"Л.Чинбат бөхчүүдийг мөнгөөр эргүүлж байна" | News.MN

"Л.Чинбат бөхчүүдийг мөнгөөр эргүүлж байна"

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.12-нд нийтлэгдсэн

Үндэсний бөх "Их Эе"

"Л.Чинбат бөхчүүдийг мөнгөөр эргүүлж байна"

"Л.Чинбат бөхчүүдийг мөнгөөр эргүүлж байна"

Монголын Үндэсний бөхийн холбооноос өнөөдөр /2018.04.12/ яаралтай хэвлэлийн хурлыг “Монгол ньюс” мэдээллийн төвд зарлав. Энэхүү хуралд тус холбооны дэд тэргүүн, улсын заан Ц.Магалжав, гүйцэтгэх захирал, улсын заан Б.Сайнбаяр, тэргүүлэгч гишүүн И.Доржсамбуу болон өмгөөлөгч Д.Одонтунгалаг нар оролцлоо. Өнөөдрийн хурал товлосон цагаас хугацаа хэтэрсэн. Учир нь хурлын төгсгөлд дархан аварга Хорлоогийн Баянмөнх, М.Хүдэрбаатар нар орж ирсэн юм.

Ингээд өнөөдрийн хурлын үйл явцыг хүргэж  байна.

БӨХИЙН ӨРГӨӨНД ХҮЧ ХЭРЭГЛЭН ОРНО ГЭВ

Хурлын эхэнд Бөхийн холбооны дэд тэргүүн Ц.Магалжав яаралтай хурлыг хийх болсон талаараа тайлбарласан юм.

Тэрбээр “Үндэсний баяр наадамд зургаан удаа түрүүлж, чөлөөт бөхийн олимпийн наадмаас мөнгө, ДАШТ-ээс хүрэл медаль хүртэж байсан Хөдөлмөрийн баатар, гавьяат тамирчин, даяар дуурсагдах далай даян дархан аварга Жигжидийн Мөнхбат аварга бурхны оронд заларсан энэ үед хэвлэлийн хурал хийх болсондоо харамсаж байна. Учир нь өчигдөр “Монгол HD” телевизийн байранд хэсэг бөхчүүдийг цуглуулж, хурал болсноос гадна хэвлэл мэдээллээр Бөхийн холбооны  ташаа мэдээллийг энэ үед гаргаж байгаад нь харамсаж яаралтай хурал хийхээс аргагүй боллоо.

Цагийг эзэлсэн дархан аваргын бурхан болсон энэ үед хийж байгаа үйлдлээ түр зогсоогоочээ гэдгийг Л.Чинбат захиралд утсаар хэлсэн. Гэтэл тэрбээр төлбөртэй мэдээллийг мэдээллийн сайтуудаар тавьж  байна. Мөн өчигдөр өөрийн телевизийн байранд болсон хурал, уулзалтын үеэр “Би Бөхийн холбооны тэргүүн болсон. Оюуны өмчийн газраас тамга, гэрчилгээ өгсөн.” Тиймээс хуулийн дагуу тамга тэмдэг байгаа учраас ирэх бямба гаригт (2018.04.14) Бөхийн өргөөнд дайрч орно. Үүнд хамгаалалтын баг ажиллана.” гэсэн мэдээллийг бөхчүүдэд өгчээ. Энэ талаар бөхчүүд бидэнд мэдээлсэн учраас бид яаралтай хурлыг хийхээс аргагүйд хүрлээ. Өмнө нь Бөхийн өргөөнд хоёр удаа дайран орох гэсэн ородлого гарч, зарим бөхчүүд шатаасан ч яахав гэж зохисгүй зүйл ярьсан байна. Бид Бөхийн холбоо, Бөхийн өргөөг авах юм бол бөхийн бай шагналыг нэмж, бөхчүүдийг цалинтай болгох зэрэг болзол тавьж, тэднээр гарын үсэг зуруулан авч үлдсэн байна. Эмх замбараагүй байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлээд Цагдаагийн ерөнхий газар болон Шүүхийн байгууллагууд, Прокурорын газарт бүгдэд нь хандана. Мөн бөхчүүддээ хандаж хэн нэгэн мөнгөтэй хүний ятгалаганд орж, талцуулж байгаа энэ асуудалд орохгүй байхыг сануулж байгаа. Уг нь бид дөрөвдүгээр сарын 9-ний өдөр Л.Чинбат даргатай уулзаж, хамтран ажиллах талаар ярилцсан. Гэтэл маргааш нь бөхчүүдийг цуглуулж, хуралдан Бөхийн өргөөнд хүч хэрэглэн дайран орно гэсэн үйлдэл гаргаж, хэвлэл мэдээллээр төлбөртэй мэдээлэл гаргаж байгаад харамсаж байна” гэв.

Мөн энэ удаа хуулийн байгууллагуудын зарим хүмүүс албан тушаалын нөлөөнд автаж, шийдвэрийг яаралтай хүргүүлэх зэрэг хууль бус үйлдэл гарлаа. Тодруулбал, Үндэсний бөхийн “Их Эе” хуралдаан болохын өмнө уг хурлыг хуралдуулахгүй гэсэн Шүүхийн шийдвэрийг гарсан өдөр нь Р.Нямдоржид өөрийн биеэр гардуулна гэсэн үймээнийг Бөхийн өргөөнд хийсэн. Мөн Оюуны өмчийн улсын бүртгэлийн байцаагч н.Оюунмаа нарын хүмүүс албан тушаалтын нөлөөнд автаж, хуурамч тамга, гэрчилгээг гаргасан зэрэг хууль бус үйлдэл болсон гэдгийг хэлэв.

Л.ЧИНБАТ НЬ ОРОН ТООНЫ БУС ГИШҮҮН УЧРААС ДҮРЭМ ЗӨРЧЖЭЭ

Хуулийн зөвлөх, өмгөөлөгч Д.Одонтунгалаг дараах тайлбарыг өглөө.

2017 оны тавдугаар сарын 28-ны өдөр болсон ээлжит бус “Их Эе” хурал нь өөрөө Үндэсний бөхийн холбооны дүрмийг зөрчсөн байна. Дүрмээр бол тэргүүнээр сонгогдсон хүн нь орон тооных байх ёстой гэж заасан байдаг. Гэтэл Л.Чинбат нь орон тооны бус этгээд байна. Энэ хурлаас Цэцдийн зөвлөлийг сонгосон ч Бөхийн холбооны дүрмээ зөрчсөн учраас үүнтэй холбоотойгоор хууль бус тооцуулах маргааныг манай талаас гаргасан. Мөн үүнээс гадна Улсын бүртгэлээс гаргасан тамга, гэрчилгээ байна.Улсын бүртгэл үнэн зөв байх ёстой гэж хуулинд заасан байгаа.

Бүртгэл хийсэн үндэслэл болох нотлох баримтууд нь өөрөө ээлжит бус хурал нь нээлттэй болоогүйгээс гадна нийт бөхчүүд хуралдаа ороогүй. Төрийн бус байгууллагын холбогдох заалтыг зөрчсөн учраас энэ хуралдааныг хүчингүй болгох маргаан явж байгаа учраас эцсийн шийдвэрийг хэлэх боломжгүй байна” гэв.

2017 оны тавдугаар сарын 28-д болсон ээлжит бус “Их Эе”-д нийт 42 бөх, гишүүд оролцжээ. Гэтэл 2018 оны гуравдугаар сарын 24-нд болсон ээлжит “Их Эе”-д 200 гишүүнээс 151 нь мандатаа авч албан ёсоор хуралдаа суусан нь хууль ёсны шаадлага хангасан гэсэн хуулийн үндэслэлтэй гэв.

Хурлын төгсгөлд 2017 оны тавдугаар сард болсон Үндэсний бөхийн холбооны ээлжит бус “Их Эе”-ийн хуралдаанаас сонгогдсон Цэцдийн зөвлөлийн гишүүн М.Хүдэрбаатар болон дархан аварга Хорлоогийн Баянмөнх нар дараах тайлбарыг өглөө.

БӨХИЙН ХОЛБООГ АЛБАН ЁСНЫ БӨХИЙН ХОЛБОО ГЭЖ ҮЗЭХГҮЙ

Х.Баянмөнх:

2002 оны дөрөвдүгээр “Их Эе” хурлын ямар ч хүчин төгөлдөр бичиг байхгүй. Зургадугаар “Их Эе” хурлыг хүчээр хийж, намайг хүчээр хөөн гаргаж байсан. Мөн сая наймдугаар их хурлыг Б.Бат-Эрдэнэ даргалж, ард иргэдийн толгойг эргүүлчихлээ. Хуулийн дагуу явах хэрэгтэй. Би Үндэсний бөхийн холбоог албан ёсны Бөхийн холбоо гэж үзэхгүй.  Би нэг зүйлийг баримталдаг. Монголын ард түмэнд үнэн үг хэл. Худал үг хэлж болохгүй. Би худал үг нэгийг ч хэлж болохгүй. Өнөөдөр Улсын бүртгэлийг хүчингүй болгож байна. Шүүхийн шийдвэрийн захирамж гарчихсан байхад үгүйсгэж байна. Би цаашид дахин 10 жил бөхийн төлөө зүтгэх чадвар байна. Оюун ухаан мөнхөд байдаг. Энэ Бөхийн холбоог бөхчүүдээс гадна энгийн иргэд авах ёстой. Би болоогүй байна. Бөхийнхөө төлөө тэмцэнэ. 

М.Хүдэрбаатар: 

Та бүгдийн наад тамга, гэрчилгээ хүчингүй болсон. Энд албан ёсны гурван шатны шүүхийн шийдвэр гарсан байна. Энд Л.Чинбат тэргүүн гэж байна. Та бүхэн яагаад ард түмнийг хууран мэхэлж, худал мэдээлэл хүргээд байгаа юм бэ? Би бөхийн талаар олон ажил хийсэн. Цаашид бөхийн холбоог шинэчлэхийг хүсэж байна. Дээд шүүхийн тогтоол гарчаад байхад хууль бус гэж хэлээд байна. Бөхийн холбоонд ямар үймээн гарсныг олон түмэн харсан. Би Хэнтий аймгийн Бөхийн холбооны тэргүүнээр ажиллаж байсан. Албан ёсоор хөөгдөөгүй. Би аймгийнхаа холбоонд ажиллахдаа Бөхийн холбооноос илүү их ажлыг хийж, санаачилсан. Тиймээс надад ганцхан шинэчлэл хийх шаардлага байна.

180 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

чинбат хэрэггүй 2018-04-12 202.180.220.81

чинбат худлаа шүү чинбат зүгээр л эдийн шунал нь буцалж байгаа одоо монгол бөхөд төмс шахах ньлдээ бас бөхчүүдээр нөгөө луйвардсан алтны лиценүзүүдээ хамгаалуулах санаа байгаа өөр юуч байхгүй хар [Хориотой Үг] л алар

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.131.243.162

Допинг сүхбат, хадаа аваргыг захиалгаар [Хориотой Үг] хийсэн баянмөнх, монголын алтыг ухаж баяжсан чинбат гэх 3 хогийн пиздец Монголоос зайлсан бай даа!!!

Avatar

Бэк 2018-04-12 203.91.115.40

Энэ бузар өвгөн өттөй хүүхэн хамгийн сүүлд …ждээ ердөө тогтож чадахаа байлаа.

Avatar

Зочин 2018-04-12 59.153.112.172

Амархан юм шиг юм ярих юм хүүрнүүд чинь, буруу эрхэлсэн хүүхдийн хүзүү бухын хүзүүнээс хүчтэй гэж хүний нэр төрийг өөрсдөө ерөөсөө бодохгүй юмаа,дархан аварга хүний нэр төрөнд халдаж болдгиймуу энэ чинь

Avatar

Abarga 2018-04-12 64.119.24.103

Ene dorbod obgon uhehdee ner hundtei baigaach.bohiin holboog bohchuud medeg.chinbat shig tomsnii sab hiih ajil bish .

Avatar

Зочин 2018-04-12 122.201.21.103

ЧИНБАА БУРУУ ЗАМААР ЖИЛИЙЧИХЛЭЭ ДЭЭ. САНАА БОДОЛ НЬ ТЭНЭЭД СҮҮЛДЭЭ МОНГОЛЫН ТЭРГҮҮНД МӨРӨӨДӨЖ Ч ҮЗЭЖ БАЙХ ШИГ. АРАЙ Л БУРУУ ЯВЧИХЛАА ДАА

Avatar

Зочин 2018-04-12

мэдэхгүй юмаа мэддэг юм шиг ярьдаггүй ичдэг бмаар юм энэ хүмүүс алдартай хүний нэр төр гутаагаад

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.212.141

ҮНДЭСНИЙ БӨХӨД ЯМАР ЮМНЫ ШИНЭЧЛЭЛ ХЭРЭГТЭЙ БАЙДЫН ОДОО ГОЁ Л БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.14.38.130

Баянмөнх ичээч. Хүүхэд нохойтой хэрэлдээд.. Хүний зарласан цаг дээр бүдүүлгээр дайрч орж хэрүүл хийхээ ичээч.

Avatar

Зочин 2018-04-12

Зөв зүйлийн үнэ цэнийг ойлгодог болчоод олон юм ярь, тэгснээс хүний хийснийг шүүмжилхээ больцгоо

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.15.194

Баянаа аварга та боль доо. Энэ 3 залууг их зүйл ярьчих вий гэж яаран сандран хэвлэлийн хурал дундуур нь орж үймүүлээд. Хэлэх зүйлээ тусдаа цаг аваад мэдээллээ хийх нь зүйтэй. Залуучуудыг нас, цолоороо далайлгаж үг хэлийг нь хорих бодолтой, нийгэмд өгөх мэдээллийг нь сарниулах зорилготой л очсон байдал харагдаад байсан. Танаас үнэн зүйл гээч юм гарахгүй л байна. Бөхчүүд голдуу хүмүүс нийтэд ил тод хурлаа хийгээд шийдвэрээ гаргаад явж байгаа нь харин зөв.

Avatar

Зочин 2018-04-12

Чаддаг нь чаддагаа хийе.Чадахгүй нь гүйх нохойд зогсох нохой садаа гэгч болж байна. Шинэчлэлийг муулж байдаг хоосон мэдэмхийрхээ болий.Хууль ёсны л байя, Ардчилсан төрөө дээдлэе. Өнгөрсөн ялзарсан холбоог үүрд мартъя

Avatar

Iim hun baisan gej uu 2018-04-12 43.228.131.17

Ardchilsan Namiin ner tur Bayanmunkhuus bolj navs unaj bna daa, Ene huneer AN-iin mun Tsagiig ezelsen ih avargiin nereer Songuuliin surtchilgaa hiideg baisan shu, Iim hun baisan gej uu

Avatar

hangal 2018-04-12 202.179.4.134

baynaa avarga odoo bolildoo ta nariin sanaa butehgui ee

Avatar

hangal 2018-04-12 202.179.4.134

unen ym uneneeree saihan

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.31.126

ЕР НЬ ЭНЭ ЦАГ МӨЧӨӨС ҮХЭЖ ЧАДАХ ХҮН Л УЛС ТӨРД ЗҮТГЭЭРЭЙ. УЛС ЭХ ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ ҮХЭЖ ЧАДАХ АЛУУЛЖ ЧАДАХ ХҮН Л ТӨРД БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ. МЛНГОЛЧУУДЫН ЭРХ АШИГ НААНАДАЖ ХЭДЭН АМЬНЫ ҮНЭТЭЙ ЮМ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.31.126

БАЯНАА АВАРГА ЯАДЫН АХ ДҮҮ ҮР ХҮҮХДДЭЭ А.СҮХБАТААР ДАМЖУУЛЖ ЗУУЧЛУУЛАН ГАЧУУРТААС БААХАН ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ЗЭЭЛ ТУСЛАМЖ Л АВАА БИЗ. ТЭРНИЙХЭЭ ТӨЛӨӨСИЙГ ТӨЛӨХ ГЭЖ НЭР ХҮНДЭЭ БАРЖ БАЯД ТҮМНЭЭ ЭВГҮЙ БАЙДАЛД ОРУУЛЖ ИЧЭЭЧИХ ШИГ БОЛЛОО. ТЭР АВАРГЫН ҮР ХҮҮХДҮҮД ЭЦГИЙНХЭЭ НЭР ХҮНДИЙГ БОДООРОЙ. МӨНГӨТЭЙ ХҮН ДАГАЖ БАЙГААД ЭВГҮЙ ХАЛТИРЧ БАЙНА ШҮҮҮ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.31.126

ЧИНБАТЫН ЗЭС НЬ АЛЬ ЭРТ ЦУХУЙСАН Ш ДЭЭ. САЯЫН ӨНГӨРДӨГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛИАР БИЕ ДААЖ Ч ҮЗЧИХ ГЭЭД НАМААС ДЭВШҮҮЛБЭЛ БАС ҮЗЧИХ ГЭЭЛ БААТАР МААТАР БОЛООЛ БЭЛТГЭЛЭЭ ХИЙГЭЭД БАЙГАА НЬ ХЭНД Ч ОЙЛГОМЖТОЙ БОЛСОН. БӨХӨӨР МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ СЭТГЭЛИЙГ ТАТАЖ УЛАМ ИХ ТАНИГДАЖ БАЙГААД МУ-ЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХ МОНГОЛЫН ТРАМП ПОРОШЕНКО БОЛЖ ТОДРОХ МӨРӨӨДӨЛТЭЙ НЬ ЭЦЭСТ НЬ ИЙМ ИНЭЭДЭМТЭЙ ХЭРҮҮЛИЙН ГОЛ ДҮР БОЛГОЖ БАЙГАА ЮМ. БӨХЧҮҮД ТЭР ЧИГЭЭРЭЭ ХУРАЛДСАН НЬ Л ЖИНХЭНЭ ИХ ЭЕ ШҮҮ ДЭЭ. 200 БӨХӨӨС ТЭРГҮҮНЭЭР ТОДРОХ 50 БӨХӨӨС ТЭРГҮҮНЭЭР ТОДРОХ ХОЁРТ ЯЛГАА БИЙ БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.31.126

ХОЁР МӨНХ. ЭНЭ БОЛ ЦАГИЙГ ЭЗЭЛСЭН ХОЁР АВАРГЫН БРЕНД НЭР Л ДЭЭ. НЭГ БУРХАН БОЛОХОД НӨГӨӨДӨХ НАДАД ДАХИАД 10 ЖИЛ ХЭРҮҮЛ ТЭМЦЭЛ ХИЙХ ЧАДАЛ БАЙНА ГЭЭД ГАЙХУУЛААД БАЙХААР ЧИНЬ ХҮМҮҮСТ СОНИН САНАГДААД ЯВЧДЫН БАЙГАА БИЗ ДЭЭ. ГЭХДЭЭ БӨХӨД ХАЙРТАЙ МОНГОЛ ТҮМЭН БАЯНАА АВАРГАА ОЙЛГОНОО ОЙЛГОНО. ХӨГШИН ХҮН СЭТГЭЛИЙН ХӨӨРЛӨӨР Л АВААД ХАЯЧИХ БОЛЛОО.

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.31.126

БАЯНМӨНХ АВАРГА МААНЬ УВСЧУУДЫНХАА НЭР ХҮНДИЙГ Ч ЁСТОЙ НЭГ УНАГАЛАА. ЯДАЖ 49 ХОНОГЫГ ӨНГӨРҮҮЛЭЭТЭХГҮЙ. ОЛОН ОЛОН ХАЛХЧУУД ДӨРВӨД ҮНЭХЭЭР ТИЙМ МУУ МУУХАЙ ГЭДЭГ ДЭЭР ГАЙХДАГ ЭРГЭЛЗДЭГ БАЙСАН. БАЯНАА АВАРГА АВААЧААД БАТЛААД БАТЛААД ЗАРЛААД ТУНХАГЛААД ОДОО ЭНЭ ЦАГИЙН ХҮМҮҮСТ Л МАРТАГДАХААРГҮЙ АМНЫ БАЙ БОЛГООД ХАЯЧИХЫН.

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.179.19

ЧИНБАТ АА ЧИ УВСЫНХАНД ХОВСДУУЛСАНАА МЭДДЭГ ҮҮ. ЧИ БӨХӨД ДУРТАЙ БАЙНГЫН ШАХУУ ҮЗЭГЧ БАЙСАН, ЖИЖИГ СҮХБАТЫГ ШҮТЭН БИШРЭГЧ БАЙДЛЫГ ЧИНЬ АШИГЛААД ЧАМАЙГ ХОВСДОХ УРХИ ЭРТНЭЭС БЭЛДСЭН БАЙХ. ЦУСАН ӨНГӨТЭЙ ГАЗАР ОЧИЖ ХӨРВӨӨЖ ХАР ХОВСНООСОО САЛ

Avatar

zochin 2018-04-12 202.131.244.116

baynaa abargiig demjij bna bi halh hun

Avatar

ГАЛАА 2018-04-12 103.240.241.32

ЧИНБАТ БАТ-ЭРДЭНЭ 2-Н БУРУУ ОГТ БАХГҮЙ НЯМДОРЖ ДАНЗАН 2 Л БҮХ АХ ДҮҮСЭЭРЭЭ ИДЭХ ГЭЖ 20ЖИЛ ШШҮХ ЦАГДАА ГЭЖ ИДЭЭД ХАНАЖ ЦАДАЛГҮЙ ДАХИН ИДЭХИЙН ТУЛД АХ ДҮҮСЭЭ АЖИЛД НЬ ҮЛДЭЭХ ГЭЖ 2 АВАРГА 2 ЗААНД АЛБАН ТУШААЛАА 2ДАХИН ҮРЖЭЭД ӨГСӨНӨӨС БОЛСОН Ш ТЭЭ

Avatar

Unen 2018-04-12 202.21.98.174

Чинбатад өгөө малнуудаа

Avatar

зочин 2018-04-12 150.129.140.151

Хэн нэгэн ухаалаг нь дунд нь орж зохицуулахгүй бол аль аль нь хуулинйхнаас танил талаа ашиглаж байна, аль аль нь мөнгө төгрөг гаргаж ч байгаа байх. Одоо тэгээд монголчуудын нутаг нугаараа талцдаг тэнэг занг бүр дэвэргэж гүйцлээ. Бат-Эрдэнэ аваргад найдаж байгаа боловч ухаалаг зан гаргаж шинж алга даа, тийм чадвар ч байгаа юму уу бүүмэд. Баагий аварга ингээд дуугүй болчихоод хүмүүсийг "далдаас, чмээгүй" удирдаад байдаг зантай. Өөрөө ил гарч ирээд л аль аль таыг нь сонсоод зохицуулах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2018-04-12 150.129.140.151

Нямдорж гуай энэ олон жил болж байхад сөргөлдөөд байгаа хүмүүстэйгээ уулзаж учраад, эвийг нь олоод зохицуулчих ёстой байсымаа. "Энэ нөхөр бол чадахгүй, тэр бол огт болохгүй адгийн хүн" гээд л нөгөөдүүлийнхээ дургүйг хүргээд байсан л даа. Нөгөөдүүл нь ч гэсэн зөрүүд бухнууд.

Avatar

Зочин 2018-04-12

Энэ бух хэруул тэмцэл нь еерее ундэсний бех гээчийн мен чанараас болж байгаа юм аа, ундэсний бехийн мен чанар нь хэмжээ хязгааргуй шунал, атаа жетее, жалга довны узэл зэрэг болой

Avatar

D 2018-04-12

Gantogtohoo aaviigaa avaachee arai aimaar ymaa.

Avatar

Гацуурт болиочээ 2018-04-12 64.119.21.220

Гацууртын чинбат гэдэг хүн больчихооч. Энэ хүний хийж буйг хараад хүндлэх сэтгэл төрлөх байсан. Одоо бүр дургүй хүрчихлээ. Тэр шоунуудыг үзэхгүй цаашид . Балиар газар юм бна. Шоунуудыг нь үнэндээ авьяаслаг залуучууд босгож бгаа ш дээ.

Avatar

Гацуурт болиочээ 2018-04-12 64.119.21.220

Гацууртын чинбат гэдэг хүн больчихооч. Энэ хүний хийж буйг хараад хүндлэх сэтгэл төрлөх байсан. Одоо бүр дургүй хүрчихлээ. Тэр шоунуудыг үзэхгүй цаашид . Балиар газар юм бна. Шоунуудыг нь үнэндээ авьяаслаг залуучууд босгож бгаа ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 124.158.109.140

Хажууд нь бас Ү. Хүрэлбаатар юу ч билээ дээ…

Avatar

Гацуурт болиочээ 2018-04-12 64.119.21.220

Гацууртын чинбат гэдэг хүн больчихооч. Энэ хүний хийж буйг хараад хүндлэх сэтгэл төрлөх байсан. Одоо бүр дургүй хүрчихлээ. Тэр шоунуудыг үзэхгүй цаашид . Балиар газар юм бна. Шоунуудыг нь үнэндээ авьяаслаг залуучууд босгож бгаа ш дээ.

Avatar

Шударга 2018-04-12 103.57.92.212

Болимоор юм аа.Баянаа аварга аа, та даанч яаваа. Их аваргыг маань хөдөөлүүлээгүй байхад та энд ирж хэрүүл тэмцэл хийж байх гэж. Нөгөө монгол бөхийн сайхан жудаг хаачив аа. Үнэхээр хэлэх үг алга. За тэр Хүдэрбаатар гэж боривных нь баас арилаагүй нөхөр хэрээ мэдэж байгаа юм байх даа. Хэнтийд юу хийсийм. Одоо Монгол бөхийн өргөөг аваад юу хийх юм. Чи Баянаа аваргыг дагуулж ирж байгаа юм уу. Чи цээрлэл үзнэ ээ. Ёстой горьд. Чамаар Монгол бөхийн холбоо дутах юм уу. Зүгээр л Тэр Хэнтий рүүгээ [Хориотой Үг]. Чамд багтаж шингэх газар байхгүй. Газрын хаанаас гарч ирсэн бузар вэ.

Avatar

C 2018-04-12

Bayanmunh avarga Ta odoo bolioch ymar uvaigui ym be?chinbat ta companihaa ajilchiddaa ymar tsalin ugdug bilee Ta bas bolioch.Hun chanar geh ym bna uu????

Avatar

Зочин 2018-04-12 59.153.112.153

Хүдэрбаатараа чи сүүл үед айхтар [Хориотой Үг] худалч болж бгаа шүү бага дээр татаж авбал чамд өлзийтэй

Avatar

Zochin 2018-04-12

Yagaad ingej hudlaa yaridag um be 66.181.188.112 chamaig mednee chi hulgaich shuu dee

Avatar

zochi 2018-04-12 103.229.122.117

Chinbat guai odoo bnoo mongolin hamgiin saihan baigaltai gazarig awsan odoo zugeer bolno shunal ihdwel hestuu shuu nunjig gargad naad bohin orgoog orhildoo guij bainaaaaa

Avatar

БУЗАР ШИНГЭСЭН ХАР БАЯНАА 2018-04-12

ЭНЭ ХҮНИЙ ЯРИХЫГ СОНСООД БӨӨЛЖИС ЦУТГАВ!!! ХАР БАЯНАА ГЭГЧ ХАРААЛЫН БУЗАР ШИНГЭСЭН ЗЭТГЭР ЮМ БАЙНА!! ИЙМ БУЗАР ЖУДАГГҮЙ ХҮНИЙ ҮР ХҮҮХЭД ИХ ЗОВНО ДОО!! Өөртэй тань барилдаж явсан ИХ АВАРГА өнгөрлөө гэсэн БИ ИХ БАЯРЛАЖ БАЙНА бөхчүүд бөхийн төлөө явж байгаад… гэнэ үү. МАШ МУУХАЙ СОНОСОГДЛОО. ИЙМ БУЗАР ҮГ ҮР ХҮҮХДЭД НЪ МУУГААР ТУСДАГ ГЭДЭГ ДЭЭ!!

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.21.106.123

Баянмөнх ард нь байжээ. Шуналын тулам та нарт Монгол бөхийн ариун ногоон дэвжээг өгөхгүй шүү. Та нар тэмцэж чаддаг бол бөхдөө хайртай ард түмэн бид ч бас чадна. Та нар хүч хэрэглэж чаддаг бол 90 гаруй хувь нь та бүхний эсрэг бгаа Монголын ард түмэн ч бас чадна шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.16.177

Baterdenii hulsnii bicheechid ajilaa sain hj bn shu. Hediig avdiin boldo.

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.16.177

News.mn bitii baterdened pyaldagadaj neg tald orood bai.

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.188.112

Гацууртын Чинбат гэж Өвөрхангай, Сэлэнгэ аймгийн алтыг ухаж там болгосон шуналтан. Одоо өөрийн телевизийн шоуг үнэ төлбөргүй хийх гэж Бөхийн өргөөнд шунаж үхэх гэж байгаа нь энэ. Тэр одоо тэр Voice шоугаа улсын циркд өндөр үнэ төлж хийж байгаа юм ш дээ. Харж байгаарай хэрвээ Чинбат Бөхийн өргөөн авбал энэ мэт шоунууд Бөхийн өргөөнд болох биү. Бөхийн өргөө биш Шоуны өргөө болно биз. Түүнд өгч яасан ч болохгүй ээ. Дуусашгүй шуналтан. Мөнгө төлж байж Хөдөлмөрийн баатар цол авсан гэдэг юм

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.65

Битгий хуцацгаа хэруулийн бузруудаа эдийн шуналуудаа та нарын хэнд ч огохгуй ард тумний омч ард тумэн омчоо авна

Avatar

зочин 2018-04-12 182.160.3.201

Хүний сайн нь түрүүлж бурхны оронд очдог нь үнэн юм даа. Энэ Баянмөнх гэгч шуналын тулам болсон амьтан Монгол бөхийг хичнээн гутаах гэсэн юм бол доо. Наадмын талбайгаар дахиж орохгүй гэж ам тангараг тавьж байснаа бүр давраад бөхийн өргөөнд шунаад олон жил болж байна даа. Оолон бөхчүүдийг хорлосоныхоо нүглийг хэцүүхэн л давах байх даа.

Avatar

БУЗРЫН ХАР БАЯНАА БУРХНААС ТОМ ГЭСГЭЭЛ ХҮРТНЭЭЭ!!! 2018-04-12

ЭНЭ ХҮНИЙ ЯРИХЫГ СОНСООД БӨӨЛЖИС ЦУТГАВ!!! ХАР БАЯНАА ГЭГЧ ХАРААЛЫН БУЗАР ШИНГЭСЭН ЗЭТГЭР ЮМ БАЙНА!! ИЙМ БУЗАР ЖУДАГГҮЙ ХҮНИЙ ҮР ХҮҮХЭД ИХ ЗОВНО ДОО!! Өөртэй тань барилдаж явсан ИХ АВАРГА өнгөрлөө гэсэн БИ ИХ БАЯРЛАЖ БАЙНА бөхчүүд бөхийн төлөө явж байгаад… гэнэ үү. МАШ МУУХАЙ СОНОСОГДЛОО. ИЙМ БУЗАР ҮГ ҮР ХҮҮХДЭД НЪ МУУГААР ТУСДАГ ГЭДЭГ ДЭЭ!!

Avatar

GUZEET 2018-04-12 202.21.98.236

ҮХЭРНҮҮД ЭЭ! БИТГИЙ МӨӨРӨЛДӨӨД БАЙ!!!!!!! ӨМНӨХ АЖЛАА ХИЙЦГЭЭ. АНХ БАЙГУУЛСАН ХҮМҮҮСИЙГ НЬ ХҮНДЭЛ. ОВОО БОСГООГҮЙ БОЛ ШААЗГАЙ ЮУНД СУУХ ВЭ? ГЭДЭГ ҮГ БИЙ ШҮҮ!!!!!

Avatar

HAR BAYANAA NOHOI 2018-04-12 94.214.182.167

MOOYO AVARGIIG BURHAN BOLSOND HAMGIIN IH BAYARLAJ BAIGAA HUN BOL HAR BAYNAA.HUUCHNII SOTS UYIIN MATAASNII ARHIVT HAR BAYANMUNKH TUMENDEMBEREL DUUCHIN 2 IIN MATAAS DUUREN BAIDAG JM BILEE.MONGOL EHNER NOHORTEI DORVODUUD HURTEL EHNER MOHOROO MATDAG BAISAN BAIGAA JM DAA.DORVOD HUN HUN BISH DORVON SHIIR MAKH BISH GEJ HUDLAA UG BISH BOLOLTOI.TSEDENBAL MONGOL HUNIIG OROSIIN OLMIID MORGUULJ MONGOLIIN GAZAR NUTGAAS OROST TASDAJ OGCH MONGOLIIN GAZARIIN BAYLAGIIG UNEGUI HYANALTGUI OROSOD OGCH MONGOLIIN ULAMJLAL SOYOLIIG USTGAJ UNDESNII SEHEETEN BAYCHUUDIIN DAVHARGIIG ORVONGOOR NI USTGASNIIHAA TOLOO TORIIN DEED ONDORLOGT 40 JIL SUUSAN.

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.26.193.56

Баянмөнхийг их хүн муутай хүн гэлцдэг бөхчүүд үнэн байж

Avatar

Зочин 2018-04-12 24.1.248.86

Баянаа аваргыг чам шиг муу бөөс муулахад арай л хэтийднэ. Нүгэл болно бацаанаа

Avatar

зочин 2018-04-12 182.160.35.6

монголын нууц товчоонд халх гэж аймаг гардаг уу,огт байхгүй шүү

Avatar

Зочин 2018-04-12 182.160.35.6

Халхыг хэн их ястан гэсэн юм .Чингис хааны шарилыг бурхан халдуунд оршоогоод 13 аймгийн тус бүр 1000 өрхөөр хамгаалсан. Хожим тэдний холимог үр садыг 14- 15 дугаар зуунаас халхавч буюу халх гэж нэрлэдэг болсон юм.

Avatar

зочин 2018-04-12 182.160.35.6

бүгд нэг нэг компани дагачихсан

Avatar

зочин 2018-04-12 182.160.35.6

энэ бөхчүүдийг ер танихгүй юм ,наадам болохоор найраа хийж мөнгө авна,шагналд цадаж ханахгүй,тэгээд бас мөнгөтэй хүн дагаж монгол бөхөө худалдана

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.42

Баянмөнх аварга мөнхбат аварга шиг ард түмнийхээ хайр хүндлэлийг лав авч чадкү бха их онцгүй өвгөн. Дандаа хор найруулна санааа гэж собак. Дөрвөд хүн хүн … Дөрвөн шийр мах биш гэж үнэн ккк

Avatar

БӨӨЛЖИС ЦУТГАМ СЭЖГИЙН ХАР г***й 2018-04-12

ЭНЭ ХҮНИЙ ЯРИХЫГ СОНСООД БӨӨЛЖИС ЦУТГАВ!!! ХАР БАЯНАА ГЭГЧ ХАРААЛЫН БУЗАР ШИНГЭСЭН ЗЭТГЭР ЮМ БАЙНА!! ИЙМ БУЗАР ЖУДАГГҮЙ ХҮНИЙ ҮР ХҮҮХЭД ИХ ЗОВНО ДОО!! Өөртэй тань барилдаж явсан ИХ АВАРГА өнгөрлөө гэсэн БИ ИХ БАЯРЛАЖ БАЙНА бөхчүүд бөхийн төлөө явж байгаад… гэнэ үү. МАШ МУУХАЙ СОНОСОГДЛОО. ИЙМ БУЗАР ҮГ ҮР ХҮҮХДЭД НЪ МУУГААР ТУСДАГ ГЭДЭГ ДЭЭ!!

Avatar

зочин 2018-04-12 182.160.35.6

энэ бол бага,их ястны асуудал биш ,монгол хүн чанарын асуудал шүү

Avatar

Хар баянаад хүн чанар эн тэр хамаагүй 2018-04-12

Хар баянаа сэжгийн бузар, гэсгээл хүртэнэ!

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.110

ГАЦУУРТЫН ЧИНБАТЫГ ГАЙГҮЙ НӨХӨРҮҮ ГЭЖ БОДОЖ БАЙСАН ЧИНЬ БАС ЯЛГААГҮЙ ДУРАК БАЙХ ШИВ ДЭЭ !!!

Avatar

Рүү 2018-04-12 27.123.214.110

Бага ястангуудаа халхууд Батэрдэнэ ийг дэмжих хөдөлгөөн эхлүүлж байгаа бол бүгдээрээ Баянаа аваргыг дэмжих хөдөлгөөн эхлүүлье Ховдчуудаа увсчуудаа цаашлаад багууд амьдарч байгаа Дорнод Хэнтий Хөвсгөл чүүдээ

Avatar

onom 2018-04-12 66.181.181.33

хэнийх нь зөв бурууг хэн мэдлээ.

Avatar

Uws 2018-04-12 64.119.17.166

Baga yastan l******d bur dawarchee

Avatar

ЗОЧИН 2018-04-12

ЭНЭ МУУСАЙН БАГА ЯСТНУУД МОНГОЛЫН ТҮҮХЭНД ДАНДАА ГАЙ ТАРЬЖ БСАН ШҮҮ. ЯАДАЖ НАС НӨГЦСӨН НЭГ АВРАГАА ХҮНДЭЛЖ БОЛНОО

Avatar

ZOCHIN 2018-04-12 122.201.24.140

BAYANAA SOTSIALIZMIIN UED L SHUNALIIN TULAM NATAASCHIN BAISAN. GANTS DARJ BAISAN MOOEOG UHENGUUT BAYARLAAD GUIJ BAIGAAG NI HARAACHEE

Avatar

ZOCHIN 2018-04-12 122.201.24.140

ENE CHINBATIIG GAIGUI YUMUU GEJ BODSON CHINI BAYANAA GANBOLD DULAMSUREN NARIIN URUUSUN DUGUI SHUNALIIN TULAM YUM SHIV DEE. HAIRAN SAIKHAN NER TUR HAIRAN SAIKHAN 100 ERKHEM HEREG ALGA

Avatar

зочин 2018-04-12 182.160.35.6

түм түм наслах болтугай,манжийн хаанд ингэж ерөөдөг билүү

Avatar

irgen 2018-04-12 202.170.94.90

mongol buxiin ner xynd syyliin jiluuded muu bgaa shdee, nairaa doping gd l. xuuchin xymyys n ene xugatsaand saijruulj chadaagui yum bol zaigaa tavij ugux xeregtei shd. buxiin urguund uur zorilgoor yum xiixiig xorigloson bol xen n tsaashid yaj avch archilj bgaagaar n dygnej bolox bx. chinbat-iig shunaltaad dairaad bn gj bodoxgui bn, xiidgee xiigeed yavj bgaa biznestei xyn. bux toirson margaantai asuudluudiig tsegtselj chadax bolov uu gj naidaj bn.

Avatar

зочин 2018-04-12 182.160.35.6

чинбат ч гэсэн баянаа шиг хүн юм байна,хэрээ хэрээгээ дуурайна,нэг тэрэгний хоёр дугуй юм байна.чинбат чи бөхийн хлбооны ерөнхийлөгч юм бол ийм бузар юм хийж байхын оронд баянаа та хоёр зул өргөж ,албан ёсоор эмгэнэл илэрхийлэхгүй яасан юм ,монголын том аварга тэнгэрт хальчихаад байна,Тэр их ухаантай хүн юм тэнгэрт халихдаа хүртэл та хоёрын багийг хуу татаад ард түмэнд харуулаад явах юм даа

Avatar

Энэ бузар шингээн новшнуудын үр хүүхэд өөдлөхгүй 2018-04-12

Хар бянаа, бузар шуналт чинбат хүн чанаргүй новшнуудаа, та нарт бурхан гэсгээл ирүүлнэ!! үр хүүхдүүддээ гай тарьж байна та нарын үр хүүхэд өөдлөхгүй шүү!!

Avatar

Я 2018-04-12 27.123.214.121

Энэ худэрбаатар хэмээх эр Хэнтийн БХ-г мунгу уровень зодож авсан. ГОРШОКОО. …

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.16.177

Bayanaa awarga uneheer shudarga hun. Ug n jintei huchtei tusch bna

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.65

Ард тумээн энэ эдийн шуналтангуудаас бохицн оргоогоо салгаж авьяаа оюутолгойгоо авч чаддаггуй юм гэхэд ядаж энэ бомбогор байшингаа буцааж авах минь

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.19.144

Энэ холбоо угтаа бөхчүүдэд огт хамааралгүй. Зүгээр л энэ ордны тойрсон хэдхэн хүнийг цатгадаг багахан бизнес. Энэ тал дээр чинбат нь байна уу, Бат-Эрдэнэ нь байна уу, Баянаа аварга нь байна уу хэн ч адилхан. Тэд бөхийн эрх ашигийн төлөө явахгүй. Бөхийн ордон зүгээр л сул мөнгө л харагдаад байгаа. Түүн рүү нүд ухаж өгөхөөс буцахгүй улайран дайрч байх шив дээ. Чадахгүй юм биш. Төр оролцдогоороо оролцоод өмчийг нь төрд аваад холбоог нь тараа. Дайны хажуугаар дажин гэж одоо хавар улс төрийн [Хориотой Үг] болохын хажуугаар иймэрхүү бужигнааныг газар авахуулж болохгүй. Төсвөөс энэ ордны төсөлд дийлэнх хөрөнгө оруулалтыг хийсэн байгаа.

Avatar

дд 2018-04-12

ЭНЭ ХҮНИЙ ЯРИХЫГ СОНСООД БӨӨЛЖИС ЦУТГАВ!!! ХАР БАЯНАА ГЭГЧ ХАРААЛЫН БУЗАР ШИНГЭСЭН ЗЭТГЭР ЮМ БАЙНА!! ИЙМ БУЗАР ЖУДАГГҮЙ ХҮНИЙ ҮР ХҮҮХЭД ИХ ЗОВНО ДОО!! Өөртэй тань барилдаж явсан ИХ АВАРГА өнгөрлөө гэсэн БИ ИХ БАЯРЛАЖ БАЙНА бөхчүүд бөхийн төлөө явж байгаад… гэнэ үү. МАШ МУУХАЙ СОНОСОГДЛОО. ИЙМ БУЗАР ҮГ ҮР ХҮҮХДЭД НЪ МУУГААР ТУСДАГ ГЭДЭГ ДЭЭ!!

Avatar

erh chuluu. 2018-04-12 112.72.14.227

Nyamdorjiin ene hed chini yaasan uvaigui humuus ve.Umnu ni ter ganbaatar gedeg duvchignuur gar aav mini biye ni muu bhad ta nar dairch orj bichig uguh gelee geed l barhiraad baisan.Odoo ene hed ni nertei buh hunii uhleer bambai hiigeed yaasan judaggui humuus ve.

Avatar

иргэн 2018-04-12 202.179.25.213

ЭНЭ ХОГИЙН ЧИНБАТ ГЭГЧ ДАНДАА ХЭРҮҮЛ ХИЙЖ ЮМ БУЛААЦАЛДАЖ ЯВДАГ. х****л ИДСЭН АМЬТАН.ТЭГЭЭД АРЧААГҮЙ АМЬТАДЫГ МӨНГӨӨР ХУДАЛДАЖ АВЧ ХЭРҮҮЛЭЭ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЖ ЯВНА.БОСОО ХИЙМОРЬТОЙ БӨХЧҮҮД МИНЬ ЭНЭ МУУХАЙ ШУНАЛТ ХОГУУДЫГ ЯЛАХ БОЛТУГАЙ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.57.94.78

Ядаргаатай цувдайнууд вэ…

Avatar

zochin 2018-04-12 202.131.231.83

Bayanaa avarga dopingoo l demjine . horoo nairuulna . Baterdene avarga dopingiin esreg temtsdeg hun shuu
Dejinbee emee uvgunuu sain geriin horiond bailgaj sain harahgui bol zunug ni ehelsen bololtoi

Avatar

Монгол бөхийн жудаг 2018-04-12 103.9.91.34

Мөнхбат аварга тэнгэрт хальснаар Баянмөнх аварга монгол бөхийн эрэмбээр өнөөгийн зүүний магнай боллоо. Өмнөх их аваргынх нь шарилыг ч хөдөөлүүлж амжаагүй байна. Монгол бөхчүүд минь, жудгаа бодоод Мөөеө аваргынхаа араас маань уншаарай, дөчин ес хоногт нь хэрүүл тэмцэл бүү хийгээрэй.

Avatar

Хууль бус гэдэг нь тогтоогдсон байна 2018-04-12 202.131.225.150

Баянмөнх аварга аргагүй л "шударга" хүн юмдаа, "нэрээ хичээгээд тэнэг царайлаад байхгүй" шударга бус үйлдэлтэй эвлэрэхгүй тун сайн үзэж байна. Бат-Эрдэнэ ядахдаа хууль ёсны хурлаас сонгогдох хэрэгтэй ш дээ, Хууль бус гэдгийг шүүх, шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх газар, улсын бүртгэлийн газар тус тус тогтоосон байна ш дээ.

Avatar

Bayan 2018-04-12 64.119.22.38

Asuudliin goln bayanmunh avargad bga gej bodohgui bn.buhiin duremd oruulsan uurchlultbarits sungah barh gej buun yum bolno bas hen davj hen unasan todorhoi bish buun heruul zodoon bolno,henen shuugch zasuul buhn medegdehgui urt ulaan zalaatai malgaitai h** ulaan nogoon alin medegdehgui umsgultei, bugdeerei buduun guzeetei oligtoihon jabhaatai saihan debee shabaa bhgui,naadmiin dabaa bolgonoo munguur unelj naimaalna,buhiin urguu gej hir b**s unertsen sandaln jijighen suugaad yum uzehed tuh muutai, uilchilgeenii naad zahiin soyol bhgui iim blohoor l uurchlult shinchlelt heregtei gej bodoj bn.

Avatar

Иргэн 2018-04-12 27.123.212.139

Энэ Чинбат нь телевизийн шоугаа үнэгүй хийх байр хайгаад тэгээд бөхийн өргөөнд шунаад байгаа юм байна даа

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.42

Энэ нэг алт ухаад гэнэт баяжсан нөхрөөс батэрдэнэ аварга арай илүү авч явахаар шдэ. Мөрөарөө бизнесээ хийгээл явна биз

Avatar

Zochin 2018-04-12 203.91.116.235

Би бөх сайн мэдэхгүй. Гэхдээ Баянмөнх аваргыг хараад, сонсоод яг үнэндээ таатай санагдахгүй байна. Мөөеэ аварга ч санагдаад. Жудагтай их сайхан аварга маань бурханы оронд оджээ. Баянаа аварга энэ талаар юм бодож байгаа болов уу.

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.184.41

Бодооп л буян бус хэрүүл хийгээд сууж байгаа юм бишүү

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.229.123.107

Баянмөнх, Чинбат нар хөгийн увайгүй хүмүүс бна гэдгийг харлаа, үзлээ, та нар хэзээ ч ялахгүй.

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.55.180.182

ЭНЭ БАЯНМӨНХ ХАНАЖ ЦАДДАГГҮЙ АМЬТАН БЭ ХАХАЖ ҮХЭЭСЭЙ

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.26.43

энэ баяд хөвүүн 100 наслан шүү

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.110

БАЯДАД ЖУДАГ ГЭЖ ҮГ БАЙХГҮЙ !!!

Avatar

Чинбат 2018-04-12 64.119.27.73

Х. Баянмөнх ийм л увайгуй естой хэлэх муу үг олдохгүй байна да, ёр нь манайхан ихэнх хүмүүс бузар болждээ, Халхын Их Аварга маань өөд болсон энэ гашуудалтай өдрүүдэд түүнд эмэгнэл илэрхийлэх ёстой хүмүүс өдөр шөнөгүй хэрүүл замбраагүй байдлыг тутхирч явдаг, энэ бол арай дэндүү муухай байна,Энэ бүх муухай зүйлыг баянмонх [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] л хийдэг нь харагдлаа, иймдээ л энэ тогцог насаараа ганцаардаж олонх хүмүүс үзэн яддаг нь зөв бна!

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.26.43

Хүч хэрэглэж орно гэхээр яадаг юм? Хэдэн гүзээтэй бөхөнцөрүүд яахийн, тэгэж байж гэдсээ хүүлүүлэвээ,хохьчин шүү.амьсгаанууд минь

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.2

Бөхийн өргөөнд урлагийн тоглолт хийлгэхээ болилоо гээд байсан. Гадуур баахан тоглолтын зар байж л байна лээ. Нямдорж гуай олон жил бизнес хийж баяжсан одоо үндэсний бөхөө бодмоор юм даа…

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.26.43

Баяд хүн ийм жудаггүй байдаг юм байна. Зүүний манлай их аварга бөх хүн хорвоогийн жамаар буцчихсан энэ үед баянмөнх гэдэг хүнэнцэр мөнхийн ус уусан амьтан шиг аяглаж байгааг хараад ой гутлаа.Чинбат гэж шуналын дэв шүгэлсэн амьтан ханаж цадах болоогүй юу?Хэдэрбаатар гэж [Хориотой Үг] долоогч амьтан бас юу вээ?Бөхийн өргөө гэж ер нь мөнгөний уурхай юмаадааа янз нь….

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.179.55

Баяртай байна гэх шиг болсон.

Avatar

zochin 2018-04-12 124.158.107.17

Ene yamar muuhai uvaigui uildel vee, Bayanmunkh, Chinbat nariin talaas gargaj irj bgaa asuudal tavilt ni. yadaj aldart avagrgiigaa huduuluuleed 49 honog ni ungursnii daraa heruulee hiij bolnoo doo. hevleliin hural deer hurch ochood l heruul hiideg neeree, ooriigoo hen gedgiig haruulj bh shiv, hor nairuulagchid.

Avatar

zochin 2018-04-12 64.119.27.28

Bayanmunh bolimoor yum Buhiin holboog huvaasan buhchuudiig hed huvaasan Govialtainhnyg hagarduulj chadsan odoog hendiig uur hoorond hagalj bna yasan muuhai hun be Bayanmunhud yu heregtei yum be Buhiin urguu uur yu ch hereggui Estoi neree bodmoor yum Buhiin huvid sain Hunii huvid huliin chigjiinees dor archaagui amitan daldar aa

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.21.106.156

Х.Баянмөнх аварга та яасан хогийн амьтан бэ, Мөөеөө аварга таалал төгсөөд удаагүй байхад шуналаа хязгаарлаж чадсангүй юу, ядаж сарын дараа юм ярих гээд болохгүй байгаа бол ярина л биз, таны шарил дээр ингэвэл юу болох вэ.

Avatar

saraa 2018-04-12 66.181.190.149

manai bohcnuudiin ner hund gej alga bolloo doo, uadahdaa neg ih abarga ni burhan bolson ued ene heruulee zogsooj boldoggui um uu, oorsdiigoo l neg horbood baihgui unencn snudarga gesen humuus, estoi durgui hurmeer um, Bauanaa abarga cn odoo bolimoor um

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.179.55

Баянаа аварга дахиад 10 жил хэрүүл тэмцэл хийх нь. Үр хүүхдүүд нь ард нь хор найруулаад чинбаа тв д байж байдаг. Хэцүү л айл юм.

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.104

Нямдорж гуай хэтэрхий их уддчихсан л даа Эртхэн нь залуучуудад өгөх байсан юм

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.11.111

Батэрдэнэ энэ нутаг нугын үзлийг дэвэргэхээс зогсоож үл чадна. Зайгаа тавьж өгөөд ядаж 3 жил Чинбатыг яаж ажиллахыг нь харцгаа л даа. Бөхчүүдийн хэн нь ч олигтойхон аваад явж чадахгүй. Чаддаг байсан бол хорин хэдэн жил чадах нь яасан юм. Бөөн хэрүүл уруул л байсан биз дээ. Бузартай юм.

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.104

Бөхчүүд дангаараа авч явж чадахгүй байна Туршлагатай эрдэмтэй хүмүүсийг наад холбооныхоо удирдлагад оруул

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.110

БАЯНАА АВАРГА Ч БӨХ НАРЫН НЭР ХҮНДИЙГ ШАЛД НЬ УНАГААЖ БАЙНА ДАА !!!

Avatar

Зочин 2018-04-12 183.177.97.14

НЯМДОРЖ ГЭЖ НӨХӨР БӨХИЙН ӨРГӨӨ, ХОЛБООГ 20 ЖИЛ УДИРДАХДАА ГАНЦ УСАНД ОРДОГ ӨРӨӨ Ч ХИЙГЭЭГҮЙ, БӨХИЙН ӨРГӨӨРҮҮ ШАГАЙГААД ҮЗҮҮРЭЙ БӨӨН ХӨЛС, ШИВТЭР ҮНЭРТСЭН ГАЗАР БАЙДАГ. ИЙМ БӨХИЙН ӨРГӨӨ, ХОЛБОО ОДОО БОЛИОО, ШИНЭЧЛЭЛ ХИЙХ ХҮМҮҮСТ НЬ ӨГ. ТА НАРЫН ЮУ ХИЙЖ ЧАДАХ, ЧАДАХГҮЙГ 20 ЖИЛ ХАРСАН ОДОО БОЛНО. ИЧ ИЧ

Avatar

Иргэн 2018-04-12 27.123.214.121

Яг тийм. Нул умный.

Avatar

zochin 2018-04-12 66.181.181.147

bayanmunkhiin hevleliin hyral boloh udur ireh l baih.

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.110

ГАРААНЫ БИЗНЕСЭЭ БУЛШНААС ЭХЭЛСЭН ГАЧУУРТЫН ЧИНБАТ ГАЗАР ТАРИАЛАНГААРАА ДАГНСАН ЧИНЬ ЭЭЛТЭЙ БАЙХ ШҮҮ !!! АЛТНЫ ХАРААЛЧ АЮУЛТАЙ ШҮҮ !!!

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.16.177

Ene chin harin jinhen uhaant shudarga hovor hunde. Shudarga yos hezee ch olonhiin sanal avdgui gj mergen uhaantnuudiin helsen ugend bii.

Avatar

МӨНГӨНИЙ ҮНЭР 2018-04-12 66.181.176.233

Чөлөөт бөхийнхөн, Үндэсний бөхийнхөн, сагсан бөмбөгийнхөн, Олимпын хорооныхон гээд манай спортын холбоодынхон яагаад хэрүүл тэмцэл хийгээд байнав гэвэл МӨНГӨНИЙ ҮНЭР авчихаад л маргаад байгаа юм л даа.Хэрэв спортоо хөгжүүлье гэвэл хамтраад ажиллах ёстой шүү дээ. Монголчууд МӨНГӨ ЦАГААН, НҮД УЛААН гэж хэлдэг нь их учиртай юм шүү дээ.

Avatar

zochin 2018-04-12 122.201.24.35

ewtei baildaa

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.21.95

ХЭЗЭЭ ҮХЭХЭЭ МЭДДЭГ МУНДАГ ЮМДАА ЯАСАН ХАНАЖ ЦАДДАГГҮЙ ШУНАЛУУД ВЭ

Avatar

Иргэн 2018-04-12 103.9.88.210

Хууль, шүүхийнхээн, одоо энэ ард түмнийг, бөхчүүдийг талцуулсан хэрүүлийг таслан зогсоож, төрийн хуулийг баримтлан хэвлэл мэдээллээр эцсийн шийдвэрээ тодорхойхон шиг, ил тод, нээлттэй хэлж тайлбарлаж ойлгуулаач ээ!!!!!!!. Жирийн олон түмэн учрыг нь олохоо байлаа. Бат-Эрдэнэ нар ч одоо баатар болж, бүхнийг сөрөн зогсоод хэрэггүй байлтай. Одоо болсоон, наад асуудлыг хууль, шүүхийн шийдвэрийн дагуу таслан зогсоохыг иргэний хувьд шаардаж байна….

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.131.247.23

Х.БАЯНМӨНХ АВАРГАА, ТА ИХ САЙХАН, ГАНГАН, ТАРГАН ЦАТГАЛАН, БАС ТАНЫ ӨӨРИЙН ХЭЛСНЭЭР ИХ Л БАЯРТАЙ ЯВАА ЮМ БАЙНА. БИД ТАНД 150 НАСЛААРАЙ ГЭЖ ЕРӨӨЕ ДӨӨ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.21.106.158

Buh gej dee teneguud l baih ymdaa

Avatar

Н.БАГАБАНДИ 2018-04-12 64.119.19.145

ДӨРВӨН ШИЙР МАХ БИШ,,,,,БАЯНАА АВАРГА ХҮН БИШ …гэдэг юм …Нацагийн БАГАБАНДИ..

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.22.96

Баянмөнх батгана 2явсан газар муу муухай бузар булай дандаа гарч байдаг юм Энэ муухай бампир шиг амьтан одоо үхвэл таарна хаана л хэрүүл тэнд Баянмөнх яанадаа энэ цаг үед энэ хүн л ийм юм хийнэ ёстой жудаггүй увайгүй ёстой [Хориотой Үг] үх

Avatar

ИРГЭН 2018-04-12 66.181.160.117

БӨХЧҮҮДЭЭ ХУУЛЬ ДҮРМЭЭ ДАГАЖ АЖИЛЛААЧЭЭ. ҮГҮЙ БОЛ ТАРЦГАА. ЭСВЭЛ БИЕ БИЕНЭЭ ХЯМРААЖ ТАРТАГТАА ХҮРЭЭД ОЙЛГОЦГОО………………..

Avatar

зочин 2018-04-12 182.160.35.6

хүн үхэхдээ хүртэл сайхан үхэх ёстой юм шүү

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.70.33.242

уг нь энэ Мөнх нь түрүүлээд явсан бол сайн байлаа Хүний сайн нь л бурхны оронд хэрэг болдог гэсэн дээ

Avatar

зочин 2018-04-12 182.160.35.6

баянаа аварга даанч муу ,хүн чанар муу хүн юм ,өдий насанд хэд хоног тэвчиж,хэлэх үгээ бодож болно доо

Avatar

зочин 2018-04-12 66.181.166.196

бөхчүүдээ гэж, ядаж мөеө аваргын ажил явдлыг дуусгаад энэ хэвлэлийн хурал энэ тэрээ хийж болдоггүй байсийн байхдаа, ер нь эрүүл ухаантай бөх гэж байхгүй бололтой, арга ч үгүй дээ хар бяр шүтсэн хоосон толгойнууд

Avatar

элч 2018-04-12 202.179.31.29

Хүмүүсээ та нар ямар их [Хориотой Үг] юм Тэр чинь зугээр л овоолсон шавар шүү дээ Г анц удаагиин газар хөдлөлтөнд нураад л унана шүү дээ Үхэхдээ эдхөрөнгөө аваад явах биш Гадаадынханд зараад баигаа газар шорооныхоо төлөө ингэж тэмцээч Ядаж үхэхдээ хүүрээ булах газар хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.165.27

Баянаа аварга ч ямархуу хүн бэ гэдгээ харуулж байна даа. Даанч арчаагүй хүн юм даа. Хүн гэхэд үнэхээр хэцүүхэн амьтан юм. Даанч дээ хэлэх ч үг олдохгүй юм. Ийм болохоор нь л Сүхбат охиныг нь орхиод өөр хүүхэн рүү гүйчихсэн юм байна л даа. Гэр бүлээ төвхнүүлж чадаагүй хүн яаж бөх төвхнүүлэх юм бэ.

Avatar

Dorj 2018-04-12 66.181.176.218

Зоригийг алагдсаны маргааш нь Элбэгдорж хүн хүнтэй хөөрөглөөд баяр баясгалангаа нуухгүй явсан гэдэг. Түүнтэй төстэй явдал болж байна даа. Баянаа гэж, аргагүй л дөрвөд хүн хүн биш…гэж зүгээр ч нэг хэлчихээгүй болтой юмаа даа.

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.26.193.146

БАЯНМӨНХ ӨВӨӨ ОДОО БОЛООЧ ЭЭ ҮХЭН ҮХДЭЛЭЭ ҮНДЭСНИЙ БӨХИЙГ ХАГАРАЛДУУЛАХ ГЭЭД БАЙХ ЮМ ОДОО НААД ЗАЛУУЧУУД ЧИНЬ АВААД ЯВЧИХАН ДАА 2 ТАЛЦУУЛДАГАА БОЛЬ НААД ӨМХИЙ ЗАН ЧИНЬ ЗАЛУУЧУУДЫГ САЙН ЮМАНД ХҮРГЭХГҮЙ ШҮҮ ТОЛГОЙ ЧИНЬ ОЛГОЙ БОЛЧИХООГҮЙ ЮМ БОЛ БОДООЖ ӨВГӨН АВАРГА АА

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.55.191.205

ЯДАЖ ИХ АВАРГЫН АЖИЛ ЯВДАЛЫГ ДУУСГААД ХЭРҮҮЛЭЭ ХИЙГЭЭЧ БАЯНАА с** ЧИ

Avatar

Баянаа гэдэ бөхөд 2018-04-12 202.180.216.19

Х.Баянмөнх гэдэг хүн ДДДДДАварга Мөөеө-гөө хүндэтгээд, хэдхэн хоног дуугуй байж болдоггүй юм байх даа. Угийн жудаггүйг нь сонсож л байсан гэхдээ энэ хэдэн өдөр арай ч дээ. Монгол эр хүний жудаг хаана гээгдэв ээ ???

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.55.191.205

ХОГИЙН ЭР ЮМАА ЭНЭ ДӨРВӨД

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.124

Хамгийн гол нь шүүхийн шийдвэрийг яаж гаргуулсан гэдэг бна үнэхээр шударга хөндлөнгийн оролцоогүй гарсан юм уу ээ бүү мэд

Avatar

Зочин 2018-04-12 43.228.129.229

Баянмөнхийн тал улс төржиж байна, тэр Хүдэрбаатар гэнүү, юу вэ одоо, зайлаач

Avatar

Irgen 2018-04-12 66.181.176.218

Муу баяд хэргээр их аваргын бурхан болсныг мэдсээр байж ингэж өөрийгөө гайхуулж явааг энгийн зүйл гэж үзэж болохгүй. Халхын их аваргыг цаашилбал бөхөд хайртай халх түмнийг давхар доромжилж байгаа үйлдэл мөн. Баянмөнхийн энэ үйлдлийг зүгээр өнгөрөөж болохгүй. Халх түмээн одоо амьд сэрүүн байгаа халхын их аварга Батэрдэнээ дэмжье. Энэ муу дөрвөд төгцөг Баянмөнх тэргүүтэй новшнуудыг бөхийн өргөөнөөс хөөн зайлуулцгаая. Нэгдэгтүн.

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.70.47.134

Шүүхийхэн 2 талаас авилгал авчаагүй бол зурагтаар нэг ойлгомжтой мэдэгдэл хийчмээр юм

Avatar

ARD 2018-04-12 202.72.245.54

HALHIIN IH AVARGA BAISAN BOL BATERDENE AVARGIIG DEMJINEE . UHEJ BAISAN DORVOD BAYDUUD TONIL TSAASHAA

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.31.83

Сэтгэгдлүүдээс харахад баянмөнхөөс монгол хүний мөс жудаг нэхжээ. Зөв нэхэх нь…гэхдээ та нар андуурч наад нөхрийн чинь амнаас би монгол хүн гэдэг үг одоо гарахгүй шүү дээ. Ямар хүн билээ санаж байгаа биз. Увс хүн шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.187.54

Баянаа аваргын хүүхдүүд ач гуч найз нөхөд ах
дүү нар нь хэлээсэй дээ.Зөнөг залгачихсан илт
байна.Мөөеөө аваргаа хойдын замд нь
үдчихээд наад балай хэрүүл өмчийн маргаанаа
хийгээч танд насжилтийн зөнөглөх гэдэг
өвчин иржээ.Монголын хүн зон ичиж байна.
Ертөнцөд хүн нүцгэн ирж нүцгэн буцдаг нь
хорвоогийн жам шүү дээ. ХҮН ЧАНАР ҮГҮЙ
БОЛЖЭЭ. ХӨГШИН АВАРГА АА?

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.23.245

Энэ 2 тал зөвшилцөлд хүрч асуудлаа шийдэхээс өөр гарц харагдахгүй байна.улсын наадмаар 2 талд бөх барилдах уу.
Монгол хүний уужуу ухаалаг ухаанаар шийдэх цаг болжээ.

Avatar

zochin 2018-04-12 176.175.19.127

Bayanaa nair hiigeed yaban gesen unen bj dee

Avatar

Гоочоно 2018-04-12 202.72.245.203

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЕРӨНХИЙ САЙД НАРАА!!!! УЛС АРД ТҮМНИЙ ХӨРӨНГӨӨР БОССОН БӨХИЙН ӨРГӨӨГ УЛСЫН МЭДЭЛД ЯАРАЛТАЙ АВААЧ ЭЭ, ТЭГВЭЛ ЭНЭ ХЭРҮҮЛ ДОРОО Л ЗОГСОНО ОО, ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ЭД ҮҮРД ХЭРЭЛДЭЦГЭЭЖ МОНГОЛЫН УЛАМЖЛАЛТ САЙХАН ЁС СОЁЛЫГ УЛАМ Л ГУТААН ДОРОМ ЖИЛСООР БАЙХААР БАРАХГҮЙ ЦААШИД ЮУНД Ч ХҮРЧ МАГАДГҮЙ ШИНЖТЭЙ БОЛЛОО, ТӨР ЗАСАГ ГЭДЭГ ЧИНЬ ГОЛ НЬ НИЙГМИЙН ГИШҮҮД ЭЭ ЗОХИЦУУЛАХ ҮҮРЭГТЭЙ ТЭРНЭЭС МУУ ЮМ БОЛЧИХООР НЬ ШИЙТГЭХ ЁСТОЙ ГАЗАР БИШ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-04-12 122.201.28.8

Баянмөнх аврага минь дээ Мөнхбат аваргын буяны ажил болж байхад ийм юм яриад явж ч байх гэж дээ чааваас

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.131.228.178

Ийт л [Хориотой Үг] байхгүй юу

Avatar

Зочин 2018-04-12 150.129.143.63

Шүүхийн шийдвэр гарсан, улсын бүртгэлд бүртгэж авсан бна. Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх газар одоо бөхийн өргөөг нь хуулийн дагуу Чинбатад нь хүлээлгэж өгөөчээ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 210.102.204.11

Монголын ард түмэн, бөхөө хүндэлдэг бүхэн Бат-Эрдэнэ тэргүүтэй бөхчүүлээ дэмжиж, тойрон хүрээлж байна.

Avatar

Иргэн 2018-04-12 122.201.26.172

Үндэсний их баяр наадам тэр дундаа бөхийн барилдаан бол Монгол Улсын олон зуун жилийн түүхэн уламжлал, ёс заншил, соёлыг өөртөө агуулсан, Монгол Улсын тусгаар тогтнол, бүрэн эрхт байдлын бэлгэдэл болсон урлаг, спорт, үндэсний уламжлалт их баяр наадмын нэг төрөл байдаг. Иймд ард түмний эв нэгдлийг илэрхийлэгч ЕРӨНХИЙЛӨГЧ маань талуудыг дуудаж уулзаад асуудлыг нэг тийш нь шийдэх нь зүйтэй. Улсын баяр наадам болоход 90 хоног үлдлээ. Ингээд яваад байж болохгүй.

Avatar

зочин 2018-04-12 64.119.24.49

Хэн нь хэн бэ гэдгийг монголын ард түмэн мэднээ, баянаа аврага одоо зөнөх гэдэг өвчтэй болж, ядаж монгол бөхийн тодоор гялалзах нэгэн од бөхсөн энэ өдрүүдийг хэл ам хүрүүл шуугиангүй өнгөрөөх ухаан чинь дутаж дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.229.123.74

Харин тиймээ, даанч дээ

Avatar

zochin 2018-04-12 202.131.231.83

Baidgaaraa goyochihson Bayanaa avarga bayasaad baigaa um u . halhiin Saihan avargiig hundetgeh setgel alagaa. hun chanaraa gej

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.229.123.74

Tuunees iim zan garna gej araich bodsongui yvj. Nutgiin ner huudsun hogiin ym bolloo doo

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.212.142

Баянмөнх: Би цаашид дахин 10 жил бөхийн төлөө зүтгэх чадвар байна. Би болоогүй байна. Бөхийнхөө төлөө тэмцэнэ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.212.142

Баянмөнх: Би цаашид дахин 10 жил бөхийн төлөө зүтгэх чадвар байна. Би болоогүй байна. Бөхийнхөө төлөө тэмцэнэ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.212.142

Баянмөнх: Би цаашид дахин 10 жил бөхийн төлөө зүтгэх чадвар байна. Би болоогүй байна. Бөхийнхөө төлөө тэмцэнэ.

Avatar

Зочин 2018-04-12

Баянаа аварга аа! Мөөеө аварга бурхан болоод удаагүй, эцсийн замд нь ч үдээгүй байхад ийм олиггүй овилгогүй юм ярьж байгаад тань үнэхээр харамсаж байна. Надад дахиад 10 жил байна гэдэг нь юу гэж байгаа юм. Мөөеө аварга байгаагүйсэн бол таны түүх ч байхгүй, та хоёр нэгэн түүхийг хамт бүтээлцэж, бөхийн ертөнцийг хамтдаа эзэгнэж, түмэн олондоо "хоёр Мөнх" хэмээн алдаршсан биш билүү. Эрх мэдэл, албан тушаал, нэр төрд дурладаггүй байснаараа Мөөеө аварга л жинхэнэ бөх хүн байж дээ. Ум мани бадмэ хум.

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.229.123.74

Bayanaa avaraggiig Uvschuud bid songoogui ni araggui l zov baij

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.184.129

Baynmunh avarga icheesei tvvnd vneheer Mongol hvnii mus judag alga daa

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.21.116.2

naadah chin mongol bish uvs hun shuu dee. tednees hun chanar, hun mos garahgui.

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.164.24

Чинбат бие багатай ч бэлчээр томтой,оюуны бядтай Гэхдээ наад муухай хүн сэжиг төрмөөр юмнаасаа нэрээ тат Монголд наадахаасаа илүү сайхныг хийж олон хүмүүсийг тэжээж явааг чинь ухаан муутай нь ойлгохгүй ч ухаантай нэг нь ойлгоноо Толгой хоосон атаа жөтөөнүүд хаа ч байж л байдаг битгий тоо

Avatar

zochin 2018-04-12 202.9.41.48

end hereldej margaad taltsaad bh yamar ch shaardlagagui sh de, deed shuuhiin shuugch buh buhchuud, holbooniihniig n suulgaj bgad shuud tv-eer garsan shuuhiin zahiramj en eteree taniltsuulaad l boloo sh de, tamga temdegtei shuuhiin shiidveriig bieluuleh uurgiig n heleed boloo,

Avatar

Uvs z**l 2018-04-12 64.119.19.225

Uvsinhan bolio dahj buh uzku odo jil.bolgon uvsin buhchud turulne bitgi demj bitgii.uz uvs absan bol teged dysaa chinbat in ard.baynaa avarga l.baina.enged dusaj bgaan ter.buh uzkue dahj

Avatar

Шүүхийн шийдвэр 2018-04-12 64.119.20.59

Шүүхийн шийдвэр гарчихаад байхад юу яриад байгаа юм вэ? Шүүхийн шийдвэрийг биелүүлэхгүй байж дүрэм ярьдаг ямар болчимгүй хүмүүс вэ? Хууль байхгүй өөр өөрийнхөөрөө ширэнгийн хуулиар явъя гэж уриалаад байгаа юм уу??? Бат-Эрдэнэ хууль тогтоогч биз дээ, шүүхээ хүндэтгэхгүй байгаа хүн яаж хууль тогтоож болдог байна аа, наад хуулийг чинь буруу байна гээд хүмүүс дур мэдэн өөрийнхөөрөө тайлбарлаад унавал яах вэ???

Avatar

Зочин 2018-04-12 43.228.131.45

Баянаа одоо ядаж Мөөеөгөө хүндэтгэж болдоггүй юм байх даа Арайчиг дээ монгол хүний мөс нь хайчив аа… одоо би 10 жил холбоонд ажиллана цаашаа ч нас байна гэх шиг?? хамт явсан аврага нь нас барчихаад хээгүй гүдэс сэтгэл түмэн олон Монголчуудад үлдээгээд байхад?? инээх гээд байгаа юмуудаа

Avatar

Cyмо 2018-04-12 103.26.195.228

Битий тэнгэр одсон хvний нэрийг хавчуулаад бай, амь арзайж байгаа нь цаашаа хегжеед л явна шдээ, чинбат бехийн телее энэ мaxaн толгой нараас илvv бvтээлч байна гэж бодож байна! Maxaн толгой нар удирдаад энэ холбоогоо юу болгож хаясныг хар л даа! Бас нэг зvйл сануулахад Баянменх аварга гуйж биш гуядаж улсад 10 тvрvvлсэн, харин Магалжав нтр яаж начин цолонд хvрснийг бvгд мэдэж байгаа шvv!

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.169.66

Энэ Чинбат писда болиосой билээ. Х.Баянмөнх муу хөгшин төгзөгд бас болиосой билээ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.26.43

Баянмөнх гуай шударга хүн биш. Аль 1970-аад оноос Монгол бөхийг үймүүлж эхэлсэн гэдэг. Бүр тэр үед Бал даргад бөхийн талаар олон арван хуудас матаас бичиж байсан аж. Тэрбээр сүүлийн арав гаруй жил Монголын бөхийн холбоо, Бөхийн өргөөг өөрийн болгох зорилгоор тэдгээрийг үүсгэн байгуулсан Р.Нямдорж, Данзан нарын эсрэг хуйвалдаан зохион байгуулсаар иржээ. Одоо бүр өөрийн зорилгод баян хүмүүсийг ашиглах болж. Түүний зохион байгуулсан 2017 оны Их Эед 42 бөх оролцож, үүний дотор 200 гишүүний хэд нь байгаа бол. Харин Нямдорж нарын албан ёсны удирдлагын энэ онд зохион байгуулсан Их Эед 200 гишүүний 152 нь оролцсон байна. Монголын сайхан бөхчүүдин заримыг мөнгөөр уруу татаж, өөрийн бусармаг зорилгод ашилаж болохгүй. Монголын шүүх хэний талд ажиллаж байгаа юм бол, энэ харин сонин байна.

Avatar

Tso 2018-04-12 43.228.130.96

Hench ochij buhiig uzehgui hench ochij barildahgui l bail daa, ene zavaan uvaigui uildel gargaad yavaa nuhud chin ayandaa alga bolood oilgoltsood neg taldaa garna shu dee

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.104

БАЯНАА БОЛЬМООР ЮМ. ДАНДАА КҮН ТУРКИРЧ ЯВАХ ЮМ !

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.26.92

Үндэсний бөхийн холбоог 151 төлөөлөгч зөвшөөрөөд хурлаа хийсэн байдаг. Гэтэл Баянмөнх гуай зөвшөөрөхгүй гээд зүтгээд байдаг. Хурлыг Бат-Эрдэнэ аварга даргалсанд мөн гомдоод байдаг. Баянмөнх гуай даанч их ч хоцорогдожээ

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.184.156

ene durak uwgun khamt barildaji baysan ikh awarga ni nas etseslechikhsen baykhad zoryud ul khundetgeji iim yum khiiji baygaa yum , l***r

Avatar

zochin 2018-04-12 27.123.214.118

bayanmunkh unen jydaggui uvgun umaa.h**** idmer.

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.177.216

Баянмөнх, Сүхбат, Чинбат, Дуламсүрэн тэргүүтэй шуналын тулам болсон новшнууд зайлаач ээ.

Avatar

Хууль бус 2018-04-12 202.131.225.150

Хамгийн зөв гарц бол "талууд хэлэлцээрийн ширээний ард сууж зөвшилцөх" явдал юм. Бат-Эрдэнэ аваргаас эхлээд бүгд хууль зөрчсөн юм бишүү, хуулийн хүрээнд эвлэрэн хэлэлцэж нэгдсэн байр сууринд хүрэх хэрэгтэй байна даа, Эвий хөөрхий Мөөеө аваргын нэрийг дурдаж ясыг өндөлжүүлж, оноо цуглуулах гээд хэрэггүй, Баги аваргыг сонгосон "Их эе"-д тэрвээр очоогүй биздээ.

Avatar

Mgl 2018-04-12 27.123.214.103

Baymonh taraa taniulj bn iim mongol hun baidiimuu

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.229.121.98

Mongol uls maani iimerhuu deed dood huvi huvisgal buh zuildee neg negniigee uguisgej uzen ydaj ul tooj baival udahgui muhuhiin dogio doo. Yaval deer ym be dee ta mini

Avatar

Mongol 2018-04-12 27.123.214.103

Bitgii s*** hvder hen gnvv gologoo iim mongol hun baidiimuu

Avatar

Амгаа 2018-04-12 124.158.126.197

Энэ нэг шаамий [Хориотой Үг] өөрийгөө хан хэнтийн хүү гэж солиорох юм хан хэнтийн хүү бол
Батэрдэнэ аварга шүү дээ ичээсэй билээ Баянмөнх аварга Мөнхбат аврага бурхан болоод ажил явдал нь ч дуусаагүй байхал ийм үйлдэл гаргаж байхаасаа

Avatar

Бөх 2018-04-12 64.119.26.163

Монгол улсад бүх юм дандаа хуваагдмал…Бүх юм нь 2 толгойтой…

Avatar

Lavlaa 2018-04-12 66.181.191.42

Tovogtei yum aa Geendee ch baina Goondoo ch baina gedeg bil uu

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.131.245.226

Баянаа одоо ядаж Мөөеөгөө хүндэтгэж болдоггүй юм байх даа Арайчиг дээ монгол хүний мөс нь хайчив аа…

Avatar

Зочин 2018-04-12 124.158.126.197

Дөрвөд хүн хүн биш дөрвөн шийр мах биш гэж зүгээр нэг үг биш байх шүү

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.131.245.226

Дархад дөрвөд буриад гэлтгүй Бид бүгд л монгол хүн шүү дээ уул нь. Хувь хүнийх нь л мөс жудгийн асуудал байх

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.131.228.178

Увс хүн хүн биш Умс кита мах биш

Avatar

zochin 2018-04-12 202.131.231.83

Bayanaa avarga icheesei. bur zunuud hetsuudjee . huuhduud ni anhaaral tavimaar um da

Avatar

Зочин 2018-04-12 203.91.115.40

Би Үндэсний бөхийн холбоог албан ёсны Бөхийн холбоо гэж үзэхгүй? Бөхийнхөө төлөө тэмцэнэ? Энэ нэг л бишээ. Баянмөнх аварга аа. Энэ бол хэдэн бөхчүүдийн асуудал биш. Монголын нийт ард түмэнд хамааралтай. Та Бат – Эрдэнэ аваргатай яриад нэг тийш нь болгож болдоггүй юм уу. Бүр болохгүй бол монголын ард түмнээс санал асуулга явуулах хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж