МИАТ-ийн дараагийн захирал хэн бэ? | News.MN

МИАТ-ийн дараагийн захирал хэн бэ?

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.27-нд нийтлэгдсэн

МИАТ-ийн дараагийн захирал хэн бэ?

МИАТ-ийн дараагийн захирал хэн бэ?

“МИАТ дампуурвал Монгол Улс өөрийн гэсэн агаарын тээвэргүй болно”. Энэ үгийг “МИАТ” ТӨХК-ийн Гүйцэтгэх захирал Т.Тамир энэ оны нэгдүгээр сарын 12-нд хэлснийг хэвлэлээс уншиж билээ. Гэхдээ “МИАТ дампуурсан ч Монгол Улс өөрийн гэсэн агаарын тээвэртэй байх л болно” гэж бодогдоод өнгөрсөн. Харин өнөөдөр “Тамир огцорвол МИАТ яах бол” гэдэг асуулт төрөв. Үүнийг батлах гэсэн мэт салбарын сайд нь ч түүнийг “явуулахаа” ярилцлагадаа илэрхийлчихэж. Т.Тамир огцорвол шинэ захирал ирнэ. Тэр шинэ захирал нь ямартай ч “МИАТ дампуурвал Монгол Улс өөрийн гэсэн агаарын тээвэргүй болно” гэдгээс өөрөөр боддог, хийдэг хүн байх болов уу гэж найдаж байна.

“Чих дэлссээн”. МИАТ ТӨХК-ийн дараагийн захирал нь Сангийн яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга асан Д.Баттөр болох магадлал хамгийн өндөр байгаа гэнэ. УИХ-ын 2012 оны сонгуулийн дараа, Н.Алтанхуягийн Засгийн газрыг бүрдэж төрийн нарийн бичгийн бүх даргыг “үдчихээд” байхад нэгэн хуучин ТНБД тунаж үлдчихээд анхаарал татаад байсан нь Д.Баттөр. “Яаж зүгээр явуулах вэ” гэсэн шиг тендерийн мөнгийг арай л хурдан гаргаж өгөөд байна уу даа гэхчлэн арга ядсан “шошго” зүүж арайхийн түүнээс “салсан” юм гэдэг. Тэгэхээр “хий багатай, өө ховортой” хатуу самар байж мэдэх юм.

Төрийн нарийн бичгийн дарга нар Төрийн өмчит компаниудын ТУЗ-ын даргаар ажилладаг, тендер, концесс зэргийг шийдэх эрх мэдэлтэй оролцдог. Харин энэ талдаа одоогийн Зам тээврийн хөгжлийн сайд, тухайн үед С.Батболдын Засгийн газарт ЗТБХБЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн даргаар ажиллаж байсан “нэг ангийн ТНБД” болох Ж.Бат-Эрдэнэтэй нэлээд дотно, санал их нийлдэг, тэр тусмаа төрийн өмчит байгууллагын үрэлгэн байдал, тансаглалтай тэмцэхдээ “доз хэтрүүлдэг”-ээсээ болж зарим хүний дургүйг хүргэж “зуугдсан” ч тал байдаг гэх юм билээ.

Тэгэхээр У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрын бодлого “экс хоёр ТНБД”-ынхтай өнцөг нэг байгаа биз. Магадгүй үүнээс үүдэн салбарын сайд Ж.Бат-Эрдэнэ “МИАТ”-ын захирлыг Ерөнхий сайдын нөлөөгүй томилно” гэж давж дуугарсан байж болох юм.

Одоогийн захирал Т.Тамирын тухайд АТГ-аас агаарын тээврийн үндэсний компанийг удирдахаар ирсэнд “МИАТ”-ынхан талархах гэхээсээ илүү “хөгжилдөж”, бас “хэгжүүрхэж” угтсан нь саяхан. Тухайн үедээ удам дамжсан бараг “тэнгэрт өтөлсөн бүргэд” гэгддэг Г.Жаргалсайхан гавьяатын “шилийг хазаж” ирсэн, нас зүсээр ч, мэргэжил туршлагаар ч ёстой л эрс тэс фигур ирсэн нь тэр.

Тусгай албаны, “дипломатчик” захирал залуу хүний хувьд энэ их айлаас багагүй туршлага хуримтлуулсан биз. Харин гурван сая ам.долларын алдагдал гэдэг тоглоом биш. Тэр тусмаа “Хэвлэлүүд зохион байгуулалттайгаар тэгж бичээд байна” гэж сайддаа ховлоод бүр ч амжилт олохгүй л болов уу. Аудитын шалгалтын дүнд өөр ямар асуудал гарч ирэхийг ч таашгүй. Ямартай ч “онгоцны наймаа” гэдэг бол онгоцоор олон ниссэн хүн бүрийн хийчихдэг ажил биш ээ. Одоо энэ салбарт мэргэжлийн, тэр тусмаа бүр зангарагтай эдийн засагч хэрэгтэй байна. Тэгвэл гаднаас түрээсэлсэн онгоц, ямар дүрэм журмаар “худалдан авалт буцсан”, буцааж өгснөөс үүдсэн хохирлыг олон улсын жишгийн дагуу “санхүүгийн хэлээр” төрийн нэрийн өмнөөс ярьж гурван сая ам.долларын “тулган шаардалт” бүхий алдагдлаас аврагдах боломжтой. Магадгүй энэ үүднээс “МИАТ” ТӨХК-ийн Гүйцэтгэх захирлаар яригдаж байгаа нэр бүхий хүмүүсээс Д.Баттөрийг хамгийн өндөр магадлалтай нь гэж үзсэн байж болох юм.

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.176.158

miat iig huvichilah ni zov

Avatar

Иргэн 2018-03-27 66.181.189.165

МИАТ-д Ганболд, Аюуш, Алтантуяа, нараас өөр олигтой мэрэгжлийн хүн байхгүйшдээ?! Бусад нь зугаалж аялагчид, цүхчингүүд л байгаадаа?!

Avatar

Иргэн 2018-03-27 202.179.26.61

Александрыг буцааж тавиад 2 жил зүтгүүлбэл нэг сайхан эмхэлж цэгцэлж өгч чадах хүн байгаа юм даа. Шунал байхгүй, салбараа дэндүү мэднэ. Маш сайн менежменттэй, одоо 60 орчим настай байх ёстой.

Avatar

Баатар 2018-03-27 202.9.41.78

Оргилмаа чи яасан их ичихгүйгээр долигонож чадаж байна энэ захиалгат магтаал бичсэнийхээ төлөө наад нөхдөөсөө овоо хэдэн юм хусчихжээ дээ. Чиний бичсэн зүйлийг чинь уншихад наад хүмүүстэйгээ дэндүү ойр амьдарч өвөр түрийнд нь орж сэтгэл зүрхээрээ ойголцдог хүмүүс боловуу гэсэн сэтгэгдэл төрхөөр байна.

Avatar

Дөлгөөн 2018-03-27 180.149.78.99

ИНЕГ-ын Даргын зөвлөл гээд байгаа хүмүүс нь мэргэжлийн бус ямар ч чадамжгүй тул хурдан солих хэрэгтэй.
Бямбасүрэн үнэхээр чадахгүй чадал нь хүрэхгүй мэргэжил байхгүй

Avatar

МИАТыг хувьчил 2018-03-27 150.129.142.51

МИАТ-ыг мэргэжлийн хүн удирдана гэх юм, мэргэжлийн хүмүүс дотор нь бизнес хийж мөнгө хийчих мэргэшсэн хүн байгаа билүү??? мэргэжлийн хүмүүс нь тэр мэргэжлийн ажлаа хийж байвал сайнсан.

Avatar

иргэн 2018-03-27 202.179.18.49

МИАТ-ыг гуравдагч орны нэр хүндтэй авиа компанид хувьчлах хэрэгтэй. Харин Монголын Засгийн газар 1%-ийн "Алтан хувьцаа" бариад үлдэх ёстой!!! Төрийн өмчит нэртэй боловч хэний ч биш эзэнгүй энэ том компанийг эрх мэдэлд гарсан этгээд болгон мэрж идсээр сүыйтгэж дууслаа шдээ!!! Тээр жил ТӨХ-ны дарга Сугар бүлэг нөхөдтэйгээ МИАТ-ыг идсэн уусан гээд л шуугиад байсан биз дээ?? Мартсан уу?

Avatar

Зочин 2018-03-27 80.153.196.113

MIAT ENE GADAADAD BAIDAG SALBAR GEECH AVILGIIN UUR UURHAIGAA HAAH HEREGTEI SHUU!!!!! XIX ZUUND DELHIIN BUH TOM AVIA KOMPANIUD BILET BORLUULALTIIG ONLINE HIIDEG BOLOOD BARAG 10 JIL BOLLOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Bolor 2018-03-27 27.117.71.66

Ganbold gegch irsen zahiral buriin held suugaad chimeegui avilgagch chadvargui gariig zailuulaarai terguun ded geed bgaa

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.72.245.207

МИАТ – дад жолооч мэргэжилийн хүмүүс дарга гэхээр хэцүү биз дээ

Avatar

Баттөр 2018-03-27 66.181.182.222

Баттөр эхлээд авилгалын асуудлаараа ард түмэндээ тайлбар өгөх байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2018-03-27

ХУРЦААС АСУУ !!! ЗӨВ ХҮНЭЭ СОНГОНО !!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.161.81

Byambuushkaagiin orond noyon soliot CAA dg bolokh gej baigaa gese unen uu.

Avatar

yalalt 2018-03-27 203.91.116.50

MIAT suuliin 3 jil ovoo doriun bsn shuu Udirdlagiin zov menejment bsn bh Muu ajillasan bol solidog sain ajillasan bol tsaash ni ajiluuldag bj boldogguimuu Mon zam teevriin saidad undesnii uzel sanaa bnuu Gadnii hol gar bolchood MIAT g sohruuleh geed bgaan bish bizdee

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.214.109

Hamgiin ih aldagdaltai ajillaj baigaa kompanii 1 shude. Zuvhun setgegdleer sain ajilsan gej yarij bolohgui l dee.

Avatar

Miatiin ajiltan 2018-03-27 122.201.23.226

muu ajilsan baitlaa ulsad ashigaasaa tatwar tuldug yum uu 100 huwi turiin umchit hernee ashigtai ajillaj turuus neg ch centiin dotats awahgui ajillaj bgaa gants company geed helchihed helsdehgui

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.214.102

Юу ч мэдэхгүй байж худлаа донгосдгоо больчмоор байгаа юм даа. Ашигтай ажиллаж байгаа шүү

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.214.108

Улс төрийн Томилгоо бус мэргэжлийн хүн энэ салбарыг энэ компанцг аваад явах цаг ирсээн. Анхан дунд удирдах шатны бүхий л ажлыг хийж явсан гол нь мэргэжлийн мэргэшсэн хүн энэ салбарыг өөд нь татна. Тэр хүн бол Баттөр бүүр ч.биш.

Avatar

Зочин 2018-03-27 64.119.20.104

Yag tiim mergejliin hun l ene slbariig uud n tatna. Namiin shahaanii hun bish l bh hregtei dee. Ter Tenger Battur ntr medehguiee hudla shuu. Salbaraa meddeg jiilasan turshlagtai mergeshsen hun l iluu sain ajillana shdee. Odooogiin nuhtsul bdalaa har l daaa.Hurelukh Miyegombo Nyamaagiin Enkhbold 2# iin tsunh barigchid l bn shdee iimbaij bolohgui ee sain ediin zasagch gej battur uuriiguu bichuuleed bn aa daa ter yvahguu ee

Avatar

mongol 2018-03-27 202.70.33.242

Ene niitleliig battur gedeg hun uuruu esvel tuund dolignogch doldoonuud zahialj bichuulsen yam bish uu alban tushaal geheer avgaigaa hudaldahaas butsahgui ene hulgaich nar icheech yadaj ur huuhed ger bulee bodoj es surtahuuntai amidarch suraach dee meregjliin beltgegdsen hun baigaa tuuniig tavina gej salbariin said ni yarisan baisan

Avatar

hehe 2018-03-27 122.201.23.226

Hania dargad unsuul gedeg shig s*****g bh dooo

Avatar

Zochin 2018-03-27 103.229.122.112

Zahirliig ni solisnoor ajil ni saijrana gedeg uzlee bolih heregtei. hel am gej ayultai um daa,,, oroldsoor baigaad Tamiriig unagaah ni. Tamirt hiisen ajluud ih bii, tuund gol dutagdal bii. Hun asuuhgui l bol hhiisen buteesnee yaridaggui, chimeegui yavaad baidag… Suuritai, chadaltai sain udirdagch daa ug ni…

Avatar

Зочин 2018-03-27 66.181.188.173

Доктор намбатыг захирал болгоё

Avatar

Иргэн 2018-03-27 202.131.244.188

Мэргэжлийн салбарыг улс төржүүлж талцуулаад алийг нь алдуулдгаал МАНАН больчооч. Ирсэн захиралууд ажилдаа дасхаар нь солиодл энэ нарийн мэргэжлийн салбараар ингэж болохгүй гэдгийг ойлгодоггүйл юм байхдаа.

Avatar

Zochin 2018-03-27 192.42.116.16

Batturtei hamt ajillaj ywsan hunii huwid helehed 2008-2009 onii hymraliin uyd Turiin nariin … zereg ondor albuudiig hashij ywsan turshlagatai hun…MIAT-iig udirdahad tuund turshlaga bii…

Avatar

Сандуй 2018-03-27 202.70.47.158

МИАТ Тамирын үед одоо яг зөв ажиллаж байгаа шүү. Одоо шатахуун шахдагийг нь зогсоох, Нямдоржийн шахааснуудыг сольчихвол МИАТ бүрэн сэргэнэ шүү. МАН-ынхаан та нар энэ хүн сольдогоо болихгүй бол үсгүй арчигдана гэдгээ ойлгооч.

Avatar

Зочин 2018-03-27 116.84.110.1

Miatiin zahiral sain ajillaj bgaa shuu dee ajilaa meddeg huniig ajiliig ni hiilgeech ee

Avatar

Fuck 2018-03-27 150.129.141.115

Haha

Avatar

Авиацын хүн тавих нь дээр ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 2018-03-27 64.119.26.190

Одоо улс төрийн томилгоо хэрэггүй ээ. Мэргэжлийн Украйн,Оросод төгссөн маш олон чадвартай хүмүүс өөр салбарт улс орныхоо төлөө зүтгэж байгаа шдээ. Сонгон шалгаруулалт зарлаач……..шударга……………

Avatar

MIAT-iig taivan orhioo! 2018-03-27 122.201.23.226

Salbariin said ni gadniihnii gar hul bolj bolohgui ee

Avatar

MIAT-iig taivan orhioo! 2018-03-27 122.201.23.226

Salbariin said ni gadniihnii gar hul bolj bolohgui ee

Avatar

Nadad neg asuult baina 2018-03-27

Ondor alba hashdag darga nar hariutslagaa bas uurdeg boloosoi!!! 3 say am dollar ih mongo shuu, hurtsiin buunii nоhoi geh um bilee, MIaT ad irsen surguuliin huvaari deer yaj songon shalgaruulalt hiiseniig n shalgaaraa, hurtsiin duug ulsiin mongoor une tolborgui surgasan bdag… getel hurts bi udam damjsan bayan gej savaad bdg?! Ene chin yamar ychirtaiinbeeee?????

Avatar

NARAN 2018-03-27 65.19.167.130

Miatiin suuliin heden dargatai n haritsuulwal batturiin huwid umnu n bgaagui turshlagatai sain ediin zasagch hun ochih gej bga yum bishuu…

Avatar

МИАТ -ЫГ ЗҮГЭЭР Л ОРХИ 2018-03-27 180.149.78.99

УЛС ТӨРЧИД ГЭДЭГ УВАЙГҮЙ ХУЛГАЙЧУУДАА МИАТЫГ ЗҮГЭЭРЛ ОРХИ. МОНГОЛЧУУДЫН ЧӨДРИЙН ГАНЦ МОРЬ БОЛСОН МИАТ – Г ТАЙВАН ОРХИ.

Avatar

Юу билээ? Баттөр чинь Монголын төмөр зам-ийн захирал байл уу нэг хэсэгтээ? 2018-03-27 43.228.131.17

Баттөр чинь Монголын төмөр зам kompanii zahiral bsan biluu neg hesegtee

Avatar

Иргэн 2018-03-27 27.123.212.134

Баттөр Сангийн яамны төрийн нарийн бичгийн дарга байхдаа хахууль авч их хөрөнгөжсөн хүн дээ АТГ шалгах хэрэгтэй !!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 101.108.185.112

Miat yg yaj ch tordood nemergui. Zugeer l 100% zaraad open sky zarla.

Avatar

Зочин 2018-03-27 112.72.11.116

Одоо энэ нам нам дамжиж ажил хийдэг нөхдүүлээсээ салах ёстой

Avatar

Ganaa 2018-03-27 64.119.27.108

Ter sanhu hariutsan zahiral Davaaduren gej 1 hogiin shuuheer duuren taniltai n**** bgaa teriig halahaar shuuhdeed butsaad orood irdeg gar bgaa teriig bas zailuulah heregtei uuriin hariutsdag heltesdee dan uuriin suuld avsan ajliin turshlaggui humuuseer duurgeesee de bas ter moskvagiin er tuluulugch hiigeed bgaa 1 bandi Tuvshintur gej nuhriin eej ni niisleliin shuuhed deeguur alba hashdag ternii huuhdiig ni moskvad suulgaad eejeer ni shuuhiin asuudlaa shiiduuldeg shu

Avatar

Ganaa 2018-03-27 122.201.23.226

sain uu Odmunkhuu

Avatar

Зочин 2018-03-27 80.83.235.34

Монгол сөнөж байна харин эх орныг минь сүйрүүлсэн новшнууд зүгээр явж байна тиймээс "өшөө авагчдын нэгдсэн арми" байгуулж тэд нарын хамсаатангуудтайн агная!!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.106.140

та нэг реклам үзээд 60 цент өгнө .өдөрт 10-20 доллар олох боломжтой.маш амархан
найдвартайажлын хажуугар давхар орлого хийх боломжтой сайт .энэ хаягаар ороод бүртгүүлээрэй https://domingos.co.za/ref/alexmamba

Avatar

ynshigch 2018-03-27 122.201.26.172

Battur hiij chadahgyi. Shynalaa darj chadahgyi, tiim ajilsag shydraga hyn bish. Hyni aylgyi baidal, ami nastai holbootoi iim hariystlagati ajild tohirohgyi. Nydni oliv ni garaagyi.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.131.231.50

Баттөр болж байна. МИАТ-ын орон тооны хэтрэл, томчуудын шахаа хэрээс хэтэрсэн. Энэ асуудал дээр дурын шахааны саналыг авах бус эдийн засагчаар улс эх орныхоо эрх ашгийг дээдлэн ажилд хандаж магадгүй хүн санагдаад байна. Нөгөө талаар агаарын тээврийн аюулгүй байдал, хоол хүнс, зорчигчдын ачаа тээш алдагдах, эвдрэх гэмтэх гэх зэргээр тогтмол сонсогддог завхрал дээр маш хатуу чанга байр суурь сахиж Монголын ачааг ингэж болохгүй гэдэг стандартыг олон улсад тогтоогоод өгөл дөө. Дуугархагүй болохоор бусад орны нисэх буудлынхан давардаг. Магадгүй даатгалыг өндөр түвшинд тавих хэрэгтэй байх. Эцэст нь тийзийн үнэ.

Avatar

Зочин 2018-03-27 122.201.26.172

battur edin zasagch bish, tom yamand sain said bolon negjin darga narin derged naaldaj yavsan jirin neg bertegchin. Zahialgaar niitlel gargaj baihig bodohod ovoo hurungu mungutei bolson ym bailgyi. MIAT-g sain ajillyylahin tylld yls turchiid uurin hynee shahdag yavdlaa zogsooj mergejlin hyneer byrdyyl

Avatar

Зочин 2018-03-27

10 гаруй жил сангийн яаманд ажилласан, 6 жил гаруй Төрийн нарийн хийсэн хүнд туршлага бол маш их байгаа… Ер нь маш сайн эдийн засагч хүн шүү…

Avatar

Зочин 2018-03-27 103.57.95.58

SAHAL TOM DDUUGARCH BJ KHUUKD USHIGLUULEH NI DEE..DAVAASUREN BOLZLOO HANGACHAAD BAIGAA

Avatar

zovhin 2018-03-27 66.181.187.85

sain ajilaj bgaa huniig zugeer ajliin hiilgeech bitgii zahialgt balai um bicheed bai

Avatar

zochn 2018-03-27 27.123.214.113

miat tuzaas turiin umchiin horoonii tuvshinzaya gdg huniig hasaachee

Avatar

Зочин 2018-03-27 27.123.214.120

Battor gej arih uuhaaraa agsan solitoi p***a bdag yum

Avatar

Zochin 2018-03-27 27.123.212.141

MIAT. iin TUZ iig bas solih heregtei.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж