АН-ын дотоод сонгууль зодоонтой болж байна | News.MN

АН-ын дотоод сонгууль зодоонтой болж байна

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.25-нд нийтлэгдсэн

АН-ын дотоод сонгууль зодоонтой болж байна

АН-ын дотоод сонгууль зодоонтой болж байна

Ардчилсан намын ротацийн буюу дотоод сонгуулийн санал хураалт өнөөдрийн 07.00 цагт эхэлсэн. Тодруулбал, АН-ын ҮБХ-ны 100 гаруй гишүүдээ шинэчлэхээр болсон. Харин ҮБХ-ноос Э.Бат-Үүл, Р.Амаржаргал, Да.Ганболд, Б.Баабар, Х.Тэмүүжин нарыг шахаж гаргасан билээ.  Орон даяар болж буй тус намын дотоод сонгууль нэлээд бужигнаатай, зарим дүүргүүдэд зодоонтой болж байгаа бололтой. Баянзүрх дүүрэг дээр гэхэд л намын дотоод сонгууль одоо болтол эхлээгүй байгаа аж. Уг нь оройн 19.00 цагт сонгуулийн санал авах хугацаа дуусна. Учир нв төв намын удирдлагаас намын үндсэн дүрэм, журмаа зөрчсөнөөс үүдэн зарим дүүргийн Ардчилсан намын санал авах байруудад санал хураалтын ажиллагаа хийгдээгүй байна. Тухайлбал, Баянзүрх дүүргийн намын гишүүд Офицеруудын ордон, Их засаг их сургууль, КТМС гэсэн байршлуудад санал өгөх байсан ч одоог хүртэл санал авч эхлээгүй байгааг дүүргийн АН-ынхан хэллээ.

Дотоод сонгуулийн хорооноос Баянзүрх дүүргийн гишүүдийг сонгуульд оролцуулах эрхийг хассан байна. Мөн дүүрэг дээр төв намыг төлөөлж байгаа хүмүүс дотоод сонгуульд өөр намын харъяалалтай хүмүүсийг нэр дэвшүүлж, санал өгөх эрхтэй гишүүдийн нэрсийн жагсаалтыг анхан шатны үүрүүддээ өгөөгүй байгаа аж.

Эх сурвалжийн мэдээлснээр, тус дүүргийн 11 дүгээр хорооноос дүүргийн намын хороонд нэр дэвшсэн н.Энхбаяр гэгч өөрийн эзэмшлийн 09 86 УБН дугаартай суудлын автомашинаар өрсөлдөгч болох Үндэсний Бодлогын хороонд нэр дэвшигч н.Хатанбаатарыг санаатайгаар дайрч гэмтээсэн бололтой. Дотоод сонгууль болохоос өмнө хэл амтай эхэлсэн тус нам эндээс харахад дотроо зөрчил ихтэй байгаагийн илрэл гэж хэлж болно.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

hm 2018-03-25

Энэ нам хувьчлагдчихсан биз дээ. Сонгууль монгууль гэж шоудахын оронд тэр эзэд нь төлөөнийхөө хүнийг л тавина биз дээ. Хэнд сонин юм бэ?

Avatar

Bold 2018-03-25 66.181.161.99

AH.TARAH TSAG BOLJEE BUH GISHUUD BATLAHAA URAAD HOGIIN SAVAND HII

Avatar

Зочин 2018-03-25 45.117.32.6

Дебиль, орк, явдаг жорлонгуудын [Хориотой Үг]

Avatar

Зочин 2018-03-25 202.21.106.144

Ротацийн сонгууль болох талаар гишүүддээ урьдчилан мэдэгдэж гишүүдээрээ хэлэлцүүлэг явуулахгүй, гишүүдийн нэр дэвших эрхийг, хэлэлцэх, танилцах эрхийг хааж хуучны УТТ-ны гишүүдийг сонгохдоо ганц хүний нэрийг бичсэн хуудсыг нэг шившээд санал хураах хайрцагт хийдэг байсан шиг сонгууль болж байхад элдэв зөрчил үүсэхээс яахав дээ. Ардчилсан шинж чанараа алдах тусам АН-ын нэр хүнд унаж байгааг намын шинэчлэл хийж байна гэж гурилдаж байгаа намын удирдлагууд мэдрэх сөгөөгүй эрх мэдэл рүү тэмүүлж байна. Энэ бол сайны ёр биш. Хүмүүс юм ойлгодог болсон энэ цагт ингэж муйхарлаж болохгүй шүү дээ. Намуудын хуулийг өөрчилж намуудыг хатуу гишүүнчлэлгүй болгох, төрийн сонгууль руу намууд гар хуруу дүрдэггүй болгох хэрэгтэй. Намууд зөвхөн хууль тогтоох байгууллагын сонгуульд л оролцдог болгож хуульчлах нь чухал. Хэл хөлөө жийлцсэн шинэ чбай хуучин ч бай намууд ерөөсөө хэрэгүй. Улсаа хөгжүүлж чадахгүй улсын мөнгийг хуйвалдан хулгайлцгааж, үндэсний баялагыг үнэгүйдүүлэн эх орноо худалдаж идэгсдийн үүр уурхай болсон намуудыг, түүнээс сонгож байгуулагдаж байгаа УИХ-ыг тараах цаг болжээ.

Avatar

Зочин 2018-03-25 182.160.35.91

dotroo alaltsaad sunuusei ene nam.unend guitsegdehed oirhon bn

Avatar

Zochin 2018-03-25 103.229.177.46

хаха. Баахан оркуудын цуглаан болсын бишүү. МАНАН Монгол орны минь хөрснөөс арчигдах болтугай.

Avatar

Б.Бат 2018-03-25 122.201.24.62

Яс юман дээр зодоон цохион болоогүй. Зүгээр л уянгын халил

Avatar

Зочин 2018-03-25 66.181.160.108

Намгүйгээр ус төрийг аваад явах арга одоохондоо алга байна. АН дотоод сонгууль хийж цусаа сэлбээд байгаа нь уяачдын холбооны намыг бодвол бас томоохон шинэчлэл шүү. Сонгууль юм болохоор өрсөлдөөн гарч л таараа. Хэн нь хэнтэй зодолдсоныг бичээгүй мөртөө бөөн зодоон болсон мэтээр бичдэг сэтгүүлчид ёс зүй байна уу.

Avatar

Зочин 2018-03-25 66.181.160.53

Лидерүүдээ орхисон ийм юмаар юу хийх вэ дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-25 66.181.189.122

Америкууд -хөгжил муутай бага буурай бүдүүлэг орнуудад АРДЧЛАЛ гэсэн нэрийн доор улс төр , нийгэм ард түмнийг нь хэдэн хэсэгт хувааж дотор нь [Хориотой Үг] , самуун , талцал , дайнд хүргээд дараа нь өөртөө ашигтайгаар бодлогоо явуулдаг муухай жишгийг олон оронд хийж байна. Энэ нь ч явсаар өөрсөдөд нь гайтайгаар хувирч байх шиг. Энэ орнуудын нэг нь МОНГОЛЧУУД.

Avatar

Dumb 2018-03-25 146.115.171.17

Uhleesht bur

Avatar

Зочин 2018-03-25 27.123.214.107

нам гэж инээдтэй эмгэнэлтэй Хавдар хэзээ хагарах юм бол. монголд олоннолон нам зохисгүй нь

Avatar

Би 2018-03-25 64.119.20.240

Ийм юм болж бна ХН гишүүдийг намын дотоод сонгууль санал өгөх гэхэд зодож хөөж бна БЗД ийн хэсгийн ахлагч нар Пүрэвдаваа гэж энэ хүн бзд т аллага хийх л дутуу байна да. Намаас хөө

Avatar

Зочин 2018-03-25 182.160.33.237

erh medliin toloo neg namiinh baij zodoldoh negniigee gemteeh hereg bainuu. hel amaaraa oilgoltsoj boldoggyi yumuu.

Avatar

Зочин 2018-03-25 27.123.212.136

Ene bol AN. Ene bol "ardchilal"

Avatar

Зочин 2018-03-25 66.181.169.106

Өрсөлдөгчгүй сонгууль гэж анх удаа л үзэж байна. АТОЗ гэсэн бил үү тэр нь нэг хүн 750000 төгрөг өгч соонгуульд оролцох эрхээ авна. Өрсөлдөх санаатай хүмүүсээ нухчин дараад өрсөлдөгч байхгүй. Сонгууль өгөх хүмүүсээ зөөж аваачаад сонголтгүй, нэг л хүнийг дугуйлаад гарна сонин байгаа биз. энэ ардчилал мөн үү.

Avatar

Зочин 2018-03-25 103.229.122.90

махан толгой гүзээн туламнууд

Avatar

Яанаа 2018-03-25 66.181.179.177

Яанаа яанаа яанаа юун улс орон удирдах вэ? Ичмээр юмаа. Зайлаасай

Avatar

Зочин 2018-03-25 203.91.115.39

АН продакшны бүтээл "сонгуулийн будлиан" шоу тоглолт орон даяар уван цуван болно, тасалбаргүй.. гэнэ эн

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-25 103.57.95.140

Б . БАТ ГЭДЭГ ЭНЭ [Хориотой Үг] МЭДЭЭГЭЭ ЗУРАГ ХӨРАГ БАРИМТТАЙ НИЙТЛЭЭЧ , НУУЦААР ХУЛГАЙГААР БИЧИЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ МЭДЭЭ ТАВИХ ЮМ

Avatar

Gan 2018-03-25

Butelgui butehgui humuusiin tsugluulga shuu dee AN.

Avatar

Kk 2018-03-25

Ardchilsan namiinhan niigmiin hamgiin muuhai heruulch, ul buteh hesgiin tuloologch nar shuu dee ugaasaa. Gaihah yum alga.

Avatar

jiriin negen mongol 2018-03-25 202.131.230.238

MAN MAHN 2 16-17 jil tur udirdahdaa yu hiij buteesiin?

Avatar

Зочин 2018-03-25 103.229.123.196

Haha uchugdue buhchuud buun yum bolood baisan. Unuudur AN

Avatar

Зочин 2018-03-25 66.181.161.39

Ардчилал гэдэг чинь vvнийг л хэлээд байгаа юм!! Удахгvй жинхэнэ байдлаар дайтаж асуудлаа шийддэг болно! Дайтаад болохгvй болохоор нь бvх хvнийг з****г эзэмших худалдан авах эрхтэй болгодог юм!! Бvх хvн буутай болчихоор эсрэг хvнийхээ буунаас айгаад шууд байлдаад байх нь арай багасдаг юм гэсэн!! Яг одоогийн Америк ийм замаар явж ирсэн гэдэг!!

Avatar

df 2018-03-25 66.181.180.217

Hohino deee Erdene iig tolgoi deeree zalaad baisan odoo yaj baina hahaha

Avatar

Зочин 2018-03-25 66.181.160.115

Хошин шог юм аа

Avatar

Болиоч 2018-03-25 202.21.106.157

Баянзүрхийнхэн болиоч ээ.

Avatar

иргэд 2018-03-25 103.57.93.68

Дуудлага ирээгүй байна,НХЖ зөрчсөн,зодолдож бие биенээ хүнд хөнгөн гэмтээсэн бол иргэдээс ч гэсэн дуудлага ирэх ёстой,хэн гэгч хэнийг зодсон талаар нэр ус баримт байхгүй ийм дэмий юм бичдэг явдлаа танайхан өолих хэрэгтэй,ойлгнов уу Б.БАТ.

Avatar

Зочин 2018-03-25 27.123.212.132

АН нам ч булшныхаа нүхийг өөрсдөө ухаж байна даа тэгж л харагдаж байна. Сонгууль монгууль бодоод ч яахав ард түмэн угаасаа өгөхгүй хаширталаа хаширлаа хулхидуулахаараа нэг боллоо. Ум сайн амгалан нойрсдоо хойд төрөлдөө Англо саксонд сонгодог АН болж төрөөрэй УМаа хум….

Avatar

Зочин 2018-03-25 202.9.44.73

Үхлээ л дээ! Ийм хүмүүс намд орохоор хаа хүрэх нь тодорхой!

Avatar

иргэд 2018-03-25 103.57.93.68

Болимоор юм,хэнд ч хэрэггүй энэ муусайн улс төрийн намуудыг татан буулгах нь монгол улсын хөгжлийн эхлэл байх учиртай.

Avatar

Зочин 2018-03-25 66.181.189.122

ОДОО АРДЧИЛСАН НАМААС АРД ТҮМЭНД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ ЮУ Ч ГАРАХГҮЙ !!! АРХИЧИН , ЛУЙВАРЧИН , АВИЛГАЧ , АНАРХИСТУУД Л ГАРНА !!! МОНГОЛЧУУДАД АРДЧИЛАЛ ЗОХИХГҮЙ ГЭДЭГ НЬ АЛЬ ХЭДИЙН ТАНИГДСАН !!! БОЛОО !!!

Avatar

Зочин 2018-03-25 150.129.142.147

er ni mongolchuud bid chini ikh teneg khumuus yumaa daa

Avatar

зочин 2018-03-25 202.9.40.237

Зодоон болж байгааг бичсэн хирнээ зодоонд хэн нь намалдаглаж байгааг бичихгүй яасан мохоо мэдээ бичдэг юм? Сайхан сайхан цохиж байгаагийн нь зураг ч алга.Мэдээ гэж нэг мөлийсөн юм зүгээр.

Avatar

Зочин 2018-03-25 182.160.32.189

намаар өвчилсан согтуу галзуу шүлхийтсэн үхэр монголчууд.

Avatar

Ан 2018-03-25 64.119.20.240

Ийм юм болж бна ХН гишүүдийг намын дотоод сонгууль санал өгөх гэхэд зодож хөөж бна БЗД ийн хэсгийн ахлагч нар Пүрэвдаваа гэж энэ хүн бзд т аллага хийх л дутуу байна да. Намаас хөө

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж