Баасан гаригт захуудыг амраах уу? | News.MN

Баасан гаригт захуудыг амраах уу?

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.27-нд нийтлэгдсэн

Баасан гаригт захуудыг амраах уу?

Баасан гаригт захуудыг амраах уу?

Нийслэлийн бүтээн байгуулалт болон дэд бүтцийн шинэчлэлтэй холбогдуулаад Үндэсний соёл амралтын хүрээлэнгийн зүүн талын замыг 1.6 жил буюу 2020 он хүртэл хаах тул нийслэл хотын замын ачаалал хүндрэхээр байна. Тиймээс түгжрэлийг буруулах зорилгоор долоо хоногт нэг удаа дугаарын хязгаарлалттай байсныг хоёр удаа буюу тэгш, сондгойгоор хязгаарлах саналыг хотын зүгээс гаргаж байгаа бөгөөд үүнийг иргэдийн санал асуулгаар шийдэх юм.

Санал болгож байгаагаар сондгой буюу Даваа, Лхагва гаригт 1, 3, 5, 9 дугаараар төгссөн автомашин, тэгш буюу Мягмар, Пүрэв гаригт 0, 2, 4, 6, 8-аар төгссөн автомашиныг хөдөлгөөнд оролцуулж, харин Баасан гаригт Нарантуул, Бөмбөгөр зэрэг томоохон худалдааны төв, захуудыг ажиллуулахгүй байх ажээ. Хоёрдугаар хувилбар нь, Саппорогийн уулзвараас Офицеруудын ордон хүртэлх хязгаарлалтын бүст Даваа, Лхагва гаригт сондгой буюу 1, 3, 5, 9 дугаараар төгссөн автомашин, Мягмар, Пүрэв гаригт 0, 2, 4, 6, 8-аар төгссөн автомашиныг хөдөлгөөнд оролцуулж, Баасан гаригт хязгаарлалтгүйгээр замын хөдөлгөөнд оролцуулах санал ажээ. Эдгээр саналын дэмжигдсэн хувилбар дөрөвдүгээр сарын 15-наас аравдугаар сарын 1-нийг хүртэл үргэлжлэх юм байна.

Иргэдийн саналыг дөрөвдүгээр сарын 15-ныг хүртэл нийслэлийн Ulaanbaatar.mn сайт болон Замын цагдаагийн газрын сайтаар авах аж.  

Бүтээн байгуулалтын ажил хийхтэй холбоотойгоор Багшийн дээд, Арслантай гүүр, Бөхийн өргөө, 100 айл болон Баянбүрд, Саппорогийн уулзвар зэрэг нийт 20 байршилд олон түвшний огтлолцол буюу гүүрэн гарцтай болгохоор төлөвлөж байгаа аж. Ингэснээр Улаанбаатар хотын автозамыг түгжрэлгүй болгох, дугаарын хязгаарлалтыг цуцлах боломж бүрдэх ажээ.

Р.Ренчиндулам

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.9.41.233

Дандаа ард иргэддээ дарамт учруулах юм Нарантуул захыг хотоос гаргавал таарна

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.9.41.233

Болио нийтийн тээврээ сайжруулахгүй байж машин унуулахгүй ажилдаа хоцорч очсоор байх уу авдаг хэдхэн төгрөгөө хасуулаад яаж амьдрах юм атобус нь өглөө мөд явахгүй орой эрт зогсоно

Avatar

Amar 2018-03-27 66.181.181.113

Oo ene bol khudlaa baikh aa.?! 1.6 gej dundaas ni mongiig ni ideed suul ruugee end tendgui ovoolson shoroo toos manarch kheden jil ch urgeljlee bilee.??? Ed 2020 ond buukhaasaa omno buteen baiguulaltin neriig barij bukh mongoo khuvaaj ideed taraad alga bolno.?'?!?! Daraagin zasgin gazar nogookhoo emkhluulekh gej boon or tavina.!? Za ingeed undui sundui uls orond togtokh khun baikhgui boon khujaa nar zam tavij baigaa neriidleer ekh orond mini ezen suukh bailgui dee.!?!?!? Ekhleed nuulgekh taraakh ajlaa khiicheed daraa ni iim umaa yridag boloosoi.!? Bid odoo ta nart itgekh uu.??? Bidniig iim l muukhai itgelgui setgeltei bolgoson MAN buruutai.!!!

Avatar

Хотын иргэн 2018-03-27 202.21.118.138

Авсан саналыг хэн тоолох юм бэ, та нар өөрсдөө тоолох юм бол ингэж санал авч яах юм бэ. Та нарын хүслээр болох биз.

Avatar

Зочин 2018-03-27 49.0.131.69

МАН юу ч хийж чадахгүй ингэж мангартаж байхыг "Баасаа барих" гэдэг юм. Эд нарыг огцруулаад хөөж явуулья. Иргэдийн төлөө ажиллана гэж гарч ирээ биз дээ. Иргэдийг хяхаж хавчихаас өөр юм хийж чадахгүй бол иргэд тэднийг хөөж явуулж чадна шүү

Avatar

2223 2018-03-27 64.119.16.120

Ард иргэдээ янз бүрээр дарамталж бна даа энэ төр барьж байгаа хүмүүсийн эх орноо гэх сэтгэл нь хаашаа алга болсон юм бээээ

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.212.134

7 tugssun mashin baihaa bolichihson yum uu! anhaaraltai bichij baih heregtei ahd

Avatar

зочин 2018-03-27 202.9.42.155

тэгш сондгой хязгаарлалтыг дэмжнээ

Avatar

Ардын намынхан бүтэхгүй ээ 2018-03-27 103.229.120.91

Тэгш сондгойгоос өөр олигтой санаа ардын намынхан бодож олж чадахгүй. Батүүлийн эхэлсэн санаачилснаас давж гарч хийж байгаа сэтгэж байгаа юм ардын намынханд алгаа. Нөгөө л иргэдийг хааж боох хорих дарамтлах. Дарангуйлагчдын нам ч мөн дөө. Зуны халуунд зуслан холоос ажилдаа явдаг хүмүүсийн талаар бодож туслах сэтгэл ардын намынханд мэдээж байхгүй.. үр хүүхэддээ агаар өмьсгалуулах гэж зуслан гардаг. Утаа тоосноос үхэх гээд бна уу гүүрэн за гүйгээс үхчих гээд бна уу ардын намын хаан??

Avatar

Ардын намынхан бүтэхгүй ээ 2018-03-27 103.229.120.91

Тэгш сондгойгоос өөр олигтой санаа ардын намынхан бодож олж чадахгүй. Батүүлийн эхэлсэн санаачилснаас давж гарч хийж байгаа сэтгэж байгаа юм ардын намынханд алгаа. Нөгөө л иргэдийг хааж боох хорих дарамтлах. Дарангуйлагчдын нам ч мөн дөө. Зуны халуунд зуслан холоос ажилдаа явдаг хүмүүсийн талаар бодож туслах сэтгэл ардын намынханд мэдээж байхгүй.. үр хүүхэддээ агаар өмьсгалуулах гэж зуслан гардаг. Утаа тоосноос үхэх гээд бна уу гүүрэн за гүйгээс үхчих гээд бна уу ардын намын хаан??

Avatar

jolooch 2018-03-27 103.229.120.89

Ehleed zahuud,100ailin barilgiin zahiig nuulgevel sain baina.

Avatar

хүннү 2018-03-27 202.179.27.73

Энэ хотын нөхдүүдийг яах вэ? Одоо тэгвэл замын хураамж, татвараа буцааж авцгаая жолооч нараа. бид 7 хонгийн 6 өдөр нь зам ашиглана гээд хураамжаа төлчихсөн мөн татвараа төлчихсөн бүх жолооч нар үүнийг нь буцааж өгөх болж дээ.

Avatar

zochin 2018-03-27 59.153.115.98

surguuliud,avto bolon tom zahuud ,barilgiin zahuudiig l hotoos gargachih ldaa tegvel ter sur badruulaad bgaa tugjrree chini ayandaa ugui bolnoshdee edgeeriin tsaana darga nertei luivarchid bgaa uchir hamgaalaad gargahgui bizdee…irged arduudaa l deerelheh youm…

Avatar

Jack 2018-03-27 64.119.17.150

7 honog iin udur bolgoniig tiim bolgoyo.
Zugeer l gudamj zamaar chuluutui yabmaar baina. 1,3,5, geed 2,4,6 geed.

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.169.202

Narantuulaa, uguumur zahaa, nuulgee huuhdee zuudug ajil amidralaa avch yavdag engiin irgedee bitgii ingeech. Sapporo uildveriin gudamjiig hyazgaarlahgui bh heregtei shdee

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.188.250

Тэр нарантуул түгжээний эх үүсвэр

Avatar

Зочин 2018-03-27 43.228.129.229

дэмжиж байна хурдан хэрэгжүүлээ

Avatar

зочин 2018-03-27 49.0.218.235

Хотынхон ажлаа хийцгэээ ардуудыг дарамтлах хэрэггүй. эсэргүүцэж байна.

Avatar

9999 2018-03-27 202.179.27.70

Долоо хонгийн бүх өдрийг тийм болгоо,,,нэг дэхь-сондгОЙ,,хоёрдох-ТЭГШ гэх мэт,,хэн болгоны аяыг хардаг юм бэ?

Avatar

зочин 2018-03-27

Нарантуул захыг хотоос гаргаачээ, ачаалал түгжрэл бага болно шүү дээ !!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 182.160.36.153

чи өөрөө л морио уна. ардчилсан оорк оо? их бүтээн байгуулалтыг хийх гэжбайна. танай [Хориотой Үг] батүүл мөнгө идэх гэж шоуддаг

Avatar

Зочин 2018-03-27 150.129.143.227

Дэмжихгүй байна. Одоо бүүр 2 өдөр машин унахгүй юм байна л даа. Тэрийг чинь ямар зугаалах гэж унадаг юм уу ажлаа амжуулах гэж унаж байна.Нэртэйгээр нь бүгд явган явцгааж гэчихээч. Дээр нь такси, автобус нь байхгүй нийтийн тээвэр нь дампуу. Ажлаа хийж чадахгүй бол энэ нийслэлийн удирдлага бүгд огцорцгоо. Дандаа хүн бухимдуулсан юм хийж байх юм

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.212.134

chi neg udur mashin unahgui bhad ajil chini amjij bna uu

Avatar

Gyy 2018-03-27 150.129.141.115

Bur haa. Hotoos zailuul

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.115.82

Стадионы дэргэдэх Соёмботой хөшөөнөөс Хүүхдийн парк дундуур УБмарт хүртэл шинэ зам гаргах, МХАҮ-ийн танхимын зүүн талаад Жапан тайн-Хүннү хорооллын зам хүртэл шинэ гудамж нээх, стадионы дэргэдэх Рапид хорооллын зүүн талын замыг шулуун болгож Жапан тауны гудамжруу шууд гаргадаг болгох, HOME PLAZA-г нүүлгэн шилжүүлэх, Баянмонгол, Олимп зэрэг шинэ хотхон дундуур хойноос урагшаа шинэ замууд гаргаж Нарны зам, Үндэсний цэцэрлэгт хүрээлэнгийн замтай холбох. Ингэснээр ЗЦГ-ын уулзварын гүүр баригдтал тэр хавийн түгжрэл арай гайгүй болно.

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.181.187

Даваа мягмар гаригт бүх захуудыг амраах хэрэгтэй байх гэж бодож бна.Энэ 2өдөрт л хамгийн их ачаалалтай бдаг шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.179.2.147

Demjij bna. Amraaya. Er ni 7 honogt 3-4 odor l ajillaval taarna zahuud

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.70.34.30

Дэмжиж байна. Бүгдээрээ түгжирч явснаас дээр шүү

Avatar

Дорж 2018-03-27 122.201.22.195

Бүгдээрээ морь унавал яасан юм? Ийм тэнэг дарга нартай яана даа бид. Хурдан барааны зах, барилгын зах, их дээд сургууль, хотын захиргаагаа хотоос гаргаачээ. Тэгээд л асуудал шийдэгдэнэ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.5.195.136

Тэгээд бага тойрууд амьдардаг иргэд нь яах болж байнаа??? Дүнхүү дарганцар царайлсан тэнэгүүд ийм шийдвэр гэргэх байсан бол оны өмнө шийдээд өдийд хэрэгжүүлээд эхэлсэн байх хэрэгтэй шүү. Та нар иргэдийгээ биш, өөрсдийнхээ албан тушаалыг хамгаалах гээд шийдвэр гаргасан нэр зүүх гээд байна уу?? Эсэргүүцнэ шүү

Avatar