Кемерово хотод гарсан галын буруутанг баривчиллаа | News.MN

Кемерово хотод гарсан галын буруутанг баривчиллаа

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.30-нд нийтлэгдсэн

Кемерово хотод гарсан галын буруутанг баривчиллаа

Кемерово хотод гарсан галын буруутанг баривчиллаа

ОХУ-ын Кемерово хотын “Өвлийн интоор” худалдааны төв гуравдугаар сарын 25-нд  гал гарч, ойролцоогоор 64 хүн амиа алдсан. Амиа алдсан иргэдийн дийлэнх нь хүүхдүүд байсан юм. Энэ хэрэгт холбогдох буруутай хүмүүст хариуцлага тооцох болно гэж тус улсын Ерөнхийлөгч Владимир Путин мэдэгдсэн удаатай.

Тэгвэл өнөөдөр “Кемеровын талх, нарийн боовны үйлдвэр”-ийн Ерөнхий захирал Юлия Богдановаг энэ хэрэгт холбогдуулан баривчиллаа. Тус компани нь “Өвлийн интоор” худалдааны төвийг эзэмшдэг ажээ. 

ОХУ-ын мөрдөн шалгах хорооны төлөөлөгч Светлана Петренкогийн мэдэгдэж буйгаар, “Өвлийн интоор” худалдааны төв нь галын аюулгүй байдлын наад захын шаардлагыг хангахгүй байгаа гэдгийг удаа дараа Богдановад анхааруулж байсан. Гэхдээ тэрбээр ямар нэгэн арга хэмжээ аваагүй нь өнөөдөр олон тооны хүүхэд амиа алдахад хүргэлээ гэв. 

Богдановад галын аюулгүй байдлын шаардлагыг зөрчсөн төдийгүй улмаар олон хүнийг амиа алдахад хүргэсэн хэргээр буруутгаж байгаа ажээ.

 

А.АНИР

 

 

 

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

манайд ч гэсэн их бага гэхгүй үйлчилгээний газруудад, ослын хаалга бга эсэхийг шалгаач 2018-03-30 202.21.106.117

манайд ч гэсэн их бага гэхгүй үйлчилгээний газруудад, ослын хаалга бга эсэхийг шалгаач

Avatar

Зочин 2018-03-30 43.242.243.28

Manaid ch tohioj boloh tul mergejliin hyanalt anhaarahregtei boljee

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.21.106.161

Путинга баривчилсан хэрэг үү кккк

Avatar

Зочин 2018-03-30 27.123.214.104

ХЭРЭЛДЭЭД ЯАХАВ УХААНТАНУУДАА УГААСАА ТА НАРЫН МИНЬ Л ЗӨВ ГАДНЫ ГАШУУН ТУРШЛАГААС СУРГАМЖ АВЧ ЯДАЖ Л ЭНЭ ХЭДЭН КИНОТЕАТРУУДААР ХҮҮХДҮҮДЭЭ ОРУУЛАХДАА ОСЛЫН ОРЦ ГАРЦЫГ НЬ ТҮГЖИЖ ХААЖ УУ ГАЛЫН УСНЫ ХООЛОЙ ГАЛЫН ГИДРАНТ ЗЭРЭГ НЬ АЖИЛЖ БАЙНА УУ Г М НААД ЗАХЫН ЗҮЙЛСИЙГ ЭЦЭГ ЭХЧҮҮД БИД ӨӨРСДӨӨ АСУУЖ ШАЛГААЖ ШААРДДАГ БОЛОХ ХЭРЭГТЭЙ СУРГУУЛЬ ЦЭЦЭРЛЭГҮҮД Ч ҮҮНД ХАМААРНА ДОТРОО ГАЛ ТОГОО АЖИЛЛАДАГ УЧРААС ГАЛЫН ЭРСДЭЛ БАЙНГА Л ХАМТ БИЙ ШҮҮ

Avatar

mon 2018-03-30 202.131.236.170

MON HUUHDUUD MINI END TEND BOMBOG TAWISAN BAINA. BOMBOG HARAGDWAL BUSADDAA HELJ BAIGAAD ZUGUUHAH DELBLEH YM UU ALI BOLOH HUNII AMIND HUREHGUIGEER DELBELEH ZEREG ARGA HEMJEE AWCH BAIGAARAI

Avatar

Зочин 2018-03-30 182.160.38.184

huuchin chihriin yildveriin bair baisan gesen.

Avatar

Зочин 2018-03-30 182.160.38.184

iim tsonh tsootei bair gal garaad tog untranguut dotroo hav haranhui bolj baigaa yum. tegeed hymyys zyg chigee medehgyi tooroldono. galiin gar utaa ni davharuudiig 15 han minutiin dotor byrhesen gesen. har utaan dotor hyn yaaj gyij chadahuu ter tusmaa hyyhdyyd. nydee aniaad l zyg chigee barimjaalahgyi bolno bas amisgalj chadahgyi. ter tsoohon tsonhnuud ni hagalah geheer mash boh bat zuzaan shil baisan gesen. 3 davhar shilen tsonhiig hagalahad tsag aldsan hereg. tsonhnuud ongorhoi bol utaanaas gadagshilj ugaartah ayuul bagasah baisan baih. bas kino zaaluudiig 2 avgai tygjsen avaariin gartsiin haalguud bygd tygjeetei tsoojtoi baisan geed barilgiig amarhan hurdan shatdag material ih orson geed zondoo asuudal bosch irj baigaamdaa.

Avatar

зочин 2018-03-30 64.119.26.96

Манай авилгалчид эхнээсээ авилгал авч бариулсан барилгуудаа янзална уу олон нийт анхаарна уу хэн ч хэлмэгдэх магдалалтай.

Avatar

Худал мэдээлэл тараагч баригдав. Укрфашист юм байна. 2018-03-30 202.131.245.243

https://www.youtube.com/watch?v=1tKxwNO0Dn0

Avatar

Худал мэдээлэл тараагч баригдав. Укрфашист юм байна. 2018-03-30 202.131.245.243

https://www.youtube.com/watch?v=EZRi5jp6i2M

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.170.72.3

Богданова хүүхэн баларчээ. Бодвол талх, нарийн боовоо хайрч жигнэдэг хэдэн цахилгаан зуух, пийшингийнхээ холболтыг хэдэн рубль шидээд янзлуулж л байхгүй, хайхралгүй бизнестээ шуналтаж байсаар олон хүний амь насанд хүрсэн харамсалтай хэрэг гарч дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-30 66.181.160.57

Аман Тулеев гэж нөхөр хэмжээгүй засаглаж байсан муж шдээ.

Avatar

Яг хэдэн хүн галд өртөж нас барсан бэ? 2018-03-30 202.131.243.162

https://medialeaks.ru/2703bva-zhertvy-v-kemerovo/

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.179.26.142

Манайх оросын замналаар явж байгаа шүү . Ашиглалтанд авахаасаа өмнө галын аюулгүй ажиллагааг шаардах ёстой . Ашиглалтанд авчихаад аюулгүй ажиллагааг шаардах биш шүү дээ . Яг энэ зарчимаар хахууль өгч ашиглалтанд орсон барилганууд манайхаар дүүрэн байгаа шүү . Одоогийн орос орон болон орос хүмүүс 40-50 оны бид нарын АХ гэж нэрлэж байсан хүмүүс биш болсон . Мафижсан , Дэлхий нийтээс хоцрогдсон, з****г хөөцөлдсөн, хээл хахууль дээд цэгтээ хүрсэн орон болж хувирсан Бид одоо үүнийг бодолцох хэрэгтэй . Ах гээд бас хөөрцөглөж гүйгээд байхгүй, доороо суурьтай дотроо бодолтой харьцах хэрэгтэй дээ

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.131.243.162

202.179.26.142 гашуун үнэнийг хэллээ!!! Би өөрөө ч багаасаа Оросын школоор явсан хүүхэд. Одоогийн Орос орныг хараад үнэхээр зүрх шимширч, тэр сайхан байсан орныг хайрласандаа өөрийн дуу хоолойг хүргэж байна. Миний бичсэн гашуун үнэнийг зарим [Хориотой Үг] оркууд ойлгохгүй харлуулж сууна. Гэвч эд гашуун үнэнд тун удахгүй гүйцэгдэх болно.

Avatar

АРД 2018-03-30 202.131.243.162

66.181.160.79 Хогийн пялдага [Хориотой Үг] оо!!! Чамдаа л таарсан оркуудын ерөнхийлөгч байх даа!!! Би аль нэг намын [Хориотой Үг] долоогч биш учраас 17 оны сонгуулиар цагаан хуудас уншуулсан. Даан ч миний цагаан хуудсыг хулхи орос жанхуу баттулга, хятад миеэ нар хулгайлсан юм. Ард түмэн жанхууг сонгоогүй ээ а!!! Ард түмэн хэнийг нь ч дэмжээгүй юм. Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!!

Avatar

АРД 2018-03-30 202.131.243.162

Гол хэргийн эзэн болох 70 тэрбум долларын хөрөнгөтэй, нүүрэндээ ботокс шахуулсан путиныг хэзээ барих вэ?

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.131.242.42

чам шиг нусан бууд оросын асуудал ямар хамаа байнаа.

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.21.106.113

Орос ялна

Avatar

Зочин 2018-03-30

Болж дээ. Сайн хашираагаад егеерэй.

Avatar

zochin 2018-03-30 202.179.27.109

ene aimaar uil chereg dachij chezeech bu garag, mongolchuud bid anchaaral , bolgoomj uu uund chuchal chuu!

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.131.243.162

Кемеровод баахан хүүхэд шатаж галд өртсөн, зарим эх сурвалжаар галд шатсан шарил нь олдохгүй юм чинь гээд тоог нь нуусан гэж бүр оросын өөрсдийнх нь мэдээллийн гол сайтад бичсэн байсан!!! Энэ эмгэнэлт явдал бол цэвэр путины хариуцах ажил!!! Ямар ч хамаагүй аргаар гарч ирэхийн тулд хэтэрхий улайрч тэрний золиос нь жирийн иргэд болж байна!!! Путин манай сонгуульд нөлөөлж хогийн кармааны [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] мал оркуудын хаан жанхууг зориуд захиалгаар цагаан хуудсыг жанхуу руу уншуулж гаргаж ирсэн!!! Бүх баримтыг аль хэдийнэ устгасан.

Avatar

mald hariulah n 2018-03-30 217.118.79.42

Malaa nas barsan hvmvvsiig nuusan darsab gesen medeelel chini hudal medee. Tiim hudal medee taraasan hvmvvsiig ehnees n eren survaljilj bgaa ervv vvsgeed. Ar geriihen n shatsan bhad tegeed zasgiin gazartaigaa niileed nuugaad daraad bhuu malaa. Orosuud uur uhamsartai ulsuud geden haltar tugrugnuys huv zaya songoltoo hudalddaggvi.

Avatar

Deegii 2018-03-30 66.181.160.79

Chi harin lii ovogtiin ur sad uu? Mongoloos zailaarai

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.131.243.162

217.118.79.42 гэх [Хориотой Үг] орк оо!!! Миний мэдээллийн худал үнэн эсэхийг rambler болон lenta.ru-с олоод харчих. Даанч чи [Хориотой Үг] орк мал болохоор ойлгохгүй байх л даа. Хөгжлийн шатандаа яваа [Хориотой Үг] орк оо, чи миний бичсэнийг 6 жилийн дараа буюу ард түмэн босч путиныг [Хориотой Үг] хийж цаазлах үед л ойлгох болно!!!

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.55.191.130

Бөмбөгөр, Нарантуул зах энэ тэр шатаад байсан. Энэнд Манай Монголын ерөнхийлөгч буруутай байж дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-30 182.160.38.184

toog ni nuuh arga baihgyi. uchir ni gald ortoj hyyhed hymyys alga bolson byh ailuud medyyleg ogohoor heden hyn alga bolson too ni garaad irne.

Avatar

Зочин 2018-03-30 122.201.21.167

Аль дээр баривчилсан шүү дэ. Хоцорсон мэдээ бн. Бичих юм олддоггүй юмуу

Avatar

miga 2018-03-30 103.10.23.183

64 гаруй хүн амиа алдсан гэдэгийг юу гэж ойлгох вэ цалинг энэ сард 90 хувь хас тэгэхээр ойлгоно ..

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.70.43.138

64,3 гэж ойлговол нэг хүн хагас орчим шатсан юм бол уу даа. Тийм үү Анир аа.

Avatar

Зочин 2018-03-30 202.70.43.138

Ойролцоогоор 64. Ойролцоогоор гэдэг үг хэрэглэхгүйгээр зүгээр л 60 гаруй гэж бичих ёстой юм аа. Анир аа.

Avatar

п 2018-03-30 76.10.153.217

"60 гаруй", эсвэл "60 шахам". 60-аас их, бага аль нь мэдэгдэхгүй байвал "ойролцоогоор" гэж бичих нь илүү оновчтой.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж