С.Эрдэнэ: Намаас хөөнө гэдэг коммунист ойлголт | News.MN

С.Эрдэнэ: Намаас хөөнө гэдэг коммунист ойлголт

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.11-нд нийтлэгдсэн

С.Эрдэнэ: Намаас хөөнө гэдэг коммунист ойлголт

С.Эрдэнэ: Намаас  хөөнө гэдэг коммунист ойлголт

Сангийн сайд асан С.Баярцогтыг Швейцарийн Ерөнхий прокурорын газраас шалгаж,  түүнд 10 сая ам.доллар шилжүүлсэн хүний дансыг нь битүүмжилсэн талаар “Reuters” агентлаг мэдээлсэн нь Монголын хэвлэлээр цацагдсан. Үүний дараа Ардчилсан нам хуралдаж, С.Баярцогтыг намаасаа хөөх шийдвэр гаргасан билээ. Тэгвэл Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэгийг Дубайн гэрээтэй нь холбогдуулж, АТГ-аас өчигдөр баривчлан саатуулсан.  Түүнийг  намаасаа хөөх үү гэх асуудлаар Ардчилсан намын дарга С.Эрдэнэ ийм тайлбар өглөө.

-Танай нам С.Баярцогтыг хөөсөн, одоо Ч.Сайханбилэгийг хөөх үү?

-Та нарт нэг зүйлийг тайлбарламаар байна. С.Баярцогт гэдэг хүнийг намаас  хөөгөөгүй юм.  Ардчилсан намын дүрэмд намаас хөөх ойлголт байхгүй. Тэр бол коммунист ойлголт. Харин Ардчилсан намын гишүүнчлэлээс хассан. Тодорхой хугацаатай үүрэг даалгавар өгдөг дүрэмтэй. Хоёрдугаарт, өнөөдөр С.Баярцогтыг хувьд үйлдлээ хүлээн зөвшөөрсөн. Хүлээн зөвшөөрсөн бол тайлбараа өг гэж хүлээсэн. Асуудлаа шийдтэл түүнийг намын гишүүнчлэлээс хассан. Харин Ч.Сайханбилэгийн хувьд намаас хөөгөөгүй. Шүүхээс шийдвэр гараагүй байна. Өөрөө ч үйлдлээ хүлээн зөвшөөрөхгүй байгаа учраас намаас хөөхгүй

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

71 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-11 66.181.187.111

Коммунист намууд л гишүүнчлэлтэй байдаг юм. Ардчилсан, соёлт орнуудын намууд гишүүнчэлгүй, нийгмээ талцуулан хуваадаггүй юм. Манай АН бол коммунмст угшилтай, үзэл баримтлалгүй, анархист маягийн нам юм.

Avatar

Зочин 2018-04-11 66.181.161.9

Хөөх тухай ойлголт байхгүй гэсэн мөртлөө доор нь эамаас хөөхгүй ч гэх шиг. Авцалдаагүй юм яриад байх юм

Avatar

Зочин 2018-04-11 66.181.190.29

Улс төрийн боловсролын хэмжээндээ ярьж байгаа нь тэр

Avatar

Зочин 2018-04-11 66.181.161.9

Хөөх тухай ойлголт байхгүй гэсэн мөртлөө доор нь эамаас хөөхгүй ч гэх шиг. Авцалдаагүй юм яриад байх юм

Avatar

Зочин 2018-04-11 66.181.187.120

Танай намаас социалист нийгэм дээр шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-11 103.229.123.138

Энэ Эрдэнэ гэдэг хүнд толгой байна уу? Эмнэлэгт үзүүлмээр юм. Гарын үсэгтэй бичгийг нь телевизээр харуулаад сүржигнээд л байсан биздээ.

Avatar

Mko 2018-04-11 174.221.130.189

Хассан ,хөөсөн гэдэг нь агаар нэг бус уу?!

Avatar

иргэн 2018-04-11 202.179.24.243

гол нь өөрөө буруутай гэж хэлсэн ч бай, шүүхийн эцсийн шийдвэргүйгээр хөөдөггүй юм аа

Avatar

Зочин 2018-04-11 27.123.214.122

АН дараа нь буцааж элсүүлэх нь тодорхой юм.Одоогоор шоу хийж бна

Avatar

Зочин 2018-04-11 182.160.32.48

АН-ыг ахин төрд ойртуулж болохгүй гэдгийг гүн гүнзгий ойлголоо. ха хө ха.

Avatar

АН бол ардчилалын арьс нөмөрсөн 1937 оны коммунистуудын амилсан сүнснүүд шүү дээ 2018-04-11 50.204.62.58

АНы бузарууд шиг ичихгүй худлаа ш****г байхын тулд тэгэж төрөх, ичих булчирхайгүй төрөх хэрэгтэй байх. Баттулга гөлө г ядарсан ард түмнийхээ өрийг тэглэнэ гэсэн чинь ард түмэн буруу ойлогсон байна тийм юм гэж ямар юм байсын гэж улаан цайм хуцаж байх юм. Одоо Эрдэнэ гахай бас адил бүх гишүүд нь шо ронд шаачих гээд юу гэж худлаа шаахаа ч мэдхээ байж. Хэдэн луйварчдаа манай андууд гэж ирээд л хамгаалдаг ялтан хамуудын АН гэгч нь цэвэршиж харагдаач, энэ гэмт хэрэгтэнгүүд бид хэдээ жаргааж харагдаач

Avatar

Иргэн 2018-04-11 103.57.92.152

Энэ хүн 30 гэр бүлийн нэгэнд хамаарах хүн байна.

Avatar

АН бол ардчилалын арьс нөмөрсөн 1937 оны коммунистуудын амилсан сүнснүүд шүү дээ 2018-04-11 50.204.62.58

АНы бузарууд шиг ичихгүй худлаа ш****г байхын тулд тэгэж төрөх, ичих булчирхайгүй төрөх хэрэгтэй байх. Баттулга [Хориотой Үг] ядарсан ард түмнийхээ өрийг тэглэнэ гэсэн чинь ард түмэн буруу ойлогсон байна тийм юм гэж ямар юм байсын гэж улаан цайм хуцаж байх юм. Одоо Эрдэнэ гахай бас адил бүх гишүүд нь [Хориотой Үг] шаачих гээд юу гэж худлаа шаахаа ч мэдхээ байж. Хэдэн луйварчдаа манай андууд гэж ирээд л хамгаалдаг ялтан хамуудын АН гэгч нь цэвэршиж харагдаач, энэ гэмт хэрэгтэнгүүд бид хэдээ жаргааж харагдаач

Avatar

hh 2018-04-11 64.119.16.110

Taiwanii tagnuul Batchimegee Mongol turuus zailuulval yaasin dahin shalguulaad shorond ni hiigeech eee

Avatar

Зочин 2018-04-11 64.119.27.144

Хаа сайгүй хэрэгцээ нь тодорхойгүй нийгмйн даатгалын эзэнгүй байшингууд барьж мөнгө угаах капиталист явдал уу

Avatar

Billy mongol 2018-04-11 27.123.212.134

Нэг хүн Баянзүрхчүүд ялж байх шиг байна гэхэд ЯЛАХ НЬ ЧУХАЛ БИШ БАЙЛАА.БАЯНЗҮРХЧҮҮД АРД ТҮМНИЙ ИТГЭЛИЙГ ДААСАН АРДЧИЛСАН НАМЫГ АВИЛГАЧ,ХЭЭЛ ХАХУУЛЬЧИД,АЛБАН ТУШААЛ ГОРИЛОГЧ,[Хориотой Үг] ДОЛООГЧДООС ХАМГААЛАХ ТЭМЦЛИЙГ ХИЙЖ БАЙГАА ТҮҮХЭН ҮЙЛ ЯВДАЛД ИТГЭЛ ҮНЭМШИЛ,ҮЗЭЛ БОДОЛДОО ҮНЭНЧ БАЙЖ ЧАДДАГ ХҮМҮҮСИЙН ТҮҮХИЙГ БИЧИЛЦСЭН НЬ САЙХАН БАЙНА.МӨНГӨ ӨГӨӨГҮЙ Ч МӨЛХӨЖ ОЧООД ТЭМЦДЭГ ХҮМҮҮС БАЙДГИЙГ ХАРУУЛЖ БАЙНА гэж хариулав.

Avatar

Irgen 2018-04-11 107.77.229.154

Yu ch oilgosongui

Avatar

Баагиы 2018-04-11 66.181.191.88

Сайханбилэгийг бол намаас нь "хөөнө" хэмээн ойлгов, өөрөөр хэлбэл коммунист ёсоор

Avatar

дурак 2018-04-11

AH ийм [Хориотой Үг] ээр удирдуулж явах ч гж дээ тарвал таарна луйварчдааса ч салж чадахгүй арчаагүй хүн хогнууд болж дэ хэрэггүй л дэмжиж явж

Avatar

Zochin 2018-04-11 59.153.113.208

Heej bolno.bolno.uls ornooosoo urvaj hor hurgesen bol heeh yu ch bish, gehdee gagtshuu AN negiigee heregt holbogdonguut uchir ny buren guitsed tailagdaagui baikhad heelee barilaa gej surchignesen chin estoi durgui hurgesen, nam ch gesen humuus ajiiluuldag bolohoor hun chanar gej bas baimaar yum

Avatar

Ard 2018-04-11 112.72.14.253

Ene ulsturch nertei lalruudad unen ug gej bnauu.uchigdur yarisnaasaa unuudur butsna.shudarga zuil gej haana bnaa n**** gej.

Avatar

Зочин 2018-04-11 80.153.196.113

BUZAR JENCO – BELTREG ZI – h**** ERDENE NARIIN KARMAINII HULGAICHDIIN BULEGLEL MENGET NYAMDORJIIN "UVS" NERTEI LUIVARCHDIIIN BULEGLEL NIILCHIHEED ENE ULS ORNIIG SUIRUULJ UGUH N DEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-11 64.119.24.28

Энэ этгээдийн үгэнд ямар ч логик алга. [Хориотой Үг] АН мөхөх цаг нь үнэхээр болжээ.

Avatar

Гэмт хэрэгтэн 2018-04-11 223.39.131.24

Хөөдөггүй гэчхээд дараагийн бүх асуултандаа дандаа хөөнө хөөхгүй гэж хариулсан байх юм кро чинь

Avatar

zochin 2018-04-11 59.153.113.174

xvvx, xacax,2t vaigaa bna uu Erdene darga aa, daraa ni xydlaa bytsaaj ablaa gex gej baigaa ni ter dee

Avatar

Зочин 2018-04-11 202.21.106.114

Манай улс төрчид Оюу толгойг , нэг хэсэг нь Гятадуудад өгөх гээд л нөгөө хэсэг нь Оросуудад өгөх гээд л , алал цаж байнаа .. Одоогоор Гятадын талынхан дийлж байхшиг .. Хууль зүйн сайд нь Гятадын тагнуул болхоор аргачгүй биз …

Avatar

Зочин 2018-04-11

Манай муу нам ч булайгаа дэлгэж байна даа. 2020 онд ахиж нухуулах нь улам тодорхой болоод л байх.

Avatar

lantuu 2018-04-11 66.181.168.8

Ene hunii hiisen nugel ni nudeeree garah udur irne! hamgiin muuhai hogiin zan avir ene l hunees gardag! AN gj baidgiin bol ene hunees salaachee, salaagui tsagt tanai nam hol yavahq eeee

Avatar

хэхэ 2018-04-11 122.201.17.142

Хөөх нь коммунист үйлдэл гэснээ гэхдээ Өөрөө ч үйлдлээ хүлээн зөвшөөрөхгүй байгаа учраас намаас хөөхгүй. Ингэхээр хөөдөг болчихлоо.

Avatar

Зочин 2018-04-11 202.131.231.210

Uls turch gej iim l humuusiig helne dee.

Avatar

Зочин 2018-04-11 27.123.214.126

Хөөх, хасах. Ялгаа байна уу. Нөгөө өр биш зээл гэдэг шиг. АНамын гайхамшиг үргэлжилсээр.

Avatar

АН гишүүн 2018-04-11 103.57.92.152

МАН шиг хаацайлах уу

Avatar

Zochin 2018-04-11 59.153.87.15

Ene odoo unen erguu nohor hooh tuhai oilgolt bgui komunist oilgolt gej yaringuutaa 2 ug helchiheed l hoono hoogoogui tuhai yarihiim da er ni juramiin nohdoo hazainguut tulhdeg ardchilsan nam juramgui zarchimgui nam baih chadvargui boljee tegeed iim huvia hicheesen byalduuch zusarch 2 nuurtei mulguu dargatatai

Avatar

Зочин 2018-04-11 90.240.231.12

iim l mahan tolgoi erdene.bur gahain tolgoi

Avatar

ИРГЭН 2018-04-11 202.179.31.49

ЮУ ЯРИАД БАЙНА ГИШҮҮНЧЛЭЛЭЭС ХАСНА ГЭДЭГ ЧИНЬ ГИШҮҮН БИШ БОЛЛОО ГЭСЭН ҮГ БИЗ дээ УГ НЬ НАМ ГЭДЭГ ЧИНЬ [Хориотой Үг] НАРЫН ОРОГНОДОГ ТЭГЭЭД ӨӨРИЙГӨӨ ХАМГААЛУУЛДАГ БАЙГУУЛЛАГА БИШ БАЙМААР ЮМ МУУ НӨХӨДИЙГ ХӨӨХ Л ХЭРЭГТЭЙ БӨВ БӨӨРӨНХИЙ БАЙЖ БОЛОХГҮЙ ЭРДЭНЭ ГУАЙ ШУДАРГА Л БАЙЯ Л ДАА ШУДАРГА ХҮН ЯЛДАГ ЮМ

Avatar

zochin 2018-04-11 103.14.38.130

yu ch oilgosongyi.

Avatar

zochin 2018-04-11 59.153.84.210

AN tom handivlagchaa yu gej namaas huuh bilee dee hehe zuvhun namaas huuguud ner tsever bolj haragdana ch gej yu baihav dee

Avatar

Зочин 2018-04-11 112.72.14.107

neg dor neg uguulberiin naana tsaana 2 uur yum yarih yum.Huune gesen oilgolt bhgu igesnee yariltslagiin tugsguld odoohondoo huuguugui geed .shuuhess shiidver garsan huugddug yumbol erdene van nileen ert huugduh baisan daa.

Avatar

Зочин 2018-04-11 103.242.47.38

эрдэнэ ганц хоромын дотор 2 өөр юм ярьдаг тэнэг хүн бна уншиж үз

Avatar

erh chuluu. 2018-04-11 112.72.14.107

namaas huuh ni kommunist arga yumbn hasah ni tegeed kapitalist arga uu.

Avatar

Baatar 2018-04-11 80.217.249.164

ENE HUNEER UDIRDUULSAN NAM HOL YAVAHGUI EE………..ENE NAM CH ALINGAA ALDAJ BAINA DAA

Avatar

Эрдэнэ ван 2018-04-11 43.228.130.169

Намаас хөөх нь комуунист,капиталист гэсэн ойлголт байдаг юмаа Эрдэнэ гишүүнээ.Ардчилал гэсэн ойлголт бол маш амархан хуулийн дагуу амьдар.Таны ойлголтоор бол хууль юу ч биш ард түмний эсрэг эх орны эсрэг хийсэн ажил нь зөв болох ёстой юм байна.Ардчидсан Нам,Арчилал хоёр өөр зүйл шүү.Сайн бод юм унш,ярих юм сайн бод.

Avatar

Эрдэнэ ван 2018-04-11 43.228.130.169

Намаас хөөх нь комуунист,капиталист гэсэн ойлголт байдаг юмаа Эрдэнэ гишүүнээ.Ардчилал гэсэн ойлголт бол маш амархан хуулийн дагуу амьдар.Таны ойлголтоор бол хууль юу ч биш ард түмний эсрэг эх орны эсрэг хийсэн ажил нь зөв болох ёстой юм байна.Ардчидсан Нам,Арчилал хоёр өөр зүйл шүү.Сайн бод юм унш,ярих юм сайн бод.

Avatar

Эрдэнэ ван 2018-04-11 43.228.130.169

Намаас хөөх нь комуунист,капиталист гэсэн ойлголт байдаг юмаа Эрдэнэ гишүүнээ.Ардчилал гэсэн ойлголт бол маш амархан хуулийн дагуу амьдар.Таны ойлголтоор бол хууль юу ч биш ард түмний эсрэг эх орны эсрэг хийсэн ажил нь зөв болох ёстой юм байна.Ардчидсан Нам,Арчилал хоёр өөр зүйл шүү.Сайн бод юм унш,ярих юм сайн бод.

Avatar

Эрдэнэ ван 2018-04-11 43.228.130.169

Намаас хөөх нь комуунист,капиталист гэсэн ойлголт байдаг юмаа Эрдэнэ гишүүнээ.Ардчилал гэсэн ойлголт бол маш амархан хуулийн дагуу амьдар.Таны ойлголтоор бол хууль юу ч биш ард түмний эсрэг эх орны эсрэг хийсэн ажил нь зөв болох ёстой юм байна.Ардчидсан Нам,Арчилал хоёр өөр зүйл шүү.Сайн бод юм унш,ярих юм сайн бод.

Avatar

Эрдэнэ ван 2018-04-11 43.228.130.169

Намаас хөөх нь комуунист,капиталист гэсэн ойлголт байдаг юмаа Эрдэнэ гишүүнээ.Ардчилал гэсэн ойлголт бол маш амархан хуулийн дагуу амьдар.Таны ойлголтоор бол хууль юу ч биш ард түмний эсрэг эх орны эсрэг хийсэн ажил нь зөв болох ёстой юм байна.Ардчидсан Нам,Арчилал хоёр өөр зүйл шүү.Сайн бод юм унш,ярих юм сайн бод.

Avatar

Эрдэнэ ван 2018-04-11 43.228.130.169

Намаас хөөх нь комуунист,капиталист гэсэн ойлголт байдаг юмаа Эрдэнэ гишүүнээ.Ардчилал гэсэн ойлголт бол маш амархан хуулийн дагуу амьдар.Таны ойлголтоор бол хууль юу ч биш ард түмний эсрэг эх орны эсрэг хийсэн ажил нь зөв болох ёстой юм байна.Ардчидсан Нам,Арчилал хоёр өөр зүйл шүү.Сайн бод юм унш,ярих юм сайн бод.

Avatar

Эрдэнэ ван 2018-04-11 43.228.130.169

Намаас хөөх нь комуунист,капиталист гэсэн ойлголт байдаг юмаа Эрдэнэ гишүүнээ.Ардчилал гэсэн ойлголт бол маш амархан хуулийн дагуу амьдар.Таны ойлголтоор бол хууль юу ч биш ард түмний эсрэг эх орны эсрэг хийсэн ажил нь зөв болох ёстой юм байна.Ардчидсан Нам,Арчилал хоёр өөр зүйл шүү.Сайн бод юм унш,ярих юм сайн бод.

Avatar

Эрдэнэ ван 2018-04-11 43.228.130.169

Намаас хөөх нь комуунист,капиталист гэсэн ойлголт байдаг юмаа Эрдэнэ гишүүнээ.Ардчилал гэсэн ойлголт бол маш амархан хуулийн дагуу амьдар.Таны ойлголтоор бол хууль юу ч биш ард түмний эсрэг эх орны эсрэг хийсэн ажил нь зөв болох ёстой юм байна.Ардчидсан Нам,Арчилал хоёр өөр зүйл шүү.Сайн бод юм унш,ярих юм сайн бод.

Avatar

Эрдэнэ ван 2018-04-11 43.228.130.169

Намаас хөөх нь комуунист,капиталист гэсэн ойлголт байдаг юмаа Эрдэнэ гишүүнээ.Ардчилал гэсэн ойлголт бол маш амархан хуулийн дагуу амьдар.Таны ойлголтоор бол хууль юу ч биш ард түмний эсрэг эх орны эсрэг хийсэн ажил нь зөв болох ёстой юм байна.Ардчидсан Нам,Арчилал хоёр өөр зүйл шүү.Сайн бод юм унш,ярих юм сайн бод.

Avatar

Зочин 2018-04-11 66.181.185.175

Сайханбилэгийг хамгаалж байна харвуу…энэ хоёрын дунд нөгөөгөө хайрлах нэг но байна даа.

Avatar

Зочин 2018-04-11 182.160.32.38

эрдэнэ хувалз гээч

Avatar

Сэтгэц эрүүл биш 2018-04-11 202.131.225.150

Эрдэнэвангийн ухаан санаа эрүүл байдаг байгаа даа, гишүүнчлэлээс хасах, намаас хөөх 2-ын үр дагавар нэг биздээ. АН-д эрүүл саруул ухаантай гэмт хэрэгтэн дарга олдоогүй л юм байхдаа хөөрхий .Баабар Эрдэнэвангийн тухай дутуу бичсэн байна тэрвээр сэтгэцийн хувьд үнэлэлт өгөөгүй байдаг.

Avatar

Эрүүл даргын эрэлд 2018-04-11 202.131.225.150

Эрдэнэвангийн ухаан санаа эрүүл байдаг байгаа даа, гишүүнчлэлээс хасах, намаас хөөх 2-ын үр дагавар нэг биздээ. АН-д эрүүл саруул ухаантай гэмт хэрэгтэн дарга олдоогүй л юм байхдаа хөөрхий .Баабар Эрдэнэвангийн тухай дутуу бичсэн байна тэрвээр сэтгэцийн хувьд үнэлэт өгөөгүй байдаг.

Avatar

Зочин 2018-04-11 202.131.228.20

Хөөх хасах ямар ялагаа байна? Энэ махан толгой хүртэл өөрөө хольж яриад л бн.

Avatar

Зочин 2018-04-11 202.9.41.38

Baabar yu gej hellee. Shorongiinhiin AN-iig udirdaj bn

Avatar

Зочин 2018-04-11 103.9.90.130

Хөөх хасах хоёр чинь адил биш үү. Нэг еэвэнгийн хоёр тал шүү дээ Эрдэнэван гуай

Avatar

Зочин 2018-04-11 66.181.160.32

Эрдэнэ гэж хүн гэмт хэрэгт холбогдоод шорон оронд ороод явж байхад нам нь л хамгаалж гаргасан гэдэг. гэтэл өөрөө журмын нөхөртөө ингэж хандахаар хуншгүй л [Хориотой Үг] юм даа. ийм намын лидертэй хол явахгүй энэ нам. МАН бандаашаа хамгаалаад яаж байгааг хараасай да.

Avatar

Зочин 2018-04-11 182.160.32.38

АН-хан коммунистуудын бүтээсэн баялгийг завшиж баяжчихаад харааж зүхээд байх юм шуналын туламнууд

Avatar

Зочин 2018-04-11 182.160.32.38

харгис феодаль АН жорлон сөнөтүгэй

Avatar

Зочин 2018-04-11 182.160.32.38

хуурамч дүр эсгэсэн ардчилсан хулгайчаас коммунист нь хамаагүй дээр дээ. өмхий ардчилсан гахай чи

Avatar

Зочин 2018-04-11 66.181.178.17

БИЕ биенээ түгжилдэж байхаар хөөж явуулаад нэгэн цул болж хариуцлаггаа ухамсарлаж ажиллах нь зөв шүү дээ

Avatar

зочин 2018-04-11

Баярцогт ямар үйлдлээ зөвшөөрсөн бэ, Засрахаар нь намдаа эргүүлэн авч, сайд хийлгэх юм байна л даа.

Avatar

Зочин 2018-04-11 202.131.245.243

За, ингээд а**с нам харгис феодал Эрдэнэ вангийн хувийн эмсийн хүрээлэн болов оо, хөөрхий. Хүрээлэнд орсон эмс бүгд Эрдэнэ вангийн эгч, дүүсийн холбооны гишүүн болж, албан тушаал авдаг гэж байгаа. кккккккккк

Avatar

зочин 2018-04-11 202.180.216.19

С.Баярцогтыг намаас хөөсөн тул Ардчилсан намыг үүнээс хойш Коммунист Ардчилсан Нам гэж нэрлэсүгэй !

Avatar

Зочин 2018-04-11 66.181.188.112

Энэ хүнийг харахаар өтгөн нь хатаад сар болж хүн шиг харагдаад байдаг юм. Зөв энерги байхгүй гэсэн үг үү. Коммунистуудын байгуулсан улсад амьдарч байж том том яриж болохгүй ээ.

Avatar

Зочин 2018-04-11 124.158.110.60

Hun alj huree talj baisan hun tegeed namiin darga, tsaashlaad erunhii said bas hiij boloh uu?

Avatar

Зочин 2018-04-11 99.203.143.199

АН-д бол хамгийн том [Хориотой Үг] нь хамгийн том дарга! Хүн амины хэрэгт ял шийтгүүлж ш о р о нгийн наар зүлгэж байсан,гэр бүлийн хүн нь учир битүүлэг байдлаар амиа алдсан хүн намын дарга,17 чингэлэг спиртийг ус болгож чаддаг панзчин АН-ааас нэр дэвшиж ерөнхийлөгч.

Avatar

Зочин 2018-04-11 99.203.143.199

Х у л гайч

Avatar

Зочин 2018-04-11 202.9.43.208

Намдаа авч улдэнэ гэдэг бол криминал ойлголт

Avatar

Харгис феодал Эрдэнэ ван: 2018-04-11 202.131.245.243

а**с намын дүрэм. Гартаа хамгийн том балиус барьсан нь Дарга болно шүү, мөнгөтэй хамууд аа. Мөнгөгүй нь хамжлага, аягачин, шивэгчин, дууч эм болоорой.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж