Тоймч Б.Дашзэвэг шоронгоос шүлэг бичжээ | News.MN

Тоймч Б.Дашзэвэг шоронгоос шүлэг бичжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.31-нд нийтлэгдсэн

Тоймч Б.Дашзэвэг шоронгоос шүлэг бичжээ

Тоймч Б.Дашзэвэг шоронгоос шүлэг бичжээ

Олон улсын тоймч Б.Дашзэвэгт Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх хурлаар насанд хүрээгүй хүн хүчиндэхээр завдсан хэргээр есөн жилийн хорих ял оноосон.

Түүнд Эрүүгийн хуулийн ерөнхий ангийн 2.8 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсэгт заасныг журамлан Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 12.1 дүгээр зүйлийн 4 дэх хэсэгт зааснаар 9 жилийн хорих ял оноож, жирийн дэглэмтэй хорих ангид эдлүүлэхээр шүүхээс тогтоосон Тэрээр төрсөн дүүгээрээ дамжуулан яруу найрагч Р.Эмүжинд шүлэг бичсэн захидлаа хүргүүлжээ. Р.Эмүжингийн хувьд түүнийг алдаж онох үед нүүр, номоороо дамжуулан сэтгэгчийн өвчтэй, үүнээс болоод ийм хэрэг хийсэн байж магадгүй хэмээн бичиж байсан юм. Захидалдаа  тэрбээр,

Хүүхдүүддээ…

Өнгөрсөн хойно минь
Өөнтөглөж муучлах хүн
Өдрийн од мэт цөөн шүү, хүү минь
Аав чинь арчаагүй хүн байсан гэж
Адлаж хэлэх хүн олдохгүй ээ, охин үр минь
Магтаалын минь үргэлжлэл
Магад та нар шүү
Сэтгэл зүрхний минь үргэлжлэл
Сэмэрч үлдсэн үрс минь шүү.

Төрсөн нутагтаа үлдээх шүлэг…

Хашхирахад хад чулуу нь
Дуу хоолойг минь шингээж үлдсэн
Өндөр өндөр уулсын орой
Өөрийг минь өлгийдсөн нутаг…
Булууны минь яс
Бурхан буудайд ивээс болно
Тоймчийн овооны чулуунд
Тойгны минь яс өнгө нэмнэ…
Ээж хайрхан энэхэн хүүгээ санаад
Нэгэнтээ өндөлзөнө
Төгрөг нуур нулимс болж
Нэгэнтээ мэлтэрнэ
Тосонгийн тал цээжээ агшаан
Нэгэнтээ санаа алдана…. Б.Дашзэвэг гэжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-31 182.160.1.88

uuduu ywahaar dagaj hoshuuraad uruudahad ni doromjloodl mongol zan gej

Avatar

Зочин 2018-03-31 64.119.17.156

Tegeed gaviyataa geed yavj baih umuu? Nudniii bulai buzar amitan.

Avatar

зочин 2018-03-31 122.201.22.162

[Хориотой Үг] [Хориотой Үг] балиар амьтан

Avatar

Зочин 2018-03-31 64.119.17.156

Бузар амьтан

Avatar

Зочин 2018-03-31 103.26.193.209

Huchingiin hereg gedeg chini unendee biznes bolchihson um bna lee.

Avatar

Hohirogch 2018-03-31 103.26.193.209

Suuliin ued baga nasnii huuhed huchirhiilsen geh hereg mash ih garch bgaa. Uchir ni gemt heregiig zovhon huuhdees avsan meduulegeer shiiddeg bolson tul huuheddee ug zaaj ogch hereg uusgen mongo togrog nehdeg uzegdel tugeemel bolood bna. Shinjilgeegeer huuhed zugeer garsan ch huuhdiin am meduulegeer hergiig shiidej baigaa ni baij bolshgui um. Uunees bolj mongotei neg ni argaguin erhend mongoor hergee haalgah tohiroltsoh zamiig songoh bolson. Uund amtashsan baitsaagchid iim hereg uusgeh nen sonirholtoi bolson ba sejigtend ooriinhoo omgoologchiig zaaj ogdog omgoololiin mongiin huvaaj avdag um bna. Taniig hen ch gutgej boloh ba gutguulsen bol ta 12-25 jiliin yal avah esvel ediin zasgiin mash ih hohirol amsaj baij salah bolson.

Avatar

Зочин 2018-03-31 103.26.193.61

ХҮҮХДҮҮД ЭЦЭГ ЭХЧҮҮД ХҮҮХДИЙН ХҮЧИРХИЙЛЭЛИЙН ЭСЭРЭГ ТОМ ЖАГСААЛ ХИЙГЭЭД БАЙХАД ЯГ ТЭР ДОР НЬ ХҮҮХЭД ХҮЧИРХИЙЛЭГЧИЙГ ШҮЛЭГ ДУУ БОЛГООД СУРТАЛЧЛААД БАЙДАГ ЭНЭ САЙТ НИЙГМИЙН ЭСЭРЭГ МАШ ЁС ЗҮЙГҮЙ ААШИЛЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2018-03-31 202.9.40.146

шинжээч эмч нарыг ажиллуулах хэрэгтэй энэ хэрэг дээр

Avatar

Зочин 2018-03-31 66.181.179.48

ОДОО ТЭГЭЭД ЯАХ УУ ?

Avatar

Зочин 2018-03-31 59.153.113.219

жил нь цөөджээ. өшөө олон жил байсан бол роман бичих байж. төрийн зардлаар олон жил гадаадад суугаад сурсан эрдэм нь нялх хүүхэд хүчиндэх юм биздээ.

Avatar

Зочин 2018-03-31 182.160.38.15

t

Avatar

Зочин 2018-03-31 182.160.38.15

DUNDAAC DOOSH aluup

Avatar

Зочин 2018-03-31 103.57.93.45

Энэ хог чинь юу завдсан гэж. Шүүх түүнийг гүжирдсэн гэнэ ээ. Ичээч. харин чамайг чиний үйлдсэн хэргийг чинь олон түмэнд үнэнээр нь хүргээгүй байгаа шүү. Малаас дор хүн хог. Дуугүй л тэндээ өмхийрээд хэвтэж бай. а**а ааь чамайг.

Avatar

Зочин 2018-03-31 202.21.106.111

ЭНЭ НӨХРИЙГ ӨМӨӨРЧ БОЛОХГҮЙ АЛТАЙ НУТГИЙГ НЭРИЙГ ГУТААЛАА …ГАВЪЯАТЫГ ХУРААЖ АВ…

Avatar

Зочин 2018-03-31 103.57.93.45

Юун охин минь… юун үр минь вэ. Чамайг магтаж байгаа нэг ч хүн байхгүй ээ, Үхвэл таарна л гэж байгаа. Бас Ээж хайрхан санах юм гэнэ,Тосонгийн тал санаа алдана гэнэ, Төгрөг нуур нулимс болж мэлтэрнэ гэнэ ээ. Дашка хүн хог минь сэрүүн зүүдэл. Алтай бүү хэл Монгол эх газар нутаг, түмэн олон чамайг жигшиж байна. Дахиад шүлэг энэ тэрээ гэж хайрхан уул, ус голын минь нэрийг бүү дурс! Чамайг үзэн ядаж, хилэгнэн бухимдаж байгаа, малаас дор хүн дүрстээн!!! Далд ор. Үр хүүхэд чинь ч чамайг үзэхгүй. Үхсэний нь олон улсын сэтгүүлч, сурвалжлагч Германы Бонны янхны газрын байнгын үйлчлүүлэгч. Сурсан юм нь хатгаад энэ шүү дээ. ертөнцийн бузар хог. Ай өөр юу хэлэхэв.

Avatar

Зочин 2018-03-31 59.153.113.219

[Хориотой Үг] орсон хүн бүрээс гавьяатыг хурааж байх хэрэгтэй ерөнхийлөгчөө

Avatar

Зочин 2018-03-31 112.72.11.111

Онгод нь орж дээ. Тэнд хүүхэд үзэгдэхгүй хэцүү байгаа байх даа. Уг нь зайлуул энэ хүнийг [Хориотой Үг] донтой юмуу эсвэл сэтгэцийн өвчтэй юу гэдгийг магадлаад тэр эмнэлэгт нь хорих байгаа юу? Өндөр настай хүн шүү дээ.

Avatar

ЧД иргэн 2018-03-31 202.179.27.118

Монголд шудрага шүүх байна уу. Хүчиндэхээр завдсан хэргээр есөн жилийн хорих ял авч байхад хүчингийн хэрэг үйлдсэн этгээд зөв зүгээр гадуур явж байна. Хууль үйлчилдэггүй албан тушаалтнууд Монголд их байна.

Avatar

Зочин 2018-03-31 112.72.11.111

Юун тухайгаа ярьж байгаагаа мэдэж байна уу? Охин хүүхэдтэй юу? Тэгвэл түүнийгээ Ди Зи Маний өвөр дээр үлдээгээд явж чадах уу? Ийм хүн нэг бол [Хориотой Үг] эсвэл сэтгэцийн эмнэлэгт байх ёстой.

Avatar

Зочин 2018-03-31 182.160.1.88

uih -d suuj baisan bol odoo zugeerl ywj baih baisandaa yg bandaash shig alban tushaaliin ylgaa uundeel orshino

Avatar

k 2018-03-31 66.181.161.10

gutgegdsen bh.

Avatar

Зочин 2018-03-31 202.179.24.23

Шударга байлдаа өмхий шүүгч нараа!!! Завдсан хүнд 9 жил өгчихөөд хүчин хийсэн гэмт этгээдүүдийг нь сул чөлөөтэй явуулж байх юм.Энэ чинь юу болж байнаа???????????????????????????????????????????Дашзэвэг гуай шүүгчид хахууль өгч чадаагүй юм байна л даа.Эмүжин гэж бас ямар [Хориотой Үг] нь юу гээд биччихсэн юм бэ хачин алмас царайлсан авгай байдаг билүү?

Avatar

Зочин 2018-03-31 202.9.40.254

Нийгэмд муу үлгэр дуурайл үзүүлсэн хүний тухай мэдээг битгий тавьж байгаачээ, гуйя

Avatar

Зочин 2018-03-31 202.179.24.104

Давж заалдаагүй юу?

Avatar

2018-03-31 202.9.40.83

хөөрхий

Avatar

Агиим 2018-03-31 182.160.4.173

Сайхан монгол нэрнээсээ ичиж хачин маягтэй нэр авсан Р.Эмүжин өөрөө сэтгэцийн эмгэгтэй авгай. Олон эр нөхөр сольчихоод үүнийгээ миний араншин гэдэг Р.Эмүүжин эрүүл сэтгэцтэй байж чадах уу?

Avatar

Зочин 2018-03-31 112.72.14.172

Ямар хумуусыг шагнаад байгаагаа харцгаа бас харангын дуучин хэн билээ

Avatar

Агиим 2018-03-31 182.160.38.167

Сайхан монгол нэрнээсээ ичиж аальгүй нэр авсан яруу найрагч гэгч Р.Эмүжин бас л сэтгэцийн эмгэгтэй. Олон нөхөр сольчихоод тэрнийгээ миний араншин гэдэг Эмүжин гэгч өөрөө эрүүл сэтгэцтэй байх уу?

Avatar

Зочин 2018-03-31 66.87.142.90

Хөөрхий дөө хөгширсөн хойноо бузар хэрэгт орооцолдоод ямар сайн байхав. Тэгээд тэр хэрэг нь үнэхээр нотлогдсон л байдаг байгаа даа? Хуучин нийгмийн үед бол айхтар хүүхнүүдийн амаар олон сайхан залуучууд [Хориотой Үг] орж амьдралаа нэгмөсөн баллуулдаг байсан даа. Хүчингийн хэргийг шийдхэд маш хүнд байдаг юм,ялангуяа нотлох баримт,гэрч бараг байдаггүй болхоор хамаг юм амаар явдагаараа үнэхээр аюултай.

Avatar

Зочин 2018-03-31 112.72.11.117

тавтиргүй өвгөн шорондоо цэнгэн хөгжилдөөд байж дээ

Avatar

Зочин 2018-03-31 66.87.142.90

Хүн тавлаж байж өөрөө ш о р о нгийн хадаас болчихов доо!

Avatar

Зочин 2018-03-31 27.123.212.135

Энэ хүний хүсэл тачаалийг Болд өдөөж эхлээд ийм хүн болгосон. Яагаад цаад шалтгааныг ярихгүй бн.

Avatar

kk 2018-03-31 122.201.24.159

bur huchindsen,uildsen,huniig yrgalj alsan,huchirhiilsen huniig alahgui geed Eebii shiidchiheed bhad ,sogtuu hunii uildeh gej bsan,mongo ogoogui gesen ugeer,deer ni zaluuchuudiin duu duullaa geed eh orondoo hiisen uimtai hogshchuulee alaad bh u? tegvel cham shig tolgoi bolon buh uim ni ajillahaa bolison tsevershiltendee orson baagiinuud ui setgej buteeh ve,umhii amtaa

Avatar

Zochin 2018-03-31 103.229.120.17

Odooni zaluuchuudin duu duulaal dalichiganaad baisin iim umnuudig ***h heregte

Avatar

onigoo-d 2018-03-31 122.201.24.159

yg tiim uildel hiigeegui hiihiig zavdsan gedeg undesleleer yl avsansde,huulindaa tiim uim,ugtaa bol bugd sogtuu bsan,sogtuu humuusiin nudend ui haragdsaniig taashgui,tegeed ch nehsen mongiig ni ogoogui eserguitssenees bolood tsagdaad helsen,ug hun ni nas ondor bolson bolohoor shudraga gojuud zangaasaa bolood hereg ruu ooriigoo tulhsen,odoo mania niigemd hedhen mongotei humuusees busad ni mongo olohiin told yahaas ch butsahaa bj,hunii muu-d ingej heterhii durlaval chamd ch gesen ymar neg uim tohioldoh vii,onigoog bichigch mini

Avatar

onigoo 2018-03-31 150.129.140.111

nas nambatai otlohgui shar semjilj nudnii bulai bolchood odoo genet uhaan suuj gene. orovduulj orshooloor sullagdah gesen yum baih daa. tsaazaar avsan ch bagaah baisan yum.

Avatar

zochin 2018-03-31 112.72.14.193

dashzeveg ch yahav huchin hiihii g zavdaad 9 jil shiitgelee avchee harin bur hiisen uih – gishuun yahav hed avah ve

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж