А.Сүхбат гэмтлээ тогтоолгохоор шүүх эмнэлэгт ханджээ | News.MN

А.Сүхбат гэмтлээ тогтоолгохоор шүүх эмнэлэгт ханджээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.16-нд нийтлэгдсэн

Үндэсний бөх "Их Эе"

А.Сүхбат гэмтлээ тогтоолгохоор шүүх эмнэлэгт ханджээ

А.Сүхбат гэмтлээ тогтоолгохоор шүүх эмнэлэгт ханджээ

Бөхийн өргөөний гадна өнгөрөгч амралтын өдрүүдэд үймээн гарч одоогоор Цагдаагийн хамгаалалтад аваад байгаа билээ. Баасан гаригийн шөнөөс эхлэн дархан аварга Х.Баянмөнх тэргүүтэй бөхчүүд Бөхийн өргөөний гадаа хонож, үймээн гарсан байдаг. 

Одоогийн холбооны удирдлагууд болох дэд тэргүүн, улсын заан Ц.Магалжав, Цэцдийн зөвлөлийн дарга, дархан аварга Г.Өсөхбаяр нар дархан аварга Х.Баянмөнх, дархан аварга, УИХ-ын гишүүн А.Сүхбат нартай ярилцаж, тайван байдлаар асуудлыг шийдэхийг хүссэн. Гэвч тэд ойлголцолд хүрч чадаагүй аж. 

Тэгвэл бямба гаригт УИХ-ын гишүүн А.Сүхбат Бөхийн өргөөн дотор цоожтой өрөөнд сууж байх үед улсын начин Б.Одхүү тэргүүтэй бөхчүүд бүлэглэн зодож, түүний биед халджээ. Мөн А.Сүхбат гишүүнийг гадагш гаргахын тулд чирж, гэмтэл учруулсан тул тэрбээр шүүх эмнэлэгт хандаж, гэмтлийн зэргээ тогтоолгохоор болсон байна. Мөн уг асуудлыг Баянзүрх дүүргийн цагдаагийн хоёрдугаар хэлтэст шалгаж эхэлжээ.

Эх сурвалж ‘Бөхийн өргөөний гадна байгаа цагдаагийн хамгаалагч нар Улсын начин Б.Одхүү нарын 10 гаруй залуусыг дотогш нэвтрүүлээгүй бол ийм асуудал гарахгүй байсан’ гэж хэллээ.

УИХ-ын гишүүн А.Сүхбатын биед халдсан Улсын начин Б.Одхүү одоогийн холбооны тэргүүн Б.Бат-Эрдэнийн бие хамгаалагч аж. Тиймээс түүнийг дотогш нэвтрүүлсэн нь УИХ-ын гишүүний биед халдах боломжийг гаргасан гэж үзэж байгаа юм байна. 

115 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.55.191.194

Пөөх сүйд хийсэн байна ш дээ арьсыг хуулаад авчихсан байна ш дээ Сүхбат аварга тулдаа л тэсч байгаа юм байна дааа ааяаа ааяаяааа

Avatar

зочин 2018-04-16 202.55.191.205

16 цаг байлгүй дээ ..арай өглөөний 06 цаг 30 минутанд ийм зүйл болоогүй бах даа ….

Avatar

Зочиг 2018-04-16 103.57.95.137

Бөхийн өргөө ард түмний өмч шүү!!!

Avatar

Зочиг 2018-04-16 103.57.95.137

Бөхийн өргөө ард түмний өмч шүү!!!

Avatar

Зочиг 2018-04-16 103.57.95.137

Бөхийн өргөө ард түмний өмч шүү!!!

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.179.24.150

ӨЛӨН ӨЛӨН

Avatar

Зочин 2018-04-16

BOLJ BOLJ , HOORONDOO SAIN ALALTS, ZODOLD, MUUSAIN SHUNALIIN TULAM BOHIR ZAVAAN ITSDIINUUD

Avatar

МОНГОЛ ЭРЧҮҮД 2018-04-16 202.70.34.130

ХҮЗҮҮ НЬ БЯЦХАН УЛАЙСАН СҮХБАТ АВАРГА, ХҮНД ГЭМТЭЛ АВСАН ГЭНЭ ШҮҮ, ӨСӨХӨӨ АВАРГАД ТИЙРҮҮЛСНЭЭС Ч ИЛҮҮ, ӨВДӨЖ ЗОВЖ ШАНАЛЖ БАЙГАА ГЭНЭЭ. ДОПИНГ ХЭРЭГЛЭЖ БАЙСНААСАА БОЛООД .ХАТАН ЯС НЬ ХЭВРЭГШИЖ ЭЭ ДЭЭ. ӨНДӨР СЭНТИЙД ЗАЛРААД ЗАЛРААД. ӨӨДГҮЙ ЗАН НЬ УЛАМ Л ЭВДЭРЧЭЭ

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.180.227

Аварга ч их нялцайж дээ.

Avatar

МОНГОЛ ЭРЧҮҮД 2018-04-16 202.70.34.130

ХҮЗҮҮ НЬ БЯЦХАН УЛАЙСАН СҮХБАТ АВАРГА
ХҮНД ГЭМТЭЛ АВСАН ГЭНЭ ШҮҮ
ӨСӨХӨӨ АВАРГАД ТИЙРҮҮЛСНЭЭС Ч ИЛҮҮ
ӨВДӨЖ ЗОВЖ ШАНАЛЖ БАЙГАА ГЭНЭЭ.
ДОПИНГ ХЭРЭГЛЭЖ БАЙСНААСАА БОЛООД
ХАТАН ЯС НЬ ХЭВРЭГШИЖ ЭЭ ДЭЭ
ӨНДӨР СЭНТИЙД ЗАЛРААД ЗАЛРААД
ӨӨДГҮЙ ЗАН НЬ УЛАМ Л ЭВДЭРЧЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-04-16 112.72.14.3

Suhbat aa icheech!!! Bayasgalantai ergeed suuh nuu??Ichij amidardaa!!!

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.131.243.162

Шимүүлцийн биш үү хахаха

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.180.227

залуу хүүхнүүдийн уруулын будагтай холилдсон шимээ гэсэн дүгнэлт гарах байх

Avatar

Zochin 2018-04-16 66.181.181.216

Bayanaa avraga yaaj Hadaa avragyg zahialgaar shorond hiidgiim bol?… Ter huuhniig huchindeed uguuch gej Hadaa avragad dahin dahin zahialga uguud baidag baisan yum bol uu? Herev tiim bol zahialagch ni yaagaad shorond orohgui uldeed baisan yum bol???

Avatar

Zochin 2018-04-16 66.181.181.216

Bat-Erdene avraga gej Mongolyn huuliin gaduur hun baih shig ee. Huuli bieluuldeggui, huulind hamaardaggui yum bol huuli bus ayuuld urtvul yaadag yum bol… Avraga hohirood unguruh yum bol uu? Huuli juramd hamaarahgui hun geed… Ug ni Mongol Ulsyn nutag devsgert huuli buh hund adil tegsh uilchilne gedeg bish bil uu???!!!

Avatar

уншигч 2018-04-16 103.9.90.98

Арай ч дээ, их аварга маань өнгөрөөд 7 ч хоноогүй байхад ингэж булайгаа дэлгээд, аль вэ бөх байтугай монгол хүний жудаг чинь, хэзээ байтлаа хүн үхэхэд 49 хоног дотор муу үг хэлэлцэж, хэрүүл тэмцэл хийж байлаа даа. Хаашаа юм зориудаар, хэргээр тэгцгээгээд байгаа юм уу, хамгийн л бузар булайг бөхчүүд гаргаж байна ш дээ, гэр бүл салалт, олон хүүхэнтэй суусан, допинг хэрэглэсэн, хүн зодсон, буудаж алсан, [Хориотой Үг] орсон, архидсан, хулгай хийсэн, худал хэлсэн, болиоч, зогсоогооч, тараач, жирийн иргэдээсээ ичээч, юугаа булаацалдаад байгаа тэнэгүүд вээээээээээээээээээээээээээээээээ

Avatar

зочин 2018-04-16 203.91.118.180

Сүхбатаа чи зөв зүгээр л явж байсан шүү дээ олон хүн шууд гэрчилнэ, Гэтэл нэг хоногийн дараа чиний хүзүү улайчихсан явсан ингэж жүжиглэх хэрэг юунд байна даа нүдний булай бөхийн шившиг болох нь үү нэрээ бодооч чи

Avatar

болдоо 2018-04-16 27.123.214.114

энэ бөхчүүд гэж адгийн шаарууд байдаг юм биш үү?

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.131.243.162

Допинг сүхбат, хадаа аваргыг захиалгаар [Хориотой Үг] хийсэн баянмөнх, монголын алтыг ухаж баяжсан чинбат гэх 3 хогийн пиздец Монголоос зайлсан бай даа!!!

Avatar

Зочин 2018-04-16 49.0.212.100

Хүзүү их булбарай болжээ. Олон хүүхэнд юу яалгаад

Avatar

Г.Батнасан 2018-04-16 183.177.96.130

Баянмөнхийн охиныг хаясанаар, бас түүний ил далд дэмээр Дархан аврага цол авсанаар Баянмөнхийн далайсан газар далд орж, далалсан газар ил гарч явах амлалт өгсөн юм болов уу даа зайлуул. Тэр халдашгүй дархан эрхтэй УИХ-ын гишүүн хүн тэгээд бөхийн өргөөнд дайран орчихоод яах гэж нэг өрөөнд нь цоожлуулчихаад сууж байсан юм бол. Хэн нэгэн хүүхэн авч ирэхийг хүлээж байсан юм болов уу?. Нутгийнхаа Мөөеөө аваргыг бурханы оронд ийм замаар үдэх нь зохилтой гэж бодсон юм болов уу?

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.21.102.231

heruul oruul ni ch duurch, manaihan yaasan hogiin peenuud boltsiin be??? saihan bohchuudeeree baharhdag bgaagui biluu? getel ard tumniig barildaanaaraa baildan daguulj yavsan negnee hel amaar ingej helj bh gej, chaavaasdaa, estoi Odkhuu metiin mongol hun, boh hunii judaggui lalruuddaa deerelhuuleed chatsag tsarailaad yavj bhdaa taarsan muu huvalznuud

Avatar

Зочин 2018-04-16 103.57.93.73

Сүгбатын хохь нь. Одхүү эр хүн, монголын үндэсний соёлыг доромжиж бөхчүүдийг муухай харагдуулах, хорлох гэсэн хорон санаатнуудыг төр хашрааж чаддаггүй юм бол сайн эрчүүд, бөхчүүд нь хашраагаад өгөхөд буруу байхгүй. Одхүүгийн түмэн зөв.

Avatar

иргэн 2018-04-16 202.179.24.243

ээ чааваасаа хариугүй амьтан болдоо ОДХҮҮ сайн болгоод өгөхгүй дутуудуулсан бна Энэ муу Сүхбат УИХ -н гишүүн гээд юу бүтээсэн юм бэ , зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

zochin 2018-04-16 43.228.130.186

ynguuch ymaa. eriin hugarhai monuu. tseregt yvaagui ymnuud ingedeg ym

Avatar

Зочин 2018-04-16 49.0.135.21

Сүртэй нус вэ? Хохино. Эмэгчингүүддээ уруулсан юм биш үү

Avatar

Зочин 2018-04-16 27.123.214.2

Муу хүүг маань аймаар болгоод хаячихсан байна шүү дээ, Алив эмээдээ хүзүүгээ үзүүл дээ. хөөлхий хөөлхий . ЭЭЭЭЭЭЭЭ хүзүү толгойг нь салгаад хаяихсан байна ааа одоо яанаа яанаа

Avatar

Зочин 2018-04-16 27.123.214.2

хэ хэ. ичиг ичиг

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.166.134

Olon udaa hun zodoj huchirhiiilliin hereg hiisen ene Odhuuu gedeg etgeediig alaach.

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.21.117.230

ih hurliin gishuunii bied haldaj chaddag yasan ovoo muu pyaldag ve, narsand hataagaad ug, baterdene turhirsan bh daa

Avatar

Jagaa 2018-04-16 202.179.24.112

Хүний бий болгосон юмыг булааж авч болохгүй ээ Сүхбат [Хориотой Үг]. Гэрчилгээ тамгаа Улсын бүртгэлээс авсан л гээ биз дээ. Тэгээд одоо байшин булаах гээд байгаа юм уу. Тэгвэл анхнаасаа байшмщин авна гэж дайрахгүй яасийн. Чинбаттай нийлж хэдэн жилийн өмнө Сүхбаатар дүүргийн хажууд орон сууцны иргэдийг бөхөөр зодуулж байсныг чинь хэвлэл мэдээллээр мэдээлж байсан. Одоо өөрийн чинь зодуулах цаг иржээ.

Avatar

ыж 2018-04-16 103.11.195.34

ЗА манай дүү осолд ороод 18 хонож байхад цагдаа шинжээч томилохгүй байж Сүхбад өдөрт нь шинжээч томилжээ. Хөдлөхөө болохоор яамар хурдан юм бээээээ ЦАгдаагийхан ажил албан тушаал харж үйлчилдэг заваан юмнууд байх юм аа

Avatar

Зочин 2018-04-16 59.153.113.87

Ямар юмаа шиншилж тэр бөхийн өргөө хавиар гүйгээд байсан юм бэ???

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.21.116.108

хүүхнүүдээ зохицуулж чадахгүй байж энэ бид 2 үхсэнээ улс орон бас бөхийн холбоог авч явж чаддын

Avatar

ө 2018-04-16 103.11.195.34

хэхэ үнэн үнэн явдалтай хэрүүлч юу юу нь бүрдсэн хүн бэ Сүхбат

Avatar

Бөх 2018-04-16 202.179.24.188

Болж, болж. Жаахан боож чирээ л биз. Бүр сайн дахин дарвалзахгүй болтол нь зодчихгүй. Одхүү уг нь чадна даа.

Avatar

зочин 2018-04-16 103.10.23.5

Сүхбат нэг их ариухан амьтан биш ш дээ. Болимоор юм.

Avatar

Зочин 2018-04-16 182.160.36.81

Анх бөхийн ордонг хандиваар босгоно гэхэд Баянмөнх сухбат …. нар оролцохгүй зугатаж инээлдэж шоолж байсан гэсэн. Ордонг босгонгуут булаацалдаж эхлэв. Шившиг шүү дээ.

Avatar

зочин 2018-04-16 202.21.125.35

Допинг Сүхбатыг охин гэвэл арай л гоёдчих юмуу чавганц царайлсан [Хориотой Үг] минь одоо боль за чи зодуулсан бол өдийд үхэж далд орсон байх юм байна даа бөх хүн байж ийм юм үзүүлээд зодуулсан шүүх эмнэлэг гээд байж байхаасаа ичиж үхээсэй

Avatar

Зочин 2018-04-16 27.123.212.132

Ичиг ичиг. УИХ-ын гишүүн нь хуулиа зөрчиж асуудалд орооцолдоод … Хайран сайхан ард олны хүндэтгэл хайрыг уландаа гишгэж, өөрийнхөө нэр төрийг төрийн албаны нэр хүндтэй хамт бузарлаж,дараагийн улс төрийн карьертаа өөрөө саад тотгор учруулж яваа нь түүний өширхүү зан [Хориотой Үг] сэтгэлтэй салшгүй холбоотой гэж бодогдоод байна..

Avatar

Зочин 2018-04-16 27.123.212.132

Сүхбат бол одоогийн байдлаар УИХ-ын гишүүн хууль боловсруулдаг баталдаг тэдгээр хуулиудаа мөрдүүлэх үүрэгтэй хүн. Асуулт : Энэ хүн ямар зорилгоор шөнийн цагаар ТББ-ын байранд зөвшөөрөлгүйгээр хаалга үүдийг эвдэн нэвтэрч, хамгаалалтын ажилтануудын шаардлагыг биелүүлээгүй вэ ? УИХ-ын гишүүн хүн хүмүүсийг иргэдийг эмх замбаараагүй байдалд турхирах, биеийн хүчээр асуудлыг шийдвэрлэх буруу үйлдлийг өөрийн биеэр манлайлж буй бус уу ? Шон босгоогүй бол шаазгай юун дээр суух вэ ? гэдэг биз. Тэд эмх замбараагүй байдал үүсгээгүй бол Одхүү түүнийг чирж гаргах байсан уу ?….??

Avatar

Шө 2018-04-16 66.181.179.55

Шөнөөр дайрч орж эр бяраа үзүүлэх гээд шалчийваа хөөрхий. Муу л эр юм даа түмний шившиг болж явдаг

Avatar

Зочин 2018-04-16 64.119.26.6

Одхүү пиздааа Сүхбаттай үзвэл алуулах байх. Сүхбат ч яггүй эр. Хэр баргийн юманд хөдлөөд байдаггүй ч нэг тэсрэхээрээ ёстой хядаж өгдөг юм байна лээ. Рашаан дээр 6, 7 залуустай өлхөөөн үзэж байсан. Нөгөөдүүл нь бараг хадан гэртээ очих шахсан.

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.186.24

Хүзүүгээ хүүхэнд шимүүлчихсэн л байна

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.160.113

Yaasan diilddeggui shunal ve. Buhiin urguu bolohoos bish buhchuudiin urguu bish. buhiin holboogoo bulaatsaldaad bgaa yum bol ene urguunuus hol ochij khemleldetsgee. Buhiin urguug bulaatsaldah erh ta nart baihgui. Naad urguu chini ard bidnii yum. Ene urguug tur umchlulduu avsh heregtei shuu

Avatar

Зочин 2018-04-16 64.119.26.246

Бөхийг өргөөг Нямдорж энэ олон жил ямар болгосныг ард түмэн гадна, дотроос нь хараад л мэдэж байгаа шүү дээ. Бөхийн өргөөнд юу хийсэн юм! Юу ч хийж байгаагүй олсон мөнгийг нь хувьдаа ашиглаж, одоо энэ өргөө бүр арчаагаа алдсан навсайсан барилга л байгааш дээ.

Avatar

Unen Shalchgar 2018-04-16 108.170.182.183

Sukhbat avarga odoo ene So kino uzej ussun shaldan bandi nariin hemjeend ochij gej. Hairan saihan buhiin ner hund.

Avatar

Зочин 2018-04-16

Бат-Эрдэнэ аваргад бие хамгаалагч гэж байхгүй. Тэр хүнд бие хамгаалагчийн хэрэг байхгүй

Avatar

"Хохь чинь" Бөк Мөнк 2018-04-16 66.181.189.199

Нүдний булай. Аврага хүн ийм арчаагүй цараймгаргах гэж

Avatar

zochin 2018-04-16 103.57.94.154

Shunu oroi bolson hoino yu hulgailah gej yawaad hamgaalaltiin albaniinhand vildel deeree barigdchihvaa? Ted ch sain ajillasan bna shuu. Shagnah heregtei

Avatar

Зочин 2018-04-16 182.160.32.128

Намбагүй далдаганасан хог. Хар үүрээр угаасаа тэнд юу хийж явсийн. Төрийн түшээ, бөх хүн, аварга хүн, эр хүн байна даа ингэж гонгиноод муухай харагдаж байна. Ингэж хүндээ хөнгөнөөс өгөх ямар шалтгаан байна. Хайран сайхан нэр хүнд. Экс хадам эцэг нь нохойд барьдаг мод болгож байгааг ухаараасай билээ. Хайран сайхан нутаг ус, аав ээжийн нэр хүнд. Очиж очиж увсынхантай нийлээд бйахдаа яах уудээ. Эвтэйхэн зайгаа бариад л үдэнэ биз. Одоо нэгэнт гошин шог боллоо л дооо

Avatar

GUZEET 2018-04-16 202.21.98.236

ОДОО БӨХ, МОРЬ ГЭЖ ДАЛДАГАНАЖ БАЙХАА БОЛИО……………….

Avatar

Зочин 2018-04-16 122.201.19.66

Yagaa ch ugui l baina sh dee. Huuhend shimuulchihsen ym shig l haragdaj baina.

Avatar

Зочин 2018-04-16 112.72.14.42

Хүүхэн шиг гонгинож хэрүүл хэл ам хийгээд бвал энэнээс дор үрэлт үзүүлнэ шүү тэнэг минь. Баянаа зөнөгийгөө дагуулаад бугын хашаандаа тайван амьдраач. Олон хүнд улс орондоо гай тарьж байснаас ха ха хаааа

Avatar

Зочин 2018-04-16 103.57.93.34

чи болчгийч

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.185.203

EBII ENE NEG KHUGIIN l***r DALDAGANAJI DUUSAKHGUY YUM DAA , OKHIN TSARAYLSAN DURAK . ORDONDOO SUUGAAD MEDDEG YUM BOL AJLAA KHIIGEECH,

Avatar

Зочин 2018-04-16 64.119.18.239

Энэ Сүхбат гэж охины байж байгааг хараад баас хүрчихлээ байна.

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.186.174

Мань хүн ордноос нервтэж гараад тэр чигтээ зочид буудалд архидаад 2 оюутан-я***н авч хоносон юм билээ. Нэг нь хоолойн дээр нь мордоод нөгөө нь углачихсан л хэдэн цаг болсон ч юм. Манай хүүхнүүд чинь бас бөхчүүдээсээ дутахгүй ширүүн гарууд юм. Амазон цустай болохоороо ч тэгдиймүү. Тэгээд хэтэрхий үрэлтээс энэ. Одоо доогуураа үзүүлбэл бүр эвгүй дүгнэлт гарч мэдэхээр "гэмтлүүд" хуралдсан байж мэднэ.

Avatar

Бөх 2018-04-16

Одоо болиоч дээ. 2002 оноос хойш шүүхийн хичнээн ч шийдвэр гарсым. Түүнийгээ мөрдүүлээгүй 16 жил явуулчихаад шүүх мүүх гэж яриад байдаг нь хаашаа юм.

Avatar

mgl 2018-04-16 112.72.14.188

иш чааваас жоохон улайжээ, зодсон бол бүр тоос болох байжээ.

Avatar

Сүхбат 2018-04-16 202.21.106.161

Сүхбат одоо боль доо. Баянмөнхий долдой болж хичнээн жил явах юм бол доо

Avatar

Зочин 2018-04-16 64.119.21.83

НЯМДОРЖ гэж үндэсний бөхийг баас болгосон нэг муу өмхий тэнэгээс хамаг хэрэг үүсч байгаа юм. Одоо төр бөхийн өргөөг шууд хурааж ав. хэнийг ч бүү оруул. тэгээд тэр х****л идсэн цементэн хог нь байхгүй болохоор үхсэн баасныхаа төлөө хэрэлддэг юм.

Avatar

odoo z**l aa!!Syhbat aa!!!hogiin amitan bna syy chi!! 2018-04-16 148.60.92.227

chi bitgii hyz,gelgencheryyd ee!!Nyamdorj yndesnii behiig chini sine debsild oryylsan hyn ni men,ta nar harin ene chegchtei saihan bolson yed hydal byrj hyzdagaan bolizgoo!!!muusain synaliin nobsnyyd ert yees behiin ergeeg abah gej donsyychilsan biz dee!!!

Avatar

Зочин 2018-04-16 64.119.19.48

яанадаа бөхчүүд минь ийм болчих гэж дээ

Avatar

suhbat 2018-04-16 43.242.243.223

amidaa mini bolij uzee umnuus chini ichij bn

Avatar

Зочин 2018-04-16 112.72.14.72

Бат-Эрдэнэ аварга арай дэндүү юм Одхүү гэдэг танхай этгээдээр айлгах гэсэн юм байхдаа тэнэг тэнэг усан тэнэг

Avatar

syhbatiin byryy?Hohino!!!! 2018-04-16 148.60.92.227

chi hen be?ysan teneg mini medee ynsaad hyn dygneed bna uu?ergyynyyd boliooroi!!!

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.187.18

Монгол бөхийн бариддааныг бүр зогсоох хэрэгтэй. Тэр бөхиын өргөө гэдэг байшинг хаагаад цоожил

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.9.41.97

Сүхбат гэдэг УИХ-н гишүүн өөрөө гар нь цэвэр улаан өнгөтэй хутгалдаагүй хүн юм уу

Avatar

Зочин 2018-04-16 150.129.141.38

үнэхээр сэжиг хүрч байна, миний нутгийн нэрийг үнэхээр алж байнаа, манай дарга гэж төв аймгийн хөгийн арчаагүй өөрөөсөө бусдыг бодож үзээгүй арчаагүй юм байдийн. Яг адилхан хулгайчууд юмаа. энэ хоёр лалараас бусад нь сайхан эрчүүд шүү, манайхан

Avatar

Amar 2018-04-16 202.179.24.8

За яахав хүн зодсоноороо Одхүү шорондоо явна биз.Харин допинг хэрэглэж аврага цол авсанаа яах болж байна А.Сүхбат гуай

Avatar

Zurag 2018-04-16 182.160.36.12

Энэ сүхбат гэдэг шогийн бацаан бна шүү. 76 гийн тэргүүн алиалагч.

Avatar

Зочин 2018-04-16 150.129.141.206

За одоо болио ийм арчаагүй хүүхэн шиг байхаа болиоч аваргаа. Тэр [Хориотой Үг] Одхүү гэж дурак дахиад шорондоо явах нь дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.160.35

ene odxuu gej dongiog shorond xj ustga

Avatar

Ийм дорой амьтан биш байсан сан 2018-04-16 150.129.141.125

иш чааваас эрийн С Ү Г болжээ. Ингэж гонгинож явахаар Хүрэлсүх шиг эрийн ёсоор үзчихээч,

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.70.34.38

Шимүүлчихсэн юм уу хаха

Avatar

Mongol tumen 2018-04-16 202.9.41.161

Hulgaich Bayanmunh Suhbat nariig shorond ni hataah heregtei

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.179.25.178

Баянмөнх, Сүхбат нарын шуналыг юу ч дарж чадахгүй ээ…

Avatar

Иргэн 2018-04-16 66.181.185.244

Үлийгээ хийж шөнө дөлөөр дэмий тэнэж явсын!

Avatar

Зочин 2018-04-16 112.72.8.90

Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулж болохгүй ээ. А Сүхбат аа. Чинбат аа. Батэрдэнэ сайн хүн биш гэхдээ бөхийн холбоог аваад явчихна энэ удаа.

Avatar

zochin 2018-04-16 64.119.23.64

сүхбат одоо болио. шуналын тулам оргиод ичдэггүй юм уу. хөгийн чавганц гэдгийг чинь ард түмэн бид мэднэ

Avatar

Зочин 2018-04-16 182.160.37.55

Сүхбат шившиг болж үз ?

Avatar

Suugii 2018-04-16 66.181.161.122

92 Ch biluu 96 Ch biluu teriigee tevereed hevtej bhgui gemgui Hun gegeen tsagaan udruur ajilaa hiideg yum.

Avatar

zochin 2018-04-16 64.119.22.15

Suhbat ohin tsarailah hereggui.barildahad ene baitygai ni l boldog shd.

Avatar

Зочин 2018-04-16 119.40.98.162

Хууль бусаар томилогдсон аварга Батэрдэнэ боливол таарна.

Avatar

zailuulna syy!!! 2018-04-16 148.60.92.227

Syhbat aa!!!chi zailaad eg!!!chi hen be?nobs oo!!!zygeer l ter ikhe hyraldaa oligtoihon orolzoj yz!!!yu ch chadahgyi hebtej behiin ergeend ochij bydlian tarij yabna!

Avatar

зочин 2018-04-16 103.229.122.195

Яах гэж сүхбат тэнд очсон юм бэ. Наад бөхийн холбоогоо зүгээр ажиллуулаач харанхуй шөнө юу хийж явсан байна аа. Бөхчүүд хагаралдаж маргахаа болио оо. Батэрдэнэ аврага холбооны тэргүүн болсон тэгээд л тайван амгалан барилдахаа бодоод яваа чээ та нар хэрүүл битгий хий хэнд ч хэрэггүй. Хууль бус хурал хийж тамга тэмдэгтэй болсон нөхдүүд болио, даварсан амьтад.

Avatar

сонгогч 2018-04-16 202.179.31.242

За энэ Сүхбат ч дэмий хүн юм даа, элдэв шалдавын эхнэр хүүхнүүдтэй орооцолдоод л байхад нь итгэл үзүүлж УИХ-д нутгийн ард түмэн сонгосон юмсан. Гайгүй засарч, ард түмнээ төлөөлөн төр түшилцээд явах болов уу гэж харсан чинь биш юмаа. Ишиг эврээ ургахаар эхийгээ мөргөдгийн адилаар одоо бөхийнхөө эсрэг яваад байгааг нь хараад тэвчих арга алга. Чи 2020 онд дахиж сонгогдоно гэж бүү горьдоорой, нутгийн олон чамаар дутахгүй шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-16 119.40.98.162

Хууль шүүхийн шийдвэрийг биелүүлэхгүй нөхдүүдэд төр төмөр нүүрээ харуулах нь зүйтэй

Avatar

Зочин 2018-04-16 43.242.242.13

Баянмөнх, Сүхбат нар одоо хутган үймүүлэхээ боль. Аваргын дайтай зангарагтай байж ард түмний өгсөн хайр хүндэтгэлийг зөв хүртээд, талийгаач аварга шиг төр түмэндээ хүндлэгдсээр бурханы орондоо заларч болохгүй байна уу. Ёстой нохой зан ер нь та 2-т юмаа.

Avatar

зочин 2018-04-16

Бөхийн өргөөнд ганцхан удаа концерт үзэж билээ.
Маш тухгүй хүйтэн, тэгээд [Хориотой Үг] үнэртсэн газар байсан. Дахиж тийшээ зүглээгүй ээ

Avatar

Зочин 2018-04-16 64.119.26.14

Шахаж дарамталдаг зангаараа гэмтэлтэй гэж худал дүгнэлт гаргуулахгүй бол гэмтсэн юм байхгүй гэнэлээ. Баянмөнх өвгөн бөхчүүдийг талцуулж, хойноос нь А.Сүхбат, Чинбат нар залгаад Монгол бөхийг бузарлахаа больмоор. Бөхийн өргөөтэй болгож, Монголын бөхийн холбоог авч яваа нөхдийг зайлуулж, Бөхийн өргөөнд шунаж байгаа хогийн юмнуудыг цагддаг шүүх цагдаа, төр байна уу. Энэ балмадуудад эрүү үүсгэх ёстой

Avatar

zochin 2018-04-16 66.181.182.245

Bayanmunh Suhbat naryn shunal hunii amind hurch baij hanana shorond yavj baij alsan n tsegtsereh bololtoi Bayanmunh zaluu uvs buhchuudee heruuliin buzart hutluud bgaa n bur haramsaltai Burentogtoh Baasanhuu Batorshih dopingchin Batsuuri nar heruul uimeend tatagdan orj bgaa n gutamshig Batsuuri ch yahav etsegteigee niilj tsagdaa zoddog gar busad n…hiimor lundaa gej yum n alga bolj uudluh n ungurch duu

Avatar

zochin 2018-04-16 202.179.24.155

choch chin muu Suchbataa, chamd ymarch medleg baichgui, boon char energi ter mangar Baynaa chigee, ter bayjij chanadaggui Chinbat bochiin orgoonoos buzar savraa tat.

Avatar

Зочин 2018-04-16 103.9.90.130

Баясаад шимүүлчихсэн байна ш дээ. Заргалдаад яахнав. Бөхийн өргөөнд зодуулсан бол Их хурлын гишүүнд хамаач байхгүй. Тэр жил ТБД, Улаан гээд баахан гишүүд хаа хамаагүй Энхбаярынд байж байгаад зодуулаад юу ч болоогүй. Ордон дотор бол өөр байх. Нөгөө талаар эд хөрөнгө сүйтгээд явж байгаа бол бүүрч хамаа байхгүй.Эр хүн байж гуншиганаад арчаагүй л эр болдоо

Avatar

зочин 2018-04-16 49.0.212.78

сүхбат даан ч баянмөнхийг дагаж салбалзаж байсан юм, өөрөөсөө болж зодуулаа биз

Avatar

к 2018-04-16 66.181.160.84

ЭД нар мэнгэт өвгөнөөрөө түрий барьж энгэж бгаа юум нөгөөх нь баахан юум зааж зааж гаргаа биз

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.161.76

Энэ одхүү гэж лалрыг хэдэн жилийн өмнө манай төмөр замын нэг гар бааранд гоё шааж билээ хашраагүй л бн да муу [Хориотой Үг]

Avatar

eldbeer hyzahaan boli geleg ee! 2018-04-16 148.60.92.227

za chi bitgii hyz!!!yag tylaad yzeh yum bol manai odhyyg barahgyi ee!!hyz!!!byryygaan medej gelder!hereen medeerei!!!nob sooo

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.21.100.211

Чинбат гуай болж үзээрэй монгол бөхийн өргөөг бөхчүүдэд үлдээ

Avatar

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЕРӨНХИЙ САЙД УИХ ТА НАР СОНС 2018-04-16 202.72.245.202

УЛС АРД ТҮМНИЙ ХӨРӨНГӨӨР БАРИГДСАН БӨХИЙН ӨРГӨӨГ УЛСЫНМЭДЭЛД АВ АА ГЭЖ ХИЧНЭЭН ХЭЛЭХ ВМ БЭ? ТЭГЭХГҮЙ БОЛ НААДУУЛ ЧИНЬ А ЛАЛЦАЖ Ч МЭДЭХ НЬ, ТЭГЭЭД ОЛОН НИЙТИЙН БАЙГУУЛАГА БОЛОХ БӨХИЙН ХОЛБООГОО ХЭДИЙГ Ч ХАМААГҮЙ БАЙГУУЛААД. ЯВНА БИЗ, НААДМЫН БӨХ БОЛ НААДМЫН КОМИСС ЗОХИОХ ТУСДАА АСУУДАЛ, ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ЭНЭ БӨХИЙН ХОЛБОО НЬ НААДМЫН БӨХИЙГ ӨМЧИЛЖ АВААД Ч БАЙХ ШИГ ИНЭЭДТЭЙ ШИЙД ГЭХ ЮМ УУ НЭГ ЮМ ГАРГААД БАЙСАН

Avatar

Зочин 2018-04-16 122.201.17.100

Энэ бөхчүүд одоо болиочээ. Бүх юм нь найраа булхай. Үзхэд ч дургүй хүрмээр болж байна шүү. Үндэсний их спортоо өөрсдөө утгыг нь алдуулах юм. УИХ нь ч тэр бөхчүүдээр дүүрлээ. Уг нь Монгол хүн хүү төрхөд бөх болох хүү гэж бэлэгдэж боддог доо. Одоо ч эсэргээрээ бөх битгий болоосой гэж бодоход хүргэж байна шүү. Дэлхийн дэвжээнд гараад Та нар хэн ч биш шүү.

Avatar

зочин 2018-04-16 103.10.21.84

энэ одоо ичээсэй Чинбатын юу болчжээ хөөрхий

Avatar

Зочин 2018-04-16 103.57.94.116

Өө энэ хэрүүлийн бузар болиосой. Сүхбатаа халтар мөнгөний төлөө хайран итгэл хөсөр хаягдлаа

Avatar

иргэн 2018-04-16 202.179.24.243

Сүхбат УИХ-ын гишүүн санаатай юм бол бөхийн холбооны ажилд оролцож ийм байдалд хүргэсэндээ хүлчил хүсэх ёстой. Энэ тэнд юу хийж явсийн, бөх хүний хувьд хүмүүс хүндэлдэг байсан одоо үүнийг хэн тоох вэ дэ УИХ гишүүн гээд хүмүүсиг өөрийгөө дагаж гүйнэ гэж бодсон юм байх даа зайлуул

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.161.25

Хохь нь бүр сайн балбаад өгөхгүй яасын, дандаа энэ баянаа аварга 2 уул хэрүүл хэл ам хийж бусдыг хагаралдуулж бузар зүйл хийж явдаг. Хүүхэниэргүүлдэг нь хүртэл адилхан новшнууд. Баянаа сүхбат 2 мөнхбат аварга батэрдэнэ аварга 2 г юугаар ч гүйцэхгүй. Хүн чанар, эр хүний ноён нуруу, аваргын дайтай хүндлэл гээд хаана нь ч хүрэхгүй. Үхэхэд нь саяныиаварга шиг хүндоэх хүн увсынхан нь л бн бх ха ха ха

Avatar

Zochin 2018-04-16 49.0.152.66

Bohiin orgoog Tor avaad Undesnii Bohiin Holboog Ali neg hamaaragdah yamand hamaaruulah heregtei

Avatar

Zochin 2018-04-16 64.119.16.102

Hugiin garaa ene Sukhbat

Avatar

болд 2018-04-16 59.153.114.227

Сурсан зангаараа айлын авгай эргүүлж явж, багалзуурдуулчихаад юу гэж хуцаад байгаа мал вэ? бөөсгөө үзүүлээчээ, азаргаа.

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.176.240

Батэрдэнэ аврага одхүүгээр хүн зодуулаад хэргээс мулталж авсаар өдий хүрсэнийг монгол даяар мэдэж байгаа шүү дээ.Хэнийг ч зодож байсан Одхүү тэгэсхийгээд л хэрэгээс мултарлаа гэдэг биз дээ.Монголд улс төрчид, хуулийнхан, эрүүгийнхэний мафи төлөвшсөний хамгийн энгийн жишээ.

Avatar

баясаа 2018-04-16 182.160.33.22

хохьчин үхэр монголчуудаа хоорондоо алалц шунал гэдэг зовлонгийн эхлэл

Avatar

Бөх 2018-04-16 202.70.34.70

ИНГЭЛЭЭ ГЭЭД ЗӨВ ШИЙДЭЛД ХҮРЭХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. ОДХҮҮ ГЭЖ НЭГ БАЛАЙГ БАРЬЖ ХОРИОЧ. АЙЛГАЖ ДАРНА ГЭЖ БОДСОН ЮМ БАЙХ ДАА. НӨГӨӨ ХОЁР ТАЛААСАА УУЛЗАЖ ХЭЛЭЛЦЭЕ ГЭСЭН ЯАСАН БЭ?

Avatar

Зочин 2018-04-16 103.9.90.130

МОНГОЛ УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮНЭЭ ХАМГААЛЖ ЧАДДАГГҮЙ ХҮЧНИЙ БАЙГУУЛЛАГА БАЙЖ БОЛОХГҮЙ ЭЭ, ХАЛДАШГҮЙ ГЭЭД ХУУЛЬЧИЛСАН ЭРХИЙГ НЬ ЭХЛЭЭД ХАНГАХААС ХАМГААЛАЛТ ЭХЭЛНЭ ДЭЭ, ХУУЛИА Л МӨРДМӨӨР БАЙНА. ЭНЭ АСУУДЛЫГ ДАХИЖ ГАРГАМААРГҮЙ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.160.84

Улсын их хурлын гишүүн тэнд юу хийж явсын хэрүүлийн бузар буг Баянмөнх авргад хүмүүс нэг их сайн байдгүй бсан харин сүүлийн үед 100 эрхэм энэ тэрд ороод овоо хүндлэх маяг орж байсан иргээд хөөрхий хөхшин булай болж дээ даравч далдайж булавч бултайх юум баахан хүмүүсийг урдаа оруулаад өөрөө ард нвь хор найруулдаг бсан бүр сүүлдээ дийлэхээ болиод өөрөө нэг их сүрхий хүн болж гарж ирж бгаа юум бхдаа балай өвгөн ямарч нэр хүндгүй үхэхнэ дээ Сүхбат балай бас л

Avatar