Оросын иргэншил авах процедурыг хялбаршуулна | News.MN

Оросын иргэншил авах процедурыг хялбаршуулна

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.28-нд нийтлэгдсэн

Оросын иргэншил авах процедурыг хялбаршуулна

Оросын иргэншил авах процедурыг хялбаршуулна

Гадаадын иргэд ОХУ-ын иргэншлийн статусыг авах процедурыг хэмээн ОХУ-ын Дотоод хэргийн яамны нэгдүгээр орлогч дарга Александр Горовой хэллээ.

Яамны зүгээс ОХУ-ын иргэншил хүсч байгаа болон ОХУ-д ирж байгаа гадаадын иргэдэд аль болох таатай байх боломжийг бүрдүүлэхийн төлөө ажиллаж байгааг тэрбээр онцолжээ.

“Манай улсад гадаад улсын оюуны чадамж бүхий нарийн мэргэжлийн мэргэжилтэн, оюутнууд ирж ажиллаж, суралцан улмаар Оросын иргэншил хүсэхийг хоёр гараа өргөн дэмжиж байна” гэж Александр Горовой хэллээ.

Үүний тулд Хөдөлмөрийн яам болон гадаад иргэдийн асуудлыг хариуцсан холбогдох байгууллагуудтай хамтран ажиллаж байгаа ажээ.

Эх сурвалж: РИА НОВОСТИ

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-28 92.124.205.86

иргэншил авахад ямар материал бүрдүүлэх вэ?

Avatar

з 2018-03-28 66.181.160.47

Оросууд өөрсдөө мөнгөө аваад болзошгүй дайнаас зугатааж байхад тэнд хэн очих юм бол

Avatar

з-д 2018-03-28 145.53.68.69

Юм болгон заавал мөнгөний асуудал биш. Чам шиг ядуугийн проблемтэй хүн л тэгж боддог байх. Мөнгөнөөс өөр зүйл бас хүний амьдралд чухал. Оросын иргэн болох хүсэлтэй хүн маш их байдаг. Мэргэжил мэдлэгтэй хүмүүсийн дунд ч олон байдаг. Өөрийнхөөрөө бүү мунхаглан бод хөө.

Avatar

Орк сэтгүүлчид ! 2018-03-28 202.180.216.19

Процедур – ЭНЭ МОНГОЛ ҮГ ҮҮ ???

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.21.106.156

мал минь компьютер гэдэг шиг л үг. Орк малаа эхлээд компьютерээ орчуулчих.

Avatar

Зочин 2018-03-28

орост хэн очихийн Миний танил шашны шугамаар орост библи тараагаад явж бна Загас идсээр байгаад таргалсан бна лээ

Avatar

Зочин 2018-03-28 202.131.245.243

МҮҮНий мaaнaг уу, чи?

Avatar

зочин 2018-03-28 64.119.21.74

Наад шавьж чинь ядахдаа хил гарч үзсэн юм болов уу?

Avatar

adasd 2018-03-28 174.116.119.228

mal l orosiin irgen boloh gej yavah baihdaa haha

Avatar