Дуутай тэнгэр хургүй л байг уу | News.MN

Дуутай тэнгэр хургүй л байг уу

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.08-нд нийтлэгдсэн

РЕДАКЦИЙН ЗУРВАС

Дуутай тэнгэр хургүй л байг уу

Дуутай тэнгэр хургүй л байг уу

Хоёр хөрш маань дэлхийн хэмжээнд тив дамнасан хэрүүл хийгээд завгүй. АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трамп, БНХАУ-ын дарга Ши Жиньпин нарын хооронд дэгдсэн худалдааны дайны эцэс сүүлдээ дэлхийн эдийн засгийг чирч унагах хор хөнөөлтэй байж болзошгүйг мэргэжилтнүүд сануулаад эхэллээ. Харин ОХУ, Их Британи хоёрын хооронд эхэлсэн тагнуулч Скрипалийг тойрсон шуугиан яаж төгсөх нь одоогоор тодорхойгүй. Ямар ч байсан өнгөрсөн долоо хоногийн дэлхийн хамгийн халуун сэдвийн эзэд хоёр хөрш байлаа.

Монголд ч халуун сэдэв чамгүй их байлаа. Баривчилгаа, гэм буруутай болоод гэм буруугүйгээ илчилсэн ил захидлууд, шударга ёс нэхсэн видео мэдэгдэл, хүчингийн хэрэгт холбогдсон УИХ-ын гишүүн Д.Гантулга бүрэн эрхээсээ татгалзах уу, эсвэл татгалзуулах уу гээд тогоон дотроо ярих сэдэв ихтэй долоо хоног байлаа.

УИХ-ын гишүүн асан С.Баярцогт, стратегийн орд газруудын менежментийг зохицуулах үүрэг бүхий “Эрдэнэс Монгол” ХХК-ийн гүйцэтгэх захирлаар ажиллаж байсан Б.Бямбасайхан, Ардчилсан намын хуучин кадруудын нэг Тагнуулын ерөнхий газрын болон Үндэсний Татварын ерөнхий газрын даргаар ажиллаж байсан Б.Ариунсан нарыг дөрөвдүгээр сарын 1-ний Ням гаригийн орой “Оюутолгой” компанийн гэрээтэй холбогдуулан баривчиллаа. Мөн “Жаст” компанийн захирал Ш.Батхүү ӨАБНУ-ын “Стандарт” банкнаас зээл авахдаа “Эрдэнэт” үйлдвэрийн удирдлагуудын гарыг үсгийг ашигласан хэрэгт холбогдуулан тус үйлдвэрт Хуулийн хэлтсийн даргаар ажиллаж байсан Б.Мөнхжаргалыг баривчлан хорилоо. Энэ хэрэгт бас нэг хүний баривчлан саатуулсан нь тус үйлдвэрийн Худалдааны хэлтсийн даргаар ажиллаж байсан Г.Амарбат юм. Г.Амарбатыг дөрөвдүгээр сарын 1-ний Ням гаригт саатуулсан.

АТГ-аас дөрөвдүгээр сарын 2-ны өдөр хийсэн мэдээллээр “Оюутолгой”-н гэрээтэй холбогдуулан Ерөнхий сайдаар ажиллаж байсан Ч.Сайханбилэгийг шалгах шаардлагатай байгаа, гагцхүү эх орондоо ирэхийг нь хүлээж байна гэсэн. Энэ мэдэгдэл түгсэний маргааш өдөр Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэгийн илгээсэн захидал хамгийн уншилттай сэдвийн нэг байсан бол удаах өдөр нь “Жаст” компанийн захирал Ш.Батхүүгийн шоронгоос бичсэн захидал түглээ. Мөн Ерөнхий сайд асан Н.Алтанхуяг видео мэдэгдлийг хийн олонд цацлаа. Тэрхүү мэдэгдлээр улстөрчид болоод хууль хяналтынхны бий болгосон тогтолцоог нураах зааврыг энэ тогтолцоог бий болгосон гэх УИХ-ын дарга М.Энхболдоос хүслээ.

Мэдээж баримт нотолгоогүйгээр баривчлан өчиггүй бууддаг их хэлмэгдүүлэлтийн үе биш болохоор гэмтэй хүмүүсийг баривчилсан нь лавтай. Гэхдээ эдгээр баривчилгаа, ил захидлын дараа яг юу болоод байгааг хүмүүс ойлгосонгүй, дуулиант мэдээнд цөс нь хөөрөөд л өмнөх дуулианаа мартаж орхив.

Зурагдаад 10 жил болж байгаа “Оюутолгой”-н гэрээ үнэхээр монголчуудад ашиггүй юу, ийм гэрээ байгуулсан хүмүүс юуны учир буруутгагдаад байгаа, цагтаа банк, хүнс, уул уурхай гээд олон салбарт ажиллаж байсан бизнесмэн Ш.Батхүү үнэхээр ийм адгийн залилагч луйварчин уу, “Эрдэнэт” үйлдвэрийн дунд шатныхан нь энэхүү луйварчинтай үгссэн учраас баривчлагдав уу, тэд удирдлагадаа захирагддаггүй том толгойтнууд байв уу, үйлдвэрийн удирдлага, үйлдвэрийг мэддэг Төрийн өмчийн хороо, Төрийн өмчийн хороог мэддэг Засгийн газар нь эдгээр арга зальтнуудын мэхэнд унав уу, “Оюутолгой”-н хөрөнгө оруулалтын гэрээ, Дубайн гэрээ хоёр ямар ялгаатай юм бол, эдгээр буруутгагдаж байгаа хүмүүс монголчуудыг үнэхээр хорлосон уу гэсэн мэдээллүүд бүрхэг хоцорч байна.

Нэгэн цагт Монголын улс төрийн болоод бизнесийн нүүр царай болж байсан эрхмүүд ийнхүү хуулийн өмнө хариуцлага хүлээх болж байгаа нь Монголын төр зүтгэсэн хүндээ халгаатай гэсэн Ерөнхий сайд Анандын Амарын гаслант үгийн биелэл болох юм биш байгаа гэсэн зовинол олон хүний сэтгэлд тээглэлээ.

Учир шалтгаангүй үр дагавар гэж энэ хорвоод нэгээхэн ч үгүй. Эдгээр дуулиант мэдэгдэл жижиг чулуугаар том чулууг доргиох гэсэн бие халаалт байхыг үгүйсгэхгүй байхаар үйл явдлууд арын фон дээр нь өрнөж байна. Хууль хүчний байгууллагуудад нөлөөллөө тогтоох замаар эрх мэдэлд хүрдэг, хөрөнгөждөг тогтолцоо бий болсон хэмээн тоглоомын талбайгаас шахагдсан улстөрч нь зарлаад эхэллээ. Хэрэв үнэн бол тогтолцоог өөрчлөх дайны эхлэл энэ мөн үү. Аль эсвэл тогтолцоог хэвээр хадгалж, тоглогчийг солих халхавч уу? Дуутай тэнгэр хургүй гэдэг шиг л битгий байгаасай. Өвөл болохоор хүйтэрдэг гэдэг шиг тэнгэр дуугарсан бол бороо орж дараа нь цэлмээсэй. Эхлэл биш төгсгөл чухал.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-04-08 43.242.242.189

Баригдсан эдгээр х үмүүс чинь одоо гэр гэртээ байгаа юм биш биздээ.х үн уулзах гээд очихлоор байхгүй байсан болохоор / уулзахгүй гэж/ хэлүүлдэг ???????

Avatar

Бодит мэдээлэл 2018-04-08 64.119.16.111

ЭРДЭНЭТИЙН ИЛЧЛЭГДЭЭГҮЙ ҮНЭН
http://www.mnb.mn/archive/2018-04-25-18-30-00

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.21.118.174

Та нарыг том том бааж байхад араар чинь ард түмний хөрөнгийг идэж уусаар байна. Сүүлийн үед УА-ын захирал гэх нэг хасаг эр тэргэнцэртэй бүсгүйд диплом гардуулж байгаа зураг нийгмийн сүлжээгээр тараад байгаа. Тэр хасаг эр тэр бүсгүйг ашиглан налуу зам, 00 хийх нэрээр овоо хэдэн төгрөг унагасан болохоор тэр бүсгүйд хайртай байхаас ч яахав. Алд дэлэмхэн налуу зам 10 саяаар босож байхыг та нар харсан уу. Монгол хүний ухаан хүрэхгүй хасаг ухаан болоод тэрүү. Өнгөрдөг зун засвар гэж баахан идэж уув, одоо дахиад зун дахиад засвар. Энэ угаасаа засварт дуртай эр

Avatar

зочин 2018-04-08 103.10.23.162

Хохны дуу гээд байгаа нөхөрт. Өөрөө намаар талцуулаад ард нь түрийвчээ түнтийлгэгчдийн нэг үү. Энэ жүжигт чинь хошгирдог хүн байхгүй болсон. Ардчилал хэрэгтэй. Харин ардчиллын нэрэн доор ард түмнээ хоосруулж, монголын төрийг хүчгүй болгосон урвагч нар мөн гэдгийг хүүхэд ч мэдэж байгаа. Өөрөө л холхон очиж Хохны дуугаа дуулаад ХОШГИР. ДАЛД ОР

Avatar

turmandakh duuchin 2018-04-08 203.91.117.8

ed nar bugd adilhan ideltssen l khulgaichuud shde 45-12 niii ard tumnii eserguutsliig namjaah dald sanaatai hudlaa dur esgej bga shuu ….uuniig uchir medeh humuus yariad bna

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.9.43.34

Коммунист дарангуйлал айсуй! Ардчиллын сор кадр ажилтнуудыг хоморголон баривчилж байна. Хохны дуу биднийг сэрээ, сэрээ! Баярцогт бол АН-ын шилдэг залуу зүтгэлтэн, ардчиллын төлөө тэмцлийн тэргүүн эгнээнд яваа хүн, Түүнийг нэн даруй суллахыг шаардаж байна! Шаардаж байна!

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.21.117.230

Ерөнхий сайд А.Амарын үгээр битгий халхавч хий. Тэр энэ үгийг өөр утгаар хэлсэн юм шүү дээ. Луйварчдад энэ үг огт падгүй. Зүйрлэх юмаа олж ядаж гэнэ. Сүүлийн үед луйварчид өөрсдийгөө гэм буруугүй, ариун явдалтан, би хэлмэгдэж байна гэж гоншигнох болж дээ.

Avatar

иргэн 2018-04-08 103.242.45.197

МАН-ын хүмүүс нь бүгд зүгээр хүмүүс үү. Одоо байгаа сайдууд нь идэхийн донтой хүмүүс л байна. Сарангэрэл бол бүр юм үзээгүй төслийн мөнгөөр гадаад яваад л байж байна

Avatar

Зочин 2018-04-08 103.26.193.155

төрийн бөөсийг үтэр түргэн цэвэрлэ. ийм байдлаар хэрэг илрүүлэхгүй үнэнг ч олохгүй. төрийг шинээр байгуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.21.106.114

Монголын төлөө зүтгэсэн хүмүүсийг хилс хэргээр хорьж болохгүй.Хүн болгон эх орны хишиг хүртсэнээ мартаж болохгүй.Баярцогт,Бямбасайхан,Ариун санг сулла.

Avatar

Зочин 2018-04-08 103.26.193.23

Сүртэй юм болохгүй дээ. Ингээд л замахрана.

Avatar

Зочин 2018-04-08 66.181.160.104

Батхүүг хамгаалахаас шалтгаалж, жинхэнэ эзэд нь тодорхой болох юм биш үү! !!!!!!!!?

Avatar

Зочин 2018-04-08 150.129.143.68

МАЛ ШИГЭЭ АРД ТҮМЭНД ТААРСАН Л ТӨР ЗАСАГШДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-04-08 43.242.243.172

Манжийн үеээс долоон дор болжээ Монгол улс

Avatar

Идэж уусан нь тодорхой байхад юу ярьнам бэ, Нарантуяа гуай 2018-04-08 43.228.131.17

энэ сэтгүүлч Нарантуяа бас идэлцсийн байхдаа!!!! Ихэд өмгөөлж хамгаалан бичиж дээ, Идэж уусан нь тодорхой байхад юу ярьнам бэ, Нарантуяа гуай

Avatar

Guest 2018-04-08 76.114.212.208

Discovery сувгийн загасчилалын тухай нэвтрүүлгийг санаж байгаа биз дээ?! Тэрэн шиг л юм болох биз. Барьсан, харуулсан. Одоо суллаад тавина.

Avatar

Зочин 2018-04-08 66.181.178.79

Монгол ялнааа

Avatar

үнэн хаана байна 2018-04-08 66.181.164.239

Юуны түрүүнд С.Баярыг баривчил. Тэгээгүй цагт бүгд худлаа

Avatar

үнэн хаана байна 2018-04-08 66.181.164.239

Гэмт хэрэг үйлдсэн нь тодорхой. Юун хачин юм бичээд унаваа. Хэрэв үүнийг ямар нэг аргаар хайцаалахыг оролдвол өөрөө гөмт хэрэгтэн болно доо.

Avatar

Зочин 2018-04-08 66.181.179.116

АН МАНтай хэзээч битгий нялуурч нэг хөнжилд орж ша.алцаж бай. Гашуун сургамж шүү. МАНтай нялуурсан хүмүүс лааз өшиглөж байна. Том сургамж шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-08 64.119.21.221

ямар муу нийтлэл вэ мэргэжлийн хүний хувьд голмоор

Avatar

Зочин 2018-04-08 59.153.113.105

Монголд мэргэжлийн хүн байдаггүй. Хаа сайгүй би чадна гарууд л бүхнийг гурилдах юм даа.

Avatar

ЯМААРАНЗ 2018-04-08 202.179.26.194

БҮЛЭГ ХУЛГАЙЧУУДЫГ ХЭН ШАЛГАХ ЮМ БЭ? ШАЛГАСАН ДҮР ҮЗҮҮЛЖ БАС Л ХУЙВАЛДАНА!!!! ТЭГСЭН ДОР АРД ТҮМНИЙ НЭРИЙН ӨМНӨӨС ШУУД УСТГАХ АЖИЛЛАГАА ЯВУУЛВАЛ ТӨР САЯ НЭГ ЮМ ХАГАС ДУТУУ ЦЭВЭРШИНЭ.НЭР БҮХИЙ 30 ГАРУЙ ГЭР БҮЛИЙН ХУЛГАЙЧУУДЫГ ДЭЛХИЙН ХААНА Ч БАЙСАН АРД ТҮМНИЙ НЭРИЙН ӨМНӨӨС УСТГАЦААЯ МОНГОЧУУДАА!!!

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.21.106.114

Хэлмэгдүүлэлтийг өөрөө хүсээд байна уу?

Avatar

Зочин 2018-04-08 64.119.24.196

АТГ Баярыг баривчилж шалгаж эхэлбэл Авилгагүй нийгмийн төлөө хамтдаа уриа лозунг нь арай үнэмшилтэй. Одоо бол намын даалгавраа л биелүүлж байна

Avatar

Зочин 2018-04-08 64.119.24.196

Энэ Баярыг баривчлах хэрэгтэй байна шүү Шударга бус үнэний төлөөх шүүхээ

Avatar

шонх 2018-04-08 112.72.14.244

ШАЛГУУЛАХ САИХАН Ш ДЭЭ. хүн нь баивал хэрэг нь олдоно гэдэг шиг юм болчихгүи л бол НЭР ТӨР ҮИЛ АЖЛАА ТАИЛБАРЛААД МОНГОЛ УЛСЫН ХӨГЖИЛ ДЭВШЛИЙН ТӨЛӨӨ ЧӨМГӨӨ ДУНДАРТАЛ ЗҮТГЭСЭН ГЭДГЭЭ БАТАЛГААЖУУЛАХ САИХАН БОЛОМЖ ГАРСАН ЮМ БИШҮҮ оюу толгоин асуудал ҮҮГЭЭР НЭГ МӨР БОЛОХ ЁСТОИ. ямар нэг хувилбар ярих ИЛҮҮ ДЭЭР САНАА БАИНА ГЭЖ тархи угаах нь ОЮУ ТОЛГОИН гэрээ муу болсон ЭД УРВАГЧИД ЮМ гэсэн үг бишээ хөө АВЛИГА АВААГҮИ БОЛ БААТАР БОЛООД ИРЭЭРЭИ АВСАН БОЛ НЭГ НҮХЭНДЭЭ МОРИЛНО БИЗ оюу толгои гэрээг ЗАСГИЙН ГАЗАР ИХ ХУРАЛ БАТАЛСААН ХӨӨ

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.9.40.224

Vxer tom ** bna

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.21.106.114

Чи биш болох байлгүй.

Avatar

Зочин 2018-04-08 112.72.14.173

С,Баярыг баривчилж шалгаж чадвал АТГ ыг ажлаа хийж байна гэж үзнэ

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.9.43.34

Ардчилалд АЮУЛ учирлаа! МАН-ын коммунистууд ардчилсан хувьсгалын лидерүүдийг хоморголон баривчилж эхэллээ! 1937 онд эргэж ирлээ. Дарангуйлал айсуй! Бүү мөрт мартвал сөнөнө. Монголчууд аа, цагаан морийн жилийн хувьсгалын дөвөлгөөг дахин эхлүүлье! Хонхны дуу биднийг сэрээ, сэрээ! сэрээ!

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.21.106.108

Ard tumen olnooroo shunalyn sedeltei gemt hereg hiij baih shiv dee. OT geree muu boloogui, zardal ihessen n hudlaa bolson. Shiideegui baisan bol ulam l hetsuu bsan bh.

Avatar

Зочин 2018-04-08 103.229.120.247

ALTANHUYG CH YU GHIV DEE HAAN JIMSIINHEE DOOR NUUSAN DOLLAR OO DARAAD MAITSETSEGTEIGEE CHATLAAD HEVTEJ BNA BIZ .

Avatar

Монголын иргэд ээ 2018-04-08 202.72.245.194

ТӨР ЗАСГИЙН ТОЛГОЙД СУУСАН ГЭ МТ ХЭРГИЙН БҮЛЭГЛЭЛҮҮД ХООРОНДОО ҮГСЭН НИЙЛЭЭД ХУЛ ГАЙЛАХААРАА ЯМАР АЙМШИГТАЙ ҮР ДҮНД ХҮРГНДГИЙГ ӨНГӨРСӨН ЖИЛҮҮД ХАРУУЛЖ БАЙНА, ОДОО ЭНЭ БҮЛЭГЛЭЛҮҮД ХООРОНДОО ДАЙ САГНАЛЦААД БИЕ БИЕНЭЭ БАРЬЖ ИДВЭЛ АРД ТҮМЭНД ХЭРЭГТЭЙ, ТЭГЭЛГҮЙГЭЭР ХООРОНДОО ДАХИАД СҮЖРЭЭД ЭХЭЛБЭЛ МОНГОЛ СҮЙРЭНЭ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.21.106.114

Мэдэж ярь.

Avatar

Зочин 2018-04-08 119.40.98.162

Мэдээж баримт нотолгоогүйгээр баривчлан өчиггүй бууддаг их хэлмэгдүүлэлтийн үе биш болохоор гэмтэй хүмүүсийг баривчилсан нь лавтай. Гэхдээ эдгээр баривчилгаа, ил захидлын дараа яг юу болоод байгааг хүмүүс ойлгосонгүй, дуулиант мэдээнд цөс нь хөөрөөд л өмнөх дуулианаа мартаж орхив.

Avatar

Зочин 2018-04-08 66.181.160.126

Энд нэг их нарийн учираад байх юм байхгүй. Жастын зээл бол МАН санхүүжилттэй шууд холбоотой. УИХ-ын дарга мэнгэттэйгээ хамтарч АН ыг хам хэрэгтэн шүү гэж түмэнд ойлгуулах гэсэн болхи арга. Нөгөө дуулгавартай найз АТГ дарга нь гэм оноож чадахгүй болохоороо шал өөр юмаар нэг хэрэг маягийн юм үүсгэнэ. Улс төрчид хуулийнхнаар асуудлаа шийдүүлдэг болоод удаж байнаа.

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.70.38.18

Ардчилсан нам маш том шинчлэл хийсэн нь харагдаж байна. Сайханбилэг, Баярцогт, Да.Ганболд, Амаржаргал, Баабар, Тэмүүжин, Батчимэг, Гантөмрөөсөө салж одоо биднийг ямар гэмт хэрэгт холбогдоогүй үнэнч шудрага зарчимч жинхэн ардын хөвгүүд болох Женко, Зи, Эрдэнэ, Батзандан, Алтанхуяг, Магнай, Эрдэнэчимэг, А.Гансүх, Аса, Херо, Мөнхбаясаа нар удирдахаар боллоо. Маш том апригэйт хийсэн нь харагдаж байна. Монгол улс маань удахгүй дэлхийд цойлон нисэх биз ээ. Би харин Солонгосын виз-нд очерлож байна баяртай Монголчуудаа

Avatar

xaxa 2018-04-08 202.131.236.170

xaaaxaxaxaxa

Avatar

tt 2018-04-08 202.9.40.177

ene hymyys jenko shig mongoliig horloogyi

Avatar

Эн5 2018-04-08 66.181.183.144

Бид зөв хүнээр ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ болгосон. Ваяртай бнаа.

Avatar

Зочин 2018-04-08 103.57.93.138

Монгол улсаа тэр чигээр нь хүнтэй малтай нь газрын дээр доод баялагтай нь барьцаанд тавьж Бонд нэрээр луйвар явуулсан АН-ынхан ичиж амьдраач. Түүний дэргэд Эрдэнэтийг барьцаанд тавьж авсан мөнгөө хэнээр заалгалгүй төлж явсан Батхүү энэ тэр бол энхийн цагаан тагтаа юм биш үү. Батхүү сая ярилцлагадаа ажил сайн явж өрөө төлж явтал АН-ыхан засаг аваад миний бүх бизнесийг булаах гэж оролдсон. Ингээд ажил явахгүй болж өрөө дарахад асуудал үүссэн. Түүнээс биш Ан-ыхан ингэж дээрэм хийх гэж оролдоогүй бол бүх зүйл байгуулсан гэрээ хууриараа явах байсан гэж хэлсэн байна. Алтанхуяг, Дорлигжав нарыг барьж шалгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-04-08 112.72.14.160

Ш а а муу п и з д а минь. Ө м х и й коммунист үхэж далд ор.

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.21.106.114

Баримтгүй юм битгий бич

Avatar

Зочин 2018-04-08 112.72.14.110

S.Bayariig haana yavaa gazar ni alaachee

Avatar

Зочин 2018-04-08 43.242.243.172

Бүгдийг нь шууд нэвтрүүлэгээр нүүрэлдүүлж мэтгэлцээн хийлгүүлж бүх ард түмнээр ээ буруу зөвөө олцгооё. Тэгэх сжтгүүлч, ТВ байна уу. Сүүлдээ хэн нь үнэн худалч [Хориотой Үг] нь мэдэгдэхээ байлаа.

Avatar

Зочин 2018-04-08 202.9.40.224

Tolgoin ergetsen gar 1 shirheg bna Ed lyibarchid ex oronooso yrbasan sain xarj nvdelj ab

Avatar

Зочин 2018-04-08 103.26.193.155

20К хуйвьсагч ярьж хуурсаар нэвтрүүлэг дуусна. харин шууд нотлох баримтуудаа илээр зарлаад ардууд шүүж дүгнэлт өг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж