"Өвлийн интоор" худалдааны төв зөвшөөрөлгүй барилга байжээ | News.MN

"Өвлийн интоор" худалдааны төв зөвшөөрөлгүй барилга байжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.30-нд нийтлэгдсэн

"Өвлийн интоор" худалдааны төв зөвшөөрөлгүй барилга байжээ

"Өвлийн интоор" худалдааны төв зөвшөөрөлгүй барилга байжээ

Кемерово хотын 64 хүний аминд хүрсэн ‘Өвлийн интоор’ худалдааны төвийн барилгын шатсан нурангид ОХУ-ны мөрдөн шалгах хорооны төлөөлөгчид ажиллагаа явуулж байна. Тэд тус худалдааны төвийн барилга зөвшөөрөлгүй баригдсан гэдгийг тогтоожээ.

Улмаар мужийн барилгын хяналт шалгалтын дарга Танзилия Комковаг саатуулсан байна. Түүнийг эрх мэдлээ урвуулан ашиглаж, зөвшөөрөлгүй барилгад зөвшөөрөл олгосон нь олон хүний амиа алдах шалтгаан болсон хэмээн сэжиглэж байгаа юм байна.

‘Өвлийн интоор’ худалдааны төвийн барилгын нурангид мөрдөн шалгах ажиллагаа үргэлжилж байна. 

Сануулахад, гуравдугаар сарын 25-нд Кемерово хотын дөрвөн давхар худалдааны төв гал гарч, улмаар 64 хүн амиа алдсан. Харамсалтай нь, тэдний 41 нь хүүхэд байсан юм.

Энэ хэрэгт холбогдуулан таван хүнийг сэжигтнээр татаад байгаа ажээ. 

 

А.АНИР

 

 

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

атаарху 1эн 2018-03-30 66.181.176.151

манайд зөндөөдө. яяяааггааавввээ тэнгисын хажугын усан оргилуурын угшлтй цуутй өндр … гээдл яввж өгнө. бариад дуусч бвуда? ТЭГНЭЭ ТЭР.заримыг н тэнгэр соёрхчих юма. яяяааж ингэж тэнгэрийн умдагыг даргынхтай н давхр атгачижаж бна.?

Avatar

Зочин 2018-03-30 59.153.115.226

Ийм зүйл Орос монгол хоёрт л гарна. Аргагүй ахан дүүс, айн?

Avatar

Зочин 2018-03-30 66.181.176.144

Та ойрын хараа их муу юм Эмчлүүл

Avatar

Зочин 2018-03-30 103.229.122.149

УБ-д барьдаг ч угуй, нураадаг ч угуй барилгын сэг зэмээ яах юм бэ! Хотын тевд Тев шуудангийн емне, Циркийн дэргэд гээд…?!?!!

Avatar

ЧД иргэн 2018-03-30 202.179.27.118

Монголчууд гамингийн гар, америкийн ам болоод удаж байна. Бид өөрийн гэсэн ухаан бодолгүй. Эсвэл амермийг дагаад далгагнаж байдаг, эсвэл хятадыг муулсан хирнээ хамаг юмаа тэндээс зөөж байгаа шүү дээ. Оросууд бол 1939 онд Халхголд Монголыг Японоос аварсан, мөн 20-30-аад онд Монголын ард түмнийг заг тэмбүүнээс салгаж эрүүлжүүлсэн улс шүү. Түүхээ санаж яв. Тэр үед Монголыг залгих гэж Америк, Япон, Хятад юу хийж байсныг түүх гэрчилнэ. Түүхээ мэдэхгүй хүн бол ойд төөрсөн сармагчин.

Avatar

Зочин 2018-03-30 150.129.140.236

Orosuud undsendee 2 huvaagdsan bna, putinii taliinhan 64 hun yarij bgaa bol jiriin ard irged uunees hed dahin iluu buyu 150~400 hun uhsen gej yarij bna!!!

Avatar

Зочин 2018-03-30

Укрнеонацистууд л 400 гээд байна билээ. Тэр нөхөр дээр эрүүгийн хэрэг үүсгэсэн байна.

Avatar

Зочин 2018-03-30

Болгоомжтой л байгаарай, хүүхэд ээ!

Avatar

Зочин 2018-03-30 150.129.140.236

Orosuud undsendee 2 huvaagdsan bna, putinii taliinhan 64 hun yarij bgaa bol jiriin ard irged uunees hed dahin iluu buyu 150~400 hun uhsen gej yarij bna!!!

Avatar

Зочин 2018-03-30 27.123.214.104

Монголын Кинотеатруудад хүүхдүүдээ оруулахад бас л эргэлзэж эхэллээ шүү үзвэр үйлчилгээний газарууд нээрээ л ослын гарцаа дандаа хаагаад түгжээд гагнаад хаяцан байдаг шдээ бодсон чинь эрсдэлтэй л санагдчлаа

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.9.43.116

Өвлийн интоор ч байхдаа яахав дээ, нэртэйгээр нь сандэй плаза, гранд плаза, ривер товер, сентрал товер энэ тэрээ орчуулаач. Эсвэл бүүр ОХУ ын ерөнхий сайд Баавгайжав ч гэдгиймуу

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.179.27.118

Тэнэг хүн байна.

Avatar

Зочин 2018-03-30 182.160.38.184

iim tsonh tsootei bair gal garaad tog untranguut dotroo hav haranhui bolj baigaa yum. tegeed hymyys zyg chigee medehgyi tooroldono. galiin gar utaa ni davharuudiig 15 han minutiin dotor byrhesen gesen. har utaan dotor hyn yaaj gyij chadahuu ter tusmaa hyyhdyyd. nydee aniaad l zyg chigee barimjaalahgyi bolno bas amisgalj chadahgyi. ter tsoohon tsonhnuud ni hagalah geheer mash boh bat zuzaan shil baisan gesen. 3 davhar shilen tsonhiig hagalahad tsag aldsan hereg. tsonhnuud ongorhoi bol utaanaas gadagshilj ugaartah ayuul bagasah baisan baih. bas kino zaaluudiig 2 avgai tygjsen avaariin gartsiin haalguud bygd tygjeetei tsoojtoi baisan geed barilgiig amarhan hurdan shatdag material ih orson geed zondoo asuudal bosch irj baigaamdaa.

Avatar

Зочин 2018-03-30 112.72.14.27

Manaih bas l galiin gartsaa haagaad bituuleed hayachihsan l bgaa da buh hudaldaanii tuv kino teatruudiig shalga

Avatar

Трагедия в Кемерове и волна дезинформации: найден источник фейк-новостей о жертвах - Россия 24 2018-03-30 202.131.245.243

https://www.youtube.com/watch?v=1tKxwNO0Dn0

Avatar

Ол 2018-03-30

Бидний өвөг дээдсийг дуудан аваачаад буудаж, хордуулсан ард түмэн шүү

Avatar

Рр 2018-03-30

Путин талбай дээр цугларсан ард түмэнтэйгээ уулзахгүй зугтаасан шүү дээ… Айсан хэрэг

Avatar

Nn 2018-03-30

Оросууд дандаа з****г туршиж, булаан эзэлж, тагнуул хийх түүгээрээ бахархаж бна. Ард түмэн ядуурч, хүүхдүүд нь шатлаа. Нөгөө сайхан оросууд хүүхдүүд нь шатаж бхад, тэнд хүн бхгүй гээд оруулаагүй… Маш харамсалтай

Avatar

зочин 2018-03-30

малаа хүн муулахад бас л нотолгоо алга, барууны хэвлэлд тархиа угаалгасан мал, чамайг хийгээгүй зүйлийг чинь хийсэн болгож гүтгээд байвал сайхан санагдах уу, хэрвээ би өмөөрч байгаа харагдаад байвал тэр шаардаад байгаа нотолгоог нь гаргаад өгчихөөч

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.179.24.104

Яах гэж төрийн тэргүүн болдог юм? Улс орноо хөгжүүлэх гэж. Гэтэл Путиний толгой цэргийн дарга шиг ажиллаж байна. Яаж эзлэх үү? Яаж дээрэмдэх үү?

Avatar

Зочин 2018-03-30 175.223.11.218

ДАРАНГУЙЛАГЧ ЭНЭ ХҮМҮҮСИЙН ХУВЬ ЗАЯАГ ШИЙДЭНЭ ШҮҮХ БИШ

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.131.243.162

Энэ эмгэнэлт явдал бол цэвэр путины хариуцах ажил!!! Монгол ялна багийн ориг төвд гаралтай жанхуу та өөрөө өөртөө эмгэнэл зарлаж нэн даруй огцорно уу!!! Учир нь сонгуульд амласан амлалтаа огт биелүүлэхгүйгээр барахгүй хүргэн ах руугаа хэт пялдагдаж, сонгуулийн амлтаасаа ухарч бүр мурих тактик руу орсон байгаа тул өөрийн амласны дагуу сайн дураараа огцрохыг шаардаж байна!!!

Avatar

х** 2018-03-30 202.131.226.139

чам шиг кэйбордны баатрын үгээр тэгээд огцорчих уу, хахаха тэгэхээс дээ

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.131.243.162

[Хориотой Үг] – 202.131.226.139 монгол ялна багийн [Хориотой Үг] орк оо!!! Жанхуу пиздец тун удахгүй огцорч, [Хориотой Үг] бүх насыг өнгөрөөх болно!!!

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.9.40.51

Май х*******ы хуниас минь. Амаа ангайж бай бол боожгойгоо хөхүүлье.

Avatar

Зочин 2018-03-30 64.119.16.226

202.9.40.51 geh erguu mal bn daa chi!!! Ard gej hun gadhuun uneniig helsen bna!!! Yag unendee janhuu bol odoo hog n**** bolj duuslaa!!! Uneheer orkuudiin buus gej unen shuu!!! Uter turgen zailuulah heregtei!!!

Avatar

зочин 2018-03-30

бичиж байгааг нь харахад чи өөрөө орк юм биш үү

Avatar

!!!!!! 2018-03-30 103.229.123.184

Манайхан үүнээс сургажм авах хэрэгтэй!!! Үүнээс долоон дор, аюултай барилгууд зөндөө бий дээ, манайд!!!!!!!

Avatar

За 2018-03-30 103.57.93.56

Харамсалтай байна
Манайд ч гэсэн бүх галын гарцыг нь хаагаад ашиглаж байгаа барилгууд. авто гражууд олон байгааг анхаарна уу. Асуудлыг урьдчилан шийдмээр байна даа. ОБЕГ. МХЕГ. НИЙСЛЭЛ.

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.179.24.104

Авлигад идэгдсэн Орос орон гэжугаа.

Avatar

зочин 2018-03-30 122.201.26.172

Манайх ч ялгаагүй дээ. Өнгөрсөн хойно л тийм байсан байна гээд л.

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.21.106.113

Орост тэгж л таарна. Юмыг ном ёсоор нь хийх тун хэцүү газар байна лээ. Бүгд хахууль нэхнэ

Avatar

Зочин 2018-03-30 122.201.22.176

Бид оросын муж юм уу хаашайн. Өөр сэдэв олдохгүй бн уу.

Avatar

Зочин 2018-03-30 66.87.143.212

Оросын тухай базаахгүй мэдээ гараад ирэнгүүт л Монголоо миалж доош нь хийдэг дүүрчихсэн дебилүүд зөндөө байдаг юм оо,битгий тоо.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж