“Хүүгээ түймэрт өргөсөндөө өөрийгөө хэзээ ч уучлахгүй” | News.MN

“Хүүгээ түймэрт өргөсөндөө өөрийгөө хэзээ ч уучлахгүй”

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.28-нд нийтлэгдсэн

“Хүүгээ түймэрт өргөсөндөө өөрийгөө хэзээ ч уучлахгүй”

“Хүүгээ түймэрт өргөсөндөө өөрийгөө хэзээ ч уучлахгүй”

ОХУ-ын Кемерово хотын “Өвлийн интоор” цогцолборт гарсан гал түймрийн үеэр амиа алдсан 64 хүнийг сүүлчийн замд нь үдэх ёслол энэ өдрүүдэд үргэлжилж байна.  Гал түймрийн дохиоллууд ажиллаагүй, гарцууд хаалттай байсан нь олон хүн амиа алдахад нөлөөлснийг шинжээчид тодорхойлж, ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин ч шүүмжлэлтэй байгаагаа илэрхийлжээ. Олон нийтийн амарч, зугаацах газарт ийм олон хүн, тэр дундаа хүүхдүүд олноороо амиа алдсанд харамсан гашуудаж байгаагаа тэрээр хэлжээ.

Өнгөрсөн ням гаригт орон нутгийн цагаар 17 цагт гал түймэр асч эхэлсэн бөгөөд хүүхдийн тоглоомын хэсэгт эхэлж гарсан байх магадлалтай гэжээ. Гарцууд хаалттай байсан нь олон хүмүүсийг багагүй сандрааж, тэр дунд ганцаараа үлдсэн, төөрсөн хүүхдүүд олон байжээ. Хаашаа гарахаа мэдэхээ байсан 11 настай хүү барилгын дөрөвдүгээр давхраас үсэрч амиа алдсан гээд зүрх зүсэм дүр зургуудыг гэрчүүд ярьж байна. Гал түймэрт 8 настай хүүгээ алдсан Дмитрий Пучков “Би одоо юу хэлэх, юу хийх ёстойгоо мэдэхгүй байна. Хүү минь тоглоомын газарт очьё гэж гуйхад нь зөвшөөрөх ёсгүй байж. Бас би тэнд ганцааранг нь орхисон. Хүү минь тоглох гэж очоод шатаад үхчихлээ. Түүнийгээ түймэрт өргөсөндөө өөрийгөө хэзээ ч уучлахгүй” гэж ярьжээ.

ОХУ-д болсон энэхүү үйл явдал маш том сургамж болсныг хэвлэлүүд бичиж байна. Манай нийслэл хотноо хүүхдийн тоглоомын газрууд олон бий.  Эцэг эхчүүд ч ажлаа амжуулахын тулд тоглоомын газарт хүүхдүүдээ даатган орхидог. Тиймээс энэ төрлийн бизнес эрхлэгч байгууллагууд аюулгүй ажиллагааг сайтар хангах шаардлагатайг санууллаа.

Б.ТӨГС

Эх сурвалж: ЗУУНЫ МЭДЭЭ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-28 122.201.26.13

эй Бурхан минь, Ум ма ни бад ми хум

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.9.43.190

Бурхан минь ямар аймшигтай хагацал вэ Ум ма ни бад ме хум

Avatar

зочин 2018-03-28 64.119.26.96

ум ма ни бад ми хум.

Avatar

Зочин 2018-03-28 66.181.189.191

MUNHNAR EEJEE MUNHNAR EEJEE MUNHNAR EEJEE MUNHNAR EEJEE BUMBIIN OROND ZALARAH BOLTUGAI

Avatar

Зочин 2018-03-28

оросын ОБЕГ маш муу ажилласан Мөн хохирогчидийн тоог худлаа хэлж ард түмнээ хуурсан Хохирогчид 200 гарсан байна Бухимдалаа илэрхийлсэн хохирогчидийг Кемерово хотын захирагч нар тавлаж доромжилсон Үүнээс болж иргэд жагссан бна Жагсагчидийг зоригжуулж байсан хөх цамцтай залууг Кемерово хотын орлогч дарга ингэж загнажээ Эмэгнэлт явдал болж байхад өөрийгөө битгий рекламдаж турхираад бай чи нэрээ хэл гэжээ Намайг Игорь Востриков гэдэг Миний эхнэр болон гурав хүүхэд дүү минь тэнд нас барсан гэж амыг таглажээ

Avatar

Battumur 2018-03-28 202.179.26.64

Za khuulhedee kono uzuulekhee baiy da ymar aimar yum be agyy oros oron iim baigaa yum chini manaid bol zugeer l aimshig

Avatar

Зочин 2018-03-28

Путин ард түмнээ бодохгүй, ганцаараа бүхнийг шийдэж гай авчирч бна даа. Дандаа л зэвсгийн хүчээ гайхуулах юм

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.9.41.223

hahaha ygyi ee mon teneg hyn ee

Avatar

Оогий 2018-03-28 112.72.8.2

Орос байна уу, монгол байна уу адилхан л хүн. Хайран сайхан хүүхдүүд, хөөрхий бяцхан үрс. Хачин хачин юм бичээд, амьтан хүн хараагаад байдаг хүмүүс үр хүүхэдгүй болохоороо элэг нь эмтэрдэггүй юм болов уу. Эмгэнэж мэддэггүй хүн бол хүн биш. Өвчтэй солиотой нь мэдэгдэхгүй улс төр мөр ярьж байхаар сургамж авч өөрсдийгөө хичээе. Олон хүнд үйлчилгээ үзүүлдэг байгууллагууд, тэдгээрийг удирдаж, хянаж ажилладаг хүмүүс дор бүрнээ анхаарч аюулаас урьдчилан сэргиилье.

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.229.123.184

Ямар олиг байхав дээ, зайлуул! Хүний үр хүүхэд гэдэг хаана ч, хэнийх ч ялгаагүй!!! Манайх азаар л ийм гай дайраагүй байгаа болохоос биш сайндаа ч биш гэдгийг мартаж болохгүй шүү, эцэг эхчүүд ээ!!!! Олоны газар хүүхдээ хамаагүй авч явах аюултай болж дээ!!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.5.196.58

Доор би Оросын цус хольсон гэсэн э****з%% гэсэн үг бичсэн чинь дарчих юм. Энэ чинь ердийн л үг шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.5.196.58

Миний санахад надад ямар ч Орос ах байхгүй. Орос ахтай их олон хүнд атаархаж байна. Орос ахтай хүмүүс Оросын [Хориотой Үг] байж таарна. Гоё оо

Avatar

Болд 2018-03-28 66.181.178.20

Чи битгий дэмийр

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.179.25.66

манайхан бол үүнээс маш сайн сургамж авах хэрэгтэй дээ Борооны дараахь мөөг шиг баячуудын кинотеатрууд аюулгүйн ажиллагаагаа хангаж чадах болов уу даа

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.179.25.66

Цэрэг дайнаар хөөцөлдөж өөрийгөө хаан мэтээр өргөмжлүүлэх гэж ард түмнээ турхиран ,бусад орнуудыг үл хүнтэтгэн, дипломат ёсыг гажуудуулж , зөвхөн өөрийгөө дахин сонгуульд ялуулахын тулд юу ч хийхээс буцахгүй улайрч байсны гай гарч байна Хаана , ямар ч орон оросыг гадуухаагүй зөвхөн л бусдын нутгийг өөрийнх мэт авсаныг шүүмжилж хэдэн орон дуугарсаныг гадуурхагдсан болж ард түмнээ турхирсан даа Ингэж байхын оронд ард түмэндээ анхаарал тавьсан бол тэртэй тэргүй сонгуульд ялна шүү дээ

Avatar

Болд 2018-03-28 66.181.178.20

Битгий солиор

Avatar

Болд 2018-03-28 66.181.178.20

Шатаж үхмэр

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.9.41.223

kkkk tenegtej ogoh yumaa

Avatar

Ughh 2018-03-28 84.237.55.102

11 nastai huuu alban ysniii medeelleeer nas baraaagui shuuu
Emnelegt biy ni deerdej bgaa. Unah ywtsdaaa ym morgoj ih hemjeeniii bertel awch ys n hugarsan

Avatar

... 2018-03-28 118.143.155.192

Sundai khudaldaanii tuw galiin garts mash muu

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.131.243.162

Энэ эмгэнэлт явдал бол цэвэр путины хариуцах ажил!!! Монгол ялна багийн ориг төвд гаралтай жанхуу та өөрөө өөртөө эмгэнэл зарлаж нэн даруй огцорно уу!!! Учир нь сонгуульд амласан амлалтаа огт биелүүлэхгүйгээр барахгүй хүргэн ах руугаа хэт пялдагдаж, сонгуулийн амлтаасаа ухарч бүр мурих тактик руу орсон байгаа тул өөрийн амласны дагуу сайн дураараа огцрохыг шаардаж байна!!!

Avatar

Зочин 2018-03-28 66.181.164.222

Ум маани бад ми хум.

Avatar

Зочин 2018-03-28

UKHSENIIKH NI OROS AKH NAR WE? ZUWKHUN ZEWSEGEER L ZANIMAALDDAG DURAKUUD SHUU DEE

Avatar

Зочин 2018-03-28 66.181.164.222

Монголчууд бид өөрсдөө залхуу, арчаагүй, дарга нар нь шуналтайдаа л хөгжиж чадахгүй, өмхий, утаа, ядуурал, хог шороо, баасандаа хутгалдаад байгаа байж дандаа энэ 2 хөршөө харааж зүхэх юм даа.

Avatar

Монгол 2018-03-28 202.21.120.147

Оросын дарангуйлагч коммунист засаг төр ард иргэдийнхээ амь нас, эрүүл мэнд, сайн сайхан амьдралын төлөө юу ч хийхгүй, зөвхөн цэрэг дайны хэнээ тусаж зэвсэглэлээр хөөцөлдөж байгаагийн хамаг гай зовлон, лай ланчгийг энгийн хүмүүс л эдэлж зовж шаналж байгаагийн эмгэнэлт жишээнүүдийн нэг нь юм даа.

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.179.2.147

Hoorhii doo muu oros ah duu nar mini. Um sain amgalan boloh boltugai

Avatar