"Эрдэнэт" үйлдвэрийн хуулийн хэлтсийн даргыг баривчилжээ | News.MN

"Эрдэнэт" үйлдвэрийн хуулийн хэлтсийн даргыг баривчилжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.03-нд нийтлэгдсэн

"Эрдэнэт" үйлдвэрийн хуулийн хэлтсийн даргыг баривчилжээ

"Эрдэнэт" үйлдвэрийн хуулийн хэлтсийн даргыг баривчилжээ

Авлигатай тэмцэх газраас өчигдөр /2018.04.02/-ны оройн 23 цагийн орчимд Эрдэнэт үйлдвэрийн Хуулийн хэлтсийн даргаар ажиллаж байсан Б.Мөнхжаргалыг баривчилжээ. Тодруулбал, Эрдэнэт үйлдвэрийг ‘Стандарт’ банкинд барьцаанд тавьсан асуудлаар түүнийг яллагдагчаар татан шалгаж байсан юм. Мөн түүний гарын үсгийг хуурамчаар 67 удаа үйлдсэн гэх дүгнэлт байдаг. Б.Мөнхжаргал нь 2006 оноос хойш Эрдэнэт үйлдвэрт ажиллаж байжээ. Одоогоор Эрдэнэт үйлдвэртэй холбоотой асуудлаар гурван хүнийг цагдан хориод байна.

Э.Ариун 

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-03 66.181.178.17

ингээд ЭНЭ НӨХРӨӨР ТУГ ТХИЛААДАА

Avatar

ugly 2018-04-03 202.21.113.58

GANZORIG,SUGAR, BAYAR-g horiochee. TED hariutslaga huleeh estoi!

Avatar

Zochin 2018-04-03 75.158.124.102

Mungu tugrugnii asuudliig sanhuugiin albad yagaad hariustdaggui yum be? Tedend tomchuud ni abilagal uguud amiig ni tagladag yum uu? Bas shalgah heregtei shdee!

Avatar

иргэн 2018-04-03 66.181.187.61

жараахай биш тулыг.

Avatar

Зочин 2018-04-03 202.170.72.3

Гарын үсэг хуурамч байж болноо найзуудаа. Харин Эрдэнэтийн албан ёсны төлбөрийн дансаар гаднаас эрдэсийн төлбөрүүд орж ирээд дараа нь Жаст болон бусад данс руу хэдэн саяараа гарч урсаад байсныг бас л хуурамч гарын үсэгтэй нөхдүүд мэдээгүй тээ. Тиймдээ ч арбитрын шүүх гарын үсэг хуурамч байлаа ч Эрдэнэтийн баталгаат данснуудаар их хэмжээний валют, мөнгө удаа дараагаар дамжаад байсныг үндэслэж төлбөр тогтоосон байна лээшд. Энэ удаагийн иргэдийн тархи угаалт их л амжилтгүй болсон байна лээ хөөрхий, урьдаас эрсдэл гарвал яах вэ нтр гэж их л нягталж хийсэн бололтой. 2012 онд АН ялаагүй бол энэ хэрэг улсын санд орж байх мөнгөнөөс асуудалгүй төлөгдөөд өнгөрөх байсан нь бүр ойлгомжтой. Жаст Батхүү бол өөр дээрээ бүх эрсдэлийг хүлээн авч гардан гүйцэтгэгч, хамсаатнууд ивээн турхирагч, эздийг олох ёстой. Тэгвэл шударга ёс бага ч гэсэн сэргэж дараа дараагийн шуналтнуудад айхгүй ч гэсэн аягүй дохио болж үлдэнэ.

Avatar

зочин 2018-04-03 43.228.131.239

туршлагатай улсууд юм. Миний гарын үсэг биш, дуурайлгасан байна гээд л сууж байдаг. Санаатай үйлдэл юм байна.

Avatar

Зочин 2018-04-03 108.214.190.208

Хамгийн гол хун Сугар!!!! Туунийг хорьж шалгах хэрэгтэй. Эрдэнэтээс Гайдна олон юм гарна даа

Avatar

Зочин 2018-04-03 27.123.214.104

АТГ-хан доорхи сэтгэгдэл бичигчээс асуувал бүгдийг нь мэдэж байгаа бус уу ? Ккк

Avatar

Зочин 2018-04-03 64.119.21.35

Яг үнэндээ Сугар, Очирхүү хоёрт энэ хэрэг огт хамаагүй юм билээ дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-03 64.119.21.35

Яг үнэнднн Сугар, Очирхүү хоёрт энэ хэрэг огт хамаагүй юм билээ дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж