61-ийн гарамын дэргэд осол гарчээ | News.MN

61-ийн гарамын дэргэд осол гарчээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.12-нд нийтлэгдсэн

61-ийн гарамын дэргэд осол гарчээ

61-ийн гарамын дэргэд осол гарчээ

 Нийслэлийн 61-ийн гарамын дэргэдэх “Рашаант” төлбөр авах цэгийн /ТАЦ/  дээвэр  нь өндрийн хязгаарлалттай байсан тул хүнд даацын ачааны машин мөргөсөн осол гарчээ. Тодруулбал өнөөдөр /2018.04.12/ 09:00  цагийн үед дээрх осол болсон байна. Ослын улмаас хүн гэмтэж бэртээгүй, жолооч нь эрүүл байсан талаар Замын цагдаагийн албанаас мэдээллээ. Одоогийн байдлаар шалгалт хийгдэж байгаа юм байна.

 Э.Бурам

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-12 122.201.24.70

наад саравч. байнга хаалттай байдаг хаалтуудыг хуу хамж устгах ёстой байлаа. шүлхий гарлаа ариутгал байхгүй: шүлхий тарлаа. сүр болллоо. дуусаа.

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.23.152

хөдөөний жолооч

Avatar

Зочин 2018-04-12 64.119.19.144

Осол гаргагч жолооч, ТАЦ-н ажилчтан байцаагч бүгд монгол хүмүүс байсан учир дээрэх осол болсон байна гэж бич.

Avatar

Зочин 2018-04-12 66.181.185.217

ГОЛ УС БОХИРДУУЛДАГ ГАЗАР ШОРОО УХАЖ НҮХ БОЛОГДОГ АЛТ УГААДАГ ДРАГ БАЙНА .

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.21.112.4

ene tolboriig bolimoor ym oron nutagt zam ashigalsan geel 1000k awdag eniig boliooch tertee tergui jild bagdaal 80000 deesh togrognii tatwar tolj bgaz de suuld hurtel awta zam ashigalsan tatwar geed 20000 nemj awdag bolood bagguil hugatsaa ongorloo ashigluulaad bga oligtoi zamch haa bn boglorood deers ni dugaarin hyzgaarlalt hiigel irgen hun omchoo edleh zahiran artsuulah undsen huuliar zaasan erh zorchigdool bga

Avatar

Зочин 2018-04-12 103.26.192.190

Жолооч нь ч тэр, төлбөр авч байгаа нь ч тэр ийм харалган байхдаа яахав.

Avatar

ard 2018-04-12 103.9.88.162

naad tulbur avah tsegee tumur zamii garamiin tsaana gargah heregtei bgm

Avatar

Зочин 2018-04-12 202.179.27.74

Байгаа саравч ухаантай юм нь хүртэл хариугүй тэмдэг тэмдэглэгээ юуч байхгүй

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.11.123

Осол юу байхав дээ нэг хөлдүү нөхөр багтахгүй нүхээр чихчихсэн байна.₮

Avatar

Зочин 2018-04-12 112.72.8.90

Мэдээ гэж бөөн алдаа. Өндрийн хязгаарлалттай байсан тул осол гарсан байна гэжээ. Уг нь өндрийн хязгаарлалтын заалтыг зөрчин нэвтэрч ослыг гаргажээ гэж наад зах нь бичнэ биз дээ.

Avatar

Э.БУРАМ 2018-04-12 122.201.21.63

ЗА ЧИ ӨӨРИЙГӨӨ ХИЧЭЭ

Avatar

zochin 2018-04-12 202.55.191.130

Э. бурмаа үнэн мал шиг бичихийн, өгүүлбэр утга зүйгээ зөв гаргаж сур жоохон ном сонин унш битий утсаа маажаад суугаад бай !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж