Ерөнхийлөгч Х.Баттулга үндэсний аюулгүй байдлыг хангах тусгайлсан чиг үүрэгтэй байгууллагуудын удирдлагуудад үүрэг, чиглэл өглөө | News.MN

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга үндэсний аюулгүй байдлыг хангах тусгайлсан чиг үүрэгтэй байгууллагуудын удирдлагуудад үүрэг, чиглэл өглөө

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.30-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга үндэсний аюулгүй байдлыг хангах тусгайлсан чиг үүрэгтэй байгууллагуудын удирдлагуудад үүрэг, чиглэл өглөө

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга үндэсний аюулгүй байдлыг хангах тусгайлсан чиг үүрэгтэй байгууллагуудын удирдлагуудад үүрэг, чиглэл өглөө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч, Үндэсний Аюулгүй Байдлын Зөвлөл (ҮАБЗ)-ийн тэргүүн Х.Баттулга өнөөдөр Үндэсний аюулгүй байдлыг хангах тусгайлсан чиг үүрэгтэй байгууллагуудын удирдлагуудтай уулзлаа.

Уулзалтын үеэр Төрийн тэргүүн үндэсний аюулгүй байдлыг хангах тусгайлсан чиг үүргийн байгууллагуудын 2018 онд хамтран хэрэгжүүлэх нэгдсэн арга хэмжээний төлөвлөгөөг танилцуулж, хүлээлгэж өгөв.

Энэ төлөвлөгөө нь Монгол Улсын үндэсний аюулгүй байдлыг хангах тусгайлсан чиг үүрэгтэй байгууллагуудын энэ чиглэлээр хамтран хэрэгжүүлэх ажлын анхны нэгдсэн төлөвлөгөө юм байна. Энэ төлөвлөгөөний хэрэгжилтийн талаар ҮАБЗ-д улирал тутам танилцуулж ажиллахыг ҮАБЗ-ийн Нарийн бичгийн дарга А.Гансүхэд үүрэг болгов.

Эх сурвалж: WWW.PRESIDENT.MN

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

98888171 2018-03-30 49.0.137.118

"ENTER" ДУУДЛАГЫН КОМПЬЮТЕР ЗАСВАР
Ажлын байран дээр болон хаягаар компьютерийн техник хангамж болон программ хангамжийн бүх төрлийн гэмтэлийг оношлож чанартай засварлана, форматлана. Мэргэжлийн болон бусад бүх төрлийн программ, тоглоом гэх мэт бүх төрлийн зүйлс суулгана. Оригнал вирусны програмуудаас компьютерийн үзүүлэлтэнд нь тохируулан суулгана, вирус арилгана.
– Принтер таниулна:,
– Wifi-Switch тохируулна.
– Устсан файл сэргээнэ.
– Гэрээр компьютерийн анхан, дунд, гүнзгий шатны хичээл заана.
Албан байгууллага, айл өрх, интернэт кафетай хамтран ажиллана.
Mанай засвар үйлчилгээний давуу тал нь оригнал программаар үйлчлэхээс гадна компьютерт шаардагдах бүхий л зүйлсээр чанартай үйлчилдэгт оршино.Баталгаа өгнө.
Холбоо барих утас:98-888-171

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.21.100.210

Шүүхийн шинжилгээний үндэсний хүрээлэнгийн Шүүх эмнэлгийн дарга Дагиймаа Авилгад 2012 оноос хойш шалгагдаж , гэртээ хавтаст хэрэг нуусан, шүүх эмнэлгийн дүгнэлтийг засах тал дээр мэргэшсэн 60 гарсан настай эмэгтэй ажлаа буцааж аваад 2 сар болж байхад сая цэргийн баяраар цагдаагийн дэд хурандаа цолоор шагнуулж найраа хийгээд хуучин булхайд ажлаа эхлүүлээд л байж байх юм.Ямар сонин төрийн тусгай алба бэ. Залуучууд нь хайчсан юм бэ? төрсөн охин нь шүүгч болохоор болдог юм болов уу? төр засаг яаагаад анхаарахгүй байна вэ? Энэ байгууллагад 60 гарч тэтгэвэрээ тогтоолгосон дарга , мэргэжилтэнүүд зөндөө ажиллаж байна. Төрийн албаны шалгалт өгдөггүй маш олон хүн томиллогдсон байгааг шалгах нь зүйтэй болов уу. Үүнийг яам нь ердөө анхаарахгүй олон жил боллоо. дээд боловсролгүй нар болон сургууль төгсөөгүй хүмүүс ч мэргэжилтэн , шинжээч гээд цагдаагийн цол зүүгээд ажиллаад явж байгаа. ирсэн шалгалт нь тоодоггүй л харагдах юм даа

Avatar

Зочин 2018-03-30 27.123.212.140

Шүүх, Прокурор энэ хүний шууд мэдэлд байдаг. Энэ 2 ялзарсан байгуулагаа цэвэрлээч ээ. Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийг татан буулгаач, Дээд шүүхийн болон Прокурорын удирдлагыг солиоч. Хууль хүчнийхэнийг хянаж шалгадаг байгуулагыг бий болгож хажуудаа аваач. Эхлээд өөрийн мэдлийн ажлаа цэгцэлээч. Түүнээс биш цагдаа , ТЕГ, АТГ, ХХЕГ, ОБЕГ, ШШГЕГ -ууд чамд хамаагүй эд нар чинь ЗГ, УИХ-ын мэдлийн байгууллагууд.

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.9.40.146

одоо элбэгээ шиг их яриад байгаа шүү шууд эхлэх хэрэгтэйшдэ ажлаа авилгачдаа барихаас ажлаа эхлээч

Avatar

хэцүүхэн болжээ 2018-03-30 112.72.14.83

Эрүүгийн хэрэгт холбогдож байсан нөхөд шууд л төрийн эрхэнд гарч бусад эрүүгийн элментүүдийг төрийн өндөр аөлбанд томилоод байхаар ард түмэнд тэр тусмаа залуучуудад төр өндөр сэнтий ямар үлгэр дуурайлал болж таарах вэ. Төрийн хүндэтгэлтэй өндөр нэр алдарыг ингэж шалан дээр хөсөрдүүлж болох уу. Монголын ахмад үе төрөө хүндлэн дээдэлж төрийнхөө алтан соёмбо, сүлдэнд залбирч цай сүүнийхээ дээжийг өргөдөг дөө. Одоо яах болж байнаа. Гэмт хэрэгт сэжиглэгдэж байсан нөхдийг цагаатгаагүй байхад нь төрийн сэнтийд залж цай сүүний дээжээ өргөж боломгүйээ. Хууль хяналтынхан шулуун шудрагаар нэгийг бодож үзээсэй.

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.21.106.109

Эрүүгийн хэрэгт холбогдож байсан, шалгагдаж байсан хүмүүсийг төрийн албанд дахин орох, УИХ, аймаг, хотын ИТХ-д нэр дэвшиж сонгогдохыг хориглосон хууль гаргамаар юм. Төр засаг эрүүгийн элементүүдээр дүүрлээ.

Avatar

Бэлтгэл офицер 2018-03-30 150.129.142.145

ҮАБ-ыг хангах тусгайлсан чиг үүрэгтэй байгуулагууд гэж ямар юм байдгийг мэдэхгүй, гэмт хэрэгтэн, xopигдол байсан А.Гансүх гэгчид итгэх хүн байгаа болов уу даа…………..

Avatar

Зочин 2018-03-30 103.229.123.178

Ерөнхийлөгч гуай та юм хийх гэж байгаа бол УИХ, сонгуулиар төр барьсан МАН хоёрыг муухай харагдуулах гээд мачийгаад явахаар наад хуулийн салбарын ялзарлаа эргэж харж толгойноос нь эхлээд өөрчил, шударга ёс тогтоох алхмуудыг хий, АН-ынханд шуудай шуудайгаар одон тэмдэг тарааж ард түмнээ ялгаварлахаа зогсоо гэх мэт зүгээр өөрөө эхлээд шударга бай. Тэгвэл бага багаар юм цэгцэрнэ. Та ер нь нэг л буруу яваад байна шүү.

Avatar

olz 2018-03-30 66.181.184.198

ooroo adilxan tomor zam barix mongiig idsen sots niigemd byteen bii bolgoson yildber aj axyin gazriig ynegyidyylj absan iim noxortoi chin ey yarix bee dee

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.21.107.3

Гансүх гэж үндэсний аюулгүй байдал, батлан хамгаалах, цэрэг, цагдаагийн талаар "А" -ч үгүй нөхрийг тавьсан. Хүн таньдаггүй нөхөр. Элбэгдоржтой адилхан Намынхандаа гудамжны нохойд алтан гадас зүүсээр л явна…Уг нь би дэмжиж саналаа өгсөн юм ….

Avatar

zochin 2018-03-30 202.179.26.44

tsag tutam, odor bolgon ymar neg buchimdal baina chuu dee ,nudee neegeech ajillaa turgen chuurchai chiigeechee

Avatar

ЧУКЧА 2018-03-30 202.179.25.243

ККК. ГДЕ КИТАЙСКИЕ ТАНКИ?

Avatar

zochin 2018-03-30 66.181.177.197

er ni bol ard irgediin amidral baidliig gazar deer ni uzej sanaluudiig ni sonsood yavj baigaa khun oiriin kheden jild baigaagui gedgiig khun bukhen l medne. Mongolchuudiin amidraliig saijruulakhgui baikh, dorduulakh bukh ajliig khiideg khujaa enkhbold e****z khuzuugui tarvaga, gazriin naimaachid unekheer bachimdaj baigaa yum baina, khun zuv ajil khiij baina uu ugui yu gej kharakhaas , yamar dollar bish bugded taalagdana gej yu baikhav dee, kharin dollar offshoroosoo bolood bayartsogt, saikhanbileg, elbegdorj, mi ovogt enkhbold badamjunai nariin bulegleluudtei ard tumen tootsoogoo khiikh l baikh, tenger burkhan ch tedniig gesgeekh biz dee

Avatar

Зочин 2018-03-30

Баттулга таалагдахгүй байна. Түүнийг тойрон хүрээлэгсэд бүр ч таалагдахгүй байна. Бид бас үгээ хэлэх эрхтэй хүмүүс. хэрүүлч Баасан, хэрүүлч Мөнхбаясгалан, хэрүүлч Хулан, хэрүүлч З.Энхболд, монтаж Баатар, [Хориотой Үг] Давгадорж нар таныг муугаас муу харагдуулж байна. Ажил чинь урагшлахгүй байгаа нь эдгээрээс болж байна. Нэг их тэнээд ажил явдаг бол сайхан л байна. Элбэгдорж өнгөрсөн 8 жил дэлхийгээр монгол хэлээ марттал тэнэсэн. Ямар ч үр дагавар гараагүй. Хөршүүдийн эпийн засгийн хамтын ажиллагааны гадна үлдсэн. Ядуурсан. Та хөдөөгөөр л их тэнэх юм. Гайгүй орд морд хайгаад явна уу

Avatar

иргэд 2018-03-30 103.57.93.95

Эрхэм ерөнхийлөгчийн эх орноороо хөндлөн гулдгүй аялаж ард иргэдийнхээ амьдралыг нүдээрээ харж санал бодлыг ийнхүү уйгагүй сонсож байгаа нь маш зөв,чээжний бан үгийн баялаг хоёроор хичнээн шүршээд ажил явдгйг амьдралаас харсан,харин иргэдийн санаа бодолд тулгуурласан үг яри үзэл бодол үйл хөдлөл чинь түмэн олны сэтгэлд нийцэж байгаа шүү,одоо иргэдтэйгээ хамтраад энэ эхлүүлсэн ажлаа улам эрчимжүүлэхийг хүсэж бас дэмжиж байгаагаа иргэд илэрхийлэж байна.

Avatar

нүд чих 2018-03-30 49.0.212.73

Энэ хашааны, оорк,бичиг үсэггүй,боловсролгүй гээд бичээд байгаа нөхдүүд өөрсдөө ямарч суурь хүмүүжилгүй,.орцонд пивоны шавхруу ууж тамхи татаж шүлсээ хаяж, худлаа том ярихаас өөрийг мэдэхгүй тэнэгүүд л байж таараа.Боловсрол гэдгийг чинь ухаантай,суурь хүмүүжилтэй,зөв санаатай хүн амьдралаас олж авч болдог зүйл.Гадаад дотоодын сайн сургуулийн диплом өвөртөлчхөөд зөвхөн хар амиа бодож,эх орны баялгаа өгч,гадаадад гарч амиа хоохойлохыг болосролтой,хотын хүмүүжилтэй оорк биш сайн хүн гэхүү орцны хагас мэдрэлтнүүдээ.

Avatar

Kkk 2018-03-30 66.181.161.31

Geopolitikch duldraa Gansukhd daalgad bhdaa yahuude

Avatar

Зочин 2018-03-30 64.119.16.226

Daramttai suungu hooloitoi, bichig usgiin bolovsrolgui orkuudiin buus pizdets ee!!! Uter turgen ogtsrood zailaad uguuch!!! Cham shig baasiin hiideg yum gej yu bdag yum!!! 4 argiin too bodoj chadahgui, neree ch zuv bichij chadahgui mal uls eh orniig horlon suitgehee zogsoo!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

gan 2018-03-30 64.119.22.87

Ene bolovsrolgui chadvargui nuhuruus bolj uls oron ichmeer baidald orchihood baina Ene nuhur buhuu l barildaad baij baival boloosh dee .hun hereeree temee tengeeree muugaa medeed bolichihmoor yum.Suraagui togloomoor togloh hereggui baimaar !!! joohon ichij boldoggui yum uu? Muu deer muuhai,muuhai deer ulstan gegcheer yum bolj baina.Yadaj baihad oligtoi zuvluh ch baihgui ingej ard tumniig basamjilj baihaar bolih heregtei erunhiilugchiin suudal judogiin devjee bish togloomiin gazar ch bich ger bul ni togtvorgui humuus turuur togloh hereggui !!! End Jenkoog demjeed baigaa humuusd helhed ta nar mongoloor toglohoo boli !!!

Avatar

Яармаг 2018-03-30 46.101.3.189

Хашааны беспородный

Avatar

Хай 2018-03-30 46.101.3.189

Еөгий маньдаа л юм байхдаа. Чааваас

Avatar

Tangad 2018-03-30 184.164.147.9

Ичиж бна

Avatar

He he 2018-03-30 66.181.161.89

Jenkoo dajgui hiij bga bolj ugvul ter uzeeriin deelee umsuhuu bolildoo.heterhii irgeded taalagdah ged turiin alban haagchidaa doromjilj bolohgui shde taniig huduu ochihod hunted haruul jagsaad ugtaj bn ta neg uzeereiin deeltei urd ni zogsoh yum! Putin heden jil bolj bga bile orosiin armiin umnu ulaan ereen undesnii huvtsastaiga zogsoj uzeegui shde orosiin armia hundelj bga hereg shu de.ta bas mongol ulsiin zevsegt huchniig hundleh yostoi l gj bodoj bn

Avatar

зочин 2018-03-30 66.181.160.39

Баттулга минь өөрийг чинь Монголын ард түмэн харж байгаа шүү. Энэ офшорчид, авилгаар баяжигсад, төрийн албыг наймаалагсад,улсын төсвийн мөнгийн идэгчидээс улсаа цэвэрлэх байх л гэж харж байгаа шүү Үүнийг хийхгүй юм бол ард түмний итгэлийг алдана шүү???

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж