Хагас өдрийн дотор Москвагаас 220 мянган куб.м хог цэвэрлэв | News.MN

Хагас өдрийн дотор Москвагаас 220 мянган куб.м хог цэвэрлэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.16-нд нийтлэгдсэн

Хагас өдрийн дотор Москвагаас 220 мянган куб.м хог цэвэрлэв

Хагас өдрийн дотор Москвагаас 220 мянган куб.м хог цэвэрлэв

Москва хотын захиргаа дөрөвдүгээр сарын 14-ний Бямба гаригт их цэвэрлэгээ зарласан юм. Москва хотын захиргааны хэвлэлийн албаны мэдээлснээр их цэвэрлэгээнд 1,5 сая хүн оролцож, зургаан цагийн дотор 220 мянган куб.метр хог цэвэрлэжээ.

Мөн хотын захиргаанаас их цэвэрлэгээнд зориулж 10 мянга орчим техник, тоног төхөөрөмжийг дайчилсан байна.

Москва хотын Захирагчийн орлогч Петр Бирюковын хэлснээр ирэх Бямба гариг буюу дөрөвдүгээр сарын 21-нд мөн дахин их цэвэрлэгээ зарласан юм. Хоёр долоо хоногийн их цэвэрлэгээний хүрээнд нийслэлийн 250 цэцэрлэгт хүрээлэн, тусгай хамгаалалтын 118 бүсийг хогноос нь салгана.

Эх сурвалж: РИА НОВОСТИ

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол 2018-04-16 202.131.227.82

Орон нутгийн сонгууль тэр дундаа нийслэл аймгийн даргыг сонгохдоо тухайн хот аймагт төрж өссөн унаган иргэдийг сонгож байхаар хуульчлах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.131.245.243

Манай Су гэж ёстой нэг хөдөөний мaнгap хар юм байна аа? Аль насандаа хийсэн үйлийн лайгаар ийм хотын даргатай учрав аа?

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.9.40.250

harin txx

Avatar

niislel 2018-04-16 202.131.227.82

songolt ni ter shuudee

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.131.245.243

Манай Су гэж ёстой нэг хөдөөний [Хориотой Үг] хар юм байна аа? Аль насандаа хийсэн үйлийн лайгаар ийм хотын даргатай учрав аа?

Avatar

Г.Батнасан 2018-04-16 183.177.96.130

Тарьчихсан хогийг яаж ийгээд цэвэрлэчихэж болно оо. Харин хог таригчидыг цэвэрлэчихвэл хог цэвэрлэх тухай биш хогийг тээх, дахин боловсруулах тухай л яригдана даа.

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.9.40.226

эхний удаад нь ерөнхийд нь, дараагийнх нь нарийн цэвэрлэгээ хийгээд дуусгах нь дээ бүр атаархчлаа

Avatar

ХӨДӨӨНИЙ ХӨӨСӨН МАНТУУ СУ 2018-04-16 202.9.40.226

ГОЁ ЮМОО ИНГЭЭД ХОТЫН ЗАХИРГАА НЬ ЗОХИОН БАЙГУУЛААД ИРГЭД НЬ САЙН ДУРААР ОРОЛЦЧИХДОГ МАНАЙД З/Б ДУТАГДАЖ БАЙНОО [Хориотой Үг] БАТБОЛД ЭНЭНЭЭС ҮЛГЭР ЖИШЭЭ АВААД ДАЛАЙЦТАЙ ЦЭВЭРЛЭГЭЭ ХИЙГЭЭСЭЙ ЭСХҮЛ ШУУД ЗАЙЛААСАЙ

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.228.131.45

Орос ард түмэн дэндүү гоё цэвэрч шүү дээ?? бахархмаар?? Автобусандаа очерлож сууна. Ном уншина. гайхамшигтай цэвэрч ард түмэн. манайх уг нь тийм л хүмүүс шүү дээ?? харин сүүлийн 25 жил л ийм болчихлоо?? арай муухай байнаааа?? Одоо сэрээч ээ????

Avatar

Зочин 2018-04-16 203.91.115.35

Бялдууч "п***а"

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.228.131.45

Орос ард түмэн дэндүү гоё цэвэрч шүү дээ?? бахархмаар?? Автобусандаа очерлож сууна. Ном уншина. гайхамшигтай цэвэрч ард түмэн. манайх уг нь тийм л хүмүүс шүү дээ?? харин сүүлийн 25 жил л ийм болчихлоо?? арай муухай байнаааа?? Одоо сэрээч ээ????

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.228.131.45

Орос ард түмэн дэндүү гоё цэвэрч шүү дээ?? бахархмаар?? Автобусандаа очерлож сууна. Ном уншина. гайхамшигтай цэвэрч ард түмэн. манайх уг нь тийм л хүмүүс шүү дээ?? харин сүүлийн 25 жил л ийм болчихлоо?? арай муухай байнаааа?? Одоо сэрээч ээ????

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.228.131.45

Орос ард түмэн дэндүү гоё цэвэрч шүү дээ?? бахархмаар?? Автобусандаа очерлож сууна. Ном уншина. гайхамшигтай цэвэрч ард түмэн. манайх уг нь тийм л хүмүүс шүү дээ?? харин сүүлийн 25 жил л ийм болчихлоо?? арай муухай байнаааа?? Одоо сэрээч ээ????

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.184.73

yamar soniiiiiiiii, manai 1,5 say hvn bvgd hogoo taridiishd Ulanbatort

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж