АТГ-ын дарга хэн болох вэ? | News.MN

АТГ-ын дарга хэн болох вэ?

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.27-нд нийтлэгдсэн

АТГ-ын дарга хэн болох вэ?

АТГ-ын дарга хэн болох вэ?

АТГ-ын дарга Х.Энхжаргалыг ажлаас нь авч хаях сонирхол Ерөнхийлөгчид багагүй байгаа. Учир нь ОНЗ-ийн дарга Г.Баасан удаа дараа хэвлэлийн бага хурал хийж, Х.Энхжаргалыг ажилдаа хариуцлагагүй хандаж байгааг шүүмжилж, ажлаас нь халахыг шаарддаг. Түүнийг солих тухай яриа үе, үе сонсогддог ч Ерөнхийлөгч одоогоор ямар нэгэн хүнийг нэр зааж хэлээгүй байна. Гэхдээ Х.Энхжаргалыг албан тушаалаас нь авч хаях хүсэл Ерөнхийлөгчид байгаа ч гол нь хэнийг тус  газрын даргаар томилох вэ гэдэг дээрээ гацчихаад байгаа гэх. Ерөнхийлөгчийн халаасанд одоогоор хоёр кандитатын нэр  байгаа бололтой. Нэг нь АН-ын үед ЦЕГ-ын даргаар ажиллаж байсан Б.Билэгт. Түүнийг салбарын сайд дээрээ гүйцэтгэх ажиллагаа явуулсан гэх дуулиан тухайн үед дэгдэж байсан билээ. Харин нөгөө нь Хуульзүйн сайд асан Д.Дорлигжав. Хоёр сая ам.долларын дуулианд бас нэр холбогдож байсан. Аль, аль нь Ерөнхийлөгч Х.Баттулгатай ойр дотно. Хоёулаа МоАХ-ынх. Тэднийг өөр, өөр хүмүүс санал болгож байгаа учраас Ерөнхийлөгч хэн нэгний нэрийг нь хэлж, ойрын хүрээллийнхэнтэйгээ муудалцахаас болгоомжлоод байгаа бололтой. Мэдээж, Х.Энхжаргал өөрийн хүсэлтээр өргөдлөө өгөхгүй бол түүний орны хүнийг томилох боломжгүй.

УИХ-ын Дэгийн тухай хууль, мөн Авлигын эсрэг хуульд зааснаар Монгол Улсын Ерөнхийлөгч өөрийн бүрэн эрхийн хүрээнд АТГ-ын даргад нэр дэвшигчийн нэрийг УИХ-д өргөн мэдүүлсэн бол долоо хоногт багтаан хэлэлцэхээр заасан байдаг.

Гэхдээ энэ хуульд АТГ-ын даргыг зургаан жилийн хугацаатай томилно гэсэн заалт бий. Түүнчлэн уг хуулийн 22 дугаар зүйлийн 1.1-д Авлигатай тэмцэх газрын дарга, дэд даргыг өөрөө хүсэлт гаргасан бол чөлөөлж болно гэсэн заалттай. Мөн биеийн эрүүл мэндийн байдлаас үүрэгт ажлаа гүйцэтгэх боломжгүй болсон, бүрэн эрхийн хугацаа дуусгавар болсон тохиолдолд АТГ-ын даргыг чөлөөлөхөөр заажээ.

Х.Энхжаргалыг 2016 оны долдугаар сарын 6-нд УИХ-аас АТГ-ын даргаар томилсон. Тиймээс хуулийн дагуу түүний бүрэн эрхийн хугацаа 2022 онд дуусах ёстой юм.

 Б.БАТ

111 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.131.231.50

Энхжаргалыг яаралтай солих хэрэгтэй. Харин дээрх 2 нөхөрөөс АТГ ийн дарга болговол Х.Баттулга туйлын муу сонголт хийсэн ерөнхийлөгч болно. Одоо өөр сонгох хүнгүй юм шиг хэдхэн тойрон эргэлддэг нөхдөөс ухрах цаг болсон. Ерөнхийлөгч тэнэг хүн биш арай ийм сонголт хийхгүй байх

Avatar

иргэн 2018-03-27 202.9.43.160

Энэ хоёр хүнээс сайн ахиц өөрчлалт, шудрага дайчин ажиллагааг хүлээхүү. Хэн нэгний далд өшөө авалтын гар хөл болсон газар л битгий болоосой. Бас хэн нэг том албан тушаалтны хулай луйврыг хаах үүрэг битгий хүлээгээсэй гэж олон нийт харж байгаа даа.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.99.42

ТЭМҮҮЖИНГ ТАВЬЧИХЛДАА ПЛС

Avatar

Цаг үе 2018-03-27 183.81.171.2

60 тэрбумыг илрүүлнэ, хариуцлага тооцно гэвэл Д.Дорлгигжав нь дээр. Учир нь шалтгаан бий. 2008 оны 7-р сарын 1-ны дараагаар МАН-ы хуралын үеэр Дорлиг, С.Баяр 2 айхтар муудалцсан сураг байдаг. Тухайн үед Д.Дорлигжав С.Баярт хандан "би чамтай энд биш яллагдагчийн суудал дээр суулгаж байгаад байцаалт авч чамтай уулзах болно" хэмээн хэлсэн байдаг. Оюу толгой Рио Тинто, 60 тэрбум зэрэг бүлэглэлүүдийн эсрэг Ерөнхийлөгчийн даалгавраар Д.Дорлигжав илүү ажиллах болов уу

Avatar

Зочин 2018-03-27 31.173.87.87

ENE ZURGAN DEER BAIGAA 3 BISH SHUU.BILEGT BOL BUR BISH.

Avatar

MONGOL 2018-03-27 31.173.87.87

EE b** UZEGD BILEGT BISH SHUU.

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.9.90.130

ДОРЛИГЖАВ ОДОО БОЛНО ОО,,, БҮХ НӨӨЦ ЧИНЬ ДУУССАН, САЙХАН АМАР,,,
САЙХАН ЗАЛУУ ЭРЧ ХҮЧТЭЙ ХҮН ГАРГАХ ЦАГ БОЛСОН ШҮҮ, ЗАЛУУЧУУД АА ДЭМЖМЭЭР БАЙНА, АМЖИЛТ

Avatar

Зочин 2018-03-27 150.129.141.111

uyangiig songo ter l hiij chadna

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.98.138

baasan esvel magnai

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.10.23.89

АТГийн-даргаар-Эрх-зүүч-өмгөөлч-Хуулийн-цоорой-нэвтрүүлэгийн-эзэн-Эрдэнбэлэгийг-томилох
хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-27 122.201.24.219

Дорлигжав, Билэгт нар хэрэггүй, хоцрогдсон, өөрсдөө асуудалтай улсууд. З.Энхболд, Баасан хоёрын нэг болвол энэ нийгмийг ч харин нэг цэмциийтэл цэвэрлээд өгнө дөө. З.Энхболд улс төрд орж, Эрдэнэтийн асуудалтай холбоотойгоор аавыгаа хүртэл алдсан хүн шүү дээ…

Avatar

иргэд 2018-03-27 64.119.22.118

Одолоны хэд нь зайлаж байвал хэн ч яахав

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.229.122.219

ATG ovoo hudluud uls turchid tom tom yumnii sejuurees atgaad ajillaad temtseed ireheer l dargiig n solino geh yum?heniig avrah gej henii tuluu dargaar n oroldoh geed bga yum be?ene ajiliinh n ur dung haraldaa.shalgaj oroldoj bolohgui humuuseer oroldood bga yum uu?huuli huchnii baiguullagaas savraa tat.tedend bolomj olgo.solihdoo hurvel Dorlijav Bilegt l bish shuu,Z.Enkhboldiig tomilchihvol olon ch luivarchid deelee numrunu biz dee?

Avatar

Zochin 2018-03-27 78.231.9.74

ATG.dargaar Baasang songo…100%

Avatar

Zochin 2018-03-27 78.231.9.74

ATG.dargaar Baasang songo…100%

Avatar

Зочин 2018-03-27 119.40.100.142

Хол очиж [Хориотой Үг] оо. Баасангаар яахын

Avatar

Zochin 2018-03-27 78.231.9.74

ATG.dargaar Baasang songo…100%

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.229.120.120

За да З.Энхболд нь арай дээр биздэ.

Avatar

цогт 2018-03-27 202.70.47.158

З.Энхболд бол монголд авилга, дээрэм, идэж уух бүхний эхийг Н.Батбаяртай хамтарч хийсэн луйварчин.

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.14.38.2

Шудрага хүчтэй хүн байх нь зөв. Бас нэг хулгайчуудын хамсаа л томилогдохгүй байгаасай даа.

Avatar

зочин 2018-03-27 202.179.26.43

З.Энхболд АТГ-н даргыг машсайн хийнэ гэж бодож байна.

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.229.123.184

Хувийн өс хонзон авах хэрэгсэл болгоод дуусна даа, наад золиг чинь!!!

Avatar

Zochin 2018-03-27 202.21.105.186

Baasan l chadna. Uur hun taviad yum hiihgui ee

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.9.41.204

З.Энхболд л дээр биз дээ.Дорилогжав,Билэгт 2 бөөрөнхийлөөд гараас нь юм гарахгүй дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-27

Saxal Bilegt er ni yu xiisen yum be. Dorligjav bolio

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.57.93.194

Ганц тохирох хүндээ. З. Энхболд АТГ ын дарга болвол энэ Монголын улс төр ёстой сайхан цэвэршинэ. Тэгээд дараа нь Улс төрөө хийнэ биз.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.100.210

Х.Баттулга М.Энхболдын хэн мөнгө төгрөгнний асуудалд холбогдолгүй гэдгийг ялгахад хэзүү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 119.40.100.142

Дураараа донгосч байх юм. Женкогийн луйвараас хэн энэ улсыг хамгаалах вэ. Арай төрд элэгтэй сэтгэлтэй нь Энхжаргал байх шүү. Адаглаад хүн чанартай хүн дээ. Хүн чанаргүй амьтан байсан бол аль эрт дунд нь алалцуулчихсан байх байсан.

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 124.158.79.169

ОДООНЫ ДАРГА БОЛ МИЕЭ БОЛОН ТҮҮНИЙ БАГИЙНХНИЙГ ХАМГААЛЖ , ХААЦАЙЛЖ СУУГАА ХҮН ШҮҮ ДЭЭ !!! ЭХ ОРНОО ,АРД ТҮМНЭЭ ХУЛ ГАЙЧ , ЛУЙ ВАРЧНААС ХАМГААЛАХ ЧИН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.131.245.243

Хэн болдог юм бэ? Баячууд л нэг хамжлага зарцаа тавина биз.

Avatar

Зочин 2018-03-27 110.70.46.175

БААСАН ХАМГИЙН ЗӨВ СОНГОЛТ

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.26.195.189

Дорлигжав, Билэгт нар хэрэггүй, хоцрогдсон, өөрсдөө асуудалтай улсууд. З.Энхболд, Баасан хоёрын нэг болвол энэ нийгмийг ч харин нэг цэмциийтэл цэвэрлээд өгнө дөө. З.Энхболд улс төрд орж, Эрдэнэтийн асуудалтай холбоотойгоор аавыгаа хүртэл алдсан хүн шүү дээ…

Avatar

Иргэн 2018-03-27 202.179.31.40

Тэр Баасаня,Мөнхбаясгалан нар чинь Баттулгын түриийвчэний улсууд Баттулга Төмөр зам, Аж үйлдвэрийн парк барин гэж уосаас авсан мөнгө Майдар бурхан босгрно гэж босгосон мөннө утаагүй түлж үйлдвэрлэнэ гэж авсан мөнгөө хаана юунд зарцуулсанаа АТГ хэлж шалгуул Баасан авгай Баттулгын сонгуульд ажиллна гэж авсан мөнгөнийхөө тайланг хуульд заасан хэмжээнд гаргаж өгөөд үлдсэн мөнгийг яасанаа хэлэх ёстой бусуу Баасан авгай Баттулгаас авсан мөнгний тайлангаа гаргана гээд татварын албан дээр хүн гуйгаад явж байсан

Avatar

Иргэн 2018-03-27 27.123.214.123

Еронхийлогчийн халаасанд олигтой хун байхгуй юм байна. Еронхийлогч ч бас учир дутагдалтай хуншдээ?! Ер нь тэгээд Энхжаргалаас дээрдэх хун олдохгуйдээ?! Жинхэнэдээ бол Энхжаргал чинь гайгуй хуншдээ?!

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.26.195.189

З.Энхболд эсвэл Баасан хоёр аль аль нь тохирох хүмүүс. Энэ нийгмийг цэвэрлэж чадна…

Avatar

зочин 2018-03-27 66.181.187.40

Сошиалд ордог мэрэгжил боловсрол сайтай маш сайн олон гадаад хэлтэй шудрага нэг хүн бий.түүнийг сонговол олон юмны учиг тайлна даа.Эмэгтэй хүн шиг байдаг.

Avatar

зочин 2018-03-27 66.181.181.196

З. Энхболд дээр бүздээ. Мөнхбаясгалан дэмй тэр бас нэг талыг баримтлаад дэмийрээд яваад өгнө

Avatar

Zochin 2018-03-27 49.0.152.66

Ene 2 nohoriin ner Eronhiilogchiin Sanaa bish z enhboldiin Sanaa busuu

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.14.36.18

Ажиллах сэтгэлгүй, авлигачдын түрийвчинд багтдаг хүн байснаас Мөнхбаясгалан Баасан зэрэг эмэгтэйчүүд харин хамаагүй дээр байх шүү.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.131.227.50

З.Энхболд гэнэ үү.., Монгол Ялна аа.

Avatar

Хууль үйлчилдэггүй 2018-03-27 172.104.156.121

Хууль хүчний байгууллагын удирдлагыг солиход хууль үйлчтлдэггүй биздэ. Шинэ ерөнхийлөгч ч гэсэн хуулийн хугацаанаас нь өмнө буулгачих гээд л Баасан эгчээр үг хэлүүлээд л, з.энхболдоороо яриулаад л америк араас нь явуулсан .

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.9.47.177

баасанг томилж бас болох юм. хуулийн сургууль төгсчихлөө.зүгээр арчаад өгөх биз дээ? аа

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.9.47.177

тэмүүжинг томилбол яах бол? нөхдөө.эсвэл з.энхболдыг болно шүү дээ. аа?эсвэл н.алтанхуягийг тавих уу?

Avatar

Төрд хэрэгтэй хүн 2018-03-27 202.131.225.150

Хар залуугаасаа Шадар сайдаар томилогдож Төрийн албанд шалгагдаж төрийн түшээ болсон Дорлигжавыг дэмжиж байна. Гэвч тэрвээр АТГ-т даргаар очихгүй байх оо, өөрөө татгалзана. Түүний удирдсан Төрийн байгууллага илүү чадавхиж, ажил сайжирч байсныг ГОК, УМХГ, БХЯ, УЕП, ХЗЯ-ны хамт олон гэрчлэх байх даа.Ер нь түүнийг удирдлага дор нь ажиллаж байсан хүмүүс хэн вэ гэдгийг нь мэднэ дээ. Ор үндэсгүйгээр биенийгээ гүтгэж доромжилдог нь Монгол ёс биш шүү, найзууд аа.

Avatar

Зочин 2018-03-27 110.70.46.175

дөрвөд хүн биш дөрвөн шийр мах биш

Avatar

Хэн нь хэн вэ 2018-03-27 202.131.225.150

Хар залуугаасаа Шадар сайдаар томилогдож Төрийн албанд шалгагдаж төрийн түшээ болсон Дорлигжавыг дэмжиж байна. Түүний удирдсан Төрийн байгууллага илүү чадавхиж, ажил сайжирч байсныг ГОК, УМХГ, БХЯ, УЕП, ХЗЯ-ны хамт олон гэрчлэх байх даа. Гэвч тэрвээр АТГ-т даргаар очихгүй байх оо, өөрөө татгалзан. Ер нь түүнийг удирдлага дор нь ажиллаж байсан хүмүүс хэн вэ гэдгийг нь мэднэ дээ. Ор үндэсгүйгээр биенийгээ гүтгэж доромжилдог нь Монгол ёс биш шүү, найзууд аа.

Avatar

Төрд хэрэгтэй хүн 2018-03-27 202.131.225.150

Хар залуугаасаа Шадар сайдаар томилогдож Төрийн албанд шалгагдаж төрийн түшээ болсон Дорлигжавыг дэмжиж байна. Түүний удирдсан Төрийн байгууллага илүү чадавхиж, ажил сайжирч байсныг ГОК, УМХГ, БХЯ, УЕП, ХЗЯ-ны хамт олон гэрчлэх байх даа. Гэвч тэрвээр АТГ-т очихгүй байх оо. Ер нь түүнийг удирдлага дор нь ажиллаж байсан хүмүүс хэн вэ гэдгийг нь мэднэ дээ. Ор үндэсгүйгээр биенийгээ гүтгэж доромжилдог нь Монгол ёс биш шүү, найзууд аа

Avatar

санал байна 2018-03-27 202.72.245.122

Нэр дэвшигч 2 тийм цэвэр хүмүүс мөн үү, харин Баасан авгай, цэнхэр үст Цэрэн 2 дээр байх, шударгаар хийж ч чадна

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.120.66

Дорлиг ч биш, Билэгт ч биш, Баасан ч биш Мөнхбаясгаланг тавих хэрэгтэй тэгвэл жинхэнэ Монгол ялна. ер нь Монгол ялж байгаа нь харагдахгүй байна шүү

Avatar

Erdenee 2018-03-27 103.229.120.13

Do n dr bha.

Avatar

Таарсан таар шуудай л болно!!! 2018-03-27 202.179.18.49

АТГ-ын даргыг томилох субъект нь өөрөө бохир бол цэвэр хүнийг томилж чадахгүй!!! Өөртөө таарсан юмыг л олж тавина шүү дээ. Тиймээс одоо мөрөөдөл шиг юм яриад санал дэвшүүлээд байх хэрэггүй дээ, та минь!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 122.201.25.46

Баасан авгай ажилгүй болох нь дээ.

Avatar

Татвар төлөгч 2018-03-27

АВЧ ХАЯХ Ч ГЭХ ШИГ АЖЛАА ХИЙХГҮЙ АВИЛГАЧДЫН ГАР ХӨЛ БОЛООД БАЙГАА ДОЛДОЙГ АВЧ ХАЯХГҮЙ ЯАХ ЮМ !!! ҮТЭР АВЧ ХАЯААД БААСАН АВГАЙГ ТАВИХ ХЭРЭГТЭЙ!!! ХУУЛИЙН СУРГУУЛИЙГ МАГИСТР ЗЭРЭГТЭЙ ТӨГССӨН.ХАМТ СУРЧ БАЙСАН АНГИЙХАН БАГШ НАР НЬ ТҮҮНИЙГ ҮНЭЛДЭГ ЭМЭГТЭЙ !!!

Avatar

Mongol ylna gesen yasan be 2018-03-27 50.116.58.212

Mongol ylna geed l bsan. Alban tushaaliin tomilgoo holio solio uuriin hunee tavih geed ingeed bsan yumuu? Bid hoorondoo muudaltsaad yu hojih yum be ? Busad uls oron hugjuud l bn. Bid hoorondoo darga tsergiin holio solio l yrihaas uur yum hiihgui yum

Avatar

До 2018-03-27 202.21.106.141

До дарга дээр дээ

Avatar

Munhbaysgalang demjij bn 2018-03-27 66.181.161.25

Baasangaas munhbaysgalan ni deer shdee .

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.184.32

Ажлаа хииж чаддаггуй,манан мафииг цэцэглуулсэн,луйварчдыг хуулиин дороос бултуулсан,жалга довны узэлтэй,хулгай луйварт орооцолдож байсан иим хоер бузар л баттулгад хэрэгтэй юм биздээ

Avatar

zochin 2018-03-27 202.70.33.242

ATG ugaasaa tom darga nart mun tednii namd l uilchildeg gazar shuu dee mash ih ashig sonirholiin zurchiltei iim humuuseer turiin alband ochih humuus ashig sonirholiin zurchilgui gesen todorhoilolt garguulaad baival yaahav turiin albiig estoi neg turliin alba bolgoj duusaj bn daa

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.57.93.191

ENE BALAI YUMNUUDAAS ARAI BOLGOHGUI BAILGUI DEE. JENCO MINI TEGVEL CH UNEHEER HEREG ALGA

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.100.202

Зика болбол болж л байна, дэмжий шүү

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.57.93.191

ESVEL MUNKHBAYASGALAN

Avatar

Мгл 2018-03-27 66.181.184.32

Хамгиин мафижсан хоерэтгээдииг олж нэр цохоод тэнэгтдэг байнашдээ,тэд олон [Хориотой Үг] луйварчдыг хэргээс чолоолж толгойг нь илж,хуулиинхан ,намынхны дунд яс хаяж,ундсэн ажлаа хииж чадахгуй монголд манан мафииг гааруулсан хумуусшдээ

Avatar

Зочин 2018-03-27

Дорлигжав болохгүй. Эрдэнэтийн луйварыг эхлүүлсэн хүний нэг !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.70.38.18

Мөнхбаясгаланг болгочоочдээ нэг мөсөн эсвэл дэлхий судлаач сахал Батзоригыг болго. Тэгээд Монгол ялж байгаам

Avatar

Зочин 2018-03-27

Том албан тушаалтануудад хугацаа зааж болно, Гэхдээ тодорхой зааж өгөх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.164.222

Яанаа Баасанг болгочихвол

Avatar

Би буруу бодоод байна уу? 2018-03-27 66.181.161.25

Баасан болохгүй ээ. З.Энхболд өөрөө болох гээд Баасан гаар турхираад байгаа юм бишүү. Сүүлийн үед суваг солиход л з.энхболд авилгатай тэмцэхийн дарга ажлаа хийхгүй байна гээд л яриад байна лээ шдээ.

Avatar

Зочин 2018-03-27

БИЛЭГТ МЭТИЙН АРДЧИЛАЛЫН МАНГАРЫГ ТАВЬЖ БОЛОХГҮЙ !!! НАМЧИРХДАГ НӨХДӨӨС ГАРГАВАЛ БИЕ БИЕНЭЭСЭЭ ӨС ХОНЗОН АВДАГ БАГАЖ БОЛНО ШҮҮ !!! АЖЛАА САЙН МЭДЭХ ҮНЭНЧ ХҮНИЙГ ТАВИХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ДААНЧ БАЙХГҮЙ БОЛОО БИЗ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.70.47.134

Дээдэсээс хараат бус, нэр цус холбоогүй жинхэнэ ард хүн, эсвэл Баасан байх хэрэгтэй.

Avatar

Уул нь арга байна даа 2018-03-27 202.72.245.220

ЭНХЖАРГАЛД ЗӨВЛӨХӨД БАЯР. СУГАР ЗЭРЭГ ХЭД ХЭДЭН АМЬТНЫГ БАРЬЖ АВААД ШО РОНД ХИЙЧИХЭЭЧ ТЭГВЭЛ АРД ТҮМЭН ЧАМАЙГ ДЭМЖЭЭД ЧИ ХУСУУЛАХГҮЙ ҮЛДЭХ БОЛОМЖТРЙ БОЛНО Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.9.40.130

До сайн хулгар шуудээ гок оос яалаа

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.9.40.130

Баасан чинь дээр бхаа Баттулга ккккккка

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.214.110

Чи Батаа юм жаахан уншиж байж бич л дээ. Тархи угаасан буруу мэдээлэл ард тумэнд хургээд бна. АТГ дарга хугацаа дууссан, урьдах дарга Ганболдын 6 жилийн хугацааг оруулж тооцдог хуультай. Хугацаанаас наана ажлаа огсон бдг. Энхжаргал нөхөн томилогдсон учир. Залруулаад бич дээ

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.108.12

Хугацаа тоолоход ямар үр дүн гарах бол.Да дарга өөд болсон,СА даргыг Шо-д томилсон,Га дарга өөрөө ажлаа өгсөн ,одоогийн энэ Э даргын хугацааг оруулаад,АТГ анх байгуулсан оноос гэвэл…

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.161.119

Dorligjav mash sain songolt hun ni ch ih dajignaad bdggui tus tas

Avatar

njuty 2018-03-27 202.179.18.49

Одоо байгаа нөхөр огт юм хийхгүй хүн байна!!! Бушуухан солих хэрэгтэй!!! Харин орны хүнийг зөв сонгож томилох л чухал даа!!! Монгол төрийн 21-р зууны туршлагаас харахад дараа дараагийн хүмүүс чанарын хувьд улам л дорддог зуршил бий шүү!!! Ж: Очирбатаас хойшх Ерөнхийлөгч нар чанарын хувьд хэлбэрэлтгүй уруудсаар ирлээ!!! Баабар: "Очирбат гэж тааруухан Ерөнхийлөгч байсан. Гэтэл Багабандит гэж түүнээс олон дахин муу этгээд гарч ирсэн. Түүний дараагийн нөхөр Н.Энхбаяр гэж өмнөх 2-ыг нийлүүлээд базсанаас ч хэд дахин муу золиг Ер. болсон. Дараачийнх нь түүнээс дордоно гэхээр бодохоос айдас хүрч байна" гэж хэлсэн удаатай. Яг л тэр ёсоор болсон доо: Элбэгдорж, Баттулга гээд л уулын уруу тормозгүй явж өглөө шүү дээ, бид чинь!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-27

Сарын 3/4-д нь архи уугаад алга болчихдог Билэгт л лав биш

Avatar

Зочин 2018-03-27

Хэн болдог юм бэ? Баячууд л нэг хамжлага зарцаа тавина шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.117.2

З.Энхболд байсан дээр

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж