Д.Эрдэнэбат: Манайхан үнэн зөвөө олуулаад гараасай | News.MN

Д.Эрдэнэбат: Манайхан үнэн зөвөө олуулаад гараасай

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.03-нд нийтлэгдсэн

Д.Эрдэнэбат: Манайхан үнэн зөвөө олуулаад гараасай

Д.Эрдэнэбат: Манайхан үнэн зөвөө олуулаад гараасай

УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг өнөөдөр /2018.04.03/ хуралдаж, хаврын чуулганаар хэлэлцэх хуулийн төслүүдийн талаар байр сууриа нэгтгэлээ. УИХ-ын хаврын чуулганаар хэлэлцэх хуулийн төслүүдээс онцгой анхаарал татаж буй хэд хэдэн хууль байгаа гэж тус намын бүлэг үзжээ. Тухайлбал, Монгол Улсын эдийн засаг, нийгмийг 2017 онд биелүүлэх үндсэн чиглэлийг УИХ хэлэлцэнэ. Энэ Засгийн газар бүтэн ажилласан ажлыг дүгнэх гэж байгаатай холбогдуулан Ардчилсан намын бүлэг дүгнэлтээ гаргахаар болсон байна.Мөн Нийслэлийн эрх зүйн байдлын тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгын төслийг хаврын чуулганаар хэлэлцэхээр болсон. АН-ын бүлгээс энэ хуулийн талаар олон нийтийн хэлэлцүүлэг зохион байгуулж, санал дүгнэлтээ УИХ-д хүргүүлсэн байгаа аж. Энэ хуульд нийслэлийн онцгой статусыг тусгаагүй учраас гишүүдийн дунд маргаан үүсгээд байгаа юм. Тус намын бүлгээс нийслэлийн өмч, татвар, орлого, хот төлөвлөлтийг зөв гаргаасай гэсэн байр сууриа одоо ч хадгалж байгаа гэлээ.

Түүнээс гадна УИХ-ын тухай болон УИХ-ын дэгийн тухай хуулиудыг хаврын чуулганаар хэлэлцэхийг дэмжиж байгаа юм байна. Сүүлийн үед УИХ-ын гишүүдийн хариуцлага, ёс зүйтэй холбоотой асуудал үүсч байгаа учраас эдгээр хуулиудыг яаралтай хэлэлцэх саналтай байгаа гэж АН-ын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат онцоллоо.Хаврын чуулганаар Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулах эсэх асуудлыг хэлэлцэнэ. АН-ын зүгээс Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулах эсэх асуудлаар тодорхой байр сууриа илэрхийлсэн. Гэхдээ хариуцлагагүй 65 гишүүнээр Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулах эсэх асуудлыг хэлэлцүүлэх нь буруу гэж үзэж байгаагаа онцоллоо.Тус намын бүлэг өнөөдрийн хуралдаанаар нийгэмд үүсээд, дуулиан тариад байгаа “Эрдэнэт”, “Оюутолгой”, “Тавантолгой” зэрэг уул уурхайн том стратегийн ордуудын гэрээний асуудлууд яагаад маргаан дагуулсан, гэрээ Монгол Улсад үр дүнгээ өгч байгаа эсэх дээр нэгдсэн ажлын хэсэг бүлгээс байгуулахаар болжээ. Ажлын хэсэг багцад нь дүгнэх юм байна. Оюутолгойтой холбоотой АН-ын гурван хүнийг баривчилсан. Энэ асуудлаар Ардчилсан намын гишүүд санал солилцсон байна.АН-ын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат:-Бид энэ асуудалд анхааралтай хандаж байгаа. УИХ-ын 2009 оны 57-р тогтоолоор гэрээ хийх эрхийг тухайн үеийн Засгийн газрын тэргүүн С.Баярт өгсөн тогтоол бий. Энэ хөрөнгө оруулалтын гэрээг УИХ батлаагүй, С.Баярын Засгийн газар баталсан. С.Баярын Засгийн газрын үед хөрөнгө оруулалтын гэрээтэй холбоотой ажлын хэсгийг Эрчим хүч, эрдэс баялгийн сайд Д.Зоригт ахалж байсан. Тэгэхээр гол холбогдох хүмүүсийг нь шалгахгүй, байцаахгүйгээр гэнэтхэн Ардчилсан намтай холбоотой хүмүүсийг шалгаж байгаа нь улс төрийн зорилготой байх вий гэсэн болгоомжлол байна. Шалгах шаардлагатай бол бүгдийг ижил шалгахгүйгээр намаар нь ялгаж байгаа нь улс төрийн шинж чанар хадгалагдаж байна уу гэсэн болгоомжлол байгаа гэж Ардчилсан намын бүлэг үзэж буй. УИХ-ын 57-р тогтоолтой холбоотой нэр бүхий хүмүүсийг ижил шалгах ёстой юм.  Мөн Стандарт банкинд “Эрдэнэт” үйлдвэрийг тавьсан асуудлаар УИХ-ын даргад ажлын хэсэг байгуулах шаардлага хүргүүлэхээр болсон. Нэн яаралтай ажлын хэсэг байгуулж, хохирлыг холбогдох этгээдүүдээр төлүүлэх, үнэн зөв мэдээллийг ард түмэнд өгөх ёстой гэдгийг шаардаж байгаа юм. Шаардлагаа маргааш УИХ-ын даргад өгнө.УИХ-ын гишүүн З.Нарантуяа:-Монгол Улсын Засгийн газрын өмнө тулгамдаж буй нэг асуудал бол Монгол Улсын өр. Одоо Засгийн газар нэмж өр тавих юм бол эдийн засгаа эргэж засах боломжгүй нөхцөл байдал руу орж байна. Өнөөдөр Засгийн газрын гадаад өр ДНБ-ний 74.4 хувьд хүрсэн, өнгөрсөн 2017 оны сүүлээр дөрвөн тэрбум 869 сая ам.доллар байсан гадаад өр долоон тэрбум 310 сая ам.доллар болсон байна. Өмнө нь тавьсан бондуудын эргэн төлөлт хийх зорилгоор авсан Гэрэгэ, Хуралдай бондуудын зөрүү хаана байна вэ гэдэг асуудал байна. Тиймээс гадаадын өрийн бүх зарцуулалтыг эргэж харах, ОУВС-ийн хөтөлбөрийн хүрээнд нэг тэрбум ам.долларын зээл авахаар яригдаж байна. Энэ хэмжээгээр зээл орж ирвэл өр бүр их өснө. Засгийн газар нэмж зээл авах хэрэгцээ байгаа эсэхдээ анализ хийхгүй бол болохгүй нь.

Тиймээс Ардчилсан намын бүлгээс ажлын хэсэг байгуулахаар боллоо.Мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.-Арбитрын шийдвэрийг Монгол Улсын Засгийн газар хүлээж авахгүй байх эрх нь байгаа гэх яриа сүүлийн үед их гарах боллоо. Тийм боломж Засгийн газарт бий юу?-Олон улсын Арбитрын шүүхийн шийдвэрийг Монгол Улс эргэж харах боломжгүй.  1958 оны Нью Йоркийн конвенцид олон улсын Арбитрын шүүхийн шийдвэрийг хэрхэн гүйцэтгэх талаар тусгасан байдаг. Одоогийн төлбөрийн шийдвэр бол эцсийн шийдвэр, гарц байхгүй гэсэн үг.-УИХ-аас Оюутолгойн гэрээнд үнэлэлт өгөх ажлын хэсэг байгуулсан. Үүнд Ардчилсан намын гишүүдээс орсон уу?-Ардчилсан намаас З.Нарантуяа гишүүнийг оруулсан. Ажлын хэсэг байгуулж, анхны хуралдаанаар хийхдээ өмнөх шалгалтуудын материал дээр үндэслэн дүгнэлт гаргана гэсэн зүйл ярьсан байсан. Хэрэв ажлын хэсэг гаргасан бол шинээр бүгдийг нь шалгаж, дүгнэлтээ шинээр гаргах ёстой. Ажлын хэсэг хөрөнгө оруулалтын гэрээний буруу, зөв нь юу байсан, Монгол Улс яаж хохирсныг дүгнэх ажлын хэсэг байсан.-АТГ-аас танай намын угшилтай гурван хүнийг баривчилсан. Мөн өмнөх Засгийн газарт ажиллаж байсан хүмүүсийг ч шалгаж байна. АН-ын бүлэг гишүүдээ хамгаалах уу?-Оюутолгойн асуудлаар нийгэмд маш том эргэлзээ явж байгаа. Хэрэв Монгол Улс авлига, төрийн баялгийг оффшор дансанд хийсэн асуудалтай шударгаар тэмцэнэ гэж бодож байгаа бол бүх асуудалд тэвчээртэй хандах ёстой. АН гишүүдээ өмгөөлнө, хамгаална. Гэхдээ асуудалд тэнцвэргүй хандаж байгаа нөхцөлд бид өөрсдийн байр сууриа илэрхийлнэ. Гурван гишүүнээ шалгуулахдаа үнэн зөвөө олуулаад гараасай гэж бодож байна. Бидний эмзэглэж байгаа зүйл бол яагаад түрүүлээд Ардчилсан намын гишүүдийг барьж байгаа, шалгаан нь юу байгаа юм бэ. Яагаад гол хариуцагч, ажлын хэсгийн тэргүүнийг барихгүй байна вэ гэхээр МАН гэсэн өнцөг харагдаад байгаа юм. Тэгэхээр энэ чинь улстөржсөн, улс төрийн хэлмэгдүүлэлт рүү явуулах вий гэсэн болгоомжлол байгаагаа АН-ын бүлэг илэрхийлнэ. Танай, манай нам гэж ялгаварлахгүй зүйлийг хууль, хяналтын байгууллага явуулж байгааг анхааруулж байна. Тиймээс бүгдийг нь эрх тэгш шалгаж, хүн яллахдаа бус Оюутолгойн гэрээ зөв цаашид авч явж улс орноо хөгжүүлэхийн төлөө бид явах ёстой. Нэг хүнийг, хэсэг хүнийг яллалсанаар гэрээ сайжирна гэж байхгүй гэдгийг хаа хаанаа ойлгох хэрэгтэй.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

162 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

S 2018-04-03 27.123.212.140

2017 ond bieluuleh ch gh shig yugaa bicheed bnaa

Avatar

Зочин 2018-04-03 103.57.92.190

Энэ Эрдэнэбат Эрдэнэ зэрэг мэргэжлийн дээрэмчид асуудлыг улс төржүүлээд хэрэггүй.Эд нарын 27 жилийн дээрэм, ядаж 2012-16 оны олон тэрбум долларын луйврыг ил гаргаж зарлах хэрэгтэй. Улс төрийн намын далбаан доор хулгай луйвраа далдалж, мэлзэж өдий хүрлээ. Ард түмэн хуурамч ардчилагчдын нүгэл нь одоо л ил гарахнүү гэж горьдож байна.. Энэ анархистууд алийн болгон Монголын ард түмнийг элэг барих юм бэ

Avatar

тэнэг гар вэ 2018-04-03 202.179.24.82

энэ нэг сохор номин шиг хар [Хориотой Үг] юугаа хуцаад байгаа [Хориотой Үг] вэ

Avatar

Батхишиг 2018-04-03 66.181.161.78

Эх оронч дүр эсгээд л эргээд уулзвал .. би чинии төлөө дуугарсан шүү сэлэнгээ бодоод хариуд нь чи үр тарианы талбаигаа өрөнд өрөөд зарвал ярина шүү давхар давхар мэх явах юм намаасаа хөөхөд эрдэнэ бат дуугарсан болбуу гэвч энэ ниигэм иим л юм даа

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.245.243

Яг цагдаад баригдсан хармайны xyлгaйч шиг барьцаж байх шив дээ?

Avatar

зочин 2018-04-03 202.131.243.50

Хуулийн байгууллагын ажилд нам оролцоод хэрэггүй байхаа.

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.161.3

Барьцаад байх юмгүй одоо Баяр Энхсайхан Сугир Ганзориг Багабанди Очирбат.П Элбэгдорж Цагаан Дорлигжав ЗИКА ЖЕНКО Нямдорж Чойжоо Хүрлээ за за ер нь барьж хорих шалгах хүн бичээд байвал барагдахгүй нь эхлээд энэ хэдийг элдээд элдүүрийг нь хангаад өг Эрдэнэ-Бат Эрдэнэ.г бас мартав аа

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.161.3

АН.намаас 3.биш 2.хон л хүн байна Баярцогтыг АН.с хөөчихсөн биз дээ бүр 20-30.н хүн барих шалгах ёстой биз дээ Эрдэнэбат гуай та ч бас нэг нь мөн биз дээ яасан их эмзэглэж байх юм

Avatar

дээд тэнгэр 2018-04-03 202.21.106.143

харанхуй бүдүүлэг биeсээ хэмлэгсэгсдийн төлөө юу ч хийгээд хэрэггүй гэдгийг монгол төр харуулж байна.. улсын төлөө бүү өөрийгөө золиосол. Энд баярлаад байгаа нохдууд хүн хог шаарнууд шимэгч шавьжнууд шүүдээ. х****л идэгсэд

Avatar

Зочин 2018-04-03 150.129.143.236

Харин ч нүдээ олсон баривчилгаа болж байгаа одоо Баяр Элбэгдорж Сайханбилэг Зоригт нарыг барих байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2018-04-03 150.129.143.236

Бас Ноён Эрдэнэбат таныг ч гэсэн

Avatar

Boldoo 2018-04-03 174.215.0.174

Ene dankhar tolgoid khujaashiideee nuguu Baga nuuriig khujaa oruulaad bgaa tsakhilgaan stants khujaa nart ogokh geed bgaa khun yagaad gevel Ene Erdenebat khujaagiin e****z eniig khirdan Uls toroos zailuuulaarai tegeeed Bayrtsogtiig omooorood adilkhan tsustai shuu baga nuuriikhan ene khun M .Enkhboldoos auyltai khun !!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-03

Хуцдаг халтар вэ намынхаа гишүүдийг хамгаална гэв үү үнэхээр идээд уучихсан байвал хамгаалах уу Баяр Зоригтын асуудал бол зөв шүү

Avatar

хм 2018-04-03 178.164.238.125

Авилгал гэмт хэргийн асуудал дээр манайхан танайхан гэдэг тэнэг улс төрөө болиосой. Та нар ийм хандлагаас болж сүйрч байна

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.179.25.19

Ардчилсан намын гишүүд дэмжигчид олон ш дээ. Юун сөнөсөн баларсан нурсан. Тийм юм байхгүй.

Avatar

baska 2018-04-03 112.72.11.122

narantuya gishuuni heleed baigaa ur bol turin tushee terbumtanguidad baigaa sh de kkk ted naraas daanch awch chadahgui l de tuluh ezed ni mongoli jirin arduud bidni ur huuhduud kkk

Avatar

Rio tinto 2018-04-03 183.88.68.223

ouyutolgoid bad as shakhaj without Mongol abaya

Avatar

saikhanbileg 2018-04-03 183.88.68.223

freedlandtei gereeg khiij khubitsaanii usultuur togloson …ulsturjuulj buulgaad….uuriin munguu khubitsaag ni abaad zarsan

Avatar

khangamj 2018-04-03 183.88.68.223

khsngamjod ajillaj baisan kanad Australia monnis ees gaigyi yum absan bgaadaaa

Avatar

mongolchuudaa 2018-04-03 183.88.68.223

Rio good for khaan 51 khubia abya

Avatar

riotinto 2018-04-03 183.88.68.223

kanaduudiin garaad dansoig shalguulss
shakhaa khiigeed mun commsuonoo gadaadad ugch abalysdadag gesen

Avatar

Зочин 2018-04-03 64.119.21.35

Эрдэнэбат гуай, Та наадах аа тэр Монгол ялна-тайгаа л ярь даа. Женког хэлж байгааг эрх биш ойлгож байгаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-03 59.153.113.74

UURHAIN NOOTSIIG HENCH ONOOD BODOJ CHADDAGGUIG UURHAIN INJENERIIG SHUUH HURALD SUULGAJ NOTLUUL

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.186.253

Энэ ху.жааг УИХ-д суулгаж л байдаг Монголчууд мөн ч тэнэг шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.186.253

Ху.жаагийн [Хориотой Үг] дээ энэ Д.Эрдэнэбат

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.186.253

Энэ өгөр толгой [Хориотой Үг] Д.Эрдэнэбатыг өөрийг нь шалгах нь зөв Үйлдвэр худалдааны сайд байхдаа их юм хийсэн толгой доо. Дээр нь тавантолгойтой холбон шалгах нь ч зүйтэй. Энэ [Хориотой Үг]гын шээснээс их юм гарна шүү. М.Энхболд гэж нэг [Хориотой Үг] гар бас нөгөө [Хориотой Үг] өөдөөс нь харчаад доромжлоод суухад яаж ч чадахгүй. Адилхан л [Хориотой Үг]гийн шээснүүд шүү дээ.

Avatar

Zorro 2018-04-03 66.181.161.101

Х.у.ж.а.а

Avatar

ЗОЧИН 2018-04-03 59.153.113.86

ХӨӨГДСӨН , СУУСАНДАА ШАЗУУР ЗУУСАН БАЯРЦОГТ ОДОО ЁСТОЙ ХАМУУДАА ИЛЧЛЭН ИЛТГЭЖ ӨГНӨ ДӨӨ , ҮХСЭН Ч ГАНЦААРАА ҮХЭХГҮЙ ДЭЭ ГЭЭД ЧАНГААХ БАЙЛГҮЙ , СЭЛЭНГИЙН НОГООЧНЫ ТАР ТАНИГДАНА .

Avatar

Зочин 2018-04-03 64.119.27.128

АН хэмээх хулайчуудын үүр, үүрээ эвдүүлсэн шоргоолж шиг авирлаж, асуудлыг улс төржүүлж, хэрэг завшдаг аргаа л хийж эхэллээ.

Avatar

зочин 2018-04-03 103.229.123.67

мал минь үнэн зөвөө олуулаад гардаг юм гэж байдгүй л байхгүй юу. энэ хэд чинь махны машинд орчихсон байна.

Avatar

Зочин 2018-04-03 27.123.212.135

НАМААСАА БАЯРЦОГТЫГ ХӨӨГӨӨД БАЙСАН НӨХӨД ЧИНЬ БАРИВЧИЛАН ГУУТ НЬ САНДАРЦГААГААД ЮУ БОЛЖ БАЙНА ДАА !!! ӨӨРСДИЙНХ НЬ АВСАН ХАХУУЛЬ НЬ ИЛЭРЧИХНЭ ГЭЭД УХААН АЛГА !!! САЙН ХОРЬ !!! БҮГДИЙГ НЬ ИЛЧЭЛ !!! ТЭГВЭЛ ЖИНХЭНЭ АТГ БОЛНО ДОО !!!

Avatar

Z 2018-04-03 98.169.35.210

Zavaan hulgaichuud icheesei

Avatar

Иргэн 2018-04-03 112.72.14.15

Идсэн.хулгай хийсэн бол хариуцлагаа хүлээх, нь зөв энд ямар ч у/т байхгүй. МАН аас ялгаагүй хариуцлага тооцох хүмүүс бгаа дараа барьж л таараа.

Avatar

баяка 2018-04-03 64.119.22.149

энхболдын өмнө мөлхөөд байсан энхжаргалын хийж байгаа ажил юм чинь аргагүй. мангарууд бол энхийн цагаан тагтаа юм

Avatar

Зочин 2018-04-03

Энэ халзан дагз, хөөрцогт хоёр чинь хоёулаа Сэлэнгийн ногоочин хятдууд байхгүй юу.

Avatar

Зочин 2018-04-03 103.229.122.149

Намаар талцалтгуй! МАНАН болон мэдлэг боловсролгуй харанхуйтайгаа л тэмц!

Avatar

иргэд 2018-04-03

АН манай гишүүдийг баривчиллаа,бусад намынханыг барьсангүй гэх ухааны юм ярьж байгаа нь хууль бус,бас больчимгүй яриа дүгнэлт шүү,хэрэвээ хуулийнхан энэ хэргийг шалгаад дууссан үед бол өөр хэрэг,олон хүн оролцсон хэрэг дээр хэнээс нь эхлэж шалгах,хэнийг хорих хорихгүй нь хуулийн байгууллагынханы бодлого,арга байдаг юм,тиймээс асуудалд хүлээцтэй ухаалаг хандаж бай?

Avatar

Зочин 2018-04-03 27.123.212.135

ХАМГИЙН ТОМ [Хориотой Үг] ХҮЗҮҮГҮЙ ТАЙРДАС !!! ЛУЙВАР ХАХУУЛИЙН ҮҮР !!!

Avatar

Zorro 2018-04-03 66.181.161.101

П.я.з.д.аа. л гэсэн байх

Avatar

Зочин 2018-04-03 103.9.91.40

Зүгээрээ. Дараа АН төр барих үед МАН-н идэж уусан гаруудыг түүгээд [Хориотой Үг] нь хийчих. Овоо босгоогүй бол шаазгай… Энэ доогуур наадам болж байгаа мэт баярлаж хөөрсөн хийтэй гарууд багширч бн аа. Ингэж л намчирхаж байгаа бхгүй юу. Эрүүлээр сэтгэдэг хүмүүс байсан бол тэр Баяр,Зоригт,Су.Батболд Сугар гэх мэтчилэн гарууд энэ гэрээний үед эхээс төрөөгүй бсан юм уу Яагаад гэж асуух бсан. Идэж уусан хэсэг хүмсийг өмгөөлж далдлаад бусдыг нь яллаад байхаар БНМАУ яагаад ч хөгжихгүй.

Avatar

jojo 2018-04-03 61.138.102.118

БНМУлс юун ард вээ?

Avatar

Зочин 2018-04-03 64.119.17.108

Баярцогт ан биш байхаа

Avatar

Zorro 2018-04-03 66.181.161.101

Хэн ч биш болсон.

Avatar

Зочин 2018-04-03 27.123.212.134

ЮУНЫ ҮНЭН ЗӨВӨӨ ОЛОХ ВЭ ДЭЭ ! ТӨРИЙН ЦАЛИНГААР ТЭРБУМТАН ТӨРӨХГҮЙ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ !!! ХУЛГАЙ , ЛУЙВАР , ХАХУУЛИА Л ТАЙЛБАРЛАЧИХ !!!

Avatar

иргэд 2018-04-03

АН-ын гишүүнийг баривчилсан гэж дэмий юм бүү яриарай,хуулийн байгуулллага хуульд заасан эрх үүргийнхээ дагуу ажлаа хийж байхад манай намын гишүүн гэдэг үг хэрэггүй шүү,хуульд тэр намын энэ намын гишүүнийг шалгана шалгахгүй гэсэн үг үсэг байдгүй болохоор амаа хамхисан нь дээр,шаардлагатай бол дахиад ч барьж хорьж шалгахыг үгүйсгэх аргагүй.

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.9.40.5

Нам ярьсан луйварчид,

Avatar

Зочин 2018-04-03 103.229.123.195

идсэн болохоор л барьж байгааштэй.Та нар тэр улсын үйлдвэрүүдийг буцааж улсад өг.Ард түмэн ажилтай болог

Avatar

Zochin 2018-04-03 150.129.143.227

MAN iin hulgaichuudiig ta nar favrsasan

Avatar

Иргэн 2018-04-03 103.26.193.188

Түрүүчийн 4 жилд АН-ы томчууд үхэх гэж байгаа юм шиг л идэж уусан даа. Зөвхөн захаас нь барьж эхлэхэд л гаслаж гангинаж байх шив дээ.

Avatar

Gold 2018-04-03 150.129.141.238

Угаасаа наадуул чинь та нараас өшөөгөө авах нь тодорхой. Та нар өнгөрсөн 4 жилд хэт намчирхаж олон хүний дүргүйг хүргэж дээ. Одоо яаая гэхэв, юу тарина түүнийгээ л хураана.

Avatar

Иргэн 2018-04-03 64.119.19.29

Тэрний оронд луйвирчдыг барьж эхэлсэнд, манай намыг цэвэрлэж өгсөнд баярлалаа гэж хэлэх ёстой байлаа! Нэмэгдэхүүний байрыг солиход нийлбэрийн чанар өөрчлөгдөхгүй, луйвчин л бол луйвирчин Эрдэнэбатаа!!!

Avatar

Зочин 2018-04-03 103.26.194.164

Азийн чонын архины хүн хордуулсан хэргийг сөхөж халзан толгойд хариуцлага тооц

Avatar

больёоооо 2018-04-03 66.181.184.149

Энэ хүн юунд намаасаа хөөгдсөн хүний хойноос сандран сандран матрын нулимс унагана вэ? намаасаа хөөгдөхөд таг чин л байсан, баригдаад явахаар л санав гэж, эвсэл хам хэрэгтэнгүүд юм болов уу? хуулийн өмнө та ч би ч адил тэгш эрхтэй л баймаар байна.

Avatar

Одоо манай Баярцогт болцон ш а а ж байна 2018-04-03 98.169.180.19

АНы мафийхан сандралдаад хэцуу юм болж байх шиг байна, Хоож явуулсан Баярцогт нь АНы бух бульхайг илчилнэ гээд АН дотор бужигнаж байна доо

Avatar

Одоо манай Баярцогт болцон ш а а ж байна 2018-04-03 98.169.180.19

АНы мафийхан сандралдаад хэцуу юм болж байх шиг байна, Хоож явуулсан Баярцогт нь АНы бух бульхайг илчилнэ гээд АН дотор бужигнаж байна доо

Avatar

Зочин 2018-04-03 112.72.14.172

Эрдэнэбатын манж үгийг сонсоод бөөлжис хүрч байна. Энэ яасан арчаагүй мал вэ
Та нар Монгол улсаар хангалттай тоглолоо. Одоо хариуцлага үүрэх болохоор худлаа намын нэр барьж бие биенээ хамгаалаад бай. Чи муу луйварчин хэлэх үг олдохгүй байна.

Avatar

РАВДАН 2018-04-03 66.181.160.126

ГАНБААШКА ХӨӨРЦОГТ 2-Н МЭТГЭЛЦЭЭН ДЭЭР ХӨӨРЦОГТ ХҮҮ ҮНЭН ДАВЛИУН БАЙЖ БИЛЭЭ! ӨӨ ЧИ ЯАСАН МИАА ЮМБЭЭ! 20000 ХУВЬСАГЧТАЙ ТЭГШИТГЭЛ БОДОЖ ЧАДАХГҮЙ ЭНЭ ТЭР ГЭЭД Л! ОДОО ХАРЖЭЭ БАЙХАД ХӨӨРЦОГТ ХҮҮ 20000 ХУВЬСАГЧТАЙ ТЭГШИТГЭЛ БОДСОНЫХОО ШАНД АВСАН ХЭДЭН ЗООСОО ХАРМААНДАА ШАЖИГНУУЛААД Л ПЭЭДГЭР БАЙЖ Л ДЭЭ!

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.179.14

Нээрээ үнэн давлиун байсан даа. Хорвоо гэж

Avatar

98888171 2018-04-03 49.0.137.118

"ENTER" ДУУДЛАГЫН КОМПЬЮТЕР ЗАСВАР
Ажлын байран дээр болон хаягаар компьютерийн техник хангамж болон программ хангамжийн бүх төрлийн гэмтэлийг оношлож чанартай засварлана, форматлана. Мэргэжлийн болон бусад бүх төрлийн программ, тоглоом гэх мэт бүх төрлийн зүйлс суулгана. Оригнал вирусны програмуудаас компьютерийн үзүүлэлтэнд нь тохируулан суулгана, вирус арилгана.
– Принтер таниулна:,
– Wifi-Switch тохируулна.
– Устсан файл сэргээнэ.
– Гэрээр компьютерийн анхан, дунд, гүнзгий шатны хичээл заана.
Албан байгууллага, айл өрх, интернэт кафетай хамтран ажиллана.
Mанай засвар үйлчилгээний давуу тал нь оригнал программаар үйлчлэхээс гадна компьютерт шаардагдах бүхий л зүйлсээр чанартай үйлчилдэгт оршино.Баталгаа өгнө.
Холбоо барих утас:98-888-171

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.179.28

Za bitgii solior. Ugaasaa 17 khuviin usultiig 4 jiliin dotor – ruu n oruulchaad odoo bitgii dongodood bai. AN ugaasaa khezee butekhgui. 1996-2000, 2012-2016 oniig khezee ch b** mart. AN = Mongoliin suirel.

Avatar

MAN ADILHAN 2018-04-03 66.181.181.97

Yagaad hasah ru orsniig oilgoogui udii hurjee chi

Avatar

РАВДАН 2018-04-03 66.181.160.126

ЗИАК! ЗИАК ХӨӨРЦОГТ ӨӨРӨӨ УНШИЖ ЧАДАХГҮЙ Ч ДАРАА ДАРААГИЙН ХӨӨРЦОГТУУД УНШТУГАЙ! ТАНАЙ а**с НАМЫН АХ НАР ЧИНЬ НЭГ ИЙМЭРХҮҮ Л НЕАНДЕРТАЛУУД БАЙДИЙМШД! ХАМАГ ЗАВААН ЮМАА ХИЙЛГЭЖ 20000 ХУВЬСАГЧИЙН ТУХАЙ ГАЛАКТИКТ БАЙХГҮЙ ТЭГШИТГЭЛ БОДУУЛЧИХААД ДАРАА НЬ ТЭГШИТГЭЛ БОДУУЛЖ ТООЦОО ХИЙСЭН ХУВИА АВЧИХААД ИНГЭЭД Л ТӨРИЙН ТУСГАЙ ХАМГААЛАЛТАНД АВЧИХАЖ БАЙГААМШД! а**с НАМЫН АХ НАР ЧИНЬ НЭГ ИЙМЭРХҮҮ Л НЕАНДЕРТАЛУУД ШД! ИРЭЭДҮЙН ХӨӨРЦОГТУУДАА!

Avatar

Bi 2018-04-03 66.181.186.246

Ardchilsan namiin jiriin gishuun shorond orohod ta nar ingeh uu adilhan idetsfeesen bizdee soliotoi faruud

Avatar

Lavlaa 2018-04-03 59.153.113.241

Ene asuudluud deer tanai , manai, tanaikhan, manaikhan baikhgui shuu Kharj l baiya Deerkh yarigdaj baigaa zuilsiig yerunkhiid ni demjij baina Medeej bagaar ni shalgana gej yeronkhiilekh ni bas asuudaltai biz Ali neg sejigtei uzuur uchig oldson talaas ni ekhlekhed kholboosuud ni garaad l irekh bailgui

Avatar

Зочин 2018-04-03 27.123.212.140

АН , МАН- ЫНХАН СҮҮЛИЙН 28 ЖИЛ ЭЭЛЖИЛЖ ИДСЭЭР МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНГ ТӨЛЖ БАРАШГҮЙ ӨРӨНД УНАГАЛАА !!! ЭНЭ ХАРИУЦЛАГЫГ АЛЬ АЛИНААС НЬ НЭХЭХ ХЭРЭГТЭЙ !!! УЛААН ЛУЙВАРЧИД !!!

Avatar

Хүн чанаргүй АН-н удирдлага 2018-04-03 202.9.40.249

Та нар эр хүнийг ядарч явах үед намаасаа хөөчихөөд одоо юун 3 гишүүн гээд байгаа юм вэ. С.Эрдэнэ Б.Эрдэнэбат гишүүд өөдгүй хүн чанаргүй учраас нөхрөө хүнд хэзүү үед намаасаа хөөсөн дээ. Ядаж шүүхийн шийдвэр хүлээж болоогүй юм байхдаа. Нөхрөө хүнд үед хамгаалахын оронд хаяад явдаг эрчүүд улс эх орныг авч чвна гэж худлаа. Та хоёр монголоо худалдахаас буцахгүй байхдаа

Avatar

dabaa 2018-04-03 64.119.24.7

setgej bgaa ni, umig oilgoj bgaa ni daan cn ocnuuhen um aa, iim humuus uaj ih hurliin gisnuun boldog bnaa

Avatar

Зоч 2018-04-03 64.119.24.249

Ан,Ман 2-уулаа [Хориотой Үг] Эрдэнэбатаа чи МОНГОЛ хүнийг хүндэлдэг үү ?? [Хориотой Үг] минь

Avatar

Зочин 2018-04-03 182.160.38.239

танайхан их мөнгө идчихсэн. одоо 10 жил суугаад идсэн мөнгөө төлөөд гарна даа.

Avatar

Зочин 2018-04-03 113.117.163.200

Гуцаач муу н о в ш. Өнгөн дээрэ АН МАН гэж байгаа боловч цаагуураа бүгд халаас нэгтэй хулгайчууд.

Avatar

zochin 2018-04-03 66.181.181.147

Ярьдхаг ОРК

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.245.243

Яг цагдаад баригдсан хармайны [Хориотой Үг] шиг барьцаж байх шив дээ?

Avatar

РРР 2018-04-03 222.82.86.250

Энэ Эрдэнэбат өөрөө Эрдэнэтийн 49 хувийн гэмт хэрэгтэн хамсаатан шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.9.43.224

Юун манайхан болоод явчиваа. Хэрэг хийсэн бол хэн ч шалгуулах ёстой биз дэ. Өөрөө хамсаатан нь юм байна даа. Өөрсдөө засаг барьж байхдаа сөрөг намынхнаа барьж хорьж заримыг нь [Хориотой Үг] үхүүлж байснаа мартжээ энэ хүн. Та нар битгий гоншигоноод бай гэж тавлаж байсан хүн дэ. Өөдөө хаясан чулуу өөрийн толгой дээр гэж мэргэн үг юмаа

Avatar

РАВДАН 2018-04-03 66.181.160.126

а**с НАМЫН НЕАНДЕРТАЛЬ ХҮНД НАМ БУС ХӨӨРЦОГТ ХАМААГҮЙ! ХӨӨРЦОГТЫН АМИЙГ ЧАНГААЖУУГААД а**с НАМЫНХНЫ АЛИНГ НЬ АЛДУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ! ГЭХДЭЭ ИХ Л ГЭЦҮҮ ДЭЭ! ШҮҮГЧ ПРОКУРОРУУД НЬ ЭЛЬБЕК-ЖООРЖИЙН СҮЛЖЭЭНД ОРЧИХСОН БОЛОХООР!

Avatar

Зочин 2018-04-03 141.168.166.42

УУЧДААРАЙ ЭРДЭНЭБАТАА НААД ҮГЭЭ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Х.БАТТУЛГА ЗИ ЭНХБОЛД НАРТАА ХЭЛ

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.185.186

Женког тойрсон хулгайчид, луйварчид нь дарга нар болж дэвшээд, MCSтэй холбоотой нөхөд нь нв шорон оронд орж байгаа юм биз дээ

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.21.107.20

"Хар Эрдэнэбат" Засаг дарга байхдаа Багануурыг идэж дууссан. /Уурхайд шахаа хийж. оросуудын үлдээсэн хөрөнгийг хятадуудад зарж идэж / Шаардлага гархад шалгуулнаа..

Avatar

Х 2018-04-03 64.119.24.183

Өөрөө хүнд энэрэнгүй ханддаг хүн билүү? Өөрийг чинь ч гэсэн шалгахад илүүдэхгүй байх

Avatar

zochin 2018-04-03 202.9.41.26

danhar shar halzan minee. namiin erh ashigaas iluu uls eh ornii erh ashigiig bod. chamshig nam bodoj bgaa hun odoo ued howorhon bna shuu. bugd ulsiinhaa erh ashigiig bodoj bna. nam yrihdaa hurwel AN-s garsan erunhiilugch shuuh erh medliig barij bgaa.

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.21.120.66

AN-han idej uuj horloj suitgehiin tuluu tursun humuus uu buruu yum hiisen bol barij horij bolohguinee yasan yadmag uzeltei huuhen ve

Avatar

Үйлс 2018-04-03 49.0.218.104

Эрдэнэбат аа !!! Чи яагаад хууль,хүчний буюу мөрдөн байцаах ажиллагаанд санаатайгаар ,улс төрийн зорилгоор нөлөөлөх оролдлого хийгээд байна..Тэгж яривал мөрдөн байцаах ажиллагаанд саад учруулж байгаа тул Эрдэнэбатад эрүүгийн хэрэг үүсгэх хэрэртэй.
Улс төрчид авилгыг таслан зогсооно гэж уриа барьж явдаг атлаа яг авилгалтай тэмцэх үед нь АТГ- тай тэмцдэг энэ бүдүүлэг байдлаасаа салаачээ.
Авилгатай тэмцэнэ гэдэг чинь үнэн л юм бол танай,манай нам,чиний,миний ах дүү,найз нөхөд гэж ярихаа больж,харин ч шалгуулаад үнэнийг нь олуулаад,асуудлыг эртхэн шиг нэг талд нь шйдвэрлээд авах нь зүйтэй
Тийм учраэс авилгын асуудлыг хуулийн байгууллагаас шалгаж байхад олон таван юм ярьж тэнэгтэхээ болих хэрэгтэй.
Эрдэнэбатын хувьд одоо болтол жинхэнэ шударга улс төрч болж чадаагүй л байна даа хөөрхий минь.

Avatar

Зочин 2018-04-03 83.76.167.76

ATG iin sheesnuudee MAN iin luivarchidiig shalgaachee

Avatar

Зочин 2018-04-03 83.76.167.76

Erdenebat guai huniihee huvid ih sain hun dee. Hun chanartai

Avatar

Ooo. 2018-04-03 112.72.11.119

Avsan bol ylaa uurelgui yadgii

Avatar

Зочин 2018-04-03 182.160.32.176

энэ халзан дагз эрдэнэбат залуучууд зочид буудал идэр рестораныг хэрхэн луйвардаж авсан бэ?

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.186.222

ок

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.186.222

ахмадын тэтгэвэрийг 2019 онд нэмж өгмөөр байна аа ман нам ахмадын тэтгэвэрийг үе шаттай нэмэгдүүлнэ гэсэн шүү дээ тэгээд ч 27-хон мянган төгрөг хаанаа ч хүрэхгүй байна

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.186.222

ОРОН СУУЦ ХУДАЛДАН АВСАН БУЦААН ОЛГОЛТЫГ ХЭЗЭЭ ОЛГОЖ ЭХЛЭХИЙН БОЛОО МЭДЭХ ХҮН БАЙНА УУ

Avatar

ЭЭЖҮҮД БОЛОН ХҮҮХДҮҮДЭЭС САНАЛ 2018-04-03 66.181.186.222

ХҮҮХДИЙН 20 000 ТӨГРӨГӨӨ ХҮҮХДЭЭ ЯЛГАВАРЛАН ГАДУУРХАЛГҮЙ ХҮҮХЭТ БҮРТЭЭ ОЛГОЧИХ БОЛОМЖ АЛГА УУ ХҮҮХДИЙН СЭТГЭЛ ЗҮЙГЭЭР ТОГОЛЧИХ ЮМ АА ТА БҮХЭН МАН НАМЫХАНД САЙН ХЭЛЖ ӨГӨӨЧ ЭЭ, ӨГӨӨГҮЙ БАЙГАА ХҮҮХДИЙНХЭЭ 20 000 ТӨГРӨГИЙГ НӨХҮҮЛЖ ОЛГУУЛЖ ӨГМӨӨР БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Яасан барагддаггүй шунал, муухай хулгайч зан бэ: 2018-04-03 202.9.40.18

Сангийн Сайд асан Б.Чойжилсүрэн жил гаруй хугацаанд 36 тэрбум төгрөгийн НӨАТ-ын буцаалтыг өөрийнхөө компани руу шилжүүлсэн байна. Бид 100 мянган төгрөгийн буцаан олголт авчихаад ямар их баярлаж байлаа. Гэтэл Сангийн Сайд нь тэнд 36 тэрбум төгрөгийн буцаалт авчихаад сууж байдаг. Өнгөрсөн жил ОУВС-н хөтөлбөрт орно, хүүхэд бүрт мөнгө олгохгүй гээд, 2017 онд нийтдээ 1043000 хүүхдэд олгох мөнгөнөөс 28 тэрбум төгрөг сох дутчаад байна. Бүрэн гүйцэт олгох боломж байхгүй гэж байсан Сангийн Сайд нь харин өөрийанхөө хувийн компанид 36 тэрбум олгочхоод сууж байна.

Avatar

Зочин 2018-04-03 27.123.214.106

Удахгүй та бас араас нь явна ш дэ хувцасаа бэлтгэж байсан нь дээр байхаа

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.245.243

Энэ нам xyлгaйч нарын үүр болчихсон юм уу?

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.55.180.182

ЭНЭ АРДЧИЛСАН НАМ БҮР БОЛОХОО БАЙЛАА. БҮР [Хориотой Үг] ЮМ ЯРИАД БАЙХ ЮМ

Avatar

zochin 2018-04-03 202.179.27.196

uter turgen S.Bayar, Ganzorig, Sugar, Badamjunai, Altjin avgai, bariaachee. Said Nymdorj yaach bodosn tsever chun bischdee

Avatar

mgl 2018-04-03 202.179.11.230

Хулгайчийг бүү өмөөр. Аль ч нам худлаа нэг нам гэдгээр [Хориотой Үг], авилгачийг өмөөрч хаацайлахаа хэзээ болих юм вэ? Улс төрч нэртэй та нарыг ард түмэн бид мэдэж байна.

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.180.180

Уул нь танай нам
хоёр жилийн өинө засгийн эрх барьж байх үедээ Баяр, Зоригт…. нарыг бариад хийхийн оронд шагнаад явуулаа биздээ. Одоо худлаа гоншигнох чинь танай намыг муухай харагдуулаад байна. Та намдаа хасах оноо авч ирээд байна.

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.179.25.19

МАН 51 хувийн алдсан, АН 49 хувийг олж ирсэн.

Avatar

иргэн 2018-04-03 202.55.191.194

боожгой бандааш хоёрын асуудлыг тавиач [Хориотой Үг] золиг

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.21.117.230

ЖИРИЙН ИРГЭН УИХ-ЫН ГИШҮҮНИЙГ а**а ГЭСЭН БОЛ ӨНГӨӨР Л ГЭСЭН ҮГ. ГЭТЭЛ ХАЛЗАН ТОЛГОЙТ ЧАМ ШИГ [Хориотой Үг] ХУРЦ БАТЗАНДАНГ ДАРАМТЛАХАД ЯАЖ ХОГИЙН НОВШИЙН ЗАН ГАРГАЖ БАЙЛАА. БИТГИЙ ХӨХӨӨ ШИГ ДОНГОДОЖ, ТОГОС ШИГ ГОЁЖ, ХЯТАД ШИГ МАНЖ ЗАН ГАРГА

Avatar

zochin 2018-04-03 202.170.68.38

bayartsogtiig hoochihson biz dee

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.21.117.230

ЭНД НАМ ОГТХОН Ч ХАМААГҮЙ. ЭРДЭНЭТИЙН ХЭРЭГТ МАН-ЫГ ШАЛГАЖ БАЙНА. ТИЙМЭЭС БИТГИЙ ҮХЭР ШИГ МӨӨРЧ ТЭНЭГТЭЭД БАЙ. АСУУДЛЫГ ИНГЭЖ ТАВЬЖ БАЙГАА НЬ ЭНЭ ХАЛЗАН ТОЛГОЙТ АВИЛГА, АЛБАН ТУШААЛЫН ГЭМТ ХЭРГИЙГ ИЛТ ДЭМЖИЖ БАЙГААГААС ГАДНА ӨӨРӨӨ ЦЭВЭР БИШ ГЭДГИЙГ ХАРУУЛЖ БАЙНА. ЭНЭ ЭТГЭЭДИЙГ Ч ГЭСЭН МАШ САЙН ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-04-03 43.228.131.110

МАНгарууд их оодорч байх шив дээ.

Avatar

зочин 2018-04-03 122.201.24.208

Оюутолгойн ундсэн гэрээ биш Дубайн нууц гэрээгээр танай улсуудыг шалгаж байгаа гэж малчин би бодож бна. Зев уу.

Avatar

зочин 2018-04-03 202.70.38.34

баярцогт улаан цайм зөв, сайн гэрээ гээд зүтгээд байсан ийм л хуурмаг хулгай юм хийсэнг юугий нь өмөөрөөд байгаа хүн бэ. Овоо шудрага хүн шиг байсан бас худлаа болох нь ээ. Ээ хөөрхийс гэж энэ төрийнхэн бусдад маш муухай үлгэр дууриал болж байна шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-03 182.160.5.145

АН Баярцогтыгоо хамгаалах биш бүр хөөсөн. Увайгүй шийдэл гаргсан даа, АН

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.245.243

Неандерталь Эрдэнбат аа, яагаад гэвэл Монгол улс арчиллын ачаар коммунист хятдын колони, түүхий эдийн бааз, төдий болсон учраас тэр. Та нарын ачаар Монголчууд бүгд өрөнд орсон гуйлгачин болсон учраас. Танай намын ачаар Монголын газар нутаг тэр чигээрээ Да Шин Күгийн пүүсний зээлийн барьцаанд орсон учраас.

Avatar

Д.Эрдэнэбатаа эр хүн шиг байж үз 2018-04-03 202.21.100.210

Д.Эрдэнэбат гишүүнээ андуурч байна 3 биш хоёр АН-н гишүүнийг хорьсон. АН чинь С.Баярцогтыг ядарч байгаа үед нь намаасаа хөөсөн бишүү. Д.Эрдэнэбат гишүүнээ таны ярьдаг хүн чанар эр улсууд гэдэг яриа чинь хаана байна. Шүүхээр гэм буруутай нь нотлогдоогүй байхад та нар танай намын удирдлага С.Баярцогтыг намаасаа хөөсөн шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-03 83.76.167.76

Jinhene mujik chine ene Erdenebat chuu

Avatar

2012-2016 ОН 2018-04-03 182.160.33.147

танай нам тарж гэмээ наманчлах ёстой шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.245.243

Бас 1996-2000 онд.

Avatar

Зочин 2018-04-03

[Хориотой Үг] духнууд чинь юу гээд нам зам яриад эргүүтээд байнаа.

Avatar

Зочин 2018-04-03 182.160.33.147

ДАНХАР ТОЛГОЙЛСОН ЯЛАА МИНЬ? [Хориотой Үг] БАЯРЦОГТОО ЖОРЛОНГООСОО ХӨӨГӨӨ БИЗ ДЭЭ ТАНАЙ ЖОРЛОНГИЙН ДАРГА ?

Avatar

Зочин 2018-04-03 103.9.91.40

Яагаад АН-н гишүүдийг бариад байгаан бэ гэж үү. Яагаад гэвэл энэ улсад ардчилал гэдэг юм бодитоор хөрсөн дээр буусангүй. Нямдорж тэргүүтэй ногоон малгайтан амьд байгаа цагт улс орныг хөгжүүлнэ гэж яриад ч хэрэггүй. Анхнаасаа цус урсгахгүйгээр ардчилал тогтооно гэж бхгүй. Нөгөө капитализмыг алгасч коммун бгуулна гэдэг үлгэр шиг. Ер нь Ясны хонзогногч сэтгэхүйтэй соц нийгмийн үеийн сандал ширээний төлөөх тэмцэлд гаршсан хуучинсаг нөхөд төрийн албанд олноороо бгаа үед иргэний дайн хийж тэднийг толгой дараалан устгаж байж шинэ нийгэм бгуулж болохыг ленин өөрөө сургасан.

Avatar

Mn 2018-04-03 106.102.128.167

Яагаад гэвэл АН засгийн эрхэнд байх үед долларын ханш асар их өсөж, тогтворжиж байсан эдийн засаг сүйрсэн учраас. Ардчилсан монголын зарим иргэд өлсгөлөнгөөр үхэхээс наахнуур арай чүү гэж амьдралаа залгуулдаг болсон учраас.

Avatar

Зочин 2018-04-03

Nyemka terguutei shunalt komunistuud turig atgaj baihad AN-n 3 hunig barij buin zui bus!ene bol komunistuudin eeljit helmegduulelt.S.Bayar,Sugar,Bathuu,Ochirhuu,Altan,Nyemka narig eruuden shuuh tsag udahgui baih.

Avatar

зочин 2018-04-03 203.91.116.222

Энэ малнууд ээ чааваас даа, наад хэлж ярьж байгаа юм аа, 2012-оос 2016 онд өөрсдөө засаг барьж байх даа, хйихгүй яав даа, МАН овоо зүйл хийж эхэлж байгаа нь АН-ын хорлон сүйтгэгчдэд огт таалагдахгүй байх нь аргагүй юм уу даа,

Avatar

Зочин 2018-04-03 43.228.131.110

Bitgii h***

Avatar

Zochin 2018-04-03 103.9.88.210

Muu erdenebat teneg tumsugiig a**** chamaig

Avatar

Зочин 2018-04-03 183.81.171.3

яагаад гэвэл 2016-2016 танай намынхны хийсэн балаг

Avatar

zochin 2018-04-03 66.181.181.147

ORK

Avatar

Зочин 2018-04-03

шийдээд идэхээр ирсэн ардчилсан намынхныг АТГ -ын бөмбөгөөр илчилнэ

Avatar

Яагаад гэвэл 2018-04-03 103.229.120.107

Яагаад гэвэл АН-ынхан маш их идэж уусан. Хоёрт, ардчиллын нэр хүндийг их гутаасан гэж тэгэж байгаа юм. За тэгээд Эрдэнэбат чам шиг бүх юмыг улс төрийн өнцгөөс харж буй хүнд ойлгогдохгүй биз дээ.

Avatar

Яагаад гэвэл 2018-04-03 103.229.120.107

Яагаад гэвэл АН-ынхан маш их идэж уусан. Хоёрт, ардчиллын нэр хүндийг их гутаасан гэж тэгэж байгаа юм. За тэгээд Эрдэнэбат чам шиг бүх юмыг улс төрийн өнцгөөс харж буй хүнд ойлгогдохгүй биз дээ.

Avatar

Яагаад гэвэл 2018-04-03 103.229.120.107

Яагаад гэвэл АН-ынхан маш их идэж уусан. Хоёрт, ардчиллын нэр хүндийг их гутаасан гэж тэгэж байгаа юм. За тэгээд Эрдэнэбат чам шиг бүх юмыг улс төрийн өнцгөөс харж буй хүнд ойлгогдохгүй биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-03

хөхөөний ам хөлдөнө өөрийгээ илчил …

Avatar

Харин л дээ 2018-04-03

Харин яагаад тэгсэн юм бол доо. Уг нь Ардын намынханыг эхэлж баривчлаад дараа нь Ардчилсан намынханыг баривчилсан бол шударга харагдахаар л байж дээ. Гэхдээ эхэлж хүн алсан тэрийг бариагүй байж дараа нь хүн алсан намайг барьчихлаа гэж ямар ч а******н хэлдэггүй. [Хориотой Үг] ч адилхан баривчлах боломж л гарвал барьдаг байх. Эрдэнэбат ах харин хэрэг явдлыг улстөржүүлэх гэж байгаад жаахан онигоонд оровдоо.

Avatar

Зочин 2018-04-03

Эрдэнэбатаа ухаан чинь дутна

Avatar

Зочин 2018-04-03

хамгийн их идсэн хахуулд автагдсан учраас ардчилсан намын шуналтнуудыг бариад байгаа юм. эрдэнэбатаа чи ойлгохгүй

Avatar

Зочин 2018-04-03 31.10.168.156

Хэрэв МАН-ын гишүүд луйварчдыг эхэлж барьсан бол "Манай намынхныг яагаад барихгүй байлгаад байгаа юм бэ?" гэж мөчөөрхөх байсан болов уу, үгүй болов уу. Тэр л их сонин өайна.

Avatar

hun chanar 2018-04-03 1.27.107.156

d.erdenebat hun chanartai

Avatar

Зочин 2018-04-03 182.160.38.93

wa ha ha

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.9.40.18

kkkkk

Avatar

зочин 2018-04-03 202.179.31.242

Эрдэнэбатаа чи андуураад байна уу, эсвэл зүгээр л коко авах гээд байна уу. Танай нам Баярцогтыг гишүүнээсээ хөөчихсөн гээ биз дээ, одоо яахаараа АН-ын 3 гишүүн баригдсан болчихдог билээ. Ер нь бол энэ их ичих нүүргүй идэж уухын эхийг АН л анх тавьсан шүү дээ. Тийм болохоор л танай намынхныг эхлээд барих нь зөв юм байна гэсэн бодол ард түмэнд байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.179.25.19

Фортуна, Гарамгайбаатар нарыг хэлж байгаа байх.

Avatar

Иргэн 2018-04-03 64.119.25.231

Ингэж тэнэгтэхгүй шүү! Нам мам падлийгүй шүү

Avatar

unshigch 2018-04-03 202.179.25.238

iluu hulgaich n***** tegeed .. bolohoor

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.179.18.60

ЭРДЭНЭБАТАА! "ТҮРҮҮЛЖ"…. ,ЭНЭ ТЭР ГЭСЭН ҮГ ЧИНЬ ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН ХҮНИЙ ҮГ БИШЭЭ, ЦЭЦЭРЛЭГИЙН ХҮҮХДИЙН Л ҮГ ШИГ СОНСОГДОЖ БАЙНА.

Avatar

МАН - ЫН ГИШҮҮН 2018-04-03

БАЯР , СУГАР , ГАНЗОРИГ , ОЧИРХҮҮ , АЛТАН , НЯМДОРЖ УДИРДАХ ЗӨВЛӨЛТЭЙ БАТХҮҮ ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛТАЙ МАН ДАХЬ МАФИЖСАН БҮЛЭГЛЭЛИЙГ ТА МУУСАЙНУУД ЯАХ ЮМ ЯАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ УЛСААР ЧИНЬ ТОГЛОНО ХАРЖ БАЙГААРАЙ!!!!

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.245.243

Намаасаа л хөөчихгүй юу. Тэгээд л танай а**с нам асуудалгүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-03 122.201.31.250

2012 ond yaj ta nar ard tumniig hulihdaj garaad 4 jil luivardlaa, muusain lalruud

Avatar

Зочин 2018-04-03 122.201.31.234

Очероороо орноо тэр хойно байгаа хүнийг урдуураа оруулах хэрэггүй ирсэн ирсэн ирсэнээрээ орно биз " "бараа " хангалттай байгаа

Avatar

Зочин 2018-04-03 103.229.176.130

dandaa umdagtai bolohleer hugshuuun,

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.9.43.208

Хэхэ яагаад гэвэл та нар хамгийн увайгуй хамгийн харгис хамгийн ховдог болохоор нь л тэгж байгаа юм энийг хурдан барих хэрэгтэй шуу энэ их ховдог

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.245.243

Шийдээд ирсэн ардчилсан гамингуудыг ширмэн бөмбөгөөр сөнөөе.

Avatar

Зочин 2018-04-03 64.119.17.104

ХӨРШ КОММУНИСТ ОРОН БАЙНА.БАС ВИЗГҮЙ ШДЭЭ.ЧАМД СОНГОЛТ БАЙНАА.ЮУНД БУХИМДАВ.ККК

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.177.174

Ардчилал нэрийн дор улс орноо хувааж идээгүй бол юу гэж шүүхэд дуудагдаж нүдний булай болох юм вэ эрдэнэбат бас улсын хөрөнгө идэж ууссан нөхөр байгаад эрдэнэбатаа чи мөн их айж байх шиг бна дараа чиний ээлж ирэх байх

Avatar

Иргэн 2018-04-03 122.201.22.144

Энд нам ямар хамаатай юм. Дубайн гэрээний асуудал байгаан биш үү

Avatar

Иргэн 2018-04-03 27.123.214.107

Удахгуй чамайг барина. Махан толгой.

Avatar

Зочин 2018-04-03

чи дараагийнх нь

Avatar

Зочин 2018-04-03

yagaad s, bayar , zorigt naryn tolgoig ileed baynaa ? ted chini gol ezed shuu dee

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.21.106.169

АН -Н МАЛНУУД ЯМАР ҮХСЭН ҮЛИЙГЭЭ ХИЙЖ БАЯРЫН СТАНДАРТ БУС ХУУЛЬ БУС ЗАСГИЙН ГАЗАРТ ОЧИЖ [Хориотой Үг] ДОЛООЖ ОРСОН ВМ БЭ? ОДОО ГУНШИГНАХГҮЙ БҮХ ЮМ ДУСАА ????

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.182.28

МЭДЭЭЖ ИХ ИДСЭН ИХ УУСАН ТЭРЭНДЭЭ ЦАДААГҮЙ ТА НАР. ЗОРИЛГООСОО УХАРСАН. УВАЙГҮЙ БАЙСАН БОЛОХООР НЬ ТЭР БИЗ…. АРДЧИЛАЛ НЭРЭН ДОР ЭНЭ УЛС ОРНЫГ ЮУ БОЛГОЖ ОРХИСНОО ЭРГЭЭД ХАР…

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.185.217

Өвдөг өвдөөд байвал яах вэ? Өвдөгийн зөөлөн эдийн гэмтлийн үед ямар дасгалууд хийх хэрэгтэй вэ?

healthnewsmn.blogspot.com

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.245.243

Яагаад гэвэл АНусын гишүүд түрүүлж идсэн учраас.

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.164.214

Баярцогт эдний гишүүнээсээ хөөгдчихөө биз дээ

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.185.21

Nogoon malgaitnuudin yil ajillagaa Mangaruudin sunux tsag irne

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.245.243

Дүрэмгүй муусайн ардчилсан гамингуудыг дөтиййн замаар нь тонилгоё.

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.179.24.198

Түрүүлж бариад байна гэдэг нь дэндүү тэнэг үг

Avatar

Ипво 2018-04-03 27.123.214.107

Тархиных нь хэмжээ тэр…

Avatar

Та нар түрүүлж хэрэг хийсэн тул ... 2018-04-03 66.181.176.233

АН-ынхан та нар түрүүлж хэрэг хийсэн тул түрүүлж барьж байгаа байлгүй дээ. Дараа нь МАН-ынхныгаа барина байлгүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж