Х.Нямбаатар : 22 шүүгчийн хөрөнгийг шалгуулна | News.MN

Х.Нямбаатар : 22 шүүгчийн хөрөнгийг шалгуулна

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.27-нд нийтлэгдсэн

Х.Нямбаатар : 22 шүүгчийн хөрөнгийг шалгуулна

Х.Нямбаатар : 22 шүүгчийн хөрөнгийг шалгуулна

УИХ-ын гишүүн Х.Нямбаатар, Б.Энх-Амгалан нар өнөөдөр /2018.03.27/ Төрийн ордны “Б” танхимд сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийлээ.

Мэдээллийн эхэнд УИХ-ын гишүүн Х.Нямбаатар ашигт малтмалын лицензийг сэргээсэн 22 шүүгч, түүнтэй хамаарал бүхий этгээдүүдийн хөрөнгө орлогын мэдүүлгийг шалгуулах хүсэлтийг Улсын ерөнхий прокурор, Авлигатай тэмцэх газарт гаргаж байна гэдгээ онцоллоо.

Энэ тухай тэрбээр ‘Гуравдугаар сарын 12-ны өдөр “C-1 телевизийн “Цензургүй яриа” нэвтрүүлэгт оролцохдоо би ‘шүүх засаглал ялзраад байна” гэдэг асуудлыг ярьсан. Хариуд нь Шүүхийн ерөнхий зөвлөл, Улсын дээд шүүх эмзэглэж, мэдэгдэл гаргасан. Шүүхийн ерөнхий зөвлөлөөс шүүгч нарын Хөрөнгө орлогын мэдүүлгийг гаргаж тавьсан ч 30 минутын дараа буцаан хаасан. Эндээс хэд, хэдэн дүгнэлт хийж болно. Сарын гурван сая төгрөгийн цалинтай шүүгч нар яаж тэрбумаас давсан орлоготой болов. Жилийн цалингаа хуримтлуулахад тэрбумын орлоготой болж чадах уу.

Шүүхийн ерөнхий зөвлөлөөс гэмт хэргийн шинж чанартай мэдээллээ ил болго гэсэн. Энэ нь “Таван настай хүүхдийнх нь дансанд 500 сая, нэг тэрбум төгрөгийн хадгаламжтай шүүгч байна” гэдэг яриатай холбоотой юм. Энэ асуудлыг албажуулаад өнөөдөр Улсын ерөнхий прокурорт хүргэнэ. Хүүхдийнх нь нэр, дансыг ил болгохгүй. Хүүхдийн эрхийн тухай олон улсын конвенцид Монгол Улс нэгдэн орсон байдаг.

Харин тэр шүүгчийн дансыг шалгах ёстой. Ашиг сонирхолын зөрчилтэй мэдээллийг Улсын ерөнхий прокурор, Авлигатай тэмцэх газар шалгах ёстой.

Хоёр дахь асуудал бол 2010-2012 оны хоронд Ашигт малтмалын хэрэг эрхлэх газраас хүчингүй болгосон лицензийг эргээж сэргээх шийдвэр гаргасан 22 шүүгч, түүнтэй хамаарал бүхий этгээдүүдийн хөрөнгийн хөдөлгөөнийг шалгах ёстой. Нийт 36 аж ахуйн нэгжтэй холбоотой лицензийн асуудал хөндөгдөж байгаа. Бид компанийн нэр ус, шийдвэр гаргасан шүүгч нарынх нь нэртэй хавсаргаж бичсэн байгаа. Үүнийг шалгуулна. Ингэхдээ 2018 он хүртэлх лицензтэй холбоотой асуудлыг шалгуулна. Өргөтгөсөн шалгалт хийж, эргэлзээг тайлах ёстой. Яагаад төрд хохиролтой байдлаар шийдвэрлэсэн юм бэ гэдэгт хариулт өгөх ёстой.

Бидний судалснаар бол лиценз эзэмшигч нь мэдэгдлийг гардаж аваагүй байсан гэсэн үндэслэлээр ихэвчлэн лицензийг нь сэргээсэн байдаг. Тайлбар гаргагч нь “Намайг Сингапурт амьдарч байхад лиценз цуцалсан” гэдэг ч юм уу. Захиргааны хэргийн шүүх нь мөн төлбөр төлөх хугацаанд гадаадад байсан зэрэг үндэслэлүүдээр лицензүүдийг нь сэргээсэн практик маш их байгаа. Сүүлдээ бүр Ашигт малтмалын газар шүүхийн шийдвэр үндэслэхгүй лицензийн эрхийг сэргээсэн практик бий болсон. Ийм учраас ашигт малтмалын 36 лицензийг сэргээсэн 22 шүүгчтэй холбоотой хөрөнгө орлогын мэдүүлгийг шалгаж өгөх хүсэлтийг Улсын ерөнхий прокурорт гаргаж байна” гэлээ.

Мөн тэрбээр “Шүүгч нарын хөрөнгө орлогын мэдүүлгийг харахад нэлээд нь “Ривер гарден” хотхонд амьдарч байгаа. Энэ бол нэг тэрбум төгрөгөөс дээш үнэтэй орон сууц. Сарын гурван сая төгрөгийн цалинтай шүүгч хоол, унаа бусад зүйлд цалингаа зарцуулахгүйгээр 30-40 жил цуглуулж,  ийм орон сууц авна. Тэгэхээр шүүгчид түрээсийн орон сууцанд амьдраад байгаа юм уу, худалдан авсан орон сууцанд амьдраад байна уу гэдгийг тодорхой болгох шаардлагатай” гэлээ.

Түүнчлэн Эдуард Сүрэнгийн нэхэмжлэлтэй  1921 дугаартай шийдвэр гаргасан шүүгч болон бусад холбогдох албан тушаалтнуудтай холбогдох хэрэг бүртгэл нээж, шалгаж өгөх хүсэлтийг Улсын ерөнхий прокурорт гаргаж байна гэлээ. Э.Сүрэн нь Төрийн банкнаас 32.855 ам.долларын гаргуулахаар болоод байгаа аж. Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэл дээр энэ асуудал нь очсон. Хэрвээ энэ шийдвэр хэрэгжвэл Төрийн банкны хэдэн мянган хадгаламж эзэмшигч хүнд байдалд орно. Монголын банк санхүүгийн салбарт хямрал үүснэ. Бид шударга ёсны асуудал ярьж байгаа” гэсэн юм.

Г.ДАРЬ

102 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

lodon 2018-03-27 98.237.202.230

deed shuuhiin shuugch amarsaihan gej buh yumand daldaas ordog 1 hun bii dee shalgaj chadval

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.179.27.186

Шүүгч нар гадныхнаас хахуул аваад бүр сурчихсан, гадныхнаас авахад асуудал багатай амар байдаг гэж ярьдаг

Avatar

сониуч зант 2018-03-27 103.11.195.34

Нямбаатар өөрөө хахуул зуучлагч байсныг би мэднэ. Шаардлагатай бол гаргаж тавина гэж нэг хуульч ярьж байналаа.

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.177.121

Тэр их зээлийн барьцаанд юу тавсныг нь шалгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.177.121

Тэр шудрага л байцгаая гэж хуцаад байсан Элбэгдоржийг оймсийг нь гозойлгох цаг нь болсон. Энэ бүхнийг шийдсэн цагт л Монгол ялах болно. Харж л байядаа. Монгол яаж ялахыг??

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.177.121

Өндөр үнэтэй байр орон сууцтай , бас бизнестэй, компанитай, Тэгээд банкнаас их хэмжээний зээл тогтмол авна. Түүнийгээ авилгын мөнгөөр төлнө. Ингээд л авилын мөнгөө цэвэрхэн угаачихна. Үүнийг тэдний хөрөнгө орлогын мэдүүлгээс харж болно. Хүн бүхэн л шүүхээр үнэн зөвөө тогтоолгоно гэж ярих, итгэх гэтэл энэ шүүгч нарын нь байж байгаа царай энэ. Одоо яах вэ???

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.177.121

Ихэнх шүүгч нар банкнаас их хэмжээний зээл авчихаад зээлээ авилгын мөнгөөрөө толчихдог уран нарийн аргатай болсон бололтой. Банкнаас их хэмжээний зээл авна. Авсан зээлээ авилгын мөнгөөрөө төлнө. Тэгээд л авилгын мөнгө угаагдлаа гэсэн үг шүү дээ. Ийм тодорхой урьдчилан бэлтгэсэн авч өгөх сүлжээ үүсгэсэн шүүгч нарыг сайн шалгах хэрэгтэй. Боцгоое дарлагдсан ардуудаа.

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.212.132

Нэг талаар зөв, бараг хүн бүр сайн ч бай чмуу шийдвэр гаргуулж байхдаа шүүгч нар асуудалд яаж хандаж байгааг мэдэрдэг,мэддэг болсон. Шүүгч үнэний талд зогсдоггүй болсон. Нөгөө талаас энэ нь шүүгчийн хараат бус байх тал дээр нөлөөлдөг томилдог татдаг асуудал нь төгс биш байгаатай холбоотой. Сарын 3 сая төгрөгний цалинтай хүн хүүхдийнхээ сургалтын төлбөрийг яаж төлөх үү, дээрээс нь яаж амьдрах уу, ял ацчихсан нөхдөөс яаж хамгаалагдах уу гэх мэт. Өнөөдөр нийгмээрээ 5-10 саяын цалин бол байдаг л зүйл гэдгийг ухаарах болсон.Шүүгч нарт сард 10-аас дээш сая төгрөгийн цалин өгөөд, авилгалаас ангид байлгах гэж оролдох хэрэгтэй, гэж л бодож байна ш дээ

Avatar

Зочин 2018-03-27 150.129.140.86

Солиороод бай. 3 саяын цалин голоод юу вэ чи. Багш эмч нар цаана чинь 500 мянган төгрөгний цалин авч байна. Цагдаа нар 500 мянган төгрөгний цалин авч байна. Мэддэггүй юм уу чи. Энэ тэнэг шүүгч нарыг цөмийг нь халах хэрэгтэй. Цалинг нь бууруулж сарын 1 сая болго. 1 саяаар хийгээд өгөх залуус зөндөө байна.

Avatar

Dumb 2018-03-27 172.58.216.161

Ingeh geed l turd ajillah gej uheldeed bdag yum bishuu

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.212.134

Ulsiin deed shuuhiin zahirgaanii tenhmiin eronhii shuugch batsuuri 10 hurehgui jiliin dotor ulsiin deed shuuhiin shuugch bolson uuniig hudlaa geh hun baihgui shdee

Avatar

gan 2018-03-27 64.119.22.87

Alivaa zuil 2 taltai sain shuugchid olon bii Tednii ner hundiig havtgairuulan myylj bolohgui !!! Neg ued shuuh jingneesee dampuursan gazar baisan odoo haristanguu sain bolson Nyambaatar gishuun huviin sonirholdoo hutlugduud dald yamar neg sanaa aguulj baigaa yumbish bizdee ?Nyambaatar. gishuun tanii ene uildlees bolj huuli shuuhiin baiguullaga ard irgediin hoorond ul itgelstel bi bolvol mash ayultai jiriin ard iergediig hamgaalah baiguullaga ugui bolvol hen bidniig hamgaalah ve? huuli shuuhiin baiguulaga uls turchidiin togloomiin bai bish shuu !!!

Avatar

СХД иргэн 2018-03-27 103.57.94.222

СХДИЙН ШҮҮГЧДИЙГ МӨН ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭД БОЛ БАС ЭВГҮЙ ДЭЭ. САЙН ШАХВАЛ БҮГДЭД АСУУДАЛ БИЙ

Avatar

Ядаргаатайнбэ 2018-03-27 219.142.99.11

news.mn-ийхээн сайтыг чинь утаснаас нээхээр дэлгэц дүүрэн хачин реклам гарч ирдгээ болиулаачээ. Ядаргаатайнбээээ

Avatar

Зочин 2018-03-27 59.153.113.208

Нямбаатар гишүүн зоригтой шудрага байна. Цаашдын ажилд нь амжилт хүсье. Элбэгдоржийн үед шүүгчид оодорч давраад улаан цайм авилга авдаг болсон үнэн шүүдээ. Элбэгдоржийн гар хөлүүд, манан саринаагүй, хууль шүүхийн байгууллагуудаар дүүрчихсэн байхад үнэнийг тогтооход амаргүй. Их хурлын дарга, авилгалын дарга, прокурор, шүүхийн ерөнхий зөвлөлийг бүгдий нь зайлуулж байж үнэн ялна.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.106.132

Элбэгдорж өөрт нь өгсөн захиалгыг биелүүлүүлэх гэж шүүх байгууллагуудын толгойг нь сольсноор доошоо захиалгат шүүгч нар ажилладаг болсон. Тэд авилгал авч ,албан тушаал ахидаг болсон. Прокурорууддаа хүртэл баярын хурал дээр нь үг хэлэхдээ хэдэн цаг Энхбаярыг муулж, түүнийг яллаж хорих нь та нарын чухал үүрэг мөн гээд л, нөгөөдүүл нь ч алгаа ташаад л байсан. Хамар дороо авилгал цэцэглүүлсэн хүн бол Элбэгдорж ш дээ.

Avatar

shuuh togtoltsoo 2018-03-27 94.214.182.167

ODOOGIIN ENE HUULI ERH ZUIN ORCHIN SHUUH TOGTOLTSOO PORKURORIIN AJILLAGAA ENE HULGAI HIIJ HUDLAA JRIJ AMIDARDAG TOGTOLTSOO HEEL HAHUULI ENE TER CHINI TER AYAARAA MENGET NYAMDORJIIN BUTEEL.IIM TOGTOLTSOO BII BOLGOCHIHOOD OOROO CH BAS ADILHAN HULGAICH BAIJ BUSDIIG HULGAICH GEJ HASHGICHIN HEDEN OIVORGON ZALUUSAAR BUSDIIGAA NAMNAAD OOROO BURHAN BOLJ ULDEH DAVHAR SANAATAI HAR SANAATAN ZALITAN DAA.MONGOL HUNIIG UZEN YDDAG NYAMDORJTONGUUD BOLON TEDNII NUTGIINHAN MONGOL ORNII TOLOO ZUTGEJ HARAGDAACH.HULGAIN TOGTOLTSOOG BURELDUULEN BII BOLGOSON NYAMDORJOOS REFORMOO EHLEH YSTOI.TER MONGOL HUN BURIIG HULGAICH,HUDALCH,HUJAA,AVILGALCH BOLGODOG BAS MONGOL HUNIIG MONGOL HUNEER NI HOOROND NI YS AHYJ ALALTSUULJ ZAMAASAA ZAILUULDAG.

Avatar

Иргэн 2018-03-27 66.181.160.122

Нямбаатар гишүүнийг дэмжиж байна. Монголын бүх шатны шүүгч нарын хөрөнгө орлогын мэдүүлгийг шалгах нь шударга болно. Мөн бусдын эрх ашгийг хууль бусаар хөндсөн сайд дарга нартай эхлээд хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Хариуцлага тооцож чадахгүй байна даа төр засаг минь дээ даан ч яав даа…Эхний ээлжинд авилгачид, хүнд сурталтнуудын толгойг арслан тайжын толгойг авсан шиг авч үлгэрлэвэл монголын эдийн засаг эрс сайжран даа. Өөрөөр толгойгоо гашилгаж элдэв янзын бодлого боловсруулах шаардлагагүй дээ. Төрд зөв сайн хүмүүс олон байсан бол монголын амьдрал ийм ядуу байхгүй ээ….их мэдэгч нараа…

Avatar

Зочин 2018-03-27

ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛ ГАЙЧИЙГ МӨГЛӨНД ХИЙВЭЛ ТААРНА !!!

Avatar

зочин 2018-03-27 203.91.115.44

"Эрдэнэт үйлдвэр" ХХК, "Монросцветмет" ХХК үйлдвэртэй холбоотой Худалдаа хөгжлийн банк "Монголиан коппер корпорейшн" ХХК-ийн нэхэмжлэлтэй маргаан шийдсэн Захиргааны хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч Халиунбаяр Мөнхжаргал Баатархүү нарыг шалгаач ээ Эрдэнэт ХХК, Монросцветмет ХХК гэсэн улсын эдийн засгийн гол хөдөлгөгч хоёр үйлдвэрийн үйл ажиллагааг зогсоох шийдвэр гаргачихдаг юу боддог хүмүүс вэ мөнгөтэй талд үйлчлээд байгаа хардлага төрүүлээд байна

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.115.35

Хэрэв үнэн тэмцэж байгаа бол сайн байна. Цагдаа, мөрдөн, прокурор, шүүх, өмгөөлөгчкбүгд сүлжээгээр ажиллаж мөнгө хийдэг болсон гэж сонссон. Нямбаатарыг дэмжиж байна, шаардлагатай бол гарч жагсахад бэлэн.

Avatar

Зочин 2018-03-27 122.201.21.98

Цалингаас давсан орлогоо нотол гэхээр шүүгч нар бидний ихэнх нь банкинд зээлтэй гэсэн юм яриад байх юм. Тэгээд та нар банкнаас авсан зээлээ улсын төсөвт тушаачихсан юм уу. Тэр зээлүүдээ хувьдаа ашиглаж зарцуулсан биз дээ. Одоо тэгээд тэмээ гэхээр ямаа гээд юун элий балай юм яриад байгаа юм.

Avatar

Bbbb 2018-03-27 66.181.178.253

Нөгөө шударга Нямдорж гуай өдийг хүртэл энэ шүүгчдийг мэдээгүй явж дээ.Одоо ч дуугар ч үгээ хэлэхэд оройтойгүй

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.229.120.87

Монголд улс төрчид, хуулийнхан, эрүүгийнхэн сүлэлдсэн жинхэн мафи сонгодог утгаараа бий болсон.Бид үр хүүхдийнхээ төлөө энэ салж авах ёстой. Төрийн тогтолцоог өөрчилж байж салах байх даа.

Avatar

Irgen 2018-03-27 122.201.25.130

Avilga avsan gej baigaa bol shalguulakh zuv, kharin uls oron ard tumnii amidral khund baigaa n bidnii 4-n jil tutamd songodog songoltin ur dun, margaash turiin undur alban tushaaltnuudin khurungu orlogin meduulgiig gargana gesen, biznes erkhelj baigaagui ter bumin khadgalamjtai uls turchduu yakh be, shalguulii gekheer demjdeggui ni gaikhaltai

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.182.96

Demjij bn

Avatar

Зочин 2018-03-27 182.160.38.130

Монголын төр толгойгүй болсон,та нарыг дэмжиж байна ,улам сайн ажилаараа ?

Avatar

зочин 2018-03-27 49.0.219.213

шудрага шаардлагыг дэмжиж байна. ард түмнээ дуудсан үед бид хэзээд бэлхэн байгаа шүү. бугшсан шүүхийн балайрлыг арилахад тэмцэлд босоход бэлэн бөйгаа шүү

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.131.242.254

Дэмжиж байна.

Avatar

Жирийн иргэн 2018-03-27 103.57.93.194

Нямбаатар гишүүний гаргаж ирсэн энэ асуудлууд хуулийнхан дунд бүүр бугшсан шүү, Нямбаатараа чамайг шудрага үнэний төлөө явахад чинь Ард түмэн нийтээрээ дэмжинэ шүү!!!

Avatar

Зочин 2018-03-27

Шүүх прокурар чинь ах дүү төрөл садан худ ургийн сүлжээ юм билээ Сайн судал энэ бүхийг арилгахгүйгээр монголд шударга чё тогтохгүй

Avatar

Зочин 2018-03-27

эр хүн

Avatar

Зочин 2018-03-27 64.119.19.174

Ямартай ч Х.Нямбаатарын ярьж хөндөж байгаа энэ сэдэв бол маш зөв асуудал. ШУДАРГА ЁС ЯЛАХ ЦАГ АЙСУЙ

Avatar

Zochin 2018-03-27 202.179.31.24

ystoi zuv shuu. shantarch bolohgui. Mangasuud ih taaraldana usej taraad duusgaarai. Amjilt

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.179.18.39

Би амьдралаа сайжруулах гэсэн юм. Намайг шүүгч болггод өгөөч. Би хариуд нь морь нохой мэт зүтгэе.. ха ха ха

Avatar

Зочин 2018-03-27

ШҮҮХ ПРОКУРОРЫГ ИЙМ БАЙДАЛД ХҮРГЭСЭН ХҮН БОЛ ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛ ГАЙЧ !!!

Avatar

хорсол 2018-03-27 66.181.190.182

чи маш зөв асуудалыг зоригтой хөндөж тавьсан шүү.олон жилийн ужгирсан асуудал шүү.энэ шүүгч нэгтэй хүмүүс яахаараа ингж хагартал баяжсан байдаг юм.ард түмэн идэх хоолгүй өлсөж үхэж байна.энэ чинь тэгээд ариун явдал у.яг авч буй цалингаараа яагаад амжихгүй шүү дээ.бүгдийнгх нь бүх хөрөнгииг хурааж ялыг нь үүрүүл. ард олон чинь чинии ард байгаа . тууштай байна шүү

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.9.41.120

Hurungujsun hurandaa nar gej neg heseg yarisan odoo naad no-toi buh shuugchidee shalgaj hariutslaga tootsoh heregtei. Mun shuugchidiig shalgaryyldag SHEZ- iin 5 gishuuniig bas.

Avatar

Зочин 2018-03-27

УИХ-ЫН ГИШҮҮН НЯМБААТАРТ БАЯР ХҮРГЭЕ !!! ШҮҮГЧ НАРТАЙ ХИЙЖ БУЙ ТЭМЦЭЛЭЭ БИТГИЙ ЗОГСООГООРОЙ !!! БИД БҮГД ДЭМЖИНЭ ШҮҮ !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 150.129.140.91

Зөв. Түмэн зөв. Ард түмэн авилгачид хулгайчдыг үзэн ядаж байна. Ард түмэн бид зөвхөн шударга ёсыг хүсч байна. Шударга ёс тогтвол ард түмний амьдрал сайжирна. Залуу гишүүд, улс төрчид Нямбаатар шиг тэмцээсэй. Ард түмэн та нарыг эргэлзээгүй дэмжинэ шүү.

Avatar

Ghjk 2018-03-27 103.26.193.139

Shuuhiin eronhii zovlol Tuunii ajliin albiig shalgaya

Avatar

Зочин 2018-03-27 64.119.21.220

Наад хорин хоёр шүүгчээ шууд хөлнөөс нь дүүжилчих тэгээл шударга ёс тогтоно

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.214.120

Монголий прокурор шүүгчидийн 50 / г маш хурдан соль ард түмэн дэмжинэ ёрөнхийлөгч

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-27 66.181.160.5

ШҮҮГЧ НАРЫГ СОНГОХ , ОГЦОРУУЛАХ ЭРХ

ШҮҮГЧ НАРЫГ СОНГОХ ,ОГЦОРУУЛАХ ЭРХ АРД ТҮМЭНД БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ШҮҮГЧИД ЧИ МЭДЭХГҮЙ ,НАМАЙГ ЁРӨНХИЙЛӨГЧ МЭДНЭ,ГЭЖ ХУЦДАГ ЮМ ДАА .

ард

Avatar

Иргэн 2018-03-27 27.123.214.120

Шүүгчид арай дэндээд байсан юмаа хот хөдөөгүй үтэр түргэн баяжиж ба монгол цөөхөн андаш алга байнштэй шүүгчидээ тэр гэр орон унасан унаа эдэлж хэрэглэж бгаа зүйл энд ёрдөө ажил цаг гарздах хэрэггүй шүү дэ атг газрийнхаан ард түмнээс асуугаал болоо энэ шүүх прокурор монголийг муухай эвдлээ энэ 30 жилийн драа засагдана машин унж аймаг хэсэж төрийн бензин ээр ээж аавдаа золгодог олон прокурор шүүгчид ба үүнийг янзлаа ёрөнхийлөгчөө

Avatar

Иргэн 2018-03-27 27.123.214.120

Шүүгчид арай дэндээд байсан юмаа хот хөдөөгүй үтэр түргэн баяжиж ба монгол цөөхөн андаш алга байнштэй шүүгчидээ тэр гэр орон унасан унаа эдэлж хэрэглэж бгаа зүйл энд ёрдөө ажил цаг гарздах хэрэггүй шүү дэ атг газрийнхаан ард түмнээс асуугаал болоо энэ шүүх прокурор монголийг муухай эвдлээ энэ 30 жилийн драа засагдана машин унж аймаг хэсэж төрийн бензин ээр ээж аавдаа золгодог олон прокурор шүүгчид ба үүнийг янзлаа ёрөнхийлөгчөө

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.191.95

Ерөнхийлөгчөө таны ажил эхэллээ. Шүүгч нарын асуудлыг эхлээд шийдэхгүй бол овтшаруудтай тэмцэх тухай яриад ч хэрэггүй нь.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.70.33.242

Сарантуяа гэж нэг авгай бий дээ. Тэдний гэр бүлийнхэн бол шүүхийг хэрсэн аалзны шүлс гэж ярьдаг. Шүүхийн аль ч шатанд "халтуур" хийдэг гэжуугаа.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.70.33.242

Ялангуяа шүүхийн хурган дарга нар бол сандралдаад янз бүрийн муулсан комент бичиж байгаа. Ойлгомжтой. Ямар ч но-гүй бол зүгээр л шалгуулчих хэрэгтэй гэж бодож байна. Шүүгч нараас шударга ёсыг нэхэж эхлэх ёстой гэдэгтэй санал нэг байна.

Avatar

Шалгахгүй дээ!!! 2018-03-27 64.119.16.112

Нямбаатар маш зөв асуудал хөндөж байна! Гагцхүү Прокурор, АТГ нь шүүгч нарыг олигтой шалгахгүй, тэгсгээд хуйвалдаад замируулаад орхих л байхаа даа!!! Прокурор, АТГ хоёр чинь өөрсдөө хэн билээ!!! Шүүгч нар огцом баяждаг, Дээд шүүхэд олон жил ийм аргаар тамтаггүй баяжсан хэдэн авгай нар бий дээ!!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.106.120

Шүүгч нар авилгалд байр орон сууц,үнэтэй машин авдаг нь ойлгомжтой. Хэд банкинд их хэмжээний зээлтэй байна гэсэн. Аягүй бол банкнаас зээл маягаар авилгал авдаг байж болох юм. Хэрэг нь бүтэхээр банк мөнгөө эргэн төлөгдөхгүй зээл рүүгээ оруулаад хаадаг байэж магадгүй ээ. Банкны зээлүүдийг ч гэсэн шалгах хэрэгтэй.

Avatar

Irgen 2018-03-27 122.201.25.130

Khurelsukh, Enkhbold, Saikhanbilegiin khadgalmjiin orlogig shalguulii

Avatar

Amar 2018-03-27 202.179.24.17

УИХ-ын гишүүн Х.Нямбаатар, Б.Энх-Амгалан нарыг бүрэн дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.26.193.17

хөрөнгийг хурааж албан тушаалаас нь зайлуулаад шүүгдсэн хүмүүс очдог газар аваач. Шүүгдсэн танилууд нь угтаж аваад пидрас болгог.

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.178.17

МАН Ы ЗАЛУУСЫГ ДЭМЖЬЕ

Avatar

дэмжигч 2018-03-27 43.228.131.206

загас толгойноосоо эхлэж ялзардаг бол төр шүүх шүүгч нараасаа эхлэж ялзарч бүр үмхийрч байна лүндгэндэгдорж [Хориотой Үг] бүх шүүгч нар цалингийн зээлтэй гээд хуцаад байсан шүүгч нарын хөрөнгө орлогын мэдүүлгээс худлаа болох нь нотологдож байна???????? мэдлэг чадваргүй ёс сутахуунгүй шуналын тулам болсон шүүгч бөөснүүдийг шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн худлаа хуцаж хий хоосон чалчиж өндөр цалин авч улс аа хохироож байгаа этгээд нартай ньзайлуулах цаг аль хэззээний болсоныгшудрага хүн бүр ярьж байна ??? аливаа тэвчээрт хязгаар байдаг болхоор одооноос зарим тэмцэгч эсэргүүцэгч нарын давалгаа эхлэж байна ??энэ давалгаа удахгүй далайн шуурга болно энэ давалгаа удахгүй эдгээр бэрдүүдийг хураасан мөнгө хуримтлуулсан нүгэлтэй нь эрлэг тамруу авч явна???? нямбаатарт маш их баяраллаа ??? чамтай хамт ард түмэн чинь байгаа шүү???? их хурлын гишүүн гэдэг ийм л хүн байх ёстой???

Avatar

иргэн 2018-03-27 182.160.3.5

Шүүгч нар авилгалд байр орон сууц,үнэтэй машин авдаг нь ойлгомжтой. Тэд банкинд их хэмжээний зээлтэй байна гэсэн. Аягүй бол банкнаас зээл маягаар авилгал авдаг байж болох юм. Хэрэг нь бүтэхээр банк мөнгөө эргэн төлөгдөхгүй зээл рүүгээ оруулаад хаадаг байж магадгүй. Банкны зээлүүдийг ч гэсэн шалгах хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2018-03-27 103.11.195.34

Нямдоржийн хүүхдүүд юм биш үү. Тодрох санаатай. Буруу биш ч арга нь муухай юм.

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.185.173

Нэг ч жил бизнес хийгээгүй мөртөө хэдэн тэрбумын хөрөнгөтэй шүүгчдийг бүгдийг нь шалгаач ээ.

Avatar

zochin 2018-03-27 202.179.25.181

naad uil ajillagaandaa chuul zuin said Nymdorjiig bas chalgaarai, ter chun yaavch chever chun bich.

Avatar

Зоригтой, няцалтгүй урагшаа 2018-03-27 202.72.245.220

НӨГӨӨ ӨӨРСНИЙХЭЭ МӨНГИЙГ ХУУЛЬ ЁСНЫ БОЛГОХ ГЭЖ УИХ ГАРГАСАН ӨРШӨӨЛИЙН ХУУЛИААР ХЭН АВИЛГАЧ БЭЭ ГЭДЭГ НЬ ИЛТ ХАРАГЛАХ БОЛЛОО, ӨӨРСӨНДӨӨ ТАВЬСАН УРХИЙГ НЬ АШИГЛАЖ МЭЛГЭРЭЭС ЭХЛЭЭД АДГИЙН ШҮҮГЧ ХҮРТЭЛ ЯАЖ ИЙМ ИХ ХӨРӨНГӨ МӨНГӨТЭЙБОЛСНЫГ ШАЛГАЯ, НЯМБААТАР АЙЛТГҮЙ ШАНТРАЛГҮЙ БҮГДИЙГ ИЛЧИЛ, ТЭГЖ ЧАДВАЛ ЧИ МАНЫ ДАРААГИЙН ШУДАРГА ҮЕИЙН УДИРДАГЧ БОЛНО ШҮҮ,

Avatar

mongolkhuu 2018-03-27 202.179.30.194

ner tur huusun nuhur l bn.tegej l ih ad uzeed bval ulsiin hileer ymarch bayalagiig gargahgui horigolchooch shudragsht. mal aj ahuin oron gecheed oligtoi ch bolovsruulj chadku bj

Avatar

Зочин 2018-03-27 182.160.34.236

Зөв.шалгуулах хэрэгтэй.шүүгч нарыг Элбэгдорж авлигач болгож,Хурц бууны нохой болгож ашиглаж ирсэн. Дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2018-03-27

Ерөнхий шүүгч Зориг ХХБ-ны Эрдэнэбилэгийн жолооч шүү дээ !

Avatar

Irgen 2018-03-27 122.201.25.130

Ard tumen gej ikh bichikh yum, ard tumnee bodoj baigaa bol biznes erkhelj baigaagui terbumin khadgalamjtai ulsturchduu zarlaad tsug shalguulmaar bna, bosno ene ter geed bgaa khumuus ene zasagt baigaa khumuusiig shalguulaad, ed narig uurchilj baij l uls oron khugjinu

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.160.81

Шүүх , прокурор , цагдаа гурав чинь нэг бүлэг ш дээ . Барах уу ? … гэхдээ яахав үзээд л алд …

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.179.24.18

Нэг л их шударга дүр эсгэсэн амьтан.

Avatar

Зочин 2018-03-27 203.91.114.170

Shuux zasaglal hudal huurmag ajillasanaas irged tord itgex itgel sularch baina. Sain baina mundag zaluuchuud.

Avatar

Зочин 2018-03-27 122.201.21.29

Шүүх бол үнэхээр луйварчид, дээрэмчдийн үүр уурхай болсон. Дээд шүүхийн иргэний танхимын тэргүүн Сонинбаяр, Амарсайхан хоёр олон жил танил тал муутай өвгөд хөгшид, эмэгтэйчүүдийн өмч хөрөнгө, орон байрыг луйварчидтай нийлж дээрэмдэж байна. Энэ хоёр ХАР ХЭРЭЭГ-ийн шийдвэрлэсэн хэргүүдийг АТГ-аас тусгай шалгалтын хэсэг гаргаж, хууль бус шийдвэрийн хохирогчид болсон хүмүүсийн оролцоо, хяналттай шалгаж, зохих ял шийтгэлийг өгч, шүүхийг цэвэрлэх хэрэгтэй байна. Ер нь Шүүхэд их цэвэрлэгээ хийхгүй бол замаа алдсан. ШЕЗ ч гэсэн энэ авилгалын торны нэг хэсэг, ийм ч учраас тийм сөрөг хандлагатай МЭДЭГДЭЛ гаргаад байхгүй юу…

Avatar

Зочин 2018-03-27

ОНЦ

Avatar

Zochin 2018-03-27 27.123.212.139

Avilgachidiin avilgaar olson mungiig huraaj emnelegiin tonog tuhuurumj av. Mun bagsh emch nariin tsalin nem

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.10.23.89

Хулгайч-луйварчин*нарын*уяны*нохой*болсонШүүх*шүүхчАТГ*орошон*байгаа
шүү

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.179.31.33

Та нарыг Монголчуудын дийлэнх нь дэмжинэ амьжилт.

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.10.23.89

Маш*зөв*ажилаж*байнаАТГ*шудраг*байхуу*үгүй*юу*ард*түмэн*харий

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.179.2.147

Bugdiig ni shalguul. Dandaa tom tom mashin unasan tom tom baishintai garuud baidag shuu

Avatar

зочин 2018-03-27 202.179.24.126

ХАЛДАШГҮЙ ХАР ХЭРЭЭНҮҮД БОЛОХ ШҮҮГЧДИЙГ ШАЛГУУЛАХ ЗОРИГ ГАРГАСАН ААВЫН ХҮҮД БАЯР ХҮРГЭЕ.

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.214.2

Маш зөв байна Нямбаатараа. Яаж шалгахыг нь хараад сууж байх л үлдлээ. Мартуулаад дарчихгүй л бол үүнийг шудрага ёсонд нийцсэн ажил болгох хэрэгтэй.

Avatar

Багш нарын цалинг нэмэх мөнгө олдож эхэллээ - 2018-03-27 202.21.100.210

2010-2012 оны хоронд Ашигт малтмалын хэрэг эрхлэх газраас хүчингүй болгосон лицензийг эргээж сэргээх шийдвэр гаргасан 22 шүүгч, түүнтэй хамаарал бүхий этгээдүүдийн хөрөнгийн хөдөлгөөнийг шалгах ёстой. Нийт 36 аж ахуйн нэгжтэй холбоотой лицензийн асуудал хөндөгдөж байгаа. Бид компанийнх нь нэр устай, шийдвэр гаргасан шүүгч нарынх нь нэртэй хавсаргаж бичсэн байгаа. Үүнийг шалгуулна. Ингэхдээ 2018 он хүртэлх лицензтэй холбоотой асуудлыг шалгуулна. Өргөтгөсөн шалгалт хийж, эргэлзээг тайлах ёстой. Яагаад төрд хохиролтой байдлаар шийдвэрлэсэн юм бэ гэдэгт хариулт өгөх ёстой.

Avatar

Багш нарын цалинг нэмэх мөнгө олдож эхэллээ 2018-03-27 202.21.100.210

2010-2012 оны хоронд Ашигт малтмалын хэрэг эрхлэх газраас хүчингүй болгосон лицензийг эргээж сэргээх шийдвэр гаргасан 22 шүүгч, түүнтэй хамаарал бүхий этгээдүүдийн хөрөнгийн хөдөлгөөнийг шалгах ёстой. Нийт 36 аж ахуйн нэгжтэй холбоотой лицензийн асуудал хөндөгдөж байгаа. Бид компанийнх нь нэр устай, шийдвэр гаргасан шүүгч нарынх нь нэртэй хавсаргаж бичсэн байгаа. Үүнийг шалгуулна. Ингэхдээ 2018 он хүртэлх лицензтэй холбоотой асуудлыг шалгуулна. Өргөтгөсөн шалгалт хийж, эргэлзээг тайлах ёстой. Яагаад төрд хохиролтой байдлаар шийдвэрлэсэн юм бэ гэдэгт хариулт өгөх ёстой.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.5.196.74

Ард түмний төлөө гэж сонгогдсон бусад УИХ гишүүд яагаад дуугуй суугаад байнаа?

Avatar

Хавсаа 2018-03-27 202.179.31.40

Мундаг, зоригтой эх оронч залуучууд олон байгаасай билээ. Одоохондоо ганцаараа ч гэсэн ард олон өөрийг чинь дэмжиж байгаа шүү. Зоригтой бай, бас болгоомжтой байгаараа. Авилгачдыг өмөөрөх хүн бол адилхан авилгачид л байгаа. Жирийн иргэд хэзээ ч үгүй шүү

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.5.196.74

Ёстой мундаг залуус. Ийм хүмүүс л ирээдүйг аврана

Avatar

Зочин 2018-03-27 59.153.114.44

hoortson uhernuud ve. uhernuuded yaj taalagdahaa mednee naaduul chn

Avatar

Иргэн 2018-03-27 150.129.140.110

Женкогийн бууны нохой

Avatar

Зочин 2018-03-27 180.149.78.99

Мийёгийн бууны хулган

Avatar

Иргэн 2018-03-27 202.5.196.74

Ард түмэн нийтээрээ энэ Нямбаатар, Энх-Амгалан нарын шударга төрийн түшээдийг дэмжиж Монголын төрийг, шүүхийг бузар муухайгаас нь цэвэрлэн эрүүлжүүлэхэд тус нэмэр болцгооё

Avatar

Иргэн 2018-03-27 202.5.195.136

Юун энх-Амгалан бэ??? Муу луйварчинг хэн нь хаацаалайдаад, "шцдарга" болгох гээд байнаа

Avatar

Зочин 2018-03-27

Эхэлсэн ажлаа эцсийг нь хуртэл тэмцэж амжилттай дуусгахыг ероое. Нямбаатарын талд нийт ард тумэн байгаа шуу.

Avatar

з 2018-03-27 202.9.41.13

Амжилт монгшолын хууль шүүх ялзраад удаж байна. Салхи оруулж хувьсгал хийе. Шүүх, прокрор МАНАН-н гар хөл болж мөнгөтэй хүнд л үйлчилдэг болсон.

Avatar

Irgen 2018-03-27 122.201.25.130

Avliga avsan baij bolzoshgui material shuugchiin talaarkh barimtig il bolgono, neg terbumin khadgalamjtai shuugchiin talaarkh materialig il bolgono gesen yasan be, terbumin khadgalamjtai uls turchdiig shalguulval yasan uym be, Khurelsukh, Enkhbold, Bayartsogt geed

Avatar

Зочин 2018-03-27

ШҮҮХ , ПРОКУРОР, ЦАГДАА, АТГ- Д ШИНЭЧЛЭЛ ХИЙХ АЛЬ ХЭДИЙНЭЭ БОЛСОН !!! ЦУС НЬ ОЙРТОЦГООСОН !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 65.49.68.162

mundag zaluu bna bayar hurgii bitii uhraarai aij nyatsaarai. ard chin ard tumen bii shuu. harin tsaaduul ni unen zuv shalgadag l bgaadaa

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.214.122

Энэ хүн л зөв зүйтэй асуудал дэвшүүлж байна.

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.26.194.116

шүүгч нарыг шалгадаг прокурор, АТГ хоёр чинь өөрсдөө хэцүүхэн газрууд шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.100.210

Монгол төрийн зүтгэлтэн шинээр мэндэлж байгаад баяр хүргэе. Шударга ажиллах хэрэгтэй одоо АТГ прокурорын байгуулгын мэргэжилийн ур чадвар шударга ажиллахыг хүлээж байна. Үнэхээр хөрөнгө оруулгын мэдүүлгээ нотолж байгаа иргэнийг хэлмэгдүүлж болохгүй үнэхээр сарын 3 сая төгрөгний цалингаар тэрбумтай болсон 5 машин 5 байр хэдэн зуун саяын хадгаламжийг шалгах хэрэгтэй. МАХН-н ерөнхий шүүгч байсан гандирс байшингийн эзэн Шаравдоржийг шалгахад гэмгүй

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.125.78

Сайн байна. Ийм зүйлийг зоригтой хийх ёстой. Бид ийм ялзарсан нийгмийг мэдсээр байж түүнээс салахыг хүсэхгүй байвал энэ эс үйлдлээрээ ирээдүйн үр хүүхдийнхээ өмнө ялтангууд болно.

Avatar

Ах 2018-03-27 202.131.230.66

Монголд шударга ес тогтоое гэвэл шууугч нар л шударга байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.212.136

Овоо доо. ингэж л ажиллах хэрэгтэй

Avatar

А.Амархүү 2018-03-27

Нямбаатар,Энхамгалан нарт баяр хүргэе.

Avatar

Зочин 2018-03-27 180.149.78.99

Сайн байна эр зориг гаргаж энэ бусармаг нийгэмтэй тэмцэж байгаараа хонгилийн үзүүрт гэрэл асаах үр дүнд хүрнэ байх

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.57.94.218

tun zob shuu. ene litsen geh neg muu tsaasaar mongoliin baylagiig zarahiig bolihuulah estoi doo.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.131.227.82

Эр хурга

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж