Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ОХУ-ын ард түмэнд эмгэнэл илэрхийллээ | News.MN

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ОХУ-ын ард түмэнд эмгэнэл илэрхийллээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.27-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ОХУ-ын ард түмэнд эмгэнэл илэрхийллээ

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ОХУ-ын ард түмэнд эмгэнэл илэрхийллээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ОХУ-ын Кемерово хотын худалдааны төвд гал түймэр гарч олон хүний амь нас хохирсонтой холбогдуулан Оросын Холбооны Улсын Ерөнхийлөгч В.Путин болон тус улсын ард түмэнд эмгэнэл илэрхийллээ. Уг эмгэнэлд

“ЭРХЭМСЭГ НОЁН ВЛАДИМИР ВЛАДИМИРОВИЧ ПУТИН ТАНАА

Оросын Холбооны Улсын Кемерово хотын худалдааны төвд түймэр гарсны улмаас олон хүний амь, түүний дотор хүүхдүүдийн амь эрсэдсэнд гүнээ харамсч буйгаа илэрхийлж байна.

Монголын ард түмний өмнөөс болон хувиасаа Оросын ард түмэн, амь үрэгдэгсдийн гэр бүл, төрөл төрөгсдөд гүн эмгэнэл илэрхийлж буйг минь хүлээн авна уу” гэжээ.

ЕГО ПРЕВОСХОДИТЕЛЬСТВО ГОСПОДИНУ ВЛАДИМИРУ ВЛАДИМИРОВИЧУ ПУТИНУ

ПРЕЗИДЕНТУ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ

Искренне соболезную в связи с гибелью большого числа людей, в том числе и детей, при пожаре в торговом центре в г.Кемерово Российской Федерации.

От имени монгольского народа и от себя лично выражаю глубокие соболезнования родным и близким погибших, и российскому народу.

С уважением,

ПРЕЗИДЕНТ МОНГОЛИИ  ХАЛТМААГИЙН БАТТУЛГА

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ARD 2018-03-27 202.131.243.162

Эмгэнэл илэрхийлж болно оо!!! Гэхдээ сонгуулиар хакердаж гаргаж ирсэн хадам ахдаа биш харин путины золиос болсон Оросын жирийн ард түмэнд эмгэнэл илэрхийлбэл хүн ойлгоно!!! Энэ эмгэнэлт явдал бол цэвэр путины хариуцах ажил!!! Монгол ялна багийн ориг төвд гаралтай жанхуу та өөрөө өөртөө эмгэнэл зарлаж нэн даруй огцорно уу!!! Учир нь сонгуульд амласан амлалтаа огт биелүүлэхгүйгээр барахгүй бүр мурих тактик руу орсон байгаа тул өөрийн амласны дагуу сайн дураараа огцрохыг шаардаж байна!!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.179.24.244

ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ БЭЛЧЭЭРИЙГ ГОЛ ТАЛХАЛЖ БАЙГАА 30 САЯ ЯМААГ БУУРУУЛАХ БОДЛОГО ХЭРЭГЖҮҮЛЭЭЧЭЭ ЯМААГ ӨСГӨХ ГОЛ ШАЛТГААН НЬ НООЛУУР,,,,, ҮҮНТЭЙ НЬ ТЭМЭЭ САРЛАГИЙН ХӨӨВӨР ЧАНАРААРАА ДҮЙЦНЭ ГЭДГИЙГ БАТАЛЧААД БАЙХАД ТӨРӨӨС ЗОХИЦУУЛАЛТ ХИЙГЭЭЧЭЙ

Avatar

Зочин 2018-03-27 203.169.48.146

Ноолуур хөөвөр 2 чанарын хувьд өөр шүү

Avatar

иргрэн 2018-03-27 64.119.25.211

Ерөнхийлөгчийн эмгэнэлийг уншлаа,харамалтай юм болж,түүнээс гадна ийм үед ерөнхийлөгчийн эмгэнэлийг ХҮРГЭН ХҮҮ ХҮЧТЭЙ ПЯЛДАГА ШААНАА ЭНЭ [Хориотой Үг] гэж монгол хүн бичсэнийг үзээд бүр ч их эмгэнэв,ийм үед төрийн тэргүүний эмгэнэлийг ингэж хэлдэг монгол хүн байна гэдэг үнэхээр их эмгэнэл,хамгын аюул нь энэ малаас дор тэнэгийн энэ үйлдлийг хүүхэд багачууд уншаад юу гэж ойлгох вэ?хэвлэл мэдээллийнхэн юу бодож байна,тагнуул цагдаагийнхан ийм эрүүл биш юм бичдэг нийгмийг хордуулдаг этгээдүүдийн толгойг илсээр байх уу?мианай нийгэмд залуучууд дотор хүмүүжлийн асар их доголдол байгаа нь үүнтэй шууд холбоотой.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.131.243.162

64.119.25.211 гэх өөрийн гэсэн толгойгүй, хогийн пялдага [Хориотой Үг] оо!!! Чамдаа л таарсан оркуудын ерөнхийлөгч байх даа!!!Энэ [Хориотой Үг] мал Ерөнхийлөгч биш шүү дээ!!! Оркууддаа л Ерөнхийлөгч биз дээ !!! Ард түмний 30 %-н саналаар Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч болсон Жанхуу!!!

Avatar

Зочин 2018-03-27

Хvргэн хvv xvчтэй!!! Пялдaга шaaнааа энэ ***р

Avatar

Зориг 2018-03-27 202.9.43.1

тв 9 олон улсын мэдээгээр тоймч Гантулга гэгч этгээд энэ үйл явдлын талаар: үхсэн хүмүүсийн хүүр, яс олдохгүй байна гэж ярьж байх юм. Ямар харгис хэрцгий үг вэ. Эх хэлээ сөнөөж байгаа энэ эрээс өөр хүн тв 9 д олддоггүй юм байх даа.

Avatar

ARD 2018-03-27 202.131.243.162

Эмгэнэл илэрхийлж болно оо!!! Гэхдээ сонгуулиар хакердаж гаргаж ирсэн хадам ахдаа биш харин путины золиос болсон Оросын жирийн ард түмэнд эмгэнэл илэрхийлбэл хүн ойлгоно!!! Энэ эмгэнэлт явдал бол цэвэр путины хариуцах ажил!!! Монгол ялна багийн ориг төвд гаралтай жанхуу та өөрөө өөртөө эмгэнэл зарлаж нэн даруй огцорно уу!!! Учир нь сонгуульд амласан амлалтаа огт биелүүлэхгүйгээр барахгүй бүр мурих тактик руу орсон байгаа тул өөрийн амласны дагуу сайн дураараа огцоррохыг шаардаж байна!!!

Avatar

ИППОН 2018-03-27 202.179.27.31

а******н Корлеонегийн Прокси Монголчуудыг байдлаараа доош чихдэг шигээ хар нарны шилээ зүүж,ноосон малгайгаа углаж байгаад,эсвэл футболк өмсөөд,эсвэл зангиагүй,цээжээ түхийлгэж ирээд тагтаа поозоо авч зургаа авахуулахгүй яасан юм бол? Монголчуудыг доромжилж болно.Оросуудыг болохгүй байх л даа.

Avatar

zochin 2018-03-27 202.5.196.66

ochood uilaach ergvvmin. naad oros avgai e****z xvvxdvvdee avaad Moskvad ochij amidraa. chamtai chamgvi mongol uls baisan baina baih ch bolno

Avatar

!!!!!!!!!! 2018-03-27 64.119.16.112

Ингэх нь хүн ёсны хэрэг. Гэвч бид өөрсдөө ийм байдалд хүрэхгүйн тулд бусдын зовлонгоос сургамж авч, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах нь юу юунаас чухал шүү!!! Манайхан мөн ч хайнга хариуцлагагүй шүү!!! Гай хэлж ирэхгүй, хийсч ирдэг!!!

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.131.231.50

Төрийн хуулийн дагуу Монгол бичгээр эх хувь бичигддэг болсон Юу нь болохгүй байна залуусаа. Үндэсний бичиг үсгээ улам хичээнгүйлэн үзэцгээе. Крючкин судлаач их чухал сэдвээр ярилцлага өгсөн байна лээ.

Avatar

хаха 2018-03-27 202.131.248.198

Худалдааны төвд гал гарсан л даа… түймэр биш. Ямар Хүүк сайд та 2-ын очиж унтраадаг хээр хөдөө биш…

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.106.150

Ингэж монгол бичгээр бичиж паанкрах яахав. Цаана чин олон зуун хүүхэд амь үргэдчихээд байна.
Доорхи нөхөрт: Орчуулагч нь л орчуулын шт ха ха

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.100.210

Яагаад ингэж сайн орос хэлийг сурдаг байна вэ.

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.120.224.91

Кириллээр бичээчээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж