Чонын амнаас барын аманд орох уу, гишүүд ээ | News.MN

Чонын амнаас барын аманд орох уу, гишүүд ээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.06-нд нийтлэгдсэн

Чонын амнаас барын аманд орох уу, гишүүд ээ

Чонын амнаас барын аманд орох уу, гишүүд ээ

-ШҮҮХИЙГ ШҮҮХИЙН ЦААНА-

2017 оны арванхоёрдугаар сарын 31-ны 24.00 цаг. Шинэ хуучин хоёр он солигдох торгон мөчид Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга товч тодорхой үг хэлсэн нь “Шинэ онд хуулийн засаглал ялсан жил байх болно” гэсэн үг байсан. Эргээд харахад энэ үг их олон зорилготой байжээ.Цагдаа, прокурор, шүүх. Цагдаа цагийн найз, эрийн муу цагдаа гэх зэргээр элдвээр хэлдэг ч цагаа тулахаар “Миний цагдаа намайг хамгаална” гээд гүйгээд очдог хүн бүүр олон. Уулын мод хүртэл урттай богинотой байдаг болохоор цагдаа болгон эрийн муу, эсвэл эрийн муу болгон цагдаа болдоггүй байх л даа. Гэвч, монголчуудын тархинд эртнээс суучихсан энэ ойлголт дээр гал өрдөж муу дээр нь муухай, муухай дээр нь улцан, улцан дээр нь авилгач болгох сонирхолтой харваачид АТГ, прокурор, шүүхийг чиглүүлж сумаа тавиад нумаа нуухаа больж.17 тэрбумын тендерийн хэрэг, Төмөр зам, Сайншандын асуудлыг шалгасан, хорьсон цагдаа шүүхийнхэн шударга бус, харин өрсөлдөгчдийг нь барьж хоривол жигтэйхэн шударга гэж итгэдэгт нь илүү аймаар. Шударга ёсны тухай ярьж байгаа бол өөрсдөө шударгаар хэргээ шалгуулчих хэрэгтэй л дээ, уг нь.Сүүлийн хэдэн сар хэвлэл мэдээлэл, олон нийтийн сүлжээгээр хуулийн салбарыг ээлж дараалан барьж аваад балбаж байна. Тэднийг харлуулах хар пи-арыг харахад АТГ, УЕП, ШЕЗ-ийн дарга нар муу ажилласан биш харин тэд ажлаа хийгээд байгаа учраас хэн нэгэнд таалагдаагүй, таалагдаагүй учраас замаасаа зайлуулахын тулд салбарыг нь онилоод нум, сумаа ээлж чөлөөгүй тавиад байжээ… гэх ийм л хардлага төрж байна.Г.Баасан, Х.Бат-Ялалт, Х.Нямбаатар. Бүгд хуульчид. Г.Баасан нь АТГ-ын даргын тухай, Х.Нямбаатар баян шүүгчдийн тухай, Х.Бат-Ялалт шүүгчид банкны барьцаанд орсон тухай. Бүгдээрээ өнөөдөр АТГ, УЕП, ШЕЗ-ийн даргыг сольсоор Монголд шударга явдал тогтоно гэж итгэлтэй яриад байгаа. Харин би эргэлзэж байна.

Тэнд хэнийг даргаар тавибал тэр шударга ёс нь  тогтох юм бэ гэх нэгдүгээр асуулт. Хоёрдугаар асуулт нь, тэд яагаад өмнө нь энэ хэрэг явдлыг илчилж дэлгээгүй юм бэ.АТГ-ын Олон нийтийн зөвлөл болсноосоо хойш Г.Баасангийн хийсэн хэвлэлийн бага хурал болгон Х.Энхжаргал гэдэг хүнийг харлуулах, муулчлахад зориулагджээ. “АТГ-ын дарга ажлаа хийхгүй байна, Д.Энхжаргалыг солимоор байна” гэсэн ахмадын холбооны Г.Баасангийн зориудын зохион байгуулалттай хийдэг хэвлэлийн бага хурал “үндсэн” зорилгоо биелүүлэхэд нэг алхам ойртлоо. Ажил хийхгүй байгаа АТГ-ын даргыг солино гэдгээ Х.Баттулга Ерөнхийлөгч хаврын чуулганы нээлт дээр ил тод зарлачихсан билээ.Эндээс хэд хэдэн асуулт гарч ирж байгаа юм. Ерөнхийлөгчид таалагдаагүй хуулийнхныг халж, солих юм уу. Эсвэл Ерөнхийлөгчийн эрх мэдлийг хумьж, Үндсэн хуулийг өөрчлөх үү. “АТГ, Ардын нам хоёр ажил хийлгэсэнгүй” гэж нэгэнтээ мэдэгдэж байсан Ерөнхий сайд асан Н.Алтанхуяг  ‘АТГ-ыг бид авахгүй бол ажил явахгүй байна’ гэдэг нь ч ямар учиртай үг вэ? АТГ-ыг аваад ямар ажил хийлгэх гэсэн юм бол.Асуух асуулт олон байгаа ч асуудал нь ганц, Х.Баттулга Ерөнхийлөгчид, АТГ-ын дарга Д.Энхжаргалд, ШЕЗ-ийн дарга Н.Лүндэндоржид, Улсын ерөнхий прокурор М.Энх-Амгаланд биш, тогтолцоондоо болжээ.

Тогтолцоогоо өөрчлөхгүйгээр хуулийн салбарыг мянган шинэчлээд нэмэргүй. Тогтолцоогоо өөрчлөхийн тулд Үндсэн хуулийг өөрчилж, эрх мэдлээс болж эмээлийн хоёр бүүрэг, голын хоёр эрэг шиг болсон институциудаа  нэгтгэх хэрэгтэй гэсэн үг.Дашрамд, сэдэв олдвол яаж сэвж болдгийг, хүн нь байвал хэрэг тохоход амархан болохыг шүүгчид мах цусаараа мэдрээ байлгүй.  Хүнийг хэн, хэзээ, яаж хэлмэгдүүлэхэд маш амархан бэ гэдгийг шүү.Шүүхийг шүүж огт болохгүй гэсэн зүйл мэдээж огт байх ёсгүй. Шүүхийн өмнө шүүгч, цагдаа, малчин, багш, би, та хэн ч байлаа, адилхан тэгш эрхтэй. Шүүгч илүү цалинтай байж болох ч багшаас илүү хуулийн өмнө эрх ямба эдлэх учиргүй. Тэд ажлаа муу хийж байвал халагдах нь зүйн асуудал. Ажилдаа хариуцлагагүй, авлига авсан, хүнийг хэлмэгдүүлсэн хэнийг ч хуулийн дагуу халж сольж болно. Гагцхүү Ерөнхийлөгч, Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга, улс төрийн ахлах зөвлөхөд нь таалагдахгүй байна гэх шалтгаанаар бусдыг халдаг, сольдог хууль бол байхгүй юм. Гэвч “Чиний үг таалагдахгүй байна’ гэж гишүүдийн микрофоныг нь хаадаг хүмүүст тэр хууль дүрэм юу юм бэ… байлгүй дээ.

Угтаа, шүүх засаглал яагаад ялзарсан тухай биш, ялзарсан асуудлыг ганц, нэг хүнд тохох гээд улайрах, улстөрчид шүүхийг шүүгээд эхлэхээр асуудлын мөн чанар нь утгаа алдчихаж байгаа хэрэг. Шүүх засаглал чинь ямар муухай юм бэ гэх акцын ард хоёр, гурван хүний өргөдлийг нь өөрөөр нь бичүүлчихвэл сайхан болно гэж яриад унавал зорилго нь бүүр өөр гэсэн үг. Тэгэхээр тогтолцоогоо өөрчлөх үү, эсвэл Ерөнхийлөгчийн хүссэнээр АТГ, шүүх, прокурорын даргаа сольж өгөөд чонын амнаас барын аманд орох уу, өөрсдөө мэдэцгээ, гишүүд ээ!

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

118 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Мундаг Баатар 2018-04-06 49.0.149.13

Жинхэнэ хөлсний нийтлэлч юм аа. Ялзарсан тогтолцоог яаж өмөөрч бичиж чадаад байгаа юм бүү мэд. Бодвол өгдөгийг нь хахтал өгөөд ингэж донгодуулдаг байлгүй дээ. Баяр хүргэе.

Avatar

Улаан 2018-04-06 180.149.78.87

Ийм л , сэтгүүлч нэр зүүсэн малнууд зайлаасай.

Avatar

Зочин 2018-04-06 93.91.150.105

Удирдаж байгаа хүмүүс нь сайн хүмүүс байгаа солих хэрэггүй гээд байгаа юмуу сэтгүүлчээ? Яаж ажиллаж байгааг нь бүгд мэдэж байгаа. Өөрөө хэний захиалгаар бичээд байгаа юм бэ?

Avatar

Зочин 2018-04-06 59.153.113.42

Барын аманд орог гэж иргэд сонгосон байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-06

Үнэнийг л бичсэн байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-06 144.138.241.204

Атигарын энэ сайт ингээд эхлэхээр шударга ёс сэхэх нь үү

Avatar

Зочин 2018-04-06 144.138.241.204

АТГ,прокурор, шүүх засаглалынхан булай нь илэрч эхлэмэгц арьсаа хамгалж сандарчээ тэд……Гэмтэн гэлбэлзэнэ….гэмгүй бол жингэр хуцаж байгаа маягаар тоохгүй байх бизээ. Хамгийн гол нь Шүүхийн шударга бус байдлаараа 106-д орж буй чинь ….. юм хэлээд байна…. 7 буудлын Должин чавгаа мэдрээд байхад…. Яасан ч турь муутай хөлсний бичээч вэ???? Хамгаалах гээд хамгийг нь илчлээд? олны хилэнг бадрааж орхиж дээ. Эсвэл зориуд ингэж 2 үзүүртэй зүү маягаар бичээ юууу????

Avatar

Зочин 2018-04-06 144.138.241.204

АТГ,прокурор, шүүх засаглалынхан булай нь илэрч эхлэмэгц арьсаа хамгалж сандарчээ тэд……Гэмтэн гэлбэлзэнэ….гэмгүй бол жингэр хуцаж байгаа маягаар тоохгүй байх бизээ. Хамгийн гол нь Шүүхийн шударга бус байдлаараа 106-д орж буй чинь ….. юм хэлээд байна…. 7 буудлын Должин чавгаа мэдрээд байхад…. Яасан ч турь муутай хөлсний бичээч вэ???? Хамгаалах гээд хамгийг нь илчлээд? олны хилэнг бадрааж орхиж дээ. Эсвэл зориуд ингэж 2 үзүүртэй зүү маягаар бичээ юууу????

Avatar

шудрг 2018-04-06 144.138.241.204

АТГ,прокурор, шүүх засаглалынхан булай нь илэрч эхлэмэгц арьсаа хамгалж сандарчээ тэд……Гэмтэн гэлбэлзэнэ….гэмгүй бол жингэр хуцаж байгаа маягаар тоохгүй байх бизээ. Хамгийн гол нь Шүүхийн шударга бус байдлаараа 106-д орж буй чинь ….. юм хэлээд байна…. 7 буудлын Должин чавгаа мэдрээд байхад…. Яасан ч турь муутай хөлсний бичээч вэ???? Хамгаалах гээд хамгийг нь илчлээд? олны хилэнг бадрааж орхиж дээ. Эсвэл зориуд ингэж 2 үзүүртэй зүү маягаар бичээ юууу????

Avatar

Зочин 2018-04-06 103.57.95.253

Баасан их л хусэж байна. Их хуссэнд терийн албыг б** ег гэдэг Монгол дээдсийн маань сургааль байдаг. Евег дээдэс сургааль ч одоо л бидэнд ажлын Алтан гадас болох нь дээ.

Avatar

Иргэн 2018-04-06 27.123.212.142

Чонын ам барын ам ялгаа юу бна. Идвэл иддэг адилхан махчин. Алиных нь ч амнаас амьд гарахгуй.

Avatar

Зочин 2018-04-06

munhnar eej

Avatar

Зочин 2018-04-06

gertee hooloo id

Avatar

Зочин 2018-04-06 103.229.123.115

Ёрөнхийлөгчөө та одоо зоригтой шийдвэр гаргаад , эх орноо мафуудаас , авилгачдаас , бүрэн цэвэрлээд ,үндэсээр нь сугалж аваад , улс төрөөс хөөн зайлуулж , төрийн албанд ажиллуулах эрхийг нь хасаад , хар тамга дардаг хууль гаргаад , одоогийн өндөр албан тушаалд байгаа хүмүүсийг үндэсээр нь соль , үүнийг ард түмэн таниаас хүлээж байна , та үүнийг хийж чадна . Жишээ нь . 2018 оны 4 сарын 4 ны өдөр Нийслэлийн газарын албаны дарга Э .Болорчулуун мөн орлогч дарга Загдсамбар хоёр иргэн Б. гийн газрын бичиг баримтаа хөөцөлдөж байсан ажилыг нь шийдэж өгөхгүй 2 сар гаруй явуулсан , Э.Болорчулуунтай уулзах гээд ортол , утасаар хүнтэй ярьж байгаад ,та гар ч бай гээд гаргасан ,удалгүй гаднаас 2 -р эрэгтэй хүн орсон , оруулаад хаалгаан түгэжээд оройн 18 цаг 30 минут болж байсан ,иргэн Б 1 цаг 30 минут хүлээсэн , төрийн албанд ажиллаж байгаа дарга нар иймэрхүү ажилаан хийж ,ард иргэдийг хөлийн чигчийн хуруунаас дор үзэж байна ,Мөнгөтэй хүмүүстэй утасаар яриад , хаалгаан түгэжээд хахуулынхаа ажилыг хийдэг болсон байна, Э.Болорчулуун, орлогч дарга Загдсамбартайгаа хамт байсан энэ хоёр төрийн албан хаагчидад хариуцлага тооцож ажиллаас нь халар арга хэмжээ авч өгөхийг Ёрөнхийлөгч , ёрөнхий сайдад уоамжилж байна .Иргэн Б . маш их гомдолтой , өөрийн эзэмшидэг газарын бичгээн авч чөдахгүй , маш их бухимдаж байна..Ард түмэн минь , ажилаа хийдэггүй, төрийн албан хаагчдыг үндэсээр нь цэвэрлэцгээё ! ! !

Avatar

Зочин 2018-04-06 66.181.161.101

Ehleed mafiasaa sal

Avatar

Зочин 2018-04-06 59.153.112.179

Ямар ч сайн тогтолцоо байлаа гээд дотор нь ялзарсан бүлэг хүмүүс ажиллаад байвал тогтолцоо яаж бат бэх байх юм. тогтолцоо гэж ярьвал хүн л өөрөө бүтээнэ нураана шдээ сэтгүүлч ээ

Avatar

Зочин 2018-04-06 103.9.91.40

16 оны сонгуулийн дараа Энхжаргал гээч М.Энхболдын өмнө гэрт нь бөхөлзөж байсан бичлэг сошиалаар нэг цацагдсан бгаа. Хууль хүчнийхэн,СЕХ-ны удирдлагууд бүгд Миеээд баяр хүргэж нахилзаад хүлээн авалтанд оролцож бсан. Тэгэхээр АТГ хэнийг онилж хэнийг онилохгүй бгаа нь ойлгомжтой. Иймээс тэрнийг солих нь зөв. Хэний ч өмнө бөхөлзөөд байхааргүй аавын хүү монголд зөндөө бий.

Avatar

Зочин 2018-04-06 59.153.113.42

+10

Avatar

Хаян 2018-04-06 202.9.40.121

Яг зөв, Энхболдын өмнө сөгдөж мөргөөд бөхөлзөөд байсан хүнд Монголчууд яав ч итгэж болохгүй шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-06 144.138.241.204

Сэтгэгдэл…АТГ,прокурор, шүүх засаглалынхан булай нь илэрч эхлэмэгц арьсаа хамгалж сандарчээ тэд……Гэмтэн гэлбэлзэнэ….гэмгүй бол жингэр хуцаж байгаа маягаар тоохгүй байх бизээ. Хамгийн гол нь Шүүхийн шударга бус байдлаараа 106-д орж буй чинь ….. юм хэлээд байна…. 7 буудлын Должин чавгаа мэдрээд байхад…. Яасан ч турь муутай хөлсний бичээч вэ???? Хамгаалах гээд хамгийг нь илчлээд? олны хилэнг бадрааж орхиж дээ. Эсвэл зориуд ингэж 2 үзүүртэй зүү маягаар бичээ юууу????

Avatar

зоч 2018-04-06 144.138.241.204

Сэтгэгдэл…Атигарын сайт ингэж сандрахыг бодоход шударга ёснд гэгээ гарах уу

Avatar

Ard 2018-04-06 67.81.182.161

Eronhiilogch avilgaltai temtsej huuli duremiig morduuleh,niitiin,uls ornii ayulgui b.liin toloo ajillaj b.a
Demjitsgeeye

Avatar

Зочин 2018-04-06 112.72.11.108

Нэг муу ядруухан захиалгат бичвэр

Avatar

Зочин 2018-04-06 182.160.5.173

Ехөнхийлөгчийн эрх мэдлийг хумих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-04-06 43.242.243.112

Байдал сайжрахгүй байгаа тул солиод л үздэг байх даа. Гэхдээ л нээх өөрчлөгдөхгүй гэсэн гутранги бодолтой болсон.

Avatar

эжажхн 2018-04-06 66.181.180.153

энхжаргал ажлаа хийхгүй байгаа ш дээ.. Бүхэл бүтэн сумын хурлын дарга нэг компаниас автомашин авч уначихаад газарыг нь шийдэж өгөөд явж байхад энэ хэрэг эрүүгийн шинжгүй байна гээд хааж байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-04-06 66.181.191.114

Элбэгдоржийн сайтын "Болор дуран" үнэхээр сайн дурандсан байнаа. Энэ сайтад ийм л агуулгатай нийтлэл бичиж байхгүй бол өөр газар ажил хайх хэрэг гардаг байлгүй дээ. Шүүх байгууллага болоод АТГ нь зөвхөн Ерөнхийлөгч болоод тамгын газрын даргад нь таалагдахгүй байгаа мэтээр бичсэн байх юм. Эсрэгээрээ таалж байгаа нь Элбэгдорж та 2 л байх. Гадуур гараад хүмүүсээс асуу.. Тэгээд дараа нь нийтлэлээ бич. Чам шиг хөлсний бичээчид хэлэх өөр үг ч олдохгүй байна

Avatar

Иргэн 2018-04-06 66.181.161.7

Долир энхболдынд далжигнаад байсан нөхөр 60 тэрбумыг шалгалаа юу

Avatar

Зочин 2018-04-06 182.160.2.50

Хуулийнхан ялтан даргаар удирдуулдаг болсон,ял эдлэж байгаад сахарын өвчтөй хөл,гараа тайруулах боллоо гээд ял хойшлуулж гарсан ялтан Очирхуягын Зоригт ЦЕГазарт хуррандаа цолоо хэрэглээ ажиллаж байна.Энэ чинь ШУДАРГА ёс уу.ЦЕГ-ын дарга Баатаржав хайр нь хүрээд ялтанг ажиллулаад байгаа биш,хуйвалдаан байж л байгаа шүү дээ ?

Avatar

gan 2018-04-06 112.72.11.102

Uneniig ni bichjee Baasan avgai Jenkogoos bair avsan odoo achiig hariulalgui yah ve Unen ug helsen hund ushurhuh hereggui shuugch huulich prokuror stagdaa nart hen durgui ve?geheer hulgaich huuli zurchigch duraaraa avirlagch nar durgui .Ene Jenko Ziko Erdene nar bugd gemt heregtenguud Jenkog1/3 demjsen bol2/3 nieserguustej bna Ene yavch ard tumnii songoson hun bish!!!

Avatar

Зочин 2018-04-06 182.160.2.50

Хуулийнхан шударга биш,нэг л жишээ -Шүүхийн ЕЗөвлөл дарга нь Лүгдэндорж бил үү.Тэр этгээд хүн дайрч алчихаад мөрдөн байцаагчид нөлөөлж хэргээ хэрэгсэхгүй болгоод ач санаж шалгалтын дүнг засаж мөрдөн байцаагч Чинзоригийг Налайхад шүүгчээр томлуулсан .ЗЦГын мөрдөн байцаагч байсан .Өнөөдөр ийм л байгаа.үүнийг яаж шударга гэх бэ ?

Avatar

зочин 2018-04-06 59.153.87.200

шүүх,цагдаа, мөрдөн байцаагч нар маш их хүнд сурталтай байдаг аль нэг тал нь юу өгөхыг хараад байгаа юм шиг ажлыг маш удаан хийдэг ажилчидаа захирч чадахгүй байгаа дарга нар огцрох нь зөв.монгол орон шинэчлэл хэрэгтэй байна.

Avatar

Tuo 2018-04-06 150.129.140.95

Tiim uu prokuror ni hen be haana Baigaa boloo

Avatar

Зочин 2018-04-06 80.153.196.113

SAIN BICHSEN BAINA !!!!!! BUZAR JENCO ENE ULSIIG SAMARCH ELGEER N HEVTUULJ BAIGAAD l*****n OROSUUNDIIN BUGSUND HAYAJ UGUHUUR UNEHEER ULAIRCH BAINA SHUU !!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-06 202.131.231.50

мИ эБИ 2 ҮХЭХНЭЭ

Avatar

Элбэгхүзүү 2018-04-06 103.26.193.16

Хүзүү их сандарч бн даа. Одоо гүйцээх хэрэгтэй. Хүзүү тун удахгүй ард түмний өмнө гөлийж зогмох болно

Avatar

zochin 2018-04-06 202.9.40.68

ene bol zugeer l hulsuur bichsen novshiin yum bn, henii sugani us, b**s dolooson mal yum bol do zailuul, ard olon shudarga bgasai gej husej bga bolohoos tend hen bh n hamaagui sh de, ilerhii mungunii, erh medliin, hulgaichdiin tuluu sana zovson mal l bn

Avatar

ooo 2018-04-06 66.181.187.238

энэ бичсэн хүн шүүх цагдааг их л өмөөрчээ Захиалгаар бичсэн нь илт байна

Avatar

АТГ-ын дарга нарыг улс төрчид л нөлөөлөөд сольдог шүү дээ 2018-04-06 66.181.176.233

АТГ-ын дарга нарыг улс төрчид л нөлөөлөөд сольдог шүү дээ. Өмнө нь тийм л байсан. Одоо ч тийм л байна.АН-ынхан АТГ-ын одоогийн даргыг солих гээд байгаа нь эртнээс төлөвлөсөн ажил бөгөөд одоо АН засаглаж байх үеийн хэд хэдэн удирдах хүмүүсийг нь баривчлахаар улам шаргуу шаардаж байна л даа.Энхжаргал гэдэг хүнийг солиод АН-д халгүй хүнийг Баттулга нэр дэвшүүлэх юм байна л даа. Өмнөх дарга Ганболдыг АН-ынхан шахсаар байгаад халуулсан шүү дээ. ТЭРНИЙ ӨМНӨХ ХОЁР ДАРГА НЬ ААВЫН ХААЛГА ТАТСАН.Ер нь яасан үйлтэй байгууллага вэ энэ АТГ.

Avatar

Зочин 555 2018-04-06 103.229.121.35

Ядуу хүн баян хүнд нэг л өшиглүүлнэ. Харин баян хүн ард түмэнд олон өшиглүүлнэ. гэж үнэн юм аа.

Avatar

Засвар 2018-04-06 66.181.187.56

Халхлуулдаг

Avatar

Хачим юм бичихийн 2018-04-06 66.181.187.56

Энхжаргал дарга л атг -т байж байх ёстой юм бна лдаа. Тэгвэл шударга болоод энхжаргал тэндээс явчихвал бүх зүйл шударга бус болчих юм шиг хачин юм бичих юм. Эзний алба ээлжтэй хааны алба халаатай л биздээ. Энхжаргал гэдэг хүнээр буруугаа ханхлуулдаг гарууд байгаа болохоор ингээд байгаа ч юм болуу

Avatar

Хачим юм бичихийн 2018-04-06 66.181.187.56

Энхжаргал дарга л атг -т байж байх ёстой юм бна лдаа. Тэгвэл шударга болоод энхжаргал тэндээс явчихвал бүх зүйл шударга бус болчих юм шиг хачин юм бичих юм. Эзний алба ээлжтэй хааны алба халаатай л биздээ. Энхжаргал гэдэг хүнээр буруугаа ханхлуулдаг гарууд байгаа болохоор ингээд байгаа ч юм болуу

Avatar

Зочин 2018-04-06 202.21.106.108

Монголын шүүх ямар их хэл аманд орж байнаа. Ялзарсан шүүхийг тараах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-04-06 202.179.27.142

Солих хэрэгтэй бүр овтоор нь солих хэрэгтэй.Том хэргүүдийг шалгахгүй удаашруулдаг,Жирийн иргэдийг бол өчүүхэн хэрэг хийхэд л барьж аваад [Хориотой Үг] хийчихдэг

Avatar

Зочин 2018-04-06

АН ба Баасан авгай,Женкод таалагдаагүй, улмаар тэдний луйврыг шалгааж эхэлсэн Энхжаргал тэргүүтэй АТГ-ыг тэд балбаж эхэллээ.Чаддаг ганц ажил нь юм даа, аргагүй

Avatar

Зочин 2018-04-06 59.153.113.42

АТГ-ын дарга МАН-ын даргатай наргиж хөөрөг солилцож байгаа бичлэг алдагдсан биз дээ. Бүгд л үзсэн шт. Солих хэрэгтэй.

Avatar

Аагий 2018-04-06 66.181.161.12

ШEЗ ийн даргын авто осол хийж оюутан охины амь насыг.хохироосон талаар одоогийн ХЗДХ тйн сайд ЦНямдорж УИХ ын чуулган дээр өөрт нь хэлж л байсан.Одоо Нямбаатар.гишүүн хэлж л.байна.Лүндэн дорж гэдэг хүн албан тушаалаа өгөад энэ асуудлаа шийдүүлчихвэл шударга ёсонд нийцтэй л байх байх л даа.энгийн иргэн ийм асуудалд хобогдвол газар дээрээ хуулийн дагуу.хариуцлагаа хүлээнэ хүлээх ч ёстой.тийм болохоор энэ хүн ч монгол улсын иргэн монгол улсын хууль адил тэгш үйлчлэх ёстой.л юм бол энэ хүн шударгар шийдүүлчихмээр юм.тэгсэн цагт л хууль хяналтын байгууллага шударга уу эс шударга уу гэдэг харагдана даа

Avatar

Зочин 2018-04-06 182.160.4.122

Жээнко агаа АТГ Шүүхийг авчихвал шударга ёсыг тогтоох гээд алж өгөх байх шүү. Өгөөд үзье. хэ,хэ..

Avatar

МОНГОЛ ХҮҮ 2018-04-06 103.242.44.167

ҮНЭН Ш ТЭ. ДААЛГАВАР ДОХИОГООР АЖИЛЛАДАГГҮЙ, ДУУЛГАВАРГҮЙ НЭГ ХОЁР ХҮНИЙГ СОЛЬЖ ОРОНД НЬ ДУУЛГАВАРТАЙ ӨӨРИЙН ХҮМҮҮСИЙГ ТАВИХЫН ТУЛД ЭХЛЭЭД МЭДЭЭЛЛИЙН ХЭРЭГСЛҮҮДЭЭ ХӨЛСНИЙ БИЧЭЭЧДЭЭ АЖИЛЛУУЛЖ НИЙГМИЙН ТАРХИЙГ УГААЖ СЭТГЭЛ ЗҮЙГ НЬ БЭЛДЭЖ БАЙГААД ӨӨРИЙН ХОРОН САНААГАА ХЭРЭГЖҮҮЛДЭГ НЬ ЖЕНКО-ГИЙН БУЮУ МАФИЙН АРГА БАРИЛ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Од 2018-04-06 124.158.74.2

Энэ Нямсүрэн гэдэг хүнийг судлах хэрэгтэй. Хаанахын гарал үүсэлтэй ямар хөрөнгө хогшилтой, яаж хөрөнгөжсөн г. м.

Avatar

иргэн 2018-04-06 180.149.78.99

Энэ арай дэндсэн захиалгат бичвэр байнаа. Одоо тэгээд ГИШҮҮДЭЭ энэ хүмүүсийг солихыг битгий дэмжээрэй гэж шууд захиалж байгаа хэрэг үү.

Avatar

Зочин 2018-04-06 64.119.25.115

Bariin amand orie pildgaa

Avatar

Зочин 2018-04-06 122.201.22.33

БУСДЫН ӨМНӨӨС БУСАДРУУ БОРГОЖ ХООЛ ОЛЖ ИДЭГЧ БАЙНА

Avatar

Баатар 2018-04-06 66.181.180.230

Тогтолцоонд биш, шүүгчид шударга бус байгаад хамаг учир байгаа юм…

Avatar

Зочин 2018-04-06 202.21.126.30

Юу болоод байнаа. Эв нэгдлийг хангах ёстой Ерөнхийлөгч ард түмнээ талцуулах, улс төрөө бужигнуулах мэссэж шидээд байх шиг харагдах юм. Би буруу ойлгоод байна уу. Олигархуудтай чинь захаас нь том тулнаас нь эхлээд тэмцэж л байна. Нэг далайлтаар хүний асуудал, хуулийн асуудал явахгүй байх. Нухацтай шалгаж баттай нотолж байж яланд явуулна биз дээ.Хандлага нь зөв байгаа бол улс төрчид нь нөлөөлөхгүй бол хэрэг явна. Хэт хурдалж бужигнуулбал хэлэмэгдүүлэлт рүү явна шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-06 141.168.18.193

news.mn д би ер итэгдэггүй олон хүн битгий итгээсэй гэж бодож байна.

Avatar

mgl 2018-04-06 202.179.11.230

zahialga baina, avilgaaraa bid ulam dooshoo orsoor, uls oron mini zuderseer.

Avatar

Зочин 2018-04-06 27.123.214.102

ЭНЭН ШИГ ХӨЛСНИЙ БИЧЭЭЧ СЭТГҮҮЛЧИД ХӨӨРХИЙ АРАЙ ГАЙГҮЙ АМЬДАРДАГ ГЭСЭН.

Avatar

???? 2018-04-06 59.153.112.9

УНШИХ ГЭСЭН ЧИНЬ ЗАХИАЛГЫН СЭТГVVЛЧ БАЙХ ШИВ

Avatar

???? 2018-04-06 59.153.112.9

УНШИХ ГЭСЭН ЧИНЬ ЗАХИАЛГЫН СЭТГVVЛЧ БАЙХ ШИВ

Avatar

???? 2018-04-06 59.153.112.9

УНШИХ ГЭСЭН ЧИНЬ ЗАХИАЛГЫН СЭТГVVЛЧ БАЙХ ШИВ

Avatar

???? 2018-04-06 59.153.112.9

УНШИХ ГЭСЭН ЧИНЬ ЗАХИАЛГЫН СЭТГVVЛЧ БАЙХ ШИВ

Avatar

???? 2018-04-06 59.153.112.9

УНШИХ ГЭСЭН ЧИНЬ ЗАХИАЛГЫН СЭТГVVЛЧ БАЙХ ШИВ

Avatar

Зочин 2018-04-06 202.179.30.194

ньюс гэж хогийн сайтыг хаах хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2018-04-06 202.179.27.24

Үнэнч шударга, шуналгүй, өндөр боловсрол, хүмүүжилтэй гэх мэтээр өв тэгш супер хүнээр дарга тавина гэж хэзээ ч байхгүй, тийм хүн ч гэж байхгүй. Харин өндөр хариуцлагаар шавхуурдаж ажиллуулна. Хариуцлага алдсан бол ядаж мөн хэмжээний үүргийг үүрүүлдэг хуулийн тогтолцоо хэрэгжих нь шударга

Avatar

шударга иргэн 2018-04-06 103.57.94.162

Даварсан дээд шүүхийн дээрэмчид СӨХ-г хүртэл оршин суугчдын байгууллага биш Барилгын компани эзэмшиж болно гээд шийдвэр гаргасан байдаг. Арай дэндүү байгаа биз. Авилгачин шүүгчид. Аль болох хурдан салах хэрэгтэй мөн иргэд хохирсон шийдвэрийг цуцлах хэрэгтэй.

Avatar

Иргэн 2018-04-06 202.70.34.70

Шударга, бие даасан, өөрийн гэсэн толгойтой хүн гарч ирвэл байдал сайжирна. Заавал тогтолцоондоо байх албагүй.

Avatar

Зочин 2018-04-06 122.201.22.36

Tsagdaa prokuror hamgiin ih ebdersen suirsen baiguullaga bolsniig bie ere 20jil orchim mahanda hurtel mederch bn. Negent tal zasch bga uhaantai um bol nere bichl de setguulch

Avatar

Зочин 2018-04-06 66.181.188.98

Монгол төрийн "хоточ нохой" 4 дэх засаглалын сэтгүүлч нь мэргэжлээ мөнгө болгож хөлсний бичээч болоод байхаар энэ нийгэм эрүүлжинэ гэж саналтгүй юм бна.Юутай харуусалтай.

Avatar

Зочин 2018-04-06 64.119.25.115

Haha ard tumniig balai gej boddogoo boli hulsnii bicheech ee avilgachidiin doloogch

Avatar

Зочин 2018-04-06 202.9.43.42

АТГ АЖЛАА ОГТ ХИЙХГҮЙ БАЙГАА ГЭДЭГ БОЛ ҮНЭН ШТЭЭ. АВИЛГАЧДЫН ГЭРТ НЬ ОЧООД БӨХӨЛЗӨЖ СУУДАГ ХҮН ЯАЖ АВИЛГАТАЙ ТЭМЦЭХ ЮМ БЭ????

Avatar

Зочин 2018-04-06 124.158.109.140

Хуулийнхан холоос өөрсдийгөө хамгаалах үйл ажиллагаагаа явуулж байгаа юм биш үү… гэж бодогдож байна.

Avatar

Зочин 2018-04-06 122.201.19.66

Darga nariig ni solino gedeg chini oor ashig sonirhol yvaad baigaagiin neg ilrel. Geendee ch goondoo ch gedeg shig shuugch,hariutslagatai humuus ni shudarga ajillsan bol iim asuudal bolohgui l baisan baih.

Avatar

Зочин 2018-04-06 66.181.178.17

ХА ХА ХА ЭНЭ ЧОНО МААНЬ ОВОО ЮМ ЦОХИСОН ШҮҮ НӨГӨӨ МУУ ЭНХБАЯРЫГ АРД ТҮМЭНТЭЙ ХАМТ ЮУ Ч ҮГҮЙ БОЛТОЛ НЬ ХЭМЛЭЭД ГУЙЛГАЧИН ДЭЭРЭМЧИН БОЛГОЖ ОРИЛОО ШҮҮ НӨГӨӨ МУУ ОТ.ТТ .ЭРДЭНЭТ ГЭЭД ЦУВУУЛААД БАЙВАЛ БАРАНД ЮУ БАЙХГҮЙ БОЛСОН ШҮҮ ДЭЭ ЗА ТЭГЭЭД АРД ТҮМЭН ГЭДЭГ ХОНИН СҮРЭГ ЯДУУ БАЙВАЛ ҮГ ДУУ ЦӨӨТӨЙ ХООЛНӨ МӨНГӨНД САНАЛАА ӨГЧИХДӨГ БОЛДГИЙГ АФРИКИИЙН УЛСУУД БЭЛЭЭХЭН ХАРУУЛАААД БАЙГАА БИШҮҮ СЭТГҮҮЛЧ ГУАЙ

Avatar

Зочин 2018-04-06 66.181.178.17

НЭРЭЭ САНСНААС ХӨӨРХИЙ НЯМДОРЖИЙГ ХҮРТЭЛ ЗОГИЙН ХАЧИРАНД ЯВУУЛЧИХ ДӨХСӨН

Avatar

Зочин 2018-04-06 103.26.193.190

Баасан авгайд БУУНЫ НОХОЙ гэдэг нэр яг зохино. Өөрийнхөө хэлж буй ярьж буй үг үйл ажиллагаандаа дүгнэлт хийх ямарч чадваргүй авгай юм даа. Баттулга тэг гэвэл тэгэж л байдаг хүн юм.

Avatar

Зочин 2018-04-06 202.179.31.45

Baasan avgai hulchgar enhjargalaas iluu zorigtoi ohin bar!!!

Avatar

Быбббббуу 2018-04-06 112.72.11.122

Энэ хэдэн амбуунууд зарим эь гараа цээчиндээ авсан зарим нэг нь зүгээр зогсож байхын үнэн шог харагдаж байнаа зүгээр нэг жигд байшаачээ өмбүүнүүдээээээ үнэхээр ичмээр харагдаж байнаа

Avatar

Быбббббуу 2018-04-06 112.72.11.122

Энэ хэдэн амбуунууд зарим эь гараа цээчиндээ авсан зарим нэг нь зүгээр зогсож байхын үнэн шог харагдаж байнаа зүгээр нэг жигд байшаачээ өмбүүнүүдээээээ үнэхээр ичмээр харагдаж байнаа

Avatar

Зочин 2018-04-06 66.181.188.98

Ж.Нямсүрэн мөнгөө аваад [Хориотой Үг].Шудаога бустай.тэмцэж хэрэггүй гд бна уу.4 дэх засаглалын сэтгүүлч сэтэртэй новшнууд ингэж хөлслөгдөж самраад байхаар яах.вэ.Хөлсний сэтгүүлч минь наад хэдэн цаасаа ам руугаа чихээд арил.

Avatar

Зочин 2018-04-06 103.26.193.9

Энэ сэтгүүлч авгай яасан их [Хориотой Үг] долоож байнаа шүүхчдийн?

Avatar

яадгийн 2018-04-06 202.179.26.155

арслангийн аманд ороод үзмээр байна

Avatar

Зочин 2018-04-06 66.181.188.98

Нямсүрэн гэж сдак юу бичээд бнаа.Эрүүл нийгэмд эрх чөлөөтэй амьдармаар бна.Авилгачин хулгайчуудаас хэдэн цаас авчихаад хамгаалмар болж байгаа юмуу

Avatar

Хэлмэгдсэн хүн 2018-04-06 66.181.161.23

Цагдаа,шүүх прокурорынхан шударга ажиллахын эхний алхамыг нь ч болтугай харчихаад үр хойчдоо санаа зовгихгүйгээр сэтгэл амар нүд аних юмсан даа

Avatar

зочин 2018-04-06 66.181.185.197

уг нь сэтгүүлчид голыг нь олоод, жирийн иргэдэд хэрэгтэй талаас нь юм бичвэл зүгээрсэн

Avatar

зочин 2018-04-06 66.181.185.197

хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл, вэб сайт зэрэг нь уншигчдыг зөв мэдээллээр хангах, танин мэдэхүйн материал тавьж соён гэгээрүүлэх, сонин содон мэдээллийг хүртээх ёстой баймаар юм. Уншаад үзэхээр л улс төрчид, хэсэг бүлгийнхний эрх ашгийг хамгаалсан юм бичээд л, байх юм. Жирийн иргэдэд ийм юм хэрэгтэй юу? Ингэж хэсэг бүлэг хүмүүст үйлчлэхээ болиоч

Avatar

Haaltiin geree 2018-04-06 27.123.214.125

Esvel haaltiin geree hiigeed buh munguu idsen saitiinh n Erhlegchiin tushaalaar Nyamsuren durtai durgyi bichsen bichver bn

Avatar

Huls nii bicheech 2018-04-06 27.123.214.125

Ikh l zalhuuraad mungund n taaruulaad, helj ugsun heden sanaag n chiheed haysan haltuurnii bichver bn.

Avatar

Зочин 2018-04-06 64.119.17.150

Энэ нөхөрт хагарталаа баяжсан шүүгчид, ШЕЗ, АТГ, Прокурорын аль нэг нь жоохон юм өгчихөж дээ. Монгол дахь хуулийн тогтолцоо авилгалын, луйварын, бизнесийн тогтолцоо болсон гэдгийг хууль байгууллагатай холбогдсон бүх хүн мэдэж байгаа. Ерөнхийлөгч өө, энэ бузар булай тогтолцоог хуу цэвэрлээд өгөөрэй. Энэ тогтолцоо эцсийн эцэст ядарсан зүдэрсэн иргэдийг, Монголын ард түмний баялагийг шимж сорж л амьдардаг байхгүй юу….

Avatar

Зочин 2018-04-06 110.70.52.131

Жирийн мань мэтдээ арслан заан мэтээр хууль хэрэгжүүлчихээд, томчууддаа үг дугарч чадахгүй, Ажлаа хийхгүй байгаа нь түмэн үнэн

Avatar

Зочин 2018-04-06 70.79.142.208

elbegdorjiin ugiig daijee

Avatar

Зика вирусыг зайлуулъяа 2018-04-06 66.181.166.32

З.Энхболд гэдэг хүнийг улс төрөөс арчихгүйгээр Улс төрийн хямрал үргэлжлэнэ. Занданхүү гэдэг заргач хүн Дарханаас хөөгдсөн байдаг.

Avatar

монгол 2018-04-06 64.119.18.128

УИХ-ын гишүүн Нямбаатарыг монголчууд дэмжиж байна.

Avatar

зочин 2018-04-06 118.70.170.139

Сэтгүүлч асуудалд зөв өнцгөөс ханджээ. Хэн нэгэн хүнийг солиод юу ч өөрчлөгдөхгүй, хууль сахиулах тогтолцоогоо өөрчилье л гэсэн байна. Тогтолцоог өөрчлөх эрх мэдэл нь хууль тогтоогч нарын гарт байна. Тэдэнд хандаад асуудал дэвшүүлсэн нийтлэл бичсэн сэтгүүлчид ажлын амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2018-04-06 66.181.170.229

ene setguulcch hediig absan yum boloo teriigee hel ilt zahialgat niitlel bna

Avatar

Зочин 2018-04-06 202.179.2.61

olon tumnuus songogdson hunii hiih ajild b** saad hii

Avatar

Зочин 2018-04-06 110.70.52.13

Ерөнхийлөгчид таалаглагүй хүнийг сольж байна гэж битгий балөй юм ярь монгол байтгуай дэлхий наад новшнууд чинь юуч хийхгүй байна гээд байна. Үгээ олж солиор

Avatar

news.mn 2018-04-06 223.62.11.128

Manaih zahialgatai bichij bgaa mungu sain tulj bgaa man

Avatar

news.mn 2018-04-06 223.62.11.128

Manaih zahialgatai bichij bgaa mungu sain tulj bgaa man

Avatar

news.mn 2018-04-06 223.62.11.128

Manaih zahialgatai bichij bgaa mungu sain tulj bgaa man

Avatar

ЯЛАЛТ 2018-04-06 202.9.40.34

Нэг талийг барьсан сэдэв байна сэтгүүлч таны бичсэнийг уншаад ойлгосон минь энэ.таниар энэ сэдвийг бичүүлсэн хүн чинь барын аманд орчих гээд байна уу

Avatar

Гоочоно 2018-04-06 202.72.245.203

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ НО-ТОЙ ГЭЭД БУСАД НО- ТОЙНУУДЫГ ШАЛГАХГҮЙ БАЙВАЛ СЭМ ХУЛ ГАЙЛЖ НАМ НЬ ХАМГААЛДАГ МАНАН МАФИЙН ТОГТОЛЦООГ ХЭВЭЭР ХАДГАЛСАН НЬ ДЭЭР ГЭЭД УЛАЙМ ЦАЙМ БИЧЖЭЭ, ХУУЛИЙНХАН САЙН АЖИЛЛАСАН БОЛ МОНГОЛ ТӨР ЗАСАГТ ШҮГЛЭСЭН ХУЛ ГАЙ ЛУЙ ВАР АЛЬ ХЭДИЙН АЛГА БОЛОХСОН, ТЭГЭЭГҮЙ УЛАМ ЦЭЦЭГЛЭЭД БАЙХЫГ БОДОХОД БҮР МАШ МУУ АЖИЛЛАЖ БАЙНА АА ДАА, ТЭГЭХЭЭР ОРВОНГООР НЬ ӨӨРЧЛӨХ ЁСТОЙ УЧИР ДАРГА ДААМЛААС НЬ ЭХЛЭХ НВ ЗӨВ ӨӨ ДӨӨ, 60 ТЭРБУМЫН ХУЛ ГАЙЧДЫН ХУ ЙВАЛДААНЫ БИЧЛЭГТ ХУЛ ГАЙ ЛУЙ ВАР АА ХУУЛИЙН ТАЛААС ХАМГААЛАХ ТУХАЙ МАШ ТОДОРХОЙ ЯРЬСАНЫ БИЕЛЭЛ ЭД ШҮҮ ДЭЭ, ЭНЭ БУРУУ ТОГТОЛЦООГ ӨӨРЧЛӨХИЙГ БУРУУ ТОГТОЛЦООГ БҮРДҮҮЛЭГЧИД ЗӨВШӨӨРӨХ ҮҮ? ЯАСАН Ч ҮГҮЙ Ш ДЭЭ, ТЭГЭХЭЭР ЭНЭ ЧӨТГӨРИЙН ТОЙРГИЙГ СЭТЭЛЖ БАЙЖ Л ЯМАР НЭГ ҮР ДҮНД ХҮРЧ МАГАДГҮЙ

Avatar

Зочин 2018-04-06 202.179.25.99

АТГ-ын даргыг солих цаг нь биш. АТГ-ын даргаар Баасан, Билэгт нарыг хэзээ ч тавьж болохгүй.

Avatar

Зочин 2018-04-06 110.70.52.13

Баасан маш сонголт

Avatar

Зочин 2018-04-06

Шүүх, АТГ-ыг нямдоржид атгуулах гэсэн ганц юм л МАН-аас гарч байна. Уг нь засаг шүүх 2 заавал тусдаа байж байж шударга ёс ялна гэдэг хэнд ч ойлгомжтой.

Avatar

Зочин 2018-04-06 66.181.178.17

ЭНД НАМ ЕР ХАМААГҮЙ АЛЬЧ ЗАСАГТ ХЭЛМЭГДҮҮЛХЭЭ ХҮРВЭЛ НАМ ЯЛГАХГҮЙ МАШИНДААД Л ХАЯЧИХНА

Avatar

зочин 2018-04-06 202.131.230.251

хуулийн засаглалтай болох салхи салхилж байна, [Хориотой Үг] нар зугтах аргагүй болно тэднийг өлсгөлөн нэрвэж эхлэнэ, адилхан Нямсүрэн-н маргаашийн хоолны порц багсана, сэтгүүлчээс шудрага ёс сэргэх ёстой

Avatar

Zochin 2018-04-06 66.181.161.60

Jenko tehnologi yavaad bna sh dee. Odoo hevleleer balbaj bgaad shuugch nariig uuriinhuu humuuseer solih geed. Mongol yalnachuudaa.

Avatar

Зочин 2018-04-06 66.181.164.81

Хөлсний бичээч

Avatar

Зочин 2018-04-06 103.57.94.124

Шудрага сайн хүн ольё гэвэл олж л таараа. Нямсүрэн хэмээх Луйварчдын угаадас долоогч минь

Avatar

Цогоо 2018-04-06 112.72.14.14

Тааруухан сэтгэдэг сэтгүүлч байна. Сэтгүүлч хүн гэдэг улс төрждөггүй, үнэн бодит байдлыг бичих ёстой гэж боддог.

Avatar

Зочин 2018-04-06 83.76.167.76

Genko chi Bayartsogtoos 7 dor hulgaich bna. Bayartsogt harin munik yum

Avatar

dgm 2018-04-06 202.70.36.14

шүүгч болох хатуу шалгууртай, улс төрч нар шууд томилдог эсхүл сонгогддог болчихвол улс төрч шүүгч л болно доо.

Avatar

Зочин 2018-04-06 180.149.65.2

тогтолцоогоо өөрчлөх хэрэгтэй маш хурдан

Avatar

Зочин 2018-04-06

nyamsuren bitgii iim zakhialgatay yum bichiji amidar. uur shudraga sayn alban khaagchid oldoji l taaraa

Avatar

Зочин 2018-04-06

Гэхдээ том эзэнтэй хэргуудийг шалгалаа барилаа тавилаа энэ ажил биш байхаа хариуцлага тооцоогуй байсаар ийм асуудал Улам хурээгээ тэлж байна терд монголынхоо эсрэг ажиллаж гадныхны гар хел болж байгаа хумуусийг нам харьяалалгуй шалгаж хариуцлага тооцох хэрэгтэй 3 хан сая хунд нам гэж худал ярьцгаадаг хумуус хэрэггуй монголын ядуусаа хамгаалж ажилтай болгож чадахгуй байж

Avatar