Б.Болор, Дорлигжав нар ҮБХ-ны гишүүнээр сонгогджээ | News.MN

Б.Болор, Дорлигжав нар ҮБХ-ны гишүүнээр сонгогджээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.03-нд нийтлэгдсэн

Б.Болор, Дорлигжав нар ҮБХ-ны гишүүнээр сонгогджээ

Б.Болор, Дорлигжав нар ҮБХ-ны гишүүнээр сонгогджээ

Ардчилсан нам дотооддоо ротац явуулж, Үндэсний бодлогын хорооны гишүүдийн 30 хувьд өөрчлөлт оруулсан. Энэ удаагийн ротацид аймаг, дүүрэг, сумаас үндэсний бодлогын хороонд сонгогдох сонгуулийг зохион байгуулсан. Үндэсний бодлогын хорооны чөлөөт, эмэгтэйчүүд, залуучууд гэсэн гурван хэсэгт сонгууль зохион байгуулсан билээ. Ингээд Үндэсний бодлогын хороонд шинээр сонгогдсон гишүүдийг танилцуулж байна. АН гишүүдийн идэвхтэй үйл ажиллагаанаас хамаарч дотоод сонгуулийн өмнө хэд хэдэн гишүүдийг ҮБХ-оос хассан юм. Тухайлбал, Р.Амаржаргал, Б.Батбаяр /Баабар/, Э.Бат-Үүл, Х.Тэмүүжин, Ч.Сайханбилэг, Н.Батбаяр нарын гишүүдийг хасч байсан юм. Тэднээс хэн ч дахин ротацид оролцоогүй юм.

Дашрамд дуулгахад, Баянзүрх дэх дотоод сонгуульд намын гишүүд нь өөрсдөө санал өгөх эрхгүй байсан гэж намын удирдлагадаа шаардлага хүргүүлж, жагсаал тэмцэл өрнүүлээд байсан юм. Баянзүрх дүүргийн Ардчилсан намын гишүүд тус дүүрэгт дотоод сонгуулийг дахин явуулах санал гаргаад байгаа юм.

АН-ын ҮБХ-нд шинээр сонгогдсон гишүүдийн нэрс

 

Ш.ЧИМЭГ

 

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Цод 2018-04-03 103.57.93.45

Энд чинь Монгол улсын засаг захиргааны нэг нэгж Говь-Алтай аймаг хаачаав. Говь-Алтайд ардчилсан нам байдаггүй юм уу. Аль эсвэл бүгдээрээ оффшорчид юм уу. Говь-Алтайн ардчилагчид яасан бэ. Тогоон дотроо хөлөө хийлцэж байх хооронд чинь АН та нарыг хэн болгочихоод байгаа юм бэ. Дуугараач албан тушаалын хэнээтнүүд ээ.

Avatar

bb 2018-04-03 66.181.161.10

taiwanii tagnuul eh ornoosoo urvagch Batchimege avgaig namaasaa hasaagui huuj yavuulagu baij AN yamar yumni shinechlile bdgiin hudla garuud z**l z**l

Avatar

Зочин 2018-04-03 27.123.214.106

ДОРЛИГЖАВ Ч ЭРДЭНЭТИЙН ХУЛГАЙГ ЭХЛҮҮЛСЭН ГАР ДАА !!!

Avatar

Зочин 2018-04-03 150.129.140.27

Үсрээд л 10 жил үлдлээ дээ Монголын хувь заяа. Агуа их Хятад улсын туг саарал ордны оройд хийсэх болно. Бүгд эх орноо худалдсан хүмүүс цусаараа уйлнаа та нар.

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.179.25.19

Наранхүү, Дорлигжав хоёрыг намаасаа хөө.

Avatar

Bodrol 2018-04-03 202.179.16.149

Ene odoo uulna shinchlil enter giid ih l yarigdah yumaa, Ter hogiin erguugiin elment, deeremchen Enkhtaivan enter avaj hayaj boldoggui l yum baihda…

Avatar

Их л идэж уусан даа 2018-04-03 103.229.120.107

АН-ынхан их л идэж уудаг хүмүүс дээ. Тийм ч учраас ардчиллын нэр хүндийг унагасан. Одоо хэр цэвэр улс төр явуулахыг харах л үлдэж дээ

Avatar

АН-д хоёр удаа болом олгосон 2018-04-03 103.14.38.130

Хоёр удаа төр бариулж ард түмэн боломж олгосон. 8 жил Монгол улсаа дээрэмдэж, цөлмөж, алж хядаж, ард түмнээ золиослож, улсын сан хөмрөгийг цөлмөж, өөрсдөө хэмжээлшгүй их эрх мэдэл, хэмжээлшгүй их баяжиж, тойрон хүрээллээ мөнгөө зодож бий болгож, гадаад дотоодгүй эдлэн газар, өндөр үнэтэй орд харштай болж аймшигтайгаар Монгол улсаа золиосолсон. АН-с ахиж хэзээ ч олигтой сайн юм гарахгүй. Хүний муухай арилдаггүй, Тэнгэрийн муухай арилдаг.

Avatar

Shoroo ovool Mongol yalnaaa 2018-04-03 150.129.140.10

Bolor boоjgoi huuhduud ee ch oligtoi humuujuulj chadahgui nus namiin toloo eh orniihoo toloo ajilla yu?! Yag haragdaaraa AHusnuud aa manai garigaas zаiltsgaaa

Avatar

Зочин 2018-04-03 27.123.214.123

АРДЧИЛСАН НАМ СЭРГЭХЭЭ ӨНГӨРСӨН !!! БҮГД ЛУЙВ АРЧИД БОЛЖ ХУВИРЦГААСАН !!! ТОЛГОЙНООСОО ӨТСӨН ХУЛГАЙЧУУД !!!

Avatar

zochin 2018-04-03 202.179.16.27

AN aas GOBIALTAI aimag hasagdsan uu Aimag alga bolgoson um uu Eronhiilogchiin zoblokh O.Amgalanbaatar aa

Avatar

Агуу их Орос улс мандутгай 2018-04-03 122.201.21.187

Бид хэзээд орос ахтайгаа хамт. Муусайн Америкийн гар хөлнүүд цаашаа. Монгол ялна.

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.243.162

[Хориотой Үг] орк оо!!! 2 их хөрштэйгээ мөн 3дагч орнуудтай ч ухаалаг харилцан ашигтай бид хөгжинө!!! Жанхуу шиг дампуу бодлого бид явуулахгүй!!! Тун удахгүй монгол ялна багийн ориг төвд гаралтай жанхуу арга буюу ард түмний шахалтаар огцрох болно!!!

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.131.243.162

өмхий дебил АНуусууд 2020 онд гарч ирнэ гэж гордоод байгаа юм байх даа!!! Одоо ард түмэн тэнэг биш шүү!!! МАНАН-г дэмжихгүй, нам бус эрдэм мэдлэгтэй шинэ залуу үеийг Монголын нийгэм, ард түмэн сонгох болно!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж