Асфальтан замыг хааж туслах шороон зам гарган иргэдийг зорчуулж байгаа гэв | News.MN

Асфальтан замыг хааж туслах шороон зам гарган иргэдийг зорчуулж байгаа гэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.27-нд нийтлэгдсэн

Асфальтан замыг хааж туслах шороон зам гарган иргэдийг зорчуулж байгаа гэв

Асфальтан замыг хааж туслах шороон зам гарган иргэдийг зорчуулж байгаа гэв

Шар усны үерийн улмаас Дулаанхааны  дөрвөн замаас Ерөө-Хүдэр сумын чиглэлийн автозамын 32 км /Ерөө сум/, 64 км-т /Хандгайтын үтрэмийн орчимд 110м-ийн урттай/ их хэмжээний эвдрэл өчигдөр /2018.03.26/ үүссэн байна.

Тухайн зам нь засвар хийгдээд нэг жил болсон  бөгөөд  аймгийн Замын цагдаагийн тасгийн алба хаагчид болон Улаанбаатар зам засвар арчлалт ТӨҮГ хамтран зам засварлах, тэмдэг, хайс хашлага байрлуулах ажлыг зохион байгуулж, арга хэмжээ авч ажиллаж байгаа аж. Энэ талаар албаны хүнээс тодруулахад “Одоогийн байдлаар эвдрэл  гэмтэл үүссэн асфальтан замыг хааж туслах шороон зам гарган иргэдийг зорчуулж байгаа. Засвар хэр удаан үргэлжлэхийг тодорхойлох боломжгүй” гэсэн юм.  

Хөдөлгөөнд оролцогч жолооч нарт  орчин хязгаарлагдмал замын тойруу, харанхуй үед явахдаа хурдаа тохируулан болзошгүй аюул, ослоос сэргийлж сонор сэрэмжтэй явахыг Замын цагдаагийн албанаас анхааруулж байна.

                                                                                                                            Э.Бурам

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-27 182.160.3.104

Шороон дээр нь асфальтаар өнгөлчихсөн харагдаж байна.Зам тавих нэрийдлээр өчнөөн мөнгө идэцгээнэ дараа нь төсвөөс мөнгө гаргаж дахин засна.

Avatar

зочин 2018-03-27 202.179.24.24

Үнэгүй юм гэж байхгүй. Чанаргүй хийсэн байна. Төлүүл. Хариуцлага тооц.

Avatar

Зочин 2018-03-27 43.228.131.45

хар зам биш шороон овоолго л байна шүү дээ?? хичнээнч сул шороотой газар байсан хар замыг орчных нь шороогоор тавих биш?? шигшсэн дайрга чулуугаар суурийг нь хийх ёстой байдаг юм билээ?? гадаад орнуудын замыг харж байхад?? нягтруулалтыг нь 40-50см чулуугаар хийгээд дээрээс нь дайрга 20см асгаад дээрээс нь хайрга 20 см асгаад дээрээс нь хар тосоо хольцтой нь хамт 20см асгадаг юм билээ бараг 1м орчим зузаан зам таьдаг юм билээ?? гэтэл манай зам 3-5см хар тос доо даацын хэсэг нь 1м орчим шар шавар бор шороо байх юм даа?? энэ мөнгөө хийсэн компанаас нь ав?? төлүүл??? үнэгэүй засуул?? хурдал?????

Avatar

Зочин 2018-03-27 43.228.131.45

хар зам биш шороон овоолго л байна шүү дээ?? хичнээнч сул шороотой газар байсан хар замыг орчных нь шороогоор тавих биш?? шигшсэн дайрга чулуугаар суурийг нь хийх ёстой байдаг юм билээ?? гадаад орнуудын замыг харж байхад?? нягтруулалтыг нь 40-50см чулуугаар хийгээд дээрээс нь дайрга 20см асгаад дээрээс нь хайрга 20 см асгаад дээрээс нь хар тосоо хольцтой нь хамт 20см асгадаг юм билээ бараг 1м орчим зузаан зам таьдаг юм билээ?? гэтэл манай зам 3-5см хар тос доо даацын хэсэг нь 1м орчим шар шавар бор шороо байх юм даа?? энэ мөнгөө хийсэн компанаас нь ав?? төлүүл??? үнэгэүй засуул?? хурдал?????

Avatar

Зочин 2018-03-27 43.228.131.45

хар зам биш шороон овоолго л байна шүү дээ?? хичнээнч сул шороотой газар байсан хар замыг орчных нь шороогоор тавих биш?? шигшсэн дайрга чулуугаар суурийг нь хийх ёстой байдаг юм билээ?? гадаад орнуудын замыг харж байхад?? нягтруулалтыг нь 40-50см чулуугаар хийгээд дээрээс нь дайрга 20см асгаад дээрээс нь хайрга 20 см асгаад дээрээс нь хар тосоо хольцтой нь хамт 20см асгадаг юм билээ бараг 1м орчим зузаан зам таьдаг юм билээ?? гэтэл манай зам 3-5см хар тос доо даацын хэсэг нь 1м орчим шар шавар бор шороо байх юм даа?? энэ мөнгөө хийсэн компанаас нь ав?? төлүүл??? үнэгэүй засуул?? хурдал?????

Avatar

Зочин 2018-03-27 43.228.131.45

хар зам биш шороон овоолго л байна шүү дээ?? хичнээнч сул шороотой газар байсан хар замыг орчных нь шороогоор тавих биш?? шигшсэн дайрга чулуугаар суурийг нь хийх ёстой байдаг юм билээ?? гадаад орнуудын замыг харж байхад?? нягтруулалтыг нь 40-50см чулуугаар хийгээд дээрээс нь дайрга 20см асгаад дээрээс нь хайрга 20 см асгаад дээрээс нь хар тосоо хольцтой нь хамт 20см асгадаг юм билээ бараг 1м орчим зузаан зам таьдаг юм билээ?? гэтэл манай зам 3-5см хар тос доо даацын хэсэг нь 1м орчим шар шавар бор шороо байх юм даа?? энэ мөнгөө хийсэн компанаас нь ав?? төлүүл??? үнэгэүй засуул?? хурдал?????

Avatar

Зочин 2018-03-27 43.228.131.45

хар зам биш шороон овоолго л байна шүү дээ?? хичнээнч сул шороотой газар байсан хар замыг орчных нь шороогоор тавих биш?? шигшсэн дайрга чулуугаар суурийг нь хийх ёстой байдаг юм билээ?? гадаад орнуудын замыг харж байхад?? нягтруулалтыг нь 40-50см чулуугаар хийгээд дээрээс нь дайрга 20см асгаад дээрээс нь хайрга 20 см асгаад дээрээс нь хар тосоо хольцтой нь хамт 20см асгадаг юм билээ бараг 1м орчим зузаан зам таьдаг юм билээ?? гэтэл манай зам 3-5см хар тос доо даацын хэсэг нь 1м орчим шар шавар бор шороо байх юм даа?? энэ мөнгөө хийсэн компанаас нь ав?? төлүүл??? үнэгэүй засуул?? хурдал?????

Avatar

Зочин 2018-03-27 43.228.131.45

хар зам биш шороон овоолго л байна шүү дээ?? хичнээнч сул шороотой газар байсан хар замыг орчных нь шороогоор тавих биш?? шигшсэн дайрга чулуугаар суурийг нь хийх ёстой байдаг юм билээ?? гадаад орнуудын замыг харж байхад?? нягтруулалтыг нь 40-50см чулуугаар хийгээд дээрээс нь дайрга 20см асгаад дээрээс нь хайрга 20 см асгаад дээрээс нь хар тосоо хольцтой нь хамт 20см асгадаг юм билээ бараг 1м орчим зузаан зам таьдаг юм билээ?? гэтэл манай зам 3-5см хар тос доо даацын хэсэг нь 1м орчим шар шавар бор шороо байх юм даа?? энэ мөнгөө хийсэн компанаас нь ав?? төлүүл??? үнэгэүй засуул?? хурдал?????

Avatar

Зочин 2018-03-27 43.228.131.45

хар зам биш шороон овоолго л байна шүү дээ?? хичнээнч сул шороотой газар байсан хар замыг орчных нь шороогоор тавих биш?? шигшсэн дайрга чулуугаар суурийг нь хийх ёстой байдаг юм билээ?? гадаад орнуудын замыг харж байхад?? нягтруулалтыг нь 40-50см чулуугаар хийгээд дээрээс нь дайрга 20см асгаад дээрээс нь хайрга 20 см асгаад дээрээс нь хар тосоо хольцтой нь хамт 20см асгадаг юм билээ бараг 1м орчим зузаан зам таьдаг юм билээ?? гэтэл манай зам 3-5см хар тос доо даацын хэсэг нь 1м орчим шар шавар бор шороо байх юм даа?? энэ мөнгөө хийсэн компанаас нь ав?? төлүүл??? үнэгэүй засуул?? хурдал?????

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.21.106.119

zam tavihdaa borooni us zailuulah dalan zaaval baiguulahiig l heregjuulehgui bgaagaas iim evdrel garaad bga yumdaa. zurag tosol,guitsetgegch,ajil huleen avch bga geed buh shatandaa hariutslaga,setgel alga daa

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.179.25.103

Энийг зам гэхэд үнэхээр хэцүү… Манай компанууд хамаг мөнгийг МХЕГ-Н дарга байцаагч нарт авилга өгөөд үлдсэн мөнгөөр нь ийм л зам барина шүү дээ, бас ямарч мэдлэг боловсролгүй, эх оронч биш дарга байхад ийм л байнаввв

Avatar

Зочин 2018-03-27 202.170.84.184

саяхан 2-3хан жилийн өмнө баригдсан зам биздээ… Барьсан компаниар нь үнэ төлбөргүй засуул!!! өчнөөн тэрбумаар нь авчихаад ийм чанаргүй зам барихдаа яадгын

Avatar

Зочин 2018-03-27

KHURSIIG NI US UGAACHIKHWAL KHICHNEEN ZUZAAN ASFALT CHI KHAGARNA , SUYD BOLTSGOOKHOO BOLI

Avatar

Манлай 2018-03-27 202.21.106.157

Манай авто зам чинь ил ус зайлуулах системтэй гэсэн шдэ.
Тийм систем байдаг л юм шиг байна лээ.

Avatar

WM333 2018-03-27 202.72.245.122

Khuurkhii duu ene zamiin huchilt huukhdiin zulaa shig nimgen bailaa.

Avatar

Zochin 2018-03-27 66.181.176.160

Ийм нимгэн зам юм чнь аргагүй биз дээ. Тэгээд бас ус зайлуулагч байхгүй!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж