Экс тагнуулчийн охины цахим хаягаар нэвтэрсэн байжээ | News.MN

Экс тагнуулчийн охины цахим хаягаар нэвтэрсэн байжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.02-нд нийтлэгдсэн

Экс тагнуулчийн охины цахим хаягаар нэвтэрсэн байжээ

Экс тагнуулчийн охины цахим хаягаар нэвтэрсэн байжээ

Их Британид химийн хортой бодисын халдлагад өртсөн Оросын экс тагнуулч Сергей Скрипалын охин Юлияг эмнэлэгт сэхээнд байх хойгуур хэн нэгэн түүний цахим хаягаар нэвтэрсэн байжээ.

Сергей Скрипал болон түүний охин Юлия нар гуравдугаар сарын 4-нд Их Британийн Солсбери хотын худалдааны төвийн өмнөх сандал дээр ухаан алдаж унасан байдалтай олдсон юм.

Их Британийн Засгийн газар тэднийг хуучин Зөвлөлтийн үеийн мэдрэлд нөлөөлөх хортой бодисоор хордуулсан гэж сэжиглэж байгаа билээ.  Халдлагаас хойш сэхээнд ухаангүй хэвтэж байсан аав, охин хоёрын охин нь ухаан орж, ярьж эхэлсэн талаар Их Британийн хэвлэлүүд мэдээлсэн юм.

Харин Юлиягийн “ВКонтакте” цахим сүлжээн дэх цахим хуудсанд гуравдугаар сарын 7-нд буюу түүнийг халдлагад өртсөнөөс хойш гурав хоногийн дараа хэн нэгэн нь “зочилсон” нь тодорхой болсон байна. Гэвч Юлия өөрөө хаягаа шалгасан уу, эсвэл нууц үгээ алдсан уу гэдэг нь одоогоор тодорхойгүй байгаа гэнэ.

Их Британийн Засгийн газар энэхүү халдлагад Кремлийн эрх баригчдын буруутгаж байгаа бөгөөд Сергей, Юлия нарын биеийн байдалтай холбоотой мэдээллийг мөн нууцалж, ОХУ-ын Консулын ажилтнуудыг тэдэнтэй холбоо барихыг зөвшөөрөөгүй билээ.

Эх сурвалж: Russia Today

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-04-02 180.149.78.99

Ухаалаг ул суурьтай шийдвэр гаргах Европ эрчүүд хаана байнаа Одоо тэгээд худал гүтгээд олон улсын хэмжээнд асуудал үүсгэсэн байвал ардчилал өндөр хөгжисөн орны тэргүүн ямар хариуцлага хүлээдэг юм бол албан тушаалаа лав өгөх байх зүгээр л нөгөө онгоцны осол шиг чимээгүй өнгөрөх юм болов уу

Avatar

Зочин 2018-04-02 103.57.93.57

АНГЛОСАКСОНЧУУДЫН ДЭГЛЭСЭН ЖҮЖИГ. ӨӨР ЮУ Ч БИШ.

Avatar

Зочин 2018-04-02 202.170.68.176

МУУСАЙН УРВАГЧИДИЙГ УСТГАЖ БАЙХ НЬ МАШ ЗӨВ

Avatar

Зочин 2018-04-02 202.21.106.103

Вконтакте угаасаа Оросын төртэй ажиллаж мэдээллээ өгдөг.

Avatar

зочин 2018-04-02 119.40.99.2

Хоёр хүнээс болоод хорвоо өөрчлөгдөх гэж…

Avatar

Ovgon 2018-04-02 59.153.115.67

Teneg uhernuudee umhii orosuud chin ertnees oooriin erdemten tagnuuliin ajiltnuudaa horongo sanhuu hunii erheer hangaj chadahgui baruunruu aldaad baidag tul busadiig ni ailgan barij baih zorilgoor ingej baruunruu garsan ajiltnuudaa alj ustgadag zanshiltai bolson yum. Huuchin zovloltiin ued ch ingedeg baisan yum. Yum medehgui bol b** tenegee gaihuul orosiin uldegdluudee

Avatar

Зочин 2018-04-02 202.180.220.172

хуулиа хамгаалдаг улс сайхан юмаа

Avatar

Зочин 2018-04-02 202.21.100.202

хууль дүрэм үйлчилдэг газар сайхан юмаа

Avatar

Зочин 2018-04-02 202.21.106.103

ингэж хүн нухах бол яах аргагүй орос стиль, дипломатчидыг хөөсөн нь зөв. Нафиг церемониться с уродами.

Avatar

Зочин 2018-04-02 202.21.106.106

англичууд ийм болхи ажиллагаа явуулдаг болчихсын байх даа. оросууд хороочих байсан бол аль хэдийнээ [Хориотой Үг] байхад нь зүйл дуусгачна шд. хэрэггүй, хэрэгцээгүй, үнэ цэнэгүй болсон ех ажилтнаа ямарч мэдээлэл өгсөн үнэ цэнэгүй гээд гадаадад гаргаад явуулчихсан л юм билээ шд. одоо тэрийгээ ингэж [Хориотой Үг] тэнэг нь Оросууд арай биш байх л даа. харин ийм дүфф ажиллгаагаар дэлхийг хуурах гэж байдаг Англичууд бас л ойгүй дүнкүү улс юмаа хаха.

Avatar

Ovgon 2018-04-02 59.153.115.67

Teneg uheree umhii orosuud chin ertnees oooriin erdemten tagnuuliin ajiltnuudaa horongo sanhuu hunii erheer hangaj chadahgui baruunruu aldaad baidag tul busadiig ni ailgan barij baih zorilgoor ingej baruunruu garsan ajiltnuudaa alj ustgadag zanshiltai bolson yum. Huuchin zovloltiin ued ch ingedeg baisan yum. Yum medejgui bol b** tenegee gaihuul

Avatar

Уншигч 2018-04-02 27.123.214.117

Зөндөө олон хүнийг хороосон,
азаар л амь гарч. Немцов, Политковская, …мөн березовский, түүний анд глушков, лесин…

Avatar

бат 2018-04-02 202.70.36.14

хэрэггүй хүнийг тэжээх хэнд хэрэгтэй байх бил ээ англичууд өгөөш болгож ашигласан бус уу. ямар баримтгүй байхад бусад орнуудаа уриалаад л инээдтэй л харагдаж байна лээ

Avatar

Ovgon 2018-04-02 59.153.115.67

Teneg uheree umhii orosuud chin ertnees oooriin erdemten tagnuuliin ajiltnuudaa horongo sanhuu hunii erheer hangaj chadahgui baruunruu aldaad baidag tul busadiig ni ailgan barij baih zorilgoor ingej baruunruu garsan ajiltnuudaa alj ustgadag zanshiltai bolson yum. Huuchin zovloltiin ued ch ingedeg baisan yum. Yum medejgui bol b** tenegee gaihuul

Avatar

Зочин 2018-04-02 37.210.51.59

Bitii ene tend heree shig guaaglaad bai chi

Avatar

Зочин 2018-04-02 38.132.110.35

Орос дотооддоо хориж байгаад сулласан хүнээ ахиж хөөцөлдөж хордуулна гэдэг логик муутай скрипаль тагнуулчийн хувьд мэдээлэл тээгчийн хувьд ач холбогдолгүй болсон болоод ОХУ сул тавиж явуулж байгаа

Avatar

Зочин 2018-04-02 66.181.179.14

Ха ха чи оросын тагнуулын дарга болмоор юм

Avatar

ЗОЧИН 2018-04-02 59.153.113.86

ХУУЧИН ЗӨВЛӨЛТИЙН ҮЕИЙН ХОРДУУЛАХ БОДИС – ГЭЖ СЭЖИГЛЭСЭН – ГЭХ ЯМАРЧ НОТЛОХ БАРИМТ , ҮНДЭСЛЭЛГҮЙ ГҮТГЭЛЭГ .

Avatar

Зочин 2018-04-02 203.91.114.170

Путин хийснийг мэдэж байгаа хүн нь манайд байгаа байх нь ээ. IP хаягийг нь харахад.
Энэ олон зүйлийг хийж амждаг, тэгээд өөрийгөө сурталчилдаггүй, мөн халз ярилцлагад ордоггүй атлаа ерөнхийлөгч болчихдог Путин маш мундаг хүн юм байж. 202.70.34.70 та энэ олон фактыг мэдэж байгаа нь Путинээс дутахааргүй хүн гэсэн гэсэн сэтгэгдэл төрүүллээ, надад. Мундаг хүмүүс цөөн. Гэтэл лав 2 байна аа даа?

Avatar

Иргэн 2018-04-02 202.70.34.70

Англичууд өөрсдөө хийсэн ч юм билүү, хэн мэдлээ.

Avatar

Зочин 2018-04-02 202.131.243.162

Энэ тагнуулч ялаа үүрээд [Хориотой Үг] суусан шүү дээ!!! Тагнуулчийг хорлосныг ойлгож байна аа, аан харин гэм зэмгүй энэ муу охиныг нь хордуулж яах нь вээ? Энэ бол яалт ч үгүй путины хийсэн ажил!!! Сая Кемеровод баахан хүүхэд шатаж галд өртсөн, зарим эх сурвалжаар галд шатсан шарил нь олдохгүй юм чинь гээд тоог нь нуусан гэж бүр оросын өөрсдийнх нь мэдээллийн гол сайтад бичсэн байсан!!! Энэ эмгэнэлт явдал бол цэвэр путины хариуцах ажил!!! Ямар ч хамаагүй аргаар гарч ирэхийн тулд хэтэрхий улайрч тэрний золиос нь жирийн иргэд болж байна!!! Путин манай сонгуульд нөлөөлж хогийн кармааны [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] мал оркуудын хаан жанхууг зориуд захиалгаар цагаан хуудсыг жанхуу руу уншуулж гаргаж ирсэн!!! Бүх баримтыг аль хэдийнэ устгасан.

Avatar

Зочин 2018-04-02 66.181.184.120

chi erhtnee saaj duuswuu

Avatar

Зочин 2018-04-02 202.131.243.162

66.181.184.120 монгол ялна багийн [Хориотой Үг] орк мал аа!!! Хогийн [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] минь өөрийнхөө [Хориотой Үг] хоббийг олон нийтэд зарлаж тэнэгтэхээс өөр чамд чаддаг зүйл гэж байна уу?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж