Элчин сайдаар томилогдсон Ё.Отгонбаярт Итгэмжлэх жуух бичиг гардууллаа | News.MN

Элчин сайдаар томилогдсон Ё.Отгонбаярт Итгэмжлэх жуух бичиг гардууллаа

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.23-нд нийтлэгдсэн

Элчин сайдаар томилогдсон Ё.Отгонбаярт Итгэмжлэх жуух бичиг гардууллаа

Элчин сайдаар томилогдсон Ё.Отгонбаярт Итгэмжлэх жуух бичиг гардууллаа

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өнөөдөр Монгол Улсаас АНУ-д суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар томилогдсон Ё.Отгонбаярт итгэмжлэх жуух бичгийг нь гардууллаа.

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Х.БАТТУЛГА ИТГЭМЖЛЭХ ЖУУХ БИЧГИЙГ ГАРДУУЛАН ӨГӨХДӨӨ:

“АНУ-тай хийгдэж байгаа худалдааны эргэлт чамлах хэмжээнд байгаа гэдгийг та мэдэж байгаа байх. Саяхан АНУ-тай дипломат харилцаа тогтоосны 30 жилийн ойг тэмдэглэн өнгөрүүлсэн. Мөн шинэ жилээр АНУ-ын Ерөнхийлөгч Доналд Трампад явуулсан захидлыг та уншсан байх. Элчин сайд хүн очоод их ажил хийх ёстой. Усанд шидсэн чулуу шиг алга болж болохгүй. Батлан хамгаалах салбарын хамтын ажиллагаа цаашид үргэлжилнэ.

Саяхан мөн Тамгын газрын дарга З.Энхболд АНУ-д очихдоо оёмол бүтээгдэхүүнийг гаалийн татвараас чөлөөлөх, авлигатай тэмцэх тал дээр идэвхтэй ажиллаж өгөөч гэсэн хүсэлтийг маань дамжуулж, их үр дүнтэй айлчлал хийгээд ирсэн. Та очоод энэ ажлыг үргэлжлүүлэх ёстой. Үр дүнг бид дүгнэнэ” гээд Итгэмжлэх жуух бичгийг гардууллаа.

ХАРИН АНУ-Д СУУХ ЭЛЧИН САЙДААР ТОМИЛОГДОЖ, ИТГЭМЖЛЭХ ЖУУХ БИЧГЭЭ ГАРДАН АВСАН Ё.ОТГОНБАЯР:

“Танд баярлалаа. АНУ-ын Ерөнхийлөгч Доналд Трампад явуулсан захидал болон танд ирсэн захидлын хариуг би сайтар уншсан. Захидалд дурдсан асуудал, хоёр улсын хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх, оёмол, сүлжмэл бүтээгдэхүүний гаалийн татварын асуудалд онцгой анхаарал хандуулж ажиллана гэдгээ танд зориуд илэрхийлж байна. Мөн Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболдын айлчлалын талаар мэдээлэлтэй байгаа. Элчин сайдын яамны зүгээс хамаарах бүх ажлыг хичээнгүйлэн хийнэ” гэлээ.

ЭХ СУРВАЛЖ: WWW.PRESIDENT.MN

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-23 122.201.31.87

Daramttai suungu hooloitoi, bichig usgiin bolovsrolgui orkuudiin buus pizdets ee!!! Uter turgen ogtsrood zailaad uguuch!!! Cham shig baasiin hiideg yum gej yu bdag yum!!! 4 argiin too bodoj chadahgui, neree ch zuv bichij chadahgui mal uls eh orniig horlon suitgehee zogsoo!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.131.243.162

Худлаа томроод байсан хулхи орос жүжигчин жанхуу бол үнэндээ хулхи гар байна. Одоо үтэр түргэн сайн дураараа огцор.

Avatar

Зочин 2018-03-23 64.119.21.45

Morgoj unsej avch ntr paldiga chaahaaa l bolichih l doo llarruud aaa

Avatar

Иргэн 2018-03-23 202.179.24.92

УИХ-ын гишүүн Ё.Отгонбаяр эвгүй л хүн байна лээ дээ. Гудаманд нэг таарсан, Нүд нь гүйлгэнээд. Гэм ихтэй л хүн шиг санагдсан.

Avatar

Хэдэн жилийн өмнө ийм юм яриндаад л байсан 2018-03-23 202.179.26.26

Боловсрол, соёл, шинжлэх ухааны сайд асан, өдгөө УИХ-ын гишүүн Ё.Отгонбаярын эхнэр О.Эрдэнэсолонго нөхрийнхөө “Зоос”, “Голомт”, “Худалдаа хөгжлийн банк” дахь дансаар 2009-2013 оны хооронд нийтдээ 323 сая ам.доллар, 13.9 тэрбум төгрөг байршуулсан болох нь илэрсэн байна. Тиймээс цагдаагийнхан 452 тэрбум гаруй төгрөгтэй тэнцэх хэмжээний ам.доллар дансаар нь дамжсан, төгрөгөөр 13.9 тэрбум төгрөг байршуулсан асуудлыг мөнгө угаасан байж болзошгүй гэх үндэслэлээр шалгаж эхэлсэн.
Их хэмжээний мөнгө зохион байгуулалттайгаар бүлэглэн угаасан, татвар төлөхөөс зайлсхийсэн, хууль бусаар хөрөнгөжих гэмт хэргийн бүрэлдэхүүн үүссэн учраас Ё.Отгонбаяр, О.Эрдэнэсолонго нарт Эрүүгийн хуулийн 166, хууль бусаар хөрөнгөжсөн хэмээн 270-д зааснаар эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгаж байгаа. Эхнэр Эрдэнэсолонгыг нь саатуулан шалгаж байсан ч барьцаагаар сулласан. Zaluu.com 2014-11-20

Avatar

Эрүүгийн элемент 2018-03-23 66.181.186.248

Эрүүгийн элемент элчин сайд болж болдог юм уу?

Avatar

Зочин 2018-03-23 66.181.185.206

отгонбаяр ёстой пялдага царайлж бнаа ингэх гээл байсан юм бол суудал дээрээ босоод духандаа хүргэнэ биздээ. ийм 2 нүүрт нөхөд 2 талд ажиллаж МАН-ыг устгаж бгаа юм даа идэж ууж хулгай хийснээ наминчилна шүү тэгэхгүй бол амьдралд чинь сүйрэл блно шүү. бурхан чамайг тийшээ битгий яв гээд байхад чи зөрж зүтгээд явж бгаад их учир бий шүү

Avatar

Зочин 2018-03-23 122.201.19.99

Авилгач явлаа

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.9.40.58

Отгонбаяраа чи Жэнкогийн биш Монгол Улсын бүрэн эрхэт элчин сайд гдгээ үргэлж санаж яваарай.

Avatar

МОНГОЛ ЯЛНА 2018-03-23 202.179.24.58

БАТТУЛГА БАНДААШАА АМЕРИК РУУ ЯВУУЛЖ ДООШ НЬ ЧИХЭЖ ДОРОМЖИЛЖ БАЙНА.

Avatar

содон 2018-03-23 73.71.40.123

Яагаад энэ рецедив хэрэгтэнг элчингээр явуулаад байгаа юм бэ?

Avatar

Зочин 2018-03-23

Yo.Otgonbayar chin Battulgiin tseregn baisan hun, bayngaoliin meneger bsan.

Avatar

Rrrr 2018-03-23 202.9.43.208

Arai ch dee heleh ug alga,iim bsan bol ali hediin tomiloh heregtei bsan sh dee

Avatar

Rrrr 2018-03-23 202.9.43.208

Yum stoi n**** bolloo doo ene tsag uyeiin tur, zasag….. arai ch deee….

Avatar

Зочин 2018-03-23 174.205.27.107

Хурцыг хэзээ томилох вэ Мафийн Загалмайлсан эцэг болсон Баттулга

Avatar

Jjjj 2018-03-23 176.187.190.87

Elchinguud yu hdg be naimaa yy.irgediinhee tulyu tag bh yum frantsiin elchin bdguu tagiin tag bh yum olon mongolchuud bdag uulzaj haragdahgui l bh yum

Avatar

зочин 2018-03-23 202.55.191.205

үхсэн нохойн оцгор.завхарсан улс орон.

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.21.106.167

гой гой Рэкэтчин гар Элчин сайд болж бн штэ тэнэгүүд минь хэхээ

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.9.43.224

Отгонбаяр 90 хэдэн онд Баянголын захирлаар ажиллаж байсан.Худлаа шударга хүн болж харагдах гээд ядчихийм ерөнхийлөгч гээд байгаа шүү чааваасдаа

Avatar

Зочин 2018-03-23 182.160.32.178

dunshij dunshij erhiig ni ogloodoo. negent ingej zovshooroh baisan yum bol erthenjuuh bichgee ogchihgyi. tsaana ni olon ajil tsag aldaj tsalgardlaa.

Avatar

Зочин 2018-03-23 66.181.185.206

Отгонбаяр ёстой [Хориотой Үг] болж,хошного долоогч болж бна даа

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.21.106.157

Болоо ш дээ

Avatar

He he 2018-03-23 66.181.161.32

Erunhiilugch gadaad hariltsaand bol yah argaggui nomer 1 yum bnaa kkk. Za tegeed ter avilgachidiin mungiig sain huutsulduurei gj l husie! Eh oron ard tumendee unench baigaarai !

Avatar

Батулга балай нөхөр гэдгийг одоо мэдэж авцгаав уу? 2018-03-23 202.9.42.115

Удахгүй Хурц солонгос томилогдоод явна байх . Үмхий ханхалж л байна

Avatar

зочин 2018-03-23 202.9.41.168

АНУ, МОНГОЛ УЛС 2-ЫН ХАРИЛЦАА ӨӨДТЭЙ ХӨГЖИЖ, УРАГШЛАХГҮЙ БАЙНА ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2018-03-23 103.26.195.64

ТЭГЭЭД ЯАХ ГЭЖ ингэж удсан юм

Avatar

Зочин 2018-03-23 64.119.21.45

Avcheej sanaa amarch tavij yavuulj bgaa biz

Avatar

Зочин 2018-03-23 210.106.196.67

Uur hun baidaggui l yum baihdaa huurhii.

Avatar

Ишшш чаавас 2018-03-23 202.72.245.207

ЗА БОЛ ОО ОДОО ЯВЖ НӨГӨӨ ХУВЬСГАЛ ХИЙХ ГЭЭД БАЙГАА ЗАЛУУЧУУДТАЙ НИЙЛЛЭЭ ТА НАРТ ҮЗҮҮЛЭЭД ӨГНӨ ӨӨ

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.9.41.166

ёох яанаа Ерөнхийлөгч С.Баяртай хуйвалдсан юм байхдаа Ерөнхийлөгчөө таныг үзэн ядаж байна!!!

Avatar

ugaa hun sain baihaar hun bish ee 2018-03-23 124.126.0.81

Bayaraas doloon dor sh dee ug ni.Yadaj l medleg bolovsrolgui, buduuleg zangiagaa ch ayataihan zuuj chadahgui, sahal usee ch avch meddegui buduuleg ni dendsen er ee. ANU l geed dovchignoh yum. Naimaa hiihed mongo heregtei sh dee. Tan shig yamar hulgai, hulhidaj bolohgui dee. Tegeed ch Amerikiig hudalgaar huurna gej baihgui ee. Delhiig tsolmoj sursan uls

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж