А.Ариунаа: С.Баярыг шүүгчийн зөвшөөрөлгүй баривчилсан | News.MN

А.Ариунаа: С.Баярыг шүүгчийн зөвшөөрөлгүй баривчилсан

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.12-нд нийтлэгдсэн

А.Ариунаа: С.Баярыг шүүгчийн зөвшөөрөлгүй баривчилсан

А.Ариунаа: С.Баярыг шүүгчийн зөвшөөрөлгүй баривчилсан

 Нийслэлийн Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны  шүүхэд Ерөнхий сайд асан С.Баяр, Ч.Сайханбилэг нарыг үргэлжлүүлэн хорих эсэхийг шийдэх шүүх хуралдаан болж өндөрлөлөө. Энэ үеэр С.Баярын өмгөөлөгч А.Ариунаатай цөөн хором ярилцлаа.

-Шүүх хурлаас гаргасан шийдвэртэй холбоотойгоор та байр сууриа хэлэхгүй юу?

-Шүүх хурлаас С.Баярыг цаашид үргэлжлүүлэн нэг сарын хугацаатай хорихоор боллоо. Монгол Улсын Ерөнхий сайд асан Санжийн Баярыг уржигдар /2018.04.10/ 18.00 цагт шүүгчийн зөвшөөрөлгүй баривчилсан. Ингэхдээ баривчлах болсон үндэслэл нь гэмт хэргийн ул мөр нотлох баримтыг үрэгдүүлэх, зөөвөрлөх, устгах болзошгүй гэсэн нөхцөл байдлаар шүүгчийн зөвшөөрөлгүй баривчилсан. Энэ үндэслэлийг эс зөвшөөрч шүүхэд гомдол гаргасан. Яагаад гэхээр шүүх С.Баярыг баривчилсан гол үндэслэл нь Оюутолгойн гэрээтэй холбоотой. Оюутолгойн гэрээ байгуулснаар их хэмжээний авлига авсан талаар сошиал орчноор 10 жил орчим шуурлаа. Энэ үндэслэлээр эрүүгийн хэрэг үүсгэн яллагдагчаар татсан. Шүүхээс зөвшөөрөлгүй баривчилсан нь буруу юм. Оюутолгойн гэрээтэй бүх холбоотой материалууд Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын архив, УИХ-ын архив, Үндэсний аюулгүй зөвлөлийн архивд нотлох баримтууд байсаар байтал энэ нотлох баримтууд яагаад зөөвөрлөх устгах, үрэгдүүлэх боломжтой нөхцөл байдал үүсэж болзошгүй гэсэн нөхцөл байдлаар хойшлуулалшгүйгээр баривчилсан нь хууль зүйн үндэслэлгүй гэж үзэж байна.

-Ерөнхий сайд асан С.Баяр нь шүүх хуралд онлайнаар оролцсон уу. Энэ асуудлаар ямар байр суурь илэрхийлсэн бэ?

-Тийм ээ, шүүх хуралд онлайнаар оролцсон. С.Баяр “Өнөөдөр нэг сарын хугацаатай баривчлагдах, цагдан хоригдох нь надад сонин биш байна. Оюутолгойн гэрээтэй холбоотойгоор хоёр Ерөнхий сайдыг хорилоо гэдэг нь Монголын нэр хүнд дэлхий дахинаар унах, Оюутолгойн гэрээ хүчин төгөлдөр буст тооцогдох, Оюутолгойн нэр хүнд унах энэ асуудал нь Монголын эдийн засагт нөлөөлөх юм. Тийм болохоор энэ талыг нь харж үзээч ээ” гэсэн саналыг хэлсэн. Хамгийн гол нь цагдан хорих болсон үндэслэл нь дахин гэмт хэрэг үйлдэж болзошгүй гэсэн мэдээлэл байгаа гэсэн үндэслэлээр цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээ авлаа.

-Прокурор тайлбарласан уу?

-Би тайлбарыг шаардсан. Ингэхэд дахин гэмт хэрэг үйлдэж болзошгүй гэж. Өнөөдөр энэ хүн эрх мэдэл албан тушаалаа урвуулан ашигласан байж болзошгүй гэсэн үндэслэлээр яллагдагчаар татагдсан байгаа шүү дээ. Эрүүгийн хэрэг үүсэн яллагдагчаар татахаас өмнө Монгол улсаа төлөөлж элчин сайдаар ажиллаж байсан хүн. Америкт долоо найман хаус авсан гэдгээ шалгуулахаараа өөрөө хүсэлтээ өгөөд, би шалгуулъя гээд  хүрээд ирсэн байгаа шүү дээ. Тэгэхээр дахин гэмт хэрэг үйлдэж болзошгүй гэдгээр цагдан хорьж байгаа нь хууль зүйн үндэсгүй гэсэн байр суурьтай өнөөдрийн шүүх хуралд оролцоо.

Э.Ариун 

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.23.152

ЮУН ЗӨВШӨӨРӨЛ ВЭ ШУУД БАРЬСАН НЬ маш зөв ДАХИН ГЭМТ ХЭРЭГ ҮЙЛДЭХЭЭС НЬ СЭРГИЙЛСЭН ГЭ БИЗДЭЭ

Avatar

зочин 2018-04-12 66.181.169.66

дээрх үндэслэлээр л хорьдог юм байна лээ ш дээ. Нөгөө сайхан улс төрчид УИХ гишүүд энэ зүйл заалтаа хаах нь яасийн. Үндэслэлгүй хорьсон албан тушаалтанд хариуцлага хүлээлгэдэг болох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.106

Энэ нэг авгай бас хаанаас хэдээр гарч ирээд хашгачаад угав аа!!!

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.65

Омгоологч хун уйлчлуулэгчээ зовхон омгоолох л уурэгтэй юм шуу дээ хохирогчын эсрэг нэхэмжлэгч прокурор мордон байцаагч шуугч гээд маш олон хуулийн этгээд зогсож байдаг учраас омгоологчоор эрхийг нь хангуулж огдог юмшуу дээ орк ард тумэн мээнь тэр баярыгаа яаж л бол яаж муул энэ омгоологч ажлаа л хийж бн дэлхийн туухэнд пол пот л омгоологч гэж мэддэггуй байсан юм яг та нар шиг

Avatar

шүз 2018-04-12 122.201.22.114

Иймэрхүү өмгөөлөгч нэртэй хөлсний гөлөгнүүдийн донгосохыг вэб хуудсанд тавих шаардлагагүй шдээ.

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.21.95

ХУУЛЬ БУС ЮМ ХИЙДЭГ [Хориотой Үг] НАРЫГ ХУУЛЬ БУС БАРЬСАН Ч ЯАДАГ БАЙВ ГЭЖ

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.176.29

С.Баяр харин маш ноцтой үг хэлсэн байна шдээ!!! "… хэргийн ул мөр нотлох баримтыг үрэгдүүлэх, зөөвөрлөх, устгах болзошгүй" гэдэг бол мулгуу үг бна! Ул мөр баллах байсан бол өдий хүртэл юу хийж байх вэ дээ?!?! Утгагүй юм!!! Хэрэгт шалгадаг л байгаа биз, буруутай нь тогтвол шийтгэдэг л юм баййгаа биз!!! Харин наана нь шоудаж улсаа баллаад хаячих вий дээ, энэ хэдэн хөлдүү золигнууд чинь!!!!

Avatar

зочин 2018-04-12 45.117.35.8

[Хориотой Үг]ийг [Хориотой Үг] л ойлгож өмгөөлөх байхдаа

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.21.98.230

Энэ хулгайчийг өмгөөлөх хэрэгтэй юм уу, ичих нүүргүй нөхөр л өмгөөлөх байхдаа.

Avatar

Irgen 2018-04-12

Mongoliin ard tumniig elgeer ne molhuulchiheed zugeer ungurnu gej sanaltgui!!!!!!!!!!! Hulgaichid

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.26.151

shuugchiin zovshoorolgui horison bol tailbar hiih heregtei. shuugchiin zovshoorol baisaar baital ene avgai soliorch baigaa bol ene avgaig hudal medeelel tsatssan shuuhiig gutgesen hergeer achih heregtei.

Avatar

Зочин 2018-04-12 203.91.116.154

Оюутолгой зогсвол тэнд ажиллаж байгаа 15000 монгол тэдний гэр бүл хохирно. Комины ард суугаад хүн доромжлон чалчиж суугаа хийх ажилгүй баагийнуудад бол аль нь ч ялгаагүй л дээ. Гэрээг сайжруулах алхамыг аль ч засаг хийж байх ёстой. Заавал хүн барьж хорьж нэгийгээ золигт гаргаж байж сайжруулдаг тийм аймаар гэрээ юм байхда. Хэлэлцээ хийхгүй шууд л монгол авна ялна гээд дайраад байдаг нь зөвхөн монгол араншин юм

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.65

15000= 3 сая хун уу

Avatar

Зочин 2018-04-12 43.228.131.45

Энэ 2 авилга авсан гэдгээ хүлээн зөвшөөрч Монголд нэг удаа ч болов тус болох хэрэгтэй.Оюу толгой өөрсөдөө ашиглах юм бол Монгол баян орон болно . Оюу толгой мөнгөө ч Монголын банкуудаар дамжуулахгүй гэсэн биз дээ .Арай даварсан

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.70.40.230

cham shig haltar orc oyu tolgoi metiin tusuliig ashiglaj chadahgui

Avatar

Зочин 2018-04-12 43.228.131.45

Энэ 2 авилга авсан гэдгээ хүлээн зөвшөөрч Монголд нэг удаа ч болов тус болох хэрэгтэй.Оюу толгой өөрсөдөө ашиглах юм бол Монгол баян орон болно . Оюу толгой мөнгөө ч Монголын банкуудаар дамжуулахгүй гэсэн биз дээ .Арай даварсан

Avatar

Зочин 2018-04-12 27.123.214.104

Мэдээж хууль хүчнийхэн бүү хэл цаад угт нь нөлөөлөх боломжтой гээ үзсэн байж таараа шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.22.96

Гадуур байвал шүүхэд нөлөөлнө мөн өөр бусад хамсаатантайгаа үгсэн хувилдана өө тэгээд яаж ч болно ш дээ шийдчихсэн гарууд чинь суух ёстой газраа байх ёстой байрандаа л байх ёстой ард түмэн гэдэг сохор биш олны үг ортой гэдэг юм даа

Avatar

zochin 2018-04-12

hulgaichiig horih undeslel buren bii.Zov shiidsen baina.Ene omgoologch nertei yumnuud ulig bolson jijuuriin ugee l helj.

Avatar

Иргэн 2018-04-12 27.123.212.136

Энэ 2 авилга авсан гэдгээ хүлээн зөвшөөрч Монголд нэг удаа ч болов тус болох хэрэгтэй.Оюу толгой өөрсөдөө ашиглах юм бол Монгол баян орон болно . Оюу толгой мөнгөө ч Монголын банкуудаар дамжуулахгүй гэсэн биз дээ .Арай даварсан

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.212

С.Баярын хо шногны алчуур.

Avatar

Irgen 2018-04-12 66.181.176.218

Харин чухам ОТ гэрээ хүчингүй болоосой.

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.14.116

Нээг их улсаа, нэр төрөө бодсон гэнэ. Аль хэдийн баларсан. Гэмтэй гэдгийг нь монгол улс даяар мэдээд байхад гэмгүй хүн шиг царайлахаа боль.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж