НӨАТ-ын баримт олгоогүй иргэн, ААН-ийг торгох уу? | News.MN

НӨАТ-ын баримт олгоогүй иргэн, ААН-ийг торгох уу?

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.12-нд нийтлэгдсэн

ТИЙМ ҮҮ?

НӨАТ-ын баримт олгоогүй иргэн, ААН-ийг торгох уу?

Монгол Улс НӨАТ урамшуулалын системийг гурав дахь жилдээ хэрэгжүүлж байна. Энэ хугацаанд НӨАТ урамшуулалын систем нь төсвийн орлогыг тодорхой хэмжээгээр нэмэгдүүлсэн юм. Гэсэн хэдий ч  иргэн, ААН-үүд иргэдэд НӨАТ баримт олгодоггүй зөрчил илэрсээр байгаа юм. Тэгвэл өнгөрсөн оны долдугаар сарын нэгнээс хэрэгжиж эхэлсэн Зөрчлийн тухай хуулиар НӨАТ баримт олгоогүй иргэний 150 мянга, ААН-ийг 1 сая 500 мянган төгрөгөөр торгох эсэхийг ТИЙМ ҮҮ? тодрууллаа

"Болор дуран"-аар шалгав.

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2018-04-12 202.72.244.219

Khuuli gargaad tuuniig ni buten 3 jil bieluulehgui tohuurhaj baihad …iim baiguullagiig yah ve geed tolgoi ergej suudag, arai uruvdultei yum bish uu???Ajil heregch baij sur l daa, ard Ulsin, irgediin erh ashig bainga zurchigduj bna sh dee!!!Ajlaa hiij chadahgui baigaa tatvarihniig uursdiig ni hariucsan-hariucsan heseg deer ni garsan zurchluur ni torgoj ehleh heregtei!!!Calingaas ni suutgaad ugvul ajlaa hiij ehleh balgui dee!!!

Avatar

Zochin 2018-04-12 202.72.244.219

Yamar negen asuudlig zasna gedeg chini Ulsin khuuliig buten 3 jil zurchuud baihad yamar ch shiitgelgui yavuulahiig helehgui baihaa. Alhan tutamd Grand Plaza-gaas ehleed eldev …Mall tom delguuruud, Butique, jijig TURs, Jimsni delguuruud havtgaidaa zurchsuur baihad ta nar yu hiij baigaa yum be? Ta narin zohioson durem ih chiregdeltei tul ta nar uursduu eldev olon tsaas bugluh damjlagaasaa zalhuurch halshraad arga hemjee toocoj chaddaggui yum bnalee sh dee…bi tanai tattvarihantai ene asuudlaar yarisan khun bna. Ajlaa hiivel hiih shig hii l dee ta nar!!!Yu yarij baigaagaa medehgui bubtnaj suuhaasaa icheech!!! Nemen urtgiin barimtaa uguhgui baigaa khun, aj ahui negjuudiig torgoj baih heregtei, 3 jil huleelee, boloo yum bish uu?

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.70.34.146

Asar ikh baigaliin baylagiig gadniikhan ideed duusch baikhad bid dotooddoo noat jaariad suuj baidag, jaaduu khumuusiin zovlon doo!!! Khezee ta nar um oilgono doo ene ard tumen… ireedui alga daa… jaana daa

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.70.34.146

Ta nariig sugalaa geed muruudood khevtej baikhad chin ene ulsiin baigaliin baylagiig deeremdeed duuslaa daa!!!

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.70.34.146

Ta nar ter tsaasaa avaad uursduu shuluulaad ter sugalaand juum khojno gej bodood baigaa juumuu, bugd khudal gesen. Zokhion baiguulalttai juum khiideg gesen shuu!! Ta nar moligduulj khanadagui novshnuud ve!!! Bukh nasaaraa sugalaa kharaad amidrakh khetsuu dee…. Getel baigaliin asar ikh baylagiig ideed duusch duugui suugaad l umkhiireed khevteed baidag… medleg bolovsrolgui teneguud dee ta nar…gesen murtluu nutiin bichig ogokhgui bna geed neg khuukhniig barij edekhnee teneg zaluu…!!!

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.70.34.146

Zakh deer languu tureesledeg khumuus khetsuu dee. Bugdeeree neg neg kasiin mashin gargana gedeg. Bid oilgoj bna aa

Avatar

Зочин 2018-04-12 122.201.26.172

Мэдээний сэдэв гоё боловч агуулга авах юм алга даа.

Avatar

zochin 2018-04-12 202.131.225.150

зарим дэлгүүрүүд хямдарсан бараанд баримт өгөхгүй гэх юм. энэ буруу шүү дээ. бид төлсөн төлбөрийнхөө баримтыг л авах гэж байхад

Avatar

Зочин 2018-04-12 65.49.68.205

БҮГДИЙГ НЬ ТӨЛҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ТӨЛӨӨГҮЙ ААН болон хувь хүмүүсийг хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочи 2018-04-12 66.181.169.114

Захуудыг, тэр ч байтугай нотариатчидыг нэмүү өртөгийн тооцоо, хяналтад оруулмаар байна.

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.131.242.254

эхлээд ядаж тавтараа багасгаад бүх хүн ижилхэн татвар төлдөг болчихвол монгол улс маань хөгжихөд асуудал алга байна шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.131.242.254

х дэлгүүрийн баруун талын солонгос гоо сайханы бараа зардаг хэдэн лангуу байна аа . татвар гэж юу юм гэх шиг баримт энэ тэр өгдөггүй ч гэх шиг их лдодигор амьтад шилбэлзээд хялалзаад байх юм. нэг шалгаад үзэх боломж татварын хэдэд байдаггүй л бололтой . зөндөө л олон удаа холбогдох утасанд нь хэлсэн нэмэргүй бололтой дог.

Avatar

Хэцүү байна 2018-04-12 112.72.11.108

Бүх нийтээр нь өгүүлээчээ шудрага өрсөлдмөөр байна шд.зарим нь бүр өгөхгүй байхад яаж өрсөлдхийн.энийг болиулаад шууд албан журмаар татдаг ьатварьай бол санаа амар ажил хиймээр байх юм

Avatar

Хэцүү байна 2018-04-12 112.72.11.108

Бүх нийтээр нь өгүүлээчээ шудрага өрсөлдмөөр байна шд.зарим нь бүр өгөхгүй байхад яаж өрсөлдхийн.энийг болиулаад шууд албан журмаар татдаг ьатварьай бол санаа амар ажил хиймээр байх юм

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.57.95.91

Нөотгүй үнээр авах сонголт үлдээгээрэй. Сугалааны төлөө нөот төлөөд тэрнийхээ өчүүхэн хувиййг буцаан авах хүсэл алга. Жижиг худалдаа эрхэлдэг хүнийг бараа эргэлтийн хамаг мөнгөөрөө баримт хэвлэдэг машин ав гэж шахах хэрэггүйдээ. Сугалаанд оролцох гээд байгаа нь томхон дэлгүүрээс аваач дээ.

Avatar

зочин 2018-04-12 64.119.22.26

УЛААНБААТАР ИХ ДЭЛГҮҮР ӨГДӨГГҮЙГ АНХААР

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.161.60

NOAT ogoogui heniig ch hatuu torgoh ni zuitei. Bugd l ijilhen NOAT ogon tatvaraa tolj huuli bieluuleh yostoi.

Avatar

Эбаримтыг болиул 2018-04-12 103.26.195.198

Эбаримтыг бүгдээс нэгэнт авч чадахгүйгээс хойш энэ хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулж өгөх эх оронч гишүүн байна уу. Хэрэв эбаримт аа олгоод эргээд аж ахуй нэгжид төрөөс тодорхой урамшуулал түүнд бусад төрлийн татвар тооцоог нь хөнгөлдөг болчихвол мөн сайн. Одоо энэ эбаримт үйлчилгээ явуулж байгаа бүхэнд үнэн гай болж байна.мандах нарнаас жаргах наран хүртэл ажилж ажилчихаад олсон багахан төгрөгөө татвар нэрээр өгөх нь хэцүү байна. Ядаж байхад төлсөн татварыг минь зөв зохистой зарцуулж чаддаг төр байсан болч яахав гэтэл новшнууд төрөөс дэндүү өндөр цалин аваад амьдарч байна. Би ийм шудрагабус зүйлийг тэвчихгүй….. Иргэний хөдөлгөөнүүд мөн ажил олгогч эздийн холбоо төрийн бус байгууллагууд энэ талаар зөв зохистой санаачлага гаргаж ажилаач….

Avatar

Тунгалагтуяа 2018-04-12 112.72.11.124

Тунгалагтуяа

Avatar

Тунгалагтуяа 2018-04-12 112.72.11.124

Тунгалагтуяа

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.57.92.203

Бүгдээс нь л нөат ав тэгэхгүй бол төлөөгүй нь хямд төлсөн нь үнэтэй төлж байгаан хохироод дампуурна

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.21.126.30

Яг зөв. Бүгд НӨТ төлөгч болох ёстой. Хуульд өөрчлөлт оруулах хэрэгтэй.

Avatar

Н 2018-04-12 64.119.26.82

Бүх зах худалдааны төвүүдээ нөат.д хамруулчаад торго за

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.26.82

Яг үнэн жижиг дэлгүүрүүд бол бүх бараагаа захаас татаж бхад яаж нөат өгөх юм тийм тэнэг алдагдалтай юм гэж хаа бсийн

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.203

sugalaagaa boliod butsaan olgoltiin huvia nemeh heregtei bish uu.Hereglegchdiin harmaanaas garch bgaa mungunii 20 huviig ugdug ni arai l baga bn.hereglegch 4 huvi aj ahuin negj 4 huvi zasag uilchilgee uzuulseniihee tuluu 2 huviig avbal shudarga bolno.

Avatar

Энэ их зөв сонголт 2018-04-12 103.26.195.198

Энэ хүний гаргасан санааг хэрэгжүүлж өгөх эх оронч байна уу
Мундаг санаа байна. Энэ баыдлаараа ахиад удвал гинжин урвалаараа бүгд л ядуурна даа өөдлөх байх гэж бодоод ч хэрэггүй.эбаримтыг байхгүй болгоё нийтээрээ эсэргүйцэж дэмжижгээе

Avatar

bolormaa 2018-04-12 103.229.122.199

машин ачдаг газарт 70,000 төгрөг тушаасан НӨАТ баримт авъя гэхэд өгөөгүй, бас энэ нотариатад 130,000 төгрөг тушаахад бас НӨАТ баримт өгөхгүй байнаа, эдгээр байгууллага нь өгөх ёстой юу надад хариу өгөөч

Avatar

10% аа нэмж толоод ав 2018-04-12 64.119.21.250

NUT -ийн баримтаа авья гэхээр 10% – нэмж толоод ав гээд гурийгээд суучихдаг газар бас бна Гранд Плазагийн 1 давхарт бдг Хулсан бутээгдэхуун худалддаг дэлгуур ийм маягаар одий хурч бн шуу Ийм байж болох уу

Avatar

х 2018-04-12 49.0.135.174

комоосоо хэвлэж болоод байхад заавал хэвлэх төхөөрөмж ав гэсэн байна лээ

Avatar

х 2018-04-12 49.0.135.174

бүх л газрууд зах, эмнэлэг, зэргийгээ эхлээд ebarimttai болгох хэрэгтэй шүү дээ

Avatar

KNDCBAKJ 2018-04-12 112.72.14.148

JIJIGXEN CH GESEN BIZNES XIIJ BAIGAA XUMUUSEE DARAMTALJ BAIXAAR TATVART AVSAN MONGON DEEREE ILUU XYANALT TAVI

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.70.40.154

Онгоцны билетийн кассууд баримт өгдөггүй. Аэрофлот лав баримт ч өгөөгүй.

Avatar

иргэн 2018-04-12 27.123.212.142

эмнэлгүүдээс бас нэхэх юм.том сувилал хувийн том эмнэлгүүдээс авна биз.цөөхөн хүн үздэг түрээс төлдөг газруудаас аваад байх хэрэггүй ш тэ.зааг гаргамаар юм.арай ядан өдөр хоногоо залгуулж улсаас нэг ч дэмжлэг авдаггүй явж байгаа газраа жаахан ч гэсэн дэмжээд өгдөг төртэй байхыг хүсэж байна.татварын баахан улсыг цалинжуулж ажиладаг.улс дүүрэг гээд баахан улсыг тэжээж байна.

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.212.142

орлого муутай өнөө маргаашаа болгож байгаа ард түмнээ нөт баримт гэдгээр дарамталж хэрэгцээгүй баахан цаас гаргуулж ажилыг нь хийлгэхгүй зовоочих юм.дэлгүүр том рёсторон зэрэгтээ тавиулна биз дэ.өдөрт хүн муутай шйлчилгээ явуулдаг газаруудыг харж үзэх хэрэгтэй ш тэ.нийгмийн даатгал.хүн амын аж ахуй нэгжийн гээд зөндөө татьар төлөөд явж байгаа улсаас нэг ч юм хүсээгүй аваагүй жижиг ажахуйн нэгжээ битгий зовоогоочээ баян улсын мөнгө идсэн [Хориотой Үг] нараас авч чададгүй биз дэ.үнэн ларамттай амьдрах юм.татварын гэж бидний мөнгөөр тэжээглсэн юмнууд дарамттай хэцүү юмаа.

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.57.94.14

Жижиг худалдааны газрууд, захуудын худалдагч нарыг НӨАТ д яаралтай хамруулаачээ, Татварынхаан!!!

Avatar

Зочин 2018-04-12

Энэ тухй их л яоих юм Гэсэн ч бахь баыдагаараа .

Avatar

Иргэн 2018-04-12 202.21.118.138

Хамгийн гол нь татварын мөнгө хураагаад төрийнхөн дараа нь зөв зарцуулж байна уу гэдэг гол асуудал. Манай томчуудын хэрэглээ өндөр, биднээс хураасан мөнгөөр том машин унаж, хүүхдээ зөөж, бүүр сүүлдээ хаусанд хүртэл ((Пүрэвбаатар)) үнэгүй амьдардаг юм байна гэдгийг ойлгодог боллоо. Талхны мөнгөө олж байгаа захын лангуу түрээслэгч нараас татвар авахаас татгалзах хэрэгтэй. тийм хууль санаачлагч байна уу

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.143

2% биш 10% хувиа авмаар бна.2 бол доромжилсон хувь шдээ.дээр нь САРУУЛ,ОРХОН захуудын павилонуудыг хамруулмаар бна.

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.209

Тэнэгг гэхэд дэндуу тэнэг ард тумэн шуу 10 хувийн татвар тольеоо толмоор байшдээ шээд уурлаад байхын 10 хувийнх нь 0.2 хувийг буцааж огохоор боон баяр болоод ардчилсан намын хийсэн хамгийн мундаг ажил гээд байх юм ероосоо ойлгохгуй бн

Avatar

Зочин 2018-04-12 122.201.21.54

Уучлаарай огт өгдөггүй байсныг өгдөг болгосон. 10 хувь болгох эсэх нь эдийн засгийн байдал улс төрчдөөс хамаатай байх

Avatar

zochin 2018-04-12 202.179.24.65

Baynzurch duurgiin zach E barimt avii gech deer oodoos gaichaad mangartaad baidag

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.93

kodiig ni xeleed bichuulexeer suglaand burtgegdexuu

Avatar

Зочин 2018-04-12

Нарантуул, Бөмбөгөр, Барс, Хүчит шонхор зэрэг захуудыг эхний ээлжинд баримт өгдөг болгомоор байна.

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.26.34

3,4-р хороололын Нар хүүхдийн хувцасны дэлгүүр, бусад хүүхдийн хувцастай лангуунууд ч гэсэн өгөхгүй байгаа. Зүгээр цалин аваад сууж байгаа татварын байцаагч нар хүн загнаж байхаар ажлаа хийгээчээ

Avatar