГАТАЙ. ЦЭВЭРЛЭГЭЭ ХИЙХ ЗАЙЛШГҮЙ ШААРДЛАГАТАЙ.

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.190.89

Улсын нэртэй сургуулиуд босгоо доошлуулж, хувийн хэвшлийхэнтэйгээ ухаан алдан уралдаж баахан оюутан элсуулж, чанаргуй коллеж болчихоод бна. Мэргэжлийн давхацлыг арилгаж цеелех , терелжуулэх хэрэгтэйшдээ. Хувийн хэвшил гэж УИХ гишуудийн бизнес болсихсон. ШУА -г еерчлехгуйгээр их сургуулийн тухай ярих ч юм биш! Хун болгон бараг Удирдлагын академийн дипломтой, чанар ярилтгуй. Бакалаврын тегселт ч хийгээгуй байж Налайхын Технологийн сургууль Их сургуулийн статустай байж болох уу!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.242.243.176

ЦУЦЛАХ НЬ ЗӨВ. СУРЛАГА МУУТАЙ ОРКУУДЫГ ОРОГНУУЛДАГ ШАЛ ХУДЛАА ГАЗРУУД!

Avatar

Зочин 2018-04-16 112.72.14.109

Монголын үндэсний их сургууль гэж гэг хэрэггүй сургууль байнаа

Avatar

Иргэн 2018-04-16 64.119.27.186

Асуудал хувь хувьсгал гэж ялгахдаа бус . Хэн чанартай байна. Чанартай байхын төлөө үнэхээр тэмцэж байна уу. гэдэгт байгаа. Чанартай байх чадавхи байна уу. Цаг үедээ тохирч өөрчлөгдөж чадаж байна уу гэдэгт байгаа. Хувийн хэвшлийн тааруу сургуулиуд хаагдаад л байна. Харин ч жинхэнэ шалгарал энэ хүрээндээ яваад байна. Гэтэл улсын сургуулиудад чанар муутайг нь шинэчлэгдэхгүй байгааг, цөөлөж цомхотгох байтугай буцааж тарааж, шинээр үйл ажиллагааг эхлүүлээд зүтгүүлээд байгааг хэн ч ярихгүй байгаа . Худалдаа үйлдвэрийн дээд сургууль , Улаанбаатарын их сургууль гэх мэт. Хувийнхан муу гэдэг нэрийн доор улсын сургуулиуд урагш ахидаггүй , хов ярисан хүүхнүүдийн цуглах талбар болоод байгаа юм биш үү. Дээр нь улс төрийн томилолтоор захиралууд нь томилогдож, жинхэнэ улсын сургуулиа хөгжүүлье гэсэн сэтгэл байхгүй болоод удаж байгаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-16 112.72.11.121

Харин хувийн 10 жилүүдээ болиул хүүхдүүдын дунд асар их ялгааг бий болгож байна

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.242.243.176

Хуцоо! Угаасаа ялгаатай болчихсон нийгэм! Насаараа л амьдрал нь ялгаатай бн ш дээ. Чи Хойд Солонгост очиж амьдар

Avatar

GUZEET 2018-04-16 202.21.98.236

СӨНӨСӨН БОЛОВСРОЛЫН СИСТЕМЭЭ СЭРГЭЭЕ ГЭВЭЛ ШААРДЛАГАГҮЙ ОЛОН ХУВИЙН ИХ ДЭЭД СУРГУУЛИА ХАА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! БОЛОВСРОЛООР ЗӨВХӨН МОНГОЛД Л БИЗНЕС ХИЙЖ БАЙНА.

Avatar

зочин 2018-04-16 182.160.35.248

цөөлөх нь зөв.гагцхүү эртхэн энэ ажлаа эхлүүлж багш, ажилтан , оюутнаа шилжүүлж, элсэлтээс өмнө цөөлж цэгцэлсэн байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-04-16 112.72.14.175

Их дээд сургуулийг цөөлөх 10 дотор оруулж, үлдсэнийг нь техникийн коллеж болгож ажилчин бэлтгэх сургуулиудыг олшруулах хэрэгтэй.

Avatar

монгол 2018-04-16 77.136.14.188

12 жил байхад нь сурагч нараас саналыг нь аваад сургууль төгсөөд ажил хийх үү.. дээд сургуульд орох уу гээд ялгаад хөтөлбөрийн дагуу сургаад болоо… манайх шиг худлаа дээд орох хэрэг байхгүй шүү дээ

Avatar

hsjs 2018-04-16 103.26.194.11

mgld 10 surguuli ch ihedne shuu yag sn 5 bhad hangalttai hunii tsag mungiig urj hanalaa shuude

Avatar

Иргэн 2018-04-16 150.129.143.35

Их дээд боловсрол эзэмших хэмжээнд ЕБС-даа бэлтгэгдэж чадаагүй хэдэн арван мянган залуус оюутан гэдэг нэр зүүж сурч ч чадахгүй, бас дээр нь эцэг эхээ ядууруулж, нэг муу хавтас аваад ажилгүйчүүдийн эгнээнд шилжиж байгаа шүү. Дээр үеийн конкурсын системээ шинэчлээд цөөн, чадварлаг мэргэжилтэн бэлтгэе. Сул сурлагатнуудыг МСҮТ рүү явуулах

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.161.126

Zoritoihon shig tsutslaad chanartai tsoon surguuli uldeeh ni zov.

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.190.69

Одоо бүр давраад бүгдээрээ их сургууль нэртэй болсон байна лээ. Зөвхөн арслантай гүүрийн баруун талд гэхэд л Санхүүгийн их сургууль, худалдааны их сургууль, идэр их сургууль, багшийн их сургууль за тэгээд этүгэн их сургууль гээд хөвөрч өгнө шүү дээ. Их сургууль нэрийг хахууль өгөөд л авчихдаг гээл байгаам.

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.160.22

Сургууль нэртэй мөнгө бодсон юмнуудыг цөөлөх хэрэгтэй. Ард олныг ядууруудагч хэрэггүй олдон сургууль хэрэггүй.Ард түмний санал аваач хэлээд өгнө биз.

Avatar

Алдсан оюутан 2018-04-16 202.9.40.35

Бүгдээрээ их сургууль нэртэй. Багш эмч цэрэг Цагдааг зөвхөн улсын сургууль бэлдээч
Бусад нь МСҮТ ЕБС болоод улсаас дэмжих хэрэгтэй

Avatar

Зөв шийдвэр 2018-04-16 64.119.25.51

Тухайн сургуулийг төгсөөд мэргэжлээрээ ажиллах эсэх нь хамаагүй зүгээр л ТӨЛБӨР авах гэж л энэ олон хувийн сургуулиуд байгуулагдсан шүү дээ, Наад захын шаардлага хангахгуй 18 аас ч олон сургууль байгаа, "Их засаг" гэж нэг худлаа рекламны сургууль байна, Монголын Үндэсний Их Сургууль /МҮИС/ гэгч нэр зээлдэгч сургуулиас эхлээд босго оноо эн тэр нь ч тодорхой бус мөртлөө бараг бүх мэргэжлээр элсэлт авдаг, хөөрхий малчдын хүүхдүүдийн мөнгийг хүүдийлсэн сургуулинцарууд хэтэрхий олон шүү, Том байртайг нь сайн сургууль гэдгүй л байлтай,Тэдэнд өөрийн гэсэн мэргэжлийн үндсэн багш нар байдаг эсэх нь ч эргэлзээтэй, Хүний их эмч бэлддэг сургууль их олон болсноор л жишээ авахад зөвшөөрөл олголт замбараагаа алдсан байх.

Avatar

Зочин 2018-04-16 217.39.70.174

Бүгдээрээ мундаг дээд мэргэжил магистар дипломтой. Гэвч үнэндээ дэлгүүр, зах дээр л байж байгаа шүү дээ! Цөөхөн Монголчуудад дэндүү олдсон их сургуулиуд. Яах юм бэ? ажил хийх тусгай мэргэжилтэй мэргэжсэн хүн байна уу? цөөхөн бараг байхгүй. Тэрний оронд ((ТМС)) Техник Мэргэжилийн сургуулиудаа олон болго! Тэгэх юм бол жирийн бидний өдөр тутмын амьдралд хэрэгтэй мэргэжилтэй боловсон хүчин бий болж, улс орон дэвжин хөгжих үндэс болно. Наад олон их дээд сургуулиуд чинь замбараагаа алдсан. Зүгээр л мөнгөн хийдэг бисенес байхгүй юу даа !.

Avatar

Зөв дэмжиж байна 2018-04-16 66.181.161.109

Чанартай цөөн сургууль байхад болно

Avatar

Zochin 2018-04-16

Zuv shv.global bol vneheer muu surguuli. Oligtoi ch angi tanhimgui bagshlah hvn ch vgui bj emch belddeg gj bga

Avatar

Зочин 2018-04-16 59.153.113.250

Дээд сургуулийн улирдах зөвлөлд нэг хүнийг 2 удаа томилдог.

Avatar

Зочин 2018-04-16

Зев ее зев. Учир утгаа алдсан Глобал Золигбол гэх мэтийн их дээд нэртэй эрдэмтэн докторгуй хувийн гэсэн нэртэй боловч улсаас яаж ийгээд менге авчдаг сургуулиудыг бур месен хаах хэрэгтэй. Сургалтын бааз байргуй хачин заваан юмнууд их бий шуу.

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.21.127.164

Энэ олон ёургууль чанаргүй шүү дээ. Хайран мөнгө тэр мөнгөөрөө бизнес хиийгээч … Доктор хамгаалуудж байгаа гэж ёстой нэг шог гараа болсо байна лээ.

Avatar

Иргэн 2018-04-16 112.72.14.46

Энэ олон дээд сургуулиуд худлаа хуурч,диплом тарааж монго олж,залуу уеэ хуурах юм даа.

Avatar

Мөн 2018-04-16 202.131.231.230

Их дээд сургуулиуд 1 курсийн төлбөрийг заавал бүтнээр нь аваад оюутнуудыг элдэв аргаар дарамталж сурах сонирхолыг нь үгүй хийж зохиомолоор хөөж мөнгө олдог болсон.

Avatar

Танил 2018-04-16 202.131.231.230

Эцэг эхчүүдээ хүүхдээ боловсролтой болгох сонирхолыг чинь ашиглаж байгааг ойлгоочээ. Их дээд сургуульд хэдийг төлөх , сурч бн гэж хэдэн жилд хэдэн төгрөг олж болох ниилүүлээд бодвол их мөнгө гарна шүү

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.21.100.211

Олон арван жил оюутан нэрээр бизнес хийж аав ээжүүдийн цалин тэтгэвэрийн мөнгийг соёлтой аргаар дээрэмдсэн УИХ-н гишүүд одоо болимоор юм. Та нар 25 жил монголд 200 гаруй дээд сургууль ажиллуулсан.

Avatar

Zochin 2018-04-16 126.66.230.134

Хүннү зөв хэллээ

Avatar

Дорж 2018-04-16 94.228.245.36

Маш хурдан цөөл. Монголд чанартай 10 дээд сургууль хангалттай. Сургууль маш их ашигтай учраас бүгд хошуурч байна. Чанар гэж хог баахан баарны архичин [Хориотой Үг] бэддэг шазар болсон

Avatar

хүннү 2018-04-16 202.179.24.24

Монгол улсын боловсролын салбар хөг нь өнгөрсөөн. Хэдэн хувийн сургуулийн эрхийг цуцлах багадана. Системээ тэр чигээр нь өөрчлөх шаардлаг тулгараад байна. Манайд "чөлөөт сонголт" зохихгүй акдемик боловсрол хамгийн зөв нь, хувийн сургууль гэж ад үзээд байх юм байхгүй улсын сургуулиуд ч гэсэн ялгаагүй МУИС, ШУТМС гэх мэт улсын нэртэй сургуулиудын багш нарыг сонгон шалгаруулах хэрэгтэй, хэцүүхэн хэцүүхэн юмнууд ч бий шүү.

Avatar

зочин 2018-04-16 203.91.114.170

Цөөлөх хэрэгтэй. Улсын тодотголтой сургуулиудаа улдээгээд бусдыг нь бүгдийг нь хаах хэрэгтэй. Хулхи боловсон хүчин үйлдвэрлэхээ больж, үнэ цэнэтэй болгох хэрэгтэй дээ.

Avatar

Zochin 2018-04-16 59.153.114.254

Mash zuv. Deed surguuli tugssun ner zuuj, zarim humuusiig hurungutei bolgodog ene togtoltsoog mash turgen halah heregtei. Tugsuud yamar ch ur dungui.

Avatar

18 БАГА БАЙНА 2018-04-16 202.179.24.220

НЭГ НЬ БОЛОВСРОЛ ОЛГОЖ НӨГӨӨ НЬ АВЧ БАЙГАА ЦАРАЙЛЖ,ХОЁУЛАА НИЙЛЭЭД ЭЦЭГ ЭХЧҮҮДИЙГ МӨЛЖДӨГ ЛУЙВРЫГ ХААХ ХЭРЭГТЭЙ. МАТЕРИАЛЛАГ БААЗ ХЭРЭГГҮЙ,МОНГОЛД ИЛҮҮДЭЛТЭЙ БАЙГАА МЭРЭГЖЛҮҮДЭЭР СУРГАДАГ СУРГУУЛЬ,СУРДАГ ОЮУТНУУДАД ТӨРӨӨС АЛЬ Ч ТАЛААР ДЭМЖЛЭГ ОЛГОЖ БОЛОХГҮЙ.

Avatar

Зочин 2018-04-16 103.57.95.91

Хааж яадийнбэ, эрэлт байвал нийлүүлэлт байна. 35 үсэг 60 саяар заалгах хүсэлтэй хүмүүс байгаашдээ.

Avatar

Зочин 2018-04-16 112.72.8.90

Хүүхдүүд эцэг эхээсээ ихээхэн мөнгө гаргуулах хэдий ч олж авсан мэдлэгээрээ хоол олж идэхэд хэцүү байна. Шаардлага хангахгүй байдаг юмаа. Нөгөө сургууль нь боловсон хүчин хүрэлцээгүй чанар муутай сургалт өгдөг бололтой. Үлдсэн хэдэн сургуулийн чанар чансааг сайтар шалгаж анги давхардуулалгүй өрсөлдөөнт хэлбэрээр багш нарыг нь шалгаруулан авах, багш нарыг нь орчин үеийн шаардлагад нийцсэн сургалт дамжаанд хамруулах зэрэг их ажил хийх хэрэгтэй дээ. Гэхдээ үүнийг БСШУЯам нь чадах уу? Тэнд чинь мөнгөө төлчихсөн, одоо нөхнө гэчихсэн олон нөхдүүд сууж байгаа даа.

Avatar

даш 2018-04-16 202.70.47.158

Энэ их сургууль нэртэй, мөнгө олох зальт үйл ажиллагаа явуулдаг маш олон хувийн сургуулийг бүгдийг хаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.21.103.14

Хаах нь зөв өө малчин гэх мэт өөрсдийн амьрдалаас өөрөөр хүүхдээ амьдруулья гэсэн, тэгсэн атлаа өөрсдөө шийдвэр гаргах мэдлэг тааруухан хүмүүсийн толгойг эргүүлж хэдэн төгрөгийг нь салхинд хийсгэдэг үйлдвэр болсон сургуулиудыг хааж, учруулсан хохирлыг нь барагдуулахаар ажиллуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-04-16 64.119.25.51

Ёстой үнэн шүү

Avatar