М.Энхболд өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдлөө | News.MN

М.Энхболд өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдлөө

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.28-нд нийтлэгдсэн

М.Энхболд өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдлөө

М.Энхболд өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдлөө

Гуравдугаар сарын 18-нд Говьсүмбэр аймгийн Баянтал суманд болсон “Дүнжингарав-2018” уралдаанаар 13 хүүхэд мориноос унасан, харанхуй шөнөөр уралдсан гэх асуудал олон нийтийн шүүмжлэлийг дагуулсан.

Энэ асуудлаар Монголын морин спорт, уяачдын холбооны Тэргүүлэгчид өчигдөр хуралдаж, хариуцлагын асуудлыг хөнджээ. Энэ үеэр Монголын морин спорт, уяачдын холбооны ерөнхийлөгч М.Энхболд өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдсөн талаараа нүүр номын хуудсаараа жиргэсэн байна.

УИХ-ын дарга, уяачдын холбооны ерөнхийлөгч асан М.Энхболд хэдийгээр уг уралдааныг зохион байгуулахад оролцоогүй ч үүссэн нөхцөл байдалтай уялдуулан хариуцлага хүлээж, Холбооны ерөнхийлөгчийн албан тушаалаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлт гаргасныг Тэргүүлэгчид хүлээн авчээ. Мөн Холбооны ерөнхий нарийн бичгийн дарга П.Сэргэлэн мөн чөлөөлөгдөх хүсэлт гаргасныг ММСУХ-ны ээлжит их хурал хүртэл түр хойшлуулах нь зүйтэй гэж үзсэн байна. ММСУХ-ны ээлжит VII их хурлыг 2018 оны тавдугаар сард хуралдуулахаар тогтсон байна.

“Дүнжингарав-2018” хаврын уралдааны үеэр УИХ-ын дарга М.Энхболд Турк улсад албан ёсны ажлын айлчлал хийж байсан юм.

 Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

104 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол 2018-03-28 203.91.115.44

зангарагтай ч гэх шиг. Үгээ олж мөөр. Энхболдын гай хотын дарга байхдаа газрын наймааг цэцэглүүлж хот төлөвлөлтийг жорхуу болгосон. Уяачдыг хуульгүй, хэдэн танхай зоргоороо нөхдүүд болгосон. Засгийн газрын тогтоол шийдвэрийг уландаа гишгэсэн спортын холбоо Уяаөачдын холбооных. Зангарагтай хүний ажил мөнүү. Хуцлаа л байна.

Avatar

зочин 2018-03-28 103.57.94.42

энэ албанаасаа чөлөөлөгдчвөл тэнд унаж бэртсэн хүүхдүүд эдгэчих юмуу амь нас нь эрсэдсэн хүүхэд босоод ирэх юмуу тийм л юм бол ажилха хийж чадахгүй байгаа улсийн их хуралаа тараагаад энэ ажилаасаа ч өөрмйн хүсэлтээр чөлөөлөгдөөч ингэж чадвал хариуцлагаас мултарчих эсэхээ харин сайн бодооройдоо

Avatar

Зочин 2018-03-28 59.153.114.166

яаая том албан тушаалаас татгалзаж байгаа юм байна даа. чөлөөлөгдөөд морин түрүүлэхээ болих байхдаа хөөрхий

Avatar

зочин 2018-03-28 182.160.35.134

Хариуцлагаа хүлээгээд огцрч байгаа юуу, эсвэл бултаж байгаа юсм уу

Avatar

Монгол 2018-03-28 64.119.22.156

Монгол улсын иргэнээс татгалз. Ер нь тэгээд галактикаас [Хориотой Үг].

Avatar

Зочин 2018-03-28 66.181.189.191

MUNHNARAN EEJEE

Avatar

Зочин 2018-03-28 49.0.219.178

60 тэрбум болон сая ил болсон хөрөнгөө эх үүсвэртэйн задаргаа хийн тайлбарлаж , төрөөс зайлаа. Энхийн цагаан хуурамч нэрийг чинь, гэмгүй царайлсан дүрийг чинь , олон Сандуй нарыг төрүүлсэн нүгэлыг чинь сонсохоос, харахаас , бодохоос бөөлжис хүрж бна. Нүгэлээ наминчилаад, хулгай хийсэн мөнгөө аваад , хужааруугаа бултсан нь дээрдээ. Ард түмэн дүнгээ тавиад, таалагддаггүй 01 хүнээр чамайг тавилаа ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.229.122.189

jinhene hutsaj bgan shu, oor idej uusan zvil, ajliin hariutslaga aldsan dere ingej ajlaa ogoochee, ulstoroos zailaach.

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.179.27.117

Морин уралдаан үхсэн баасаараа ИХ өв соёл байдаг юм. Хэдэн адсага давхиал биз Тийм юм бол баячууд өөрсдөө морио унаж уралдах хэрэгтэй Тэгвэл жинхэнэ наадам шоу болно ха ха ха Тэд нар мориноосоо унаад дахиж босч ирэхгүй

Avatar

Munh 2018-03-28 202.9.43.116

Их хурлын даргаасаа бас сайн дураараа огцрох хэрэгтэйдээ

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.21.106.111

морьдоо өөрсдөө уяж уралддаг уяачдын холбоо байгуулъя,,,

Avatar

b 2018-03-28 27.123.214.110

uyachidaa uhaantai baij vzeerei hvvhedvvdiig zowoohgui shvv erh medeltenguud bitgii neg teneg shiidwer gargaad baigaarai chadahgui bol zaigaa tawij ugch sur

Avatar

бундан зүрх 2018-03-28 66.181.161.2

энэ уралдааныг зохион байгуулсан л бол хариуцлага үүрүүлээчээ эд хариуцлагаа үүрэхгүй гээд суудалаасаа буугаад бна ш дээ энэ олон бэртэл гэмтэл авсан хүүхдүүдыг тэгээд яа гээд бгаа.юм бэ бараг л үх гэж бгаа юм уу наад энхболдоор хариуцлага аа үүрүүлээчээ

Avatar

Зочин 2018-03-28 182.160.3.104

Хурдан морины уралдаан уг нь харц ардын наадам байсан.Авилгач олигархууд хошуурах болсноор утга учраа алдаж том мөнгөний өрсөлдөөний талбар болж хувирсан.Сүүлдээ морио түрүүлэхийн тулд допинг хэрэглэж галзуурсан морьдын уралдаан болж хувирсан юм гэсэн.Энхболд монголын олон юмыг бузарлаж хаялаа ийм болгосон хойноо жүжиг тавиад яахав үнэхээр хариуцлагаа ухамсарлаж байгаа бол их хурлын даргаасаа болиод зайгаа тавиад өг,чиний хийсэн олон нүгэл чинь өчүүхэн ч гэсэн нимгэрнэ.

Avatar

зочин 2018-03-28 182.160.33.12

одоо цагийн хамгийн зангарагатай улс төрч М Энхболд дарга гарцаагүй мөн өөр хэн байна вэ нэрлээч ММСУХ д их зүйл хийж энэ их өв соёлоо хөгжүүлэхэд жинтэй түүхэнд үлдэх ажил хийсэн хүн монголын уяачдад түшиг тулгуур болж тэдний төлөө үзэгдэхүйц ажил хийсэнд уяачид бид хүндэтгэлтэй талархаж байдаг юм

Avatar

Зочин 2018-03-28 49.0.218.111

"Даргаа та аядуу зөөлөн хүн тээн…?” – ХА,ХА,ХА!

Avatar

Зочин 2018-03-28 49.0.219.178

Чи бас нэг Сандуй юу

Avatar

Монгол 2018-03-28 64.119.22.156

Бөгсийг нь үнс ээ.

Avatar

Иргэн 2018-03-28 103.57.95.147

Жүжиглэх юмаа мөн олов оо…нэгмөсөн УИХын даргаасаа огцорчихоорой

Avatar

Зочин 2018-03-28 27.123.212.140

Joomnii uraldaanii holboo baiguulj dargaar n ochij baigaa gesen. Erunhii nariin bichig n tsandeleg gesen

Avatar

zochin 2018-03-28 103.229.120.249

Sergelen bolon terguulegchid ogtsroh ni zuid niitsene,Mongol morin uraldaaniig jinhene utgaar ni awch yawah humuus udirdah heregtei,Morinii nuruun deer mordoj uzeegui olon hun ene holboogoor yanz buriin tsolond hurlee.Jinhene malchin uyach hed baidag bol.Zarim hund ichih nuur alga daa.Tamhia nersen taliin mongol uyachid mandtugai…Ai daa minii ard tumen hawtgaig temee boltol hulan tahiig aduu boltol garshuulan gershuulen nutagshuulsan 6000 jiliin tuuhtei baatarlag malchid…Mongol ulamjlal ahui soeliig hench oorchloh esgui.Uyachdiin ene olon utgagui tsol owog deedesd maani baisangui…Mongol uyachdiig tod,manlai,aldart bolgoj hoorogdson ene tsolnuud hend ashigtai baiw.

Avatar

uu za za 2018-03-28 202.21.102.178

asuudal garanguut hayachihaad yavchihdag yasan uudgui gar ve er ni iim gar yum bn l daa usnaas huurai garah geed zutgedeg

Avatar

Зочин 2018-03-28 182.160.33.21

гийгүүлж дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.11.192.138

ashaan biz…. odoo Ih huraliin dargiin ajilaa ogchvvl bolloo daa . ard tvmenii huvid

Avatar

Зочин 2018-03-28 27.123.214.115

монгол наадмыг [Хориотой Үг] наадам болгож сумандаа хүртэл үрээгээ уралдуулах боломжгүй болгосон ашгүй зайлж

Avatar

Zochin 2018-03-28 49.0.152.66

Ter ni deer de gangan hund garhi nemer gegcheer .yum l baival oortoi naah gej ene ch er ni neg torliin ovchin baihoo

Avatar

Хархнууд хаанаас зугатдаг билээ 2018-03-28 202.72.245.220

ЧИНИЙ ТЭР БАЙГУУЛАГЫН ТОЛГОЙЛОГЧ БАЙХ ЭСЭХ МАНЬД ҮНЭНДЭЭ СОНИРХОЛГҮЙ БНА ХАРИН ТЭНД БАЙХДАА ХИЙСЭН МУУ ҮЙЛДЭЭ БҮР ГЭМТ ХЭРЭГ Ч БАЙЖ МАГАДГҮЙ ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХИЙН ОРОНД ЗУГАТААЖБАЙГАА ЧИНЬ УЛАМ ЗЭВҮҮ ХҮРГЭЖ БАЙНА ШҮҮ, ОДОО ТЭГВЭЛ УИХЫН АЖИЛ АА ӨГЧИХ ТЭГВЭЛ ҮНЭХЭЭР ГЭМШИЖ БАЙЖ МАГАДГҮЙ ГЭЖ БОДЬЁ

Avatar

hilen 2018-03-28 43.228.130.169

tegeed ter huudee hotlood awhuultsan zurag ni hezeenii zurag bsan yum hajuud ni uyach huuhed ni uruu tsarialtsan alhaj yawsan zurag fb eer yawaad bsiishd

Avatar

зочин 2018-03-28 202.9.40.5

жинхэнэ алны улаан үс гэж энэ дээ [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] бас тагнуул монголыг санаатай бузарлаж яваа гар даа

Avatar

Zochin 2018-03-28 27.123.214.103

Hariutslaga yyreh bolohleer ajilaa ogchihood boloo yu?? Arai 2

Avatar

Зочин 2018-03-28 182.160.36.144

их хурлын даргаас чөлөөлөгдөөч. нээх сүртэй юмнаас өөрийн хүсэлтээр ч чөлөөлөгдлөө ч гэх шиг . газрын наймаачдын холбооны дарга хэвээрээ биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.5.195.136

Энхболд гуай уг нь УИХ-ын даргын ажлаа "ухамсраараа" өгөөд Морин уяачдын холбоондоо байсан нь түүнд өлзийнтэй байлаа даа. Дараагийн алхам нь торны цаана биш үү…

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.131.236.170

Мөнгө угаах нь багасах болов уу?

Avatar

Зочин 2018-03-28 122.201.24.219

Гамингийн үлдэгдэл одоо УИХ-ын даргын ажлаа өгч, Монгол дахь муу муухай бүхнийг өмгөөлж хамгаалдаг ажлаа зогсоох хэрэгтэй…

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.9.90.51

Одоо УИХ даргын ажлыг сайн хийх хэрэгтэй !!!

Avatar

Зочин 2018-03-28 180.149.78.99

Сайн хулгааа хий гэж байгаа юмуу

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.9.90.51

Дагавар холбоод ер нь хэрэггүй. Энхболд холбоогоо өгчлөө. Одоо БАТЛАГА жудогоо өг !!!!

Avatar

Зочин 2018-03-28 180.149.78.99

Мөн харицуулаваа [Хориотой Үг] Мийёгийн долоогч

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.9.90.51

Энхболд 2017 оны сонгуульд МАН-ын ялагдалд хариуцлага хүлээж намын даргаа өгч байсан. Одоо энэ ажлаа бас өгчихлөө. Хариуцлагатай л нөхөр байна.

Avatar

Зочин 2018-03-28 180.149.78.99

Одоо УИХ даргаа өгөөд шалгуулчихвал тэгэж бодоцгооёдоо

Avatar

зочин 2018-03-28 66.181.166.196

уг нь энэ холбоогоо тараасан бол зөв байсан юм

Avatar

Энхболд 2018-03-28 202.5.196.171

Ингээд л боллоо. Одоо та нар дуугүй байцгаа. Бөхийн холбооны Нямка бид 2 далдаас холбоогоо удирдана.

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.9.90.51

Дунд доод шатны дарга нар нь одоо хариуцлагаа хүлээгээд явах хэрэгтэй… Одоо соёолон гараарай гэж хэлсэн хүнээс эхлээд…

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.9.90.53

Гэхдээ ганцаараа хариуцлага хүлээх ёсгүй, бусад удирдлагын баг нь ч хариуцлага хүлээх ёстой. Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн үеэр өөрөө санаачилгаараа намын даргаа өгсөн ч ялагдалд хүргэсэн сонгуулийн штабын удирдлага зүгээр л үлдсэн, улиран сонгогдсон. Энэ шударга гэж үү? Өөрөө хариуцлага хүлээх ёс зүйгүй тэр хүмүүст харин хариуцлага тооцох л хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-28 124.158.79.169

ИХ ХУРЛЫН ДАРГЫН АЖЛАА САЙН ДУРААРАА ӨГЧИХЛӨӨ ,ОВОО ЗӨВ ЖИШИГ ТОГТООЧИХВУУ ГЭЖ ОЙЛГОСОН ЧИНЬ МОРИОЛ ӨГЖЭЭ !!!

Avatar

НОЁН НУРУУ 2018-03-28 103.26.195.220

Төрийн ноён нуруу шүү. Амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2018-03-28 180.149.78.99

Төрийн хулгаачдын нуруу мөөн мөөн

Avatar

Зочин 2018-03-28 122.201.24.31

Busdiin tuluu arga hemjee avahgui uuruu bultana gedeg uudgui l hunii shinj.

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.10.22.171

М.Энхболд одоо УИХ-ын даргаа егех хэрэгтэй.

Avatar

ЧИ ШҮҮ 2018-03-28 103.240.241.32

60Н ТЭРБУМ ГЭЖ АН-С ШУРГУУЛСАН ТИГНУУЛЫН ӨӨРӨӨ ЯРИАД ӨӨРӨӨ БИЧЭЭД ТАРААСАН БИЧЛЭГ Ш ТЭЭ ХЭН ХЭНД ХЭЗЭЭ ХЭДИЙГ ӨГӨӨД ЯМАР ДАРГА БОЛСОН ГЭХ 1Ч БАРИМТ БАЙХГҮЙ БОЛООДТҮТГЭЛЗСЭН ХЭРЭГ-Г САНААТАЙГААР ТАРААЖ ТҮГЭЭХ БҮЛЭГ Л БИЧЭЭД БГА

Avatar

Ард 2018-03-28 203.91.115.37

Жижиг албан тушаалаа өгчихөөр л нэг хариуцлага тооцуулсан юм шиг загнах юмаа

Avatar

Z 2018-03-28 103.57.92.17

UIH in gishuuneesee tatgalzdag boloosoi.60 terbum ene ter geed ogtdroh hangalttai nuhtsul burdden dee

Avatar

Зочин 2018-03-28 66.181.190.242

bukh albaa huleelgej ug

Avatar

М.Энхболд УИХ-ыг сайн удирдаж байгаа. 2018-03-28 59.153.113.134

Манайхны зарим нь намчирхаж, бие биеэ ул үндэс муутай үзэн ядаж тамын тогооны үлгэрээр 28 жил явлаа даа. Дутагдалгүй, алдаагүй хүн гэж байхгүй. Энхболдод ч алдаа бий. Гэхдээ Энхболд гүндүүгүй, ноён нуруу сайтай, аливаад туйлшраад байдаггүй, ажлын туршлагатай улс төрч шүү. УИХ-ыг сайн удирдаж байгаа гэж боддог. Гэм бурууг зөвхөн шүүх тогтоох нь АРДЧИЛАЛ гээ биз дээ. Хэн ч, чамайг ч хэн нэгэн [Хориотой Үг], а******н гэж хэлж чадна. Гэхдээ тэр бүр үнэн байхгүй.

Avatar

Зочин 2018-03-28 77.111.246.9

“Та аядуу зөөлөн хүн…” – гэж зусарддаг нөгөө олон х о ш н о г о_д о л о о г ч д ы н_нэг мөн уу?

Avatar

Зочин 2018-03-28 180.149.78.99

Тэр шүүх нь гарт нь байгаа болохоор одоохондоо шүүхээр орохгүйл байхдаа, гэхдээ хэрэг хуучирдаггүй юм шү, дээр нь бас тэнгэр гэж бас байгаа л байх.

Avatar

erka 2018-03-28 202.70.33.242

Юу гэсэн үг вэ. Чөлөөлөгдөөд болоо гэж үү хариуцлагаа үүрч шүүхэд очих ёстой

Avatar

Зочин 2018-03-28 27.123.214.107

Үнэхээр ажлаа өгчээ гэж болсон чинь шоу байсан юм уу?

Avatar

Mongol 2018-03-28 66.181.161.24

Asuudal vseed ireheer aytaihan multarch bh shiw de ih hurliin dargasa hvrtel buuchih l da tiim mundag ym bol udahgvi chamtai mongolchuud hariustalaga toostno!!!!!!!

Avatar

zochin 2018-03-28 202.179.25.192

enenii chuu n bas l aav chigee bayan yaach ?!, jenco yaagaad ,!? chol temdeg ogoj chagnasan um bolov oo??,

Avatar

Зочин 2018-03-28 27.123.214.107

Өө, өөрийн хүссэлтээр чөлөөлөгдлөө ч гэх шиг юун ч сүржин юм. Шоу байсан юм уу. Үнэхээр өөрийн хүсэлтээр ажлаа өгч байгаа юм бол уу гэж бодлоо шүү.

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.9.90.51

tegeed henii huselteer ogch bgaa yum shig bna oontogch mine

Avatar

ИРГЭН 2018-03-28 103.9.90.98

АВИЛГА, ГАЗРЫН НАЙМАА, 60ТЭРБУМ, ХУРДАН МОРЬНЫ ЦЭНГЭЛ БҮГД НИЙЛЭЭД ТАМ

Avatar

Би 2018-03-28 59.153.113.188

УРДЧИЛЖ БААХАН ҮҮРЭГДЭЭДЛ ЯВДАГ ШТЭЭ. ТЭНЭГ ГЭЖ БОДОО ЮУ!!!

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.21.106.164

Их хурлын даргаас бас чөлөөлөгдвөл сайнсан, муу хулгаайч кккк

Avatar

Зочин 2018-03-28 182.160.4.180

Одоо УИХ-ын даргын ажлаа өгчвөл ч болох гээд байна даа

Avatar

ү 2018-03-28 66.181.185.173

Одоо УИХ-ын даргаас өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдөх хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-28 119.40.99.2

Энхболд гуайн хүү оролцсон гэсэн байхаа.????

Avatar

Зочин 2018-03-28 119.40.99.2

Өмнөх уралдаан, хүүхдийн осол яах вэ??????

Avatar

Зочин 2018-03-28 27.123.212.132

60- ТЭРБУМ , МОРЬ ХОЁРООС МИЕЭГИЙН НЭР ХҮНД НАВС УНАЖЭЭ !!!

Avatar

uher 2018-03-28 49.0.141.66

surtei sh dee zarlaj marlaal uher ork …

Avatar

Зочин 2018-03-28

Хариууцлага тооцох болхоор энэ М.Энхболд "Дүнжингарав-2018” уралдааны үеээр би монголд байгаагүй, огт мэдээгүй гэж ичихгүй худал яарьсан. Баталгаатай Монголд байсан! Ийм өөдгүй хар арьсаа хамгаалсан өчүүхэн амьтан шүү дээ. Яг л_И Л Ж И Г_Х У Ж А А_мөн дөө!

Avatar

njuty 2018-03-28 64.119.22.118

Зөв сайн байна,бусад ажилаа өгчихвөл бүр сайн хэрэг

Avatar

Зочин 2018-03-28 27.123.214.109

Их хурлын даргын ажлаас чөлөөлөгдөх үндэслэл байгаа юмуу байхгүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-28 66.181.160.69

Ажлаа өгөөд л болчихдог юм бол хэрэг хийгээд л ажлаа өгөөд өгөөд л яваад баймаар юм байна.

Avatar

Зочин 2018-03-28 27.123.214.109

Ашигтай болохоор байж байдаг ашиггүй болохоор өөрийн хүсэлтээр бултдаг ямар сонин юм бэ? Удирдлагууд ийм муу загвар үзүүлж байхад ард түмэнтэй юу ярих бэ? ойлгохгүй л байна шүү

Avatar

Зочин 2018-03-28 23.242.16.30

Засгийн газрын шийдвэрийг зөрчин уралдаан зохион байгуулахыг Уяачдын Холбооны дарга М.Энхболд өгчээ. Засгийн газрын шмйдвэрийг зөрчсөнөө хүлээж ТББ-ын албаасаа огцрох нь хангалтгүй. Иргэн бүр хуулийн өмнө эрх тэгш юм бол төрийн албаасаа ч огцрох нь зүйд нийцнэ

Avatar

Зочин 2018-03-28 103.9.90.51

urdah ajilaa sain hiildee… hudlaa social uhaj hov heruul bazaj naad uiliin ur chine chamd bas ur udamd chine ergeed irne shdee demii yumand tsag garzdaj bh yum

Avatar

Zochin 2018-03-28 49.0.218.50

Ajlaa ogood l boloo yu ene chini hariutslaga bish

Avatar

зочин 2018-03-28 182.160.33.12

монголд одоохондоо М Энхболд дарга шиг зангарагатай улс төрч харамсалтай тнь алгадаа энэ хүн ММСУХ нй ерөнхийлөгчөөр сонгогдоодолон сайхан үйлсийг бүтээсэндээ монголын уяачдад их буян үйлдснийг уяачид бид мартах учиргүй

Avatar

Mongol 2018-03-28 66.181.161.24

Baga daldagna mongold gai bolsoniig ni medeh bh mongol hvn bvr b*** doloogch mini

Avatar

Зочин 2018-03-28 108.208.122.34

Наранхүү гэж шуналын тулам болсон ёстой нэг бүдүүлэг луйварчин байнаа Ядарсан хөдөөний ард түмнийг луйвардаж олсон мөнгөөрөө хахуульдаж хууль гаргах нэрээр их хуралд орчхоод хувийн ашгаа нэн тэргүүнд тавьж шуналаа гүйцэлдүүлэхээр нүгэл хийж явааг түмэн мэднэ дээ Эгч нь гэж ичиж үхмээр хоцрогдсон боловсролгүй нөхөр Ийм юмнууд хоер намын нэрээр их хуралд суучихсан Яаж монгол төр дээшлэх билээ дээ Төр цөвтүүлсэн бузар юмнууд арилж байж цэвэршинэ

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.131.236.170

УИХ-ын гишүүний ёс зүй гэж байдаг бол М. Энхболд УИХ-ын даргын суудлаа өгөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.131.236.170

М. Энхболд Улаанбаатар хотын төлөвлөлт, замбраагүй байдал, газрын наймаа, 60 тэрбумын хэрэг гээд тоочиж гарах нь дээ. УИХ-ын дарга ММСУХ-ны дарга хийж байсан гэхээр яагаап ч санаанд орохгүй ёс зүй байна. Монгол хүний дээдэлдэг шүтээн мориор далим хийж, хээл хахууль хөгждөг байжээ. УИХ-ын гишүүн Наранхүүгийн даналзаад байдаг энэ хүнтэй холбоотой ажгуу.

Avatar

Зочин 2018-03-28 59.153.115.10

Хүрэлсүхчүүд, Дүлзэнгүүд баярлах болоогүй ээ

Avatar

Зочин 2018-03-28

УИХ-ын даргаа өгөө. Ичих, зовох булчирхай байдаг бол энэ ажлаа л өг. Ямар нүүрээрээ УИХ-ын даргын ажил хийх гээд байгаа хүн бэ.

Avatar

Зочин 2018-03-28 27.123.212.132

Эхлээд хөрөнгий нь авцгаа дараа нь нагац нарлуу нь ажлтй аваад эрээнд аваачаад өг эх орнчдоо

Avatar

иргэн 2018-03-28 103.229.123.184

Энэ нөхөр УИХ-ын даргаас чөлөөлөгдөх ёстой!

Avatar

Уяач 2018-03-28 27.123.212.132

Зөв морь моодноос гархана хэргийн эзэн энэ хүн хөдөөний иангаруудийн ажил мөнгийг мөнч үрлээдээ танйи хийсэн нүгэл 80 жил дуусахгүй шүү

Avatar

РАВДАН 2018-03-28 66.181.160.39

БАГАДЖИЙНЭЭ! УИХ-Н ДАХГААС ӨӨРИЙН ХҮСЭЛТЭЭР ЧӨЛӨӨЛӨГД ЗАА!

Avatar

Иргэн 2018-03-28

Одоо Их Хурлын даргаасаа өөрөө сайн дураараа огцорох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.70.42.194

UIH iin dargaa bas ugchihuud amar taivan amidaraach… ugui bol ard tumen huvisgal hiiheer tolgoigoo uguh hereg garah baih shuu

Avatar

зөв 2018-03-28 122.201.24.192

Одоо өөрийн с аналаар УИХ ын даргын суудлаа өгөх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.21.117.194

УИХ-ын даргаа өгчлөө гэж баярласан чинь. кккккккккккккк

Avatar

zochin 2018-03-28 202.21.96.93

e****z ni unen yum bol erunhii saida ugmuuru,
hudal bol teriigee batlaache, ex erunhii said baymbasuren hudal heleed bna u,

Avatar

зочин 2018-03-28 202.179.26.45

ЕСайд Хүрэлсүхийг хэлээд байна уу. Их л андуурч байна даа. Тэнэг минь.

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.179.25.222

Ерөнхий сайд юмуу энэ хүн

Avatar

Зочин 2018-03-28 24.1.248.86

Ийм цус ойртсон тэнэгүүд их бий болж байнаа?!

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.179.2.147

za tenegteerei. zavhruulj zavhruulj hayachihaad genet hariutslaga ene ter ch geh shig. ugaasaa hariutslagaas zugtaaj bgaa yum bishuu muu amisgaa. harahaar l urd zugiin n****

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.21.100.210

Hkree

Хожуу ухаарал байнга л М.Энхболд алдаж тооцох юм даа. 2016 оны сонгуульд ерөнхий сайдаар Ж.Эрдэнэбатыг суга татан гаргасан нь 2017 оны ерөнхийлөгчийн сонгуульд унах нэг үндэслэл болсон. Сонгууль болохоос сарын өмнө татвар нэмдэг юу ярих вэ дээ. Ийм хүнийг ерөнхий сайдаар томилсон алдаа чинь ерөнхийлөгчийн сонгуульд өөрийгөө МАН-г эх орноо ард түмнээ давхар ялагдуулсан. Төмөр замын хэргээр Баянгол зочид буудлын өмнө цагдаа хүчний байгуулгад баривчлагдаж шалгуулах гээд зугатаж байсан хүнийг хэн ерөнхийлөгч болгосон энэ хүн бол М.Энхболд Ж.Эрдэнэбат Б.Чойжилсүрэн 3 шүү дээ

Avatar

АРД 2018-03-28 202.131.243.162

Зөв байна, болж байна!!! Одоо харин Монгол ялна багийн жанхуу та сонгуульд амласан амлалтаа огт биелүүлэхгүйгээр барахгүй бүр мурих тактик руу орсон байгаа тул өөрийн амласны дагуу сайн дураараа огцорно уу!!!

Avatar

зочин 2018-03-28 202.179.26.45

БХБ Яамны дэд сайд гэж сагсуу хар юм огцороочээ.

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.21.98.138

kkk. ih hurliin dargaasaa yum bolov uu gesen chin…..

Avatar

Зөв зөв 2018-03-28 202.179.26.26

Зөв зөв. Одоо УИХ даргаа өгөх л үлдсэн үү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж