Г.Баасан: Авлигын мэдээллийг өнөөдрөөс иргэдээс авна | News.MN

Г.Баасан: Авлигын мэдээллийг өнөөдрөөс иргэдээс авна

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.16-нд нийтлэгдсэн

Г.Баасан: Авлигын мэдээллийг өнөөдрөөс иргэдээс авна

Г.Баасан: Авлигын мэдээллийг өнөөдрөөс иргэдээс авна

Авлигатай тэмцэх газар /АТГ/-ын дэргэдэх олон нийтийн зөвлөлөөс өнөөдөр /2018.04.16/ сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийлээ.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга 2018-2019 оныг “Авлигаас татгалзах, илчлэх, авлигын гэрч, мэдээлэгчийг хамгаалах жил болгон зарлах тухай” 38 дугаар зарлиг гаргасан. Зарлигийг ажил хэрэг болгоход тус олон нийтийн зөвлөл дэмжлэг болж ажиллах юм байна.

Тиймээс өнөөдрөөс эхлэн төрийн байгууллагын албан тушаалтан иргэнээс авлига авсан, нэхсэн, мөн хүнд суртал гаргасан бол энэ чиглэлийн мэдээллийг иргэдээс авна гэдгийг тус олон нийтийн зөвлөлийн дарга Г.Баасан мэдэгдлээ. Гэхдээ бас улс төрийн зорилгоор юм уу, өш хонзонгийн атгаг санаанд ашиглуулж, олон нийтийн зөвлөл мэдээлэл авахгүй гэдгийг онцоллоо.

Дэлгэрэнгүй мэдээллийг эргэн хүргэнэ.

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-04-16 203.91.115.36

??? !!!

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.160.35

baasan egch mundag shuu

Avatar

РАВДАН 2018-04-16 66.181.160.35

БААСАН ЧАВКА БОЛИМООРИЙМ

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.160.35

зөнөг өвгөн үхэж далд

Avatar

зочин 2018-04-16 202.70.44.146

Нийслэлийн хөрөнгө оруулалтын газрын дарга Ариунбаяр гэдэг тендер будлиулагч [Хориотой Үг] бацааныг АТГазар шалгах хэрэгтэй байгам даа Су.Батболдын эхнэрийн дүү гэсэн нэрээр суганы үс болж албан тушаалд очоод их тендер будлиулсан [Хориотой Үг] бацаан байгам дарга болсоноосоо хойш их зантай хамарт нь баас түрхчихсэн юм яваад байгам

Avatar

kr 2018-04-16 182.160.34.166

gazpaacaa butguu uguud baigaachee XOTOND IREED XONI MANAIX

Avatar

Иргэн 2018-04-16 202.70.34.70

БААСАН БАЙЖ БАЙГ ЭЭ. ХЭРЭГТЭЙ ХҮН. ЗАРИМ НЬ БООЖ ҮХЭХ НЬ.

Avatar

zochin 2018-04-16 203.91.119.102

АТГ нь юугаа хийхийн. Ажиллахгүй арагш суусааар байгаад санаачилгаа алдаж байгаа хэрэг үү

Avatar

Ёо ёо 2018-04-16 217.21.33.87

Түрүүний бөөс тэргүүнд гарлаа. Ёо ёо ёо.

Avatar

Зочин 2018-04-16

Манай нийгэмд ХӨНДЛӨНГИЙН ХЯНАЛТ гэдэг юм үнэхээр хэрэгтэй юм байна шүү

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.179.24.89

Баасан авгай ажил хиййж АТГ ажилгүй болох юм байна даа.бага сага ажил АТГ д өгөөрэй

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.179.27.251

Баасан авгайд тйим эрх мэдэл байхгүй шүү дээ. АТГ энэ [Хориотой Үг] авгайд ажжлаа мэдүүлэх үү

Avatar

UB 2018-04-16 182.160.34.206

eeljt?

Avatar

tubshun 4 2018-04-16 182.160.34.206

!

Avatar

tysgaaplax 2018-04-16 182.160.34.206

guilagchnii xyyXAPAAGAAD BAINAA.TAAPCH TOXIPOXGYIEE.chininii ubchniig chini bi xapcan shyy.

Avatar

tysgaaplax 2018-04-16 182.160.34.206

guilagchnii xyyXAPAAGAAD BAINAA.TAAPCH TOXIPOXGYIEE.chininii ubchniig chini bi xapcan shyy.

Avatar

tysgaaplax 2018-04-16 182.160.34.206

guilagchnii xyyXAPAAGAAD BAINAA.TAAPCH TOXIPOXGYIEE.chininii ubchniig chini bi xapcan shyy.

Avatar

зочин 2018-04-16 202.179.24.23

ерөнхийлөгчөө наад бузар авгайгаа холдуулаа чээ хоёрдох АТГ бий болгох гээд байгаа юм уу төр үймүүлсэн өмхий үнэртсэн ийм авгайг зайлуулаач ээ үнэн дургүй хүрч байна

Avatar

Зочин 2018-04-16 119.40.100.142

Одоо тэгээд энэ балайрсан [Хориотой Үг] чавганц мэдээлэл хүлээж авах хэрэг үү. Ичих булчирхайгүй эрээгүй чавганц эзнээсээ ээлжит даалгавараа аваа юу.. АТГ чинь өөрөө мэдээлэл гомдол хүлээж авдаг журамтай юм байна лээ. Баасан чавкад иргэд тоож мэдээлэл өглөө юу. Байсхийгээд сүг царайлж гарч ирээд жон жон гэхийг харахаар бүр ой гутмаар. Эргүүтсэн ичгүүргүй эмгэн [Хориотой Үг] [Хориотой Үг]

Avatar

Иргэн 2018-04-16 27.123.214.103

Авлига авсан нэхсэн тухай гомдолыг шхлгадаг газар нь АТГ Баасан авгайд Авлигтай холбоотой гомдол мэдээлэл авах эрх байхгүй ОН Зөвлалийг Авлигтай холбоотой гомдол мэдээлэл авах хужл дүрэм журам гараагүй энэ бол Баасан авгай эрх мэдэл албан тушаалаа хэтэхүүлж урвуулж байгаа үйлдэл. Баттулга ерөнхийлөгч та тэр зарлигаа АТГ өг тамгын дарга чинь Баасан авгайд гардуулан өгсөн Баасан авгай ОН зөвлөлийн ажиллахл хий хүний ажилд гар хөл хошуу бүү дүр АТГ төриын тусгай алба ерөнхийлөгчийн тамгын дарга та хүн битгий шүрүпдээд бай

Avatar

Зочин 2018-04-16 66.181.169.202

Ene Baasan d uchir n bish harin erenhiilochid ban.Abilgatai temtseh talbar baihgyi uchir ATG-n ON-iin hesegt bolob hamtarch ajillah sanaltai baigaa baih.Medeelliig ard irgeded zuv yneneer n medeelelhgyi bol adag syyld n boon heryyl boloh bii.MYBHolboo shig buhchyyd taltsaad basl 1 jyjig boloh bii.

Avatar

Зочин 2018-04-16 112.72.14.129

Энэ авгай хүртэл Оросуудын гар хөл болчихсон самраад зогсож байх юм даа ….

Avatar

ИРГЭДЭЭ АВИЛГАЧДЫГ ИЛЧИЛЬЕ 2018-04-16 202.9.41.129

АВИЛГАЧДЫГ [Хориотой Үг]

Avatar

Зочин 2018-04-16 112.72.14.89

Нээрээ энэ авгай атг т байгаа цагт элбэгдорж хэзээ ч баривчлагдахгуй юм байна

Avatar

mgl 2018-04-16 202.179.11.230

zuv avilgaas bolood uls hugjihgui baina. ard tumen odoo avilgachdiig ilchleed ug.

Avatar

Заяа 2018-04-16 202.21.98.10

За ёстой завхарсан юм болох нээ. Жинхэнэ ногоон малгайтын хэлмэгдүүлэлт. Хэдэн он бэ? Ямар нийгэм болгох гээ вэ? ингэж болохгүй шүү. Энэ Батүүл эд нар дуугараач ээ. Улс орныг чинь самарлаа.

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.179.31.45

Mash zov!!! Zov !!! Demjij bn!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-16

Иргэдээс ирсэн саналыг шалгаж дийлэх үү.Хүн гүтгэсэн атгаг санаагаар мэдээлэл өгсөн хүнд ямар хариуцлаг хүлээлгэхийг тодорхой болгож өгөхгүй бол тамын тогооны үлгэр болж мэдэх байх шүү.

Avatar

of 2018-04-16 182.160.34.206

345o

Avatar

ashig/s 2018-04-16 182.160.34.206

BAACANGAA NEG MUULAAD NEG CAILAAD

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.179.31.49

Чи өөрөө ямар замаар энэ энэ албанд очсоноо эхлээд тайлбарла.

Avatar

Yxcэн нoxoйн oцгop гэж 2018-04-16 150.129.142.58

Энэ бузaрыг зайлyyлаач ээ, ийм хогууд бхад улс орон еедее биш уруугаа л явна шvvдээ…

Avatar

tyj 2018-04-16 66.181.170.229

yamar juramaar yaj ogoh ni bhgui bna sh deee bas l hudlaa shoy yu

Avatar

Ard 2018-04-16 202.21.117.178

Ene awgai bolio Ard tumnii ner barisan hudalch!

Avatar

Амгаа 2018-04-16 202.21.116.90

Тэгээд улс төрийн зорилготой зорилгогүйг нь яаж ялгах юм? Тодорхой журам, шүүлтүүр байна уу? Эсвэл үзэмжээрэй юу?

Avatar

Зочин 2018-04-16 202.131.243.162

Баасан авгай, таны яриад байгаа зүйлийг дэмжиж байна!!! Гэхдээ баяр, сугар нарыг шалгахын хамт өөрийн чинь эзэн болох жанхууг мөн бас төмөр замын 280 сая доллар, үй олон хууль бус өмч хувьчлал, номурангийн хэргээр бас шалгая!!!
Баасан авгай, та тийм л шударга юм бол өөрийн эзэн болох жанхуугийн улсаас хулгайлж, луйвардаж авсан бүх үйлдвэрүүдийг улсад буцааж өгөөд, оффшор дансанд нь байгаа 1.1 тэрбум ам долларыг улсад тушаах тал дээр хичээл зүтгэл гаргаж ажиллаач. Араас чинь манан-гийнхан даган дууриах болно. Харин хэрэв чадахгүй бол баасан авгай жинхэнэ баацан авгай болох болно!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж