Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүн Д.Сугарыг шалгуулна гэв | News.MN

Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүн Д.Сугарыг шалгуулна гэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.29-нд нийтлэгдсэн

Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүн Д.Сугарыг шалгуулна гэв

Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүн Д.Сугарыг шалгуулна гэв

Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүн Д.Сугарын бүрэн эрх нь дуусгавар болгонгуут шалгуулна гэдгээ УИХ-ын гишүүн, Эрчим хүчний сайд Ц.Даваасүрэн өнөөдөр сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр “Д.Сугартай холбоотой асуудал олон жил яригдаж байгаа.

Энэ хүнийг Цагдаагийн ерөнхий газар  2014 оноос шалгаж байгаад Авлигатай тэмцэх газарт шилжүүлж байсан. Үүний дараа Авлигатай тэмцэх газар УИХ-д хандаж, “Энэ хүний бүрэн эрхийн асуудлыг шийдэж, ажлаас нь халах хүртэл арга хэмжээ авч өгөөч” гэсэн саналыг тавьж байсан. Д.Сугар маш олон асуудалд холбогдчихоод санаа нь зовохгүй яваад байгаад би гайхаж байгаа. Санаа нь зовохгүй байна гэдэг чинь энэ хүний мөн чанарыг харуулж байгаа. Ийм хүмүүс төрийн чухал албан тушаал дээр очиж байгаа нь төрийн нэр хүндийг унагаж байна. Энэ хүний Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүний бүрэн эрхийн хугацаа ирэх тавдугаар сард дуусгавар болно. Энэ үед нь би өөрөө Авлигатай тэмцэх газарт барьж очоод шалгуулна. Прокурор энэ асуудлыг хаасан. Яагаад асуудалд холбогдоод байхад прокурор хаагаад байна вэ гэдэг ч ноцтой асуудал” гэлээ.

Г.ХОРОЛ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-29 203.169.48.146

Иргэний нисэхрүү ах дүүсээ шахсан Даваасүрэн гэдэг луй варчин

Avatar

Иргэн 2018-03-29 66.181.160.39

Иймэрхүү идэмхий натри шиг юмнуудад идүүлж байдаг ёстой дүүрчихсэн үхэр Монголчуудын хохь нь доо хохь нь Луйварчидаа идээд бай идээд бай, Үхэрүүд нь хамраараа газар шаагаад дуусаг. Энэ нутагт энэ идэмхийнүүд л үлдэг. Арчаагүй ард түмэн хохь

Avatar

Зочин 2018-03-29 49.0.218.193

Сугардаг Сугар гэдэг нэртэй биздээ бүр.

Avatar

Иргэн 2018-03-29 202.70.41.19

Даваасүрэн бол жинхэнэ хар бөөсшдээ???…

Avatar

Зочин 2018-03-29 59.153.115.241

Даваасурэн гишvvнийг дэмжиж байна маш зvйтэй амжилт хvсье

Avatar

mgl 2018-03-29 202.9.40.91

Zuv, naad novshoo bariad daraa ni duusga, Mongold gai bologchdiin neg tom tuluulul.

Avatar

Зочин 2018-03-29 202.131.243.162

МИАТ-н толгой эргэм аймшигтай их мөнгийг оркуудын бөөс жанхуугийн тушаалаар АНУ-д элчингээр томилогдсон Оггонбаяр гэгч нөхөр жанхуугийн заавраар сугарч үлддэг сугартай хамт нийлж идээд авгайнхаа данс руу хийсэн. Яг илэрч баригдсан нь л МИАТ-ийн 9.3 млрд төгрөгний хэрэг, мөн авгай нь болох О.Эрдэнэсолонгийн дансаар Зоос”, Голомт, Худалдаа хөгжлийн банкаар 2009-2013 оны хооронд 13,9 тэрбум төгрөг, 323 сая ам.доллар буюу нийтдээ 475 орчим млрд төгрөг орж гарсан нь баримттай илэрсэн. Энэ хэргээс болж авгайг нь [Хориотой Үг] хийгээд ганц хоноод л шууд сулласан түүхтэй юм!!! Сугарыг шүүхэд өгөөд юу ч олж долоохгүй!!! Учир нь Сугарын ард хэргийн гол амин судас болох Жанхуу зогсож байгаа!!! Ийм л бузар булай баасуудыг толгой дээрээ залчихаад тун чиг тайван, номхон, хүлцэнгүй амьдарч байгаа хүмүүс дээ бид!!!

Avatar

Зочин 2018-03-29 202.179.26.26

Юунаас айдаг юм. Бүх хэргитйнх нь хөөн хэлэлцэх хугацаа дууссан. МАН- 2016 онд төрийн эрх аваад хамгийн түрүүнд АН-н баталсан эрүүгийн хуулийг хүчингүй болгосны учир энэ гээ биздээ.

Avatar

??? 2018-03-29 103.229.123.184

Сугар ингэж амьдрахад хэцүү байгаа байх даа! Төрийн ажлаас бүрмөсөн салаад хөдөө зэлүүд газар гэр бариад амгалан тайван амьдарч болдоггүй юм байх даа??

Avatar

Зочин 2018-03-29 122.201.22.18

Шалгуулахаасаа өмнө бүрмөсөн харвачихвийдээ….

Avatar

Зочин 2018-03-29 202.21.100.210

Хүмүүсийн дунд ТӨХ- ний дарга байхдаа улсын үйлдвэрийн газраас шинээр баригдаж байсан байрнаас авдаг тухай яриа бол гардаг л байсан. Шалгуулаад үнэн худлыг нотлуулах үүрэг Сугарт үлдсэн

Avatar

Цагдаа 2018-03-29 64.119.20.174

Цагдаа, АТГ, прокурор, шүүх гэх мэт сүртэй сүртэй юм яриад эхлэх юм бол зөвхөн өөрийнхөө хувиа л нэхэж байна гэсэн үг шүү дээ. өөр юу ч биш. зөвхөн жирийн ардад хууль үйлчилнэ. Мөнгөгүй бол хуулиа даг мөнгөтэй бол биднийг захирагтун. гэсэн маш хэрцгий ганцхан хуультай улс билээ Монгол

Avatar

Зочин 2018-03-29 66.181.187.138

BRAVO DEMJIJ BNA

Avatar

Сугараас 2018-03-29 64.119.20.174

Сугараас хувиа нэхсэн байна өөр юу ч биш. Одоо болтол ийм юмыг ойлгохгүй яачихсан үхэр болчихсон ард түмэн вэ?

Avatar

Зөв 2018-03-29 27.123.212.136

Лэмжиж бна.

Avatar