Нүхэн жорлон ашиглахыг хориглолоо | News.MN

Нүхэн жорлон ашиглахыг хориглолоо

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.25-нд нийтлэгдсэн

Нүхэн жорлон ашиглахыг хориглолоо

Нүхэн жорлон ашиглахыг хориглолоо

Улаанбаатарын агаарын бохирдол аюулын харанга дэлдэж, өвлийн өвөлд өвчний үүр уурхай болж байгаа бол нийслэлчүүдэд заналхийлж байгаа дараагийн асуудал нь  хөрсний бохирдол. Өнөөдрийн байдлаар 225 мянган өрх гэр хороололд амьдардаг бөгөөд тэд нүхэн жорлонг ашигладаг.  Нэг хашаанд дор хаяж хоёр айл гээд багаар бодоход л 7 хүн амьдардаг гэж тооцвол энэ асуудалд анхаарал тавих цаг болжээ. Нүхэн жорлонгийн асуудал иргэдийн эрүүл мэндэд чимээгүй заналхийлсээр байгаа. Тиймээс салбарын яамнаас  2018 оны зургадугаар сарын 1-нээс хойш нүхэн жорлонг ашиглахыг хориглох шийдвэр гарчээ. Үүнтэй холбоотойгоор байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамнаас орон даяар тусгай хамгаалалттай газар буй нүхэн жорлонгийн тооллого эхлүүлжээ.

Б.Бат

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

41 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-25 66.181.164.135

Мэдээ өгсөн яамны сүг ба мэдээ хүргэж буй сэтгүүлч хоёорын байж байгааг дээ. Байгал орчны яам нь өөрийн мэдлийн тусгай хамгаалалт бүхий газар нутагтаа хоьж байгаа бололтой юм

Avatar

Зочин 2018-03-25 27.123.214.107

чамайг ч бас ойлгосонгүй ээ

Avatar

зочин 2018-03-25 182.160.3.162

зөвөө. стандартн 00 талаар мэдээлэл сайн өгөөч. яаж хийх, хаанаас авах, хэрэхн ариутгахаа зааж сургахад анхаарна уу

Avatar

Цэ 2018-03-25 101.103.155.10

Сэтгэгдэл бичиж байгаа хүмүүсийн ихэнх нь ямар ч юмыг ойлгохоос өмнө эсэргүүцэх нь ухаж боддогүй юм уу эсвэл тийм ХОББИ-той юм уу,,,,БОАЖЯ-ны шийдвэрээр Тусгай хамгаалалттай газар гэдгиийг ойлгохгүй мөн ч хэцүү болжээ дээ

Avatar

Зочин 2018-03-25 202.21.106.163

Tegeed baaahadaa hotiin dargiig duudad tsaadah chin korshoonk barij irj tosno shdee hahaha amidral oirhon um yariaaarai ssssd daa naraaaa delhii deer odoogoor baahgui yavdag hun bhgui bga bh shuuuu

Avatar

Ураааа 2018-03-25 202.72.245.207

ГЯЛГАР УУТАНД БИЕ ЗАСААД МЭЭРИЙН МАШИН ЦУГЛУУЛЖ АВАХЮМ БАЙНА Л ДАА

Avatar

Зочин 2018-03-25 59.153.112.71

ОРК !!!!

Avatar

РАВДАН 2018-03-25 66.181.160.27

ТУСГАЙЛАН УХСАН НҮХЭНД ТУЛАН ТАВЬСАН БАНЗАН ДЭЭР ТУХЛАН СУУЖ ХҮЧЛЭН ДҮЛДЭГ ЦАГ Ч ӨНГӨРЧУУГААМ БАЙНА ДӨӨ!

Avatar

Зочин 2018-03-25 103.26.194.17

ёстой поп шийдвэр байна даа. 250 мянган айлын жорлонг энэ хугацаанд бохирын шугамд холбож чадах юм байх даа

Avatar

Яаж б**х уу 2018-03-25 27.123.212.140

Тэгээд яаж баахын.

Avatar

Зочин 2018-03-25 64.119.23.248

Тодорхой юм бичиж байгаачээ

Avatar

Хөрсний бохирдлын эсрэг тэмцэхийг дэмжинэ. 2018-03-25 122.201.24.207

Хөрсний бохирдол агаарын бохирдлоос илүү аюул учирч байгааг бид олйгож энэхүү ажлыг дэмжиж ажиллах хэрэгтэй.

Хятад улс гэхэд л аялал жуулчлал хөгжүүлэхийн тулд жуулчдыг таахын тулд жилд 120000 боловсон бие засах газар барьж ялгадсыг нь зөөж байна.

Социализмын үед бид жорлонгоо өвлийн улиралд ухаж хогийн цэг дээр морин тэргээр зөөж аваачиж цэвэрлэдэг байсан.

Одоо хөрсний бохирдлоос ангижрахын тулд техник хөгжсөн байна. зуны улиралд бохир соруулдаг системийг нэвтрүүлж эхэлэх цаг болсон.

Бид монголчууд гадаад явж их юм үзлээ. Африк хүртэл задгай жорлонгоос янзлаад дуусаж байна.

Дэлхийн улс орнуудад хамгийн үнэтэй хөдөлмөр бол бохирын үйлчлэгч байдгийг бид мэднэ шүү дээ.
Үнэ хамгийн үнтэй бизнес ч байх ёстой.

Хөгжил гэдэг чинь өндөр сайхан байшин биш ээ, хагийн наад захын зүйл ялгадсаа зөөж цэвэрлэж сурахыг хэлнэ.

Жорлон гэдэг үгийг халсан бие засах газартай болох хэрэгтэй. Гаднаа гяланцаг, дотроо паланцаг байдлаас салах хэрэгтэй.
Бид булган шуба нөмрөөд, булган малгай духлаад яах юм вэ, хөрсний бохирдлоос салахад хөрөнгө оруулалт хийх хэрэгтэй.

Монгол хүний өвчлөлийн шалтгааны 60 хувь нь халдварт бус өвчлөлөөс шалтгаалж үүсэж байна. Өөрөөр хэлбэл бид амьдхар орчиноо сайжруулах, эрс шинэчлэлт хийх асуудал олон арван жилийн өмнөөс тулгарч ирсэн.

Үндсэн санаагаа товчилъяа. Та нөхөд энэ асуудлыг үндсээр нь ойлгож дэмжихийг уриалж байна.
Манайх шиг 200 төгрөгөөр 6 центээр бие засдаг газар орон байхгүй. Миний мэдэхийн хамгийн үнэтэй нь өндөр хөгжилтэй оронд 1,5 евро буюу нэг удаа бие засахад 4000 орчим төгрөг байгаа шүү дээ.

Хөрсний бохирдлоос салцгааяа. Тохилог бие засах гаратай болцгооё. Нэг нэгэндээ зочлохдоо нүүр бардам бие засахаар гаразтай болцгоое.
Агуу зүйл маш энгийн зүйлээс эхэлнэ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-25 202.21.106.111

Жорлонгийн ямар бизнес хийх гээд байна.

Avatar

иргэн 2018-03-25 66.181.184.141

гялгар уутанд хадгалаад хогийн машин ирэхээр ачуулах юм уу

Avatar

Зочин 2018-03-25 59.153.112.71

ОРК !!! ОРК !!! ОРК!!!

Avatar

Зочин 2018-03-25

GER HOROOLLIIN HUMUUS YAVGAN SUUJ BIY ZASAAD SURCHICHSAN BAIDAG HUN BAIGALIASAA YAVGAN SUUJ BIY ZASAH ESTOI BAIDAG TEGVEL OTGON SAIN GARDAG JORLONGOO OORCHLOHDOO YAVGAN SUUDAG ULAMJLALAA HEVEER AVCH ULDEH HEREGTEI

Avatar

Эрдэм 2018-03-25 66.181.186.247

Хөдөө явж явган суу.

Avatar

Зочин 2018-03-25 112.72.11.121

Ойлгоход оюуны чадамж хүрэхгүй нь. Тэхдээ л сэжигтэй мэдрэмж төрж байна. Биднийг яах гээд байна?

Avatar

РАВДАН 2018-03-25 66.181.160.27

ХОШНОГЫГ ЧИНЬ БИТҮҮЛЖ ОЁХ ГЭЖУУГААМ!

Avatar

Зочин 2018-03-25 59.153.112.71

Ха ха ха

Avatar

Зочин 2018-03-25 103.229.122.90

ходоод чинь хоосроод ирхээр аяндаа жорлогийн хэрэггүй шү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-25 112.72.11.121

Ойлгоход оюуны чадамж хүрэхгүй нь. Тэхдээ л сэжигтэй мэдрэмж төрж байна. Биднийг яах гээд байна?

Avatar

Бохир ба ус 2018-03-25 27.123.212.135

Улаанбаатар хотын зусланд нүхэн жорлонтой айлууд нь зэрэгцээ айлынхаа газрын гүний худагын усыг бохиртуулсаар байна. Бохир, ус хоёр нийлээд хор болж байна.

Avatar

Зочин 2018-03-25 103.229.120.111

Тусгай хамгалалттай газар гэсэн байна ш дээ. Харин тэнд байдаг айлууд өртөх эсэх? Жишээ нь, Богд уулын аманд амьдардаг гэр хорооллын айлууд үүнд хамаарах болов уу гэж бодож байна. УБ хотын гэр хороололд хамаагүй юм байна гэж ойлголоо.

Avatar

tulga 2018-03-25 27.123.214.108

Setguulchid gj mudaknuudaa Ard tumend unen zuv medeelel ugch suraachee.Aliin bolgon teneg hunii temdegleliig chin unshih yum be!! Ger horoolold uhmal jorlongiinh orond yag yamar jorlon shahah ve?? Erenhii said Hirelsuh .Sangiin said Hurelbaatar 2 ard olondoo ene talaar am angaih tsag boljee.Oyuungereliin ali jorlon be???

Avatar

РАВДАН 2018-03-25 66.181.160.27

ЯЛГАДСЫГ ЧИНЬ БОЛОВСРУУЛААД ШАТДАГ ХИЙ ГАРГААД ҮЛДЭГДЛЭЭР НЬ БОРДОО ХИЙДЭГ БОЛОВСОН ЖОРЛОН ЗАРНАА! ГЭРЭЭ ДУЛААЦУУЛЖ ХОООЛОО ХИЙЖ ГААЗАН МАШИНАА ЦЭНЭГЛЭЖ ХАШААНДАА НОГООГОО ТАРИАД ӨРХ БҮР ҮЙЛДВЭРЛЭГЧ БОЛОХ ҮНЭХЭЭР САЙХАН ЖОРЛОН ЗАРНА ШҮҮ!

Avatar

Иргэн 2018-03-25 202.9.43.100

Их хурлын эрхэм гишүүд, засгийн газрын эрх мэдэл бүхий түмэдүүд, яам агентлагийн дарга нарын гэрийн жорлон, яамд болон засгийн газрын ордны жорлон ард иргэдэд үнэ төлбөргүй цаг харгалзахгүй үйлчилэх болно. Та нар санаа зоволтгүй ашиглаарай

Avatar

Zochin 2018-03-25 103.10.21.83

Khotiin zahirgaa kheden nukhriin lobbind orood utgagui shiidver gargaj bn. Ter ikh unetei bolovson gekh jorlong bas l tatvar tulugchdiin munguur avakh baikhdaa !! Gazar soroo chiny 50 m -iin dotor jorlongiin bokhiriig shuudeg yum. Tiim bolokhoor undnii usnii khudgiin ergen toirond 50 m -t eruul akhuin khamgaalaltiin bus gej khashaa tatdag yum aa !!! Setgeliin khuurluur moriniikhoo nuguu talruu bitgii unaldaa .

Avatar

РАВДАН 2018-03-25 66.181.160.27

ЗИАК ИНГЭЭД РАВДАН ЗАСАГ 2 НЭГ НАРАН ДООР БАЙХ ЦАГ ДУУСЧУУГААМ БАЙНА ДАА! ЭСЭРГҮҮЦЭЛ ЗАРЛАЖ 15 ЖОРЛОН ХАШААНДАА УХНАА!

Avatar

Sonnen 2018-03-25 210.177.142.161

Mash zuv. Gehdee hugatsaanii huvid arai shahuu bna.

Avatar

Зочин 2018-03-25 49.0.213.123

Нүхэн биш жорлон зарнаа.Удахгүй улсаас утаагүй зуух шиг шахахаас өмнө хямд өгнө

Avatar

РАВДАН 2018-03-25 66.181.160.27

БҮХ ГЭР ХОРООЛЛЫН ХҮМҮҮСИЙН БӨГСИЙГ БИТҮҮЛЭХ МЭС ЗАСАЛ ХИЙЖ БАЙЖ Л БҮТЭХ АСУУДАЛ БАЙНА!

Avatar

Зочин 2018-03-25 182.160.33.230

өмдөндөө баа хүний өмнөөс амьд яваа юм уу

Avatar

ТЭГЭЭД ХААНА б**х УУ 2018-03-25 202.9.41.145

????

Avatar

иргэн 2018-03-25 1.25.76.154

тэр явуулын жорлонг сэтгүүлч б. бат явуулын машинтай жорлон гадаа чинь ирнэ. …дугаар хорооны иргэн Дорж Дулмаа 2 гарч баагаарай дараа нь хүүхдүүд нь гээд цагаан хоолойгоор зарлана

Avatar

Зочин 2018-03-25 202.70.42.194

Sdakuudaa zugeer l barilgajuul l daa…Tuviin shugamd ni l bugdiig holbood ug l duu maluudaa, luivarchidaa, tsagaan zahtan ih hurliin gishuudee, said naraa, everten tuurtanuudaa

Avatar

Зочин 2018-03-25 112.72.11.121

Чи тийм их мөнгөтэй юм бол бүгдэнд нь бариад өгчөөч

Avatar

Зочин 2018-03-25 202.70.42.194

za bur suuldee jorlongoor biznes hiih ni. Unergui jorlon, Baigald eeltei jorlon, Zuunii shildeg jorlon, b**s ch ugui jorlonguud ar araasaa tsuvran, urd urdahaa uguisgen mendleh yum bnaa

Avatar

Чук 2018-03-25 112.72.11.119

Явуулын машинтай жорлон гадаа чинь ирнэ. …дугаар хорооны иргэн Дорж гарч баагаарай гээд цагаан хоолойгоор зарлана юу нь болохгүй байгаан.. Тодорхой цагт тодорхой өдөр хүндэрч сурна та болон танай гэр бүлийнхэн зарчимч цаг барьдаг болно гэх мэт олон дэвшилттэй тал бии шү

Avatar

1457 2018-03-25 49.0.218.50

Za tenegteerei tegeed gudamjindaa sheej baahuu

Avatar

Төгс 2018-03-25 202.179.2.147

Мэдээгээ тодорхой бичнэ үү. Гэр хороололын айл өрхүүдийг нүхэн жорлон ашиглахын хорих юм уу? Аялал жуулчлалын бааз, тусгай хамгаалалтын бүсэд хориглох юм уу?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж