О.Баасанхүү: Н.Багабанди титэм үгээ бичиж болно | News.MN

О.Баасанхүү: Н.Багабанди титэм үгээ бичиж болно

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.11-нд нийтлэгдсэн

О.Баасанхүү: Н.Багабанди титэм үгээ бичиж болно

О.Баасанхүү: Н.Багабанди титэм үгээ бичиж болно

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр Оюутолгойг шалгах ажлын хэсгийн гишүүн бөгөөд Оюутолгойн ТУЗ-ын гишүүдээс мэдээлэл авах гэсэн боловч ганцхан Б.Мөнбаатар ирсэн. Тиймээс Н.Багабандийг чөлөөлөх саналыг Ерөнхий сайдад хүргүүлж байгаагаа илэрхийлэв. УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү “Н.Багабанди ямар ч үүрэггүй атал Оюутолгойн ТУЗ байсныхаа төлөө цалин авдаг. Монголын төр Ерөнхийлөгч байсан хүмүүст өргүй. Тэд бол хангалттай идэж уусан хүмүүс” гэв.

Үүнээс гадна тэрбээр “өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сард МАХН-ын хурлыг Төрийн ордонд зохион байгуулсан. Намынхаа хурлыг МАН, МАХН, АН бүгд л Төрийн ордонд хийдэг байсан. Гэтэл А.Гантамир гэдэг нөхөр гарч ирээд Төрийн ордонд намын хурал хийсэн гэдэг асуудлаар намайг Үндсэн хуулийн цэцэд өгөхөөр бэлтгэж байгаа юм байна. Тэгж ярих юм бол А.Гантамир надтай хамтран ажиллах санал тавиад, хуулийн холбоогоор дамжуулж 30 сая төгрөг нэхсэн. Би өгөөгүй болохоор одоо ингэж байгаа юм байна.

Би МАХН-ын хурлыг хууль ёсны дагуу хүсэлт гаргаад Төрийн ордонд хийсэн. Манай намын дотоод асуудалд цэц оролцохыг зөвшөөрөхгүй. Цэцийн гишүүд бол улстөрчийн гар, хөл болсон хүмүүс байдаг. Х.Тэмүүжингийн хэлснээр цэц бол улстөрчдийн моорог болсон гэдэг нь үнэн байхгүй юу. Төрийн ордонд хурал хийсний төлөө Үндсэн хууль зөрчдөггүй юм” гэв.

Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-11 64.119.26.151

Багабанди СЗоригын хэргийг сайн мэддэг байж , яагаад дуугүй суугаад , титэм үг бичээд нам гүн байгааг нь , ард түмэн гадарлахгүй байна уу ? найз байсан О .б хоёрыг намынхан нь мэддэг юм билээ. нам гүмхэн бүгээд байх юм , гэмээн цайруулаад байгаа юм биш үү ? анхаар ! ! !

Avatar

dolgion 2018-04-11 202.21.106.103

Baasanhuu l zov duugardag shd uneniig hellee gd buruutan blgochhiin. Bagabandi bs l bish bnshu

Avatar

d 2018-04-11 202.21.106.103

ene zaluu zov yarij bn

Avatar

irgen 2018-04-11 202.21.106.103

demjij bn sn shalgaj ilruuleh hrgt

Avatar

zochin 2018-04-11 202.21.106.103

zov shdee Bagabandiig shalgah hrgt

Avatar

ЗОЧИН 2018-04-11 66.181.160.106

ТЭР БИД 2-ЫН ТИТЭМ ҮГ ГЭЖ ЮУ БАЙХАВ ДЭЭ. ДАНДАА ХҮНИЙ ХЭЛСЭН ҮГНҮҮДИЙГ ТҮҮЖ АВААД ЯРЬДАГ ШОГ ГАР.

Avatar

ЗОЧИН 2018-04-11 64.119.26.127

БАГАБАНДИ , БААСАНХҮҮ – ТЭР ЯРИАД БАЙГАА ГАНТАМИР ЦӨМ ҮХСЭНЧ ӨМХИЙГӨӨ ТАВЬДАГГҮЙ БААСНУУД . УРВАГЧИД .

Avatar

kk 2018-04-11 150.129.140.31

bagabandi

Avatar

Зочин 2018-04-11 27.123.212.137

зөв л ярьсан байна, Ярьсан хүнд асуудал нь биш болж буи зүйлд гол нь байна.

Avatar

Зочин 2018-04-11 103.242.47.38

энэ бүтэх хүн бишээ баасанхүү яана

Avatar

er 2018-04-11 202.21.125.110

Багабанди бас л сэтгэлгүй хөгийн [Хориотой Үг] юм даа. Тийм хүний титэм үгийг хог руу чулуудах хэрэгтэй байх.

Avatar

Зочин 2018-04-11 64.119.25.228

Баасанхүү хүнд тоогдох гээд л ядаад янз янзын сэдэв барьж авч мэдэгдэл хийх юм. нэмэргүй дээ. Тараа таниулчихсан. Их хүн муутай, тавьтиргүй, ямар сайндаа хурцын хонины хонхорт тухалчихсан байхавдэ

Avatar

Зочин 2018-04-11 27.123.212.140

Зөв л хэлсэн байна шдээ. Юунд нь атаархаад байгаа юм бэ. Багабандийг өмөөрөх ямар ч үндэслэл алга

Avatar

зочин 2018-04-11 202.179.26.113

Хүн гүтгэж доромжлох уг нь хуультай баймаарсан.Даанч манайд үйлчилэггүй юм. Баасанхүү гишүүнээ олон юм ярилгүй шүүхэд өгч учраа ол. Битгий чацаг царайлаад бай.

Avatar

Зочин 2018-04-11

Ямар элэнцэгийх нь Титэм уг байхаа дээ. Монгол бичигт л титэм эвэр гэж байхаас. Багабандитыг сайн шалгах илстой хуний нэг мен шуу.

Avatar

Зочин 2018-04-11 66.181.185.170

ТИТЭМ ҮГ ГЭЖ НОМ НЬ ТЭР ЧИГЭЭРЭЭ БУСДААС ГУСЦАН

Avatar

Орон гаран 2018-04-11 66.181.176.233

Манай хөдөөний хөх өвгөчүүл яг Баасанхүү шиг ааш араншинтай хүнийг ОРОН ГАРАН ХҮНдээ гэж хэлчихээд тамхиа татаад таг болдогсон.Үнэлгээ өгч баЙгаа нь тэр юм л даа.

Avatar

zochin 2018-04-11 202.21.118.138

jijeg gar tom tom dugarval hund tanidah geed

Avatar

Irgen 2018-04-11 119.65.229.183

Baasankhuug demjij bn. zuw setgeltei zutgeltei zaluu. Harin ene Bagabandi gegch tawilga Oyyutolgoin TUZ-aas hezee yawahiin bee. Zaa yaaah we yaahaw. Ard tumen ni nudee bultiilgeel h**** suujin shu

Avatar

иргэн 2018-04-11 66.181.189.248

Нээрээ Багабанди гэдэг хүн, ард түмний төлөө юу хийсэн юм болоо. Харин монголын хүн ам энэ хүнээс өмнө бараг жигд дунд түвшингийн амьдралтай хүмүүс байсан одоо дунд давхарга байхгүй болжээ бүгд ядуурсан Энэ хүнийг тойрон хүрээлэгчид дэлхийн хэмжээний баячуул болсон юм байна.

Avatar

Иргэн 2018-04-11 27.123.212.132

Үхц одоо бүрэн бүрэлдхүүнээр нь солих цаг болжээ монголд болж буй завхрал үндсэн хуулийн цэцтэй их холбоотой

Avatar

Завханий уугуул 2018-04-11 27.123.212.132

Багаа завханд жорлонч босгоогүй төрсөн нутаг яруудаал унадаг нэр хүндгүй хүн баасанхүү зөв хэлсэн ба

Avatar

Завханий уугуул 2018-04-11 27.123.212.132

Багаа завханд жорлонч босгоогүй төрсөн нутаг яруудаал унадаг нэр хүндгүй хүн баасанхүү зөв хэлсэн ба

Avatar

Завханий уугуул 2018-04-11 27.123.212.132

Багаа завханд жорлонч босгоогүй төрсөн нутаг яруудаал унадаг нэр хүндгүй хүн баасанхүү зөв хэлсэн ба

Avatar

Завханий уугуул 2018-04-11 27.123.212.132

Багаа завханд жорлонч босгоогүй төрсөн нутаг яруудаал унадаг нэр хүндгүй хүн баасанхүү зөв хэлсэн ба

Avatar

Завханий уугуул 2018-04-11 27.123.212.132

Багаа завханд жорлонч босгоогүй төрсөн нутаг яруудаал унадаг нэр хүндгүй хүн баасанхүү зөв хэлсэн ба

Avatar

Зочин 2018-04-11 202.21.103.14

Завханд барилга барих хэрэггүй, нутгийн хүмүүс нь өөрсдөө хийнэ. Харин Монголын төийг цэвэр, бат баыхад юу хийсэнийг дүгнэх нь зөв. Яалаа ч тийм сайн байсангүй.

Avatar

Зочин 2018-04-11 112.72.14.166

Багабанди бол намд баригдсан,аймхай ,оортоо хайртай хун.

Avatar

Зочин 2018-04-11 49.0.141.14

Зөв. Эр хурга.

Avatar

Зочин 2018-04-11 49.0.219.39

Зөв. Вагабанди 2 удаа тэргүүн байхдаа юу ч хиййгээгүй , шавар бурхан л бсан, хажууд нь Элбэгээ Тулгаа сайн муу ч юм хийх гээд үзээд л бна. Юу хийсэн юм ???

Avatar

Зочин 2018-04-11 202.131.228.20

[Хориотой Үг] Женко юу хийв? Хамгийн дэмий ерөнхийлөгч байсан гэж түүхэнд үлдэх байлгүй.

Avatar

Зочин 2018-04-11 124.158.110.60

Bagabanidiin unhursun baasnii hanna ch hurehgui huuhed ih l hucah yum daa, Titem baitugai tatam ch yum bichij chadahgui gulug!!!

Avatar

Баасанхүүд 2018-04-11 202.70.43.138

Цэцэд өргөдөл,мэдээлэл ирлээ гээд Цэцийг хараагаад байгаа юмаа даа.Чамтай холбоотой шийдвэр нь гарсан юм уу? Чиний талд шийдчихвэл чи хараагаад л явах уу? Хуульч.өмгөөлөгч бас Их хурлын гишүүн хүн жаахан ч гэсэн хуульч мэргэжлийн үнэртэй байгаач.

Avatar

зочин 2018-04-11 202.21.127.164

Багабанди Оюутолгойд төлөөлж байсныг, сард хэчнээн доллар авч байсныг ил болгох. С.Баяртай амьсгаа нэг хүн

Avatar

Зочин 2018-04-11 202.179.27.100

Та нар ч энэ насанд очихгүй юм шиг марзганахаа болих хэрэгтэй. Чамайг бодвол суурьтай ханддаг хүн дээ

Avatar

Зочин 2018-04-11 49.0.219.39

Сууриа ? Одоо шавар биш хөдөлдөг хүн ус агаар мэт улсад минь хэрэгтэй бна

Avatar

Зочин 2018-04-11

ter uruul deeree ustey , yarwaisan nukhur odoo zailakh bolson , duuguy khunii doodokh noiton baydag

Avatar

РАВДАН 2018-04-11 66.181.160.100

ИДИОТ! МЭЭК! ШИЗО! МЭДРЭЛ МУУТ!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж