Бөхчүүдийг аварга Б.Бат-Эрдэнэ зангидна | News.MN

Бөхчүүдийг аварга Б.Бат-Эрдэнэ зангидна

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.26-нд нийтлэгдсэн

Үндэсний бөх "Их Эе"

Бөхчүүдийг аварга Б.Бат-Эрдэнэ зангидна

Бөхчүүдийг аварга Б.Бат-Эрдэнэ зангидна

Дөрвөн жилд нэг удаа болдог Монголын үндэсний бөхийн холбооны (МҮБХ) VIII “Их Эе” хурал өнгөрөгч амралтын өдрүүдэд боллоо. Анх “Чингис” зочид буудалд хийнэ гэж тов гараад байсан ч хурал бямба гаригт Бөхийн өргөөнд болсон юм. Энэхүү хурлын тоймыг хүргэж байна.


ХУРЛЫГ ДАРХАН АВАРГА, УИХ-ЫН ГИШҮҮН Б.БАТ-ЭРДЭНЭ ДАРГАЛАВ

Бөхийн холбооны VIII “Их Эе”-ийн хэлэлцэх асуудалд “МҮБХ-ны ажлын ололт амжилт” илтгэлийг МҮБХ-ны дэд тэргүүн Д.Данзан, МҮБХ-ны хяналтын албаны илтгэлийг Хяналтын албаны дарга Г.Жамсран, Ц.Бадарч нар тавихаас гадна МҮБХ-ны дүрмэнд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах, зохион байгуулалтын асуудлууд багтжээ. Мөн МҮБХ-ны цэцдийн зөвлөлийг сонгохоос гадна хяналтын алба, холбооны шинэ тэргүүнийг сонгох сонгууль байсан юм.

Хуралд нийт 200 гишүүн орох эрхтэй бөгөөд улсын аварга, арслан, гарьд, заан цолтой бөхчүүд бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ оролцох дүрэмтэй аж. Бямба гаригийн 11:00 цагийн үед нийт төлөөлөгчдийн 143 нь ирж, мандатаа баталгаажуулснаар хурлыг эхлүүлэв.

Хурлыг дархан аварга, УИХ-ын гишүүн Б.Бат-Эрдэнэ даргалсан юм. Хурлын нарийн бичгийн даргад гурван хүнийг сонгосон бол мөн тооллогын комиссын таван төлөөлөгчийн гишүүд дундаас авсан.

МҮБХ-ны дэд тэргүүн Д.Данзан (өмнөх албан тушаалаар) илтгэл тавьсан. Энэ үеэрээ ‘Өнгөрсөн 28 жилийн хугацаанд бөхийн холбоо юу хийснийг харуулахыг зорилоо. Р.Нямдорж тэргүүн тодорхой шалтгааны улмаас ирээгүй байна” гэдэг тайлбарыг өгсөн юм.

ӨНДӨР ЦОЛТОЙ БӨХЧҮҮДЭЭС ХЭН ХЭН ИРЭЭГҮЙ ВЭ?

Үндэсний бөхийн VIII “Их Эе”-д дархан аварга Б.Бат-Эрдэнэ, Г.Өсөхбаяр, улсын аварга Г.Эрхэмбаяр, улсын арслан У.Мижиддорж, Л.Сосорбарам, Ж.Хайдав, Б.Ганбаатар, Э.Оюунболд, Р.Пүрэвдагва, Ц.Содномдорж нарын өндөр цолтой бөхчүүд хүрэлцэн ирсэн.

Энэ удаагийн хурлыг Ж.Мөнхбат аварга бие тааруу байгаагаас очиж амжихгүй гэдгээ хэлсэн бол О.Балжинням аварга Японоос ирсэн төлөөлөлтэй уулзахаар боллоо гэсэн тайлбарыг хурал зохион байгуулагчдад дуулгасан байна.

Харин хуралд ирээгүй бөхчүүд дунд дархан аварга Х.Баянмөнх, дархан аварга А.Сүхбат, улсын аварга Д.Сумъяабазар, улсын аварга Ч.Санжаадамба, С.Мөнхбат, улсын арслан Д.Мөнх-Эрдэнэ, Д.Ганбат, Х.Мөнхбаатар, П.Бүрэнтөгс, Н.Батсуурь нарын хүчтэнүүд багтжээ. Мөн улсын гарьд Ц:Цэрэнпунцаг, Б.Гантогтох, улсын гарьд Ө.Бат-Орших, улсын заан Д.Долгорсүрэн нарын өндөр цолтой бөхчүүд “Их Эе”-ийн хуралд хүрэлцэн ирээгүй байна.

Р.НЯМДОРЖ ТЭРГҮҮНИЙ СОНГУУЛЬД ӨРСӨЛДӨХГҮЙ ГЭДГЭЭ ХЭЛЭВ

Бямба гаригийн 11:00 цагийн үед эхэлсэн хурлын эхэнд МҮБХ-ны тэргүүн Р.Нямдорж (хуучин албан тушаалаар) ирээгүй юм. Түүний хувьд 13:00 цагийн үед Бөхийн өргөөнд ирж, хуралд төлөөлөгчийн байр сууринаас оролцож байгааг дуулгасан. Мөн тодорхой шалтгааны улмаас эрт ирж чадсангүй гэдгээ хуралд оролцогчдод хэллээ.

Хуралд оролцож буй төлөөлөгчид энэ удаагийн хурал албан ёсоор баталгаатай эсэхийг удаа дараа асууж, үүнд тайлбар авахыг хүссэн юм.

Р.Нямдорж “2002 оны “Их Эе”-ийн хурлаар миний бие н.Сүхбаатараас найман хүний саналаар ялалт байгуулж байсан. Тухайн үед тооллогын комисст Ж.Ганболд багтсан бөгөөд тэргүүнийг сонгох саналын протоколыг авч явнаас болж, өнөөдөр шүүх дээр очиход биднээс тэр цаасыг нэхээд байдаг. Гэтэл тухайн үед найман хүний саналаар миний бие ялалт байгуулж, тэргүүн болсон бөгөөд энэ удаагийн хурал албан ёсных юм. Энэ удаа би тэргүүний сонгуульд өрсөлдөхгүй гэдгийг хэлье” гэж бодлоо гэв.

Харин Д.Данзан “2002 оны “Их Эе” хуралд дархан аварга н.Сүхбаатар Р.Нямдоржид цөөн саналаар ялагдсаныхаа дараа зохисгүй үг хэлж, ширээ цохиж байсан. Эндээс маргаан эхэлсэн” гэдэг тайлбарыг хүргэж байв.

БӨХИЙН ӨРГӨӨНД БОЛОХ НЭГ УДААГИЙН ТОГЛОЛТООС ГУРВАН САЯ ТӨГРӨГ АВДАГ

МҮБХ-ны хяналтын албаны илтгэлийг Хяналтын албан дарга Г.Жамсран, Ц.Бадарч нар тавьсан. Энэхүү илтгэлд холбооны сүүлийн жилүүдийн орлого, зарлагын тайланг тавьсан. Гэхдээ энэ тайланг одоогийн нягтлан бодогч хамт байж тавих ёстой гэдэг байр суурь ч гарч байлаа.

Бөхийн өргөөнд сүүлийн хоёр жилийн хугацаанд нийт 128 тоглолт болж, 417 сая төгрөгийн орлого олжээ. Мөн үндэсний бөхийн барилдаан энэ хугацаанд 102 удаа болоход нэг тэрбум төгрөгийн орлоготой байсан гэдгийг тайлбарлав. Харин орлого, зарлагын бүрэн задаргаа байсаннүйд зарим төлөөлөгчид шүүмжилсэн.

Үүнд Р.Нямдорж нэмэлт тайлбар хүргэсэн бөгөөд “Санхүүгийн хувьд бидэнд ууж идэх юм байдаггүй юмаа. Бөхийн өргөөний жилийн орлого нэг тэрбум төгрөг байлаа гэж бодоход буцаагаад ажиллагсад болон бусад урсгал зардалд 800 гаруй сая төгрөг гарч байсан. Би үүнийг нэг удаа тооцоолсон” гэдгээ хэлж байв.

Энэ удаагийн Хяналтын алба 2002 оны “Их Эе”-ээр сонгогдсон төлөөлөгчид аж. Тиймээс хурлын үед шинээр хяналтын албаны долоон төлөөлөгчийг сонгосон юм.

ДҮРМЭНД ӨӨРЧЛӨЛТ ОРУУЛЖ, ТЭРГҮҮНИЙГ ОРОН ТООНЫ БУС БОЛГОВ

МҮБХ-ны үүсгэн байгуулагдсан өдөр нь түүний анхны дүрмийг баталсан 1990 оны дөрөвдүгээр сарын 14-ний өдөр гэдгийг холбооны дүрмэнд тусгажээ. Мөн МҮБХ нь Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотноо, Баянзүрх дүүргийн 6-р хорооны нутагт орших Монгол бөхийн өргөөнд байрлана гэж дүрмэндээ заасан байна. Учир нь сүүлийн үед маргаан гараад байгаа асуудалд холбооны хаяг албан ёсных гэдгийг Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Цогтбаатар тайлбарлаж байв.

МҮБХ-ны зорилго нь үндэснй бөхийн дэвшилтэт уламжлал, ёс горимыг батжуулан хөгжүүлэх, бөхийн залгамж үеийг тодруулан бэлтгэх, үндэсний бөхийг цаашид олон зуун жилийн туршид хөгжин дэлгэрүүлэхэд оршино гэж дүрмийн хоёр дахь хэсэгт багтжээ. Энэ мэтчилэн дүрмийг сайтар уншиж, нэмэж, хасах өөрчлөлтүүдийг хийж байв.

Бөхийн холбооны Цэцдийн зөвлөл нь Их Эеийн чөлөөт цагт МҮБХ-ны эрх барих, төлөөлөх, байгууллага гэдгийг Цэцдийн зөвлөл гэсэн бүлэг хамруулжээ. Нийт 67 гишүүнтэй байсныг хэвээр үлдээжээ. 

Мөн холбооны тэргүүнийг орон тооны бус болгож, дүрмэндээ өөрчлөлт оруулжээ. Энэ мэтчилэн бөхчүүд дүрмэндээ бага сага өөрчлөлт оруулсан юм.

Хурлын төгсгөлд Цэцдийн зөвлөлд 91 төлөөлөгчийн нэрийг дэвшүүлснээс 76 нь зөвшөөрч нууц санал хураах сонгуульд оролцсон юм. Үүнээс хамгийн өндөр санал авсан 44 төлөөлөгч болон аймгуудын бөхийн холбооны дарга нар автоматаар нэмэгдэн 67 гишүүн бүрджээ. 

ХУРЛЫН ЦОР ГАНЦ ЭМЭГТЭЙ ТӨЛӨӨЛӨГЧ НЬ СЭТГҮҮЛЧ, БӨХ СУДЛААЧ БАЙВ

Үндэсний бөхийн “Их Эе”-д нийт 200 гишүүн оролцох эрхтэй аж. Энэ удаагийн хурал эхлэхийн өмнө 143 төлөөлөгч мандатаа аван хуралдаа оролцсон. Тэгвэл энэ тоо үдээс хойш 153 болон нэмэгдсэн юм. Хуралд оролцож буй оролцогчид дунд монгол түмний бахархал болсон аварга, арслан, заан гээд хүчтэнүүд гарын даа, тайлбарлагч, бөх судлаач нар багтсан. Тэдний дунд өвгөн буурал болсон арслан цолтнууд олон байсан бөгөөд тэд шөнө дунд хүртэл үргэлжилсэн хурлыг орхиж яваагүй юм.

Мөн энэ удаагийн хурлын хамгийн залуу төлөөлөгчөөр энэ жил 26 настай аймгийн арслан Т.Пүрэвсүрэн байсан юм. МУИС-ийн Эдийн засгийн сургуулийг эдийн засгийн онол мэргэжлээр төгссөн тэрбээр Говьсүмбэр аймгийн төлөөлөгчөөр хуралд оролцжээ. Т.Пүрэвсүрэн энэ удаагийн хурлаар Хяналтын зөвлөлийн долоон гишүүний нэгээр сонгогдсон.

Хурлын цорын ганц эмэгтэй бол сэтгүүлч, бөх судлаач С.Бадамгарав байсан. Олон жил бөхийн спортод үнэнч байж чадсан тэрбээр энэ удаагийн онцлох төлөөлөгч байсан. Түүнийг Цэцдийн зөвлөлийн гишүүний сонгуульд нэр дэвшүүлсэн боловч өөрийн хүсэлтээр нэрээ татсан юм.

Хурлын үеэр олон бөх Р.Нямдорж, Д.Данзан нарт гүн талархал илэрхийлж, бөхийн спортын төлөө хоёргүй сэтгэлээр ажилласан тэдэнд бид өртэй бөгөөд “баатар” болох эгэлгүй баатрууд гэдгийг онцолж байв.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Б.БАТ-ЭРДЭНЭ 98 ХУВИЙН САНАЛААР ТЭРГҮҮНЭЭР СОНГОГДОВ

Бямба гаригийн үдээс өмнө Бөхийн өргөөнд эхэлсэн хурал шөнийн 23:00 цаг гэхэд сонгуульт ажилд хүрсэн юм. Холбооны тэргүүн болоод Цэцдийн зөвлөлийн 44 гишүүнийг сонгох сонгуулийг нууц санал хураалтаар явуулж, ням гаригийн 02:00 цагийн үед тогтоолууд гарсан.

Холбооны тэргүүнийг сонгох сонгуулийн саналд дархан аварга, УИХ-ын гишүүн Б.Бат-Эрдэнэ, дархан аварга Г.Өсөхбаяр, улсын аварга Г.Эрхэмбаяр, улсын заан Ц.Магалжав нарын нэрийг хурлын төлөөлөгчид дэвшүүлсэн. Эдгээр нэр дэвшигчдээс дархан аварга Б.Бат-Эрдэнээс бусад нь нэрээ татаж авсан юм.

Ингээд тэргүүнийг сонгох санал асуулгад 143 төлөөлөгч саналаа өгсөнөөс гурван санал хүчингүй болж, нийт 140 санал дэмжсэнээр Б.Бат-Эрдэнэ Монголын Үндэсний бөхийн холбооны тэргүүнээр сонгогдсон.

Холбооны тэргүүн болсон Б.Бат-Эрдэнэ ням гаригийн өглөө БНСУ-д парламентийн гишүүдийн хуралд оролцохоор болсноо хэлж, 7-10 хоногийн дотор холбооны бусад албан тушаалтнуудыг томилохоо илэрхийлсэн. Мөн холбооны ажил хуучин удирдлагууд болон Цэцдийн зөвлөлийн гишүүдийн оролцоотой эдгээр өдрүүдэд явагдахыг дуулгасан юм.

87 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2018-03-26

Bat-Erdene hagarliig arhagchuulagchidiin neg dee.omhii sanaat Bat-erdene, elen tcarait Osehbayar naraas oligtoi yum garah uu ta minee

Avatar

Bat 2018-03-26 103.57.95.166

Shiidver ni uunees uur gartsgui baterdene humuusiin olon niitiin tavij baigaa shaardlagiig huleej avch ajillah heregtei buhiin urguunii uilchilgee buhchuudiin usand oroh gazar bie zasah gazar geed anhaarah zasaj saijruulah asuudluud biishuu!!!!!nuguu neg asuudal bol yaah argagui buhiin barildaani margaantai asuudliig tehnikiin tuslamjtaigaar nariin togtooj shiidverledeg baih uuniig zailshgui hiih estoi shuuu!!!!!!!!!

Avatar

Хөрш 2018-03-26 202.21.106.163

Бөхийн өргөөний өнгө үзэмжийг сайжруулах хэрэгтэй . Тоглолт үзэхэд үнэн тэнэг юм байна лээ.

Avatar

дэг 2018-03-26 122.201.22.244

Тэнд алдарт аварга Ж.Мөнхбат, Х.Баянмөнх, А.Сүхбат, Д.Сумъяабазар, Ч.Санжаадамба, О.Балжинням нар байсан уу? Монголчуудын дунд өндөр нэр хүндтэй арслан Д.Мөнх-Эрдэнэ идэр залуу арслан Х.Мөнхбаатар, Б.Ганбат, Д.Ганхуяг, П.Бүрэнтөгс, Н.Батсуурь нар тэнд байв уу? Улсын гарьд Б.Гантогтох, Ц.Цэрэнпунцаг, Ө.Бат-Орших нар байсан уу? Улсын заан Д.Долгорсүрэн, Ж.Ганболд, Д.Бумбаяр болон А.Бямбажав, Г.Намсрайжав, Л.Баасанхүү, Бат-Өлзий нарын Улсын харцагууд Дуламсүрэн, Мөнхжаргал, Цоггэрэл, Ц.Баянмөнх, Х.Даш тэргүүтэн бөхчүүдийг олж харсан уу? гэнэ ээ. Ирээгүй юмыг чинь хэн харахав дээ. Энэ нэг нөхөр юу хэлээд яах гээд байгаа юм бэ. Бөхчүүд чинь тэнэг хүмүүс биш. Чи битгий хуралд ирээгүй хүмүүсийн нэрийг барьж солиороод бай. энэ сайхан өндөр цолтой бөхчүүд энэ тэнэгийн хэлснээр барилдахгүй юм бол хэн хохирно гэж. Бөх сонирхогч Монголчууд Нямдорж, Данзан, Бат-Эрдэнэ аварга хохирох юм уу. Нст Хүрэлбаатар л турхирч тэнэг юм бичүүлж байгаа байхв Ингэхэд Хүрэлбаатар гэгч нөхөр хуралд ирсэн юм уу. Түүнийг ямар нэгэн цэц мэцэд сонгоогүй биз дээ. Бөхийн өргөөний гадаа сургуулийнхаа элсэлтийн зарыг үнэгүй өлгөх гэж дайраад зөвшөөрөхгүй болохоор нь хутган үймүүлж эхэлсэн дээ энэ новшв Өчүүхэн амьтан шүү дээ.

Avatar

ЦОХ 2018-03-26 122.201.22.244

Энэ сэтгүүлчийг болиулаач ээ. Уншигч олноосоо уучлал гуйж сур. Бүтэхгүй нөхөр юм аа. Буруу нягтлаагүй бичсэн зүйлээ зөв болгож засаад оруулчихаж сур. Хариуцлагагүй нөхөр.

Avatar

Монгол бөх сайхнаараа 2018-03-26 202.179.26.241

Монгол бөх ард түмний буянаар сайхнаараа л байгаа шүү дээ. Яг юуг нь өөрчлөх гээд байгаа юм бэ? Аварга, Ням дарга, Данзан гэх мэт хүмүүс ерөнхийдөө нэг фракц гэж бодож байгаа бөгөөд удирдлагын залгамж чанар хадгалагдах сайхан сонголт боллоо, Ардчилсан Монгол Улсын түүхэнд гарсан хамгийн сэтгэл хангалуун сонгууль боллоо гэж хэлж болно. Хүмүүс бүх үзүүшгүй болсон гэх юм. Тэгвэл яагаад бөхчүүд нийгэмд ийм өндөр байр суурьтай, их спортынхноос илүү од байгаа юм бэ? Монгол бөхчүүд бүгд Нямдорж даргад талархах хэрэгтэй. Жич: Нямдорж даргыг амьдралдаа ганц удаа амьдаар нь харж байсан, Алтай Барбекю ресторанд Эрдэнэбат гавъяат, Бат-Эрдэнэ аварга хоёрын хамт тус бүрдээ хоёр том пял бариад явж байхыг харсан бөлгөө. Өөрөөр юу ч мэдэхгүй хүн шүү

Avatar

Зочин 2018-03-26 103.57.92.238

Би зүгээр л бөх сонирхогч Удаа дараагийн ярилцлагуудыг сонсож байхад Нямдорж , Данзан нар хуулийн дагуу маш ойлгомжтой гаргалгаатай тайлбарладаг. олон ажил санаачласан . Саянын хурлаа ч ТВ-ээр бүрэн нэвтрүүлсэн хурал нь ч эмх цэгцтэй хуралдана билээ. Ганболд Дуламсүрэн нэр нэг л юмаа ярьдаг .Хүрэлбаатар гэдэг хүнийг ер ойлгодогүй юм юманд л оролцож явдаг сонин хүн . Чинбат тийм ч овилогогүй хүн биш .Их дажгүй хүн хэрэв тэргүүн болсон бол бас л элдвээр хэлнэ .Нямдоржийн цаашид Бөхчүүдийн ирээдүйн талаар дэвшүүлж байгаа санлыг дэмжиж тодорхой ажил өрнүүлэн хэрэгтэй байхаа . АМЖИЛТ.

Avatar

Naad 2018-03-26 73.247.96.242

Naad yavdag jorlonguus chin hend heregtein? Hen neg ni tanid ashig tustai yum hiih u? Hiij baisan uu? Yaj? Nadad heleed ogooch??

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.9.42.127

хамгийн залуу бөхөө тавих байсан

Avatar

Goe 2018-03-26 61.83.180.124

Uhehneee garuud baagii avargiih bolloo geed dorvoduud tusdaa bayarluul taarna

Avatar

Hundlungiin hun 2018-03-26 66.181.182.235

Za za ingej hereldej taltsaj bhaa boliod yuch hiihgui heniigch demjihgui chimeegui baival bolloo bish uu. Uchir ni buh suuliin yud uzuushtei soniroltoi yum bhgui bolson sh dee….

Avatar

Зочин 2018-03-26 73.162.217.93

Бөхийн холбоог шалан дээр унагах хүндт үүргийг УИХ-ын гишүүн, гарамгай хүүхэн эргүүлэгч Бат-Эрдэнэ гардан гүйцэтгэх учиртай байжээ.

Avatar

Зочин 2018-03-26 64.119.20.90

Bohchuudiinhee jing has. Bulchin harmaar bna guzee harmaargui bna. Mongol boh tsag ueteigee hol niiluulj alhii.

Avatar

Худлаа 2018-03-26 202.21.106.136

Зангидаж харагдаач

Avatar

Зочин 2018-03-26 150.129.143.95

Бат-Эрдэнээс юу ч гарахгүй. Жудогийн холбоог удирдаад юунд ч хүргээгүй биз дээ.

Avatar

Mongol behiig RNyamdorj ender hemjeend hegjuulej sain ajillasan ni ynen syy!!! 2018-03-26 148.60.92.227

hoornood zodoldood baih yum,getel delhii chaana chini tyryyleed hegjeed baina!ta nar sig teneglehgyi bna!honhortoo zeb ergebel Mongol mini zaasaa yabna chadahgyi bol asar ydahgyi delhiigees zailna!harj l bai!!!behchyyd ni hyrtel hajuugaar ni bainga heryyl hiigeestei hezee yhne gej ta nar bye bynee haraaj ajil hiilgehgyi baigaa yum be?….Muusain malnyyd!!!!

Avatar

Дахин асууя 2018-03-26 202.131.225.150

МҮБХ-ын дэд тэргүүн асан бөхчүүдийг хагалан бутаргаж хоол олж иддэг өвгөн Данзантан МҮБХ-ны тэргүүн Чинбатаас ил захидлаас асуусан асуултыг ишлэж Эрхэм тэргүүн танаас асууя. Та “сонгогдох” гээд тэнд ороод сууж байхдаа хэн хэн байгааг хараад “Би үнэхээр Монголын бөхчүүдээс сонгогдчихлоо” гэж бодож чадсан гэж үү? Тэнд алдарт аварга Ж.Мөнхбат, Х.Баянмөнх, А.Сүхбат, Д.Сумъяабазар, Ч.Санжаадамба, О.Балжинням нар байсан уу? Монголчуудын дунд өндөр нэр хүндтэй арслан Д.Мөнх-Эрдэнэ идэр залуу арслан Х.Мөнхбаатар, Б.Ганбат, Д.Ганхуяг, П.Бүрэнтөгс, Н.Батсуурь нар тэнд байв уу? Улсын гарьд Б.Гантогтох, Ц.Цэрэнпунцаг, Ө.Бат-Орших нар байсан уу? Улсын заан Д.Долгорсүрэн, Ж.Ганболд, Д.Бумбаяр болон А.Бямбажав, Г.Намсрайжав, Л.Баасанхүү, Бат-Өлзий нарын Улсын харцагууд Дуламсүрэн, Мөнхжаргал, Цоггэрэл, Ц.Баянмөнх, Х.Даш тэргүүтэн бөхчүүдийг олж харсан уу? Та тэр үед ер нь эрүүл байсан уу?

Avatar

Зочин 2018-03-26 64.119.20.182

Ireed oroltsoogui l bol hohi ni. Durweduud Baynaagiin zaawaraar ireegui l dee. Durwed bohiin holboo gej baiguulaad yawtsgaa

Avatar

МҮБА-ны тэргүүн Бат-Эрдэнээс асууя 2018-03-26 202.131.225.150

МҮБХ-ын дэд тэргүүн асан бөхчүүдийг хагалан бутаргаж хоол олж иддэг өвгөн Данзантан МҮБХ-ны тэргүүн Чинбатаас ил захидлаас асуусан асуултыг ишлэж
Эрхэм тэргүүн танаас асууя.
Та “сонгогдох” гээд тэнд ороод сууж байхдаа хэн хэн байгааг хараад “Би үнэхээр Монголын бөхчүүдээс сонгогдчихлоо” гэж бодож чадсан гэж үү? Тэнд алдарт аварга Ж.Мөнхбат, Х.Баянмөнх, А.Сүхбат, Д.Сумъяабазар, Ч.Санжаадамба, О.Балжинням нар байсан уу? Монголчуудын дунд өндөр нэр хүндтэй арслан Д.Мөнх-Эрдэнэ идэр залуу арслан Х.Мөнхбаатар, Б.Ганбат, Д.Ганхуяг, П.Бүрэнтөгс, Н.Батсуурь нар тэнд байв уу? Улсын гарьд Б.Гантогтох, Ц.Цэрэнпунцаг, Ө.Бат-Орших нар байсан уу? Улсын заан Д.Долгорсүрэн, Ж.Ганболд, Д.Бумбаяр болон А.Бямбажав, Г.Намсрайжав, Л.Баасанхүү, Бат-Өлзий нарын Улсын харцагууд Дуламсүрэн, Мөнхжаргал, Цоггэрэл, Ц.Баянмөнх, Х.Даш тэргүүтэн бөхчүүдийг олж харсан уу? Та тэр үед ер нь эрүүл байсан уу?

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.131.225.150

Менежментийн арга барилгүй Нямдорж, Данзантан нарын гайгаар хагарч уналтанд орсон МҮБХолбоог Бат-Эрдэнэ эвлүүлж чадах болов уу даа хөөрхий, Бат-Эрдэнэ Монголын Жү-до бөхийн холбооны ерөнхийлөгч байхдаа тус холбоог "нохойн жогорхой" болгосныг Х.Баттулга ерөнхийлөгч цэвэрлэж Олимпийн алдартнуудыг төрүүлснийг Монголчууд бид мэдэж л байгаас дээ. Хурлын ирцээс харвал Увс гэлтгүй Халхын аварга арслан заанууд бүгд шахам ирээгүй л байшдээ, Дархан аварга Ж.Мөнхбат, А.Сүхбат, улсын аварга Д.Сумъяабазар, улсын аварга Ч.Санжаадамба, С.Мөнхбат, улсын арслан Д.Мөнх-Эрдэнэ, Д.Ганбат, Х.Мөнхбаатар, улсын гарьд Ц:Цэрэнпунцаг, Б.Гантогтох, улсын заан Ц:Санжаа, Д.Лхагвасүрэн, Д.Долгорсүрэн г.м

Avatar

Сонирхогч 2018-03-26 27.123.214.120

Дөрвөд хүн хүн биш, дөрвөн шийр мах биш гэж ортой үг л дээ. Халхын их аварга Бат-Эрдэнийг Баянмөнх, Ганболдтой зүйрлүүлж болохгүй. Шинэ тэргүүнд ажлын амжилт хүсье!

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.131.225.150

Чи өөрөө үхэр

Avatar

Зочин 2018-03-26 103.9.90.98

а.сүхбат болон увсыханаас холдсон л яахав дээ, өөр хэн ч байсан яадгын нохой долоо

Avatar

Зочин 2018-03-26 150.129.143.182

Батэрдэнэ чадахгуй ээ, ер нь бех тэргуун дэмий дээ, хуучин соц-н уед дээд талын бех усрээд усрээд л тээврийн тэрэгний жолооч л байсан юм даа, одоо ч хамаагаа алджээ, хамгийн болж бутэхгуй улс л дээшээ яваад байх юм

Avatar

Зочин 2018-03-26 27.123.212.142

Бөхийн холбооны гүйцэтгэх захриал Р.Нямдорж болно. Тэгээд л бахь байдгаараа

Avatar

3544 2018-03-26 84.109.241.24

Монгол бөхчүүд нь ийм муухай байхаар бөхөө дээдлээд шүтээд байх хэрэг байна уу? Гутчихлаа. Угаасаа л хөлдүү юмнууд дийлэнх нь байдаг л да.

Avatar

zochin 2018-03-26 202.21.110.211

Ene Bayanaa avarga gej nasan turshdaa zarag hiij mun ch ikh balag tarih yumaa.Bolidoo.Odoo heden jil nasandaa baidaa.Mun ch ih, buur dalan hudalch gedgiig saya ter Mongol TV eer yarij baihiig ni harlaa.Oi gutlaa.Bi ug ni hundelj yavdag baisan yum

Avatar

Зочин 2018-03-26 27.123.212.141

Увс энэ тэр гэдгээ болих хэрэгтэй, яагаад Ховд хүн, Донод хүн гэж ярихгүй байгаан, арай цаашаа түлхээд байгаан биш биз, Баянмөнх аврага Мөнхбат аврагууд бол одоогийн энэ хэдэн А –ас хамаагүй өөр харьцуулъшгүй.

Avatar

ИРГЭН 2018-03-26 202.70.34.115

БАТ-ЭРДЭНЭ АВАРГА БАЙХ ЁСТОЙ ГАЗРАА ОДОО Л НЭГ ЮМ ИРЭХ ШИВ ДЭЭ. ТӨӨРЧ ТӨӨРЧ АВИЛГАД АМТШИЖ, ЭРДЭНЭТЭД ШАХАА ХИЙЖ ЯВСААР……….
ОДОО САЙН ДУРААРАА УИХГ-СЭЭ ТАТГАЛЗААД ЭНЭ АЖИЛДАА ОРВОЛ АРД ОЛОН БИД ХҮЛЭЭЖ АВАХАД БЭЛЭЭН……ЧАДАЖ МЭДЭХГҮЙ БАТЛАН ХАМГААЛАХ ЯАМАНД ОЧИЖ АМЬТНЫ ҮРСИЙГ НЭГНЭЭР НЬ ДЭЛБЭЛҮҮЛЖ, БУУДУУЛЖ ЯВСНААС………….
ОДОО ТЭР ОЮУТОЛГОЙГ ШАЛГАХ ХЭСЭГТ ОЛИГТОЙХОН АЖИЛЛАЖ ГЭРЭЭГ ЦУЦЛАХЫГ БОД… БИТГИЙ ХЭДЭН ДОЛЛАР АМАНДАА ЧИХҮҮЛЭЭД НАМ БОЛООРОЙ ДОО МАХАН ТОЛГОЙ МИНЬ………….

Avatar

Зочин 2018-03-26 122.201.24.65

БАЯНАА АВАРГАТАЙ ЭНЭ МАХАН ТОЛГОЙТЫГ ЗҮЙРЛЭЭД ЯАХУУ. БАЯНАА АВАРГА ШИГ ШУДАРГА ХҮН ХААНА БАЙНА. ТА НАР ДИИЛЭХГҮЙ БОЛХООРОО ЭЛДВЭЭР ХУЙВАЛДАЖ ЧАДАХ ЗҮЙЛЭЭ Л ХИИЖ БАЙГАА ЧИНЬ ЭНЭ.

Avatar

зочин 2018-03-26 66.181.160.57

Хөөе Нямдорж чинь Баянааг бодвол боловсролтой мэдлэгтэй хүн ш дэ хө. Баянаа аврага одоо хэрүүл хийж явахаа бөолих хэрэгтэй одоо буян хийж явах цаг шүү

Avatar

ajiliin amjilt hysye!ikhe abraga daa!! 2018-03-26 148.60.92.227

Baynmenh sig hog saaraar yana daa!!arai l bna!muu haraalch olon saihan behchyyded h**** hiilgej barildah chadbargyi bolgoson hyn bol Bayanmenh har abraga syy dee!!ard tymen medne dee ene har zoligoos hol baih ni zyi!!!ard tymend ner hyndgyi har abragaar yana gej bitgii demiir!!!odoo behiin holboo zeb zygtee delgerbee!!!amjilt hysye!

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.21.106.127

Аварга зангидаж чаднаа. Уул нь Нямдорж гуай сайн ажиллаж байсан. Монгол бөхийг цэгцэлсэн хүн шүү.

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.21.100.210

Монголын шүүх прокурор цагдаа шийдвэр биелүүлэхийн газарт итгэл алдарсан олон нийтийн байгуулгын үйл ажиллагаатай хутгалдаад сүүлдээ хаалга эвддэг болсон . Б.Бат-Эрдэнийг сонгохгүй бол бөхийн өв соёл уламжлал зан заншил бүгдийг Х.Баянмөнх гэдэг хүн рүү алдах гээд байсан

Avatar

Зочин 2018-03-26 66.181.180.137

pooh yamar teneg komment ve .bayanmunh ruu aldana gedeg chin yu gesen u ve . chi chin jinhene holion bantangiin ezen uu gui yu . odoo tegeed baterdene ene buhniig avah uu

Avatar

Зочин 2018-03-26 103.229.120.49

Бөхийн өргөө хандиваар боссон. Баянаа аврага тухайн үед сая төгрөг хандивлаж байсан бол Бат-Эрдэнэ мянган төгрөг хандивлаж байв. Нэг иймэрхүү. Бат-Эрдэнэ аврага хийж чадах юм байдаг юм уу?

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.179.25.14

Зангидаад байхдаа яахав дээ. хар хэллэгийг албан мэдээндээ ингэж оруулах гэж. news.mn гэж

Avatar

МОНГОЛ 2018-03-26 150.129.140.193

УВС ХҮН ХҮН БИШ УМС КИТАЙ МАХ БИШ БАЯНМӨНХ АВАРГА ОДОО БОЛИУЛ ЯАСАН ЮМ БЭ НАСААРАА Л БӨХИИН ЁС ЖУДАГИЙГ ХАГАЛЛАН БУТАРГАЛАА ОДОО ҮЛДСЭН ХЭДЭН ЖИЛЭЭ МОНГОЛ БӨХӨӨ НЭГ ЦУЛ БОЛГОЖ ХӨГЖҮҮЛЭХЭД ХУВЬ НЭМЭРЭЭ ОРУУЛААД МАЖИИЙВАЛ ДЭЭРГҮЙ ЮУ

Avatar

зочин 2018-03-26 66.181.166.196

Бат-Эрдэнэ энэ эв эвдэрсэн улсыг нэгтгэж, холбоог аваад явчих хүн мөн үү, чадахгүй тал нь л дийлэх болов уу, жаал мөнгө л хийх байхдаа

Avatar

dorj 2018-03-26 202.179.26.232

böhiin örgöönd ulsiin 800 saya tugrug Elbegdorj ugch barilgaa duusgasan!Töriin ömchtei yum shuu.Nyamdorj Bayanmönh 2 tuuniig bulaazaldaj baigaa yumuu?

Avatar

шинэ зууний аварга 2018-03-26 202.179.24.142

батэрдэнэ аварга холбоогоо элбэг аваад явчих хүн. хагалдаг бутрагадаг увсынхны үгийг авах хэрэггүй. харин тэд холбоог дагах хэрэгтэй. юу мэднэ гэж дуграад байгаа юм бэ. ойлгохгүй байна. холбооны шийдвэр эцсийнх. харин дотроо гишүүд сайн хэлэлцэж үнэнийг дэмжиж ажиллах ёстой шүү. тэгэж чадвал холбоо нэрээ байлгах болно.

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.131.245.210

Odoo tgd Nyamka, Danzan 2 shig burhan bhguil gj yarinada manaihan ali hediin yariad ehelj l de huurhii sain humuus shuu kkk ene geltgui yum yuman der neg iimerhuu l handlaga garahiin

Avatar

Хагарсан холбоог эвлүүлж чадах уу 2018-03-26 202.131.225.150

Менежментийн арга барилгүй Нямдорж, Данзантан нарын гайгаар хагарч уналтанд орсон МҮБХолбоог Бат-Эрдэнэ эвлүүлж чадах болов уу даа хөөрхий, Бат-Эрдэнэ Монголын Жү-до бөхийн холбооны ерөнхийлөгч байхдаа тус холбоог "нохойн жогорхой" болгосныг Х.Баттулга ерөнхийлөгч цэвэрлэж Олимпийн алдартнуудыг төрүүлснийг Монголчууд бид мэдэж л байгаас дээ. Хурлын ирцээс харвал Увс гэлтгүй Халхын аварга арслан заанууд бүгд шахам ирээгүй л байшдээ, Дархан аварга А.Сүхбат, улсын аварга Д.Сумъяабазар, улсын аварга Ч.Санжаадамба, С.Мөнхбат, улсын арслан Д.Мөнх-Эрдэнэ, Д.Ганбат, Х.Мөнхбаатар, улсын гарьд Ц:Цэрэнпунцаг, Б.Гантогтох, улсын гарьд Ө.Бат-Орших, улсын заан Ц:Санжаа, Д.Лхагвасүрэн, Д.Долгорсүрэн г.м

Avatar

увсынх хагалгаж бутаргахаа боль 2018-03-26 202.179.24.142

халхууд бүгд байсан ирээгүй нь ямар нэгэн ажилтай байсан биз. түүнийг ашиглаж яс хаях хэрэггүйдээ. хүний өмнөөс бүү [Хориотой Үг].. [Хориотой Үг] минь тэд өөрсдөө тайлбарлана. чи дут увс [Хориотой Үг].

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.131.225.150

Би үнэнийг хэлсэн миний бичсэн бичвэр дотор худлаа зүйл байна уу найзаа

Avatar

Зочин 2018-03-26 64.119.26.108

Улсын заанЦ:Санжаа, Д.Лхагвасүрэн нар бгаа харагдсан даа

Avatar

БӨХ ХҮН 2018-03-26 103.57.95.218

Бөх гэхээр бид бяртай булчинтай бүдүүн баараг хээгүй гүдэсхэн тэнэгдүү бүдүүлэг махан бодь гэж л ойлгодог. Хүн гэдэг талаас нь бага ярьдаг. Гэтэл бөхчүүд маань бидний л адил хүмүүн билээ. Ухаантай сэтгэлтэй эрдэм мэдлэгтэй эелдэг өрөвчхөн гэхдээ бас зальтай ааш зан муутай байдаг л нэг хүмүүс. Бөхчүүдээс төрсөн эрдэмтэд гэхэд л Авхиа генерал, Мөнгөн арслан, Цэрэнпунцаг доктор, Бат-Эрдэнэ доктор , Г.даваасамбуу дэд доктор гээд л зөндөө сайхан хүмүүс бөхөө сайхан барилдаад улс нийгэмдээ эрдэм мэдлэгээ өгөөд л явж байдаг шүү дээ. Хүн л хойно маргалдана бүр зодолдоно . Бөхчүүд дотроо учраа олж байна. Үүнийг бүү дэврэг, бүү муул , бүү гоочил. Болдог юм болдогоороо л болно. Сайхан барилдаан удахгүй үзэх юмсан. Хүндэтгэсэн Бөх сонирхогч бөхийн улаан дэмжигч МӨНХӨӨ.

Avatar

Зочин 2018-03-26 119.40.99.2

Nyamdorj neeh durem yarijee, 4 jild 1 udaa huraldah hurliig hiideggui l baisan

Avatar

Зочин 2018-03-26 103.26.195.90

Бөхчүүдийн эв нэгдлийг хангаад явчих хүн дээр байсан байхаа Ба аварга чадах юм уу хагалсан хүмүүсийн нэг юм биш үү

Avatar

АМАР АМГАЛАН 2018-03-26 103.57.95.218

АМАР АМГАЛАН Л БАЙЦГААЯ Л ДАА.

Avatar

зочин 2018-03-26 103.229.120.101

Олон үзэл бодол, өөр өөр санаа бодол хаана ч байдаг. Харин тэр үзэл бодлуудыг зангидаж, эвцүүлж чадах хүн л удирдагч, тэргүүн байх ёстой. Баагий аварга чадах болов уу даа, эргэлзэж л байна шүү. Билний зөв, бид маш их сайн ажил хийлээ, тэднийг бол хэзээ ч оруулж болохгүй гээд л байх юм. Бат-Эрдэнэ аварга хуралд ирээгүй бөхчүүүдийг урьж авчраад, яавал дээр вэ, та бүхний санаа бодлыг сонсоё, гээд л ажлаа эхлэх хэрэгтэй, тэгж чадах уу

Avatar

зочин 2018-03-26 103.229.120.101

олон үзэл бодол хаана ч байдаг, харин энэ үзэл бодлуудыг зангидаж эвэнд нь оруулж чадах хүн л тэргүүн болох учиртай, Баагий аварга чадав болов уу даа, эргэлзэж л байна шүү. Ядахнаа л хуралд ирээгүй бөхчүүдийг дуудаж уулзаад л, яг яавал дээр вэ гээд л асууж ярилцаад эхлэх хэрэгтэй. Гэтэл монголчууд тэгэхгүй юм л даа. Бидний зөв, тэднийг бол оруулж болохгүй гээд л ард түмнийг ч талцуулаад байх юм аа

Avatar

Зочин 2018-03-26 66.181.179.194

Одоо бөх үзээд байх юмгүй хаяж дийлэхгүй бол тэвэрлдээд зогсчихно. Шал балай болсон доо

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.21.100.202

Ба аварга болноо болно, дажгүй болсон байна, иингээд л шийдчихгүй

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.9.41.53

Батэрдэнэ аварга бехийн хувьд мундаг байж болно гэхдээ дотроо хэдхуваагдчихсан энэ холбоог зев удирдаж эвэнд оруулаж чадах болов уу гэдэгт эргэлзэж байна. Хэт [Хориотой Үг], хун чанарын хувьд дээд зэргийн МУУ хун.

Avatar

Иргэн 2018-03-26 66.181.180.199

Монголчууд нэг эх оронтой байж "Монгол ялнаа" энэ тэр гэдгийг өвөр дотроо хэрэглэх маш утга, агуулгагүй тэнэг үг Батлагаас гарсан. Манайхан энэ тэнэг үгнээс татгалзах хэрэгтэй. Үүний цаана Монголчуудыг хуваах, хооронд нь хагалж дайсагнуулах хорон агуулга нуугдаж явдаг юм шүү. Харин Монголчууд хөдөлмөрийн талбарт, амьдрал, хөгжлийн төлөө тэмцэлд л ялах ёстой юм шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-26 122.201.24.65

Kutsooo baterdene

Avatar

Зочин 2018-03-26 66.181.180.199

Увсын гэж ялгах, илүүд тавих хандлагыг тэд өөрсдөө л гаргаад байдаг. Ялагуяа Баянмөнх. Одоо энэ зохисгүй хандлагаа хаяхгүй бол Увсынхан өрсдөө д эвгүй байалд орно. "Увс хүн" хөтөлбөр ч мөн иймэрхүү хандлагатай байснаас Увс хүн Монгол хүн мөн үү гэж баахан яриа дэгдэж байсан. МОНГОЛЫН ҮНДЭСНИЙ БӨХИЙН ТҮҮХЭНД ТОМООХОН АХИЦ ДЭВШИЛ ГАРГАСАН НЯМДОРЖ, ДАНЗАН НАРТ "БАЯРЛАЛАА" ГЭЖ ХЭЛЭХЭД БАГАДНА. Одоо Бат-Эрдэнэ авараг энэ мэргэшсэн зүтгэлтнүүдээ ашиглаж МҮБХ-ны гүйуэтгэх албанд ажиллуулбал ихээхэн зөв болно доо.

Avatar

Бөхийн удам 2018-03-26 202.131.227.50

Аварга хүнд үед Монгол бөхийг аварлаа, амаллаа. Өмнөх удирдлагууд нь их сайн ажилласан даа. МОНГОЛ БӨХ ЯЛНА АА.

Avatar

Зочин 2018-03-26 66.181.161.26

Бат эрдэнэ аварга ч дээ щааваас хэнтий нутгийнхаа хамаг юмыг хувьчилж аваад юу ч хийхгүй дампууруулсан. Хийсэн гавьсан юм байхгүй хүн дээ. Үндэсний бөхөө өөд нь татаж чадах юм болов уу даа? Үндэсний бөхөд хайртай, бөхийн сайн мэддэг, шударга сайн удирдагч хүн л энэ суудлыг авах байсан юм даа.

Avatar

шинэ зууны аварга 2018-03-26 202.179.24.142

батэрдэнэ аварга удирдах нь бөхийн жудгаа мартсан залуучуудыг хүмүүжүүлэх хэрэгтэй. бөхчүүд ч гэсэн ахмад буурлаа хүндэтгэж байх ёстой. баянаа аваргыг дагаж салбагнах хэрэггүй. баянаа өөрөө шүүмжлэдэг юм байгаа биз. тэр хүний өөрийн бодол дагах хэрэггүй. дагвал бөхийн холбоогоо дагаж ажил. санжаадамба хаясан тодорхой байхад буруу шийдвэр гаргасан тэр хүмүүс буруутай. түүнээс биш холбоонд ямарч хамаагүй. үүнийг авага ойлгох байлгүй. дахин ийм зүйл гаргахгүй байх. телвезрийн удаашруулсан бичлэг харж шийддэг байя. наадмаа үнэнч шударга хийж байядаа.

Avatar

Зочин 2018-03-26 122.201.24.65

Ene hun judo buhiin holboog hog bolgoson bhad n jenko avch uud m tatsan. Haya muutai shunaltai hudala hunde. Buhiin holboo noirondoo oroh n ter.

Avatar

зочин 2018-03-26 182.160.37.76

Бөхчүүд нямдорж,данзан хоёрт баярлалаа гэж хэлэх цаг одоохон ирнэ дээ,Бат-эрдэнэ ноён нуруу алдахгүй ,бөхийн өргөөнөөс хулгай хийхгүй,бөхчүүдээ талцуулахгүй хүн дээ.

Avatar

бөх 2018-03-26 202.179.24.142

баянаа аварга увсын бөхчүүдийг халхын эсрэг болгох гэж зүтгээд байгаа нь ямар учиртай юм бэ. залуучуудын дунд хагалгах сөргөлдөх албан тушаал булаалцалдах зохисгүй бодлого барь байгаа нь хүнийх нь мөн чанар зэс нь харагдах юмдаа. бөхийн холбоог үүсгэн байгуулсан нямдорж маш их гавьятай хүн. одоо батэрдэнэ аварга бөхчүүдээ нэгтгэх шударга байлгах ажлыг сайн зохион байгуулах хэрэгтэй. увсын бөхчүүдийн хэл амыг сайн дарж хатуу дэг барихгүй бол даварч дууслаа. эд нараар монголын бөх дутахгүй гэдгийг тархи маханд нь тултал ойлгуул. хэл ам зарга хийж барилдах ёсгүй??? дургүй бол барилдах албагүй шүү гэдгийг ч ойлгуул. эд нарын монгол бөхөд оруулсан хув нэмэр гэж юу байсан юм. балын үед нүүр барьж хэд түрүүлсэнээ юу гэж бодоод байгаа юм. түүнээс олон түрүүлсэн хүн бөхийн холбоог авч явна. цаашид маргааныг таслан зогсоо. өөр бөхийн холбоо байхгүй.

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.9.41.215

Нямдорж монгол үндэсний бөхмйг уналтанд оруулсан хүн .1.Монгол наадмын бөхийн цол чимгийг мөнгөөр наймаалцдаг байдлыг өөрийн биеэр үлгэрлэж хөгжүүлсэн,үүнээс үүдэж үзэгчдийн үзэх сонирхол буурсан. 2. Хаялцах барьц гэдгийг бий болгож,унахгүйн тулд жингээ нэмж,үүнээс үүдэж уран гоё,хурдан шаламгай барилдаан байхгүй болсон. 3.Бөхчүүдийн эв нэгдлийг хангаж,тэднийхээ эрх ашгийг хамгаалах байгууллага атал эсрэгээр нь хооронд нь хагардуулах ажлыг л хийсэн зэрэг олныг тоочиж болно. Шүүхийн шийдвэр яаж гарсан,аль нь албан ёсны хурал бэ гэдгээ нэг талд нь гаргаж тайлбарлах хэрэгтэй байна

Avatar

халх журам 2018-03-26 202.179.24.142

титгий мангарт бөхийн жудаг юмаа бод. харин нь бөхөө дээдэлж нэр хүндийг нь эрс өсгөсөн. зах зээлийн жам руу нь оруулсан ачтан буурал бол нямдорж гуай мөн. баянаа аваргыг өгч авалцахын эхлэлийг өөрөө тавьсан гэдэг.аархаж явах үедээ луйвар найрааг хийж залуу аварга хадааг хохьроож хэд түрүүлснийг монголын ард түмэн мэднэ шүү. хогийн дөрвөд.

Avatar

иргэн 2018-03-26 66.181.186.112

Тэргүүнээ их аваргаар сонгодог зөв. Боловсрол, чадвар, мэргэжил аль аль нь яг таарчээ. Баяр хүргэе. Бөхчүүд тасарч элдэв болдог буруу. Юу дутлаа гэж тэр вэ ? Даварсан дураараа хүмүүс байна тэр хуралд ирээгүй нөхдүүд, хэрэггүй шдээ ийм асуудал үүсгэж яах юм бэ, муухай.

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.131.227.82

amjilt

Avatar

БӨӨ ЛАМ 2018-03-26 103.240.241.32

бөхчүүдийн холбоог бөх хүн удирдах болсон нь зөв сумо-г сумоч, зохиолчдыг зохиолч,сэтгүүлчдыг сэтгүүлч, лам нарыг лам, УДИРДДАГ БЗ ДЭЭ, БӨХ БИШ НЯМДРЖ ДАНЗАН НАРЫН ӨМХИЙ [Хориотой Үг] ДОЛООГЧИД ЭНДЭЭС ХОЛ ОЧИЖ ДОЛОО

Avatar

бөх хүн бүдүүн өвсөнд 2018-03-26 202.179.24.142

бөхөө дээдэлдэг монгол хүн бөхөө хөгжүүлэхийг боддог. нямдорж гуай тийм хүний нэг. харин ч өөрөө залуудаа барилдаж аймгийн заан цолонд хүрч бөхөө дээдлэх болж. юм мэддэгүй дөрвөдүүд бөх биш гэдэг юм. харин нь сайн хуульч доктор профессор хүндээ. ер нь олон талын авьяас бий.

Avatar

Зочин 2018-03-26 27.123.214.109

Олонхоороо шийдэж, олонхынхоо шийдвэрийг цөөнх нь дагаж хүлээж зөвшөөрдөг нийгмийн харилцааг ойлгохгүй, ойлгохыг хүсдэггүй хэсэг нөхөд л дандаа нийгэмд саад тээг болдог шүү.

Avatar

Bohchuud 2018-03-26

Boh nertei buduun tsuvdaa unjuulsan nohduud suuliin heden jil gaigui biyee unelegchtei adiltgaad bgaag bodoosoi do ene bol emegnel ichih heregtei de,…..

Avatar

Зочин 2018-03-26 27.123.214.109

Их эе-д оролцохгүй эсэргүүцэж буй бөхчүүд энэ бөхийн холбооны дүрмийг хүлээн зөвшөөрөхгүй байна гэсэн үг биздээ. Иймээс энэхүү холбооноос зохион байгуулж буй бөхийн барилдаанд оролцохгүй гэсэн үг гэж ойлгогдоно.Тиймээс их эе-д оролцоогүй бөхчүүд тусдаа дүрэмтэй тусдаа холбоо байгуулах уу ?

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.9.41.215

Батэрдэнэ,Нямдорж нарын найруулсан жүжиг ,УИХ ын гишүүнийхээ ажлыг хийхгүй,МҮБХ г самрах ямар хэрэг байна, Батэрдэнэ бөх хүнд байж болохгүй нэн [Хориотой Үг] хүн юм даа

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.131.243.162

202.9.41.215 хогийн пиздец ээ. жанхуу пиздецээс хамааагүй илүү хүн шүү. чам шиг баас дархан аваргыг шүүмжлэх болоогүй. аварга маш сайхан удирдах болно оо…

Avatar

Зочин 2018-03-26 182.160.37.183

баянмөнхийнхөн л биш бол болоо.

Avatar

Уншигч 2018-03-26 43.242.243.57

Р.Нямдорж гуай бол олон жил энэ холбоог авч явсан мундаг боловсролтой ухаалаг жинхэнэ монгол эр хүн, энэ хүн байгаагүй бол ѳдий зэрэгтэй ордон ч байхгүй, хурал ч хийж чадахгүй, ямар ч зохион байгуулалтгүй л байх байсан, хүний байгуулсан гавьяаг үнэлэх хэрэгтэй. Үнэн ялна, цаг хугацаа харуулна, үнэлэх, ойлгох цаг ирнэ. Р.Нямдорж, Д.Данзан нарт эрүүл энх, хамгийн сайн сайхан бүхнийг хүсьe!

Avatar

Зочин 2018-03-26 103.57.95.141

Энэ Батэрдэнэ авара ямар ч шинэлэг юм хийхгуй дээ. Шуналын тулам

Avatar

Шүүмжилнэ шүүмжилнэ гэхэд арай дэнднээ эднийг шүүмжилж яадаг юм. 2018-03-26 202.131.225.150

Нэг төгрөгний татвар улсад төлөх биш шинэ юм хийхгүй байсан болох салбар

Avatar

Зочин 2018-03-26 202.131.243.162

хогийн пиздец ээ. жанхуу пиздецээс хамааагүй илүү хүн шүү. чам шиг баас дархан аваргыг шүүмжлэх болоогүй. аварга маш сайхан удирдах болно оо…

Avatar

Зочин 2018-03-26 203.159.45.75

Bichleg ehneesee aldaatai bolood yun chuluut bukh geed haduuraad bicheed yavchihvaa,,,

Avatar

бөө лам 2018-03-26 103.240.241.32

энэ сэтгүүлч над шиг огт сургуульд суугаагүй хүн шиг байна, МҮБХ гэж товчилчоод Ү үсгээ ЧӨЛӨӨТ гэж бичжээ, чөлөөт бөхийн холбооны хурал болоод үндсний бөхийн ажил ярьж тэргүүн сонгов уу ногооон инээд хүрчлээ

Avatar

бөө лам 2018-03-26 103.240.241.32

сэтгүүлч юм ойлгодоггүй [Хориотой Үг] хүн байнаа, цэцдийн зөвлөл 67хүнтэй хэвээрээ байгаа 21н аймагийн бөхийн салбар холбооны тэргүүн заавал орнодээр наадам хийж аймгийн цол олгодог НАЛАЙ, БАГАНУУР 2 дүүргийн мөн тэргүүн автоматаар орноо гээд нийт 23 орно харин улаабаатар хотоос 44хүн сонгоно гээд 76 хүн дэвшээд нууц санал хураалтаар хамгийн олон санал авсан 44н хүн сонгогдсон шүү дээ

Avatar

Цэц 2018-03-26 66.181.189.243

Болорчулуун ааь чи бичихээ боливол яасан юм бэ. Чамд спортын ямар ч мэдлэг алга. Энэ тухай чамд сануулсан олон мсж-ийг уншсан. Чи тоодоггүй залуу юм. Энэ мэдээндгэхэд л Монголын чөлөөт бөхийн холбооны VIII Их эе хуралдлаа гэнэ ээ. Ичээч. Одоо боль боль.

Avatar

зочин 2018-03-26 202.131.233.251

Хуралд ирээгүй нь дандаа Увсын бөхчүүд байна. бусад нь толгой нь эргэсэн нөхөд байгаа биз дээ

Avatar

Бух 2018-03-26

Хайран залуучуудыг маань битгий самраад бай л даа. Tэд л хохирно шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-26 59.153.84.163

Үндэсний бөхөө менежментийн хувьд шинэчлэх хэрэгтэй юм биш шүү нэг цол авчаад сумо шиг цолоо хамгаалах, зиндаа буурч барилдах гэсэн ойлголт байхгүй барилдахгүй мөртлөө аймгийн заан начин гээд л сэтэр зүүчээд яваад байдгийг ердөө ойлгохгүй юм.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж