Ерөнхий сайд Хятад улсыг зорилоо | News.MN

Ерөнхий сайд Хятад улсыг зорилоо

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.08-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхий сайд Хятад улсыг зорилоо

Ерөнхий сайд Хятад улсыг зорилоо

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх БНХАУ-д албан ёсны айлчлал хийхээр өнөөдөр Улаанбаатар хотоос мордлоо.

БНХАУ-ын Төрийн Зөвлөлийн Ерөнхий сайд Ли Көчяны урилгаар дөрөвдүгээр сарын 8-12-нд БНХАУ-д албан ёсны айлчлал хийхээр мордсон нь энэ юм. Түүний хувьд энэ удаагийн айлчлал нь Ерөнхий сайдаар томилогдсоноос хойших гадаад орнуудад хийж байгаа хоёр дахь айлчлал болж байна. Анхны гадаад айлчлалаа БНСУ-аас эхлүүлсэн.

Өмнөд хөршид хийх хйлчлалаар Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх БНХАУ-ын Төрийн зөвлөлийн Ерөнхий сайд Ли Көчянтай албан ёсны хэлэлцээ хийж, БНХАУ-ын дарга Ши Жиньпин, Бүх Хятадын Ардын Төлөөлөгчдийн Их Хурлын Байнгын хорооны дарга Ли Жаньшу нарт тус тус бараалхана. Уулзалт, хэлэлцээний үеэр талууд Монгол, Хятадын Иж бүрэн стратегийн түншлэлийн харилцааг гүнзгийрүүлэн хөгжүүлэх, тэр дундаа хоёр талын улс төр, эдийн засаг, худалдаа, хүмүүнлэг зэрэг салбарын харилцан ашигтай хамтын ажиллагааг урагшлуулах өргөн хүрээтэй асуудлыг хэлэлцэхийн зэрэгцээ бүс нутаг, олон улсын харилцан сонирхсон асуудлаар санал солилцоно.

Айлчлалын үеэр талууд Засгийн газар болон байгууллага, аж ахуйн нэгжүүд хоорондын харилцаа, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэхэд чиглэсэн баримт бичгүүдэд гарын үсэг зурна. Мөн Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх “Монгол, Хятадын бизнес форум”-д оролцож, Засгийн газраас хэрэгжүүлж буй бодлого, үйл ажиллагааны талаар мэдээлэл хийнэ. Айлчлалын хүрээнд Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх “Дэлхийн хөгжлийн төлөөх нээлттэй, шинэлэг Ази” сэдвийн дор болох Азийн төлөөх Боаогийн чуулга уулзалтын нээлтэд оролцож үг хэлэх юм.

                     

 

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-08 66.181.161.15

Еронхийлогч тоож уулзаагvй байхад Ши-тэй уулздаг чи хэн бэ?! Хитадыг Монгол ялнаа!

Avatar

Зочин 2018-04-08 64.64.108.8

Хүрэлсүх хэдэн гамингийн толгойг цавчих юм болдоо?????
Ардын баатар болчих юм байна!!!

Avatar

uvur mongoliin zaluu 2018-04-08 111.196.246.240

bi beejin d huleez bn

Avatar

Зочин 2018-04-08 64.119.19.175

Монгол ялна гээд л яриад л болно биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-08 66.181.184.31

Ерөнхий сайд аа та хуулийг дагана гэсэн.тэгвэл Чинзориг сайд д энэ үгээ сануулж өгөөч.таны хэрэг эрхлэх газрын даргын хоёр ч албан тоотыг үл ойшоосон хэвээр бна

Avatar

Зочин 2018-04-08 66.181.189.162

Наадмаар [Хориотой Үг] морь уралдуулахгүй гэж хэлсэн хүн өөрөө харин хурлийз байжээ. Ухна гуай бол Сүхбаатарын урд сумын өмнө гаралтай хзн гэж Сүхбаатарынхан ярьж байна билээ

Avatar

Зочин 2018-04-08 59.153.114.130

гуйлагчин сэтгэхүүтэй юмнууд дан юм хараастай байх юмаа, хятдаас юу ч харах хэрэггүй зүгээр улс төр дипломат ёсыг бодож айлчилж байгаа болохоос биш бусад нь цаашаа тэгэхгүй бол хжаа нэр хилээ хаах боох ачаалал үүсгэх гээд байдаг юм. хүрэлсүх өөрийнхөө зг ын булшыг ухах гээгүй л бол зээл чирж ирэхгүйгээ мэдэх биз. одоо монгол төрийн нэг чухал бодлого хятадаас зээл авахгүй байхад орших ёстой юм гэвч энэ пя здаа нууд тэгэхгүй л дээ хятадаас концес зээл шааааж өөрсдөө хусах гээд улайрцгаах юм.

Avatar

Yaasan sain hun ve! 2018-04-08 124.126.0.179

Hyatadaas mongo, ajillah huch tonog tohootomj avahguigeer ta huviasaa horongo gargaad taooroo honog untaj amrahgui ajillaad, deer ni shine tonog tohooromjiig ugsrah, ajilluulag, archilah geed buh uildliig hiij surchchihsan bolood ingej tomorch busdiig haraaj baina uu?! Tiim bol ch mongol yalah ni gartsaagui yum baina doo. Es tiim bish bol uden shudee unatal uleej bulterdeg baidag neg l baagii shiv dee

Avatar

Mongol 2018-04-08 66.181.161.47

EC-iin ailchlald amjilt husie! Manai ulsiin sergen mandalt hyatad hemeeh ene aguu gurenees shaltgaalah ni todorhoi bnshde.zarim orkuud battulga l eh oronch busad ni bish uhaanii yum gutsaad bhiin Hurelsuh bol jinhene18 nastaigaasa mongol ardiin armias bosoj irsen lider jenkoo bol terbumtan bolson hoinoo eh oron gedeg bolson hun.Erunhii saidaas eh oronch setgel ni asar ih medreddeg jenkoo bol sensaatsaar yavdag hun yum shig sanagdaad bga shuu ug ni bidnii 3han saya mongolchuud bie bienee huntedgej hairlaj demjij bj l mongol uls maani hujine bizde

Avatar

Зочин 2018-04-08 112.72.14.182

tom tusluudee hudulgu.zeel avch hudulguhuus uur garts baihgui ee

Avatar

Зочин 2018-04-08 64.119.26.47

Зээл аваад ирэх вий л айж бна даа

Avatar

Зочин 2018-04-08 182.160.3.11

Ганзага дүүрэн буцаад ирээрэй, Ерөнхий сайдаа. Нүүрсээ урагшаа зарж Монгол минь өрнөөсөө салах мөрөөдөлтэй.

Avatar

Зочин 2018-04-08 103.229.122.31

Наадамд [Хориотой Үг] хурлийз морьд уралдуулахгүй. Монгол ялна.

Avatar

Зочин 2018-04-08 66.181.161.85

ТУСГААР ТОГТНОЛЫН ОЛЗ ОМОГТОЙ ИРЭЭСЭЙ ДЭЭ. ЕС -Р ТУСГААР ТОГТНОЛ ШҮЛГИЙГ ТАЛБАЙ ДЭЭР УНШУУЛЖ БАЙМААР ЮМ

Avatar